GAME20.GR > Nintendo > Assassin’s Creed 3 Review

Assassin’s Creed 3 Review

, Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012 121 

Μετά από ένα αρκετά ευχάριστο διάλειμμα σχεδόν τριών ετών, η σειρά Assassin’s Creed επιστρέφει με νέo κανονικό sequel, γεγονός που, αν αναλογιστούμε την ποιότητα των Brotherhood και Revelations, αυξάνει στο έπακρο τις προσδοκίες των fans και όχι μόνο. Με τρία χρόνια ανάπτυξης, βελτιωμένα γραφικά, νέα περιοχή και χρονική περίοδο (Αμερικάνικη Επανάσταση), νέο πρωταγωνιστή, αλλά και με τις μάλλον υπερβολικές υποσχέσεις από πλευράς Ubisoft, μπορεί το Assassin’s Creed 3 να χαρακτηριστεί ως ο καλύτερος τίτλος της σειράς, ή μήπως η μετάβαση από τις χρυσές εποχές του Ezio είναι λίγο «ανώμαλη»;

Ξεκινώντας με την ιστορία, τα πράγματα είναι αρκετά πιο πολύπλοκα από όσο θα έπρεπε, κάτι που συμβαίνει λόγο των αρκετών εναλλαγών. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή (αν και η αποφυγή οποιουδήποτε spoiler φαντάζει αδύνατη). Στα γεγονότα που διαδραματίζονται στο παρόν, βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν καταστραφεί ο κόσμος, σε μία σπηλιά στη Νέα Υόρκη, με τον Desmond Miles, τον πατέρα του William, τον Shaun και την Rebecca, να έχουν μπει στο Ναό, δια του Apple of Eden, και να προσπαθούν να αποτρέψουν τα σχέδια των Templars. OK ως εδώ. Πάμε τώρα στα γεγονότα του Animus. Βρισκόμαστε στο 1750, όπου αρχικά στον έλεγχό σας βρίσκεται ο Haytham Kenway, ένας Άγγλος ευγενής, πατέρας του βασικού πρωταγωνιστή Connor και πολύ καλύτερος σε στιλ, ο οποίος ξέρει τις τέχνες των Assassins. Για αποφυγή περαιτέρω spoilers προχωράω κατευθείαν στο ψητό. Τελειώνοντας την ιστορία του Haytham ξεκινάει η περιπέτειά σας με τον Ratonhnkaké:ton, εν συντομία Connor, από τα πολύ παιδικά του χρόνια μέχρι και την ενήλικη ζωή του, ο οποίος προσπαθεί να προστατέψει τη φυλή του και να σταματήσει τα σχέδια των Templars. Η κύρια ιστορία (χωρίς κανένα επιπρόσθετο side-quest) διαρκεί γύρω στις 20 ώρες.

Όσοι έχετε παίξει τίτλους Assassin’s Creed σίγουρα δεν θα εκπλαγείτε και πολύ με τις αλλαγές που υπάρχουν στο Assassin’s Creed 3. Το free-running φαντάζει καλύτερο από ποτέ, με αρκετές βελτιώσεις, όπως την ικανότητα διαγωνίων αλμάτων, αλλά και ευκολότερη επίτευξη αυτών. Οι μάχες επικεντρώνονται στις κοντινές αποστάσεις, με την κάμερα να παύει για κάποια δέκατα όταν μπλοκάρετε επιθέσεις εχθρών, δίνοντας σας τον απαραίτητο χρόνο σκέψης για το τί θέλετε να κάνετε στη συνέχεια (αντεπίθεση ή αφόπλιση του εκάστοτε εχθρού). Όσον αφορά τους εχθρούς με τουφέκια κλπ, μπορείτε να σηκώσετε κάποιον ήδη νεκρό αντίπαλο και να τον χρησιμοποιήσετε ως ανθρώπινη ασπίδα, ώστε στη συνέχεια να ανταποδώσετε με πυρά. Επίσης, μία ακόμα ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι η πολλαπλή αντεπίθεση: αν δύο ή περισσότεροι αντίπαλοι σας επιτεθούν ταυτοχρόνως, μπορείτε να αντεπιτεθείτε απευθείας σε όλους, δυνατότητα που δίνει μία μοναδική αίσθηση, σε συνδυασμό με την κινηματογραφική κάμερα που συνοδεύει τη δράση.

O Connor έτοιμος για μάχη.

Εκτός του βασικού hidden blade, η γκάμα των όπλων σας είναι αρκετά μεγάλη, με επιλογές όπως σπαθιά, τόξο και τσεκούρι, αν και η χρήση του σπαθιού φαντάζει μονόδρομος, τόσο για την ευκολία του, όσο και για τις αυξημένες ικανότητες μπλοκαρίσματος-αντεπίθεσης που προσφέρει σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλογές. Μπορείτε επίσης να συλλέξετε από ηττημένους στρατιώτες και άλλα όπλα, των οποίων η χρήση είναι πολύ πιο περιορισμένη. Οι δύο νέες εκπλήξεις στον οπλισμό είναι τα λειόκανα και τα τουφέκια, τα οποία ναι μεν μπορούν να σκοτώσουν με ένα μόλις χτύπημα οποιονδήποτε και να χρησιμοποιηθούν και σε κοντινή απόσταση, όμως το γέμισμά τους είναι αρκετά χρονοβόρο.

Μία ακόμα σημαντική προσθήκη είναι τα σημεία απόκρυψης. Πλέον, εκτός των στάσιμων σημείων μέσα στη πόλη όπως τα άχυρα, και τη δυνατότητα να γίνεστε ένα με το πλήθος, υπάρχουν και κινητά σημεία απόκρυψης, όπως καρότσες με άχυρα ή κινούμενα αμαξώματα, τα οποία βοηθούν στην πιο ασφαλή μετακίνησή σας, αλλά και σε πιο αποτελεσματικούς αιφνιδιασμούς των εχθρών. Επίσης, μπορείτε να μεταμφιεστείτε, φορώντας την ανάλογη ενδυμασία, ώστε να κυκλοφορείτε ελεύθεροι μέσα στην πόλη, περνώντας τελείως απαρατήρητοι από τους στρατιώτες της περιοχής, όμως οι αξιωματικοί μπορεί να σας υποψιαστούν, ερευνώντας σας για περαιτέρω αναγνώριση.

Συνεχίζοντας την περιήγηση στα νέα στοιχεία, ένα από τα σημαντικότερα εξ αυτών είναι το ελεύθερο κυνήγι. Μπορείτε να στήσετε παγίδες στα δάση ή να κυνηγήσετε ελεύθερα τα ζώα του δάσους, όπως ελάφια, κουνέλια, λύκους και αρκούδες. Όσο πιο «αναλλοίωτο» παραμείνει το δέρμα του ζώου, τόση μεγαλύτερη αξία έχει. Για παράδειγμα, ένα ελάφι που πιάστηκε σε κάποια από τις παγίδες σας και μετέπειτα το μαχαιρώσατε έχει μεγαλύτερη αξία από ότι ένας λύκος που πυροβολήσατε. Σε αρκετές περιπτώσεις τα άγρια ζώα επιτίθενται, με μικρά QTE να λαμβάνουν χώρα, στα οποία αν πατήσετε τα σωστά κουμπιά που εμφανίζονται στην οθόνη σκοτώνετε άμεσα τα ζωντανά.

Θα βρει ο κακόμοιρος ο Desmond επιτέλους την ησυχία του;

Το Assassin’s Creed 3 σας ταξιδεύει και στη θάλασσα, προσφέροντας μία «ναυτική» εμπειρία. Συγκριμένα, μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο του πλοίου «Aquila» και να βγείτε στα ανοιχτά πελάγη. Η σωστή οδήγηση του πλοίου βασίζεται αρκετά στον καιρό, καθώς πρέπει να είστε αρκετά προσεκτικοί για το πότε θα επιλέξετε να ανοίξετε τα πανιά και να «γκαζώσετε», έχοντας πάντα στο νου την ταχύτητα και την κατεύθυνση του ανέμου. Επίσης, εχθρικά πλοία κάνουν αρκετά συχνά την εμφάνισή τους, δημιουργώντας επικές ναυμαχίες, στις οποίες όχι μόνο κρατάτε το τιμόνι του πλοίου, αλλά έχετε στον έλεγχό σας και τα κανόνια. Για την ακρίβεια, αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε σοβαρά με την «θαλάσσια» πλευρά του τίτλου, με τόσες αποστολές και τόσα επιπρόσθετα, μπορείτε να περιμένετε τουλάχιστον τρεις ώρες επιπλέον διάρκειας της συνολικής σας εμπειρίας.

Μία ακόμα σημαντική προσθήκη είναι το Homestead. Ξεκινώντας από μία περιοχή με ένα σπίτι και κάποια μικρότερα κτίσματα, μπορείτε να ξεκινήσετε το δικό σας «χωριό», κάνοντας αποστολές και πείθοντας άλλους να έρθουν να ζήσουν εκεί κοντά, ώστε να υπάρχει παραγωγικότητα από την πλευρά τους. Μέσω αυτού, μπορείτε να αναπτύξετε μία μικρή «οικονομία», ώστε να εξάγετε τα αγαθά της περιοχής σας σε άλλες, μέσω καραβανιών ή μέσω πλοίου, αν και όσο καλύτερα αγαθά παρέχετε, τόσο μεγαλώνει ο κίνδυνος να γίνουν στόχος κοντινών κλεφτών. Με το σύστημα αυτό βέβαια μπορείτε σχετικά γρήγορα να αποκτήσετε αρκετά χρήματα, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την αγορά νέων όπλων και πρώτων υλών.

Στο multiplayer τώρα, το Assassin’s Creed 3 δεν προσφέρει το απαραίτητο βάθος. Μπορεί τα modes να είναι αρκετά (γύρω στα 13), με επιλογές που έχουμε δει και σε προηγούμενους τίτλους, όμως το παιχνίδι από μόνο του δε φαίνεται να μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον για παραπάνω από δύο με τρεις ώρες ενασχόλησης με το online μέρος. Αυτό που σώζει την κατάσταση ακούει στο όνομα Wolf Pack, ένα νέο mode στο οποίο για πρώτη φορά βλέπουμε co-op σε Assassin’s Creed. Συγκεκριμένα, μπορείτε να συνεργαστείτε με έως και τρεις παίκτες σε κάθε ομάδα και να δουλέψετε συλλογικά για την εξόντωση διαφόρων NPC εχθρών. Οι εχθροί έρχονται σε 25 κύματα, με κάθε ένα από αυτά να αυξάνει και τη δυσκολία επίτευξης της αποστολής.

Οι ναυμάχιες αυξάνουν τη διάρκεια -και τη διασκέδαση- του Assassin's Creed 3.

Και αφού όλα καλά, όλα ωραία μέχρι εδώ, ήρθε η ώρα των προβλημάτων. Εκτός από τα γνωστά bugs/glitches που έρχονται... προεγκατεστημένα σε κάθε Assassin’s Creed, το Assassin’s Creed 3 έχει ακόμα περισσότερα. Οι εχθροί για ακόμα μια φορά βρίσκονται... παντού, κυριολεκτικά όμως. Συνάντησα αρκετούς να είναι «εγκλωβισμένοι» μέσα σε δέντρα, στο χώμα, μεταξύ σκεπής και ορόφου, αλλά και μέσα στο χιόνι (άρτια εκπαιδευμένοι για τέλεια κάλυψη). Το αγαπημένο μου βέβαια ήταν όταν ξαφνικά είδα μία κόκκινη κουκίδα στο χάρτη, η οποία βρισκόταν μέσα στο νερό και, όπως αποδείχθηκε, ήταν ο Χριστός-φαντάρος (ναι, τον είδα!). Επίσης, τέτοια «κολλήματα» υπάρχουν και στα ζώα, κάνοντας το «κυνήγι» της άγριας και αιμοβόρας αρκούδας η οποία δεν μπορεί να προσπεράσει τον άγριο… θάμνο, παιχνιδάκι.

Η ΑΙ των εχθρών δυστυχώς δεν βελτιώθηκε όσο περιμέναμε, με τον καθένα κλασικά να περιμένει τη σειρά του στις μάχες, ενώ και οι στιγμές που επιτίθενται όλοι μαζί φαντάζουν αστείες, αφού μόλις με το πάτημα δύο κουμπιών (άμυνας και αντεπίθεσης) ο Connor τους εξουδετερώνει μαζικά. Η βελτίωση βέβαια είναι πως πλέον υπάρχει μικρότερος χρόνος μεταξύ των επιθέσεων, δηλαδή μπορεί κάποιος άλλος εχθρός να επιτεθεί απευθείας με το που έχει τελειώσει ο πρώτος την δική του επίθεση, δυσκολεύοντας όμως τα πράγματα ελάχιστα. Ακόμα και οι αξιωματικοί που μπορούν να αμυνθούν στην αντεπίθεση δε φαίνεται να είναι ικανοί να ανταπεξέλθουν ενάντια σε ένα απλό disarm. Τέλος, οι τουφεκιοφόροι μάλλον... δεν το έχουν με τον στόχο, καθώς ελάχιστες είναι οι φορές που τα πυρά σας πετυχαίνουν (συνήθως όταν σκαρφαλώνετε).

Στα γραφικά τώρα, το Assassin’s Creed 3 στην κυριολεξία λάμπει, με ανανεωμένα animations στις μάχες και στο free-running, καιρικό σύστημα που αλληλεπιδρά και επηρεάζει πλήρως τη όλη ροή του παιχνιδιού, καταπληκτικά σχεδιασμένο και λεπτομερή κόσμο (που για το μέγεθος του είναι πραγματικά απίστευτο), αλλά και αρκετά καλά μοντέλα χαρακτήρων. Το πρόβλημα όμως είναι το frame rate, το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις πέφτει αρκετά κάτω του κανονικού, ενώ πολλές φορές (ειδικά στο «parkour») είναι τραγικό. Ο ήχος από την άλλη είναι κυριολεκτικά αψεγάδιαστος, με την Ubisoft να προσφέρει και πάλι ένα μοναδικό soundtrack, απόλυτα ταιριαστό με την όλη εποχή της Αμερικάνικης Επανάστασης, αλλά και με το τα τεκτενόμενα επί της οθόνης, ενώ οι φωνές αρμόζουν πλήρως σε όλους τους ρόλους.

Κατά τη διάρκεια της περιπέτειά σας συναντάτε ιστορικά πρόσωπα της Αμερικάνικης Επανάστασης, όπως ο George Washington.

Εν κατακλείδι, μην έχετε αμφιβολία ότι το Assassin’s Creed 3 είναι ένας από τους κορυφαίους τίτλους της χρονιάς. Βελτιωμένα γραφικά, ενδιαφέρουσα ιστορία και χρονολογική τοποθεσία, τρομερός ήχος και για πρώτη φορά online co-op. Όμως, αρκετά είναι τα προβλήματα που του στερούν την πραγματική του αίγλη, με τα bugs του παρελθόντος να έχουν στοιχειώσει για τα καλά τη σειρά. Ως σύνολο, πάντως, μιλάμε για μία πληρέστατη open-world εμπειρία, η οποία από την αρχή ως το τέλος της ανταμείβει τους παίκτες. Μπορεί ο Connor να μην προσφέρει το δέσιμο που είχαμε στο παρελθόν με τον Ezio, όμως οι διάφορες ανατροπές στην όλη ιστορία θα κρατήσουν το ενδιαφέρον σας μέχρι και το τελευταίο λεπτό.

+ Πανέμορφα γραφικά
+ Καταπληκτικός ήχος
+ Μεγάλη διάρκεια
+ Ενδιαφέρουσα ιστορία
+ Online co-op

- Πολλά bugs/glitches
- Μεγάλες πτώσεις frame rate σε πολλά σημεία
- Αδύναμη ΑΙ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.5

Πλατφόρμα: Xbox 360 (review), PS3, PC, Wii U
Έκδοση: Ubisoft
Ανάπτυξη: Ubisoft
Διάθεση: CD MEdia
Είδος: Action adventure
Παίκτες: Single-player, multiplayer
Επίσημο Site: http://assassinscreed.ubi.com/ac3/en-US/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 31/10/2012
PEGI: 18

121 ΣΧΟΛΙΑ

« ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

jim123 16/11/12 στο 23:00 Thumb up 0 Likes

Ειμαι τεραστιος φαν της σειρας ειχα προπαραγγειλει τη freedom και μπορω να πω πως με ψιλοαπογοητευσε το παιχνιδι.Ισως επειδη ειχα τεραστιες προσδοκιες ισως επειδη δε ταιριαζει η αμερικανικη επανασταση με τους assassins και τους templars δεν ξερω πραγματικα.Για μενα ενα παιχνιδι ειναι πετυχημενο οταν σε βαζει στο κλιμα και την ατμοσφαιρα του πραγμα το οποιο δεν εκανε τουλαχιστον σε εμενα.Το μονο παιχνιδι που καταφερε να το κανει αυτο σε μενα ηταν το batman:Arkham City το οποιο και λατρεψα για αυτο και μονο το λογο.

ggaammeerr 13/12/12 στο 20:47 Thumb up 0 Likes

wtf ειχα να μπω μια,δυο εβδομαδες στο multi και με το ζορι με βρισκει παικτες...Τι στο καλο 7 εκ. εχει πουλησει κανεις δεν παιζει online?!?!?!

gogos 22/12/12 στο 13:56 Thumb up 0 Likes

Μολις το ξεκινησα.. Εχω περιπου 1 ωρα gameplay και παρατηρησα οτι το παιχνιδι εχει εντονα στοιχεια αντιγραφης απο το witcher 2 στα mini games αλλα και στους διαλογους.. Ο παικτης οταν συζηταει με τον αρχηγο στο καραβι μου θυμισε παρα πολυ συνομιλια Gerald με Roche στην φυλακη.. Κατα τα αλλα ειχα καποια αψυχολογητα frame drops σε 20 fps χωρις ομως να υπαρχει προφανεις λογος απο την στιγμη που το παιχνιδι εχει "κονσολογραφικα".. Η επιλογες στα settings των γραφικων δεν επηρεαζουν καθολου τις επιδωσεις του παιχνιδιου και μαλλον εχουν προστεθει για καθαρα διακοσμητικους λογους.. Οι πρωτες μου εντυπωσεις απο το παιχνιδι δεν ειναι καθολου καλες αλλα ειμαι ακομα πολυ στην αρχη για να βγαλω συμπερασματα για το παιχνιδι..

gerasimos 12/1/13 στο 18:42 Thumb up 0 Likes

το ξεκίνησα αφού το δανείστηκα απο έναν φίλο....να πώ την αλήθεια οι πρώτες ώρες μου ήταν βαρετές αφού ο χαρακτήρας δεν μου άρεσε εκείνος κα το παιχνίδι έμοιαζε η ακόμα είναι μπορώ να πώ σαν τα προηγούμενα αφού δεν μου κάνουν οι αλλαγές κάποιον εντυπωσιασμό.βέβαια στην συνέχεια άρχιζε και είχε πιό ενδιαφέρον με νέες τοποθεσίες,κινήσεις στην μάχη και πράγματα να κάνεις αλλά εντάξει σε γενικές γραμμές δεν μπορώ να πώ ότι τρελαίνομαι.

έχω φθάσει στο sequence 8 χωρίς να κάνω δευτερέυουσες αποστολές εδώ καλά δεν έχω σπαθί να φανταστείται ακόμα!
μιλάμε έχει πολλά τεχνικά προβλήματα το παιχνίδι.δεν έχω ξανά δεί τέτοιο frame rate κακό, όταν δλδ μπαίνω στην βοστόνη τρέχω δεν τρέχω κολλάει το σύμπαν και κάποιες άλλες φορές σε άλλες τοποθεσίες.επίσης ιπτάμενα όπλα στο πουθενά,να χαθεί ο χαρακτήρας μου,να μου κάνει ένα lag λές και χαλάει το playstation μου.μπορεί όχι τόσο τραγικά όπως τα γράφω αλλά δεν επιτρέπεται να έχει τέτοια ένα τίτλος που δημιουργήθηκε απο τόσα άτομα.

τώρα για τις κινήσεις του παίκτη μιλάμε τρομερή δουλειά,ειδικά όταν τρέχει που μπορείς να κάνει δεξία αριστερά πολύ γαμάτο και φυσικά στις μάχες οι κινήσεις που έχω ένα προβληματάκι....θυμόμουν απο τα παλιά ότι κάνουμε couter με πατημένο το r1 και με το l1 εκανες lock τον κακό αν σου έφευγε απο το αυτόματο....εδώ όμως τα αλλάξανε και couter κάνεις με το o σκέτο και μετα υπόλοιπα 2 κουμπιά χ break defence και τετράγωνο την επίθεση όπυ στα κάνει όλα αυτόματα.κάνω κάτι λάθος γιατί μου φαίνονται φτωχοί μηχανισμοί παρόλο που θα μου κάνει διάφορες επιθέσεις μπροστά στην οθόνη?
μιάς που αναφέρθηκα παραπάνω για τους μηχανισμούς να πώ ότι δεν μου αρέσει και η στόχευση με το όπλο,κουραστικό είναι να στοχεύεις με αυτόν τον τρόπο αλλά όχι κάτι το φοβερό να σχολιάσω.

η πόλη δεν έχει την ζωή των προηγούμενων αν και λογικό αφού όπως το δείς απο αρχιτεκτονική και όλα αυτά λογικό είναι αλλά θα μπορούσαν να την κάνουν πιό ζεστή.
για τον χαρακτήρα δεν μου αρέσει καθόλου!απορώ δεν μπορώ πρώτον να δεθώ μαζί του και δεν ταιριάζει να είναι assassin όπως και ενώ τον άρχισε απο μικρό είναι λές και δεν τον ξέρεις αφού έχει πολλά κενά και η αντίληψη του δεν είναι για assassin παρά για εγκήματία.που είσαι ρε ezio αρχηγέ να δείς τι βάλανε στην θέση σου!!

τέλος να πώ για τα γραφικά πώς είναι όμορφα αν και έχουν τις αδυναμίες τους αλλά καταννοώ πώς δεν μπορούν παραπανω συστημάτων.όμως τα cut scenes θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα απο αυτό το πράγμα.

έχω ακόμα πιστεύω κάποιες ώρες και είναι ευχάριστο όμως σαν το assassins creed 2 δεν είναι δυστηχώς!μπορεί οι νέες κινήσεις,οι μάχες με τα πλοία και οι βόλτες στο δάσος να είναι γαμάτες όμως το άλλο είναι πολλά περισσότερα καλά.

υγ συγγνώμη για τα λάθοι αν έχει έτσι απανωτά ήθελα να πώ μία άποψη γιατί πάω να το τελειώσω!!

counter*μην παρεξηγηθούμε για το αγγλικό μας ..

GOGOS 12/1/13 στο 19:22 Thumb up 0 Likes

To παιχνιδι οντως ξεκιναει βαρετα.. Στην πορεια ομως το story εχει παρα πολυ ενδιαφερον, τα οπλα εχουν ανανεωθει, εχει μπει η καραμπινα στα οπλα ομως παρολα αυτα λειτουργει ως ενα επιπλεον εργαλειο και οχι βασικο, εχει πολλες ομορφες αποστολες (ας πουμε στο σημειο οπου προσπαθεις να πιασεις τα ζωα εχεις τις παγιδες και γενικα πολλα εργαλια για να τα εχμαλωτισεις).. Το παιχνιδι εχει ανανεωθει παρα πολυ αλλα παραμενει assassin's creed και αυτο ειναι παρα πολυ θετικο.. Τα γραφικα ειναι μετρια προς καλα και αν δεν ειχε αυτα τα απαισια frame drops και bugs θα ελεγα οτι ειναι ενα απο τα καλητερα παιχνιδια του 2012 που επαιξα..

forneverarrow 12/1/13 στο 20:29 Thumb up 0 Likes

Εμένα πάλι η αρχή του μου αρέσει πολύ και δε με χάλασε καθόλου που ανέλαβα ουσιαστικά τον Connor στο 6ο sequence. Έχω φτάσει στο 45% me 22 ώρες gameplay (παίζω αναλογία 3 side quests ανά 1 main), και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Γενικά, έχει bugs αλλά όχι τόσο τραγικά. Μόνο μια φορά χρειάστηκε να κάνω restart checkpoint όταν στο fortress της Βοστόνης μπήκε ο Connor μέσα σε ένα τοίχο και δεν έβγαινε με τίποτα... όταν μου είχε μείνει μόνο η σημαία για να το ολοκληρώσω!

Τα γραφικά είναι κορυφαία για τα δεδομένα της σειράς (καμιά σχέση με το 2) αλλά δεν φτάνουν σε καμιά περίπτωση την αληθοφάνεια του Uncharted 3 (ίσως να μην είναι εφικτό κιόλας αφού μιλάμε για open world). Ο χειρισμός είναι ΑΡΙΣΤΟΣ και οι πόλεις πολύ καλύτερες από τα 1 και 2 (για όποιον ξέρει/ενδιαφέρεται για Αμερικάνικη ιστορία. Εγώ ως ιστορικός στο επάγγελμα βρίσκω άψογες τις ιστορικές λεπτομέρειες του Codex, αν και ο τρόπος που συνδέονται με το παιχνίδι δεν είναι τόσο άρτιος).

Γενικά, είναι το μόνο AC που με κάνει να σκέφτομαι σοβαρά και δεύτερο playthrough στο καπάκι (αν και σειρά έχει το MGS 4 που πήρα σήμερα)...

gerasimos 12/1/13 στο 20:57 Thumb up 0 Likes

έφτασα στο sequence 9 και πραγματικά όπως γράφει ο κωσταντίνος πιό πάνω νιώθω τον connor ,καλύτερα μην βγεί παιχνίδι ξανά μαζί του δεν κάνει ο τύπος.

ggaammeerr 12/1/13 στο 21:38 Thumb up 0 Likes

Σιγουρα οι pcades δεν θα ενθουσιαστουν με τα γραφικα αλλα αυτοι που παιζουν μονο σε κονσολες δεν περιμενα τετοια αρνητικοτητα. (δεν το λεω μονο για εδω εχω διαβασει πολλα αρνητικα σχολια πανω σε αυτο το θεμα).Το παιχνιδι οχι μονο φτανει το uncharted αλλα σε σημεια δειχνει και πιο ομορφο και αν σκεφτειτε και την εκταση του παιχνιδιου,τοτε μιλαμε για μεγαλο επιτευγμα.Τωρα για την αρχη του παιχνιδιου εγω προσωπικα διαφωνω.Ισα ισα που για μενα ηταν και το καλυτερο μερος της ιστοριας με τον Haytham Kenway να δινει ρεσιταλ.

GOGOS 12/1/13 στο 21:47 Thumb up 0 Likes

Οχι ggaammeerr το παιχνιδι περασε διπλα απο τα γραφικα του uncharted 3 και killzone 3 και δεν ακουμπησε.. Θελω να βαλλεις το παιχνιδι και να κοιταξεις προσεχτικα τα textures.. Του uncharted 3 ειναι γεματα λεπτομεριες και του assasin's creed 3 ειναι θολα.. Σκεψου οτι εγω το παιζω στο pc και παλι ειναι εντελως θολα.. Το παιχνιδι ειναι πολυ καλο αλλα ειχε καποια τρανταχτα τεχνικα λαθη που στα ματια μου μοιαζουν παιδαριωδη..

ggaammeerr 12/1/13 στο 22:12 Thumb up 0 Likes

Σιγουρα ειναι κατωτερα αλλα οχι και τοσο.Ναι οντως εχει θολα textures αλλα οχι σε ολα τα σημεια...Το ιδιο ισχυει και για τις λεπτομεριες σε καποιες φασεις ειναι απιστευτα καλα δουλεμενες ενω σε καποιες αλλες οχι.Και να σκεφτεις πως μιλαμε για open world με αρκετα μεγαλη εκταση.

GOGOS 13/1/13 στο 0:20 Thumb up 0 Likes

Εμενα αυτο που μου αρεσε οσο αφορα τα γραφικα του assasin's creed 3 ειναι οι φωτισμοι και οι σκιασεις.. Εκει εχει γινει αρκετα καλη δουλεια.. Εχει σιγουρα καλητερα γραφικα απο ολα τα assasin's creed αλλα αν το παρεις μεμονομενα το παιχνιδι δεν εντυπωσιαζει στο οπτικο κομματι (τουλαχιστον εμενα δεν με εντυπωσιασε)

gerasimos 13/1/13 στο 4:01 Thumb up 0 Likes

Το τελείωσα το παιχνίδι πολύ καλό παρά τα όποια του προβλήματα.
δεν ξέρω αν θα το πιστέψετε αλλά μόλις κοίταξα να δώ πόση ώρα με πήρε έγραφε time played:11 ώρες και περίπου μισή ώρα χωρίς βέβαια να έχω αγγίξει τις δευτερεύουσες αποστολές και με μικρές βόλτες στα δάση αφού το main story ήθελα να βγάλω.

αν το σκεφτούμε δεν την λές και μεγάλη την ιστορία και επίσης βγάζω λάθος τον Leo360 πώς θα σε πάρει 22 ώρες μόνο χωρίς να πειράξεις τα υπόλοιπα.μου κάνει περίεργο όμως γιατί το άρχισα χθές το απογευματάκι για λίγο όπου το βράδυ το έκαψα κανονικά μέχρι το πρωί και σήμερα το απόγευμα το έπαιξα κανονικά όπου πάλι το βράδυ το έφθασα μέχρι το τέλος και μου κάνουν λίγες ώρες έστω λίγε ς παραπάνω θα έλεγα ok.γενικά ένιωσα ότι δεν ήταν τεράστιο αλλά μεγάλο όπως και να το κάνουμε.

gerasimos 13/1/13 στο 4:04 Thumb up 0 Likes

πάλι καλά λέω και εγώ μουρλός ήμουν και το τελείωσα έτσι..
http://howlongtobeat.com/gamebreakdown.php?gameid=7978

όμως βρίσκομαι πάνω απο το average όπως το πάρει κανείς αρνητικά η θετικά.μία μέρα πιό χαλαρά πρέπει να το τερματίσω. :P

Julian 25/1/13 στο 18:44 Thumb up 0 Likes

Εχει βελιτωθει καθολου το framerate μετα τα patches?

ggaammeerr 25/1/13 στο 18:49 Thumb up 0 Likes

Julian δεν νομιζω αλλα και παλι μην ανησυχεις,δεν θα σε ενοχλησουν τοσο πολυ τα frame drops.

gogos 25/1/13 στο 18:50 Thumb up 1 Like

Julian στο pc που το παιζω διορθωθηκε καπως και τα γραφικα ειναι ελαφρως βελτιωμενα..

Julian 25/1/13 στο 20:49 Thumb up 0 Likes

Μπουχου :( Γιατι παντα στο τελος της γενιας πρεπει να εχουν τετοια προβληματα τα παιχνιδια; Τεσπα δεν πηρα το dark souls λογω framerate, αυτο ομως θα το παρω. Δεν πειραζει και ας σπαει στην Βοστονη

ggaammeerr 25/1/13 στο 20:53 Thumb up 0 Likes

Julian δεν θα εχεις κανενα προβλημα.Στο dark souls (btw το εχω αφησει στην ακρη αυτο και θελω να το ξαναπιασω καποια στιγμη...) το frame rate ειναι αρκετα χαμηλο αλλα σε πολυ λιγα σημεια.Μια χαρα ειναι και τα δυο μην φοβασαι.

Julian 25/1/13 στο 20:55 Thumb up 0 Likes

To AC θα το παρω σιγουρα καποια στιγμη αργοτερα ομως. Το dark παιζει να μην το παρω και ποτε δεν ξερω.. Χρειαζεται πολυ υπομονη και χρονο :(

ggaammeerr 25/1/13 στο 20:59 Thumb up 0 Likes

Ναι αυτο ειναι αληθεια.Παντως αν καποια στιγμη θελησεις να το παρεις μην σε τρομαζουν τα frame drops τσιμπα ανετα.Μπορει σε φασεις να σε ενοχλησουν αλλα θα το συνηθισεις και μετα θα εισαι οκ.Ασε που το τελευταιο πραγμα που θα σκεφτεσαι εκεινη την στιγμη θα ειναι το frame rate...Τα ιδια ισχυουν και για το AC3.

gogos 25/1/13 στο 21:01 Thumb up 0 Likes

Kαι τα 2 χαλια framerate εχουν οπως και το dragon's dogma.. Ασε τα κοπλεξικα και τσιμπησε τα (φιλικα στο λεω μην παρεξηγηθεις!!!).. Τι να το κανω το αριστο framerate αμα το παιχνιδι ειναι αισχος? Το dragon's dogma και dark souls ειναι εξαιρετικα και δεν πρεπει να τα χασεις..

Julian 25/1/13 στο 21:36 Thumb up 0 Likes

:D Οντως ουτως η αλλως ουτε τα πρωτα ουτε τα τελευταια παιχνιδια ειναι με κακο framerate.

StratosGK 26/3/13 στο 13:34 Thumb up 0 Likes

Πριν 3 μέρες το νοίκιασα από τα 7 μιας και έψαχνα ένα παιχνίδι με ιστορία που θα με κρατήσει και είπα να κάνω την προσπάθεια να παίξω το AC3 (έχω παίξει μόνο τα AC1+AC2 και όχι Brotherhood και Revelations).

Προσοχή θα γράφω SPOILERS, πάνε μήνες από την κυκλοφορία του, όποιος δεν το έχει παίξει ας μην διαβάσει την γνώμη μου.

Αρχικά να πω πως δεν το έφτασα μέχρι τέλους, έπαιξα αρκετές ώρες και θα παίξω κάποιες ακόμα σήμερα μέχρι να το πάω πίσω, είμαι στο sequence 11 νομίζω αυτή τη στιγμή.

Το παιχνίδι με εντυπωσίασε από την αρχή είναι η αλήθεια. Αρκετά συμπαθητική ιστορία και ωραίο mindfuck όταν καταλαβαίνεις πως ο Haytham είναι Templar και όχι Assassin! Δεν ξέρω από ποιο παιχνίδι και μετά χρησιμοποιούν και οι Templars Hidden Blades αλλά εκεί που το άφησα εγώ (AC2) δεν είχαν και μου άρεσε μπορώ να πω αυτή η αλλαγή.
Πολύ ωραία προσθήκη και το gameplay με τον Desmond! Και εδώ να πω πως θεωρώ ότι στο τελευταίο παιχνίδι της σειράς θα παίζουμε σίγουρα τον Desmond ο οποίος φαίνεται να είναι πανέτοιμος Assassin με όλες αυτές τις εμπειρίες που πήρε μέσω του Animus. Την καλύτερη εκπαίδευση έκανε το κωλόπαιδο.
Εκεί που με χαλάει η ιστορία είναι με τα "μήλα τα αχλάδια και κάθε λογής φρούτο που έχει.." μα γιατί? Τα πάνε υπέροχα με τις συνωμοσίες και τις 2 φατρίες που σκοτώνονται από...πάντα!

Περί gameplay θα πω πως έχει ωραίο free running, ειδικά η προσθήκη με τα δέντρα είναι απίστευτη! Θα γούσταρα να μπορούσες να πιάσεις κάποιον με το Rope Dart και να τον κρεμάσεις από το κλαδί στο οποίο στέκεσαι...θα ήταν γαμάτο... όπως και να το χρησιμοποιείς για να ανέβεις σε δέντρα ή γενικά ψηλότερα μέρη.
Εκεί που με χαλάει είναι στις μάχες οι οποίες εκτός του ότι είναι σχετικά εύκολες, είναι και περιττές! Δεν υπάρχει λόγος να θες να εμπλακείς, δεν κερδίζεις τίποτα! Θα μου πεις τώρα "Assassins Creed είναι! δολοφονίες κάνεις!" έλα μου όμως που δεν κάνεις και από αυτές! Που είναι τα δύσκολα assassin contracts που έπαιρνες στο πρώτο της σειράς? και έπρεπε να σχεδιάσεις την είσοδό σου σε ένα μέρος που είναι σχεδόν αδύνατο να μπεις?!?
Εδώ 9/10 φορές που είναι να μπεις κάπου το κάνεις με σαματά και την 1 φορά που γίνεται ήσυχα και ωραία δεν αφορά δολοφονία! Νομίζω πως η όλη φάση με τον Connor και τα "protect my people, bros before hoes" δεν ταιριάζει με το πνεύμα του Assassins Creed όπου πρέπει να κάνεις το αδύνατο δυνατό ώστε να προστατέψεις την φατρία σου και να την υπηρετείς όσο πιο κρυφά μπορείς.
Anyway εγώ framerate δεν πρόσεξα (PS3) μόνο μικρές καθυστερήσεις λόγω texture pop in και τα κλασικά "προβλήματα" των open world.

Ίσως να ήθελα να πω και άλλα αλλά δεν τα θυμάμαι....
Σε γενικές γραμμές ωραίο παιχνίδι, το οποίο όμως δεν θα αγόραζα, όχι πριν πέσει στα 15€ στο zavvi ας πούμε...
Ανοιχτός σε συζήτηση περί του παιχνιδιού :)

Donald 17/7/13 στο 14:02 Thumb up 0 Likes

Μιας και βρίσκεται στα 20 ευρώ πλέον από Ελλάδα σκέφτομαι να το τσιμπήσω! Τα προηγούμενα δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα αλλά σε αυτό ίσως δώσω μια ευκαιρία.

αν και βλέπω πως κανεις δεν το προτείνει!

ggaammeerr 17/7/13 στο 14:35 @ Donald Thumb up 0 Likes

Μην κανεις το λαθος και το αγορασεις.Απο την στιγμη που δεν τρελαθηκες με τα προηγουμενα τοτε δεν θα βρεις τιποτα το ξεχωριστο σε αυτο.Καλυτερα να το νοικιασεις και να κρατησεις τα λεφτα σου για κατι αλλο.

Donald 17/7/13 στο 14:58 @ ggaammeerr Thumb up 0 Likes

Μου αρέσει το setting αρκετά! Γι'αυτό κυρίως! Το 2 και το brotherhood που έπαιξα τα βαρέθηκα

ggaammeerr 17/7/13 στο 15:04 @ Donald Thumb up 0 Likes

Δεν ειναι κακο παιχνιδι ισα ισα.Απλα το setting απο μονο του δεν νομιζω να σε κρατησει και αφου δεν σ'αρεσαν και τα προηγουμενα...Καλυτερα νοικιασε το πρωτα και μετα αποφασιζεις.

Γιάννης 17/7/13 στο 15:08 @ Donald Thumb up 0 Likes

Αν βαρέθηκες το 2 και το Brotherhood ,τότε το 3 θα το βαρεθείς από το μενού ,καλύτερα μην το πάρεις.

Donald 17/7/13 στο 15:12 @ Γιάννης Thumb up 0 Likes

Λέτε ρε παιδιά; :/

Γιάννης 17/7/13 στο 15:16 @ Donald Thumb up 2 Likes

Ναι ,το AC3 δεν άξιζε καθόλου ,δυστηχώς εγώ περίμενα να ήταν τέλειο και πήρα freedom αλλά τσάμπα λεφτά!

ggaammeerr 17/7/13 στο 15:26 @ Γιάννης Thumb up 2 Likes

Γιαννης κι εγω το ιδιο...Δεν την ξαναπαταω με τις collector's.Μονο του Arkham origins μπορει να παρω και τελος.
Νταξει δεν ειναι κακο παιχνιδι.Μια χαρα ειναι.Αλλα συνολικα ειναι σιγουρα κατωτερο απο το 2 και για μενα κυμαινεται στα ιδια επιπεδα με το brotherhood.
Donald καταρχας εκανες βλακεια που αρχισες απο το 2 και οχι απο το 1.Αλλα αφου βαρεθηκες το 2 τοτε το 1 θα το ειχες βαρεθει ακομα πιο γρηγορα.Γενικα καλυτερα μην ασχοληθεις καθολου με την σειρα.Η θα τα παιξεις ολα ή καλυτερα μην παιξεις κανενα.

Βαγγέλης 17/7/13 στο 15:20 Thumb up 1 Like

Τσίμπα το Sleeping Dogs με 6 γιουρια απο τον ατμό. Καλύτερα θα πιάσουν τόπο.

Γιάννης 17/7/13 στο 16:38 @ Βαγγέλης Thumb up 3 Likes

χαχαχα http://i.imgur.com/GVHGFr9.png

Julian 2/10/13 στο 1:05 Thumb up 2 Likes

Τελικα το σταματησα μετα απο λιγο το sleeping dogs και αρχισα τουτο δω. Θα το παιξω πιο μετα το sleeping ηταν καλο αλλα δεν ειχα τοσο ορεξη. Θα το παρω απο την αρχη σε κανα μηνα.

Σχετικα με το AC3 μεχρι στιγμης μου φανηκε καλη (αν και τεραστια) η εισαγωγη. Οταν επαιζες με τον πρωτο τυπο το σεναριο και τελικα η καταληξη ηταν πολυ καλη. Και το στυλακι του επισης. Επισης αυτο και τα υπολοιπα σε κανουν να γνωριζεις καποια πραγματα για τον Connor. Αν και δεν δενεσαι ιδιαιτερα με τον χαρακτηρα τουλαχιστον ξερεις ενα background και το πολυ ενδιαφερον παρελθον αλλα και ριζες του.

Στην συνεχεια τα γραφικα ειναι πολυ καλα και ειδικα οταν περιπλανιεσαι στο Frontier τα περιβαλλοντα και το κυνηγι ειναι ενδιαφεροντα. Σε αντιθεση τα υπερβολικα πολλα collectibles και οι παρα πολλες side missions ειναι ανουσια και πιο πολυ σε αγχωνουν παρα σε ευχαριστουν. Εξαιρεσεις οι θησαυροι που μου δινουν τουλαχιστον λεφτα, και τα side missions του homestead και του πλοιου. Γενικα το παιχνιδι ειναι γεματο με πραγματα ελαχιστα απο τα οποια θες να κανεις.

Ο χειρισμος ειναι γενικα καλυτερο αλλα καποιες στιγμες κολλαει. Με λιγα λογια ενω ειχε δυνατοτητα να ειναι ο καλυτερο στην σειρα καποιες στιγμες σπαει τελειως και γινονται μικροκοληματα. Δυστυχως αρκετα συχνα. Οι μαχες ειναι εντυπωσιακες, πιστευω καλυτερες απο του ezio αλλα ειναι πολυ ευκολες.

Δυστυχως οι πολεις ειναι πιο ασχημες και πιο νεκρες. Οκ να δεχτω οτι η αρχιτεκτονικη εχει νοημα που ειναι ετσι, και το δεχομαι μιας και το παιχνιδι κερδιζει ποντους απο το frontier. Ομως η Βοστονη ειναι φαση mafia 2 και LA Noire δηλαδη ενα μεγαλο map στην ουσια χωρις πραγματα να κανεις.

Το παιχνιδι ωστοσο με κερδιζει επειδη εχει διαφορετικη ατμοσφαιρα και σου βγαζει κατι διαφορετικο απο την τριλογια του ezio. Επισης μου αρεσει η εναλλαγη των χαρακτηρων και ηλικιων, ενω πιστευω οτι τελικα η ιστορια θα ειναι ενδιαφερουσα. Τουλαχιστον εγω απο το γεγονος που αποκαλυπτεται στην αρχη σχεδον του παιχνιδιου εχω ιντριγκαριστει πολυ.

Παντως παιζω κανα 7-8 ωρο και ακομα δεν εχω κανει σχεδον τιποτα με την Connor στην σωστη ηλικια. Το παιχνιδι πρεπει να εχει πραγματικα την μεγαλυτερη διαρκεια και περιεχομενο απο ολα τα AC.

Αν ηταν πιο καλοδουλεμενο στον χειρισμο, που ειναι λιγο rough around the edges που λεει και ο λαος, και οι πολεις (προσπερνωντας τον φυσιολογικα πιο απροσωπο χαρακτηρα σε σχεση με τα αλλα AC) δεν ηταν τοσο εκνευριστικα αδειες τοτε θα μπορουσα να πω οτι το παιχνιδι ειναι πραγματικα καλο. Προς το παρον ειναι καλο και περιμενω να δω την συνεχεια. Ισως για αυτο ο κοσμος λεει οτι ειναι βαρετο το παιχνιδι λογω των αδειων και πιο απροσωπων πολεων.

MENIS_XXIII 2/10/13 στο 12:34 @ Julian Thumb up 0 Likes

Θέλω το όνομα σου στο Steam ή το gamertag σου στο Live..

Julian 3/10/13 στο 16:03 @ MENIS_XXIII Thumb up 1 Like

steam: skata204 (λολ για το ονομα το ξερω) live δεν εχω. Στο steam συντομα θα εχω cs:go

EdgierMink61 or Herculean Tusk 8/10/13 στο 2:40 @ Julian Thumb up 1 Like

Στο Steam σου έρχομαι και γω όποτε έχεις παιχνίδι.

Julian 4/10/13 στο 17:21 Thumb up 0 Likes

Τελικα δεν ειναι κακο το παιχνιδι ειμαι περιπου στην μεση ισως λιγο πιο πισω.. Θα μπορουσαν οι πολεις αλλα και το συνορο να εχουν περισσοτερα μαγαζια και γενικα τα μαγαζια να ειχαν πιο χρησιμα πραγματα. Μεχρι στιγμης δεν ψηνομαι να αγορασω κατι μου ειναι ολα αχρηστα :D Το framerate ειναι μετριο οχι τοσο κακο. Ο Connor καλουτσικος, κυριως μου αρεσει το πως ειναι σχεδιασμενος. Μου αρεσουν οι ιδεες του Homestead που οσο παει γινοται κανονικο χωριο και τα naval missions. Επισης ισως μαζεψω καποια collectibles ετσι για την φαση. Το παιχνιδι ειναι τεραστιο. Θα μου παρει 30 ωρες περιπου και δεν θα τα κανω και ολα.

Julian 5/10/13 στο 19:47 Thumb up 0 Likes

Τελειως μπουρδα το κλεισιμο της ιστοριας του Desmond, κριμα που εχουμε παιξει 100 ωρες απο την ζωη μας AC για αυτο το πραγμα. Επισης τελειως μπουρδα το τελευταιο sequence και το τελος του προτελευταιου με τον πατερα του Connor. Το παιχνιδι δεν ηταν κακο, αλλα το χαλαει το τελος και οι τελικες αποστολες. Στο τελος που κυνηγουσα τον τελευταιο τυπο εσκασαν ολα τα bug του παιχνιδιου εν τω μεταξυ και ο Connor κολλαγε σε pixels παντου. Κριμα γιατι το τελευταιο assassination ηταν χαλια μαυρα και σου μενει ως τελευται αισθηση. Το παινχιδι το ολοκληρωσα κανοντας αρκετα side πραγματα αλλα εκανα μονο το 50% του παιχνιδιου, φανταζομαι με κανα 5ωρακι ακομα τα κανω ολα, αλλα τα optional που σου δινουν 100% synch στις αποστολες δεν καθομαι να ασχοληθω να τα κανω. Επειδη και καλα σκουντησα εναν πολιτη η επειδη ο Lee μου εφυγε στα 51 μετρα σε καποια φαση, ειναι λιγο γελοιο..

Julian 7/10/13 στο 0:26 Thumb up 0 Likes

Λοιπον τελευταιο μου σχολιο και σορρυ αν κουραζει αλλα το παιχνιδι ειναι μεγαλο και εχει πολλες πτυχες. Εχω αρχισει να κανω side quests και γενικα δευτερευοντα πραγματα και εχει φαση πιο πολυ απο οτι περιμενα. Κατ αρχας ψαχνω θησαυρους οι οποιοι με εβαλαν στον τριπακι να μαζεψω λεφτα για να αναβαθμισω το πλοιο πριν αρχισω τα privateer missions. Και περα απο αυτα με εβαλαν στο τριπακι να καθαρισω τα φρουρια απο τους Αγγλους το οποιο ειναι αρκετα fun απο μονο του. Επισης μαζευω τα trinkets για να βρω τον θησαυρο ενος τυπου στο Homestead το οποιο υποψιαζομαι οτι θα ειναι καμια πανοπλια η κανα οπλο. Πλεον εχω αρκετα trinkets και μου μενουν αλλα λιγα. Οι αποστολες που βρισκεις ενα ενα τα κομματια χαρτη για τον θησαυρο ειναι αρκετα καλες και συντομες. Και περιμενω να δω τι παιρνω στο τελος. Επισης το πλοιο ειναι σε αρκετα καλη φαση για να βγει στις θαλασσες και να τα κανει ολα λιμπα. Εγω αναβαθμισει στριψιματα εχω βαλει armor και οπλα που υποτιθεται θα κανουν πιο πολυ ζημια στα manowars που ειναι πολυ δυνατα αντιπαλα πλοια. Τις σελιδες του Benjamin δεν νομιζω να τις παλεψω γιατι παραειναι πολλες. Επισης με το ενα και με το αλλο περιφερομαι περισσοτερο στο frontier το οπιο πραγματικα ειναι πολυ καλο και αντικαθιστα μια χαρα την πολυπλοκοτητα των πολεων στα προηγουμενα AC. Οσο για τις κανονικες πολεις πλεον πας απο τον δρομο δεν εχει νοημα κατι αλλο.

Γενικα με τα δευτερευοντα πραγματα απλα εκτιμησα λιγο παραπανω το παιχνιδι. Μακαρι να ηταν πιο προσεγμενο προς το τελος (και στις αποστολες αλλα κα ιστην καταληξη της ιστοριας) και μακαρι ο Connor να ειχε εναν καλυτερο voice actor γιατι το παιχνιδι θα στεκοταν μια χαρα. Τωρα ειναι απλα πι αδυναμο απο τα αλλα. Ωστοσο απο το 8 που εβαλα πριν του βαζω ενα 8.5 γιατι ο ανοιχτος κοσμος εχει πολυ περιεχομενο τελικα και πιο ενδιαφερον απο οτι νομιζα πριν. Bugs υπαρχουν αλλα προσωπικα τουλαχιστον δεν ειδα πολλα framerate drops. Βασικα ειδα ελαχιστα και ειναι κατι που φοβομουν, αλλα τελικα δεν υπηρξε θεμα.

Constantinos 7/10/13 στο 1:06 @ Julian Thumb up 0 Likes

Κανεις δεν ειπε οτι ειναι κακο παιχνιδι, προς Θεου. Απλα πολλοι εχουν επιτρεψει να διαρρεεται αριστερα και δεξια οτι το παιχνιδι ειναι μουφα επειδη καλως ή κακως το συγκρινουν με τα παλια

. Πρωτα απ ολα, οπτικα ειναι χασιμο !!! Η δουλεια που χουν ριξει στο Frontier ειναι τρομακτικη. Απιστευτη λεπτομερεια στο θεμα της χλωριδας και πανιδας. Τα τεχνικα προβληματα, ναι υπαρχουν (πολλες φορες σκοτωνεις εχθρο και τ οπλο αιωρειται στον αερα και αλλα τετοια), frame drops ειχε, tearing ειχε, αλλα δεν ειναι τωρα αυτα θεματα για να χαντακωσεις ενα παιχνιδι. Μετα το τεχνικο εκτρωμα που ακουει στ ονομα Skyrim, δεν θα πρεπε ν αναφερομαστε στις τεχνικες ατελειες του AC III.

Θυμαμαι διαβαζα το review του IGN ή Gamespot (δε θυμαμαι ποιο απ τα 2 ηταν) και ειχε στ αρνητικα οτι δεν υπαρχουν τα κτιρια-ιστορικα αξιοθεατα οπως στους προηγουμενους τιτλους. Τωρα ειναι δυνατον να παρεις τον συγκεκριμενο reviewer στα σοβαρα? Tι περιμενε να δει? Το Μadison Square Garden ή μηπως το Αγαλμα της Ελευθεριας? Αγγλικη Αποκια ηταν τοτε οι ΗΠΑ. Καμενη γη.

Gameplay εχει αναπτυγμενο οπως παραδειγμα τα naval battles αλλα εχει και πραγματα αχρειαστα για μενα. Ας πουμε οι αποστολες του Homestead ειναι τερμα βαρετες. Τα φρουρια των Αγγλων ειναι ναι μεν χαβαλες που ορμας μεσα και σφαζεις τους παντες αλλα δεν ειναι κατι που θα το θυμασαι μετα απο χρονια. Οι μαχες ειναι επηρεασμενες απο τη σειρα Βatman οποτε αυτο και μονο τις κανει λιγο challenging.

Τα μεγαλα προβλήματα στο παιχνιδι, περα απ τα τεχνικα ζητηματα τα οποια επαναλαμβανω δεν ειναι σε θεση ν αλλοιωσουν την εν γενει εικονα του παιχνιδιου, ειναι ο ιδιος ο Κονορ που παραειναι paperboy και νεροβραστος. Ωραια η ιδεα να κανουν εναν Ασσασσινο/Ινδιανο αλλα δεν ειχε το απαιτουμενο ειδικο βαρος για να σε κανει να δεθεις μαζι του. Κατι που φαινεται οτι διορθωνουν τωρα με τον Edward Kenway. Ακομα και σημερα, τον Ηaytham θυμαμαι εγω και κανεναν Κονορ. Υποβαθμισαν την ουσια και τον μυστικισμο του Ταγματος των Ασσασσινων (πραγμα που θα επαναλαβουν και στο Black Flag απ τα λεγομενα το σεναριογραφου σε προσφατες δηλωσεις του στην ComicCon) επειδη αφοσιωθηκαν ολοκληρωτικα στο να παρουσιασουν παραστατικα τον ανοιχτο πολεμο και τελος η ιδια η ιστορια (πλην του ending) ειναι λιγο εως πολλη αδιαφορη.

Julian 7/10/13 στο 1:26 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

1) To frontier ειναι πραγματικα απιστευτο οντως. Ξαναλεω αντικαθιστα ευκολα τις πολεις του ezio. Και το οτι οι πολεις ηταν ετσι οπως ηταν στεκει, αυτο το δεχομαι. Απλα σιγουρα το αστικο περιβαλλον ολων των αλλων AC ηταν καλυτερο. Ομως εκει χωνεται το συνορο και τα διορθωνει ολα. Μπορει να μην ειχε το ιδιο αποτελεσμα σε ολους αλλα σε μενα (και σε σενα απο οτι καταλαβαινω) ειχε πολυ ευεργετικα αποτελεσματα στο ολο design.

2) Τεχνικα μιλωντας ηταν καπως πιο τσαπατσουλικο αλλα τιποτα το ιδιαιτερα κακο. Μονο στο τελευταιο sequence μου φανηκε οτι ηταν πολυ σπασμενο, ισως και επιτηδες για να αυξησει την δυσκολια. Εκει μου κακοφανηκε δεν θα πω ψεματα αλλα ηταν ελαχιστος χρονος σε παιχνιδι 25 ωρων.

3) Τα homestead missions ειναι οντως παρα πολλα και βαρετα, αλλα αν θες να ασχοληθεις με την οικονομια του homestead τα κανεις γιατι σου ξεκλειδωνουν πραγματα. Το θεμα ειναι οτι εκτος ελαχιστων χρηματων και συνταγων δεν χρειαζεται να ασχοληθεις με την οικονομια. Ειναι κατι αχρειαστο ουσιαστικα ολο το κομματι το Homestead μονο αν θελει κανεις να ασχοληθει γιατι δεν μπορει να αφησει το παιχνιδι κατι και θελει να παιζει και ας κανει χαζομαρες. Εγω οτι λεφτα χρειαστηκα ποτε τα βρηκα απο θησαυρους.

Και τωρα το σημαντικο

4) Δυστυχως ο μυστικιστικος χαρακτηρας χαθηκε τελειως στο 3. Σου πεταγονταν Juno και πραγματα το οποια στα αλλα AC ηταν κρυφα και τα παρουσιαζαν με πολυ φειδω, καθε τρεις και λιγο. Αυτο εμενα με ξενερωσε. Που ειναι τα προηγουμενα AC που περιμεναμε 15-20 ωρες για να δουμε αναφορες στον πρηγουμενο πολιτισμο καιτι εγινε τοτε κλπ. Τωρα σου μιλαει λες και ειστε για καφε η Ηρα. Και στα λεει ολα δεν αφηνει τιποτα. Η ιδια ιστορια ηταν ψιλοαδιαφορη και ειχε μετριες αποστολες. Οι δολοφονιες των κεντρικων χαρακτηρων ηταν ωραιες αλλα σε εχωνε σε μεγαλες μαχες της Αμερικανικης Επαναστασης και αντι να σου εχει ατελειωτη επικουρα ειχε να πυροβολας με το κανονι και να δινεις εντολες για να ριξουν οι μπλε. Χαμμενες ευκαιριες.

Γενικα το ταγμα τον Ασσασσινων ειναι της πλακας πια χωρις τελετες χωρις ρητα χωρις τιποτα. Απλα πηγε ο κονορ στον παππου εκανε λιγο προπονηση φορεσε την ρομπα και αυτο ηταν. Μετρια και κει τα πραγματα. Για τον Κοννορ να σου πω την αληθεια πιστευω οτι αν ειχε εναν καλυτερο voice actor θα μας αρεσε. Δεν ξερω ετσι πιστευω εγω το ψιλοσυμπαθησα τελικα, και για οτι εκανε, και για οτι εχασε πολλα, και τον σχεδιασμο, την καταγωγη και την ιστορια του. Ομως ο voice actor παραηταν ρηχος, δεν μπορουσε να υποστηριξει τον ρολο. Ηταν μονοδιαστατος και μονιμα επιτεδευμενα θυμωμενος, για μενα το voice acting εκανε περισσοτερο κακο απο το γραψιμο των διαλογων και μονολογων. Ακομα και οταν ο Connor ελεγε κατι καλο, ηταν αδιαφορο λογω του βαρετου και επιπεδου τονου της φωνης του ηθοποιου. Δεν ξερω λεπτομερεια οκ, αλλα ο ezio ειχε πολυ καλυτερο ηθοποιο και 3 παιχνιδια στην διαθεση του. Τον altair στο πρωτο AC, τον βρηκα καλο αλλα συναμα αστειο λογω της Αμερικανικης προφορας. Γενικα πιστευω το παιχνιδι με το top character development ηταν το revelations περα απο αυτο δεν μπορω να πω οτι καποιο AC με εκανε να λατρευω καποιον χαρακτηρα. Στο revelations ναι respect και στους δυο γιατι ηταν τεραστιοι. Τωρα στα αλλα ετσι και ετσι. Ετσι και το 3.

Constantinos 7/10/13 στο 2:07 @ Julian Thumb up 1 Like

Γενικα ο Εzio ειναι απ τους πιο καλογραμμενους χαρακτηρες ever. Ιταλος, γοης, απερισκεπτος αρχικα μετα σοφος, ειχε ολο το πακετο. Βεβαια η αληθεια ηταν οτι αφιερωθηκαν 3 τιτλοι για παρτη του οποτε και αυτο βοηθησε.

Ο Αltair τωρα, προσωπικα μιλωντας, τον εχω σε περιοπτη θεση, πιο πανω απ ολους τους ασσασσινους γιατι εχω διαβασει πολλα πραγματα, backstory, τα βιβλια του Bowden, οπου εμαθα πραγματα για εκεινον που κακως δεν συμπεριλαμβανονται στα παιχνιδια εστω και με τη μορφη καποιων μικρων αναφορων.

Αν πρεπει να μιλησουμε παντως για τον καλυτερο Ezio στη σειρα, μαλλον θα επελεγα τον Ezio του Brotherhood οπου εκει ηταν στο peak του. Ωριμος γαρ, ηγετης του Ταγματος και γενικα ομορφυνε τον ιδιο τον Ezio η παρουσια του Cesare που μεχρι σημερα ειναι μακραν ο καλυτερος villain της σειρας. Η παρουσια του Ezio στο Revelations ναι μεν ειναι ιδιαιτερα εμβληματικη και επιβλητικη αλλα δεν ξερω τι εφταιξε. Τον παρουσιασαν υπερβολικα συνταξιουχο ή επαιξε ρολο το γεγονος οτι συνολικα το σεναριο του Revelations εμπαζε απο παντου και πηρε στη κατρακυλα και τον 50 φευγα Ezio. Αυτο πιστευω εγω.

Σ αυτο που λες για την Capitoline Triad (Juno, Minerva, Jupiter) και για τον First Civilization εχεις ενα δικιο, αν και το παιχνιδι το διορθωσε λιγο με το ending. Ειναι αληθεια αυτο που λες, οτι κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου, ειναι πολλη ατσουμπαλη η γνωριμια του Κονορ με την Juno κτλ. και γενικα δεν ηξεραν να κρυψουν το ολο backstory του First Civilization, τα πεταξαν ολα μεσα απ απ την αρχη και χωρις μετρο. Η φαση ειδικα εκει με τον αετο, με τον Κονορ και τη Juno παραηταν υπερβολικη. Aλλα το τελος πιστευω οτι καταφερε να διορθωσει τα κακως κειμενα του παιχνιδιου γυρω απ το θεμα. Γενικα, την καθε φορα που παιζεις AC και δεν εισαι υποψιασμενος τι θα μαθεις για τους Those Who Came Before, στο τελος ΠΑΝΤΑ μενεις μαλακας. Παντα ομως !!!!

Κατανοω την αναγκη της Ubisoft να επικεντρωθει στο open confilct αλλα στη τελικη ο μυστικισμος του AC ειναι το Α και το Ω στη σειρα, δεν νοειται ν απουσιαζει παντελως και ν αντικαθισταται με τον Achilles. Ημαρτον δηλαδη για Assassin's Creed μιλαμε.

Ο Κονορ και γενικα η καταγωγη του μισος Ινδιανος-Ασσασσινος/μισος Αγγλος Templar δινει καποια credits και ειναι εξυπνη γενικα η κινηση της Ubisoft ν απομακρυνθει λιγο απ τα τετριμενα και να στραφει λιγο στο project Kenway Saga αλλα τον παρουσιασαν υπερβολικα ως χαμαλη πολυτελειας-μισθοφορο. Γιατι αυτο ακριβως εκαναν. Συνεχεια, λιγο macho, λιγο νιανια, δεν ξερω, νεροβραστος ρε παιδι μου. Σιγουρα το voice acting ηταν και αυτο με τη σειρα του πολυ ανευρο αλλα δεν ευθυνεται σ αυτο ο ηθοποιος που εδωσε τη φωνη του. Παιζει ρολο τα κειμενα που του εδωσαν να διαβασει.

Julian 7/10/13 στο 2:35 Thumb up 0 Likes

Ενταξει για τον Connor δεν θα τον αναλυσω αλλο. Ειναι σιγουρα ο πιο αδυναμος χαρακτηρας απο τους Ασσασσινους που εχουμε παιξει και αυτο μονο εχει σημασια. Να σου πω την αληθεια δεν το εχω ψαξει παραπανω απο οσο δινουν τα παιχνιδια για τον Altair αλλα η μια ωρα που ασχοληθηκα μαζι στο revelations εφτανε για να τον συμπαθησω πολυ κατι που το AC1 δεν το καταφερε. Τουλαχιστον οχι μεσω των κειμενων, γιατι απο πραξεις εκανε παπαδες.

Οσον αφορα τον Ezio μου αρεσε παρα πολυ στο brotherhood γιατι γενικα μου αρεσε παρα πολυ το παιχνιδι. Το θεωρω το καλυτερο μαζι με το 2. Αλλα ατμοσφαιρα και αναπτυξη του χαρακτηρα και αρα συμπαθεια μου εβγαλε μου εβγαλε πιο πολυ στις αποκαλυψεις. Το παιχνιδι περα ειχε ωραια μουσικη ατμοσφαιρα και εκλεινε καλα καποια πραγματα. Αυτο εκανε. Διαφορετικα απο αποψη αποστολων και gameplay το θεωρω αδυναμο σε σχεση με τα αλλα δυο. Το μονο που αρεσε ηταν οι βομβες (και μαλλον ειμαι ο μονος) ολα τα αλλα τα ιδια η πιο αδυναμαρα (τα den defence και τα μερη του desmond ηταν αηδιες).

Εκει που μενω παλι ειναι στους Ασσασσινους και στην μαχη με τους Ναιτες αλλα και τον πρωτο πολιτισμο τα οποια παρουσιαστηκαν ατσουμπαλα με μια διαθεση να φευγουν σιγα σιγα απο την σειρα και να επικεντρωνομαστε στην εποχη. Κατι που θα γινει πολυ καλα απο οτι φαινεται στο 4, καθως φαινεται φανταστικη σε δομη και σχεδιασμο. Αλλα ανησυχω και γω για την ταυτοτητα. Οχι τιποτα αλλο αν ειναι ετσι να εκλεινε το AC, και να αρχιζε η ubi ενα αλλο frachise η μεμονωμενα παιχνιδια. Να μην τυρρανηθουν και αυτοι να ιπακουσουν καποιους κανονες για να ειναι AC το παιχνιδι, αλλα να μην ξενερωσουμε και μεις σε περιπτωση που το παιχνιδι ισα που ειναι AC, ισως και οχι..

Τεσπα ειδωμεν. Το μονο σιγουρο ειναι οτι η σειρα ειναι απο τις καλυτερες τη γενιας με 5 παιχνιδια τα οποια ειναι απο αξιολογα (1,3 για μενα παντα) μεχρι αριστουργηματα (2, brotherhood)

Constantinos 7/10/13 στο 2:52 Thumb up 0 Likes

Γενικα σαν σειρα, ως προς το σεναριο τουλαχιστον, ειναι πολυ μπροστα ! Εξακολουθω να πιστευω οτι σεναριακα, μαζι με το MGS ειναι οτι καλυτερο εχει υπαρξει. Προσωπικη αποψη !

Julian 7/10/13 στο 2:53 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

Α ναι ξεχασα να πω και αυτο. Η εισαγωγη με τον Haytham και τα πρωτες στροφες στην ιστορια αλλα και γενικα το χτισιμο ενος αξιοπρεπους και ιντριγκαδορικου backstory, ηταν απο αυτα που εκανε καλα σεναριακα το AC3. Σε φαση σε κεινο το σημειο πιστευα οτι το παιχνιδι μπορει να δωσει την καλυτερη ιστορια (στην εποχη και οχι στο overarching story στην present day).

Εγω παντως με τοσα παιχνιδια επικεντρωμενα στο ezio και τωρα στον 18ο αιωνα, θα ηθελα να δω ενα πισωγυρισμα στον μεσαιωνα και στον ezio η σε καποιο μαθητη του ezio πρωτοεμφανιζομενο. Θελω να δω μεσαιωνα με την τωρινη τεχνολογια και την μοναδικη ικανοτητα των AC να σε βαζουν στο κλιμα και στο χωρο σε μια δεδομενη εποχη. Το AC1 το παιξα μετεπειτα και δεν μου εβγαλε οσο "βυθισμα" μου εβγαλαν τα αλλα και αυτο εν μερει οφειλεται φανταζομαι στην πιο δουλεμενη τεχνολογια και πιο στις πιο γεματες πολεις των μετεπειτα παιχνιδιων. Αν και στο AC3 αδεις μου φανηκαν οι πολεις αλλα ειπαμε εκει το focus ηταν και σε αλλα πραγματα.

Σεναριακα ναι τα σπαει. Το MGS ειναι λιγο πιο μπροστα ομως ;) Τα τελευται δειγματα και τον δυο σειρων δεν με ενθουσιασαν παντως πιο πολυ μιλαω για τα πιο πριν.

tiflopodikas 7/10/13 στο 3:54 @ Julian Thumb up 0 Likes

Το 1 είναι πολύ καλό,εγώ το είχα αγαπήσει φοβερό παιχνίδι,και ειδικά σε σενάριο το καλύτερο AC για μένα.

forneverarrow 7/10/13 στο 7:27 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

Ας μου πει κανείς τη γνώμη του γιατί θα καταντήσω τρελός :-)

Είχε το τέλους του 3 κάποιο ψήγμα επεξήγησης ή έστω κορύφωσης?? Σαν story και σαν δομή και σχεδιασμό το 3 ήταν το αγαπημένο μου. Προσωπικά δέθηκα με τον Connor και την ιστορία του, περισσότερο από ότι με τον άψυχο Altair και τον κουραστικό (μετά το 2) Ezio... Αλλά όταν έφτασα στο τέλος του 3 έμεινα με το Dual Shock 3 στο χέρι σαν άγαλμα, σε φάση "τι ήταν αυτό τώρα"??

SPOILER: Ο Desmond πέθανε. Τι έγινε μετά?? Σώθηκε ο κόσμος ή χάθηκε?? Οι άνθρωποι έγιναν σκλάβοι των "θεών" του πρώτου πολιτισμού?? Μετά την επιλογή του Desmond στο τέλος, τον βλέπουμε τέζα και καπάκι credits!

Constantinos 7/10/13 στο 15:46 Thumb up 0 Likes

O Desmond λογικα πεθανε ! Εκτος και αν γινει κανα κουλο στο Black Flag που δεν το βλεπω ομως εφικτο να γινεται. Ο κοσμος σωθηκε απ την καταστροφη. Οταν εμφανιζονται οι τιτλοι τελους, ακους καποια αποσπασματα ειδησεων που λενε οτι υπηρξαν καποιες μικρες καταστροφες απο ηλιακες φλογες αλλα μεχρι εκει. Στο 4 θα φανει λογικα τι θα πραξει η ελευθερη πλεον απ τα δεσμα της Juno. Λογικα κατι κακο για την ανθρωποτητα καθως λεει στο τελος στον Desmond οταν κειτεται στο εδαφος you played well your part Desmond, now it's time to play mine ή καπως ετσι τελος παντων.

Στο τελος του 3, η Juno εξηγει στον Desmond διαφορα ενδιαφεροντα πραγματα. Λεει οτι αρχικα συνυπηρχαν ειρηνικα οι ανθρωποι με την Capitoline Triad μεχρι να ξεσπασει η καταστροφη. Η Juno αναφερει οτι η Capitoline Triad προκειμενου να σωθει απ τον αφανισμο προσπαθησαν να μεταφερουν το πνευμα τους σε ανθρωπινο σωμα μηπως καταφερουν και σωθουν. Μαλιστα αναφερει οτι ειχε εναν αντρα η Juno, τον Aida, ο οποιος προσφερθηκε εθελοντικα να θεσει το ιδιο του το σωμα ως πειραμα τ οποιο τελικα δεν λειτουργησε με αποτελεσμα λιγο αργοτερα ο Aida να πεθανει καθως το σωμα του δεν αντεξε το πειραμα της ψυχικης μεταφορας.

Τοτε εχτισαν διαφορους ναους στα εγκατα της γης, το ενα απ αυτα ηταν το Grand Temple, στ οποιο "φυλακιστηκε" η ψυχη της Juno, αρχικα για να μελετησει λυσεις εναντια στην ηλιακη απειλη ομως μετεπειτα εγινε η ιδια της η φυλακη καθως καλλιεργησε το μισος της απεναντι στους ανθρωπους οντας απομονωμενη για παντα εκει. Φυλακιστηκε εκει απ τους αλλους 2 θεους την Minerva & τον Jupiter γιατι ειχαν αρχισει να καταλαβαινουν οτι η Juno αν εμενε ελευθερη θα στοχευε στο να καταστρεψει τους ανθρωπους. Η Juno λοιπον οντας παγιδευμενη στο Grand Temple, επιθυμουσε διακαως την ελευθερια της και το μονο που μπορεσε να κανει ηταν ν αλλοιωσει το ρου της ιστοριας με το να δημιουργησει την αντιπαλοτητα των Assassins & των Templars, δινοντας τους σαν εργαλεια ελεγχου του ανθρωπινου μυαλου τα Pieces of Eden που στην ουσια ηταν οι χαρτες που θα οδηγουσε ενα απ τα 2 ταγματα, κυριως ομως τους Ασσασσινους, στο Grand Temple, για να την ελευθερωσουν. Πραγμα που εγινε με τον Desmond στο AC III.

Eλπιζω να βοηθησα οσους ειχα καποιο κενο απ τη συνολικη ιστορια.

forneverarrow 7/10/13 στο 16:14 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

Ευχαριστώ πολύ Constantine! Τώρα συμπληρώθηκε το κενό που είχα στο τέλος. Βασικά, δεν είχα καταλάβει γιατί η Juno είχε κόντρα με τη Minerva. Θα ξαναπαίξω το 3 με ησυχία γιατί όταν το τερμάτισα είχα παρέα ένα 15αχρονο ξάδερφο που ξέρει μονο CoD και με έπριζε :-)... Άντε μετά να βγάλεις νόημα...

Constantinos 7/10/13 στο 19:33 Thumb up 1 Like

Eνταξει η αληθεια ειναι οτι και γω δεν τα καταλαβα ολα με τη μια. Τη τελευταια σκηνη στο Grand Temple, την επαιξα playback ξανα και ξανα και ξανα μεχρι να καταλαβω τι παιζει. Οταν τερματισα το παιχνιδι, δεν ειχαν βγει spoilers και βιντεακια στο YouTube για να με βοηθησουν να καταλαβω τι γινεται.

Το 50% του παιχνιδου ειναι το σεναριο παντως. Πολλοι επειδη παιζουν μονο τα single story missions skipαροντας τα διαφορα cinematics, δεν μπαινουν στο πετσι του παιχνιδιου. Εδω φιλος μου τερματισε το 3 χωρις καν να δει τη σκηνη στο Grand Temple. Ενταξει λεει αφου το τερματισα, τι με νοιαζει? Δεν ειναι ο μονος ομως. Ενταξει καταλαβαινω οτι πανε πολλοι και νοικιαζουν απο video clubs παιχνιδια για να κανουν ενα βιαστικο playthrough, τερματιζοντας το παιχνιδι για να το γυρισουν εγκαιρως, δεν ειναι κακο. Εμενα μ ενοχλει γενικα οταν αυτο επαναλμβανεται για τ οποιο παιχνιδι και στο τελος σου λενε μουφα το ταδε παιχνιδι. Κατσε ρε μεγαλε, δεν εχεις καταλαβει καν τι παιζει ετσι, πως εκφερεις γνωμη?

Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.

forneverarrow 7/10/13 στο 21:36 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

Κοίτα, συμφωνώ σε όλα. Αλλά όντως το τέλος του 3 ήταν κάπως απότομο. Έπρεπε να αφιερώσουν περισσότερη ώρα στο τελικό cinematic. Εγώ προσδοκούσα, να σου πω την αλήθεια, κάτι σε στυλ MGS 4 στο τέλος ή έστω Bioschock Infinite ή Mass Effect 3 (με το extended ending βέβαια). Όταν έχεις βγάλει άλλα 4 στη σειρά πιο πριν (βάζω και τα Brotherhood και Revealations), πρέπει τουλάχιστον να δώσεις ένα δυνατό φινάλε!

Αυτό που ήταν επίσης λάθος, ήταν η κάπως άτσαλη εξιστόρηση στο 3. Το χάσμα από την εποχή του Ezio μέχρι την Αμερικάνικη επανάσταση είναι μεγάλο και γίνεται ακόμη μεγαλύτερο ξεκινώντας παίζοντας με ένα Templar (!) του οποίου ο γιος γίνεται Assassin. Και, οκ, είχε τις στιγμές που σε έκανε να ανατριχιάσεις, ειδικά προς το τέλος με τη σχέση του Connor με τον Heytham ή τις άκρως ατμοσφαιρικές φάσεις της επανάστασης (Tea Party, Bunker Hill κλπ.) που εμένα ως ιστορικό μου άρεσαν (σε όλα τα AC το ιστορικό στοιχείο είναι προσεγμένο). Δεν ξέρω όμως αν το πρόσεξες, λίγο πριν σκοτώσει τον πατέρα του ο Connor έγινε για πρώτη φορά μια συζήτηση που άφηνε να εννοηθεί ότι οι Templars με τους Assassins διαφέρουν τελικά ελάχιστα... Αυτό έδρασε κάπως αποπροσανατολιστικά και κάπου ξέφυγε από την πεπατημένη όλων των προηγούμενων τίτλων.

ggaammeerr 7/10/13 στο 19:56 Thumb up 0 Likes

Σαν επιλογος τριλογιας το τελος του 3 δεν ηταν το καταλληλο.Αλλα εχει πολυ ενδιαφερον να δουμε τι θα κανουνε στην συνεχεια.Παντως γενικα το σεναριο του AC ειναι πολυ μπερδεμενο και μονο απο τα παιχνιδια και ποσο μαλλον μονο απο ενα walkthrough δεν θα καταλαβεις πολλα.Θελει μπολικο ψαξιμο για να καταλαβεις τα παντα.Εγω παντως ειμουν ψημενος για day one AC 4 (γιατι θελω πολυ να δω την συνεχεια της μοντερνας εποχης) αλλα τι να κανουμε που ειναι και το BA:origins στη μεση. :)

Constantinos 7/10/13 στο 20:07 @ ggaammeerr Thumb up 0 Likes

Κοιτα απ τη στιγμη που θα βγει και για το ps4, μπορεις να κανεις υπομονη. Δηλαδη παιχνιδια οπως AC4, Watch Dogs κτλ. απ τη στιγμη που θα βγουν και στο ps4, δεν εχει νοημα να τα παρεις τωρα στο ps3. Τωρα προεχουν το Beyond, Batman και μετα το Castlevania.

Δεν εχει μπερδεμενη η ιστορια του AC απλα θελει λιγο παρατηρητικοτητα. Βεβαια αν κατσει ενα παιδακι 12 χρονων ή καποιος που δεν ξερει γρι αγγλικα να το παιξει, λογικο ειναι να μην καταλαβει πολλα απ τη στιγμη μαλιστα που μπλεκει το fiction με την ιστορια αρκετα. Απο κει και επειτα πορωμενος φαν να εισαι οπως ειμαι εγω, λιγο να το ψαξεις παραπανω, θα καταλαβεις πραγματα.

Διαφωνω που λες οτι το ending του 3 δεν ηταν καταλληλο. Υποτιθεται συμβαινουν 2 πραγματα, που κανεις δεν τα περιμενε. 1. ο θανατος του Desmond και 2. αποκαλυπτεται ο πραγματικος σκοπος της Juno. Κανεις δεν περιμενε να συμβουν τα παραπανω οποτε απο μονα τους αυτα τα 2 συμβαντα ηταν highlights. Απο κει και επειτα, ερχονται νεες πληροφοριες για την Capitoline Triad και για τον First Civilization. Μαζι με το ending του Revelations, ειναι τα καλυτερα endings της σειρας by far.

ggaammeerr 7/10/13 στο 22:21 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

Αυτο ακριβως.Το κλεισιμο του 3 ειχε μια πολυ απροσμενη καταληξη.Ναι μεν οπως ξαναειπα εχουμε να δουμε ωραια πραγματα στο μελλον αλλα η καταληξη του Desmond δεν ηταν αυτο που περιμενα.Προσωπικα μου εδωσε την αισθηση οτι η Ubi διαλεξε τον ευκολο δρομο για να κλεισει την τριλογια του desmond και αυτος ο δρομος δεν ηταν αλλος απο το να τον ξεκανει...Για να μην μιλησω για τον Vidic,που δεν φτανει που ειχε ελαχιστη συμετοχη σε ολη τη σειρα,αλλα ειχε και εναν απο τους πιο αποτομους θανατους...Καλα το Revelations ειναι αλλου...

Constantinos 7/10/13 στο 23:53 @ ggaammeerr Thumb up 0 Likes

Μα σου εξηγειται οτι οι Templars την σημερον ημερα, δεν εχουν καποια ιεραρχια ή καποια κεφαλη. Ο Vidic ηταν απλα ο υπευθυνος της Abstergo Industries. Δεν ηταν ποτε ο villain της σειρας. Oι Templars εχουν απορροφηθει απ το συστημα σε ολους τους τομεις της κοινωνιας. Απ τη πολιτικη εως την επιστημη και απ την ψυχαγωγια εως τη οικονομια. Ειναι περισσοτεροι απ τους Ασσασσινους και εχουν προσβασεις παντου σε σχεση με τους Ασσασσινους οι οποιοι λειτουργουν πιο εξτρεμιστικα αν θες.

Εμενα παλι μπορει να με ξενισε αρχικα το αδειασμα του Desmond αλλα θα ηθελα να δω και μια εναλλακτικη οδο. Μην ξεχνας ομως οτι ο Desmond δεν τελειωσε ακριβως μιας και ο Edward Kenway ειναι προγονος του. Περισσοτερα δεν σου λεω :). Θα τα δεις :).

forneverarrow 8/10/13 στο 7:12 @ Constantinos Thumb up 0 Likes

Ναι, αλλά το Animus πως θα δουλέψει με τον Desmond νεκρό?? Εκτός αν μας πουν ότι είχε κάποτε ένα εξώγαμο και αυτός :-) και τώρα είναι η σειρά του!

Julian 7/10/13 στο 22:54 Thumb up 0 Likes

Batman, castlevania, watch dogs, AC4 θα τα λιωσω ολα! :D Κλασικες παιχνιδαρες σε τελος γενιας!

Για μενα απο το AC4 να περιμενετε ενα πολυ καλο παιχνιδι, αλλα οχι ενα true assassin's παιχνιδι. Πιστευω πια τα AC θα επικεντρωσουν πιο πολυ στα "τοτε" γεγονοτα παρα στο γενικο story με τον πρωτο πολιτισμο. Προσωπικα με τα AC2 και ACB ειχα ενθουσιαστει με το overarching story, ειδικα με το δευτερο. Απο το revelations ομως και μετα, και πιο πολυ στο 3, φαινεται οτι η ομαδα θελει να πεταξει καποια στοιχεια απο την σειρα και να επικεντρωσει σε αλλα..

Ενδεχομενως καλυτερα ετσι, αν ειναι τα επιμερους στοιχεια να σερβιρονται ατσαλα και με τροπο και δεν ικανοποιει κανεναν ας κανει το team αυτο που θελει και κρινουμε εμεις αν ειναι καλο η οχι.

Σχετικα με την συνεχεια αν υπαρξει, θα ειναι εχουν πολλες ευκαιριες να μας δειξουν ενδιαφεροντα πραγματα, μετα την αποφυγη του τελους του κοσμου με τον παλμο του ηλιου (btw εχει συμβει στην Αμερικη ενα τετοιο γεγονος σε πολυ μικροτερη κλιμακα βεβαια με αποτελεσμα να καουν ολοι οι μετασχηματιστες και να μην υπαρχει ρευμα για χιλιομετρα και για μερες, δηλαδη το φαινομενο ειναι υπαρκτο. Ωστοσο το μαγνητικο πεδιο της Γης φροντιζει ετσι ωστε να ειμαστε ασφαλεις, φαινομενο που εκδηλωνεται περισσοτερο στην Νορβηγια που ο ουρανος γινεται πρασινος που και που, για αυτο στο τερματισμο του 3 η Γη εχει ενα πρασινο πεδιο γυρω γυρω, Δεν θυμαμαι πως λεγεται το φαινομενο καπως ονομαζεται αλλα μου διαφευγει τωρα), που εχουν να κανουν με την juno και την θεληση της να υποδουλωσει τους ανθρωπους. Με αλλα λογια υλικο υπαρχει απλα πιστευω εσκεμενα δεν θα το χρησιμοποιησουν. Και πως να το κανουν αλλωστε με ετησια παιχνιδια. Θελει χρονο να δεσει ενα μεγαλο και πολυπλοκο story.

Ασχετο οι naval battles με manowar ειναι επικες!

Julian 7/10/13 στο 22:55 @ Julian Thumb up 0 Likes

Aurora Borealis λεγεται το φαινομενο. Μακαρι καποια στιγμη να το βιωσω απο κοντα θα ειναι σοκ και δεος.

ggaammeerr 7/10/13 στο 23:11 @ Julian Thumb up 0 Likes

Κοιτα η αληθεια ειναι πως αν μετα το 4 συνεχισουν με τους πειρατες τα καραβια κλπ. ναι τοτε κι εγω πιστευω πως θα χαθει η μπαλα.Αλλα ως τωρα κανενα ΑC δεν μου εδωσε αυτην την αισθηση και κυριως το Revelations!!!Και πιστευω πως στην modern ιστορια θα δουμε πολυ καλα πραγματα.Υπομονη λιγες μερες ακομα για το παιχνιδι.

Constantinos 7/10/13 στο 23:43 Thumb up 1 Like

Το team της Ubisoft εχει δειξει οτι δεν αρεσκεται στη στατικοτητα ως προς το AC. Το πιο ευκολο πραγμα θα ηταν να κυκλοφορουσε ενα παιχνιδι καθε χρονο βασιζομενο στην συνταγη των AC με πρωταγωνιστη τον Εzio.

Παρα ταυτα, εδωσε τη δυνατοτητα να παρουμε γευση Κωνσταντινουπολη, Καππαδοκια, Αναγεννησιακη Ιταλια, Αμερικανικη Επανασταση και τωρα West Indies. Λογικο ειναι να θυσιαστει κατι προκειμενου να τα δουμε ολα αυτα. Εκριναν οτι ο μυστικισμος του Ταγματος πρεπει σιγα σιγα να εκλειψει για να γινει πιο πιστευτη η ατμοσφαιρα της εκαστοτε εποχης. Δεν μ ενοχλει εμενα αυτο ιδιαιτερα, αρκει να συνεχισουν να πειραματιζονται ορθολογικα και οχι προς τερψιν της κονομας. Τουλαχιστον, δειχνουν οτι δουλευουν και δεν μαλακιζονται.

Αν μπορουν να κυκλοφορουν ΑC ανα χρονο μαγκια τους και ας τους καταλογιζουν οτι ειναι φραγκοφονιαδες. Εξαλλου κανεις δεν κανει καμια δουλεια, αν δεν υπαρχει οικονομικος οφελος ή κερδος. Αρκει να μην ειναι προχειροφτιαγμενο.

« ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Σχολιάστε χρησιμοποιώντας τη δική σας εικόνα-gravatar.
Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish, και μην βγαίνετε εκτός θέματος. Πατώντας "Αποστολή" ταυτόχρονα αποδέχεστε και τους Όρους Χρήσης. Αν κάνετε σχόλιο για πρώτη φορά στο site ή αν το σχόλιό σας δεν εμφανιστεί αμέσως, μην ανησυχείτε καθώς αναμένει έγκριση διαχειριστή.