alt text

Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος για τη βιωσιμότητα των παραδοσιακών single-player παιχνιδιών στην εποχή μας. Η Remedy (Max Payne 1/2, Alan Wake, Quantum Break), παρά το παρελθόν της, πλέον δεν πιστεύει ιδιαίτερα σε αυτή την κατηγορία παιχνιδιών. Σύμφωνα με τον Thomas Puha της Remedy, η ανάπτυξη AAA single-player games είναι πανάκριβη, με τις εταιρείες να πρέπει να ξοδεύουν όλο και περισσότερα χρήματα και τέσσερα-πέντε χρόνια για να φτιάξουν ένα παιχνίδι που οι παίκτες το ολοκληρώνουν μέσα σε ένα σαββατοκύριακο. Ως εκ τούτου, το επόμενο παιχνίδι της Remedy, με κωδική ονομασία P7, δεν είναι του τύπου "μια κι έξω", αλλά μια εμπειρία μακράς διαρκείας (ότι κι αν σημαίνει αυτό). Εσείς τί λέτε;