alt text

Μετά το άκρως επιτυχημένο The Walking Dead, η Telltale μας φέρνει το The Wolf Among Us, ένα νέο παιχνίδι πέντε επεισοδίων βασισμένο στα κόμικ Fables του Bill Willngham.

Το The Wolf Among Us πραγματεύεται διάφορους χαρακτήρες μύθων και παραμυθιών όπως η Χιονάτη κι οι Εφτά Νάνοι, τα Τρία Γουρουνάκια, η Πεντάμορφη και το Τέρας και άλλα, όμως τους τοποθετεί στη Fabletown, μια περιοχή της Νέας Υόρκης κατοικημένη από ήρωες που ζουν εξόριστοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Η δουλειά σας ως σερίφης Bigby (κατά το Big Bad Wolf) είναι να διατηρείτε το νόμο και την τάξη στη Fabletown και κυρίως να αποτρέπετε τους κατοίκους από το να σκοτώνονται μεταξύ τους. Καθώς οι ήρωες των παραμυθιών είναι ιδιαίτερα ανθεκτικοί στα χτυπήματα, βρίσκεστε συχνά αντιμέτωποι με καβγάδες και βίαιες καταστάσεις που σας αφορούν είτε άμεσα είτε έμμεσα. Η περιπέτεια ξεκινάει με τον Bigby να ερευνά τη δολοφονία ενός μυστηριώδους ατόμου, αλλά εξελίσσεται σε κάτι μαγαλύτερο, προσθέτοντας στην υπόθεση θέματα όπως το ανθρώπινο εμπόριο, την παράνομη μαγεία, πληρωμένους δολοφόνους και συνωμοσίες. Επιπλέον, καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού όλοι οι χαρακτήρες δείχνουν την εγωιστική πλευρά τους, δίνοντας σας πολλούς λόγους να τους αντιπαθήσετε και ελάχιστους για να τους συμπαθήσετε ή να τους εμπιστευτείτε.

Αν έχετε ασχοληθεί με την πρώτη σεζόν του The Walking Dead θα διαπιστώσετε ότι το Wolf Among Us έχει ακόμα λιγότερο gameplay. Το μεγαλύτερο μέρος του εξελίσσεται μέσα από διαλόγους, όπου επιλέγετε την απάντηση μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Μερικές φορές, μάλιστα, ο χρόνος που έχετε για να διαλέξετε μια από τις τέσσερις απαντήσεις είναι τόσο λίγος που αν πιάσετε τον εαυτό σας αναποφάσιστο ή δεν προλάβετε να πατήσετε έγκαιρα το κουμπί, τότε η σιωπή μετράει ως απάντηση. Το πρώτο επεισόδιο είναι αυτό με το περισσότερο “πραγματικό” gameplay, ενώ από εκεί και πέρα περιορίζεστε στα κουμπιά X και Y για να μιλήσετε ή να χτυπήσετε/αμυνθείτε. Ξεκινάτε ερευνώντας τοποθεσίες και αναλύοντας στοιχεία που στη συνέχεια χρησιμοποιείτε σε ερχόμενο διάλογο, όμως αυτός ο τρόπος παιχνιδιού κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο στο στις πρώτες ώρες και δεν επαναμβάνεται όσο συχνά θα έπρεπε. Τα αντικείμενα που υπάρχουν στις τοποθεσίες είναι πάρα πολύ λίγα, ενώ αν κάνετε το “λάθος” να μελετήσετε από κοντά το σωστό αντικείμενο πριν κοιτάξετε όλα τα άλλα, τότε το παιχνίδι προχωράει αυτόματα στην επόμενη σκηνή στερώντας σας την ευκαρία να εξερευνήσετε τον κάθε χώρο άνετα και για λίγο χρόνο παραπάνω.

Δύσκολες αποφάσεις.

Δύσκολες αποφάσεις.

Μπορείτε να χειρίζεστε τον Bigby με χειριστήριο ή ποντίκι/πληκτρολόγιο, ενώ στα αριστερά της οθόνης βρίσκεται ένα υποτυπώδες inventory με τα αντικείμενα που κουβαλάτε, όμως ούτε αλληλεπιδράτε με αυτό, ούτε σας φαίνεται ποτέ χρήσιμο. Δεδομένης της λιγοστής αλληλεπίδρασης που έχετε με το περιβάλλον, ειδικά στα δύο τελευταία επεισόδια, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να προτιμήσετε το χειριστήριο και να το αφήσετε επάνω στο γραφείο σας, πατώντας τα κατάλληλα κουμπιά όταν εμφανίζονται στην οθόνη.

Με εξαίρεση ένα μικρό παζλ, που πρέπει να στρίψετε μερικές φορές μέχρι να εμφανιστεί η εικόνα, το The Wolf Among Us δεν διαθέτει γρίφους. Κάθε τόσο αποφασίζετε αν θέλετε να πάρετε κάτι ή όχι (πχ να κλέψετε χρήματα) και συνήθως αυτό επηρεάζει το τί θα πείτε στη συνέχεια. Επίσης, η επιλογή του πώς θα μπείτε σε ένα χώρο (σπάζοντας την πόρτα, χτυπώντας ή προειδοποιώντας πρώτα) αλλάζει ελαφρά κάποιον μελλοντικό διάλογο, αλλά δεν επηρεάζει ουσιαστικά την εξέλιξη της κεντρικής ιστορίας. Το περιορισμένο gameplay ίσως να μην συμπεριλαμβανόταν στα αρνητικά του παιχνιδιού εάν η υπόθεση είχε αγωνία ή αν στην πλειοψηφία τους οι διάλογοι είχαν ουσία και ενδιαφέρον. Αντιθέτως, πολλές φορές ακούτε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά, προσπαθείτε ανελλιπώς να πείσετε τους άλλους (με το καλό ή το άγριο) να κάνουν κάτι που δεν θέλουν, ή μοιράζεστε τις σκέψεις σας με τους μετρημένους στα δάχτυλα συμπαθητικούς ήρωες του παιχνιδιού.

Η επιλογή των ηθοποιών που δίνουν τις φωνές τους στους χαρακτήρες είναι απολύτως σωστή. Ειδικά οι πρωταγωνιστές Bigby και Snow “ζωνταντεύουν” την κάθε σκηνή όπου βρίσκονται μαζί. Η μουσική και τα ηχητικά εφέ είναι εξίσου πετυχημένα και δένουν με το περιβάλλον. Άν και τα γραφικά δεν διαφέρουν τρομακτικά από εκείνα του The Walking Dead, οι σκιές και τα έντονα χρώματα στον καρτουνίστικο κόσμο της Fabletown κάνουν τα χαρακτηριστικά του κάθε ήρωα να ξεχωρίζουν εύκολα, ενώ οι τοποθεσίες αποκτούν έναν τόνο μυστηρίου περισσότερο. Πραγματικά, κάθε σκηνή είναι σαν να παρακολουθείτε ένα κόμικ στην οθόνη σας.

Ενοχλώ;

Ενοχλώ;

Ακόμα και αν κατατάσσαμε το The Wolf Among Us στα adventure, ο χρόνος που περνάτε μπροστά στην οθόνη παρακολουθώντας την εξέλιξη της ιστορίας αμέτοχοι είναι υπερβολικός. Όσο κι αν η ώρα κυλάει χωρίς να “κολλάτε” πουθενά, οι ώρες που περνάτε παίζοντας είναι πολύ λιγότερες από αυτές που περνάτε κοιτάζοντας. Όσο για το φινάλε, αυτό προσφέρει τους πιο αδύναμους διαλόγους από όλα τα επεισόδια, με πολλές επαναλήψεις των ίδιων θεμάτων. Εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο που σας δίνει την εντύπωση πως ότι κι αν έχετε επιλέξει μέχρι εκείνο το σημείο δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία. Για παράδειγμα, ενώ στο τέταρτο επεισόδιο η Πεντάμορφη σας παρακαλάει να κάνετε κάτι συγκεκριμένο, εξηγώντας σας με κάθε λεπτομέρεια το γιατί, ξαφνικά στα τελευταία λεπτά αναιρεί τον λόγο της και σας ζητάει να κάνετε το ακριβώς αντίθετο. Μετά το πέρας των credits βλέπετε τη φράση “continue the story with a graphic novel”. Το The Wolf Among Us είναι prequel μιας σειράς κόμικ και αν θέλετε να μάθετε τί συμβαίνει παρακάτω πρέπει να αγοράσετε τη σειρά. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι δεν χρειάζεται να διαβάσετε κανένα κόμικ για να “καταλάβετε” το παιχνίδι.

Άν δεν έχετε πρόβλημα να παίξετε ένα διαδραστικό κόμικ επτά ωρών με ελάχιστο gameplay, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε το Wolf Among Us, κατά προτίμηση συνδέοντας το PC με την τηλεόραση και συνοδεύοντάς το με πατατάκια ή ποπ κόρν. Άν όμως ψάχνετε ένα adventure με γρίφους, πολύπλοκη υπόθεση ή κάτι που να δικαιολογεί την αγορά ενός νεόυ ποντικιού ή gamepad, αφήστε το καλύτερα.

  • Ένα παραμύθι για ενήλικες
  • Επιλογές που επηρεάζουν την εξέλιξη
  • Εξαιρετικές ερμηνείες
  • Ωραία γραφικά
  • Ελάχιστο gameplay
  • Μονοδιάστατοι ήρωες
  • Μηδενική δυσκολία
  • Αδύναμοι διάλογοι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 6.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PC (review), PS3, Xbox 360, iOS
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Telltale
ΕΚΔΟΣΗ:Telltale
ΔΙΑΘΕΣΗ:Download
ΕΙΔΟΣ:Graphic adventure
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.telltalegames.com/thewolfamongus
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:Οκτώβριος 2013 - Ιούλιος 2014
PEGI:18
  • Kωστας31 gamer

    6?ειχα την εντυπωση οτι ειναι πολυ καλο απο αυτα που διαβαζα,δεν το εχω παιξει βεβαια

    • raziel

      ΦΙΛΕ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΣΟΥ ΚΑΝΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΧ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΣΟΥ

  • Deathracer2009

    Πιστευω πως η βαθμολογια ειναι αυστηρη. Αμα περνει 6 το Wolf Among Us τοτε η δευτερη σεζον του WD πρεπει να παρει κανα 4αρι ασχετως αν δεν εχει ολοκληρωθει ακομα. Ουσιαστικα διαφωνω ως προς τους χαρακτηρες και τους διαλογους που τους βρηκα μια χαρα. Στα υπολοιπα 2 αρνητικα συμφωνω αν και γριφοι δεν υπηρχαν ουτε και στο Walking Dead της Telltale.

    ΥΓ. Για να μην κρυβομαστε εχω παιξει την δευτερη σεζον μεχρι το δευτερο επεισοδιο και δεν εφτανε σε ποιοτητα την 1η η οποια καθε επεισοδιο ειχε τις εκπληξεις του.
    ΥΓ2. Τα παιχνιδια της Telltale δεν ειναι adventures παρα interactive ταινιες. Νομιζω πως ηταν εμφανες απο την 1η σεζον του WDμ ποσο μαλλον απο το Jurassic Park.
    YΓ3. Εγω θα του εβαζα ενα 8αρακι.

    • Euris

      Συμφωνώ απόλυτα!

  • gogos

    Για να είμαι ειλικρινείς (χωρίς παρεξήγηση) βρήκα λιγάκι άστοχο το review. Το παιχνίδι είναι μια διαδραστικό κόμικ, όπως ακριβώς ήταν το για πολλούς GOTY του 2013 the walking dead. Ούτε σαν σκληροπυρηνικό adveture με δύσκολους γρίφους παρουσιάστηκε, ούτε ως shooter και αυτό το γεγονός αντικατοπτίζετε και απο την χαμηλή/τίμια τιμή πώλησης του. Είναι μια όμορφη ιστοριούλα (βρήκα πολύ πρωτότυπο το μπλέξιμο των έκπτωτων πρωταγωνιστων των γνωστών μας παραμυθιών, με ένα αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου), στην οποία ο θεατής/παίκτης καθορίζει την πορεία και το τέλος της. Σε ορισμένα σημεία θεωρώ πως είναι αρκετά καλήτερο απο την season 1 του the walking dead, μιας και το τέλος του έχει περισσότερες διαφορετικές καταλήξεις. Για το είδος του (που δεν είναι adventure) πιστεύω πως είναι εξαιρετικό. Για μένα αξίζει ένα 8,5.

    • Zaratoth

      Συμφωνώ απόλυτα με αυτό το σχόλιο.

    • TormentedPuppet

      Θα έλεγα ότι αυτά τα παιχνίδια είναι μια υποκατηγορία των adventure games, άσχετα αν τα ονομάζουμε Interactive dramas, είτε graphic adventures, είτε Εσύ Αποφασίζεις (δείχνω την ηλικία μου!).

      • gogos

        Ακόμα και αν αποφασίσουμε να το δούμε ως κλασσικό adventure, δεν νομίζω πως είναι σωστό να το "σταυρώσουμε" επειδή είναι εύκολο. Οταν ένα παιχνίδι στηρίζετε τόσο στο storytelling, όσο το The wolf among us, θεωρώ πως η μεγάλη δυσκολία θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στον ρυθμό του.

        Aπο την άλλη αν είναι να φάω ώρες και ώρες για να λύσω έναν γρίφο, κλικαρoντας ασταμάτητα την οθόνη μου για 20-30 λεπτά μέχρι να βρω που έχει αποφασίσει ο developer να καταχωνιάσει το σημείο αλληλεπίδρασης, για να πω πως αγόρασα ένα hardcore game μεγάλης διάρκειας, προτιμώ 1000 φορές τα παιχνίδια της telltale. Αυτός ο τρόπος επέκτασής της διάρκειας ενός παιχνιδιού θεωρώ πως είναι τουλάχιστον φτηνός. Βέβαια υπάρχουν και adventures με εξαιρετικούς γρίφους λογικής, αλλά δυστυχώς τείνουν να γίνουν η μειοψηφία.

        • TormentedPuppet

          Ώπα, λάθος μου δεν διευκρίνισα. Συμφωνώ απολυτά με το αρχικό σου σχόλιο. Απλά σημείωσα ότι τα συγκεκριμένα παιχνίδια είναι υποκατηγορία των adventure. Ανήκουν στην ίδια ομπρέλα παιχνιδιών, αλλά φυσικά και κρίνονται διαφορετικά μεταξύ τους, μιας και προσπαθούν να κάνουν αφήγηση και gameplay με διαφορετικό τρόπο.

          Εγώ προσωπικά προτιμώ το παλιό καλό 2D point and click adventure, αλλά μου αρέσουν και τα παιχνίδια της Telltale.

  • elchrys

    Παιδιά, ποτέ μην 'κολλάτε' στη βαθμολογία. Όντως πρόκειται για διαδραστικό κόμικ, αλλά κρίνεται ως παιχνίδι, καθώς βρίσκεται σε site παιχνιδιών όλων των ειδών. Ο καθένας 'παίρνει' από το κάθε review αυτά που τον ενδιαφέρουν και βγάζει τα συμπεράσματά του για το άν το παιχνίδι του ταιριάζει ή όχι. Κάποιοι ενδιαφέρονται για το gameplay, αλλοι όχι και τόσο. Άλλους τους ενδιαφέρει η διάρκεια κι άλλους το τέλος. Από εκεί και πέρα, ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. 🙂

    • LoL4NevEr

      Για εμένα η βαθμολογία σημαίνει ελάχιστα πράγματα.
      Το θέμα είναι πως διαφωνώ με αρκετά πράγματα που λες στο Review 😛
      Το κριτηκάρεις σε μια βάση διαφορετική από αυτήν που είναι, και σαν είδος παιχνιδιού και σαν στόχος. Σίγουρα κάποια παιχνίδια αφαιρούν από το gameplay και το δίνουν στην ιστορία, όμως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να τα "χτυπάμε" εκεί που είναι αδύναμα χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
      Η ιστορία για εμένα ήταν πάρα πολύ καλή, οι χαρακτήρες ενδιαφέροντες και οι διάλογοι αξιοπρεπέστατοι.
      Σίγουρα δεν είχε πολλούς γρίφους, όμως ούτε το tWD είχε ιδιαίτερους γρίφους, και γενικά θεωρώ πως τα παιχνίδια της TellTale πρέπει να κρίνονται για αυτό που είναι.
      No offence δηλαδή, το 6 για εμένα αποδεκτό, αν όμως περίμενες ένα παιχνίδι του στυλ Bioshock και σου βγήκε το tWAu.
      Αγάπη ♥

  • forneverarrow

    Πάλι με τις βαθμολογίες... Μια χαρά είναι το 6. Ας καταλάβουμε επιτέλους ότι το gaming έχει υπόσταση, δεν είναι ένας όρος αφηρημένος! Επομένως, δεν είναι σωστό να κρίνεις κάθε game με άλλο κριτήριο γιατί τότε δε θα είχε νόημα η κριτική. Όταν ένα game με τέτοιο ύφος καταφέρνει να προσφέρει αυτά που ζητά μια μερίδα των gamers (γιατί δε νομίζω να έγινε και το επόμενο best seller), χωρίς να δίνει καθόλου δράση (όχι ξύλο και πιστολίδι, υπάρχει και άλλο είδος δράσης), ρηχό gameplay και μηδενική διάρκεια, είναι λογικό να πάρει ένα 6. Δεν γίνεται ρε αδερφέ να το βάλω στα ίδια επίπεδα με άλλα games του 8, του 9 ή του 10!!! Προσωπικά έχω καταλήξει στο να βαθμολογώ πλέων τα games βάσει της εμπειρίας που μου προσφέρουν και της συνολικής διάρκειας, όχι μέχρι να τερματίσεις, αλλά μέχρι να βαρεθείς. Αν το game είναι άθλιο γενικά αλλά με έχει κρατήσει 50-60 ώρες, τότε ναι, θα πω αξίζει ένα 8.

    • alessan

      Στο σχόλιο σου συμφωνώ! Η τελευταία πρόταση με μπέρδεψε μόνο 😉 αν είναι άθλιο ειναι άθλιο χαχαχα

    • gogos

      Δηλαδή με λίγα λόγια είναι προτειμότερο να δώσεις 60 ευρώ για να πάρεις ένα παιχνίδι επαναλαμβανόμενο, που οι developers του προσπαθούν να αυξήσουν την διάρκειά του με μη ουσιαστικό τρόπο ή με προβληματικό gameplay που όση ώρα θα παίζεις θα παρακαλάς να τελείωσει, απο το να δώσεις 20 ευρώ για ένα διαδραστικό comic? Εφόσον η telltale έχει βρει την φόρμουλα, ωστέ να πουλάει αυτό που προσφέρει στην σωστή τιμή, δεν υπάρχει λόγος για τόση αυστηρότητα. Αν σε αυτό έψαχνε κανείς να βρει στοιχεία πχ hack n slash, μάλλον χτύπησε λάθος πόρτα. Το review μου δίνει την αίσθηση πως δεν καταδικάζει το ίδιο το Game, αλλα το είδος του interactive drama γενικότερα.

    • Deathracer2009

      Τελειως λαθος ο συλλογισμος σου. Δηλαδη με το σκεπτικο αυτο τα open world παιχνιδια πρεπει να χτυπανε ενα 10αρι στο χαλαρο μιας και εχουν μεγαλη διαρκεια ενω υπαρχει ο κινδυνος να ειναι επαναλαμβανομενα και σε ενα παιχνιδι των 7 ωρων που θα ειναι κομπλε θα του βαλουμε 5-6.

      Επιπλεον η βαθμολογια επηρεαζει τον καθε αναγνωστη για την αγορα ενος παιχνιδιου. Το 6αρι υποδηλωνει οτι το παιχνιδι εναι μετριο με πολλα θεματακια. Επηρεαζει τον αναγνωστη για να το αγορασει day 1 κλπ. Αν για παραδειγμα το Assassin's Creed οταν εβγαινε επαιρνε 6αρια τοτε θα το αγοραζες Day 1; Θα το αγοραζες σε καποια πτωη τιμης ενω παιζει να μην το κοιταες καθολου.

      Απλα για να καταλαβω ολα τα interactive movies να τα βαθμολογουμε με 5-6 επειδη εχουν ελλειψη γριφων και ελαχιστο εως καθολου gameplay; Οποτε Heavy Rain, Fahrenheit, Beyond Two Souls, Walking Dead, Wolf Among Us ειναι παιχνιδια/ταινιες του 5-6;

      • forneverarrow

        Δεν είναι τα open world μεγάλα και γιαυτό αξίζουν το 10. Άλλο εννοώ. Μπορεί το AC να έχει επαναλαμβανομενο gameplay, να έχει κουράσει, αλλά οταν εγώ παίζω για 60 ώρες και περνάω καλά, λέτε να είναι του 6; Το Sleeping Dogs ειναι open αλλά το θεωρώ την πατάτα του είδους μακράν, γιατί το παράτησα στο 8ωρο.

        Δεν έχω κάτι με το είδος των interactive, αλλά κανονικό game δεν το θεωρώ. Άρα, γιατί να πρέπει να το κρίνω στα ίσα με ένα τίτλο όπως π.χ. το Watch Dogs? Και το Walking Dead το βαρέθηκα από το πρώτο επεισόδιο... Γιατί να δεχτώ ότι ήταν για 10?

        • kats

          Οι βαθμολογιες δεν έχουν να κάνουν με τις προσωπικές σου προτιμήσεις απλα...

          • meh

            Τι εννοεις?
            Ενα κειμενο και η βαθμολογια που το συνοδευει ΕΙΝΑΙ μια προσωπικη αποψη.

            • kats

              Με του καθενός τις προτιμήσεις..προφανώς το αντιλαμβάνεται διαφορετικά...

  • Euris

    ''Ελάχιστο gameplay'', ''μηδενική δυσκολία''. Δηλαδή εσύ πώς περίμενες να ήταν; Game της Telltale είναι και οι χάρες του εμφανίζονται αλλού. Αν περίμενες GTA V ή AC με ασταμάτητο gameplay και δυσκολία τότε καλύτερα να μην έγραφες το review γιατί το αδίκησες.

  • meh

    Λεει το κειμενο μηδενικο gameplay και τρεχετε ολοι να αναφερετε Bioshock, GTA και οτι αλλο σας ερθει, ειστε σοβαροι ρε? Δεκαδες adventures υπαρχουν εκει εξω με κατι @@ να γεματα γριφους και περιπλοκους χαρτες που θελουν ωρες και ωρες για να λυθουν. Εδω το κειμενο λεει πως απλα κοιτας την οθονη (που ετσι ειναι) και εσεις πιανεστε απο αλλου. Ειναι φθηνο λεει. Και το Tesla Effect φθηνο ειναι αλλα εχει τοσους γριφους περα απο βιντακια.
    Σαν adventure διαφημιζει τα παιχνιδια της η TellTale και σαν τετοια πρεπει να κριθουν. Και ως adventure ειναι οσο casual γινεται.

  • Jim Pap

    Το 6 ειναι απλα αδικο αντικειμενικα και μονο το παιχνιδι ειναι 8 και πανω.Δεν ηταν τοσο καλο οσο η ιστορια του πρωτου Walking Dead αλλα ηταν στα χναρια του και ειχε αναπτυξει μια πολυ καλη ατμοσφαιρα καθως και τους χαρακτηρες του.Το μονο αρνητικο για εμενα ειναι πως οι αποφασεις σου δεν αλλαζουν κατα πολυ την πλοκη δηλαδη δεν πιστευω πως εκμεταλλευτηκαν στο μεγιστο το potential της ιστοριας.

  • Κουλα…ακους;;;

    το εχω τελεωσει το παιχνιδι μου αρεσε παρα παρα πολυ το ευχαριστηθηκα αλλα πιστευω και εγω εγω καπου στο 6-6μιση θα εβαζα.... ειναι καλο μεν αλλα νταξει δεν συμμετεχεις τοσο περα απο τους διαλογους....ειναι βασικα σαν ταινια μονο που μιλας εσυ για τον πρωταγωνιστη... και εχει και στιγμες δρασεις με τα QTE's. Δεν εχει τοσο καλο gameplay αυτο ειναι αληθεια αλλα δεν σημαινει οτι το παιχνιδι δεν ειναι καλο....το review το βρηκα πολυ καλο!

  • soreos

    Μία χαρά είναι το 6αρι γι'αυτό το παιχνίδι και μια χαρά θα ήταν το 7αρι για το υπερτιμημένο walking dead

  • Eaglos

    Τόσο το Walking όσο και το Wolf, είναι τόσο χαζομαρούλες που με ανάγκασαν να βγάλω το Full Throttle του 1995 από το ντουλάπι για να παίξω ένα καλό adventure γεμάτο γρίφους και δράση.

    Με τα βίας πενταράκι και στα δυο.

    • H@vocRules

      Σορρυ φιλε π θα διαφωνησω αλλα το Walking Dead τουλαχιστον (δεν εχω παιξει το TWAU)...ισως ειναι το παιχνιδι που εχει το καλυτερο story απο ολα τα παιχνιδια που εχω παιξει ποτε...Το οτι σε κανει να ενδιαφερεσαι για ολους τους χαρακτηρες ακομα και αν ειναι μονο 5 λεπτα στην ιστορια δν το εχω δει σε κανενα αλλο παιχνιδι...κατα την γνωμη μ εχει κανει οτι δν εχει κανει η TV Series 3 φορες καλυτερα

  • Παντελής

    Κατά τη γνώμη μου είναι ένα καλό παιχνίδι. Το τερμάτισα στο PC και μου άρεσε αρκετά. Το γεγονός ότι παρακολουθείς άπραγος για μεγάλα χρονικά διαστήματα δεν ήταν και άσχημο, είχες την ευκαιρία να σκεφτείς τις επιλογές που έκανες ή να κάνεις μια υπόθεση για το πως θα εξελιχθεί η ιστορία. Ήταν διασκεδαστικό και πολλές μάχες με άλλα fables είχαν αγωνία. Η επιλογές που σου δίνονταν πολλές φορές για το πως θα "τελειώσεις" τους αντιπάλους σου ή αν θα τους αφήσεις ελεύθερους κτλ σου έδιναν την εντύπωση ότι έχεις κάποια εξουσία και μπορούσες από μόνος σου να διαμορφώσεις τον χαρακτήρα του Wolf, κατά κάποιο τρόπο. Ένα μεγάλο αρνητικό, απλά, ήταν ότι κάποιες επιλογές που έκανες δεν έδιναν καμιά διαφορετική τροπή στην ιστορία, σχεδόν. Από εμένα είναι 8/10.

  • raiden5

    Ειναι ενα παρα πολυ καλο intercative movie κ ως τετοιο πρεπει να κριθει, αδικη η βαθμολογια κατ εμε.

  • nick

    οκ, διαβαζοντας αυτο το review αναρρωτηθηκα τι βαθμολογια θα εβαζε στο brutal legend καποιος που ακουει τσιφτετελια...
    Δεν εχει gameplay λεει... ΣΩΩΩΠΑ... ενω στα υπολοιπα του ειδους ηθελα ανεμιστηρακια για να μην ιδρωνουν οι παλαμες μου...