Ιδού η απίστευτη δύναμη της Unreal Engine 4

, Παρασκευή 8 Ιούνιος 2012 0  

H E3 κλείνει με τον καλύτερο τρόπο: την παρουσίαση της Unreal Engine 4. Απολαύστε το εντυπωσιακό tech demo και στη συνέχεια το dev walkthrough, και γνωρίστε το νέο, θαυματουργό "εργαλείο" της Epic, που θα φέρει την επανάσταση στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Γιατί η Unreal Engine 4 δεν έχει στόχο μόνο να προσφέρει τρελά γραφικά, αλλά ακόμα καλύτερα να διευκολύνει και να επιταχύνει τη διαδικασία ανάπτυξης. Περιττό να πούμε ότι, αν τα next-gen παιχνίδια έχουν οπτική ποιότητα ανάλογη (ακόμα και λίγο κατώτερη) του tech demo, θα είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι κι ας μην είναι τα PS4 και Xbox Next τα σούπερ-ντούπερ τέρατα δύναμης. Δείτε και πείτε μας γνώμη!

  • KostasOMitilinios

    ΡΕ παιδια ωραια ειναι, καλα ειναι αλλά νταξει εγω που ειχα παιξει λιγο με την CryEngine 3 ακριβως τα ιδια στοιχεια φωτισμού ειχε, εκτος απο τα lens flare βεβαια, ολα τα αλλα ητανε ακριβως τα ιδια, και μπορουσες αμμεσα να δεις τις αλλαγες στο φωτισμο αναλογα με το που τοποθετουσες τα αντικειμενα και ολα.. Το μονο που ισως να αξιζει απο την παρουσιαση αυτη ειναι η στιγμη που κλεινει τα παραθυρα και καλα το ματι προσαρμοζεται σταδιακα! Αυτο ηταν εντυπωσιακο.. Τα αλλα ολα, πολυς ντορος για το τιποτα ξερω γω.. Τα χω δει απειρες φορες.

  • JCDenton13

    Απο τι στιγμη που οι επομενες κονσολες βγαζουν παιχνιδια με τετοια ποιοτητα γραφικων,πρεπει να ειμαστε πολλοι ευχαριστημενοι.Μιας και κονσολες υπερμηχανηματα στην επομενη γενια δε προκειται να δουμε,πρεπει να το χωνεψουνε μερικοι.

  • Bill B.

    Σε κάποιο προηγούμενο θέμα που είχε να κάνει με τα γραφικά ενός παιχνιδιού, λέγαμε όλοι 'κοίτα γραφικά κλπ', πετάγεται ένας και λέει το εξής άκυρο 'όποιον τον ενδιαφερουν τα γραφικα στα παιχνίδια δεν είναι gamer'. AΣ ΓΕΛΑΣΩ ΧΟ ΧΟ ΧΟ...

    Πρωταρχικό ρόλο παίζουν ΠΛΕΟΝ τα γραφικά στα παιχνίδια όλοι σκίζονται για το ποιός θα παράγει την καλύτερη μήχανη γραφικών και όλα τα υπόλοιπα (εξίσου σημαντικά) έρχονται δεύτερα.
    Κοιτάξτε τι θα βλέπουμε τα επόμενα χρόνια, απλά φανταστικό το βίντεο, τα ΓΡΑΦΙΚΑ θεικά και καραεντυπωσιακά, κορυφαία.

    Ο φίλος που μου έγραψε εκείνη την πρόταση ας πάει να πάιξει TETRIS και όχι games της CE3 και UE4 π.χ. αφού δεν τον ενδιαφέρουν τα γραφικά και εμάς που μας ενδιαφέρουν δεν είμαστε gamers 'AΣ ΞΑΝΑΓΕΛΑΣΩ ΧΑ'.....Μα οι ίδιοι οι developers δίνουν έμφαση στα γραφικά, πόσο μάλλον εμείς.
    Αυτά 😀

  • meh

    Αφιερωμενο.

    http://www.youtube.com/watch?v=39jU8ndREGE

    Κρυαδεεεες~~

  • chaosComing

    εγώ πιστεύω πως τα νέα xbox/ps θα είναι τέρατα!

  • Bill B.

    Πρέπει να είναι 'τέρατα' γιατί είδαμε απο το βίντεο τι ετοιμάζουν γι' αυτά.
    Θα δακρύζουν τα μάτια μας.

    Χαχαχα τέλεια η 'κρυάδα', καλό.

  • StratosGK

    @Bill B
    Δηλαδή αν ένα παιχνίδι έχει άθλια ιστορία ή gameplay αλλά γαμάτα γραφικά εσύ θα το παίζεις για τα γραφικά?

    Διαφωνώ, τα γραφικά ίσως κάνουν το παιχνίδι να πουλήσει σαν τρελό αλλά αν τα άλλα είναι μάπα ή έστω αδιάφορα έχει να φάει άπειρο κράξιμο. Συνήθως όμως τα πολύ καλά γραφικά τα βλέπουμε σε παιχνίδια που έχουν πολύ προσοχή από τους κατασκευαστές και βλέπεις και καλούς και τους άλλους τομείς. Δεν έχουν όμως τον μεγαλύτερο ρόλο τα γραφικά.

  • Julian

    Ειναι τυχαιο που τα καλυτερα παιχνιδι ερχονται στο τελος μιας γενιας; Εκει που τα γραφικα εχουν αναπτυχθει ηδη και δεν πανε αλλο πρεπει να ασχοληθεις με το παιχνιδι και μονο.. Στην αρχη βγαινουν παντα μετριοτητες αντε και τιποτα καλο με γαματη τεχνολογια.. Αυτος ειναι ενας λογος για τον οποιο δεν αξιζει να παρεις στην αρχη καιμουρια κονσολα περα απο αποτελει αποπλανηση

  • Bill B.

    @StratosGK. εξαρτάται πώς το βλέπει ο καθένας αν κάποιο παιχνίδι έχει χάλια ιστορία η χειρισμό.
    Σε μένα μπορεί να αρέσει, σε άλλον όχι. Και ούτε θα εμπιστευτώ τα διάφορα reviews, θα το παίξω το Χ παιχνίδι και αν μου αρέσει καλώς και έχει και κορυφαία γραφικά τότε τα παραβλέπω όλα, τουλάχιστον θα παίζω ένα όμορφο οπτικά παιχνίδι.
    Κατάλαβες? Είναι πώς το βλέπει ο καθένας.
    Άσε που γενικά στα παιχνίδια δεν είμαι και τόσο 'κομπλεξικός' ώστε να τα αναλύω και τόσο πολύ, όπως κάνουν μερικοί που ακυρώνουν ολόκληρα παιχνίδια απο κάτι που δεν τους άρεσε.
    Εδώ έπαιξα το Afterfall: Insanity και το λάτρεψα, φαντάσου.

    Μπορεί να κάνω το αντίθετο, να απορρίψω ένα παιχνίδι γιατί οπτικά είναι χάλι κι ας έχει καλό gameplay και story.
    Γι' αυτό σου λέω είναι όπως το βλέπει ο καθένας, συν τό ότι πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ισσοροπία σε όλους τους τομείς του κάθε παιχνιδιού.

  • gerasimos

    πολύ καλή αλλά μέχρι να βγούν νέες κονσόλες δεν αξίζει να κουραζόμαστε.

  • JCDenton13

    To μονο σιγουρο,απο το νεο ετος χρειαζομαι μια γερη αναβαθμιση στο PC μου.

  • StratosGK

    Στα πάντα είναι το πως το βλέπει ο καθένας. Παραπάνω όμως σχολιάζεις κάποιον που σου είπε κάτι...γι αυτό σε ρώτησα.

  • Bill B.

    Δεν θυμάμαι και ποιός ήταν μωρέ.... Ο_ο
    Βρήκα την ευκαρία να του απαντήσω και να τον σχολιάσω γιατί αυτό που είπε ήταν άσχετο και παιδιάστικο.

    Όποιος κοιτάει τα γραφικά δεν είναι gamer...ΣΩΠΑ???
    Χαχαχα θα μας πει και τι είμαστε, κατάλαβες?

    Το μόνο σίγουρο είναι είναι αυτό που λέει και ο φίλος παραπάνω, θα χρειαστούν αναβάθμιση τα PC μας.

  • palu3y

    Ειχε γραψει ενα παιδι οτι οποιος παιζει παιχνιδια για τα γραφικα ειναι σαν να βλεπεις τσοντες για το σεναριο!Κ λεω εγω αντε ρε φιλε δες μια τσοντα με σεναριο αλλα με σαπιες γκομενες για πρωταγωνιστριες τοτε!Το θεμα ειναι οτι για να εχουμε ενα καλο αποτελεσμα αυτα τα δυο πρεπει να ειναι αλληλενδετα!

  • http://as spiros s

    Μονο για pc ξερουμε οτι θα τρεχει η Unreal Engine 4, τωρα που λετε οτι το ps4 & xbox θα ειναι τερατα δυναμης δεν πιστευω κατι τετοιο το wiiU ειναι τεχνολογιας 2011 αυτα που εχει πανω του και αν το ps4 & xbox βγουν το 2013 δεν θα εχουν και τρομερη διαφορα απο wiiU διαφορετικα αμα τα κανουν πολυ τερατα δυναμης τερας θα ειναι και η τιμη τους 650+

  • http://game20.gr Terminator

    To Wii U είναι τεχνολογίας 2008.

  • http://as spiros s

    2008 ηταν termi προτου παρει την αναβαθμισει.

  • http://game20.gr Terminator

    Ποια αναβάθμιση; ΟΚ αν νομίζεις ότι αυτό που βλέπεις από το Wii U είναι τεχνολογία 2011 πάω πάσο.

  • thanos

    Εντάξει ρε παιδιά σε όλους αρέσουν τα καλά γραφικά λογικό είναι. Όμως υπάρχουν πολλοί παράγοντες σε ένα παιχνίδι για να μείνουμε μόνο στα γραφικά. Πχ άμα το gameplay είναι μέτριο όσο όμορφο κι αν είναι το παιχνίδι θα το βαρεθείς. Το setting, η ιστορία, το art όλα μετράνε.
    @Julian και γω σπάνια δεν αγοράζω στην αρχή της μια κονσόλα. Περιμένω κάποια πτώση τιμής ή κάποια καινούρια έκδοση.

  • Julian

    Σπυρο.. Ακου τον Σπυρο.. Ειναι παλια αυτα που εχει μεσα το wii u εκτος απο το οπτικο μεσο που ειναι πατεντα nintendo

  • Bill B.

    Πάνω κάτω σε αυτό καταλήξαμε, ότι πρέπει να υπάρχει ισσοροπία σε όλα για να είναι ολοκληρωμένο ένα παιχνίδι.

    Σπύρο...Άκου τον Σπύρο που λέει και ο Julian O_o

  • Julian

    +1 για το art direction.. Πολυ πολυ πολυυυυ σημαντικο για μενα.. Καλα setting και σεναριο δεν το συζητω τα σημαντικοτερα.. Παντως κακα τα ψεμαρα πρεπει να υπαρχει και ενα επιπεδο στα γραφικα.. Δηλαδη δεν μπορει ενα παιχνιδι με γραφικα ps2 να ειναι πολυ καλο σημερον ημερα.. Ισορροπια που λες και συ Βασιλη.. Πχ και το first templar μπορει να ταν καλο, αλλα ηταν μιζερια στον τεχνικο τομεα.. Και τα λεω εγω που τα γραφικα με νοιαζουν πολυ λιγο.. Απλα ειναι αδικο (θα το λεγα) να ζηταμε μονο γραφικα, η να θεωρουμε ενα παιχνιδι καλο μονο για τα γραφικα και παιχνιδαρες σαν το darksiders να το σνομπαρουμε επειδη ειναι σαν cartoon

  • Bill B.

    Πωωω για το Darksiders τα ξεχνάω όλα, που εντάξει τα γραφικά του δεν είναι και τόσο χάλια στο κάτω κάτω, ποιοί τα λένε αυτά?? ΧΑ...
    Μια χαρά παιχνιδάρα.

    Θα σου πω για το Borderlands...Ο_Ο...Όσο καλό και να είναι δεν το μπορώ έτσι όπως είναι με τίποτα, στο σβέρκο μου κάθεται.

  • ggaammeerr

    Κατα την γνωμη μου gameplay >>>> γραφικα.

  • http://www.game20.gr john2

    Ωραία η Unreal Engine 4 αλλά δεν πιάνει μία μπροστά στο Agnis Philosophy της Square Enix

  • Kiotosan

    Να υποθεσω πως το συγκεκριμένο tech demo έπαιξε σε υπολογιστη με 3 690gtx επεξεργαστη i7 1000euro και 12 gb μνήμη ε;;;
    Καλα.... Αρχίζει να ξεφεύγει η κατάσταση .... Και μου αρέσει αυτο....:-)

  • plus

    Για'μένα πάει κάπως έτσι. Gameplay--->optimization--->graphics--->story
    Τώρα για την Unreal Engine 4 δε μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα κιόλας.Το tech demo της Square Enix μου άρεσε περισσότερο.Σίγουρα είναι και οι δύο τούμπανες και στο μέλλον όσο πιο πολύ τις δουλέψουν οι devs τόσο καλύτερα θα εξικοιωθούν μαζί τους άρα τόσα καλύτερα αποτελέσματα θα βλέπουμε.Είναι λογικό.Απλά σ'αυτή τη φάση δε τρελάθηκα κιόλας.

  • ErwinRommel

    @BILL B.
    ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ MEDAL OF HONOR
    ! ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑ!
    🙂

    Και ναι! Πιστέυω ακράδαντα ότι όποιος κρίνει τα παιχνίδια από τα γραφικά ΔΕΝ είναι gamer.
    Να ξεκαθαρίσουμε κάτι..... ΔΕΝ θεωρώ ότι πρέπει η τεχνολογία να παραμείνει στάσιμη. Προφανώς και βελτίωση των γραφικών σημαίνει τεχνολογική ανάπτυξη, και αυτό μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί.

    Στην περίπτωση του Medal of Honor όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικό. Επρόκειτο για ένα παιχνίδι ολόιδιο στο στυλ με το Call Of Duty, και πολλοί εκεί μέσα σχολίασαν υπέρ του MOH και κατά το COD, φέρνοντας ως μόνο επιχείρημα τα γραφικά! Αυτό το θεωρώ απαράδεκτο.

    Όταν ένα παιχνίδι (MOH Warfighter) παρουσιάζει ένα gameplay, που όχι μόνο είναι μετριότατο (γραμμικά επίπεδα, έλλειψη πρωτοτυπίας), αλλά και αντιγράφει στο στυλ τον ανταγωνισμό ( COD), απαρνούμενο το στυλ της ίδιας της σειράς (MOH), τότε το ότι χρησιμοποιεί καλύτερη μηχανή γραφικών από του COD, δεν μου λέει απολύτως τίποτα.

    ¨Οσο για το Tetris που είπες.....
    πες μου ειλικρινά, ποιο παιχνίδι είναι καλύτερο?
    το Super Mario Bros ή το Angry Birds?
    Το πρώτο Deus Ex ή το Bioshock?
    To Age of Empires 2 ή το Age of Empires 3?
    To Medal of Honor Allied Assault ή το Call of Duty 4?
    Το Fallout 2 ή το Fallout 3?
    Όλα τα πρώτα παιχνίδια που σου ανέφερα είναι πιο παλιά από τα δεύτερα, και έχουν χειρότερα γραφικά. Και όμως ακόμα και σήμερα, τα πρώτα παραμένουν καλύτερα από τα δεύτερα.

    Και όσο για τον λόγο που οι developers δίνουν έμφαση στα γραφικά, αυτό είναι κάτι παραπάνω από προφανές νομίζω.
    Δυστηχώς, υπάρχουν πολλά άτομα εκεί έξω που εντυπωσιάζονται από τα γραφικά και δεν δίνουν προσοχή στο gameplay.

    Και κυρίως, υπάρχουν πολλά άτομα, που αν ένα παιχνίδι δεν έχει εντυπωσιακά γραφικά, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να ασχοληθούν καθόλου μαζί του. Θα το διαγράψουν χωρίς καν να του δώσουν μία ευκαιρία.

    Οι developers θέλουν χρήματα (και δεν τους αδικώ, δουλειά τους είναι). Πρέπει να κερδίσουν κάπως την εμπιστοσύνη της ΜΑΖΑΣ. Και τα εντυπωσιακά γραφικά είναι συνήθως ο πιο εύκολος τρόπος.

  • kostool

    @plus

    Σκοπός των unreal engine ποτέ δεν ήταν να είναι οι πιο εντυπωσιακές της γενιάς τους... αλλά να είναι ευέλικτες, εύκολες για τους developers και να και να προσφέρουν ικανοποιητικό οπτικό αποτέλεσμα για τις απαιτήσεις τους.

  • plus

    @kostool
    Να ξεκαθαρίσω πως ότι είπα δεν το είπα κακοπροαίρετα.Αντιθέτως η Unreal 3 μας έδωσε ένα κάρο παιχνιδάρες.Απλά η σύγκριση μεταξύ των δύο μηχανών ήταν αναπόφευκτη.
    Πέρα απ'αυτό συμφωνώ με το σχόλιο σου.

  • Γιωργοs

    Βill B. Τα γραφικα Δεν κανουν το παιχνιδι οπως η εμφανιση δεν κανει τον ανθρωπο επρεπε να το ξερες αυτο!!!!!!!!!! Οσο για το τετριξ αν και τονιζώ δεν το παιζω ,εχω διαβασει το εξης εκπληκτικο οτι αναπτυσει εγκεφαλικα κυτταρα οποιος ασχολησει πολυ μαζι του!!

  • http://www.game20.gr john2

    @Kiotosan: Το tech demo της Unreal Engine 4 έτρεχε σε μία (ναι καλά το διαβάζεις, όχι δύο ούτε τρεις, μία) GTX680

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    @ErwinRommel

    +100000000000000000000000

    π.χ ένα παράδειγμα δικό μου GOD OF WAR1,2 ιδικά το 1 είχε χάλια γραφικά αλλά είναι χίλιες φορές καλύτερο από το god of war 3 γιατί το 3 είχε ξεκάρφωτη ιστορία και ήταν τόσο εύκολο και το gameplay ήταν μονό 6-7 και σκότωνες τους θεούς λες και ήταν μυρμηγκάκια....στο 1 έκανες ολόκληρα ταξίδια για να σκοτώσεις έναν θεό τον αρη και το gta san andreas-gta iv............. τέλος πάντων τώρα να μην πολύ λόγω το θέμα είναι ότι το πιο σημαντικό σε ένα game είναι ο χειρισμός gameplay, ιστορία story να μην το βαριόμαστε στης 1 με 2 πρώτες ώρες , ήχος μουσικές και γενικά και μετά τα γραφικά και χαρακτήρας και άλλα.......

  • Julian

    Η συγκριση fallout 2 με 3 δεν ξερω κατα ποσο μπορει να στεκει κατα τη γνωμη μου... Αλλες εποχες, τελειως αλλο στυλ κλπ.. Δεν εχω παιξει ποτε τα παλια fallout ξερω οτι ειναι θρυλικα παιχνιδια αλλα το 3 ηταν επος!

  • minas

    off topic
    Παιδια του site Ηθελα να προτινω την ενημερωση σχετικα με τις ανανεωσεις στο plus και στο ps store γενικοτερα...Αυτο τον μην ατο plus εχει απιστευτο πραγματικα αριθμο παιχνιδιων free τελειως και ο κοσμος δεν το ξερει...Οutland,LBP2,Infamous 2,virtua fighter 5,warhammer 4000,Oddworld: Stranger’s Wrath HD,Motorstorm Apocalypse,Renegade Ops, Darksiders ΟΛΑ ΑΥΤΑ FULL GAMES ΤΣΑΜΠΑ!!!!!!!Ειναι πραγματικα απιστευτο κι ομως αληθινο!!!Δεν φτανει ο σκληρος!!
    http://blog.eu.playstation.com/2012/06/05/heads-up-playstation-plus-update-6th-june-2012/

  • Bill B.

    Εντάξει ρε παιδιά, είπαμε γνώμη σας και γνώμη μου. Εγώ σε κλίμακα βάζω πρώτα τα γραφικά, τι να κάνουμε δηλαδή και το αν είμαι ή όχι gamer άσε να το κρίνω εγώ.

    Gamer δεν είσαι μόνο αν όπως λέτε οι περισσότεροι κοιτάτε όλα τα υπόλοιπα εκτος των γραφικών όπως εγώ (που κι εγώ κοιτάω τα άλλα, απλά έρχονται σε 2η μοίρα), gamer σε κάνουν χίλια δυο πράγματα.
    Απο το σύστημα που θα στήσεις για να παίζεις αξιοπρεπώς τα παιχνίδια, μετά να ξέρεις απο τις ρυθμίσεις των παιχνιδιών για να στο τρέχει καλά χωρίς πτώση των frames, να ξέρεις του όρους γύρω απο τα games, να ξέρεις να κρίνεις αν ένα παιχνίδι έιναι καλό ή όχι (αν και αυτό είναι τελείως αντικειμενικό, γιατί ότι αρεσει στον καθένα είναι) και έπειτα μετά να ξέρεις να κινείσαι μέσα στο παιχνίδι (αντανακλαστικά-παρατηρητικότητα κλπ κλπ) και εεεεεενααααα σωρό άλλα πράγματα.
    Έτσι? Για να μην λέμε χαζομάρες. Και τα παιχνίδια που έγραψες άσχετα αν παίζονται ακόμη είναι άχρηστα τελείως για μένα εκτός του Bioshock, δεν μου λέει κάτι τι ότι με έβαλες να συγκρίνω, τώρα αν δεν αρέσει σε κάποιους να μην διαβάζει τα σχόλια μου, δεν θα αλλάξω τα πιστεύω μου επείδη το θέλει κάποιος... ΟΚ? Πας εσυ...

    Στον άλλον τώρα.....ΤΑΡΑΑΑΑΑΜΜΜΜΜ Η ΑΚΥΡΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ...
    Τα γραφικα δεν κανουν το παιχνιδι οπως η εμφανιση δεν κανει τον ανθρωπο επρεπε να το ξερες αυτο!!!!!!!!!!

    Ότι τι? Το σκέφτηκες προτού το γράψεις? Δεν έχει καν συνοχή, Τα γραφικά δεν κανουν το παιχνίδι, όπως η εμφάνιση κλπ κλπ Ο_ο Ο_ο Ο_ο

    Δεν έχω κάτι να σου πώ, πραγματικά όμως. Ή όχι έχω, ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, DO YOU UNDERSTAND ME???
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΣΚΑΝΑΡΕΙ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΙΤΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΟΤΙ ΝΑ' ΝΑΙ.
    Το ίδιο γίνεται και με τα παιχνίδια, τα ΓΡΑΦΙΚΑ είναι the first impression και είναι καρασημαντικά άσχετα αν δεν αρέσει σε κάποιους και έπειτα όλα τα άλλα.
    Καλως ήρθες στην πραγματικότητα, ελπίζω να μην γκρέμισα τον κόσμο σου χαχαχαχαχα, tragic.
    Αυτά παιδιά.

    BTW TETRISSSSSS είναι και όχι TETRIXXX.
    Μάλλον τα εγκεφαλικά σου κύταρρα δεν αναπτύχθηκαν και τόσο, τζάμπα ασχολείσαι με το παιχνίδι.

  • http://game20.gr Terminator
  • minas

    Ohhh!Sorry απλα δεν το ειχα δει!!!Απιστευτο να δινεις infamous 2 και lbp2 τσαμπα παντως!!

  • Bill B.

    Α μόλις πρόσεξα πως λες ότι δεν ασχολείσαι με το TETRIS. Λάθος μου, το όνομα πάντως παραμένει λάθος.
    Αχ εσείς οι gamers οι σωστοί που δεν ξέρουν καν τους τίτλους.

  • Simos

    Ρε μανία με τα γραφικά!

  • Bill B.

    Ε αφού είμαστε σε θέμα με μηχανη γραφικών?? Λογικό δεν είναι???

  • ErwinRommel

    @Bill B.
    Εντάξει, ηρέμησε!
    Προφανώς δεν είναι σαφέστατα καθορισμένος ο ορισμός του gamer.
    Πέρα από τον όρο αυτόν λοιπόν, ας σταθούμε στην ουσία.

    Δυσκολέυομαι να πιστέψω ότι πραγματικά ενδιαφέρεται κάποιος για τα βιντεοπαιχνίδια, όταν κατακρίνει κάποιο από αυτά, επειδή ΔΕΝ έχει ωραία γραφικά. Πόσο μάλλον όταν στηρίζει την άποψή του αποκλειστικά σε αυτό το κριτήριο, παραβλέποντας όλα τα άλλα.

    Αυτό ήταν και το παράπονό μου από τα σχόλια στο άλλο άρθρο.

    Το ότι τα παιχνίδια που λες ότι σου έγραψα είναι τελείως άχρηστα για εσένα, αυτό δεν το καταλαβαίνω (και να με συγχωρείς για αυτό). Τί ακριβώς εννοείς είναι άχρηστα? Και γιατί αυτό αναιρεί το επιχείρημά μου?

    Προφανώς τα γραφικά είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει κανένας. Ίσως έτσι ακριβώς σκέφτονται οι εταιρείες, και για αυτό πολλές στηρίζουν τα παιχνίδια τους περισσότερο γύρω από τα γραφικά, και λιγότερο γύρω από το gameplay.
    Το θέμα είναι πόσο καλό και ώριμο είναι να ΚΡΙΝΕΙΣ κάτι με βάση την εμφάνιση.

    (Τώρα το σχόλιο με τα εγκεφαλικά κύταρρα, τί το ήθελες?)

  • ErwinRommel

    @PROTOTYPE,
    χειρισμός-gameplay-ιστορία- ήχος,μουσικές-και μετά τα γραφικά
    Νομίζω έκανες την καλύτερη ταξινόμηση των κριτηρίων.

    @Julian,
    Ομολογώ ότι δεν τρελάθηκα με το Fallout 3, και παρότι και εγώ επαιξά τα original σχετικά πρόσφατα, τα θεωρώ καλύτερα παιχνίδια.
    Πέρα από τα προσωπικά μου γούστα πάντως (που στο κάτω κάτω δεν ενδιαφέρουν κανέναν), ο λόγος που έκανα και αυτήν την σύγκριση, είναι επειδή....
    σε γενικές γραμμές, από ότι ακούω από το Internet, οι περισσότεροι από όσους έχουν παίξει όλα τα παιχνίδια της σειράς,(εγώ π.χ. δεν έχω παίξει το Tactics και το New Vegas), θερούν το Fallout 2 καλύτερο από το Fallout 3.

  • panzerfaust88

    Καλα αμα ο χειρισμος ειναι αθλιος οσο καλη υποθεση και γραφικα και να εχει το παιχνιδι παει περιπατο, εννοειται δεν ειναι τα γραφικα που κρινουν το παιχνιδι αλλα ειδικα την σημερον ημερα θελεις οσο καλυτερα γραφικα γινεται
    Rommel απο ολα αυτα που προτεινες παντως το AOE 2 ειναι το καλυτερο με τεραστια διαφορα απο τον δευτερο παιχνιδαρα που οφειλεται για απειρα ξενυχτια εως και για καταστροφη σχεσεων.

  • ErwinRommel

    @Panzerfaust,
    δε λες τίποτα! Το AOE2 είναι ένα από τα πιο επικά παιχνίδια. Το παίζω από τότε που βγήκε, στα τέλη του 90. Φαντάζεσαι την απογοήτευσή μου όταν έπαιξα το τρίτο, και είδα όλα τα στοιχεία που είχαν αφαιρεθεί από τη σειρά.

    Και το τρίτο καλό είναι, αλλά δεν συγκρίνεται με τον προκάτοχό του.

    Επί τη ευκαρία, το ξέρεις ότι βγαίνει καινούριο expansion για το AOE2, φέτος, ε?

  • Bill B.

    @ErwinRommel
    Χαχαχαχα ε δεν πήγαινε για σένα αυτό το σχόλιο και γενικά το 2ο μέρος του μηνύματος.
    Το 1ο ήταν για σένα.

    Μα ήρεμα απάντησα και ήρεμα θα απαντήσω και σε αυτά που λες.
    Το θέμα δεν είναι τι λέγαμε σε εκείνο το θέμα με τα CoD, MoH. To θέμα είναι εδώ.
    Και εδώ λέω ότι φυσικά και δεν παραβλέπω τους υπόλοιπους τομείς των παιχνιδιών, απλά για μένα έρχονται δεύτερα.
    Αυτό και ότι μετά είπα ότι πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ισσοροπία μεταξύ γραφικών, χειρισμού, ιστορίας έτσι ώστε το σύνολο να είναι κορυφαίο.

    Για τα παιχνίδια που μου έγραψες, τίποτα απλά δεν μου λένε κάτι, γενικά, είτε έχουν καλά γραφικά, είτε παίζονται μέχρι και σήμερα δεν με ενδιαφέρουν σαν projects. Ίσως ήμουν εδώ λίγο απότομος, ναι, δεν έπρεπε να σχολιάσω έτσι.

    Τώρα για το τελευταίο που λες αν είναι ώριμο να κρίνουμε απο την εμφάνιση, καλώς κακώς αυτό γίνεται, αυτό βλέπω εγώ στην καθημερινότητά μου γύρω μου και ο καθένας πράττει όπως αυτός νομίζει, που και αυτός ο Χ άνθρωπος την εμφάνιση θα δεί πρώτα, είναι πλέον κανόνας, όλοι το κάνουμε.
    Λίγους δεν τους ενδιαφέρει η εμφάνιση και αυτοί που το λένε αυτό μάλλον εθελοτυφλούν.
    Όπως λες κι εσύ και συμφωνούμε πως πλέον δίνεται έμφαση στα γραφικά πρώτα, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
    Απο εκεί και πέρα ο καθένας βλέπει ότι τον ενδιαφέρει (γραφικά για μένα χαχαχαχα), σκοπός των εταιριών είναι να τα κάνουν όλα σωστά.
    Άσχετο αν δεν το κάνουν αυτό τις περισσότερες φορές.

  • panzerfaust88

    Really;θα ειμαι σε συναγερμο, καλα απαγοητευση το 3 δεν λες τιποτα

  • ErwinRommel

    @Bill.B
    καλά στη τελική όλα εξαρτώνται από τα γούστα του καθενός εννοείται.
    Δεν έχω τόσο μεγάλο παράπονο από ανθρώπους που πορώνονται με τα γραφικά.
    Αυτό που με ενοχλεί είναι όταν ο κόσμος (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά) κοροιδεύει και χλευάζει παιχνίδια, και το μόνο κριτήριο με το οποίο δικαιολογούν την στάση τους είναι " ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ! ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ!"
    Αυτό είναι το λιγότερο ανωριμότητα.

    Και ναι, πολλές εταιρείες εστιάζουν στα γραφικά, αλλά αυτό ευτυχώς δεν συμβαίνει πάντα. Πολλοί indie developers (και όχι μόνο) που δεν έχουν ούτε τα λεφτά ούτε το προσωπικό να στηρίξουν μία δυνατή μηχανή γραφικών, καταφέρνουν και αντισταθμίζουν την μειονεκτική τους θέση, δημιουργώντας κάτι προτότυπο ή κάτι "στυλάτο", το οποίο γίνεται και εξίσου δημοφιλές στην gaming κοινότητα.

    Όσο για το σχόλιο, το ξέρω ότι δεν απυθυνόταν σε εμένα, αλλά και πάλι που φάνηκε λίγο τραβηγμένο. 🙂

  • ErwinRommel

    @Panzerfaust,
    AOE 2 The Forgotten Empires.
    Είναι ένα δωρεάν expansion/ mod, το οποίο προσθέτει νέους λαούς, και νέες στρατιωτικές μονάδες.

  • ErwinRommel
  • Bill B.

    @ErwinRommel, ε το είπα πάνω στα νεύρα μου, δεν βαριέσαι.

    Εντάξει δεν θα το έλεγα ανωριμότητα. Ενθουσιασμό θα το έλεγα, καλό είναι να υπάρχει 'ένταση' για κάτι που μας αρέσει.
    Και εγώ το έχω πεί πολλές φορές αυτό, απλά δεν κρατιέσαι όταν σου αρέσει κάτι και πορώνεσαι.
    Αυτό το έχω εγώ γιατί απο την φύση μου είμαι ενθουσιώδης και μου γυρνάει το μάτι όταν βλέπω κάτι κορυφαίο, δεν μπορώ να συγκρατηθώ. Γι' αυτό σου λέω δεν θα το έλεγα ανωριμότητα.
    Είναι βεβαία στον άνθρωπο, ο καθένας εκφράζεται διαφορετικά.

    Όντως, αυτό είναι αλήθεια. Βλέπουμε διαμαντάκια απο μικρές εταιρίες, καλύτερα μερικές φορές και απο ΑΑΑ τίτλους

  • ErwinRommel

    Καλά από ενθουσιασμό άλλο τίποτα.

    Η αλήθεια είναι ότι στην πραγματική μου ζωή, έχω γνωστούς που με κοροιδέυουν επειδή παίζω παλιά παιχνίδια ακριβώς λόγω των απαρχαιωμένων γραφικών, οπότε και εγώ ερεθίζομαι αρκετά εύκολα, όταν ακούω να γίνεται τέτοιου είδους κριτική.

    Ίσως και το σχόλιό μου στο άλλο άρθρο να ήταν λίγο απότομα δοσμένο.
    Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες, γιατί δεν είχα ποτέ σκοπό να θίξω κάποιον προσωπικά!

  • panzerfaust88

    @ErwinRommel Αχ αυτη η μουσικαρα....να'ναι καλα η σεβασμια κοινωτητα των moders, το αξιζε το like παντως 🙂 ευχαριστω

  • Bill B.

    Χαχαχαχα, απλά αγνόησε τους. Ότι αρέσει στον καθένα είπαμε.

    Τι να παρεξηγηθώ? Όχι ρε, ίσα-ίσα θα το πάρω κιόλας το παιχνίδι. Η σύγκριση έιχε γίνει με το MoH, αλλά αν πάρεις το Blops 2 μεμονομένα μια χαρά στέκεται, σε όλους τους τομείς, δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Το 1ο μου είχε αρέσει κιόλας, έλεγα επιτέλους CoD με μια κάποια ιστορία. Και ευτυχώς συνεχίζεται στο 2.
    Είδωμεν.

  • ErwinRommel

    Μακάρι πάντως όλες οι συζητήσεις σε αυτήν την χώρα να γίνονταν με τον ίδιο πολιτισμένο τρόπο που γίνονται και στο game2.0.

  • ggaammeerr

    ErwinRommel

    Καλα μην παιρνεις και ορκο οτι οι συζητησεις ειναι παντα ετσι.Μην κοιτας ετυχες να κοντραρηστεις με τον bill αμα ηταν κανας αλλος θα σε ελεγα εγω. 🙂

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    χαχαχα φάση έχετε και οι δυο

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    😛

  • StratosGK

    Φέρτε τον Κασιδιάρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ggaammeerr

    χαχαχα

  • Julian

    Αντε βρε νουμερα! (kasidiaris reference)

  • Julian
  • ggaammeerr
  • chaosComing

    πόσα κατεβατά πια θα γραφτούν σε αυτό το θέμα 😛 ?
    όπως είπαν και παραπάνω κανείς δεν μπορεί να παίξει ένα μάπα παιχνίδι με τέλεια γραφικά,δεν μπορείς να παίξεις ένα πολύ καλό παιχνίδι με άθλια γραφικά αλλά μπορείς να υπερευχαριστηθείς έναν συνδυασμό και των 2!

  • Bill B.

    Χαχαχαχαχα έλα και τα πολιτικά έσκασαν μύτη. BTW απλά τραγικό αυτό που έγινε χθές στην εκπομπή.
    Ας μην επεκταθούμε όμως γιατί ο Termi δεν θέλει τέτοιου είδους συζητήσεις εδώ.

    Στο θέμα μας....
    Άκου τον ggaammeerr κάτι ξέρει, αν ήταν κανένας άλλος εδώ...γκουχ γκουχ...μα ποιός άραγε??? Θα βλέπατε τι τροπή θα έπαιρνε η συζήτηση χαχαχα...

  • chaosComing

    EPONYMOUSSSSS WII U BEST TECHOLOGY EVER 😛

  • Bill B.

    Χαχαχαχα άκριβως.....
    Αλλά, μάλλον δεν τον ενδιαφέρει το θέμα. Πάντως ένα περίεργο πράγμα, ούτε χθες στο θέμα 'Το 3DS η καλύτερη κοσνόλα αυτη την εποχή' έγραψε τίποτα και εγώ εκεί πάλι ψιλοέκραζα την Nintendo και περίμενα να γίνει πάλι μεγάλο ΜΠΑΜ, αλλά ησυχία.
    Ποιός ξέρει.

  • Bill B.

    κονσόλα*** Ο_ο

  • ggaammeerr

    Ωχ μην λετε πολλα για αυτον γιατι μετα...

    http://www.youtube.com/watch?v=03JF-u7yrIk

  • Bill B.

    Χαχαχαχαχα.....

    SLAP SLAP SLAP...

  • ggaammeerr

    Τι να πεις.Τλσπ.Καλο βραδυ.

  • Bill B.

    Τα λέμε.
    Πάω να λιώσω κι εγώ Alan Wake's: American Nightmare.....
    YEEEAAAHHHH... O_o

  • chaosComing

    αντε bill καλό λιώσιμο,να ξέρετε ε αυτήν την στιγμή gogos και anonymous αμφότεροι ετοιμάζουν το μεγάλο χτύπημα!

  • Bill B.

    😀

    Thanks...

  • chaosComing

    τρομοκρατική επίθεση στα εργοστάσια της sony xD
    Α btw εγώ ακόμα παίζω gba games και μου αρέσουνν πάρα πολύ!

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    Κασιδιάρης 😛 ωραίος ο τύπος όμως είναι αλάνι......... sorry termi

  • StratosGK

    Πάντως όταν θα ανακοινώσουν τις επόμενες κονσόλες, θέλω να βγει η EPIC και να μας δείξει πως τρέχει αυτό το demo σε αυτές. Όπως ακριβώς είναι, χωρίς να αφαιρέσουν τίποτα και αν δεν τρέχει να μας πουν δεν τρέχει! Είμαι πολύ περίεργος...

  • JCDenton13

    Το ντεμο ετρεχε σε:Intel Core i7,NVIDIA GTX680 και 16GB Ram,συμφωνα με το Eurogamer.

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    η MSI 7950 που εχω πόσο χειροτερει είναι από την GTX 680????άντε και εγώ να συναρμολογήσω το καινούργιο μου PC εχω 16GB RAM SSD 120GB, 1TB δίσκο,ένα γαμάτο κουτί full tower,άλλα μου λείπει ο επεξεργαστής που θα βάλω ο i7 3770k αλήθεια τι επεξεργαστή ι7 χρησιμοποιούσαν σε αυτό και μητρική που δεν ξέρω τι να του βάλω για καμιά asus λέω

  • Julian

    JCDenton ελα μωρε ποσο κανει να παω να το παρω αυτο το συστημα που λες?

  • JCDenton13

    @Julian,ελα μου ντες.

  • Johnnie

    Είναι ανάλογα για το τι θες να κανείς με μια μηχανή γραφικών.Εαν για παράδειγμα θέλεις ναι κάνεις εξοχή κλπ τότε θα προτιμήσεις την Cryengine.Αν πάλι θες να δημιουργήσεις κάτι σαν και αυτό που δείχνει το βίντεο τότε θα πας σε Unreal. Τις έχω δοκιμάσει και τοις δυο και τα σπάνε...

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    @Johnnie

    συμφωνώ μαζί σου!!!! και οι δυο είναι gamates

  • gogos

    Η cry engine 3 μπορει να βγαλει πολυ καλητερα γραφικα.. Και εγω περιμενα να δω κατι να μου φυγει η μαγκια αλλα οκ τιποτα το τοσο ιδιαιτερο..

  • StratosGK

    Είχα διαβάσει κάποια λόγια του Kojima για το Snake Eater που έλεγε πως ήταν μεγάλη πρόκληση για το PS2 γιατί από το έδαφος ακόμα ξεκινούσαν τα πολύγωνα και οι ανωμαλίες στα textures και στα graphs μιας και δεν είναι ίσιο το έδαφος στην ζούγκλα. Μετά έχεις τα δέντρα, τα φύλλα, το φως πως θα πέφτει και από που θα περνάει. Οπότε πιστεύω πως για να δω γραφικά που θα πω πως τα σπάνε θέλω να είναι σε ζούγκλα, πάνω κάτω σαν κάτι mods του Crysis 1 αλλά χωρίς εκείνη την ζαλάδα...