alt text

Η Valve συνεχίζει να αλλάζει το Steam Controller, κάνοντας το όλο και πιο συμβατικό. Όπως βλέπετε στην παραπάνω εικόνα που διέρρευσε από beta του Steam, το Steam Controller πλέον έχει αναλογικό μοχλό αντί για d-pad. Το Steam Controller θα βγει το 2015 μαζί με τα Steam Machines. Πώς σας φαίνεται;

Thanks Βαγγέλης.

  • meh

    Αφου κρατανε τα haptic touchpads συνεχιζει να με ενδιαφερει.

    • kostool

      Ναι αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τί μπορείς να κάνεις με το stick που δεν γινόταν με το touchpad, ενω touchpad και d-pad εξυπηρετούσαν εντελώς διαφορετικούς σκοπούς. Με το καινούριο design τα fighting games εξ'ορισμού είναι unplayable.

      • meh

        Το μοχλουδακι ισως ταιριαζει καλυτερα σε παιχνιδια που δεν εχουν αναγκη μεγαλα dpi για την κινηση του παικτη, οπως πολλα αργοκινητα 3rd person shooters (η στοχευση εννοειται πως απαιτει το touchpad).
        Για τα fighting παιχνιδια δεν καταλαβαινω γιατι δεν βολευει, δεν παιζω τετοια.

  • worms_arm

    Χρειαζεται ο αριστερος μοχλος. Όταν χρησιμοποιείς μοχλο για να κινηθείς, αναλογα με το ποσο μπροστα το πας, τοσο πιο γρηγορα κινησαι. Στο πληκτρολογιο δεν γινεται και υποθετω ουτε με την αφη.

    • meh

      Με την συγκεκριμενη αφη γινεται. Δεν ειναι απλα pads αφης οπως των laptop. Εχουν διαφορετικη τεχνολογια.

      • worms_arm

        Οκ. Δεν πιστυεω οτι θα βολευει παντως παρολο που εχουν διαφορετικη τεχνολογια από τα λαπτοπ.

  • Sacrifice

    Το αριστερο analog stick ειναι απαραιτητο κατα τη γνωμη μου. Στο pc για την κινηση χρησιμοποιουμε το WASD, δηλαδη κινηση σε 4 κατευθυνσεις, με το ταυτοχρονο πατημα 2 κουμπιων εχουμε διαγωνια κινηση και ετσι συνολικα 8 κατευθυνσεις. Γενικα το 360 directional το δινει ειτε το ποντικι με την αλλαγη του προσανατολισμου, ειτε αμα εχεις fixed camera η διαφορα στην διαρκεια πιεσης των πληκτρων. Αυτο κανει ακριβως και ο αναλογικος μοχλος. Το να εχεις λοιπον touchpad στο αριστερο χερι, οπου συνηθως εχουμε την κινηση ηταν ανουσιο αφου ο αναλογικος κανει οτι και το WASD και με 3 δαχτυλα λιγοτερα. Το ζουμι ειναι στο ποντικι. Η ακριβεια του ποντικιου ειναι αφθαστη σε συγκριση με τον δεξι αναλογικο. Και μην ακουσω τωρα για Fps που ειναι καλυτερα με αναλογικο, απενεργοποιηστε το aim assist να δειτε τι αστοχοι που θα ειστε. Αυτο που επρεπε να κανει το steam controller ηταν να προσπαθησει να φερει την ακριβεια του ποντικιου στο χειριστηριο, ο δεξης αναλογικος ειναι που πρεπει να αντικατασταθει με το touchpad, το οποιο πρεπει να το κανουν να δουλευει με πολυ μεγαλη ακριβεια. Γενικα, τα χειριστηρια, υστερα απο καμια 20ετια, ειναι σε παρα πολυ καλο σημειο, ως προς τα κουμπια και τους αναλογικους, να ειναι καλα η Sony, η Nintendo και η Sega. Το δεξι touchpad ειναι αυτο που αναμενουμε ολοι εαν θα πιασει, η κινηση ειναι σχεδον τελεια ηδη. Αλλα μονο με ενα touchpad θα φαινεται ασχημο, οποτε φανταζομαι θα μειναι και το αριστερο που θα χρησιμοποιειται σαν τα κλασικα βελακια των χειριστηριων. Γενικα η Valve πηγε να επανευφευρει τον τροχο, ενω το μονο που χρειαζοταν ηταν να τον βελτιωσει.

  • Βαγγέλης

    Θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές στην πορεία.

    Το Steam Controller είναι ο λόγος της καθυστέρησης των Steam Machines.

    Το μόνο σίγουρο είναι οτι λαμβάνουν όλο το feedback των χρηστών και σίγουρα θα είναι οτι πιο βολικό θα κυκλοφορήσει σε controller.

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    Δεν μπορώ να καταλάβω τις επιλογές του σχεδιάσμου του πραγματικά

    Γιατί είναι τα YBXA κάτω στην ίδια γραμμή με τον αναλογικό , τα LP/RP νιώθω πως μπορώ να τα καταστρέψω/τρυπήσω μέσα σε μία εβδομάδα και γιατί έχει 3 αναλογικούς

    Μόνο που βλέπω τα YBXA εκεί δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορείς να χρησιμοποιείς το RP ταυτοχρόνως , μου θυμίζει τον μοχλό του N64 που έπρεπε να έχεις 3 χέρια για να το χειριστείς και δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω προσφέρει από τον μοχλό του 360 ή τι κάνει καλύτερα και ακόμα και ας προσφέρει κάτι , αξίζει ολές αυτές τις θυσίες στην συνταγή ;

    Τρώει handicap το steam machine άδικα για ένα μέτριο μοχλό πραγματικά

  • winerooster

    Φαινοταν οτι πηγαινε προς τα εκει, το μοχλο δυσκολα τον αντικαθιστας για κινηση, λογικα το αριστερο touch pad θα χρησιμευει και σαν d-pad (με tapping στην αναλογη γωνια). Προσωπικα θα προτιμουσα το μοχλο πανω αριστερα σαν του xbox, για τη θεση των υπολοιπων κουμπιων, μονο μετα απο χρηση θα μπορουσα να βγαλω συμπερασμα.

  • pgetsos

    No D-Pad, no love...

    • TormentedPuppet

      and no hadouken!