Διαμαρτυρίες για τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις στο Star Wars: The Old Republic

, Δευτέρα 30 Ιανουάριος 2012 0  

Τα σχέδια της Bioware να προσθέσει ομοφυλοφιλικές σχέσεις στο Star Wars: The Old Republic, προκαλούν διαμαρτυρίες. Η χριστιανική οργάνωση Family Research Council κατακρίνει την Bioware και προτρέπει παίκτες και γονείς να κάνουν το ίδιο, αφού ειδικά το νεανικό κοινό του παιχνιδιού κινδυνεύει να εκτεθεί σε ομοφυλοφιλικές τάσεις. Εσείς πιστεύετε ότι η Bioware πρέπει να ικανοποιήσει τους gay παίκτες του SWTOR ή όχι;

87 Σχόλια

Tony 30/1/12 στις 15:29

DAFUQ did i just read?Στα τετοια μας οι σεξ.προτιμησεις τους,εδω δεν ασχολουνται με άλλα και άλλα αλλα τι να πεις,θειστές dont make sense.....

nick2010 30/1/12 στις 15:40

οχι

bigi 30/1/12 στις 15:58

Για να ικανοποιήσει τους gay παίκτες της θα το κάνει δηλαδή;

Anonymous 30/1/12 στις 16:43

Πολύ μου τη σπάει όταν με ΠΡΟΣΧΗΜΑ την ελευθερία λόγου και τη μέθοδο "απόχη"(ρίχνουμε και πιάνουμε ό,τι να 'ναι) κάποιοι προσπαθούν να περάσουν κάτι σαν mainstream...
Αυτό λέγεται πλύση εγκεφάλου,κύριοι...
Δεν έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους,αλλά όχι και να τους βλέπουμε παντού!
Καλά κάνει αυτή η χριστιανική οργάνωση...
Νισάφι πια!

Σε λίγο θα είμαστε όπως εκείνη την ελληνική ταινία,το Straight Story...
ΑΡΚΕΤΑ!

gory 30/1/12 στις 16:55

Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αν θα προστεθούν ή όχι (άλλωστε οι straight θα φτιάξουνε λεσβίες :p).
Μου κάνει εντύπωση η επιμονή των ομοφυλόφιλων να προστεθεί αυτή η δυνατότητα, μιας και κι εμένα δεν μου κολλάει.
Έχουμε κάποιον ομοφυλόφιλο να μας δώσει την άλλη προοπτική;

panzerfaust 30/1/12 στις 16:56

ασ κοιταξει η χριστιανικη οργανωση να μαζεψει πρωτα τους τραγοπαπες και μετα να ασχοληθει με ola τα αλλα

spyridon 30/1/12 στις 16:56

Τι δουλεια εχουν αυτα σε ενα παιχνιδι ρε γμτ;;;

Γιατι υποχωρουν σε ολα στο βωμο των χρηματων... και μετα λενε οτι φταινε οι γονεις. Απο που να πρωτοπροστατεψουν τα παιδια πλεον...

"Since the announcement, homosexuals have been celebrating the news"
Για αυτο, τα σχολια ειναι περιττα...αρρωστημενα πραγματα

Zaratoth 30/1/12 στις 17:35

Ας κάνουν ότι θέλουν. Από τη μια πιστεύω πως ομοφυλόφιλος δεν γίνεσαι γεννιέσαι. Είναι ορμονικό θέμα. Οπότε δεν υπάρχει θέμα να "επηρεαστούν" τα μικρά παιδιά. Και, ότι και να λέμε εμείς οι straight, είναι κάτι φυσικό αυτό. Ο καθένας στο κρεβάτι του κάνει ότι θέλει. Απο την άλλη, αν ένα παιδί είναι σε ηλικία που μπορεί να επηρεαστεί από κάτι ΤΙ ΓΥΡΕΥΕΙ ΣΕ ΕΝΑ MMO; Απλά τα πράγματα.

Anonymous 30/1/12 στις 17:37

^^^^

Εδώ σε κάνανε να πιστεύεις ότι το sex είναι η κυρίαρχη δύναμη στον κόσμο και μου λες ότι επηρεάζονται τα παιδάκια?

Και όχι,γίνεσαι κιόλας...Και άλλο τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του και άλλο το να μου το πλασάρεις κάθε μέρα σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας!
Έχει τεράστια διαφορά...

bigi 30/1/12 στις 18:21

Καλά από την άλλη και να προσπαθούμε να εμποδίσουμε τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με οτιδήποτε ο μέσος (συντηρητικός θα έλεγα εγώ) δυτικός άνθρωπος θεωρεί μη φυσιολογικό δεν είναι μάλλον η καλύτερη λύση.Πχ με το να προσπαθούμε να τους κλείσουμε τα μάτια σε θέματα που έχουν να κάνουν με την ομοφυλοφιλία τι ακριβώς θα τους προσφέρουμε;Αργά ή γρήγορα θα το αντιμετωπίσουν με οποιονδήποτε τρόπο στη ζωή τους.Καλύτερα να είναι γνώστες, παρά τυφλοί.Το θέμα είναι ποιός θα τους προσφέρει τη γνώση και με τι τρόπο.

Anonymous 30/1/12 στις 18:25

^^^^

Σίγουρα όχι η BioWare και γενικά η entertainment industry...

gogos 30/1/12 στις 19:00

Με το που ειδα το παιχνιδι ηδη θελω να παω με αντρα.. Μαλακιες..

thanos 30/1/12 στις 19:04

Στο DA2 με τσάντισε πολύ γιατί το παράκαναν. Πάντως σε άλλους τομείς με τσαντίζουν πολύ οι ομοφυλόφιλοι στο παιχνίδι ας κάνουν ότι θέλουν. Και γενικά στο κρεβάτι τους ελεύθεροι άνθρωποι είναι.
Από την άλλη η να μην πω τι τα @@@@ χριστιανική οργάνωση, λαμόγια μέχρι αηδίας. Ο τελευταίος σατανιστής είναι πιο θρήσκος από αυτούς. Δεν λέω ότι είμαι θρήσκος το αντίθετο δεν πιστεύω, αλλά τα διδάγματα του χριστού δεν είναι για τον κάθε τραγόπαπα τύπου Εφραίμ. Άσε που τα χειρότερα γίνονται στα μοναστήρια.

νικος 30/1/12 στις 19:04

anonymous ευχομαι το παιδι σου να γεννηθει ομοφυλοφιλος και να σε δω μετα τι θα κανεις...γεννιεσαι δε γινεσαι ,σου μιλαω εκ πειρας.

Anonymous 30/1/12 στις 19:22

Το παιδί μου αν γεννηθεί ομοφυλόφιλος δεν θα έχω πρόβλημα...Θα το αγαπάω,είναι παιδί μου!Δεν με νοιάζει! Ούτε με νοιάζουν οι ομοφυλόφιλοι τι κάνουν στα κρεβάτια τους.Ούτε και κανένας άλλος τι κάνει δεν με νοιάζει.
Το πρόβλημα είναι στο ότι κάποια πράγματα προσπαθούν να περαστούν σαν φυσιολογικά μέσω της επανάληψης και της προπαγάνδας και αυτό δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι,όπως ο gogos που το σχόλιό του είναι ΓΤΠ!

Να στο πω και αλλιώς...Είσαι ελεύθερος άμα γουστάρεις,να είσαι (excuse me) κοπρολάγνος!!! Το να μου το πλασάρεις όμως συνέχεια και παντού για να το θεωρήσω και εγώ και ο καθένας κάτι φυσιολογικό,ε όχι! Ε ΟΧΙ! ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!

νικος 30/1/12 στις 19:30

το να συγκρινεις την κοπρολαγνεια με την ομοφυλοφυλια δειχνει το χαμηλο σου επιπεδο.τοσο ασχετος εισαι πια?ανοιξε κανα βιβλιο η δες στο ιντερνετ σε ποσα ειδη του ζωικου βασιλειου εχουν καταγραψει ομοφυλοφιλια.τεσπα αρκετα ασχοληθηκα μαζι σου τα ειπες ολα στην κοπρολαγνεια...

Anonymous 30/1/12 στις 19:34

Έχεις δει πόσα ζώα είναι κοπρολάγνα?

Και η ομοφυλοφιλία οδηγεί σε μη αναπαραγωγή,άρα είναι ΑΥΤΟΜΑΤΑ λάθος!

End of story μαζί σου! Και συνέκρινα λάθος με λάθος...Για αυτό,άνοιξε κανένα βιβλίο εσύ...Μπας και μάθεις κανέναν συσχετισμό!

Anonymous 30/1/12 στις 19:36

Δηλαδή η ασχετοσύνη τσακίζει κόκκαλα..Ξέρεις σε πόσα είδη ζώων τρώνε το νεκρό συγγενή?Να αρχίσουμε να το κάνουμε και εμείς?

Ή μήπως να σκοτώνουμε άλλους για να τρώμε,όπως κάνουν τόσα άλλα ζώα?
Έλεος ρε!

νικος 30/1/12 στις 19:39

αρα λες οτι τοσοι ανθρωποι που δεν μπορουν να κανουν παιδια δεν εχουν λογο υπαρξης ε?μονο για αναπαραγωγη ηρθαμε στη ζωη?οσο για το να αρχισουμε να το κανουμε και εμεις που ειπες μηπως εχεις τασεις αγορινα?γιατι συνηθως αυτοι που μισουν και καταδικαζουν την ομοφυλοφιλια ειναι κρυφο....αν ησουν ετεροφυλοφιλος θα χαιροσουν για τους γκεη γιατι θα σου αναλογουσαν περισσοτερες γυναικες....

Leyteris 30/1/12 στις 19:46

@anonymous Λες ότι κάποια πράγματα προσπαθούν να μας τα περάσουν φυσικά.Η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική,άρα καλά κάνουν.Τότε με την ίδια λογική πρέπει να πάψουμε να προβάλουμε straight ζευγάρια τα πλασάρουμε συνέχεια και παντού.
Επείσεις προσπαθείς να περάσεις από το σχόλιο σου ότι η κοπρολαγνεία είναι κάτι το αφύσικο.Είμαστε μέσα στην φύση,είμαστε η φύση,άρα και η κοπρολαγνεία φυσική είναι,και η ομοφυλοφιλία,και ο βιασμός !Άρα γιατί να το κρύψεις. Καλύτερα εκπαίδευσε τον κόσμο,παρά τύφλωσε τον.Εγώ δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά,είναι ενα fact το βλέπω,και αντιδρώ(ουδέτερα).

Anonymous 30/1/12 στις 19:48

Να πέσεις?Όχι ρε...Θα απομακρυνθείς κι άλλο από εκεί που είμαι...Κάτσε,τώρα τουλάχιστον με βλέπεις αν σηκώσεις το κεφάλι σου 90 μοίρες πάνω!

Φαίνεται το επίπεδό σου από το ακριβώς προηγούμενο σχόλιό σου!Χαχαχαχα!
Καλή σου τύχη και καλά να περνάς!Με τύπους σαν κι εσένα που δεν έχουν ούτε στοιχειώδη λογική δεν θέλω να χαλάω την ώρα μου!Καλή σου νύχτα!

gogos 30/1/12 στις 19:48

Ρε παιδια ποσο τις βαριεμαι αυτες τις κουβεντες.. Ομοφυλλοφυλοι υπηρχαν, υπαρχουν και παντα θα υπαρχουν και ειναι νορμαλ ανθρωποι οπως εμεις.. Εχουν τις ζωες τους, την ηθικη τους και δεν ενοχλουν κανενα.. Κανενας μα κανενας σε οποια ηλικια και να ειναι δεν μπορει να επηρεαστει και να γινει ομοφυλλοφυλος.. Τωρα υπαρχουν καποιοι που ειτε απο ελλειψη μορφωσης, ειτε απο μιμιτισμο εχουν μαθει να τους βριζουν.. Δεν συμφωνω φυσικα αλλα ο καθενας εχει την γνωμη του και την αποψη του και δεν εχω σκοπο να του την αλλαξω εγω..

Anonymous 30/1/12 στις 19:49

Όσο για το σχόλιο του Λευτέρη(που μάλλον είναι ο νικος με άλλο email account), το αφήνω χωρίς σχόλια...Εδώ είναι όλα και τα βλέπει ο καθένας μας!

Anonymous 30/1/12 στις 19:50

Γώγος έχεις ιδέα από το domino effect?

gogos 30/1/12 στις 19:56

Οχι δεν ξερω τι ακριβως ειναι.. Εννοεις να επηρεαζετε καποιος απο τους αλλους και να κανει τις ιδιες πραξεις?

Anonymous 30/1/12 στις 19:57

Όχι...

StratosGK 30/1/12 στις 19:57

@νικος
Αρχικά έδειξες ένα επίπεδο, μια Α γνώμη, μετά το κατέστρεψες..

@Anonymous
Συμφωνώ μαζί σου για το ότι προσπαθούν να το κάνουν να φανεί φυσιολογικό κάτι που στην κοινή γνώμη δεν είναι.

@Leyteris
Δεν βγάζουν νόημα αυτά που λες. Δεν είμαστε η φύση, είμαστε ένα μικρό μέρος της που υπακούει στους νόμους της. Πολύ δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να πει τι είναι φυσιολογικό και τι όχι.

Αυτό που μετράει είναι η κοινή γνώμη και λογική. Δεν μπορείς να πεις σε ένα μικρό παιδί ότι είναι φυσιολογικό να είσαι γκέι γιατί μπορεί να το μπερδέψεις. Γι αυτό και πιστεύω πως θα έπρεπε να βγει από το παιχνίδι. Άλλωστε στόχος και σκοπός του παιχνιδιού δεν είναι να παντρεύονται οι παίκτες, ας βγάλουν όλο οτ σύστημα του γάμου να τελειώνει εκεί...

νικος 30/1/12 στις 19:58

ναι βρε αυτο ακριβως σου λεει πως εγινε γκεη το παληκαρι ..να μη σου πει τον πονο του?αφου πριν λιγο ειπε σε ολους πως γινεται καποιος γκεη και δεν γεννιεται για τον εαυτο του μιλαει το παιδι με το ντομινο εφεκτ εγινε...

νικος 30/1/12 στις 20:03

στρατο κανεις δε μου ειπε να γινω γκεη γεννηθηκα ισα ισα και οι 2 αδερφοι μου κ οι γονεις μου ηταν καργα κατα της ομοφυλόφιλιας και ειδαμε αν με αλλαξε αυτο χαχαχα.το μονο που καταφερναν ηταν να με πληγωνουν.οπως εγω δε μπορω να γινω ετεροφυλοφιλος ετσι και καποιος στρεητ δε μπορει να γινει ομοφυλοφιλος.μορφωθειτε ρεεεεεεεεεεεεεε παιδια θα μεγαλωσετε μεθαυριο μιληστε με κανα γιατρο να μαθετε αν φοβαστε τοσο μηπως και "γινουν"...οσο για το τι λεει η κοινη γνωμη την εχω γραμμενη γιατι καποτε ελεγε οτι δεν εχουν δικαιωμα ψηφου οι γυναικες και οτι οι μη λευκοι ανθρωποι ειναι κατωτεροι απο ζωα....

Tony 30/1/12 στις 20:08

too long comments,didnt read,

ομως ενα σχολιο που διαβασα που λεγε για προπαγάνδα,μας δουλευεις?Προπαγάνδα δηλ.διάδοση της ομοφυλοφιλίας?Δηλ. οσοι άκουγαν freddie mercury έγιναν ομοφυλοφιλοι?Μα σε τι κοσμο θα μεγαλωσουν τα παιδια μας!!!Μποικοταρετε το σταρς γουορς να προστατεψουμε τα παιδια μας απο την ομοφυλοφιλία!Χριστιανοσύνη FTW!!!!

thanos 30/1/12 στις 20:13

Ο Anonymous δεν έχει άδικο σε ένα πράγμα. Ότι υπάρχει άσχημη προβολή των ομοφυλοφίλων από τα ΜΜΕ και την showbiz σε μεγάλο βαθμό. Είναι σε βαθμό που να είναι αηδία. Και γω πιστεύω ότι δεν μπορείς να επηρεαστείς εύκολα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δέχομαι εκπομπές τύπου fab5 που στην ουσία προβάλουν την ομοφυλοφιλία με γελοίο και άσχημο τρόπο. Θέλω να πιστεύω οτι ένας σοβαρός άνθρωπος ο οποίος είναι ομοφυλόφιλος και το έχει δεχθεί δεν θα κάνει σαν τα παιδιά που παίρνουν στο blackout για να τσιρίζουν σαν την τελευταία γυναικούλα και εμείς να κράζουμε. Είναι απαράδεκτο και στοχεύουν καθαρά στους κράχτες. Στο παιχνίδι που είναι δική σου επιλογή δεν με πειράζει, γιατί πολύ απλά δεν θα το επιλέξω.

Anonymous 30/1/12 στις 20:15

Ακριβώς αυτό που γράφει ο Θάνος.

Θα έγραφα πιο λεπτομερώς τη γνώμη μου,αλλά διαπίστωσα πως απλά δεν αξίζει με συνομιλητές όπως κάποιοι από εδώ με τα μηδενιστικά τους σχόλια και τις προσβολές...

StratosGK 30/1/12 στις 20:17

Δεν μπορείς να είσαι απόλυτος για αυτό που λες. Είναι απλά οι δική σου γνώμη που δημιούργησες από τα δικά σου βιώματα και μόνο. Ακόμα και αν είχες δίκιο όμως και η κοινή γνώμη αποδεχόταν την φυσιολογικότητα κάποιος δεν θα άλλαζε σεξουαλικές προτιμήσεις για το υπόλοιπο της ζωής του όμως θα ήταν φυσιολογικό γι αυτόν να το δοκιμάσει. Όχι δεν μπορώ να το δεχτώ. Οι περιπτώσεις τις κοινής γνώμης που αναφέρεις για το παρελθόν δεν είχαν παγκόσμια αναγνώριση και αυτή για τον ρατσισμό κατά των μαύρων περιοριζόταν σε κάποιες χώρες που έχουν κάνει άλλα στο παρελθόν, άλλα πιο τραγικά πράγματα...

Εγώ προσωπικά θεωρώ πως είναι ανώμαλο όλο αυτό με την πραγματική και όχι πρόστυχη σημασία της λέξης...

νικος 30/1/12 στις 20:19

να ο δημοκρατης ο ανονυμους οσοι διαφωνουν μαζι του τους βριζει μηπως ψηφιζεις και λαος φασιστομουτρο?χαχαχαχαχα
οσο για τον φιλο θανο να εισαι σιγουρος φιλε οτι κραγμενες περιπτωσεις τυπου σαμαρα και γαβαλα εχουν πρωτα εμας εχθρους και μετα τους στρεητ.η ζημια που κανουν στα γκεη ατομα ειναι πολυ μεγαλη.

νικος 30/1/12 στις 20:21

στρατο και εσυ σαν τον ανονυμους θες να δοκιμασεις?προσεχε αγορινα μηπως γλυκαθεις μετα χαχαχαχα τι λετε μωρε θα τρελαθουμε τελειως εδω μεσα λες και εγω θα δοκιμασω να ειμαι στρεητ χαχαχαχαχα οποιος ειναι κατι απ τα 2 ειναι και δεν μπορει με την καμια να αλλαξει ουτε καν να δοκιμασει.

Nasdac 30/1/12 στις 20:22

το τi είναι λάθος κ τι είναι σωστό δεν το αποφασίζει καμία εκκλησία κ κανένα δόγμα παρά μόνο η φύση . όλοι είναι ίσοι κ οι σεξοουαλικές προτιμήσεις είναι κάτι φυσιολογικό . ο ρατσισμός προέρχεται από τάσεις που προσπάθησαν να περάσουν όσοι έγραψαν τους όρους με τους οποίους 'πρέπει' να ζούμε . εγώ σαν ομοφυλόφιλος τι πρέπει να κάνω σε ένα παιχνίδι ? να εξαναγκαστο να το παίξω ετεροφυλόφιλος ? η θα πρέπει να κρύβομαι ? καλό θα είναι να υπάρχουν επιλογές για όλους . στην τελική μιλάμε για RPG.

StratosGK 30/1/12 στις 20:23

btw Anonymous φίλε μην χρησιμοποιείς λέξεις και φράσεις που θίγουν άλλους..Στην τελική θα μπαίνεις εδώ και δεν θα μπορείς να κάνεις μια νορμάλ συζήτηση με κανέναν..
Δεν ξέρω πόσο καιρό είσαι εδώ και διαβάζεις και γράφεις, εγώ να είμαι 10-12 μήνες το πολύ, ο Tony το παλικάρι δεν θυμάμαι να έχει μιλήσει ποτέ άσχημα σε κανέναν. Και μόνο που απαντάς με αυτόν τον τρόπο, χάνεις ένα μεγάλο μέρος όποιου δίκιου μπορεί να έχεις..

gogos 30/1/12 στις 20:24

Εμενα απο την στιγμη που δεν με ενοχλουν σε κατι σε προσωπικο επιπεδο δεν βλεπω τον λογο να εχω προβλημα μαζι τους.. Και οπως λεει και ενας φιλος μου "Μακρια απο τον κωλο μου και οπου θελει ας μπει!".. Τωρα περα απο την πλακα σχεδον ολοι μας εχει τυχει να γνωρισουμε καποιον ομοφυλοφυλλο και σιγουρα εκει καταλαβαινεις πως η παλια αποψη που ειχες ηταν λανθασμενη γιατι δεν ειναι οι ανωμαλες κουνιστες αδερφες που την πεφτουν σε οποιον εχει πουτ@@ οπως προβαλει το χαζοκουτι.. Εχουν τις αποψεις τους για την ζωη, τις δουλειες, τους φιλους τους και εκτος απο αυτο που κανουν στο κρεββατι τους δεν διαφερουν σε κατι απο τους αλλους.. Και σιγουρα δεν προκειτε για μια κολλητικη ασθενια.. Εστω και αργα εν ετη 2012 ας το καταλαβουν καποιοι..

Tony 30/1/12 στις 20:27

anonymous δεν εχεις καθολου αισθηση του χιουμορ

nick2010 30/1/12 στις 20:27

Ρε σεις... το θέμα είναι για το "σπρώξιμο" της ομοφυλοφιλίας ΣΤΑ GAMES και όχι αλλού !!!!

Το πιο πιθανό, επειδή η BIOWARE ήδη το έκανε και στο DRAGON AGE (οπότε επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση), είναι να είναι κανένας CEO τους... backstreet boy και να έχει ιδιαίτερες ευαισθησίες που θα πρέπει να τις μοιραστεί με τους μελλοντικούς ενήλικους αυτού του κόσμου, γιατί όχι και να τις κάνει status, ακόμη και αν η συγκεκριμένη teenage ηλικία δεν είναι σε θέση να αφομοιώσει και να επεξεργαστεί σωστά.

Και εκεί είναι το ζουμί.

Όχι ότι η ομοφυλοφιλία υπάρχει (εδώ και αιώνες) στον πλανήτη γη.

Αλλά, ότι ΙΣΩΣ δεν είναι θεμιτό και απόλυτα σωστό να περνάς "μηνύματα" σε νέους και νέες που δεν έχουν ακόμη ξεκαθαρίσει τη σεξουαλικότητά τους.

ΙΔΙΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ GAMES που πρεσβεύουν ανεμελιά, διασκέδαση και ψυχαφωγία.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΕΔΑΓΩΓΗΣΗΣ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Anonymous 30/1/12 στις 20:27

@ Νίκος

εσύ ξεκίνησες να βρίζεις,όχι εγώ,οπότε μη μιλάς!

@Nasdac

Έχεις επιλογή.Μην παίξεις το παιχνίδι. Ή μην κάνεις γάμο...Και η παιδεραστία είναι στον κόσμο...Γεννιέσαι ή γίνεσαι παιδεραστής?Να το βάλουμε και αυτό στα παιχνίδια?

@StratosGK

Εντάξει,όλοι μιλάμε έτσι που και που...Απλά κάποια σχόλια του τύπου "Ο αστυνομικός είναι όργανο.Το μπουζούκι είναι όργανο.Άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι." όπως αυτό του Τόνυ,με τρελαίνουν!Δεν την παλεύουν καθόλου...

Anonymous 30/1/12 στις 20:29

Συμφωνώ με αυτό το ποστ του gogos και το ποστ του nick2010.
Με τη διαφορά ότι επηρεάζονται και μεγάλοι...Όχι μόνο παιδιά...

νικος 30/1/12 στις 20:29

θα κλεισω την συζητηση λεγοντας μια ατακα απο μια σειρα που εδειχνε παλιοτερα το σταρ με γκεη ηρωες "κανεις δεν διαλεγει να τον μισουνε" και οποιος καταλαβε καταλαβε...καλο βραδυ σε ολους οσους εγραψαν ποστς εδω.

Nasdac 30/1/12 στις 20:31

η Bioware είναι καναδέζικη εταιρία κ στον καναδά υπάρχει σεξουαλικοί ισσοτικά κ γάμοι για όλους . όπως κ σε πολλές άλλες χώρες είναι μέρος της κουλτούρας σαν επιλογή κ όχι εξαναγκαστικά .

gory 30/1/12 στις 20:32

Μα καλά είστε σοβαροί;

Πως βγάζετε μερικοί το συμπέρασμα ό,τι το παιχνίδι περνάει ομοφυλοφιλικά μηνύματα ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΤΟ patch, χαλαρώστε λίγο ρε μάγκες.

Ακόμα δε το είδαμε Γιαννάκη το βαφτίσαμε... Επίσης, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το SWTOR με το Dragon Age, είναι άλλα παιχνίδια, έχουν διαφορετικά κοινά το καθένα, και δεδομένου ό,τι το πρώτο είναι ΜΜΟ, η Bioware, θέλω να πιστεύω θα κινηθεί με αντίστοιχη προσοχή και διακριτικότητα.

Αλλά ας δούμε πρώτα τον τρόπο που θα εισαχθεί στο παιχνίδι και το δαιμονοποιούμε μετά...

Anonymous 30/1/12 στις 20:33

Πριν καληνυχτίσεις,φίλε Νίκο,πρέπει να διαβάσεις και αυτό το σχόλιο.

Ούτε με τους ομοφυλόφιλους έχω πρόβλημα τη στιγμή που δεν με ενοχλούν ή δεν ενοχλούν άλλους(όπως δηλαδή η μαζική διαφήμιση από τα Media) ούτε με εσένα προσωπικά.

Και για να κλείσουμε όπως λες,να σου πω και εγώ ότι έχει ειπωθεί πολλές φορές και σε πολλά μέρη ότι και η φύση κάνει λάθη κλπ...
Και δεν είπα εγώ ότι δεν γεννιέσαι ομοφυλόφιλος.Είπα ότι γίνεσαι κιόλας,όχι μόνο γεννιέσαι...Υπάρχουν και οι δύο κατηγορίες.

Ήθελα να πω κι άλλα αλλά βαριέμαι τώρα.

Anonymous 30/1/12 στις 20:35

@ Nasdac

Στην Ινδονησία παντρεύονται και πηδάνε 4χρονα...Να το βάλουμε σε ένα παιχνίδι?Να το προωθούν όλα τα media?

Nasdac 30/1/12 στις 20:36

η φύση κάνει λάθη κ οι άνθρωποι ξέρουν καλύτερα απ τη φύση ?! τη άλλο θα ακούσω

Nasdac 30/1/12 στις 20:37

είναι το ίδιο η παιδεραστία με την ομοφυλοφιλία ? μην τρελαθούμε τώρα

Anonymous 30/1/12 στις 20:38

^^^
ΟΚ,είστε φυσιολογικοί...Σε 50-60 χρόνια έχει αφανιστεί ο πληθυσμός της γης!Yeah,η φύση ξέρει πάντα καλύτερα!

Επίσης,κάποια χρονιά,είχα πάει στην Πτολεμαΐδα μήνα Ιούλιο...Χιόνιζε!

Anonymous 30/1/12 στις 20:39

Ίδιο φύση προβλήματος δεν είναι...Πρόβλημα όμως είναι και τα δύο!

Nasdac 30/1/12 στις 20:42

η ομοφυλοφυλία στη φύση είναι γύρο στο 20% ,δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω από ένα χαρακτηριστικό όπως το χρώμα στα μαλλιά κ τα μάτια . είναι κάτι που συμβαίνει κ είναι ενεργό απ την αρχή του κόσμου

Tony 30/1/12 στις 20:43

anonymous απο οτι καταλαβα εισαι εναντιον των gays αρα θεωρεις την ετεροφυλοφιλια φυσιολογικη?anal sex oral sex μεταξυ ετεροφυλοφιλων θεωρειται φυσιολογικο?vaginal sex μεταξυ ετεροφυλοφιλων χωρις με σκπο την σύλληψη θεωρειται φυσιολογικο?

EdgierMink61 30/1/12 στις 20:47

Με κάλυψαν με τα δύο τελευταία τους post ο gogos και ο nick2010. Εγώ με την σειρά μου απλά θα προσθέσω πως η ομοφυλοφιλία είναι η τρίτη ανθρώπινη φύση. Ομοφυλόφιλος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι στην πορεία αν δεν το έχεις μέσα σου. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν ομοφυλοφιλικές τάσεις αλλά εξαιτίας της κοινωνίας, της οικογένειας που μεγάλωσαν ή άλλων παραγώντων, δεν το εξέφρασαν ποτέ και κατέληξαν να ζήσουν μία ζωή δυστυχησμένοι. Δεν είναι πρέπον να καταδικάζεις τον άλλο επειδή στο κρεββάτι του έχει άλλες προτιμήσεις από εσένα. Η ομοφοβία είναι κακό πράγμα και το λέω γενικά, δεν στοχεύω κανέναν. Άνθρωποι είναι και αυτοί και μάλιστα με περυσσί αξιοπρέπεια. Δεν μιλάω για τα σούργελα που πασάρει 24/7 το χαζοκούτι. Αυτή η κατάσταση είναι υπερβολική. όσον αφορά το παιχνίδι θα ήθελα να κρατήσουν αυτήν την επιλογή μέσα. Μπορεί να είναι παιχνίδι και να απευθύνεται και σε έφηβα άτομα που ψάχνονται σε αυτόν τον τομέα αλλά δεν πιστεύω πως θα ωθήσει το παιχνίδι το παιδί στην ομοφυλοφιλία. Αυτό που κάνει είναι να τους δείχνει πως είναι ο κόσμος, γιατί ο κόσμος αποτελείται και από τους ομοφυλόφιλους. Δεν είμαστε μόνο οι straight εκεί έξω και η μοφυλοφυλία δεν είναι καλή μόνο για τις γυναίκες. Αυτά είχα να πω. Ευχαριστώ.

Anonymous 30/1/12 στις 20:47

Δεν είμαι εναντίων των gay...Είμαι εναντίων της προπαγανδιστικής προβολής ανθρώπων,τάσεων,συμπεριφορών κλπ στις οποίες ο καθένας θα έπρεπε να είναι ελεύθερος.

Για τα υπόλοιπα δεν σου απαντάω γιατί και τα τρία που έγραψες είναι άλλη κατηγορία μεταξύ τους και μια απάντηση δεν τα πιάνει όλα.
Περισσότερη ανάλυση σε σχόλια "ψαρέματος" δεν κάνω,οπότε no comment!

Havokalex 30/1/12 στις 20:50

@EdgierMink61 +1000

νικος 30/1/12 στις 20:52

σε ερευνα του παγκοσμιου οργανισμου υγειας το anal sex βγηκε η πιο δημοφιλης μορφη σεξ και συμμετειχαν οι παντες σε αυτη την ερευνα εννοω απο σεξουαλικους προσανατολισμους.οσο για τον χαρακτηρισμο σου ανωνυμε οτι ειμαι λαθος της φυσης αυτο να το πεις και σε ατομα που γεννηθηκαν τυφλα, σιαμαια και οτιδηποτε διαφορετικο απο τον μεσο ορο.και εσυ που εισαι βλαξ λαθος της φυσης εισαι με την ιδια λογικη.τελειωντας ολοι ειμαστε ισοι και ας ειμαστε διαφορετικοι.θα ηταν πολυ βαρετο ναμασταν ολοι ιδιοι.ας αποδεχτουμε ο ενας την διαφορετικοτητα του αλλου κ ας βρουμε αυτα που μας ενωνουν και οχι οσα μας χωριζουν.

gogos 30/1/12 στις 20:52

Ρε παιδια σε λιγο δεν θα εχουμε να φαμε και θα ειμαστε ολοι ανεργοι, το ιντερνετ θα γινει το κτημα των λιγων με γαμημενα νομοσχεδια τυπου ACTA/SOPA και 1002 ασχημα πραγματα ακομα που συμβαινουν γυρω μας και εμεις θα καθομαστε να κραζουμε γιατι σε ενα παιχνιδι μπηκε ομοφυλλοφυλο story?? Ας σοβαρευτουμε λιγο και να βρουμε πιο επικοδομιτικους τροπους να περασουμε την ωρα μας και επιτελους ας σηκωθουμε απο τις καρεκλες μας να διεκδικισουμε να χαμενα δικαιωματα μας στην ζωη και οι Gay ας ειναι ελευθεροι να κανουν την δικη τους στην τελικη αυτοι δεν μας κανουν κακο αλλοι ειναι αυτοι που προσπαθουν να χαλασουν τις ζωες μας.. Στρεψτε λοιπον τα βελη σας σε αυτους αν βεβαια τολματε (και βαζω μεσα και τον εαυτο μου)

Nasdac 30/1/12 στις 20:53

κ η εκκλησία ένα μέσο προπαγάνδας είναι

panzerfaust 30/1/12 στις 21:12

ενταξει αλλα νομιζω οτι μερικοι τα παραλετε,σιγουρα αυτο το σκηνικο δεν ειναι λογος να κατηγορειται ενα παιχνιδι ομως μην το παρακανουμε κιολας η ομοφυλοφυλια μονο καλο δεν ειναι ,δεν προσφερει τιποτα ενω αντιθετα καταστρεφει μεγαλο ποσοστο των gay ειναι φορεις του aids και συνεχιζουν να το σκορπανε ενω πολλοι δεν κρατανε και τα προσχηματα και ''ορμανε'' κιολας αν τους γυαλισει κατι...δεν συνεχιζω γιατι θα φυγει κανα βαρυ

Nasdac 30/1/12 στις 21:22

μην αρχίσουμε για το Aids γιατί είναι τεχνική αρρώστια που έγινε ανεξελενκτή κ όχι λόγο των gay αλλά κ των str8. άλλο ένα μέσο προπαγάνδας που ξεκίνησε από τους ομοφοβικούς στην προσπαθια να εξαλείψουν την 'υποτυθεμένη αρρώστια'.

Terminator 30/1/12 στις 21:23

Όσα σχόλια ξεφεύγουν σβήνονται. Βασικά σκέφτομαι κλείδωμα...

Nasdac 30/1/12 στις 21:24

πλέον είναι περισσότεροι ετερόφυλοι που έχουν την αρρώστια μιας κ διαδόθηκε σε χώρες του τρίτου κόσμου

Donald 30/1/12 στις 21:30

Kλειδωσε το μωρε τόση ώρα

StratosGK 30/1/12 στις 21:50

Εγώ απλά θα σας πω πως σε 3 μέρες θα παίζω MGS HD Collection! Κλείδωσε Termi να είναι last post 🙂

amorphis 30/1/12 στις 21:50

Η αλήθεια οπως παντα βρίσκεται καπου στη μεση.Ουτε η υπερβολικη προβολη της ομοφυλοφιλιας ειναι καλη αλλα ουτε και η δαιμονοποιηση της βοηθαει πουθενα. Επισης οι υπερβολες δεν βοηθανε πουθενα και οι περισσοτεροι σε αυτη τη συζητηση μιλατε με υπερβολικο και δραματικο τονο. Η ομοφυλοφιλια δεν ειναι το μεγαλυτερο προβλημα στον κοσμο και η συζητηση που γινεται ειναι απλα ασκοπη. Και τελος οι παπαδες ας κοιταξουν πρωτα τα δικα τους ρεζιλικια που εχουν στεναξει μοναστηρια και μοναστηρια με τα οργια που γινονται και ας αφησει ησυχη τη bioware. Μιλανε ολοι μιλαν και οι κωλοι.

panzerfaust 30/1/12 στις 21:57

το θεμα δεν ειναι αν ειναι τεχνητη αρρωστεια το aids αλλα πως εξαπλωνετε και οι κυριοι λογοι ειναι οι ομοφυλοφυλλοι και οι τοξικομανεις δεν λεω οτι ειναι υπευθυνοι ουτε οτι αυτοι το δημιουργησανε αλλα αυτοι το εξαπλωνουν σε μεγαλο βαθμο πολυ μεγαλυτερο απο τουε str8 τουλαχιστον ας μην το παρακανουμε προσπαθωντας να το παιξουμε φιλανθρωποι και αντιρατσιστες αυτο μας μαρανε
δεν βλεπω τον λογο να κλειδωσει το θεμα δεν εχει ξεφυγει η κατασταση απο οσο μπορω να καταλαβω τωρα αν παρεξηγηθεικε κανας πισωπαταμπλουφ ας... ειπαμε μην ξεφευγουμε

Nasdac 30/1/12 στις 22:04

anyway μεγάλη ιστορία κ άσχετη από τη συζήτηση .

Zaratoth 30/1/12 στις 22:08

Just for the record, ομοφυλοφιλικό romance είχε μπει και στο Jade Empire της Bioware εν έτη 2005. Και ένα σχόλιο που δεν αντέχω να μην το κάνω, τόση ώρα που κάθισα και διάβαζα τα σχόλια. Για την πιθανότητα ομοφυλοφιλικών σχέσεων μεταξύ παικτών στο MMO, καθώς και για το ομοφυλοφιλικό romance του Dragon Age με τον cleric (αν θυμάμαι καλά) βγήκατε να κράξετε. Για την πιθανή λεσβιακή σκηνή με τη Liara στο Mass Effect 1 τσιμουδιά ε;
I see what you did there.

gory 30/1/12 στις 22:10

Zaratoth μην ξεχνάς την Juhani απ'το πρώτο KOTOR, ο πρώτος λεσβιακός χαρακτήρας σε παιχνίδι της Bioware :p

Zaratoth 30/1/12 στις 22:13

Σωστός! Την είχα ξεχάσει, αν και νομίζω πως σε κάποια φάση το είχαν κόψει. Δηλαδή έχεις διαλόγους μεν (ξεχασμένους υποτίθεται) αλλά δεν καταλήγουν ποτέ κάπου.

Μπιγκ_Μπος 30/1/12 στις 22:14

ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΡΑΞΑ!

ΚΡΑΤΗΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ!

thanos 30/1/12 στις 22:16

zara είπαμε είμαστε sraight γιατί να μας πειράζουν τα λεσβιακά 😛
BTW ήθελα να πω ακριβός το ίδιο πιο πριν αλλά το ξέχασα.....
Όσο για το da 2 δεν με πείραξε που μπορείς να γίνεις gay αλλά ο τρόπος που έκαναν τους διαλόγους ήταν γελοίος. πχ ο fenris έλεγε για τον επίπονο τρόπο που του έβαλαν το lyrium στο δέρμα και σου είχε την επιλογή να πεις ότι έχει ωραίο σώμα. Τραγικό!

EdgierMink61 30/1/12 στις 22:19

@Zararoth Το ανέφερα πιο πάνω απλά δεν επεκτάθηκα:

''Δεν είμαστε μόνο οι straight εκεί έξω και η ομοφυλοφυλία δεν είναι καλή μόνο για τις γυναίκες.''

your argument is invalid

Anonymous 30/1/12 στις 22:30

Όχι,να μην κλειδώσει...Γιατί να κλειδώσει?Πάλι περικοπή ελευθερίας θα έχουμε όπως είχαμε στο άρθρο με την πειρατεία?

@Νίκος
Εγώ είμαι λάθος της φύσης γιατί είμαι βλάκας.Εσύ είσαι λάθος της φύσης επί δύο γιατί είσαι και βλάκας και ομοφυλόφιλος!

And BTW,δεν σε είπα λάθος της φύσης πριν...

Anonymous 30/1/12 στις 22:34

Επίσης,βαρέθηκα να διαβάσω τα υπόλοιπα σχόλια...Άλλη όρεξη δεν είχα...

Α! Και κάτι ακόμα προς τον Νίκο.

Τα ίδια θα πω και στα τυφλά παιδιά!Δεν έχω κανένα πρόβλημα...

Επειδή εσύ όμως είσαι τελείως ανεγκέφαλος,ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ να λες λάθος της φύσης κάποιον και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ να λες ότι η φύση έκανε κάπου λάθος...Και στον τυφλό λάθος έκανε!

Αλλά εσύ είσαι τόσο γκάου στο μυαλό που με τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ λογική η τύφλωση είναι κάτι φυσιολογικό!
Μόνος σου το έφερες το επιχείρημα,λούσου τα τώρα!!!

Polk 30/1/12 στις 23:08

Αμφιβαλω κατα ποσο ο μεσος ομοφυλοφιλος ενδιαφερεται για το αν επιτρεπεται ο gay γαμος σε ενα video game. Και οργανωσεις τυπου gay pride δεν ξερω αν ειναι αντιπροσωπευτικες.

Zaratoth 30/1/12 στις 23:09

@EdgierMink61

Για τους κράχτες πήγαινε. Εσύ δεν κράζεις. 😛

EdgierMink61 30/1/12 στις 23:14

ΑΑΑΑΑΑ σου ζητώ συγνώμη τότε. Παραφέρθηκα!!!!!

Still your arguement is invalid!!!! :impossibru: 😛

Makis1976 31/1/12 στις 2:44

Ψιιιιιιιιιιιιιιττττ!Αγαπουλα πουλα!!!

Nyxteridas 31/1/12 στις 3:50

Anonymous φίλε δεν θα μιλήσεις όμως με τις ίδιες βάσεις για να πείς λάθος της φύσης και τον τυφλό και τον gay.Στον μεν τυφλό θα πείς
"Είναι λάθος της φύσης,κρίμα..." γιατί είναι αυτονόητο πως υπάρχει πρόβλημα.
Αν πείς το ίδιο και για τον gay όμως,σημαίνει πως θεωρείς οτι έχει πρόβλημα,είναι δυστυχισμένος,έχεις ήδη βγάλει την απόφαση σου-η οποία είναι αναμφισβήτητα δικαίωμα σου να πιστεύεις ότι θες-πως η κατάσταση του είναι προβληματκή και κάτι πρέπει να γίνει γι'αυτό το λάθος...
Αλήθεια,αν επιτρέπεται,τι ηλικία έχεις;

Anonymous 31/1/12 στις 4:03

Όχι,νυχτερίδα...Τον Νίκο τον έβρισα γιατί με έβρισε...Αλλιώς δεν έχω πρόβλημα μαζί του.

Όσο για το πρόβλημα που λες,ναι το θεωρώ λάθος,πρόβλημα,αφύσικο κλπ...Δεν σημαίνει πως είναι δυστυχισμένος όμως...Όπως δεν είμαι και εγώ δυστυχισμένος με τα προβλήματά μου ή τα λάθη και τα αφύσικα μου...Υπάρχουν πράγματα που κάνω,γνωρίζοντας ότι δεν είναι σωστά...Δεν έχει να κάνει...
Δεν τα διαφημίζω κιόλας,ούτε προσπαθώ να τα κάνω mainstream.
Παράδειγμα σου έφερα...
Για την ηλικία μου,δεν επιτρέπεται...

gogos 31/1/12 στις 4:48

Terminator μαλλον ηρθε η ωρα να κλειδωσεις το θεμα.. Για αλλη μια φορα σαν ωραιοι Ελληνες που ειμαστε καταντησαμε αντι να συζηταμε να αλληλοβριζομαστε..

Anonymous 31/1/12 στις 5:00

Ποιος έβρισε τώρα?
Ή γράφεις για τα σχόλια πολύ πιο πάνω?

Terminator 31/1/12 στις 12:40

Αnonymous αν δεν θέλεις "περικοπή ελευθερίας" καλό είναι να μη συμβάλλεις στο να γίνεται χαμός στο θέμα. Αυτό έλειπε να τσακώνονται άτομα και να το αφήνω έτσι. Έλεος δηλαδή.