alt text

Κλειστοφοβικές επαύλεις, ζόμπι, σατανικές παγίδες. Το μεγαλείο του τρόμου του Resident Evil ξεκίνησε κάπως έτσι και τώρα έχετε την ευκαιρία να το (ξανα)ζήσετε. Το Resident Evil HD remaster είναι μια νέα έκδοση υψηλής ανάλυσης του remake του πρώτου Resident Evil που βγήκε το 2002 στο Gamecube.

Ας θυμηθούμε λίγο την ιστορία του Resident Evil. Μια σειρά από αποκρουστικά άγριες δολοφονίες λαμβάνουν χώρα στο δάσος κοντά στη Raccoon City και όλες έχουν ως κοινό στοιχείο τον κανιβαλισμό των θυμάτων. Σε μια απόπειρα να βρουν τους συναδέλφους τους που εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς, τα μέλη της ειδικής ομάδας S.T.A.R.S (Special Tactics and Rescue Service) Jill Valentine, Chris Redfield και άλλοι, καταφεύγουν κυνηγημένοι σε μια τεράστια και αλλόκοτη έπαυλη, που είναι γεμάτη με ζόμπι, τέρατα και σαδιστικές παγίδες.

Το στοιχείο του κλασικού survival horror είναι εδώ. Προσωπικά μου είχε λείψει αυτή η αίσθηση. Τα αντικείμενα δεν ξαναεμφανίζονται, οι σφαίρες είναι περιορισμένες και πολλές φορές είναι προτιμότερο να τρέξετε παρά να σταματήσετε και να σκοτώσετε ζόμπι αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο. Ακόμα και η σειρά που παίρνετε αντικείμενα για τους διάφορους γρίφους έχει αντίκτυπο στην διευθέτηση του inventory. Μπορείτε να παίζετε με τον αρχικό χειρισμό που θυμίζει... τανκ, αλλά και με πιο σύγχρονο και άμεσο χειρισμό του χαρακτήρα. Το πρόβλημα με τον νέο τύπο χειρισμού είναι ότι εξαρτάται από τη θέση της κάμερας. Αυτό σημαίνει ότι ο χειρισμός “αποπροσανατολίζεται” κάθε φορά που αλλάζετε κάμερα, πράγμα που συμβαίνει συχνά όσο κινείστε στα στατικά περιβάλλοντα του παιχνιδιού, γεγονός που σας κάνει να χάνετε για λίγο τον έλεγχο του χαρακτήρα ή να κάνετε κύκλους μεταξύ προηγούμενης και επόμενης σκηνής.

Σα να την κάτσαμε τη βάρκα...

Σα να την κάτσαμε τη βάρκα...

Το Resident Evil HD remaster δεν προσφέρει πολλά παραπάνω σε θέματα περιεχομένου, εκτός από μικρά πράγματα όπως οι επιπρόσθετες στολές της Jill και του Chris οι οποίες προέρχονται από τα νεότερα παιχνίδια της σειράς. Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στον οπτικό τομέα αφού υποστηρίζονται υψηλότερες αναλύσεις και πλατιές οθόνες. Το μεγαλύτερο και εμφανέστατο πρόβλημα είναι τα prerendered περιβάλλοντα. Η προτιμότερη μέθοδος θα ήταν να ξέθαβαν τα παλιά αρχεία από παλιούς σκληρούς στην Capcom και να τα είχαν δουλέψει σε υψηλότερη ανάλυση, αλλά απ' ότι φαίνεται χρησιμοποιήθηκαν τα παλιά περιβάλλοντα αυτούσια από το GameCube με την ανάλογη επεξεργασία, scaling και ένα ανεπαίσθητο noise filter για να κρύβει τις ατέλειες. Το αποτέλεσμα είναι αισθητά θολό, ευτυχώς όχι τόσο ώστε να χαλάει την απίθανη ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, με αποτέλεσμα μετά από λίγο να το ξεχνάτε. Τα μοντέλα έχουν εμφανείς βελτιώσεις, κυρίως όσον αφορά τη λεπτομέρεια στα πρόσωπα και στα ρούχα, ώστε να μην φαίνονται παράταιρα σε υψηλότερη ανάλυση.

Ο ήχος έρχεται για να συμπληρώσει με μαεστρία την εμπειρία τρόμου. Η μουσική είναι ατμοσφαιρική εκεί που πρέπει και κορυφώνεται σε στιγμές αγωνίας, ενώ γίνεται και μαεστρική χρήση της απόλυτης σιωπής που εντείνει την αγωνία. Τα ηχητικά εφέ δίνουν και αυτά ρέστα, αφού είναι μελετημένα ειδικά για το παιχνίδι. Από τις ανατριχιαστικές φωνές των ζόμπι και των μεταλλαγμένων τεράτων μέχρι το εκκρεμές του ρολογιού στην τραπεζαρία της έπαυλης, βρίσκονται εκεί για να σας βυθίσουν στον εφιάλτη. Οι φωνές παραμένουν ίδιες με αυτές στην έκδοση του GameCube. Μπορεί να μην υπάρχουν Jill sandwiches αυτή την φορά (αν και θα το θέλαμε), αλλά μερικές ατάκες εξακολουθούν να είναι απίστευτα αστείες.

Τελικά είναι το Resident Evil HD remaster μια εμπειρία που αξίζει να ζήσετε; Η απάντηση είναι καταφατική. Δεν πρόκειται για ένα ακόμα παιχνίδι survival horror. ΕΙΝΑΙ το survival horror αυτοπροσώπως. Ξεχάστε όλες τις σύγχρονες μισές δουλειές ή τα πρόσφατα Resident Evil που το έχουν γυρίσει στη δράση. Αυτή η ένεση καθαρού survival horror που αφενός έχει απαιτήσεις από τον παίκτη και αφετέρου σηκώνει την τρίχα κάγκελο χωρίς φτηνιάρικα τρομάγματα, είναι ότι χρειάζεστε. Το Resident Evil παραμένει ένα κλασικό παιχνίδι και η νέα αυτή έκδοσή του ενδείκνυται για όσους το αγάπησαν στα νιάτα τους, αλλά και για όσους θέλουν να το γνωρίσουν τώρα.

  • Αγνό survival horror
  • Τρομερή, ανατριχιαστική ατμόσφαιρα
  • Οι διάλογοι παραμένουν αστείοι
  • Η καλύτερη έκδοση του Resident Evil τώρα και σε HD
  • Ο νέος χειρισμός “αποπροσανατολίζεται” κάθε φορά που αλλάζει το σκηνικό
  • Τα prerendered περιβάλλοντα είναι κάπως θολά
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC (review)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Capcom
ΕΚΔΟΣΗ:Capcom
ΔΙΑΘΕΣΗ:Download
ΕΙΔΟΣ:Survival horror
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.capcom.co.jp/biohd/en/index.html
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:20/1/2015
PEGI:18
  • Andreas

    Οκ έχετε νέο απο το site μπορείτε να ησυχάσετε τωρα

    Δεν έχω παίξει ποτέ το resi 1 δεν ξέρω ίσως θα περιμένω όταν θα είναι κάπου στα €10

  • fmnc

    Τέρμι, άσε τα πολιτικά. Πίκρανες όλους τους ψηφοφόρους του Σύριζα... Τουλάχιστον κράτα το μαγαζί ανοιχτό και θα συνεχίσουμε να το στηρίζουμε (όσοι απομείνουμε).

    • http://game20.gr Terminator

      Παρακαλώ όχι άλλα σχόλια εκτός θέματος.

    • Cerivus

      Γιατι το λες αυτό τι έγινε ?

      • fmnc

        Just leave it...

  • Zaratoth

    Ωραία φαίνονται τα γραφικά. Ίσως είναι η ευκαιρία να το παίξω, καθώς δεν έχω ασχοληθεί ακόμα.

    Αυτό.

  • VagDog

    Καποια στιγμη θα το κατεβασω το game απο το ps store.... Για την ωρα εχω να περιπλανηθω στα βουνα του Kyrat με τον φιλο Ajay....!!!!

    Υ.Γ Οντως δεν ειναι καλο σε αυτο το site να μπλεξουν τα πολιτικα γιατι θα καταστραφει , αλλα ελατε τωρα ρε παιδια που σας πειραξε ολους αυτο εδω το πραγμα που ανεφερε ο Termi.... Τοσο κομματοσκυλα ειστε ολοι ??? Σορρυ για την εκφραση , αν καποιους τους ενοχλησει....!!! Εγω παντως για ενα τετοιο λογο δε φευγω απο το site , γιατι με καλυπτει στο τομεα που μπαινω να ενημερωθω... Δηλαδη το gaming....!!!!

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    Παιχνιδάρα απλά όχι αστεία. Μπορεί το port να έχει τα παλιά low res textures στο background και να ψιλοκακοφαίνεται γιατί ο χαρακτήρας είναι high res και κάνει αντίθεση αλλά και πάλι τα ατμοσφαιρικά γραφικά του παιχνιδιού γεράσαν όμορφα.

    Μπορεί να έχει tank controls αλλά είναι απόλαυση , πω και αυτές οι fixed camera.. πόρωση. Το τερμάτισα χθες και με πήγε πίσω πολλά χρόνια , 2002 ~ εποχές που η capcom προσπαθούσε όταν έκανε κάτι και το έκανε σωστά χωρίς να προσπαθεί να μιάσει σε κανένα.

    Ελπίζω να πάνε λίγο στο παρελθόν και να δουν να μάθουν πως να φτιάχνουν όπως παλιά. Επίσης ελπίζω να μεταφέρουν το RE : Zero όσο πιο γρήγορα γίνεται , που θα γίνει λογικά αφού έχει την ίδια μηχανή και να ειναι καλύτερο το port <.<

  • Zaratoth

    Παρεπιπτόντως, είχα τσιμπήσει πριν κανά δυο μήνες τα RE 4 και Revelations από Public. Δοκίμασα να παίξω το 4 αλλά είχε ΑΘΛΙΟ χειρισμό και ηλίθια κάμερα. Το Revelations είναι μια από τα ίδια;

    • Φοίνικας ο Τέταρτος

      Ίδια είναι νομίζω ναι , τα έχω παίξει και τα 2 κάμποσο και δεν θυμάμαι απέξω (ντροπή) αλλά επειδή με βόλευε και στα 2 άσχημα ο χειρισμός και η κάμερα πρέπει να είναι παρόμοιος

    • TormentedPuppet

      Σε ποιό σύστημα το έχεις το Revelations; Στο Wii U ο χειρισμός δεν είναι καλός. Στο PC με ποντίκι είναι κομπλέ. Η κάμερα είναι λίγο πιο απομακρυσμένη αλλά πάλι τύπου over the shoulder.

    • OliThai

      To Resident Evil 4(ιερόσυλε gamer) 😛 παραμένει(για μένα και για πολλούς ακόμη)ένα απο τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ μετά τα τρία πρώτα της σειράς!Όσο για το Revelations,είναι επίσης αρκετά καλό και εξίσου τρομακτικό (πάντα σε σχέση με το 5 και 6)!Ο χειρισμός και η κάμερα είναι χαζές λεπτομέρειες και δικαιολογίες!Δηλαδή οταν έπαιζες εσύ τα πρώτα 3 RESI,τι έκανες?Τα παρατούσες στα πρώτα 5 λεπτά,λόγω κάμερας και χειρισμού?! 😛 Αυτά διαβάζουν οι νεότεροι γκέιμερς(που έχουν μάθει τελείως διαφορετικά)και δεν πλησιάζουν τα παλία ΓΝΗΣΙΑ παιχνίδια!

      • TormentedPuppet

        Δώσε πόνο Oli!

        • OliThai

          😛

      • Zaratoth

        Δεν έχω παίξει κανένα Resident Evil και είπα να κάνω την αρχή με το 4 και....ξενέρωσα. Καταλαβαίνω πως είναι χιουμοριστικό το κείμενό σου, αλλά δεν μπορώ να χάνω το χρόνο μου σε ένα παιχνίδι στο οποίο παλεύω ενάντια στους ίδιους τους μηχανισμούς του. :-/

        Για PC τα έχω και τα δυο.

        • StratosGK

          Οι μηχανισμοί του είναι φτιαγμένοι έτσι ώστε να προσθέτουν στο survival horror στοιχείο. Ο ίδιος ο χαρακτήρας έχει κάποιους περιορισμούς που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. Το RE4 είναι το πέρασμα από το Survival Horror σε Action Survival Horror Adventure που είναι τα άλλα. 😛
          Νομίζω ότι δεν βοηθάει να εκτιμήσεις και πολύ την αρχική ιδέα της σειράς.

      • Μάκης

        Αδερφέ απλά έγραψες με τα όσα είπες!! συμφωνώ και επαυξάνω...

      • Panzerfaust

        To 4 είναι το καλύτερο απο τα νεα RE και η πραγματική του εξέλλιξη απο τα παλιότερα, τωρα όσοι γνωρίζονται με την σειρά απο τα 5-6 λογικό είναι να τους κακοφαίνεται το REmake, ελπίζω πάντως να τα πάει καλά και να δούμε και remake στο 2.

        • OliThai

          Κι εγώ το ελπίζω..! 😛 Για να δούμε!

  • Schoumi

    Υπερβολικά μικρό και συνοπτικό review. Περίμενα κάτι παραπάνω... Τέσπα, όσοι παραπονιέστε για τη θολούρα, χώστε του ένα sweetFx. Επίσης, το κάνει χρωματικά πιο όμορφο. (http://sfx.thelazy.net/games/preset/2852/). Btw, η ατάκα που λέει ο Barry για το sandwich υπάρχει ακόμα. Την πέτυχα πριν 4 'μέρες. Πρέπει να πάρετε την καραμπίνα, και στον προθάλαμο που κατεβαίνει το ταβάνι για να σας κάνει χαλκομανία, προσπαθήστε να φύγετε κάνοντας πολλά κλικ, στην πόρτα της εξόδου.

    Όσο για τον Zaratoth από πάνω, το Revelations είναι πολύ καλό. Ασχολήσου ! Έχε μόνο υπόψιν ότι είναι port από Nintendo DS και θα το λατρέψεις. Δε βγήκε τυχαία και για pc... Έκανε επιτυχία !!!

    • http://www.game20.gr Marioland

      Δεν λέει Jill sandwitch. Αντ´ αυτού λέει "A second late, you could fit nicely into a sandwich". Cheesy, αλλά όχι το "you were almost a Jill sandwitch". To review ειναι συνοπτικό γιατί θα ήταν λίγο άσκοπο να ξαναέκανα review την έκδοση για Gamecube. Επικεντρώθηκα στις αλλαγές και στο γενικό feeling να παίζεις ένα κλασσικό survival horror μετά απο τόσα χρόνια.

    • Φοίνικας ο Τέταρτος

      Δεν πρέπει να κάνεις πολλά κλικ στην πόρτα της εξόδου , πρέπει να κάνεις 1 κλικ στην πόρτα της εξόδου και 1 κλικ στην πόρτα του δωματίου της καραμπίνας που είναι κλειδώμενη και αυτή , και καλά ελεγχείς όλες τις εξόδους και δεν ανοίγει καμία απελπίζεσαι και ξεκινά το cutscene

      Άμα δεν πατήσεις και τις 2 πόρτες δεν έρχεται ο Barry να σε σώσει δεν κάνεις trigger το event chain

  • raiden5

    Το απολυτο resident evil, το τελευταιο πραγματικο resident evil ηταν το code veronica, απο εκει κ μετα η σειρα εγινε για τα πανηγύρια...action κ αγιος ο Θεος, ακομα κ το 4, καλο παιχνιδι μεν αλλα οχι resident evil.

    Νιωθο τυχερός που άρχισα να παιζω games εκεινη την χρυση εποχη με αυτα τα διαμαντια κ δεν ξεκίνησα στο 360 κ ps3 οταν άρχισε να γινετε μοδα το casual gaming γτ θα ειχα διαφορετικα μυαλα τωρα.

    Οι νεαροι οφείλουν το παιξουν για να δουν πως ηταν τα πραγματικα hardcore παιχνιδια τοτε, κ τι σημαινει πραγματικα survivor horror, χωρις auto save, χωρις καν κανονικο save... αν ξεμεινεις απο μελανοταινιες save yok, κ αν εχεις προχωρήσει κ πολυ εισαι μεσα στο αγχος μην τυχών χασεις κ ξεκινήσεις κανενα μισαωρο πισω, χωρις βελακια, χωρις npc διπλα σου να πυροβολουν αυτοματα, αλλα με πολλους γριφους στα δωματια που ηταν απολαυση. Οι μεγαλύτεροι οφείλουν να ξαναθυμηθούν τι ζούσαμε τοτε στην χρυση εποχη του gaming.

    Ακομα κ 60 ευρω να εκανε θα τα εδινα γτ πιστευω θα αξιζε τα λεφτα του μεχρι τελευταιας δεκαρας.

    Αναμονη τωρα για το resident evil zero οπου αυτο δεν το ειχα παιξει οποτε η απόλαυση θα ειναι μεγαλυτερη.

    • ggraper

      Συμφωνω.Τα survival horror τυπου resident evil και dead space το εχουν παρακανει το κακο με τη δραση.Στο resident evil στα πρωτα παιχνιδια ειχες πιστολι αντε και καμια καραμπινα απ'οσο ξερω χωρις να το εχω παιξει και τωρα στα νεωτερα παιχνιδια μονο minigun δεν σου εχουν δωσει να κουβαλας.Το dead space που στο πρωτο παιχνιδι ειχες περιορισμενα πθρομαχικα,στο τρια να εισαι οπλισμενος σαν αστακος.Ευτυχως βγηκαν φρεσκα παιχνιδια τρομου Alien isolation,evil within.

    • Sotiris

      Code Veronica στο Dreamcast όλα τα λεφτά πραγματικά

  • fanis

    Η καινούρια Capcom κάνει remaster το καλύτερο παιχνίδι της παλιάς Capcom, το αποτέλεσμα αναμενόμενο για μένα.Άθλιο remaster ίσως το χειρότερο που έχω δει, με στόχο το εύκολο κέρδος χωρίς έξοδα και δουλειά.Αν είναι δυνατόν παιχνίδι που έχει φτιαχτεί σε hardware 50 φορές πιο αδύναμο να έχει αυτές τις διαφορές.
    Είναι κρίμα πάντως γιατί λόγο της φύσης του παιχνιδιού με τις στατικές κάμερες κλπ θα μπορούσαν να το κάνουν το ομορφότερο παιχνίδι της νέας γενιάς.

    • raiden5

      Αθλιο σε καμια περιπτωση... τα μοντελα τον χαρακτήρων ειναι αισθητα βελτωμενα, πολυ καλυτερος φωτισμος, anti alliasing...αλλα ουτε τελειο... τα video φαινονται τραγικα, αλλα ειναι remastered, για να γινει τελειο θα επρεπε να κανουν remake, πραγμα που η capcom δεν θα εκανε ποτε καθώς το remake απαιτεί σχεδιασμό επιπέδων κ χαρακτήρων εξολοκλήρου απο την αρχη πραγμα που ειναι ποιο δαπανηρό κ δεν μας εχει συνηθίσει σε τετοια η εταιρια.

      Εξαλλου μιλαμε για ενα παιχνιδι σαν το resident evil 1 που σε καμια περιπτωση τα γραφικα δεν μπορουν να αποτελεσουν κριτηριο για την αξια του ωστε να σε πεισουν να το αγορασεις η οχι.

      Μην ξεχναμε οτι στοιχίζει μολις 20 ευρω στο ps4.

      • Φοίνικας ο Τέταρτος

        Ναι τα μοντέλα είναι υψηλής ανάλυσης αλλά σε συνδιασμό με το παλιό low res background κάνουν τρελή αντίθεση και είναι ξενέρωτο. Ο παίκτης ξεχωρίζει πάρα πολύ γιατί δεν έχει την ίδια ποιότητα με το περιβάλλον , βαριόντουσαν να ανεβάσουν την ποιότητα ζζζζ

        Καλά το ΑΑ είναι FXAA , άθλιο και απειροελάχιστα αισθητό μπορεί να μην το πάρεις καν είδηση άμα είναι κλειστό. Ντάξει δεν είπε κανείς πιστεύω να γίνει τέλειο αλλά εδώ έκαναν μισές δουλειές , μιλάμε μέχρι και στο αρχικό μενού τα γράμματα είναι πιξελιασμένα γιατί δεν έβαλαν καινούργια αλλά πήραν τα παλιά και τα έκαναν upscale σε 1080p με αποτέλεσμα να τεντώσουν και να ξεχειλώσουν , βαρεμάρα στο έπακρο.

        Παίζει όλη την δουλειά να την έδωσαν σε μία ομάδα 2/3 ατομών να την βγάλουν εις πέρας. Δεν είναι το θέμα τόσο για τα γραφικά αλλά για τις μισές δουλειές

        Το πιο χαζό πιστεύω ήταν η νέα προσθήκη στην Jill που τα βυζιά της κουνιούνται για πλάκα. Καλά δεν διαφωνώ ας της τα κάνουν να κουνιούνται ποιος δεν θα ήθελε να βλέπει βυζιά να κουνιούνται αλλά αυτά κουνιούνται για πλάκα , λίγο να προχωρήσει ο παίκτης και είναι σα να τους έριξες 2 φάπες.

        Επίσης είναι ενωμένα και φαίνεται εντελώς αφύσικο , πουφ. Ανούσια προσθήκη , καθαρά eye-candy αλλά ημιτελής.

        • raiden5

          Δεν διαφωνο, αλλα γιαυτο εχει κ 20 ευρω...μακαρι να εκαναν καθαρο remake κ ας ειχε κ κανονικη τιμη, αλλα το παιχνιδι μια χαρα μπορεις να το απολαυσεις κ ετσι.

  • Axxxel

    Το πιο άχρηστο review! Χάσιμο χρόνου. Βάλε ένα 10 στην παιχνιδάρα και πάμε παρακάτω 🙂

  • Ηρακλης

    Δεν ειχα ποτε gamecube αρα και δεν ασχοληθηκα ποτε με το remake. Το ξεκινησα χθες στο ps4 με των chris και μονο δεν δακρυσα απο την συγκινηση. Εχασα και δυο φορες (απο ντοπερμαν στο μπαλκονι και ντοπερμαν στην κυρια εισοδο-εξοδο επειδη ημουν περιεργος :). Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο της capcom να καταστρεψει την σειρα μετατρεποντας την σε action/shooter, ακομα και τα revelations σε shooter κοινο απευθηνονται. Χιλιες φορες pre-rendered γραφικα, στατικη καμερα, περιορισμα save και πυρομαχικα παρα αυτο το χαλι με τα νεα resident evil. Ελπιζω καποια στιγμη να βγει και το re zero.

    • ggraper

      Revelations,the baddest start in game ever with codghosts

    • Φοίνικας ο Τέταρτος

      Κόβει άσχημα το ντόπερμαν στον κήπο φίλε τσίμπα την καραμπίνα πριν πας να το φας θα σε βοηθήσει πολύ !

      Πιστεύω περιμένουν να πουλήσει όσο πουλήσει το RE 1 και μετά πάνε για port το RE 0

  • OliThai

    Αντε με το καλό και σε retail! 😀 Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι! 🙂

  • billl123456

    Τωρα τι νοημα ειχε να βγαλει μια εταιρια σε επανεκδοση ενα παιχνιδι του 1895(ωπα 1995 εννοουσα) δεν το καταλαβα.Τι προσφερει. Το νεο gameplay?Tα νεα γραφικα?Την νεα ιστορια?Ηταν τελειως ακυρη επανεκδοση και μαλιστα φαινεται τοσο παλαιολιθικης εποχης που ενας συγχρονος gamer θα τραβαει τα μαλια του.ΜΑΚΡΙΑ.Νεα παιχνιδια θελουμε

    • Δημήτρης

      Φίλε μου αν κοιτάς μόνο τα γραφικά προφανώς και δε θα σου κάνει καθόλου αίσθηση.Η μεγάλη αλήθεια είναι όμως πως τέτοια ατμόσφαιρα ,συγκίνηση και πόρωση κανένα απ΄ τα νέα παιχνίδια δε θα στη δώσει.Θέλουμε καινούρια καλοδουλεμένα παιχνίδια φτιαγμένα με μεράκι και βάθος.Απ όταν επικράτησε το casual gaming έχω βαρεθεί να παίζω ρηχά παιχνιδάκια της σειράς που να προσπαθούν μ'ονο μεσω γραφικών και physics να εντυπωσιάσουν.Το αποτέλεσμα είναι αφού τα τερματίσω να τα στέλνω στον αγύριστο χωρίς να μου μένει τίποτα να έχω να θυμάμαι.Ελάχιστα τα διαμάντια-εξαιρέσεις

      • OliThai

        Πες τα χρυσόστομε!! 😀

    • raiden5

      Φιλε αφου δεν το εχεις παιξει μην μιλας... Αυτο το παιχνιδι προσφερει οτι δεν εχουν προσφερει εκατοντάδες αλλοι τιτλοι την τελευταια δεκαετια.Κ αν κοιτας τα γραφικα κ τα frames σε ενα τετοιο παιχνιδι τοτε καλυτερα κοιτα αλλου οπως κ σωστα κανεις...το συγκεκριμένο αμφιβαλω αν θα καταφερνες να το ολοκληρωσεις ετσι κ αλλιως.

    • OliThai

      Η ΣΕΙΡΑ Resident Evil ΔΕΝ έμεινε στην ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΥΤΕ για τα γραφικά της,ΟΥΤΕ για το χειρισμό της,ΟΥΤΕ για την άψογη κάμερα της..Έγινε ΘΡΥΛΟΣ για ένα σωρό άλλους λόγους(τους οποίους γνωρίζουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και οι παλιότεροι αλλά και οι νεότεροι γκέιμερς..)!Και όπως είπε και ο φίλος @raiden5,όποιος "ξινίζει" τα μούτρα του,καλύτερα να κοιτάξει άλλα παιχνίδια..Πάντως σε ΚΑΜΙΑ απολύτως περίπτωση,δε μπορούμε να μιλάμε για άκυρη επανέκδοση,για ένα τέτοιο παιχνίδι...Μας διαβάζουν και κάποιοι νεότεροι που δεν έχουν ασχοληθεί ΠΟΤΕ τους με τέτοιες σειρές και σίγουρα θα απορούν...

  • Δημήτρης.

    Άντε να βγάλει και το Resi 2 έτσι remaster, να ραγίσουν τα πεζοδρόμια...
    (Και σε δίσκο ε , τέτοια διαμάντια πρέπει να στολίζουν τις συλλογές των gamer)

    • raiden5

      Remake χρειαζεται οχι remastered, το remastered ειναι απλα ενα γυάλισμα του τιλου, το remake ειναι σχεδιασμος εξολοκλήρου απο την αρχη...το resi 2 δεν βγηκε ανανεωμένο οπως το 1 κ το 0 στο gamecube κ δεν αρκει απλα υψηλοτερη αναλυση κ νεα εφε φωτισμου.

      • Δημήτρης.

        A , μαλλον κάπου μάλλον έχω μπερδευτεί με τις λέξεις remaster και remake.
        Remake σχεδιασμο εξολοκλήρου από την αρχή εννοείς ,στα γραφικά, ήχο , χειρισμό κ.τ.λ αλλά να αφήσουν σενάριο και χαρακτήρες όπως στο αρχικό, αυτό εννοείς;
        (Στο παραπάνω κειμενό μου, αυτό προσωπικά εννοούσα)

        • raiden5

          Ναι ακριβως, τα remastered απλα ανεβαζουν την αναλυση, τα εφε φωτισμου κ δινουν καποιες παραπανω λεπτομερειες. remake ειναι αυτο που λες, ενα παλιο παιχνιδι το σχεδιάζουν απο το 0 με σύγχρονα γραφικα, κρατοντας ομως ολο το στορυ κ το gameplay που ειχε.

          • raiden5

            Αλλα επειδη τα remake κοστίζουν...δεν νομιζω να μπει η capcom σε τετοια διαδικασία...τα remastered ειναι πολυ ποιο οικονομικα.

  • Ηρακλης

    το παιχνιδι ειναι ακρως διασκεδαστικο και με καταπληκτικη ατμοσφαιρα. Και φανταζομαι πρεπει να εχει ισχυρο replaybility μιας και παιζω με των chris. Τωρα βρισκομαι παλι πισω στην επαυλη με τα hunter να τριγυρνανε στους διαδρομους. Εχω ψιλοξεμεινει απο πυρομαχικα καραμπινας (11 μου εμειναν) και φοβαμαι να παω απο το ενα save room στο αλλο (στην αλλη μερια του κτιριου). Ασε που κυκλοφορουν και 2-3 γρηγορα ζομπι στον πρωτο οροφο.

    • Φοίνικας ο Τέταρτος

      Φίλε είναι μπελάς τα Crimson Zombies άμα δεν τα κάψεις όσο είναι νεκρά ή δεν τα σκοτώσεις με σπάσιμο κεφαλιού είναι παλούκι το παιχνίδι , δυσκολεύει άσχημα.

      • spiros

        τι εννοεις σπασιμο κεφαλιου?πως γινεται αυτο? για ps4 μιλαω..

        • Φοίνικας ο Τέταρτος

          Η κάθε βολή έχει γύρω στο 10% πιθανότητα να σκάσει τυχαία headshot με το Handgun , δεν μπορείς να το κάνεις αξιόπιστα απλά θα κάτσει στην τύχη

          Με την καραμπίνα μπορείς να το κάνεις πιο αξιόπιστα , περιμένεις να έρθει το ζόμπι κοντά ή πας εσύ και λίγο πριν σε πιάσει ενώ στοχεύεις προς τα πάνω το πυροβολάς και μπουμ

          • spiros

            ναι το ανακαλυψα με τη καραμπινα τελικα τυχαια...και μετα επαιξα ωρα ανοιγωντας ενα σωρο πορτες και ψαχνοντας για ινκ ριμπον χωρις τελικα να βρω και σημερα θα ξαναπαιξω ενα σωρο πραγματα..!

  • mpak7

    Το εχω λιωσει το παιχνιδι, και δεν μου ερχεται να το ξαναπαιξω. προσπαθησα αλλα μπααα ....λες και το ειχα παιξει προσφατα, δεν ξεχνιεται το ατιμο!!!

  • Κωστας 31 gamer

    πολυ δυνατο remastered ,βγαλτε και silent hill να πεσουν τα τσιμεντα

  • DimoSonic

    Κανονικα επρεπε να βγει και για Wii U αφου ειχε πρωτοκυκλοφορησε σε κονσολα της ! Nintendo GameCube

    • Φοίνικας ο Τέταρτος

      Η Capcom είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση δεν έχει ούτε τον χρόνο ούτε τα λεφτά να χρησιμοποιήσει το προσωπικό της σε πράγματα που δεν θα της αποφέρουν κέρδος

      Ειδικά όταν μιλάμε για το Wii U που έχει το GamePad και πρέπει τώρα ο porter να βρει ένα τρόπο να μεταφέρει το inventory στην ταμπλέτα , άστα να πάνε. Βασικά καταστρέφει το μισό παιχνίδι έτσι - να μπορείς να αλλάξεις όπλο/να χρησιμοποιήσεις φάρμακο χωρίς να ανοίξεις το inventory (παύση)

      Πολύς μπελάς , χαλάς την πρωτότυπη εμπειρία του παιχνιδιού , ήταν ένα πολύ απλό port γιατί π.χ. δεν έφτιαξαν καν το bug στο δωμάτιο με τα φυτοπλοκάμια. Η μόνη αλλαγή σε gameplay ήταν τα 2 hunter στο δωμάτιο με το χαλασμένο πόμωλο , τους άλλαξαν την θέση γιατί πριν ήταν exploitable.

  • Giannis Giapitzakis

    Επιτέλους κατάφερα να το τερματίσω και εγώ Δυσκολεύτηκα πάρα πάρα πάρα πολύ βέβαια με τα συνεχόμενα πήγαινε έλα, τους δύσκολους και παράλογους γρίφους και το σύστημα με τις γραφομηχανές. Χρειάστηκα πολύ ψάξιμο σε οδηγούς στρατηγικής και χάρτες της έπαυλης στο ίντερνετ . Έχω να ρίξω τόσο ψάξιμο από την εποχή των οδηγών στρατηγικής που είχε κάθε μήνα το Gamepro. Πως τα καταφέρναμε και βγάζαμε άκρη με αυτά τα παιχνίδια ρε παιδί μου κάποτε; Να μπορέσεις να συνδυάσεις όλα αυτά τα αντικείμενα και να βρείς που πρέπει να πας σε αυτόν τον λαβύρινθο χωρίς βοήθεια είναι άθλος.Τελικά το ευχαριστήθηκα όσο κανένα άλλο παιχνίδι τελευταία. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα prerendered γραφικά και η ατμόσφαιρα. Νομίζω ότι 10 είναι δίκαιος βαθμός.

    • OliThai

      Εκεί βρισκόταν όμως ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΜΑΓΕΙΑ... 😀

    • raiden5

      Ειδες τι παιζαμε καποτε? αυτα ηταν παιχνιδια... ευτυχως δεν το ειχα παιξει στο gamecube κ το απολαυσα, βεβαια θα διαφωνησω οτι οι γριφοι ειναι παραλογοι, αν καταλαβεις την λογικη τους ευκολοι ειναι...απλα πρεπει να μαθεις τι σου ζηταει να κανεις, εγω μονο σε εναν χρειάστηκε να κοιταξω οδηγο για να συνεχισω, σε ενα pasword που ζηταγε το pc τους αλλους τους εβγαλα κανονικα.

      • Φοίνικας ο Τέταρτος

        Το John/Ada/Cell λες ε ; Τον βρίσκεις από ένα άλλο δωμάτιο αυτό αφού λύσεις 1 γρίφο με κάτι ακτινογραφίες (για να βρεις το Cell)

        Το John/Ada το γράφει καθαρά σε μία σημείωση (άμα την διαβάσεις) στο ίδιο δωμάτιο με της ακτινογραφείες που γράφει ο John στην Ada λίγο πριν πεθάνει

        • raiden5

          Τα πρωτα 2 τα βρηκα, στο Cell ειχα κολλησει

  • Φοίνικας ο Τέταρτος
  • Horror Lover

    Τα Resident Evil του μακρινού παρελθόντος είχανε μία μαγεία που δεν θα χαθεί ποτέ. Είναι κρίμα η Capcom σήμερα να έχει τέτοια απουσία ιδεών. Υπάρχουν πολλά που θα μπορούσαν να κάνουν για να δημιουργήσουν και πάλι ένα παιχνίδι που θα μνημονεύεται μετά από 15 - 20 χρόνια: α) κρατάς την παλιά κάμερα, αλλλά ξεχνάς τα tank controls, β) καταργείς τα auto saves! Πώς ακριβώς θα αισθανθείς τον φόβο για κάθε πόρτα που ανοίγεις, εάν ξέρεις ότι και να πεθάνεις το παιχνίδι σε γυρνάει απλώς 5 δευτερόλεπτα πίσω; Tα saves θα γίνονται σε λίγους χώρους και φυσικά δεν θα είναι απεριόριστα. γ) πειράζεις την ίδια την ιδέα του save room. Μετά από κάποιο αριθμό επισκέψεων σε ένα ορισμένο save room, στο δωματιάκι θα έχει εισβάλει κάποιος εχθρικό ον που θα σε περιμένει. Ο απόλυτος αιφνιδιασμός. δ) καταργείς τα μπαούλα. Έχοντας όμως περιορισμένες θέσεις στο Inventory. Ο μηχανισμός του Zero, όπου άφηνες κάπου τα αντικείμενα, είναι μία καλή σκέψη. ε) επαναφέρεις το ψάξιμο κλειδιών και αντικειμένων. Πρόκειται για χώρους μυστικών πειραμάτων και όχι λούνα παρκ! στ) κανένας εχθρός δεν αφήνει το παραμικρό πολεμοφόδιο ή ιατρικό. Αυτά πρέπει να τα ψάχνεις και να είναι σπάνια. ζ) επαναφέρεις το σόλο παιχνίδι. Κανένας σύντροφος δεν θα στέκεται δίπλα σου για να πυροβολήσει, γιατρέψει ή έστω απασχολήσει κάποιο από τα όντα. Έτσι έχεις αίσθημα απομόνωσης. η) εννοείται πως σχεδιάζεις κλειστοφοβικούς χώρους με σκούρα παλέτα χρωμάτων, θ) καταργείς διαπαντός το Health Upgrade. Η υγεία θα είναι συγκεκριμένη και στο χέρι σου θα είναι να την διατηρήσεις, ι) ξαναβάζεις τις ζωνανές επιλογές του Resi3. Σε οριακές στιγμές αυτός ο μηχανισμός, εάν προσεχτεί περισσότερο, μπορεί να προσφέρει άγχος. Να θυμήσω ότι η πρώτη από αυτές στο Resi3 ήταν μπροστά στο τμήμα αμέσως μετά τη σφαγή του Brad από τον Nemesis. Εγώ προσωπικά την πρώτη φορά που το έπαιξα, κόλλησα σε αυτή τη στιγμή και βρέθηκα με τον Νέμεσις κολλημένο στο πρόσωπο μου. Την συνέχεια την φαντάζεστε... ια) μιας που ανέφερα τον Nemesis. Νομίζω ότι η παρουσία ενός εχθρού που μπορεί να επιτεθεί οπουδήποτε και να μην πεθαίνει με τίποτα λειτουργεί πάντοτε καλά: Lisa Trevor, Tyrant (resi2), Nemesis έχουν προσφέρει φοβερές στιγμές. Και για να προσφέρω ένα νέο στοιχείο, εάν βάλεις ένα τέτοιο ον στο παιχνίδι το κάνεις ΄προσαρμοστικό΄. Είμαι σίγουρος πώς όλοι΄είχατε μετρήσει με πόσα πυρομαχικά από το εκάστοτε όπλο έπεφτε κάτω ο Νέμεσις. Για παράδειγμα λέω τυχαία 8 σφαίρες μάγκνουμ. Ε,την επόμενη φορά που θα τον συναντήσεις, και μόνο για αυτή, ο αγαπητός Νέμεσις θα έχει αποκτήσει μία μεγαλύτερη αντοχή στο συγκεκριμένο όπλο και είτε θα χρειάζεσαι μεγαλύτερη ποσότητα από αυτό το πυρομαχικό είτε θα καταφύγεις σε άλλον οπλισμό. Αιφνιδιασμός. ιβ) είσαι RESIDENT EVIL, επομένως βασικός εχθρός είναι τα ζόμπι. Αναβάθμησε τα. Τα Crimson Head ήταν εξαιρετική ιδέα. Όμως μπορείς να το κάνεις ακόμη χειρότερο: Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού δαγκωθείς αρκετές φορές από αυτά, θα μολύνεσαι αυτόματα και θα γυρεύεις σε όλα τα δωμάτια φάρμακο που θα καθυστερεί την επέκταση της μόλυνσης, πριν λάβεις την τελική θεραπεία προς το τέλος του παιχνιδιού. Αφένος λοιπόν ακόμη και το παραμικρό και απομονωμένο ζόμπι θα σου προξενεί μεγαλύτερο τρόμο και από ένα λίκερ ή χάντερ και αφετέρου θα είσαι υποχρεωμένος να κοιτάς και για αυτό το νέο φάρμακο. Άκρως φυσιολογική κατάσταση,μιλώντας για ιούς. ιγ) αιμοραγία. Την είδαμε στο Dino Crisis, αλλά μπορεί να γίνει πιο διαδραστική. Εάν δεχτείς πολλά μαζεμένα χτυπήματα σε κάποια συμπλοκή θα προκαλείται αιμοραγία, η οποία όμως θα σου τρώει πολύ σιγά την ενέργεια. Γιατί; Γιατί εάν δεν περιποιηθείς έγκαιρα την πληγή θα αντιμετωπίζεις το ενδεχόμενο απρόοπτης και ξαφνικής επίθεσης είτε από ζόμπι που θα θέλουν να γευτούν τη σάρκα σου είτε από σκυλιά που θα έχουν μυρίσει το αίμα σου. Δεν θα συμβαίνει όμως πάντα για να σε κρατάει πάντα σε αμφιβολία. Ιδανικό θα ήταν να δεχτείς μία τέτοια επίθεση μετά από την πρώτη αναμέτρηση με κάποιο αφεντικό. Ακριβώς την στιγμή της χαλάρωσης θα μάθεις με πολύ πικρό τρόπο ότι δεν έχεις δικαίωμα να χαλαρώσεις. ιδ) το παιχνίδι δεν θα έχει κεφάλαια, αλλά θα έχει συνεχόμενη ροή. ιε) παράγοντας κόπωσης. Το πιο φυσιολογικό πράγμα ακόμη και για τον καλύτερα εκπαιδευμένο στρατιώτη είναι να πέφτει η απόδοση του όσο περνάει η ώρα σε ένα τέτοιο πιεστικό και εχθρικό περιβάλλον. Για αυτό μίλησα για συνεχές παιχνίδι πριν. Πώς θα μεταφράζεται αυτό; Σε μεγαλύτερη πρόκληση ζημιάς από τα εχθρικά χτυπήματα, μικρότερη κάλυψη ενέργειας από τα θεραπευτικά αντικείμενα και πιο σιγανό τρέξιμο. Survivor παίζουμε, το φυσικό είναι να πέφτεις και όχι να γίνεσαι όλο και πιο Ράμπο. ιστ) κάτι που ξέχασα αλλά είναι αυτονόητο: θα υπάρχει άφθονο bucktrucking. ιζ) κατάλληλη μουσική επένδυση όπως παλιά, ιη) δεν χρειάζεται να αντιμετωπίζεις ένα τσούρμο εχθρών σε κάθε δωμάτιο. Η ίδια η επιβίωση με τους κατάλληλους μηχανισμούς που προτείναμε παραπάνω θα φτάνει από μόνη της.
    Υ.Γ.: Εννοείται ότι δεν εντάσσεις όλες αυτές τις ιδεές μαζί στο παιχνίδι, διότι θα ήταν απίστευτα δύσκολο για να το τερματίσει κάποιος. Απλώς ήθελα να δείξω ότι εάν έχεις μεράκι για κάτι δεν είναι και τόσο δύσκολο να φρεσκάρεις μία ήδη γνωστή συνταγή δίχως όμως να αλλάξεις τελείως τον χαρακτήρα της.