alt text

Το Shadow of the Tomb Raider διαθέτει ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμη δυσκολία, ώστε να μπορούν να το απολαύσουν όλων των ειδών οι παίκτες. Σύμφωνα με την δημιουργό Eidos Montreal, το Shadow of the Tomb Raider επιτρέπει αλλαγή δυσκολίας ξεχωριστά για γρίφους, εξερεύνηση και μάχες. Κάθε ένας από αυτους τους τομείς έχει τέσσερις βαθμούς δυσκολίας (easy, normal, hard, deadly obsession). Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα ενεργοποίησης ή απενεργοποίησης του beacon που δείχνει το επόμενο objective, καθώς και της λάμψης των διαδραστικών αντικειμένων. Το Shadow of the Tomb Raider βγαίνει 14 Σεπτεμβρίου. Τί λέτε, θα αποδειχθεί αντάξιο των προσδοκιών;