alt text

Το πολυαναμενόμενο Tomb Raider: Definitive Edition φαίνεται πως είναι ένα ακόμα παιχνίδι στο οποίο το PS4 έχει το πάνω χέρι έναντι του Xbox One. Σύμφωνα με αναφορές, το Tomb Raider: Definitive Edition στο PS4 τρέχει στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, ενώ στο Xbox One τρέχει μόλις στα 30 καρέ κατά μέσο όρο. Το frame rate του παιχνιδιού είναι ξεκλείδωτο που σημαίνει ότι αυξομειώνεται, και η ανάλυση και των δύο εκδόσεων είναι 1080p. H δε Crystal Dynamics επιβεβαιώνει τα 60 fps στο PS4, ενώ για το Xbox One δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Σχόλια;

  • kats

    Σταθερά 60fps αποκλείεται να έχει το ps4.απο κει και πέρα θα δείξει στην πράξη...

    • ObsessedGeorge

      Γιατί το λες αυτο?

      • Silender

        Γι'αυτό:
        "So while the Xbox One version can reach ~45fps, for a majority of play it will sit around the ~30fps market, give a few frames. Same goes for the PlayStation 4 build, which in most cases hits around 60fps, take a few frames."

        έχει πολύ μεγάλη διαφορά από αυτό που γράφει ο termi επάνω.

  • mpampis_1984

    Mark Cerny = "Easy to learn, Difficult to master"

  • Agony

    Να κάνω μια ερώτηση ? Δεν είναι αυτονόητο πως όλα τα games θα είναι ανωτερα στο PS4 ?
    Και αν όχι ποιος ο λόγος που δεν είναι ?

    • kats

      Θα έπρεπε αλλά ο χουαν έχει την δύναμη του cloud...

  • Bill B.

    Κάτσε, και στο XBO θα είναι ξεκλείδωτα τα 30...!? Ε, δηλαδή αν ζοριστεί σε καμιά φάση μέσα στο παιχνίδι, που θα φτάσει? Στο 10...!?

    Στο PS4 λες θα είναι 60, και να πέσει κλάιν, έχει άερα για να φανεί στο μάτι, αλλά στο XBO? Τα 30 έπρεπε να είναι κλειδωμένα τουλάχιστον!

    • kats

      Bill στον χουαν ειναι κι εκεί ξεκλειδωτα στα 30 και πάνω απλα δεν θα πιάσει ποτέ 60.ελπιζω να μη δούμε πτώσεις κάτω απ τα 30 και στα 2 συστηματα γιατι τότε θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος...

      • Bill B.

        Αν είναι από 30 και πάνω, τότε κάπως... ***κάπως*** ξανά λέω, συμμαζεύεται. Άν πέφτει πιο κάτω, τότε WTF η κατάσταση!

        Πάντως σε τέτοια παιχνίδια, παλιότερα να το πω... προηγούμενης γενιάς, το 1080p/60fps θα έπρεπε να ήταν όχι απλά στάνταρτ... αλλά να μην γίνονταν καν τέτοια συζήτηση.

      • Kapa

        lol

        τωρα μου θυμησες το dead rising 3 που ειχε φτασει στα 720p@19fps.

        tragic!

        • kats

          Ε το boostάρει το cloud γι αυτο..!!

  • VagDog

    Ακομα καλυτερα για εμας που εχουμε PS4.....Σταθερα 60 οπως ειπε κ ο Νικος πιο πανω δυσκολα αλλα κ μονο αν τα πιανει σε καποιες στιγμες ειναι σημαντικο.....!!!! Θα φανει σε 1 εβδομαδα... 😉

  • Kilia

    Συγγνωμη που θα ακουστω παλι κακος αλλα οταν μιλαμε για παιχνιδι προηγουμενης γενιας το οποιο δεν μπορει να εχει κλειδωμενα σε 60fps ολα τα αλλα ειναι αστεια.

    • kats

      Απλα kilia φαίνεται πως και οι δυο κονσόλες ειναι ένα mid-range PC και τίποτα παραπάνω.

      • bramos13(xboxakias.gr)

        τι λες μωρε kats,δεν εχει 1 μηνα το ps4 και one και εσυ εβγαλες συμπερασμα οτι οι δυο κονσολες ειναι
        mid-range PC.

        • Bill B.

          Εντάξει έχουμε κάποια δεδομένα αυτή την στιγμή, οπότε λογικό να αρχίσουν αν βγαίνουν τα συμπεράσματα. Δεν έχει σημασία ο χρόνος κυκλοφορίας τους. Άν έχουμε τέτοια δείγματα από την αρχή, μετά τι θα γίνει?

          • Bill B.

            ...ΝΑ βγαίνουν τα συμπεράσματα...

          • VagDog

            Ισως με το καιρο γινιυν καλυτερα τα πραγματα.....Νωρις ειναι ακομα....Βεβαια θα φανει...!!!!

            • Bill B.

              Ναι, σωστό κι αυτό απο την άλλη...

        • kats

          Bramos στην ουσία midrange PC ειναι απο κει και πέρα δεν λέω ούτε ότι δε θα δούμε παιχνιδαρες ούτε ότι δε θα δούμε γραφικαρες.απλα σε λογικά πλαίσια...

          • bramos13(xboxakias.gr)

            πολλα midrange PC βγαζουν γραφικα σαν το killzone και το ryse?δεν νομιζω να βγαζουν μια κονσολα τουλαχιστον για 5 χρονια με τις προδιαγραφες ενος midrange PC.και δεν νομιζω οτι το one δεν μπορει να βγαλει το tomb raider στα 60 fps,μπορει να ειναι θεμα δυσκολου προγραμματισμου του xbox.δεν ξερω και δεν ειμαι τεχνικος,μπορει να κανω και λαθος στις αποψεις μου,περισσοτερο ασχολουμαι με τα παιχνιδια παρα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα.

            • kats

              Τα βγάζουν bramos,mid-range PC θεωρούνται πάνω κάτω εώς 3 tflops.

            • forneverarrow

              Καλά, το πιο άκυρο επιχείρημα είναι αυτό του δύσκολου προγραμματισμού (όχι από εσένα bramos, από αυτούς που το κάνουν σημαία). Φαγώθηκαν να βάλουν hardware από PC και πάλι κλαίγονται για δύσκολο προγραμματισμό? Ακόμα και στο PS3 που έχει εντελώς άλλη αρχιτεκτονική αποδεικνύεται τώρα στο τέλος ότι είναι θέμα βαρεμάρας περισσότερο παρά δυσκολίας. Δηλαδή η Naughty Dog και η Polyphony πως βγάλανε τέτοια γραφικά στα exclusives του PS3 και οι τρίτες εταιρίες "δεν μπόρεσαν"?? Απλά βγάζανε μια έκδοση για 360 και πετάγανε ένα πρόχειρο port στο PS3 τις περισσότερες φορές.

              Αλλά πάλι, δεν δικαιολογείται η νέα γενιά να μην παίζει "αέρα" σε full HD όλα τα σημερινά games! Μιλάμε για γραφικά που είναι σχεδιασμένα να παίζουν και στις προηγούμενες κονσόλες. Εμένα μου φαίνεται ότι πήγαμε στην άλλη άκρη. Τώρα τα ports θα γίνονται από την έκδοση για PC προς τις κονσόλες και απλά θα πέφτουν settings σε medium ή θα αφήνουν ξεκλείδωτα vsync...

  • forneverarrow

    Να πω τη μαύρη αλήθεια, και εμένα μου φαίνεται ύποπτο που οι νέες κονσόλες δεν παίζουν τους πρώτους τίτλους τους σε 1080p με σταθερό frame rate, και ειδικά το PS4. Ακομα και PC με μεσαία κάρτα και επεξεργαστή ενα παίζει σήμερα full hd τα περισσότερα games και δεν εχει και μνήμη gddr5.

    Όπου διάβασα για επιδόσεις έχουμε παντού ασταθες 60fps για PS4 και One ακομα και ασταθες 30αρι!!! Μερικά παραδείγματα: Ghosts, BF4, Rivals που αν και ειναι οπτικά άψογα, πολλοί παρατηρούν αστάθειες.

    Τι να πω... Δηλαδή σε 2-3 χρόνια θα έχουμε ίδια ανάλυση και frames με τα PS360?

    • Silender

      Ποιο PC με μεσαία κάρτα δεν έχει GDDR5, τι λέτε μωρέ?

      εκτός αν μεσαία κάρτα για σένα είναι του 80ευρου lol

      • forneverarrow

        Για τη RAM μιλάμε.

        • Silender

          Αν αφήσουμε λοιπόν το τμήμα των γραφικών, texture απ'έξω και μιλάμε μόνο για ram γνωρίζεις φαντάζομαι ότι DDR3 >>>>>GDDR5 σε οτιδήποτε θέμα latency έτσι?

          • Silender

            για να καταλάβεις τι εννοώ παραθέτω εδώ παράδειγμα από ξένο site που διαβάζω:

            "Higher bandwidth is great for a GPU, but worthless when the higher latency of the GDDR5 makes the CPU constantly have to wait for the memory to return the data it needs and then taking longer to update that memory. Games are not only graphics. You have to have the CPU running the game code to decide what graphics need to be shown. If the CPU is memory starved because of the higher latency, you will get framerate problems."

            • forneverarrow

              Προφανώς αυτό ισχύει, αλλά το bandwidth είναι πολύ μεγαλύτερο στην gddr5 και αυτό μετράει στα games. Γιαυτό το PS4 είναι ταχύτερο από το one όσο αφορά τη RAM. Το latency παίζει ρόλο όταν μιλάμε για ίδιο τύπο μνήμης (πχ μεταξύ δύο ddr3).

              • Silender

                Μισό λεπτάκι να μην τα μπερδεύουμε.
                Κατ'αρχήν για τα PC ξεκινήσαμε μη μου βάζεις το X1 μέσα.

                "το bandwidth είναι πολύ μεγαλύτερο στην gddr5 και αυτό μετράει στα games."
                Αυτό είναι πολύ γενικό και αόριστο.
                Σκέψου να έχεις μια Lamborghini αλλά να έχεις έναν κατσικόδρομο για να την τσουλάς ή δρόμο με 1 μόνο λωρίδα και να σε καθυστερούν οι μπροστινοί σου χωρίς αν μπορείς να τους περάσεις. Αυτό είναι το latency και προφανώς παίζει ρόλο στα games.

  • Bill B.

    Κινδυνεύουμε να μπούμε σε *VS* πάλι ε? Το βλέπετε, πλησιάζει 😛

  • Φωτης

    Αν ειναι μονο τα frame για το one δεν ειναι τόσο σοβαρό..Δηλαδή αν οπτικα τουλάχιστον ειναι τα ιδια..Τωρα κ το ps4 είχε προβλημα θυμάμαι με τα frame στο cod ghost αλλα εκει έτρεχε 1080ρ στο ps4 ενώ στο χουαν στα 720ρ..

  • worms_arm

    Πολυ tomb raider πεφτει τωρα τελευταια στα νεα. Μηπως ειναι λιγο υπερβολικο να ασχολουνται με λεπτομερειες για μια απλη νεα εκδοση του παιχνιδιου?

    Ο internet explorer δεν εμφανιζει το game20.

    • Bill B.

      Το εμφανίζει!

      • worms_arm

        Σε μενα οχι. Δεν ξερω...

        • Bill B.

          Από ΙΕ11 είμαι, και όλα κομπλέ 🙂

          • Stealth Commando

            Κατεβασε το χρωμιο ......... η την φλογερη αλεπου .........

  • Bill B.

    Σε update του θέματος από την Square, λένε πως στόχος τους ήταν να πιάσουν το 1080p/30fps, και ότι η "εμπειρία" είναι ίδια και στις 2 κονσόλες. Το πέτυχαν αυτό, και οτιδήποτε άλλο, δεν έχει σημασία ( μέσες-άκρες, μην θέλετε και μετάφραση τώρα 😛 )

    http://www.eurogamer.net/articles/2014-01-23-tomb-raider-definitive-edition-is-60fps-on-ps4-report

  • ANiR

    60 frames οταν η Λάρα κοιτάει τον ουρανό.

  • tiflopodikas

    Χαίρομαι για το ps4.

  • kostool

    Επειδή βλέπω αρκετούς να μπερδεύονται με την έννοια του κλειδώματος, το κλείδωμα στα fps σημαίνει "να μην ξεπερνά" και όχι "να μην πέφτει κάτω από". Στην προκειμένη περίπτωση η Square Enix λέει ότι στόχος τους ήταν να μην πέφτουν κάτω από 30 και αυτό το κατάφεραν (δεν έχει να κάνει με το κλείδωμα αλλά με το development). Όμως αντί να κλειδώσουν τα fps ώστε να μην ξεπερνούν τα 30, τα άφησαν ανοικτά και από εκεί και πάνω η κάθε κονσόλα πάει βάσει των δυνατοτήτων της, και όπως αναφέρεται το Xbox κυμαίνεται από 30-35 ενώ το PS από 55-60. Η διαφορά αγγίζει το 85% και εφόσον αληθεύει είναι μεγάλο πλήγμα για το xbox. Η τελική επιβεβαίωση θα γίνει από το Digital Foundry βέβαια.

    • forneverarrow

      Νομίζω είσαι λάθος. Το vsync (το κλείδωμα δηλαδή) βάζει ένα όριο στο ανώτερο αλλά έχει να κάνει και με το κατώτερο, βασικά το αναγκάζει να δουλεύει κοντά στο όριο. Αν είναι π.χ. 30fps locked τότε δεν θα ανεβαίνεις πιο πάνω αλλά οι πτώσεις θα εμφανίζονται πιο ομαλά από όταν είναι ξεκλείδωτο. Αν είναι ξεκλείδωτο θα έχεις tearing και τεράστιες διακυμάνσεις στην ταχύτητα. Θυμάμαι όταν έπαιζα το Gears of War 1 στο PC , χωρίς vsync είχα σκηνές με 70+ fps και άλλες με κάτω από 30, με αποτέλεσμα να είναι άθλιο στο μάτι. Ενώ με το vsync είχα το πολύ 60 αλλά και προς τα κάτω έπεφτε το πολύ στα 40 και πάλι ήταν ελάχιστα αισθητό.

      Η διαφορά φαίνεται σε κάποια games μεταξύ PS3 και 360, όπου συνήθως το δεύτερο έχει ξεκλείδωτο frame rate, με αποτέλεσμα να πιάνει μερικές φορές πάνω από 30 αλλά όταν πέφτει έχει πολύ tearing και η πτώση είναι πιο αισθητή από το PS3 (το έχω δει σε face offs γνωστού site του εξωτερικού).

      • kostool

        Το κλείδωμα που βάζουν οι developers σταματάει τα fps σε ένα προκαθορισμένο όριο (πχ 30) και τίποτα άλλο. Καμία σχέση με το vsync, το οποίο κρατάει τα fps στο να μην ξεπερνούν το refresh rate της τηλεόρασης/monitor (πχ 60 ή 100), για να μη συμβαίνει το γνωστό tearing. Επίσης, αν η κάρτα δεν είναι αρκετά δυνατή για να φτάνει fps μεγαλύτερα ή ίσα από το refresh rate, το vsync πρέπει να το κλείνεις γιατί επιβαρύνει την κάρτα ακόμη περισσότερο με τον τρόπο που κάνει render τα frames και σου ρίχνει τα fps ακόμη πιο κάτω από το φυσιολογικό.

        • forneverarrow

          Τότε είμαι εγώ λάθος... 🙂

  • GOGOS

    Θα μπορουσαν τους πορους που εχουν τα συστηματα, να τους καταναλωσουν σε πιο ουσιαστικα εφφε (καλητερες σκιες, textures κτλ) και να τρεχει και στις δυο κονσολες σε 1080p και 60 fps, αλλα επελεξαν να βαλλουν το bugατο tressfx που κοβει 20 fps απο την συνολικη επιδωση για πλακα. Δυστυχως ακομα και με την βελτιωμενη της εκδοση η συγκεκριμενη τεχνολογια παραμενει προβληματικη. Λες και το κουνιετε η καθε μια τριχα ανεξαρτητα απο την αλλη στο κεφαλι της Lara, θα αλλαξει την εμπειρια του παικτη. Τριχες κατσαρες με λιγα λογια 🙂

    • tiflopodikas

      Εγώ παίζοντας στο PC με το TressFX ανοιχτό,ένιωσα μια τελείως διαφορετική εμπειρία.

  • Φωτης

    Ακούω που λενε κάποιοι πλήγμα για το one απο την στιγμή που κ στο ps4 το 60αρι δεν θα ειναι σταθερό..Παντος αυτο που θα πω μπορει να μην εχει σχέση με το game αλλα έχουν πει οτι η ESRAM δυσκολεύει στον προγραμματισμό το one;Gogos το θυμάσαι που το είχαν πει;

    • gogos

      Αυτο που γνωριζω ειναι πως αποφασισαν να προσθεσουν στο xboxone 32Mb ESRAM, ωστε να μειωθει η διαφορα ταχυτητας αναμεσα στην DDR3 μνημη της κονσολας, σε σχεση με την πιο γρηγορη GDDR5 μνημη του Ps4. Aν και η ΕSRAM εχει υψηλο bandwidth που φτανει εως τα 218Mb/s, τα 32 Mb ειναι ενας "μικρος χωρος", που θετει περιορισμους στα δεδομενα που μπορουν να φορτωθουν.

      • forneverarrow

        Τσάμπα κόπος/κόστος δηλαδή...

        • gogos

          Δεν νομιζω πως ειναι τζαμπα κοπος. Συμφωνα με την Crytek ο συγκεκριμενος τυπος μνημης ηταν πολυ χρησιμος για την αναπτυξη του Ryse. Απλα δεν μπορει να φτασει στο μεγιστο φιλτρα, οπως πχ το πολυ απαιτητικο MSAA antialiasing, λογο της μικρης της χωρητικοτητας.

          Απλα σκεψουν πως το memory bandwidth της DDR3 μνημης του xboxone ειναι 68Mb/s, αλλα σε συνδιασμο με την ΕSRAM η συνολικη ταχυτητα της μνημης φτανει θεωρητικα στα 120Gb/s. Βεβαια και παλι ειναι αρκετα πισω απο αυτη του ps4 που υπολογιζετε στα 176MB/s.

          Διορθωση : Οπου βλεπεις MB/s, αλλαξε το με Gb/s. Απο τα πολλα νουμερα χασαμε την μπαλα

    • StratosGK

      Σκέψου πως ενώ μέχρι πριν είχες "n" εντολές που έγραφαν στην RAM τώρα έχεις "n+x" (όπου x ο αριθμός των εντολών για την ESRAM) και πρέπει να επιλέγεις τι θα γράφεις εκεί και να δοκιμάζεις αν λειτουργεί σωστά, μετά να δοκιμάσεις τις εναλλακτικές και καθ όλη αυτήν την διάρκεια, το εσωτερικό team του κατασκευαστή που ασχολείται με το PS4 έχει τελειώσει με αυτό το θέμα.

      Στο PS4 δεν είναι σταθερό αλλά δεν τρώει βούτες και δεν δημιουργεί προβλήματα. Άλλο από τα 60 να πηγαίνεις στα 50 και άλλο από τα 30 να πηγαίνεις στα 25...

  • Giannis Giapitzakis

    Αυτό το παιχνίδι αξίζει να το ξαναπαίξεις αν το έχεις ήδη και σου άρεσε;

    • http://game20.gr Julian

      Τι ερωτηση ειναι αυτη 😀

  • Giannis Giapitzakis

    Δεν ήθελα να πάρω θέση για να μην λέτε ότι μεροληπτώ, αλλά τελικά θα το κάνω:
    Βρε παιδιά είναι τόσο σημαντικός ο αριθμός των καρέ; Το παιχνίδι δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα; Έχει ένα οκ σενάριο όπως έχω πει, έχει ένα καλούτσικο και πολύ γραμμικό gameplay, έχει σούπερ γραφικά στο 360....δηλαδή πως κάνετε έτσι για τα 30 για τα 40 και τα 50; Λες και θα το καταλάβαινε κανείς αν δεν το λέγανε. Άλλο να είναι το ryse 900p και άλλο να είναι ένα παιχνίδι 1080 κλειδωμένο και να μας ενοχλούν τα καρέ. Υπερβολή.

    • Kilia

      Αυτα πεστα σε ολους αυτους που πεζανε cod τοσα χρονια στο 360 και οταν τους ελεγες κατι για τα γραφικα ελεγαν οτι το σημαντικο ειναι που εχει 60fps, μην τα γυρνατε τωρα.
      (και δεν με νοιαζει που το ενα ειναι Multi ενω το αλλο single)

      • Silender

        "δεν με νοιαζει που το ενα ειναι Multi ενω το αλλο single"

        εμ εκεί είναι που μετράνε όμως τα frames περισσότερο, στα multi.

        ΥΓ: μόνο στη συγκεκριμένη πρόταση του ποστ διαφωνώ.

  • konstantinos99

    Giannis Giapitzakis σαφως και ειναι σημαντικα κ σαφως φαινονται ακομα κ στο πιο απειρο ματι σε αντιθεση με την αναλυση ή τα διαφορα εφε που μπορουν να καμουφλαριστουν καπως.
    Γενικα αν κ μιλαμε για το ιδιο παιχνιδι ειτε στα 30 ειτε στα 60, στη δευτερη περιπτωση παικτικα ειναι πολυ ανωτερο.
    Παντως ανησυχητικο που μιλαμε για παιχνιδι προηγουμενης γενιας, εστω κ βελτιωμενο, κ δεν μπορουν να πιασουν τα 60 σταθερα ή και καθολου!
    Ας ελπισουμε να φταιει οτι μιλαμε για port και οτι δεν εχουν μαθει ακομα το νεο hardware. Αλλιως απογοητευση..

    • forneverarrow

      Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω κάτι: 1) όταν παίζεις στα 30fps οι πτώσεις είναι λιγότερο αισθητές στο μάτι (εκτός αν πέφτει κάτω από 15) γιατί είναι ο ρυθμός πιο αργός γενικά. Όταν όμως παίζεις στα 60, η παραμικρή πτώση είναι εμφανής και μερικές φορές προκαλεί πρόβλημα στο gameplay (βλέπε CoD που με ένα ελάχιστο frame drop έχεις φάει headshot ενώ τον έχεις μέσα στο scope σου τον άλλο) . 2) Προσωπικά δεν βάζω τα γραφικά ως το no 1 για τα games αλλά εφόσον τα σημερινά games βασίζονται κυρίως σε αυτά για να εντυπωσιάσουν, τι να κάνω? Φαντάσου το Tomb Raider όπως ακριβώς είναι το gameplay να είχε γραφικά του Legend (2006) σήμερα... Πόσοι θα το έπαιζαν και πόσοι θα το βαθμολογούσαν με άριστα?

      Και φαντάσου ότι λένε πως το PS4 μπορεί να παίξει και σε ανάλυση 4Κ...

  • andrew3567

    παιδια αυτο το ξεραμε απ την αρχη...το ps4 ειναι σημαντικα πιο ισχυρο...1,2teraflops το x1, 1,8 το ps4! σημαντικη διαφορα, συν η gdrdd μνημη εναντι της απλης...το nba 2κ14 στο x1για παραδειγμα ειναι επισης κατωτερο με lower res textures κ προβληματακια με το framarate κατα διαστηματα οντας κ γενικοτερα λιγοτερο ομαλο απ την εκδοση του ps4!

  • άκυρος

    μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σε απλά ελληνικά τι είναι το frame rate;
    για όσους με προλάβουν το χω googlarei άλλα δεν βγάζω άκρη στα αγγλικά.
    και ναι σε τέτοια θέματα είμαι noobας!

    • Γιάννης

      Το κάθε βίντεο αποτελείτε από πολλές εικόνες μαζί. Έτσι όταν βλέπεις 60frames είναι 60 εικόνες το δευτερόλεπτο. Το frame rate είναι το πόσες εικόνες θα έχει κάθε δευτερόλεπτο. Ελπίζω να σε βοήθησα,δεν ξέρω πως αλλιώς να το εξηγήσω.

    • Silender

      15 FPS vs. 30 FPS vs. 60 FPS

      http://boallen.com/fps-compare.html

      • PanosGR

        ωραιο animation...καταλαβαινεις τι λειτουργια του frame per second..

    • alessan

      και απλα ενα θεματακι οτι το ανθρωπινο ματι πιανει μεχρι τα 24 καρε το δευτερολεπτο! οποτε τι 25 πιανει τι 250 αν και σαφως ειναι ανωτερο το ματι σου δεν θα μπορει να το αντιληφθει! Αρκει το νουμερο να μην πεσει κατω απο το 24! τοτε αρχιζει και στα ματια σου φαινεται οτι "σπαει" η κινηση!

      • Ιουλιος

        Αυτο ειναι μεγαλος μυθος αλεσαν. Εννοειται μπορεις να καταλαβεις τα 60 απο τα 30.

        • alessan

          Tι να σου πω! αυτο ξερω τοσα χρονια! τωρα αν ειναι μυθος οκ!

          • Ιουλιος

            Η αληθεια ειναι οτι ψαχνω να βρω κανα αρθρακι να σου δειξω αλλα δεν βρισκω κατι σοβαρο. Παντως σιγουρα μπορω να δω διαφορα 30 απο 60 καρε σε ενα παιχιδι ευκολα. Γενικα το μυαλο δεν λειτουργει ετσι με καρε, αλλα θα υπαρχει ενα μεγεθος fps το οποιο θα αντικατοπτριζει στο περιπου τι περιπου μπορουμε να δουμε και τι οχι.

            • alessan

              μπορει να εχεις δικιο αλλα ετσι το ξερω! και στο αρθρακι που εβαλε o silender απο τα 30-60 δεν νομιζω να βλεπει κανεις κατι φοβερο! οπου σπαει οπως κανει την σβουρα το ενα σπαει και το αλλο! λογικα δεν μπορει να επεξεργαστει αλλα καρε το μυαλο! τεσπα! δεν ειναι εκει το θεμα! το θεμα ειναι οτι με τα καρε και την αναλυση το εχουμε καφρισει εντελως! σαν ενα φιλο που εχει το 4 και ηρθε σε μενα οταν πηρα το ΟΝΕ και εφτασε σε 55 tv να κοιταει το creed to 4 απο τα 10 εκατοστα για να δει αν ειναι 1080p και αν πιξελιαζει, αν ειναι εντελως ομαλο αλλαζε περιοχες να δει αν στις πολεις σπαει η κινηση και αλλα κουλα! χωρις φυσικα να μπορει να καταλαβει διαφορα! Αντι να χαρουμε το παιχνιδι κοιταμε μη φευγει κανενα Pixel! γαμω τον amstrad st Μου και το Atari 2600 Που πρωτοειχα! 10fps με αναλυση 0χ0 Και γουσταρες! εδω σου εχουν πλεον τα παντα σε μια πιστα και αν σκασουν 1000 ζομπι και πεσει για 1 δευτερο το frame rate στα 20 μαπα η εμπειρια! το Dark Souls τοτε ειναι για πεταμα που ειχε απιστευτο frame rate drop στις κονσολες! και χωρις λογο κιολας σε μερικα σημεια! τελοσπαντων ! η κατασταση με την αναλυση και τα fps εχει γινει γκομενιστικο ξεκατινιασμα πλεον! αντι να χαρεις και να γουσταρεις το παιχνιδι που πηρες καθεσαι και τσεκαρεις αν η μυξα στην μυτη της λαρα ειναι ζουμερη και εχει αυτο το κατι ξεχωριστο ρε παιδι μου και αν λουζεται με Pantene η Ultrex! Και γαμω δεν λεω αλλα πρωτα να φτιαξουν μια μηχανη γραφικων που να φυσαει και να ειναι ο κκαι μετα να τα βαλουν! και οχι απλα να στηριζονται οτι ολοι θα εχουν 1000+ ευρω pc!

      • Kilia

        Δεν ειναι μονο οτι μπορεις να καταλαβεις περισσοτερα, αλλα κυριως επειδη τα βιντεοπαιχνιδια δεν χρησιμοποιουν πραγματικες εικονες (οπως συμβαινει στις ταινιες και στην tv, με καμερες σχεδιασμενες να αναπαραγουν οτι μπορει το ανθρωπινο ματι με τον ιδιο τροπο) τα περισσοτερα fps ειναι ο πιο τσιπικος τροπος να ξεγελασεις το ματι οτι αυτο που βλεπει ειναι μια πραγματικη ειμονα, ενας ακομα τροπος ειναι να γεμισεις καθε αντικειμενο του παιχνιδιου με Motion blur (πχ. crysis 3) το οποιο "γεμιζει" τα κενα που το ματι βλεπει ως ψευτικα ακομα και αν εισαι κατω απο τα 25 καρε, μετα παμε σε depth of field και δεν συμμαζευεται.
        Δεν το εξηγω καλα αλλα το ολο θεμα ειναι πολυ τεχνικο, η ουσια παντως ειναι πως επειδη οι εικονες των παιχνιδιων ειναι ψευτικες δεν εχουν τις ιδιοτητες που εχουν οι πραγματικες εικονες που πιανει το ματι μας και τα υψηλοτερα καρε αντισταθμιζουν αυτο το προβλημα (μεχρι ενα σημειο εννοειται).

        • alessan

          Kilia οπως τα λετε με τον Julian Λογικα εχετε δικιο! οποτε ακυρο με τα 24 που ηξερα αλλα οκ αλλο ειναι το θεμα μου! 🙂

  • alessan

    Ρε παιδια γιατι καθε φορα γινεται λες και ανακαλυφθηκε ο τροχος? σε αυτη την γενια PS4>ΟΝΕ σε θεμα γραφικων και εκλεισε το θεμα! Αφου ειναι πιο δυνατο μηχανακι! 9/10 games θα εχουν καλυτερο οπτικο αποτελεσμα στο 4! θες αναλυση? θες fps? θες textures? καπου θα υπερτερουν! Και κατι που ειχα γραψει και αλλου γιατι εχει γινει πλεον τοσο θεμα το 1080p 60fps???? δεν κοιταμε πλεον τα παιχνιδια και τσεκαρουμε αμα τρεχει σε 1080 η σε 60 fps γιατι ρε παιδι μου ετσι μεγαλωσαμε και ετσι μονο μαθαμε! δλδ αμα ειναι 900p ηρθε το τελος του κοσμου! και επισης γιατι συγκρινουμε πχ το 4 με 400 ευρω με τα ποσα fps βγαζει ενα pc των 1000? Ανεκαθεν ετσι ηταν επαιρνες μια κονσολα για 4-5 χρονια και ηξερες οτι το pc σε γραφικα θα σε περναγε! και δεν μπορω να διαβαζω οτι και καλα ειναι σαν Mid range pc Οι κονσολες! Ελεος! επαιξα σε Mid range pc ενος φιλου φιφα14 Και ηθελα να πεταξω τα ματια μου στα σκουπιδια! αισχος μπροστα σε ΟΝΕ και 4! και 19fps που εχει το Dead Rising 3???? to τελειωσα -31.600 ζομπι στο τελος τεζα- και δεν μεενοχλησε ποτε frame drop! τωρα αν σε καποια φαση μπορει να εσπασε οταν στην οθονη ηταν 500 ζομπι οκ! την συνχωρω την κονσολα! Και κακως με τα γραφικα εχει γινει τοσο θεμα ! ετσι ηταν παντα PC>Consoles! οποιος εχει τοσο θεμα με την αναλυση πολυ απλα τα σκαει και περνει κομπιουτερα και γουσταρει και τελος!

    • Kapa

      Επειδη βλεπω οτι αναφερεσαι σε σχολιο μου, τα 19fps το εδειξαν στο digital foundry.

      Και δευτερον ναι ενα παιχνιδι δειχνει πιο ομορφο οταν ειναι 60fps παρα 30fps.

      Αν κιολας το παιχνιδι εχει multi τοτε δεν το συζητω.

      • alessan

        Συγνωμη που δεν εγραψα το ονομα σου αλλα διαβαζα τοσα σχολια οποτε καπου το εχασα ποιος ειπε τι! Ναι στιγμιαια οπως ειπα μπορει και να εγινε οταν γεμισε η οθονη ζομπι! δεν επιρρεαζει ομως το παιχνιδι καθολου! Αν τα 30fps ειναι σταθερα και ακατεβατα μια χαρα ειναι τα παιχνιδια! Μακαρι να γινονταν 60 ακατεβατα αλλα αυτα ειναι ονειρα θερινης νυκτος! Τεσπα! θα δειξει το μελλον για ολο αυτον τον χαμο με τα fps και την αναλυση! Απλα αν μερικοι περιμεναν οι κονσολες να ειναι σε αναλυση και fps σαν high end pc τοτε μαλλον κοιτανε την λαθος πλατφορμα!

        • forneverarrow

          Είπες μεγάλη αλήθεια φίλε. Τα 30 αν είναι σχετικά σταθερά δεν τρέχει κάστανο. Παίζω Metro Last Light στο PS3 στα 30fps και δεν μου λείπει τίποτα σε σχέση το Ghosts που παίζει στα 60. Τα 60 το μόνο που προσφέρουν είναι καλύτερη εμπειρία στα multi.

          @Kapa: στην τωρινή γενιά αυτό για τα 60fps δεν ισχύει. Τα 30 έχουν πάντα πολύ μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Για να πιάσει 60 γίνονται τρομερές υποχωρήσεις σε ποιότητα και ποσότητα πολυγώνων. Πάρε για παράδειγμα τα CoD στις κονσόλες. Τρέχουν σε αναλύσεις 880x600 και γίνεται upscalling στα 720 ή 1080. Αλλά και στα next gen όπως όλα δείχνουν δύσκολα θα έχεις full HD σε 60fps σταθερά. Το digital foundry λέει ότι κατά διαστήματα κυμαίνεται στα 40-45 στο PS4... Δυστυχώς μόνο στα PC υπερτερούν τα 60fps.

    • VagDog

      Επιτελους ενα σχολιο που με εκφραζει απολυτα.......Οτι ειπες Alessan....Απλα εγω βαριομουν να τα γραψω ολα αυτα!!!!! Μπραβο κ ΤΕΛΟΣ!!!!!

      • alessan

        χαχαχα ευχαριστω Vag! Κριμα που εχεις και αλλη κονσολα να σε εβρισκα Online Να σου εριχνα λιγο Online ξυλο! χαχαχαχαχαχα! και το κακο ειναι οτι μετα το ΟΝΕ σειρα εχει το U για φετος! Οπως βλεπεις δεν με νοιαζουν τοσο τα γραφικα! χαχαχα

        • VagDog

          xaxa....Κριμα οντως....!!!!

  • Bill B.

    Το PS4 και το XBO είχαν διαφορετικούς developers για το παιχνίδι!!!!!!!!!!

    http://www.vg247.com/2014/01/24/tomb-raider-definitive-edition-ps4-xbox-one-each-had-different-developer/

    • Γιάννης

      Ουσιαστικά η εταιρία που έφτιαξε την έκδοση για το PS4 και έκανε το παιχνίδι να τρέχει σε πιο πολλά fps και βοήθησε και την εταιρία που έφτιαξε την έκδοση του One. Ότι να 'ναι.

  • proedros_47

    Καλησπέρα σε όλους....λοιπόν εγώ τό μόνο που έχω να πω είναι πως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να βγάζουμε συμπεράσματα για τις κονσόλες, να είστε σίγουροι πως ακόμα κοιμούνται και θα αρχίσουν να δείχνουν τα δόντια τους μετά από 1 χρόνο, οι μεγαλύτερες εταιρείες δλδ Microsoft και sony ξέρουν πολύ καλά τι έχουν φτιάξει και γιατί...και θυμηθείτε με σιγανά σιγά θα μπει και η Samsung στο παιχνίδι

    • Jin_Kazamas™

      Στο πρωτο θα συμφωνησω!!!!!! πολυ νωρις..

      Χαχαχαχαχχ!!! να δω και την sammy να βγαζει κονσολα και δεν θελω τπτ αλλο..
      δεν ξερω αν το ειδες καπου αυτο αλλα δεν το κοβω.. 😛
      βασικα ας ασχοληθει η sammy με τα κινητα της και ας αφησει το gaming.. Αν μπει θα το @@@@@@σει και αυτο. Εδω βγαζει καθε χρονο νεο S φευγα και τα προηγουμενα της μενουν στο ελεος της. Δεν ειναι αυτη για κονσολες.. 😀

  • proedros_47

    Καλημέρα φίλε μου! και εγώ μαζί σου να κάτσει εκεί πού είναι η Samsung!!! απλώς βλέπω μεγάλο πόλεμο στα επόμενα χρόνια... Από πολλές εταιρείες... Γιατί βλέπουν πως έχει πολύ ψωμί του gaming

  • fakiris

    Μια ζωή σονυ είχα η επόμενη δεν ξέρω τι θα είναι γιατί αν οι διαφορές είναι αυτές που βλέπω στα βίντεο στο YouTube δηλαδή σχεδόν καμία λογικά κατά την γνώμη μου καλύτερο το one. Στα βίντεο στο YouTube οι διαφορές που βλέπω είναι στα χρώματα και αλλού φέρεται ποιο ωραίο στο one. Αν αυτή είναι η διαφορά στα fps και 1080 720 τότε για μένα δεν παίζει ρολο

    • mitsoulas

      μην συγκρίνετε video από youtube καμιά σχέση με την πραγματικότητα. το ίδιο έκανα πριν πάρω το 4 και ότι έβλεπα δεν είχαν καμιά σχέση με την πραγματικότητα. δες και τα 2 αν μπορείς και πάρε μετά όποιο σου αρέσει εσένα καλύτερα. και τα fps παίζουν ρόλο και η ανάλυση όταν παίζεις σε μεγάλες tv.

  • meh

    Γιατι εκαναν τοσο χειροτερο το προσωπο της, απο την αρχικη εκδοση? : /

  • VagDog

    Μολις πηρα στα χερια μου το παιχνιδι για PS4....Ωρα για gaming ......!!!!!!

  • Kilia

    Running with the ultimate preset enabled and the original TressFX in action, it's clear that the Definitive Edition delivers an upgrade in select areas, but fails to trump the PC game in all respects. Certainly, when it comes to running at 1080p60 - or with even higher resolutions and frame-rate - no other platform can truly offer a PC-beating experience.

    Ταδε εφη digital foundry.

  • kats