Sly Cooper: Thieves in Time Preview

, Τετάρτη 6 Φεβρουάριος 2013 0  

Η ιστορία του πως ξεκίνησε η ύπαρξη του Sly Cooper: Thieves in Time, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Κατά τα φαινόμενα, ήταν η Sanzaru Games αυτή που πλησίασε τη Sony με ένα tech demo, που κατέληξε να είναι η απαρχή της Sly Collection. Fast forward μερικά χρόνια και το τέταρτο παιχνίδι Sly Cooper, με τον τίτλο Thieves in Time είναι εδώ. Mπορεί η Sanzaru να μας δώσει ένα παιχνίδι αντάξιο των “διαμαντιών” του PS2;

Ο Sly, μαζί με το τρελό παρεάκι του, δηλαδή τον ιπποπόταμο Murray και τη χελώνα Bentley, πρέπει να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο και να συναντήσουν τους προγόνους του ρακούν, για να μάθουν γιατί οι σελίδες του οικογενειακού κειμηλίου Thievous Raccoonus εξαφανίζονται. Στην πορεία τους συναντούν, μεταξύ άλλων, τον Ryoichi, ένα νίντζα από τη φεουδαρχική Ιαπωνία, η οποία αποτελεί και το πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού, που, μαζί με τον πρόλογο, είχα την ευκαιρία να παίξω στην preview έκδοση του PS Vita. Εδώ, να διευκρινήσω κάποια πράγματα σχετικά με την έκδοση του φορητού. Το Sly Cooper: Thieves in Time υποστηρίζει cross-buy, που σημαίνει ότι η έκδοση του PS3 σας δίνει πρόσβαση και σε αυτή του Vita, χωρίς επιπλέον χρέωση. Πέρα από αυτήν την ωραία χειρονομία της Sony, υπάρχει και η δυνατότητα για cloud-saving - μπορείτε δηλαδή να αποθηκεύετε την πρόοδο σας online, για να μπορείτε να συνεχίσετε από εκεί που σταματήσατε από οπουδήποτε, επίσης χωρίς επιπλέον χρέωση.

Ο πρόλογος του παιχνιδιού, εξιστορεί την προσπάθεια του Sly να παραβιάσει ένα μουσείο στο Παρίσι. Το επίπεδο, συνολικά, λειτουργεί σαν tutorial. Είναι αρκετά γραμμικό, με ένα απροσδιόριστο objective. Ο Bentley, ως ο υπολογιστάκιας της παρέας, καθοδηγεί τον Sly με τη βοήθεια του ακουστικού, και του υπενθυμίζει κάθε τόσο τις διαθέσιμες κινήσεις και ακροβατικά. Αυτά τα τελευταία, εξακολουθούν να έχουν τη λογική των παλιών παιχνιδιών, αφού πρέπει να πατήσετε ένα συνδυασμό πλήκτρων για να πετύχετε την κίνηση που θέλετε. Κάτι που φαντάζει μεν ελαφρώς αναχρονιστικό για παιχνίδι του 2013, αλλά προσφέρει μία αίσθηση ασφάλειας στα τρελά ακροβατικά του ρακούν. Δεν αισθάνθηκα ποτέ ανασφάλεια για την επόμενη κίνησή μου, ήμουν σίγουρος πως ο Sly θα κινηθεί ακριβώς όπως και όποτε επιλέξω εγώ. Βέβαια στον πρόλογο αυτό δεν είναι τρομερά σημαντικό, αργότερα όμως, όταν το παιχνίδι αρχίζει να βασίζεται στο stealth, είναι ανακουφιστικό.

Μετά από απουσία οκτώ χρόνων, το αγαπημένο μας ρακούν επιστρέφει στη δράση.

Ο Sly κινείται πάνω σε καλώδια, στύλους και οροφές, αποφεύγει φώτα και ελικόπτερα, έρχεται αντιμέτωπος με φρουρούς που πρέπει να προσπεράσει διακριτικά, και τελικά φτάνει στο στόχο του, όπου τον περιμένει μια παλιά γνώριμη. Ως πανούργος και ταλαντούχος κλέφτης όμως, και με τη βοήθεια των φίλων του ξεφεύγει, και η περιπέτεια στο χωροχρόνο ξεκινάει. Πρώτος σταθμός η Ιαπωνία, όπου η παρέα πρέπει να συνεργαστεί, για να επικοινωνήσει με τον πρόγονο του Sly, Ryoichi, και να αποκαλύψει μια μεγάλη συνομωσία. Η Ιαπωνία, ως το πρώτο κανονικό επίπεδο του παιχνιδιού, είναι αρκετά διαφορετική από το Παρίσι. Πλέον, έχετε να κάνετε με μία πολύ μεγάλη πίστα, ανοιχτή για διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε αποστολή. Οι αποστολές μοιράζονται μεταξύ των διαθέσιμων ηρώων, δεν παίζετε δηλαδή αποκλειστικά με τον Sly. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του στιλ, και καλείστε να προσαρμοστείτε όσο το δυνατόν καλύτερα κάθε φορά. Ο Murray, για παράδειγμα, που είναι και το ντερέκι της συμμορίας, μπορεί απλά να ξεφορτωθεί τους φρουρούς, αγνοώντας τις συμβουλές του Bentley για διακριτικότητα.

Εξάλλου, οι αποστολές ποικίλουν. Υπάρχουν κάποιες που απαιτούν μόνο platforming, άλλες που απαιτούν να ακολουθήσετε το στόχο χωρίς να σας αντιληφθεί (είναι πιο διασκεδαστικό απ'ότι ακούγεται) και άλλες που συνδυάζουν αυτά και άλλα πολλά – όπως το ξυλοφόρτωμα συγκεκριμένων εχθρών. Τέλος, υπάρχουν και mini-games, τα οποία δυστυχώς απασχολούν ένα μεγάλο μέρος του παιχνιδιού Sly. Η Sanzaru επέλεξε να γεμίσει το παιχνίδι με δαύτα, και ενώ τα περισσότερα δεν είναι καν ενοχλητικά, ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός τους, ομολογώ πως με κούρασε. Να επισημάνω επίσης πως η αναγνώριση κίνησης του PS Vita είναι ρυθμισμένη σωστά και δε θα συναντήσετε τα προβλήματα του AC3 Liberation.

Συνολικά, το Sly Cooper: Thieves in Time είναι όμορφο, και κρίνοντας από όσο έπαιξα, τρέχει απροβλημάτιστα, ακόμα και όταν γίνεται πανικός στην οθόνη. Το ίδιο ισχύει και για τον ήχο, όπου την παράσταση φυσικά, κλέβει η ελληνική μεταγλώτιση. Οι φωνές των ηρώων, που φαντάζουν απρόσμενα οικείες, δένουν απίστευτα με το ήδη χαρισματικό πακέτο, με αποτέλεσμα μία αίσθηση παρόμοια με αυτήν των μεταγλωτισμένων ταινιών της Disney. Ένα μεγάλο μπράβο στη Sony για την κίνηση αυτή, σε ένα παιχνίδι μάλιστα που δεν είναι βεληνεκούς God of War.

Κλασικός Murray.

Παίζοντας τα δύο πρώτα επίπεδα του Sly Cooper: Thieves in Time, αποκόμισα μια θετική εντύπωση. Η συνταγή φαίνεται να μην αλλάζει από τα προηγούμενα παιχνίδια Sly, αλλά αυτό δεν είμαι σίγουρος αν τελικά θα αποδειχθεί καλό ή κακό. Προσμένω στην βελτίωση κάποιων τεχνικών θεμάτων, όπως οι μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης, και σε μεγαλύτερη ποικιλία αποστολών στις επόμενες πίστες. Όπως και να'χει, το Sly Cooper: Thieves in Time έχει τα φόντα να σας κερδίσει, με το ιδιαίτερο ταμπεραμέντο του και τη χιουμοριστική διάθεσή του.

Πλατφόρμα: PS Vita (preview), PS3
Ανάπτυξη: Sanzaru Games
Έκδοση: Sony
Διάθεση: Sony Hellas
Είδος:
Παίκτες: Single-player, multiplayer
Επίσημο Site: http://slycooper.playstation.com/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 27/3/2013
PEGI: -