Γιατί ο πρωταγωνιστής του GTA 3 είναι... μουγκός

, Πέμπτη 29 Δεκέμβριος 2011 0  

Ο πρωταγωνιστής του Grand Theft Auto 3 είναι μία από τις πιο γνωστές "φάτσες" στην ιστορία των video games, αν και δεν μιλάει ποτέ. 10 χρόνια μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, η Rockstar αποκαλύπτει γιατί ο Claude... ήπιε το αμίλητο νερό. Πολύ απλά, ήταν θέμα προτεραιοτήτων. Η Rockstar έπρεπε να ασχοληθεί με άλλα σημαντικότερα θέματα, όπως οι motion captured cutscenes, που εκείνη την εποχή αποτελούσαν κάτι πρωτόγνωρο στα παιχνίδια. Παράλληλα, οι παίκτες "ταυτοποιούνται" πιο εύκολα με έναν σιωπηλό ήρωα, κάτι που επίσης ήθελαν οι developers. Το τελικό αποτέλεσμα δικαίωσε απόλυτα τη Rockstar και το Grand Theft Auto 3 άλλαξε για πάντα το πρόσωπο του gaming. Εσείς θα προτιμούσατε ο Claude να μίλαγε ή όχι;

  • Tony

    Oχι,οι παικτες ταυτοποιούνται περισσότερο με ομιλούντες ήρωες.Εγω για παραδειγμα που είμαι φαν των agent 47 και sam fisher,ταυτοποιούμαι περισσότερο με τον ΣΑΜ που πετάει καταπληκτικες ατάκες.

  • johnnys

    δεν ξερω

  • Schoumi

    Εγω παντως δεν ενιωσα περισσοτερο ''δεμενος'' με τον Issac στο πρωτο Dead Space, ουτε με τον Freeman στα Half Life, μονο και μονο γιατι δε μιλανε.

    Μπορω να σας πω οτι πιο πολυ το ευχαριστιεστε, οταν ο χαρακτηρας σας ειναι ομιλητικος (γιατι πολυ απλα ειναι πιο ανθρωπινο, και σαφως πιο ρεαλιστικο).
    Υπαρχουν δηλαδη πολλοι ανθρωποι που δεν τους αρεσει να ακουνε '' θε'ι'κες '' ατακες στα παιχνιδια; (Duke Nukem, Serious Sam κ.τ.λ).

    Υ.Γ: Στα παιχνιδια το αν ταυτιζεσαι περισσοτερο με τους χαρακτηρες που δε μιλανε, ειναι κατι σχετικο, και σιγουρα αναλογως τα γουστα του καθενος.

  • JCDenton13

    Gordon Freeman στους μουγγους και Sam Fisher στους ομιλουντες για τις Θεεικες ατακες του.

  • pro

    αναλογα..δλδ 2 παιχνιδια που δεν μιλαγε καν ο πρωταγωνιστης ηταν τα half life kai o torque απο το the suffering.και ομως ηταν αξιομνημονευτοι σαν χαρακτηρες

  • winerooster

    Κοιτα να δεις. Τοσα χρονια μου ειχε κολλησει στη μνημη οτι ο πρωταγωνιστης του 3 ηταν ο Τομι Βερτσετι...

  • ErwinRommel

    Κατά την γνώμη μου, χίλιες φορές να μιλάει ο χαρακτήρας. Χαρακτληρες όπως ο Duke Nukem, o Caleb, ο Sam Fisher, είναι πολύ πιο αξιομνημόνευτοι από τους υπόλοιπους.

    Επίσης JC Denton>>>>>>>>>>>>>> Gordon Freeman!!!!

    Το αστείο της υπόθεσης είναι, ότι παρότι ο πρώτος μιλάει ενώ ο δεύτερος όχι, εγώ ταυτίστηκα περισσότερο με τον Denton, αφού είχα πλήρη (σχεδόν) έλεγχο στις κινήσεις, στις αποφάσεις, και στη συμεριφορά του. Η συμπεριφορά του Freeman είναι προδιαγεγραμμένη λόγω της γραμμικότητας του Half Life, και για αυτό είτε μιλάει είτε όχι, δεν μπόρεσα να ταυτιστώ μαζί του. Και γενικότερα, νομίζω ότι ο gamer ταυτίζεται με τον χαρακτήρα όταν έχει το δικαίωμα να καθορίσει και μόνος του λίγο την ιστορία του παιχνιδιού, και όχι με το αν ο άνθωπος που χειρίζεται έχει λαλιά ή όχι.

    Στο θέμα μας πάντως, ο ήρωας του GTA 2 δεν λεγόταν επίσης Claude? Αλλά μάλλον ήταν διαφορετικός από αυτόν του GTA 3.

  • johnnys

    και εγω εχς ταυτηστει με εναν χαρακτηρα μονο και μονο για τις ατακες του

  • Νerven

    Καλύτερα μουγκό όπως τον μάθαμε!

  • I am alive

    Αν νομιζουν οι develpers οτι για να ταυτιστουμε με τον πρωταγωνιστη πρεπει ο ηραως να ειναι μουγκος τοτε γιατι οι κινησεις των πρωταγωνιστων στην εισαγωγη συνηθως καθε παιχνιδιου ειναι προκαθορισμενες???

    Παντως εγω πιστευω οτι δεν ισχυει αυτο που λεει. Πιο πολυ πιστευω οτι ταυτιζεται καποιος οταν μιλαει o πρωταγωνιστης παρα οταν ειναι μουγκος.

    Επισης τα τελευταια χρονια γιατι οι πρωταγωνιστες δεν φαινονται ουτε στα cutscene? Πιο πολυ ταυτιζομουν πχ οταν επαιζα τοn Jack Carver στο Far Cry 1 παρα στο Far Cry 2 Που δεν φαινοταν. Ταιριαζαν οι ατακες του και η εμφανιση του με το υφος του παιχνιδιου. Ειναι σαν να μην βλεπαμε τον Nathan Drake στο Uncharted. Γινεται? Δεν γινεται.

  • JM

    Και γιατί στο Vice City έβαλαν τον Vercetti να μιλάει; Και τώρα το Motion Captured Cutscenes πρωτόγνωρα δεν ήταν; (2002).

  • http://game20.gr Terminator

    Πλέον είχαν εμπειρία από ολόκληρο παιχνίδι. Μέχρι το 2001 κανείς δεν είχε καν πλησιάσει στο να φτιάξει κάτι αντίστοιχο με το GTA 3.

  • AkisVag

    Συμφωνώ απόλυτα.Με τον μουγκό δένεσαι καλύτερα,ειδικά σε FPS.

  • JM

    Α, για αυτό απο τα 2.000.000 κομμάτια που πουλούσαν μέχρι το '99, εκτοξεύτηκε στα 15.000.000 όταν βγήκε το GTA III; Niiiice. 🙂

  • http://thealleverything.blogspot.com/ pgetsos

    ο crash μουγκος ηταν... οκ, δε ταυτιστηκα αλλα μου κολλησε 😛

    ο serious sam μιλαγε ελαχιστα, 1-2 φρασεις σε καθε πιστα...

  • Sarados

    Ειναι υποκειμενικο και εμενα θα μου αρεσε να ειναι ομιλητικος και αγαπημενος μου ο Sam Fisher Αυτο δε σημαινει οτι με χαλαει το GTA με τον μουγγο χαχαχαχαχα. Καλημερα και καλη Προτωχρονια να εχουμε !!!

  • man1ac

    Ανάλογα με το παιχνίδι, Mass effect μιλάει κανονικά ο πρωταγωνιστής, Skyrim ούτε να βήχει δεν τον ακούς και παρόλο αυτά ταυτίζεσαι και πορώνεσαι...

    Προσωπικά προτιμώ να ακούω ομιλίες, παλιά δεν βάζαν για εξοικονόμηση χρημάτων ίσως και όχι για να ταυτιστείς περισσότερο με τον μουγκό χαρακτήρα σου...

  • tiflopodikas

    το πρωτο το δεχομαι,το οτι δεν ειχαν τον χρονο,αλλα το δευτερο χμμμ μου φαινεται λιγο χαζο εως πολυ,αν ηταν ετσι γιατι δεν το εφαρμοσαν αυτο και στα αλλα grand theft,εγω νομιζω οτι το ειπαν ετσι απλα για να βρουν μια δευτερη δικαιολογια.....