Άνευ προηγουμένου πανικός για το Torment: Tides of Numenera

, Πέμπτη 7 Μάρτιος 2013 0  

Το πόσο περίμεναν οι gamers τον (πνευματικό) διάδοχο του Planescape: Torment όλα αυτά τα χρόνια, αποδεικνύεται από την απίστευτη ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα της inXile για χρηματοδότηση του νέου παιχνιδιού. Ο λόγος για το Torment: Tides of Numenera, το οποίο έφτασε τον στόχο του ενός εκατομμυρίου δολαρίων στο Kickstarter, μέσα σε μόλις έξι ώρες, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ. Αυτή τη στιγμή έχουν μαζευτεί 1.2 εκατομμύρια, και με έναν ολόκληρο μήνα να απομένει, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόσο μεγάλο θα είναι το τελικό ποσό. Το Torment: Tides of Numenera είναι ισομετρικό single-player RPG και βασίζεται στο νέο tabletop RPG του Monte Cook, Numenera. Δείτε το σχετικό βίντεο παρακάτω, τσεκάρετε πολλά περισσότερα στη σελίδα του παιχνιδιού στο Kickstarter, και πείτε μας γνώμη! Είστε αισιόδοξοι για το Torment: Tides of Numenera;

  • http://game20.gr/ meh

    Ναι, ειμαι αισιοδοξος. Αλλα εχω και τεραστιες απαιτησεις.
    Ηταν γελοιο το ποσο γρηγορα πηγαινε ο μετρητης τις πρωτες ωρες που ανοιξε το project. Νεκρο pc gaming κτλ 😛

  • Giannis Giapitzakis

    Τι πράγμα είναι αυτό ρε παιδί μου. Τι καινούρια μόδα να βγαίνουν να σου ζητάνε λεφτά για να φτιάξουν παιχνίδι. Γιατί δεν πάνε να τα δανειστούν αν δεν τα έχουν;

  • http://www.panic69music.dom.gr Nyxteridas

    Συμφωνώ απόλυτα με Giannis Giapitzakis...

  • kilia

    Βασικα ειναι απλοι χρηστες αυτοι απο τους οποιους συγκεντρωνεται καθε ποσο στο kickstarter το η αφορα και εταιρειες, επενδυτικα σχηματα κτλ?
    Απλη ερωτηση γιατι μου ακουγεται τραβηγμενο απο μεμονομενα ατομα να μαζευονται τετοια ποσα για παιχνιδια.

  • bigi

    Καλά, πότε πρόλαβαν και το πήραν γραμμή μέσα σε 6 ώρες όλοι αυτοί;

  • http://game20.gr/ meh

    @kilia, απλοι χρηστες αλλα τα μεγαλα ποσα αποτελουν ενα ερωτηματικο. Για παραδειγμα, σε αυτο το project υπαρχουν 5 χρηστες που κατεθεσαν 10.000 δολλαρια ο καθενας.
    Δεν νομιζω πως υπαρχει καποιο κερδος για μια 3η εταιρια ωστε να επενδυσει τετοιο ποσο. Μπορει να μιλαμε για απλα ατομα με πολυ χρονο και πολυ χρημα στα χερια τους. 😛

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Ναι ρε παιδιά, σε forums όπως το NeoGaf κυκλοφορούν άτομα μεγάλα σε ηλικία που το φυσάνε...
    Δεν θα ξεχάσω έναν τύπο που η γυναίκα του, του πήρε δώρο γενεθλίων ένα σπάνιο arcade μηχάνημα για τα 50 του χρόνια...

  • Superuser

    Καμένα studios,καμένοι devs,καμένα projects για καμένους gamers

    Ότι να ναι έχει καταντήσει η σημερινή εποχή

  • kostool

    Άμα η εναλλακτική λύση ήταν να πουλήσουν την ψυχή τους στους διαβόλους που ακούν στο όνομα Activision, EA κτλ, χίλιες φορές kickstarter.

  • http://game20.gr Terminator

    Συγνώμη, τώρα διαμαρτυρόμαστε και για το crowdfunding; 😕

  • Nomus

    Αν με ενδιεφερε αυτου του ειδους το παιχνιδι θα εδινα 20-25 € , το προβλημα για εμενα ειναι οτι τα ισομετρικα και JRPG εχασαν την αιγλη τους οταν επαιξα το πρωτο real-time RPG και απο τοτε απλα δεν μπορω να ασχοληθω πανω απο 20' με ισομετρικα και JRPG χωρις να βαρεθω.....

    Παραυτα ειναι καλο τετοιες προσπαθειες να πετυχαινουν για να μπορουν τα ατομα που θελουν να παιξουν , να παιξουν και να διαφοροποιειται το τοπιο του gaming.

    Το γεγονος οτι αποτελει συναμα σφαλιαρα σε εταιρειες οπως η ΕΑ το μετραω σαν bonus.

  • labrosviz

    Αναμενομενο με τοσο βαρυ ονομα...να κανω μια ερωτηση?σε περιπτωση που δεν κυκλοφορησει το game ολοι αυτοι χάνουν απλως τα λεφτά τους?

  • bigi

    Ε ναι ρε Τέρμι, μυαλό μηχανής έχεις κι εσύ μου φαίνεται.Μα δεν είναι προτιμότερο να κάνεις preorder με 60€ τη 15η συνέχεια του φοβερού blockbuster της EA πχ, που θα στο παραδώσει όποτε θέλει, σε όποια μορφή θέλει και με ότι περιεχόμενο θέλει κοιτώντας μόνο τις πωλήσεις;Γιατί να δώσεις 20$ και να προπαραγγείλεις κατά κάποιο τρόπο ένα παιχνίδι που σου λένε εξαρχής ότι το θέλουμε να είναι έτσι, έτσι κι έτσι, δε μας πιέζει κανένας πάνω απ' το κεφάλι μας με προθεσμίες και αν σου αρέσει κι εσένα το όλο concept, πέσε.

  • JCDenton13

    Αν περιμενουμε τετοια παιχνιδια να βγαινουν απο EA-ACtivision-Ubi,ζησε Μαη μου!!!Εκτος τοπου και χρονου ορισμενα σχολια για το crowdfunding.Μπραβο στη inXile.

  • makis

    To Planescape Torment δεν εχει καμια σχεση με JRPG. Ειναι ενα αυθεντικο RPG με πολυ συναρπαστικη πλοκη και φανταστικους διαλογους. Για εμενα ειναι το καλυτερο RPG ever. Τα JRPG ειναι της πλακας!

  • Nomus

    labrosviz

    Απ'οσο γνωριζω αν καποιο απο τα project του kickstarter δεν πιασει τον στοχο του 'η ο δημιουργος του αποφασισει οτι για α),β) λογους δεν μπορει να το φερει εις περας ακομα και αν το project φτασει τον στοχο του μεσα σε (νομιζω) 5-10 ημερες, τοτε τα χρηματα επιστρεφονται.

    Απο εκει και περα οταν δινεις χρηματα για ενα παιχνιδι που ΔΕΝ ειναι ετοιμο ακομα παιρνεις και το αναλογο ρισκο

    Μπορει ας πουμε π.χ το Torment: Tides of Numenera να βγει μια μαλ@κια και μιση ή να μην κυκλοφορησει επειδη ο τυπος του βιτνεο τα υπεξερεσε και πηγε για μονιμες διακοπες στην Κοπα Καμπανα παρεα με τον Μπαρι Μανιλοου αλλα (περιπου) το ιδιο ρισκο παιρνεις οταν αγοραζεις τον επομενο τιτλο μιας μεγαλης εκδοτριας εταιρειας (π.χ Aliens Colonial Marines) πληρωνοντας 50€ και καταληγεις με ενα αχρηστο πολυδιαφημιζομενο κομματι πλαστικο στα χερια.

    Προσωπικα ειναι παγια τακτικη μου να μην προπληρωνω για υπηρεσιες ή προϊοντα που δεν ειναι ετοιμα ακομα και δεν μπορω να δω τι παιρνω , αλλα σεβομαι αυτο που προσπαθει να κανει το kickstarter.

  • Sotiris

    Εγώ τσίμπησα ήδη συλλεκτική έκδοση όπως και με το Project Eternity βέβαια.

  • Nomus

    @makis

    Ειναι ισομετρικο-turn based-RPG δυο στοιχεια που εχει κοινα με (σχεδον) καθε JRPG που εχει βγει εκει που διαφερει ειναι στην ιστορια και τον τροπο που κανεις τις επιλογες σου στο παιχνιδι και ενω καταλαβαινω τους λογους γιατι ενα real-time συστημα μαχης δεν θα ηταν εφικτο σε ενα τετοιο παιχνιδι απλα δεν μπορω να ενδιαφερθω αρκετα ωστε να πληρωσω τον οβολο μου και να ασχοληθω μαζι του

  • http://game20.gr/ meh

    Πως ξερετε οτι ειναι TB το συγκεκριμενο? Το 1ο Torment ηταν real time, αλλωστε ο κεντρικος χαρακτηρας ειναι ενας, με το party να ειναι απλα επιλογη. Δεν ειδα να λενε κατι συγκεκριμενο. Ακομα στον σχεδιασμο ειναι.

    Nomus, μην μπερδευεις τα turn based συστηματα των CRPG με των JRPG. Καμια σχεση. Τα συστηματα των crpg ειναι η glados ενω των jrpg κομπιουτερακι τσεπης! 😛

  • Nomus

    Μιλαω για το συστημα μαχης, να το ξεκαθαρισω αυτο προς αποφυγην περαιτερω τυχον παρεξηγησεων.

    Ενταξει δεν ηταν εντελως turn based σε σημειο οπου παιζεις κυριολεκτικα με "σειρα" οπως στο Wasteland ή το FFVII αλλα με το κουμπι pause το Torment το εφτανε πιο κοντα σε αυτα παρα στο π.χ Diablo.

    Κοψτο-ραψτο οπως θες,ετσι οπως το βλεπω εγω σε οτι αφορα το συστημα μαχης στα RPG υπαρχουν 2 κατηγοριες

    -Turn based

    -Real time

    To Torment δεν ανηκει στα Real time ετσι οπως το αντιλαμβανομαι εγω και αν δεν ειναι Real time τοτε πρεπει να ειναι Turn based εστω και πολυπλοκο ,εστω και μασκαρεμενο ,εστω και glados , εστω και τραβεστι.....αλλα Turn based οπως και να'χει.

  • http://game20.gr/ meh

    Εισαι πολυ απολυτος και εχεις αντιληφθει λαθος το θεμα. 🙂
    Υπαρχουν πολλα διαφορετικα συστηματα με τελειως διαφορετικους μηχανισμους και ας εχουν κοινη ριζα.

    Real time δεν σημαινει "κανω ατελειωτα κλικ" και ουτε η υπαρξη pause σημαινει αυτοματα turn based.

  • Nomus

    Μπορει....

    Real time ετσι οπως το αντιλαμβανομαι εγω ειναι : συμβαινει τωρα στο παιχνιδι και πρεπει να αντιδρασω αμεσα οχι περιμενε να πατησω pause να δω ποιο spell/skill μου ταιριαζει,να πιω ενα φιλτρο ή να βαλω τον healer μου να με γιατρευει και τον rogue να στηριζει απο μακρια, αααα ,φυτρωσαν αλλοι 5 ξανα pause αλλαγη τακτικης.

    Τα περιθωρια αντιδρασης σε ενα Real time ειναι απιστευτα μικρα και συνηθως καταληγουν ή να νικας με συνδυασμο προετοιμασιας και τυχης ή να τρεχεις να σωθεις αν τα πραματα στραβωσουν και να κανεις load στην χειροτερη των περιπτωσεων, micromanagement υπαρχει μονο σε "ασφαλεις" περιοχες οχι κατα την διαρκεια μαχης.

    Γι'αυτο αλλωστε δεν βλεπεις και πολλα RPG που βασιζεται σε parties να επιλεγει το μηχανισμο Real time , στην καλυτερη περιπτωση αν το επιλεξουν καταντανε "αμφιρροπα" (βλ. Arcanum)

    Μπορεις ελεικρινα να φανταστεις το Dragon Age με πραγματικο Real time συστημα μαχης ;;

    IMPOSSIBRUUU !!!!

  • http://game20.gr/ meh

    Μα αυτο που περιγραφεις γινεται σε ολα τα action rpg που χειριζεσαι μονο εναν χαρακτηρα. Επειδη καποια εχουν παυση γινονται turn based ενω οσα δεν εχουν ειναι real time? Παρολο που γινεται το ακριβως ιδιο?

    Επισης το origins μπορει να παιχτει απο την αρχη ως το τελος χωρις να χρειαστει ποτε το pause. Δεν ειναι και κανα δυσκολο παιχνιδι.

    Και ποιος, καλα στα μυαλα του, παιζει το Arcanum με real time μαχη? Κατευθειαν στο turn based το βαζεις.

  • Nomus

    Μα δεν γινεται το ιδιο γιατι δεν ειναι το διο....

    Το ζητημα ειναι οτι οι developers του Arcanum εβαλαν το real time μηχανισμο στο παιχνιδι σαν βιωσιμο τροπο να παιξεις ασχετως που με αυτο το παιχνιδι δεν παιζεται , ενω αφ'ετερου με το turn based ειναι λειτουργικο (οπως ειπες) αλλα γινεται σαν ολα τ'αλλα turn based του ειδους αποδεικνυωντας στην πραξη αυτο που λεω:

    Δεν γινεται να υπαρξει RPG με πολαπλους χαρακτηρες στο party και πραγματικο real time συστημα μαχης λογω της πολυπλοκοτητας του και της αδυναμιας του μεσου ανθρωπου να κανει αποτελεσματικο multitask κατω απο πιεση στα δευτερολεπτα τα οποια κρινεται η διαφορα μεταξυ νικης και ηττας.

    Το Torment ως RPG με πολαπλους χαρακτηρες στο party ειναι (κατα την γνωμη μου) turn based σε οτι αφορα το συστημα μαχης και αυτο διοτι δεν μπορει να ειναι τιποτα αλλο.

    Σε οτι αφορα το Dragon Age προσωπικα για εσενα δεν ξερω αλλα στην πρωτη μαχη με εκεινο το τρολλ αν ΔΕΝ πατουσα pause να δωσω εντολες αλλαζοντας την στρατηγικη μου τουλαχιστον μια φορα 8/10 φορες παντα εχανα...

  • http://game20.gr/ meh

    Dungeon Siege. Action rpg με party. Οριστε. Και μη μου πεις πως δεν ειναι real time επειδη δεν κουνας εναν χαρακτηρα βημα βημα αλλα κανεις κλικς για ολο το party.

    Εισαι πολυ απολυτος και καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. Το λεει ξεκαθαρα ο ιδιος ο ορος. TURN based. Αν δεν υπαρχουν γυροι και ολα γινονται σε πραγματικο χρονο εστω και με παυση ΕΙΝΑΙ real time. Πραγματικα δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.

  • Nomus

    Dungeon Siege ομολογω δεν εχω παιξει , μεχρι να παιξω θα μου επιτρεψεις να διαφωνω μαζι σου....

  • http://game20.gr/ meh

    Δηλαδη πιστευεις πως γυροι και παυση σε πραγματικο χρονο ειναι το ιδιο πραγμα? Ε καλα, ας διαφωνουμε για το προφανες.

  • kilia

    turn based κανονικα ειναι μονο οταν σε δεσμευευει το ιδιο το παιχνιδι να περιμενεις για να εκτελεσει την κινηση του ο αντιπαλος και μετα σου δινει το ελευθερο για τη δικη σου.

  • kostool

    Βασικά το κυριότερο χαρακτηριστικό των turn-based το ότι κάθε χαρακτήρας έχει ένα συγκεκριμένο αριθμό "action points" που οριοθετούν το πόσες και ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει στη διάρκεια ενός γύρου. Χαρακτηριστικά παραδείγματα turn based είναι τα Heroes of Might and Magic, το X-COM, και για τους old-school gamers το Dark Legions (maximum nostalgia).

  • Αντρέας

    Το Dungeon Siege ειναι σιγουρα real-time rpg. Φυσικα στον αχο της μαχης πολλες φορες πατουσα pause για να τσεκαρω τους αντιπαλους. τα boses και να κατευθυνω αναλογως το παρτι μου αλλα παρ' ολα αυτα η εμπειρια ηταν καθαρα και αναμφισβητητα real-time.

    Nomus, αν η παραμικρη παυση σε RPG το κανει κατευθειαν για σενα turn-based τοτε με αυτη την λογικη το Fallout 3 πχ ειναι turn-based γιατι κατα τη διαρκεια της μαχης μπορω εγω να ανοιξω το pip boy και να γιατρευτω με stimpacks, να παρω buffs απο chems, να αλλαξω τροπο μαχης μεταξυ melee, ranged kai unarmed κλπ. Με το VATS γινεται το ιδιο πραγμα επισης καθως ειναι παυση στο παιχνιδι που σου προσφερει μαλιστα και πελονεκτηματα. Σε καμια περιπτωση ομως δεν χαρακτηριζεις παιχνιδια οπως το F3 ως turn-based γιατι θα σε παρουν με τις ντοματες.

    (το παραδειγμα μου μπορει να ειναι ατυχες και να φαινεται υπεραπλουστευμενο αλλα ειναι ο,τι πιο σχετικο εχω να προσαψω) 🙂

  • Nomus

    Αυτο που ειπα ειναι οτι το Torment λογω του "pause" και του γεγονοτος οτι εχει παρτυ πολλαπλων ατομων και πολυ micromanagement το παιχνιδι φτανει πιο κοντα turn-based παρα σε real time μιας σε πραγματικο χρονο δεν υπαρχει "pause" , γι'αυτο ελλειψη αλλης κατηγοριας που να το καλυπτει το βαζω μαζι με τα turn-based

    Το VATS ειναι για το Fallout 3 οτι ειναι η δρακογλωσσα για το Skyrim αν και σε οτι αφορα μια καλη μεριδα κοσμου ειναι και το πρωτο παραπονο που εχουν απο την Bethesda μιας και ενω οσο ηταν η σειρα Fallout ισομετρικο turn-based το VATS εξισοροπουσε το παιχνιδι ενω οταν το γυρισαν σε FPS το "χαλασε" δινοντας στον παικτη ενα I WIN κουμπι το οποιο ομως μπορει να επιλεξει να μην το χρησιμοποιησει χωρις να εχει επιπτωση στο ιδιο το παιχνιδι.

    Σε οτι αφορα το "pause"/inventory στο Fallout 3 υπαρχει χωρις να ειναι απαραιτητο μιας και μπορεις ανετα να αναθεσεις καθε αντικειμενο σε καποιο πληκτρο και να αλλαξεις και σημειωτεον ειναι το δευτερο παραπονο που εχουν οι περισσοτεροι απο την Bethesda που συμφωνα με εκεινους "χαλασε" παραιτερω το παιχνιδι κανοντας το υπερβολικα ευκολο αλλα οπως και το VATS ειναι επιλογη του παικτη αν θα το χρησιμοποιησει ή οχι.

    Στο Torment απο την αλλη το "pause" εν ωρα μαχης δεν ειναι ζητημα επιλογης απο πλευρας παικτη , ΠΡΕΠΕΙ να το χρησιμοποιησεις γιατι ειναι αναποσπαστο και ζωτικο κομματι του ιδιου του παιχνιδιου. To αντιστοιχο στο Fallout 3 θα ηταν να προσπαθησεις να το τερματισεις χωρις stimpak και χρησιμοποιωντας μονο melee σε ολες σου τις μαχες.

    Δεν ξερω αν γινεται ειδικα στις ανεβασμενες δυσκολιες αλλα καλη τυχη αν θες να το δοκιμασεις

  • http://game20.gr/ meh

    1ον, επειδη δεν υπαρχει κατηγορια δεν πεταμε κατι σε μια τελειως διαφορετικη, απλα επειδη ετσι.
    2ον, ΥΠΑΡΧΕΙ κατηγορια εδω και 20 χρονια. Real Time with Active Pause.

    Ικανοποιημενος? 😛

    Για να καταλαβεις ποσες τρυπες εχει η λογικη σου, ολα σχεδον τα Real Time strategy εχουν pause. Αυτο τα κανει turn based? Μοιαζει το Total War με ενα Heroes of might and magic? Ακομα και τιτλοι οπως Witcher και Divinity εχουν active pause που μπορεις να το κανεις στη μεση της μαχης.

  • Αντρέας

    Nomus μιας και το ανεφερες αυτη την περιοδο εχω ξεκινησει ενα replay σε FO3 και New Vegas χρησιμοποιωντας αποκλειστικα melee χαρακτηρες. Οσον αφορα τα stimpacks δυσκολο ειναι να μην τα χρησιμοποιησει κανεις, προσπαθω ομως να δωσω βαρος στα υπολοιπα consumables που υπαρχουν. Με melee χαρακτηρες το παιχνιδι ειναι αρκετα δυσκολο, καθως ειναι glass hammers. Μολις βρω power armors ομως εχει να γινει χαμος. 😀

    Αυτα τα ολιγα τα offtopic απο εμενα.

    * lol εννοουσα glass cannons

  • Nomus

    meh

    Δεν μιλαμε για strategy ,μιλαμε για RPG και εγω απο ολα τα RPG που εχω παιξει απο το 1993 και μετα που πηρα την πρωτη μου κονσολα πρωτη φορα ακουω το ορο "Real Time with Active Pause" ο οποιος να σημειωσω ειναι τελειως οξυμωρος γιατι ειναι σαν να λες "μια μερα που ηταν νυχτα"

    Ετσι για μια ολοκληρη κατηγορια που υπαρχει εδω και 20 χρονια -συμφωνα με οτι λες- και να ειναι η πρωτη φορα που την ακουω σημαινει ή οτι ειναι πραγματικα τοσο μικρη ή οτι ενας ορος που προστεθηκε πολυ μετα για να βαλουν πολυ βολικα σε μια κατηγορια παιχνιδια τα οποια εχουν αυτο το χαρακτηριστικο κοινο μεταξυ τους αλλα τιποτε αλλο.

    Επισης περιεργο ειναι οτι δεν μπορεσα να βρω καμια αναφορα απο τα ιδια τα στουντιο Black Isle Studios και Interplay Entertainment να χρησιμοποιουν τον ορο "Real Time with Active Pause" για να χαρακτηρισουν το παιχνιδι, ουτε καν πανω στο ιδιο το κουτι.....

    http://www.scribd.com/doc/28846229/Planescape-Torment-Manual

    Tο μονο που βρηκα και να επιβαιβεωνει αυτο που λες περι Active Pause ειναι μια ανφορα ενος χρηστη σε μια σελιδα του wikipedia ΧΩΡΙΣ ομως καμια αναφορα σε Real Time

    http://en.wikipedia.org/wiki/User:Scorp27

    και το wikipedia ειναι περιπτωση παρτο ή αστο μιας και στην σελιδα το Witcher ή στο FO3 δεν αναφερεται πουθενα τιποτα για Active Pause .

  • Nomus

    Σημειωση επι του (αρχικου) θεματος :

    το Torment: Tides of Numenera περασε αισιως τα 2.1 εκ. $ στο Kickstarter με 27 ημερες να απομενουν

  • http://game20.gr/ meh

    Ναι, τωρα προσπαθεις να γυρισεις τη συζητηση μιας και η θεωρια σου περι turn based επεσε στο κενο. 😛
    Μιας και κοιταζες το Manual του torment ειδες πουθενα να λεει turn based?

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Το Dungeon Siege 2 για μένα είναι από τα καλύτερα RPG που έχω παίξει. Μπορούσε να βγει όλο παιχνίδι ελέγχοντας μόνο τον δικό σου ήρωα αν έφτιαχνες σωστά τους άλλους, για τα heal και τα support.

    @Nomus
    Απλά παίξε το Dungeon Siege 2, χάνεις! 😀

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    meh αυτό εννοείς?

    Pausable real-time
    In real-time games with an active pause system (also called "pausable real-time", "real-time with pause" or "smart pause"[14]), players are able to pause the game and issue orders such that once a game is un-paused, orders are automatically put into effect. This type of system can offer additional tactical options compared to games like Diablo;[5][11] and it can resolve issues that arise in other real-time games where orders must be given to multiple units at the same time (normally an impossibility in real-time games), and where players desire extra time for analysis before issuing actions.
    The pausable real-time system was popularized among computer role-playing games by the Baldur's Gate series (1998–2001),[15] though it was also present in the pioneering real-time strategy game, Homeworld (1999), as well as earlier role-playing games such as Knights of Xentar (1991),[16][17] Darklands (1992),[5] Secret of Mana (1993)[18] and Parasite Eve (1998).[19] Further, it is used exclusively in the slow-paced grand strategy games developed by Paradox Interactive;[11] and like SimCity (1989) before it, was the originally intended mode of the Civilization series (1991-) before the developers decided to switch to turn-based.[11] A variation of active pause, called "Smart Pause Mode", is also an advertised feature of Apeiron's Brigade E5: New Jagged Union (2006) and 7.62: High Calibre (2007).[14][20]
    There are several variations of pausable real-time combat. In Parasite Eve and Vagrant Story (2000), the player could pause to take aim with a weapon,[19] in Vagrant Story's case allowing specific body parts to be targeted — a mechanic later used in Fallout 3 (2008) and Last Rebellion (2010).[21] Final Fantasy XII (2006) expanded on active pause combat with its "gambits" system, which allows players to collect and apply preferences to the artificial intelligence routines of partner characters, who will perform certain actions in response to certain conditions. A similar "tactics" system later appeared in Dragon Age: Origins (2009)[22] and Dragon Age II (2011).[23]
    Knights of Xentar[17] and Secret of Mana[24] also allowed adjustable artificial intelligence to take control during combat.[17][24] In Baldur's Gate's case, players also have the option to allow the artificial intelligence to take control during combat, though they can press the spacebar at any time to regain control of their characters.[5] Further, players are able to configure the game to automatically pause when certain conditions are met, such as at the end of an arbitrary round or upon the death of a non-player character.

  • http://game20.gr/ meh

    Ααααακριβως αυτο ειναι το active/ smart/ πεςτοοπωςθες pause. Και το συγκεκριμενο κειμενο χρησιμοποιει μονο χαρακτηριστικους τιτλους απο διαφορες χρονιες.

    Πολλη συζητηση για το τιποτα, αλλα τεσπα. 😛

  • Nomus

    meh

    Δεν γυριζω τιποτα την αποψη μου την ειπα , την τεκμηριωσα και εμμενω σε αυτην ειναι φανερο οτι διαφωνουμε στην προσεγγιση μας στο ζητημα και αυτο ειναι ολο.

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Βασικά εγώ δεν κατάλαβα κάτι από την διαφωνία σας, δεν αρέσει αυτό σε κάποιον από εσάς?

    Nomus παίξε Dungeon Siege 2 ΤΩΡΑ!!!! 😀

  • http://game20.gr/ meh

    Δεν διαφωνεις μονο μαζι μου στο ζητημα αλλα με ολους τους δημιουργους παιχνιδιων.

  • Nomus

    StratosGK

    Η διαφωνια μας επικεντρωνεται στο οτι εγω λογο του συστηματος μαχης που εχει το Torment δεν το θεωρω real time RPG αλλα πιο κοντα σε εκεινα που ειναι turn based λογο του οτι ο ορος real time (πραγματικος χρονος) ερχεται σε ευθεια συγκρουση με το ορο "Active Pause", ο meh εχει την αναποδη γνωμη.

    Οχι meh δεν διαφωνω με ολους τους δημιουργους παιχνιδιων, μονο μαζι σου διαφωνω......φτηνη και τελευταιας επιλογης τακτικη το επιχειρημα "ολοι μαζι μου συμφωνουν"

  • http://game20.gr/ meh

    Οριστε?

    Σου δινω (και ο Στρατος) παραδειγματα real time παιχνιδιων με παυση, σου εξηγουν αλλοι πως ενα turn based σε αναγκαζει να παιζεις με γυρους ενω σου δινει περιορισμενο αριθμο κινησεων με ποντους αλλα εγω εχω τις φτηνες τακτικες?

    Μηπως να σταματησεις να εισαι σε αρνηση και να βαλεις να δεις πως παιζεται ενα κανονικο turn based rpg διπλα διπλα με το torment? Κοιταξες αυτο που ποσταρε ο Στρατος πιο πανω?

    Δεν θα με τρελανεις Σαββατιατικα! 😀

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Δεν μου φαίνεται να είναι turn based όμως. Νομίζω πως το turn based είναι όταν υπάρχει σειρά στο ποιος θα χτυπήσει. Σαν τα Pokemon, το Jade Cocoon και τα πιο παλιά Final Fantasy για παράδειγμα. Σου έδιναν και την δυνατότητα στρατηγικής.

    Στο Torment επειδή δεν το έχω παίξει, μόνο τώρα είδα κάτι βίντεο, απ ότι κατάλαβα έχεις την δυνατότητα να παγώσεις το παιχνίδι και να πιεις potions, να αλλάξεις εξοπλισμό και να επιλέξεις την αμέσως επόμενη κίνησή σου. Έχεις και την δυνατότητα να φτιάξεις μια στρατηγική σε πιο ασφαλές επίπεδο και όχι on the fly όπως είναι στο Diablo για παράδειγμα.
    Επίσης όταν ένα παιχνίδι είναι turn based η παύση που δημιουργείται δεν στο κάνει πιο εύκολο το παιχνίδι. Στο Torment απ όσο βλέπω αυτή η παύση είναι υπέρ του παίκτη, του δίνει χρόνο να σκεφτεί.
    Θα έλεγα πως είναι πιο κοντά στο σύστημα των FO3+Vegas όπως και στων Dragon Age, με την μόνη διαφορά ότι στο Dragon Age μπορείς να προ-επιλέξεις μια στρατηγική για να ακολουθούν οι σύντροφοί σου, απ όσο θυμάμαι.

  • http://game20.gr/ meh

    Το P:Torment, συγκεκριμενα, ειναι σχεδον ιδιο με το Baldur's Gate. Μονο το UI αλλαζει τελειως.

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Ελπίζω να μας δώσουν τουλάχιστον ωραία ιστορία και μηχανισμούς!
    Ζηλεύω αυτούς που απόλαυσαν το DSII σε local play με παρέα.

  • Nomus

    Δες το σχολιο μου Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013, 15:23

    Δεν ειπα οτι ΕΙΝΑΙ turn based , ειπα οτι ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ σε turn based απο οτι σε real time λογο του μηχανισμου«Active Pause» αρα ελλειψη κατηγοριας το βαζω στα turn based....και απο εκει και περα ειναι που αρχισαμε να ξεφευγουμε

    Να το δεχτω βαση των καινουργιων στοιχειων οτι το Torment ειναι «Active Pause» RPG , αλλα οχι "Real Time Active Pause" RPG γιατι θεωρω οτι ο ορος ειναι οξυμωρος !!

    Το μονο πληκτρο Pause που δεχομαι σε ενα παιχνιδι που κομπαζει οτι ειναι Real Time ειναι ( στο PC) το [Esc] που μου επιτρεπει να παω στην τουαλετα και να φτιαχνω κανα καφε.

    Τωρα καταλαβαινομαστε επιτελους ;

  • Αντρέας

    Στράτο γιατί DS2 και όχι το 1? 😛