Sacred 2: Fallen Angel Review

, Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009 0  

sacred 2 startTο Sacred 2: Fallen Ange έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον χώρο των fantasy role playing games για το PlayStation 3. Το παιχνίδι αποτελεί στην ουσία μεταφορά του τίτλου από το PC, ρετουσαρισμένο για καλό ή για κακό, ανάλογα κάθε φορά με την περίπτωση και τις αλλαγές που υπέστη. Προσφέρει έναν τεράστιο κόσμο, άπειρα quests, δύο διαφορετικών ειδών campaigns (light-dark), έξι διαφορετικές κλάσεις με την κάθε μια να έχει τα δικά της συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (σ.σ. combat arts) και ενα σύστημα μάχης το οποίο είναι αρκετά διασκεδαστικό στο μεγαλύτερο μέρος του.

Τo main story του τίτλου δυστυχώς περνάει αδιάφορο και σεναριακά είναι πολύ αδύναμο, χωρίς να σας δίνει την αίσθηση ότι έχετε έναν εξίσου επικό ρόλο στην ιστορία, σε σχέση με το μέγεθος του κόσμου. Τα δε side-quests, παρόλο που είναι πάρα πολλά, κινούνται κατά το 80% στους ίδιους ρυθμούς, αναθέτοντάς σας είτε να σκοτώσετε συγκεκριμένο αριθμό τεράτων, είτε να συλλέξετε αντικείμενα, είτε να συνοδεύσετε με ασφάλεια κάποιους NPCs. Η ποικιλία στις αποστολές ειναι σπάνια, αν και υπάρχουν κάποια έξυπνα και διασκεδαστικά side-quests τα οποία προσφέρουν μια ευχάριστη αλλάγη από την μονοτονία.

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον δρόμο του καλού ή τον άλλο... ξέρετε εσείς!

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον δρόμο του καλού ή τον άλλο... ξέρετε εσείς!

To Sacred 2 ακολουθεί την συνταγή του Diablo όσον αφορά στην προοπτική από την οποία βλέπετε την δράση να εξελίσσεται, με την κάμερα δηλαδή να βρίσκεται πάνω απο τον χαρακτήρα σας και σε απόσταση. Tώρα που αναφέρθηκα στην κάμερα, να πω ότι δυστυχώς δεν βολεύει όσο θα έπρεπε. Ενώ μπορείτε να γυρίσετε την κάμερα προς την κατευθυνση που θέλετε και ακόμη και να εστιάσετε πιο κοντά στην δράση, ποτέ δεν έχετε ικανοποιητική γωνία για να δείτε τί βρίσκεται μπροστά σας. Αυτό κάνει την πλοήγησή σας σε αυτόν τον κόσμο δύσκολη και ενίοτε κουραστική.Ο χάρτης συμβάλλει και αυτός στο πρόβλημα, καθώς οι πληροφορίες που εμφανίζει είναι ελειπείς, γίνονται με μεγάλη καθυστέρηση και ιδίως οι εχθροί εμφανίζονται από το πουθενά χώρις προειδοποίηση.

Η δε μάχες αυτές καθεαυτές είναι ομολογουμένως αρκετά προσεγμένες και με ικανοποιητικό βαθμό δυσκολίας. Ο χαρακτήρας σας έχει στην διάθεση του τέσσερα active slots, που αντιστοιχούν στα τέσσερα κεντρικά πλήκτρα του χειριστηρίου, από όπου επιλέγετε τα ξόρκια και τα όπλα που διαθέτετε την δεδομένη στιγμή. Αυτό δεν σημαίνει οτι είστε περιορισμένοι μόνο σε αυτά, αφού έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε και άλλους συνδυασμούς τους οποίους ενεργοποιείτε με το πάτημα των L2 και R2, περνώντας έτσι απο την μία επιλογή στην άλλη χωρίς χρονοτριβή. Η απόκριση ειναι αρκετα καλή στο offline, αν και στο online υπάρχει ενα μικρό πρόβλημα. Υπάρχει, όμως, και ένα μελανό σημείο στον χειρισμό και αυτό έχει να κάνει με τα μενού του τίτλου και τις πολλές ελείψεις που έχουν, προβληματίζοντάς σας όταν θέλετε να μάθετε απλές πληροφορίες για τον εξοπλισμό σας, τις δυνάμεις σας, τα στατιστικά σας, ακόμα και τo quest log. To oλο σύστημα δίνει την αίσθηση ότι εξακολουθεί να είναι σχεδιασμένο για PC και η μεταφορά του στις κονσόλες δεν είναι η πλέον ιδανική και εύχρηστη.

Τα ξόρκια και ο σχεδιασμός των εχθρών συχνά εντυπωσιάζουν!

Τα ξόρκια και ο σχεδιασμός των εχθρών συχνά εντυπωσιάζουν!

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο όσον αφορά την επιτυχία ή όχι ενος RPG, είναι το πόσο καλά μπορεί να διαμορφωθεί ο χαρακτήρας σας όσο προχωράει το παιχνίδι. Με εξαίρεση την εμφάνιση των έξι διαφορετικών κλάσεων που έχετε στην διάθεση σας και τις έλαχιστες επιλογές διαμόρφωσης που υπάρχουν στην αρχή, ο τίτλος τα πάει πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα. Τα πολλά όπλα που υπάρχουν στο παιχνίδι, τα πολλά ξόρκια και μαγείες που επιδέχονται μεγάλες βελτιώσεις, καθώς και οι πανοπλίες κάθε είδους, θα ικανοποιήσουν εκείνους που τρελαίνονται για την συλλογή εξοπλισμού (κοινώς loot-whores!).

Στον τεχνικό τομέα ο τίτλος δυστυχώς κινείται σε μέτρια επίπεδα και έχει αρκετά προβλήματα. Οι υφές των χαρακτήρων είναι μετριότατες και μόνο ορισμένα τέρατα έχουν εντυπωσιακή εμφάνιση. Ο κόσμος, παρότι φαίνεται οτι έχει γίνει αρκετά καλή δουλεία από καλλιτεχνικής άποψης, σπάνια εντυπωσιάζει και μόνο σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και κυρίως στις πόλεις θα νιώσετε οτι βρίσκεστε σε έναν «ζωντανό» φανταστικό κόσμο. Άλλα τεχνικά προβλήματα έχουν να κάνουν με την συχνή πτώση των καρέ όταν υπάρχει έντονη δράση στην οθόνη και με τα αρκετά bugs, τα οποια ποικίλουν, από απλά θέματα όπως το να μην μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα quest ή να μην μπορείτε να κάνετε loot, μέχρι και να... κολλήσει το παιχνίδι (προσωπικά μου συνέβη τρεις φορές).

Το σύστημα μάχης είναι γρήγορο, άμεσο και αρκετά διασκεδαστικό.

Το σύστημα μάχης είναι γρήγορο, άμεσο και αρκετά διασκεδαστικό.

Από την άλλη, όμως, ο ήχος είναι ένας τομέας που ο τίτλος εκτελεί πολύ καλά. Το voice acting μπορεί να είναι ανιαρό, όμως τα μουσικά θέματα και τα ηχητικά εφέ κινούνται ικανοποιούν πλήρως. Από το κομμάτι που παίζει στην εισαγωγή του παιχνιδιού, καθώς και από την ποικιλία των ήχων που ακούγονται, όπως τα ξόρκια και τα τέρατα, μέχρι τις μικρές λεπτομέρειες στο εσωτερικό των πόλεων, είναι προφανές ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά.

Τα περιβάλλοντα που θα κινηθείτε είναι ποικίλα και εξίσου επικύνδινα!

Τα περιβάλλοντα που θα κινηθείτε είναι ποικίλα και εξίσου επικύνδινα!

Το Sacred 2: Fallen Angel είναι ένας τίτλος που κάνει αρκετά πράγματα σωστά, μα και πολλά άλλα λάθος. Θα μπορούσε με μικρές αλλαγές να ήταν πολύ πιο φιλικό στον χρήστη και πιο ευχάριστο. Η κάμερα δημιουργεί μονίμως πρόβλημα στα θέματα πλοήγησης και τα μενού θα σας δυσκολέψουν σε φαινομενικά απλά πράγματα, ενώ η ιστορία περνάει απαρατήρητη ως επί το πλείστον. Πέρα από τα προβλήματά του, όμως, προσφέρει στους fans του είδους ένα αρκετά διασκεδαστικό σύστημα μάχης με ικανοποιητική ποικιλία στην διαμόρφωση του χαρακτήρα και άπειρες ώρες hack -and-slash-loot δράσης. Αν ασχολείστε με την συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών, ρίξτε του μια ματιά.

+ Τεράστιος κόσμος
+ Πολύ καλός ήχος
+ Πολλές ώρες gameplay
+ Διασκεδαστικό σύστημα μάχης

- Αδιάφορο story
- Μέτρια τεχνική παρουσίαση
- Δύσχρηστα μενού
- Προβληματική και δύσκολη η πλοήγηση λόγω κάμερας

Βαθμολογία: 6.5

Πλατφόρμα: PS3 (PC, Xbox 360)
Έκδοση Deep Silver
Ανάπτυξη: Ascaron
Διάθεση: Beacon
Είδος: Fantasy action RPG
Παίκτες: 1-4
Επίσημο site: www.sacred2.com
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 5/6/2009
PEGI: 16