H Ubisoft μιλάει για τις δραστικές αλλαγές που υπέστη το Splinter Cell: Conviction

, Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010 0  

Το περιμένουμε χρόνια, και επιτέλους από την Παρασκευή θα μπορούμε να το αποκτήσουμε. Ο λόγος για το πολυαναμενόμενο και πολυκαθυστερημένο Splinter Cell: Conviction, του οποίου η ανάπτυξη πέρασε από σαράντα κύματα μέχρι να ολοκληρωθεί. Σύμφωνα με τη Ubisoft, γύρω στις αρχές του 2008 ο στόχος των developers ήταν να διορθώσουν τα προβλήματα που είχε το παιχνίδι στην προηγούμενη μορφή του. Γρήγορα όμως κατάλαβαν ότι το Conviction, έτσι όπως παρουσιάστηκε το 2007, δεν είχε μέλλον, κι έτσι αποφάσισαν να κάνουν δραστικές αλλαγές. Μία από αυτές ήταν η μετατροπή του gameplay από "υπερβολικά hardcore" σε πιο προσιτό στο ευρύ κοινό, με έμφαση στη δράση αντί για το stealth. Μένει να δούμε αν το τελικό αποτέλεσμα θα τους δικαιώσει. Το Splinter Cell: Conviction κυκλοφορεί την Παρασκευή για το 360 και στο τέλος του μήνα για PC, με τη Ubi να διαβεβαιώνει ότι η μικρή καθυστέρηση της έκδοσης για υπολογιστές δεν οφείλεται στο DRM. Περισσότερα εδώ.