Ξαναζώντας την "κρίση"

, Δευτέρα 7 Σεπτέμβριος 2009 0  

crysis startΈχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που η Crytek κυκλοφόρησε τον πολυαναμενόμενο, τότε, τίτλο της. Ακολουθώντας τα χνάρια του Far Cry, το Crysis διέθετε εντυπωσιακά γραφικά, υψηλές απαιτήσεις, φοβερό ΑΙ και τεράστιους χάρτες, κάτι στο οποίο δεν μας έχουν συνηθίσει τα περισσότερα παιχνίδια.

Όπως και με το Doom 3, όμως, πολλοί το είχαν κατακρίνει. Όλοι όσοι δεν μπορούσαν να το τρέξουν, πιπίλιζαν την καραμέλα ότι το Crysis δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα εφετζίδικο tech demo της CryEngine 2. Τους έμοιαζε εντελώς βλακεία και χειρότερο από το Far Cry, την στιγμή που το soundtrack του συναγωνίζεται άνετα το αντίστοιχο των χολιγουντιανών ταινιών, δεν διαθέτει τα τραγικά Trigens, το ΑΙ του είναι κλάσεις ανώτερο από το αντίστοιχο των υπόλοιπων παιχνιδιών και η nanosuit δίνει την δυνατότητα να πάτε σε οποιοδήποτε μέρος του χάρτη.

Εν έτη 2009, όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Με την σημερινή τεχνολογία, το Crysis τρέχει σε περισσότερους υπολογιστές, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότεροι gamers να μπορούν να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι τους λόγους για τους οποίους το Crysis δεν είναι ένα απλό tech demo. Και ακριβώς όπως είχε γίνει με τα Doom 3 και Unreal, έτσι και τώρα το Crysis αναγνωρίζεται σιγά σιγά! Στο παρόν άρθρο, θα δούμε πόσο καλά στέκεται σήμερα το παιχνίδι στον χώρο των FPS. Θα αναλύσουμε λίγο τα γραφικά του, το AI, τα κυριότερα mods που κυκλοφορούν, τους σημαντικότερους χάρτες του, καθώς επίσης και τα πιο αναμενόμενα TCs που ετοιμάζονται.

Στην κορυφή του κόσμου. Παρατηρήστε το εκτεταμμένο LOD κι ας είμαι τόσο ψηλά!

Στην κορυφή του κόσμου. Παρατηρήστε το εκτεταμμένο LOD κι ας είμαι τόσο ψηλά!

Σε αντίθεση με ένα άρθρο που είχα κάνει το 2007 για άλλο μέσο, αυτή την φορά θα αναφερθώ πρώτα στα γραφικά του. Ναι, όλοι το έχετε ακούσει ότι το Crysis έχει εντυπωσιακά γραφικά. Τεχνικές όπως το Parallax Occlusion Mapping, το Screen Space Ambient Occlusion, το realistic HDR, το Depth Of Field, τα Sun Shafts, τα Volumetric 3D Clouds, το Vector Motion Blur (κοινώς το γνωστό μας “Objects Motion Blur” ), το 3D Ocean και οι Real time Ambient Maps χωρίς pre-made σκιάσεις είναι μερικές από αυτές που εκμεταλλεύτηκε πλήρως η CryEngine 2. Μέσα σε όλα αυτά, υπάρχουν και τα CVar αρχεία από τα οποία κάποιος μπορεί να “πειράξει” το LOD ώστε να γλυτώσει το ενοχλητικό pop-up των διάφορων αντικειμένων και γενικότερα να φέρει το παιχνίδι στα μέτρα του. Χωρίς mods, οι μέγιστες γραφικές ρυθμίσεις του Crysis ξεπερνούν οτιδήποτε έχετε δει μέχρι και σήμερα. Με μερικά mods όμως… τα πράγματα ξεπερνούν τις προσδοκίες ακόμα και των πιο απαιτητικών “graphics-whores” gamers.

Τα graphical mods που χρησιμοποίησα ήταν τα Natural Environments 2.0.2, Extreme Quality Mod 1.31 και μια ειδική έκδοση του εκπληκτικού FXMod. Τα πρώτα δύο mods επηρεάζουν των φωτισμό, τις σκιές, το ποσοστό SSAO, τις ηλιαχτίδες και γενικότερα όλα τα “επιφανειακά” οπτικά εφέ. Το FXMod του YodaStar ενισχύει τα particles effects, με αποτέλεσμα να έχουμε εντυπωσιακότερες εκρήξεις, σπίθες που αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον, περισσότερο καπνό, ενώ προσθέτει wind effects στις πυρηνικές εκρήξεις. Επειδή όμως είμαι σίγουρος ότι αρκετοί βαρεθήκατε τις τεχνικές επεξηγήσεις, στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε ένα ZIP αρχείο με όλες τις HD εικόνες του Crysis. Να θυμάστε μονάχα ότι δεν έχουν επεξεργαστεί καθόλου. Δεν υπάρχει ίχνος από Photoshop. Δεν είναι “bullshots” όπως αυτές που δίνουν στη δημοσιότητα οι περισσότερες εταιρείες (εσένα κοιτάω Codemasters). Είναι τα in-game γραφικά του παιχνιδιού και τρέχουν με 35-70fps σε έναν Intel Core 2 Duo E6600 (στα 3.51Ghz) με 3GB μνήμη και μια GTX295.

ΠΑ-ΝΙ-ΚΟΣ!!!!

ΠΑ-ΝΙ-ΚΟΣ!!!!

Αξίζει να αναφερθώ λίγο στο gameplay του Crysis. Όπως και το Far Cry, έτσι και το Crysis διαθέτει συγκεκριμένα objectives. Σε αντίθεση με τον περιορισμό των υπόλοιπων FPS, όμως, τα δύο παραπάνω παιχνίδια σας παρέχουν έναν τεράστιο χάρτη και στο χέρι σας είναι να πάτε όπως θέλετε εσείς στο σημείο ολοκλήρωσης του στόχου. Σε αυτή σας την περιήγηση θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη η Νanosuit. Δεν υπάρχουν αόρατοι τοίχοι, αν θέλετε να πάτε κάπου (και μπορείτε)… θα πάτε. Αυτό άλλωστε θα το διαπιστώσετε και στην πίστα που πιλοτάρετε το Vtol. Η ελευθερία που παρέχουν οι χάρτες του Crysis είναι απλά, ασυναγώνιστη.

Το παραπάνω, σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό ΑΙ ανεβάζουν κατακόρυφα το replayability του single player μέρους. Θα προτιμήσετε να σκοτώσετε εκ του ασφαλούς τους αντιπάλους με το τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή και τον εκτοξευτή πυραύλων; Ή θα προτιμήσετε να τους προσπεράσετε αθόρυβα με το Maximum Stealth Mode της Νanosuit; Ή θα ορμήσετε για να τα καταστρέψετε όλα; Ή θα πάρετε ένα τανκ για να σπείρετε τον πανικό;

Έτοιμοι για μια βουτιά;

Έτοιμοι για μια βουτιά;

Τώρα που αναφέρθηκα στο ΑΙ, ξεχάστε την Delta δυσκολία, καθώς υπάρχουν πολλά προβλήματα. Αν θέλετε προκλητικό ΑΙ, κατεβάστε το Advanced AI του Rad15. Οι αντίπαλοι χρησιμοποιούν πλέον τις χειροβομβίδες τους και τους εκτοξευτές ρουκετών, σας καταδιώκουν και συνεργάζονται μεταξύ τους περισσότερες φορές, διαθέτουν δυναμικό path finding, στοχεύουν καλύτερα (χωρίς να υπάρχει το εκνευριστικό auto-aim που συναντάμε στα περισσότερα παιχνίδια) και δεν κάθονται πλέον ακίνητοι όταν τους πυροβολείτε από μακριά. Υπάρχουν βέβαια στιγμές που το ΑΙ κάνει βλακείες (bugs στον κώδικα), αλλά αυτές οι στιγμές ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού μου. Οφείλετε να το κατεβάσετε για να καταλάβετε τι εστί καλό ΑΙ στα videogames.

Αφήνοντας το single-player μέρος για λίγο, περνάμε στο multiplayer που είχε επίσης κατακριθεί από τους περισσότερους gamers. Ο κυριότερος λόγος ήταν οι hackers. Όπως όμως συμβαίνει με τα περισσότερα παιχνίδια, η κατάσταση έχει σταθεροποιηθεί. Κι αυτό όχι γιατί η Crytek προσπάθησε, αλλά γιατί η κοινότητα των παικτών που παίζουν οnline έχει ελαττωθεί. Πράγμα λογικό άλλωστε, αφού μεγάλη μερίδα έχει μεταφερθεί στο Crysis Wars. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι 400 άτομα γεμίζουν αρκετούς servers (το αποκορύφωμα είναι οι γεμάτοι servers των 42 ατόμων) και το ότι οι hackers έχουν σχεδόν εκλείψει, μκαθώς ασχολούνται με άλλα παιχνίδια. Και όταν δουλεύουν όλα ιδανικά, το οnline μέρος του Crysis διαπρέπει.

Παρατηρήστε τον κεντρικό χαρακτήρα που διαθέτει δύο σκιές, εξαιτίας των διαφορετικών πηγών φωτισμού.

Παρατηρήστε τον κεντρικό χαρακτήρα που διαθέτει δύο σκιές, εξαιτίας των διαφορετικών πηγών φωτισμού.

Σε αντιδιαστολή με την οnline κοινότητα, η modding community του Crysis ανθεί χρόνο με τον χρόνο. Εκτός από τα mods που αναφέρθηκαν, αξίζει να δοκιμάσετε το Bullet Penetration του Erazer, το RealLifesis του Hawkeye και το texture pack του Rygel. Από την άλλη μεριά, oι πιο εντυπωσιακοί χάρτες που έχουν γίνει διαθέσιμοι μέχρι στιγμής, είναι το FCFort (remake της αρχικής πίστας του Far Cry), το εκπληκτικό GDC06 Jungle που αναπαριστά το tech demo της Crytek στην έκθεση GDC το 2006, το Cold Mountain, το Paradise Mod, καθώς επίσης και το Resort.

Κλείνοντας το άρθρο, θα ασχοληθώ λίγο με τα πιο αναμενόμενα mods. Ξεκινάω με τα φιλόδοξα Lost World Returns και CryRecon, τα οποία αγνοούνται μέχρι στιγμής. Το MechWarrior: Living Legends που ετοιμάζεται εδώ και δύο χρόνια βρίσκεται σε playable μορφή και η πρώτη public έκδοση αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2009. Το Petrograd και το action adventure RPG, Lightspire: Fortunes Web, βρίσκονται ακόμα υπό ανάπτυξη, με το πρώτο να αναμένεται εντός του 2009, ενώ το δεύτερο το 2010. Μερικά ενδιαφέροντα total conversions, των οποίων η ημερομηνία κυκλοφορίας είναι άγνωστη, είναι τα 28 Months Later, Cry-Trek, Rise (εμπνευσμένο από το Tribes), το ψυχολογικό Paranormal και το GoldenEye: 00 Heaven.

Oh captain, my captain. Nuke the bastards!

Oh captain, my captain. Nuke the bastards!

Πριν δύο χρόνια, όλοι λέγαμε ότι το Crysis είχε κυκλοφορήσει πολύ νωρίς. Ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Εν έτη 2009, παραμένει το πιο προκλητικό και ομορφότερο παιχνίδι που έχω δει. Επιπροσθέτως, το παιχνίδι τρέχει καλύτερα, σας παρέχει την ελευθερία να το παίξετε όπως εσείς θέλετε (αρκεί να εκμεταλλευτείτε τη Νanosuit και να μην ακολουθήσετε την πεπατημένη οδό - χρησιμοποιείστε την φαντασία σας), διαθέτει ένα καλό multiplayer μέρος, έχει μεγάλη και ιδιαίτερα ενεργή modding κοινότητά και κοστίζει μόλις 14 ευρώ!

Τέλος, αν κάποιος έχει ολοκληρώσει το Crysis, θα αναρωτιέται γιατί να ασχοληθεί ξανά μαζί του. Ο λόγος είναι απλός: όπως μια ταινία ενισχύεται στην Blu-ray/HD μορφή της, έτσι και το Crysis κυριολεκτικά μεταμορφώνεται με μια αναβάθμιση του υπολογιστή σας. Ακόμα και αν η πλοκή και το τέλος του είναι ήδη γνωστά σε σας… η διαδρομή διαφέρει κατά πολύ. Και αυτό το ταξίδι, αξίζει να το ξαναζήσετε!

Σημείωση Συντάκτη: Τις HD εικόνες μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ.

  • http://www.game20.gr john2

    Όλα τα Mods που αναφέρονται μπορείτε να τα βρείτε στα παρακάτω links:

    http://www.moddb.com
    http://www.crymod.com/forums.php

  • ell-greco cy

    οφειλω να πω οτι ημουν αναμεσα σε αυτους που σνομπαραν το παιχνιδι επειδη το πισι μου ηταν 3 δεκαετιες πισω...=/ οποτε καπως το σνομπαρα..οταν ομως καταφερα να το παιξω οφειλω να το παραδεχτω οτι ειναι απλα απο τα κορυφαια!! παιχνιδι με τα ολα του... οντως το κομματι με την ζουγκλα θυμιζει far cry , ας ειναι καλα η crytek..
    το κομματι που μπαινεις μεσα στο βουνο - στους εξωγηινους ... εκει ειπα ''σηκωνω τα χερια ψηλα'' απλα κορυφη... ηχος - γραφικα απλα κορυφη..και το επαιξα σε 3/5 ποιοτητα...=/

  • xoldboyx

    το παιχνιδι το ετρεξα οπως πρεπει,αφου ειμαι γνωστο θυμα των εταιριων.
    Οχι δεν ειχα DΧ10 τοτε,αλλα ολα μαξ χωρις ΑΑ ηταν μεγαλο πραγμα.
    Κορυφαιο γκεημ,αυτο που λες με την δυσκολια ισχυει καθως πολλοι ηταν αυτοι που το τελειωσαν στο ευκολο και κατηγορουσαν το ΑΙ.

    Το γκεημ εχασε για μενα απο τη στιγμη που αρχιζες και πεταγες μεσα στο βουνο.
    Εκει απλα πηρε ενα 0 και ανυπομονουσα να τελειωσει το μαρτυριο(πολλοι φιλοι εκνευριστηκαν τοσο που το παρατησαν εκει λογω ελλειψης προσανατολισμου)

  • nick

    Το παιχνίδι είναι απλά κορυφαίο. Γιά 'μένα 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του είναι το καλλύτερο FPS που υπάρχει, ακόμα δεν το έχει ξεπεράσει κανένα. Παίζω πολλά παινχίδια αλλά πάντα ξαναγυρίζω και παίζω το crysis. Το έχω παίξει και το έχω τερματίσει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Τα γραφικά του είναι αξεπέραστα όντως.

  • nick

    Στο μόνο στο οποίο δεν συμφωνώ είναι η ελευθερία που υποτίθεται ότι έχει, καθώς σε διάφορες δοκιμές που έκανα, κατάφερνα και σκαρφάλωνα σε δύσκολα σημεία του χάρτη και τότε μου εφάνιζε την αντίστροφη μέτρηση των 5 δευτερολέπτων για να γυρίσω πίσω, διαφορετικά πέθαινα.

  • xoldboyx

    σοβαρα?
    Εγω το παρατηρησα στο Warhead αυτο(που ναι ηταν limited και γιαυτο πιο "ανετο" )

  • nick

    Το πιο τρελό μου έτυχε προχθές όταν σε κάποια στιγμή είχα βάλει maximum strenght και έριχνα συνεχόμενες γροθιές σε διάφορα αντικείμενα, κάποια στιγμή με πέταξε εκτός χάρτη. Δηλαδή ενοώ με έβγαλε κάτω από το έδαφος μέσα στην θάλλασα και πάνω μου έβλεπα να αιωρούνται τα κτήρια και τα δέντρα. Bug,αλλά είχε πλάκα πάντως.

  • http://game20.gr Terminator

    Κάτι σαν τους glitchers του Call of Duty στο multiplayer με λίγα λόγια 😛

  • xoldboyx

    john σε τι αναλυση παιζεις ?

  • http://www.game20.gr john2

    Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με την δυσκολία, σε Delta όμως ποτέ δεν μου εμφάνισε μήνυμα για να επιστρέψω στον χάρτη (εντάξει, ένας καρχαρίας με έκανε μεζέ όταν κολυμπούσα μακριά από την ακτή αλλά ήταν έξυπνη κίνηση να βάλουν τον καρχαρία αντί ενός αόρατου τοίχου).

    Σε 1600x1200 + 4xFSAA + 16xAF το έπαιξα. Αν θέλετε glitches θα πέσετε κάτω από τα γέλια με την τελευταία μάχη στο αεροπλανοφόρο. Κάνει μπαμ πόσο είχε βιαστεί η Crytek να φτιάξει εκείνο το level.

  • xoldboyx

    στο αεροπλανοφορο θυμαμαι ενα γκλιτς που δεν λοκαρε το "μπαζουκα" για να ριξεις τον "τελικο αρχηγο".

    ρωτησα για αναλυσεις κλπ γιατι:
    1ον) δεν εχει παιξει σε wide?OMG ειναι μακραααααααααν καλυτερο...
    2ον)εχει πολλα jadges παρα το AA.
    3ον)Δεν ανεφερες το Physis mod που ειναι καθαρη επιδειξη της μηχανης φυσικης του Crysis.

  • nick

    Αυτό με τον καρχαρία ναι ισχύει αλλά είναι άλλο, το μήνυμα με την αντίστροφη μέτρηση μου το εφάνισε στο σημείο όπου αφού ελευθερώσω την επιστήμονα και καταστρέψω τα 2 τανκς όταν ανεβαίνουμε εκεί που έχει το ποτάμι με τον καταράκτη, πηγαίνοντας όχι δεξιά στο δάσος αλλά αριστερά που είναι τα βράχια λίγο πάνω από τον καταράκτη μπορείς να πηδήσεις με maximum strength και να ανέβεις στα βράχια σιγά, σιγά, λοιπόν μόλις ανέβεις πάνω και δοκιμάσεις να κάνεις ένα βήμα προς το εσωτερικό του νησιού σου βγάζει αντίστροφη μέτρηση και σου λέει να επιστρέψεις πίσω.

  • kz77

    το crysis ειναι αληθεια οτι δεν το ειχα παιξει και εγω μεχρις οτου απεκτησα συστημα quad core για να εχει 'δοντι' να το παιξει.(συνιθιζα να λεω οτι ο τιτλος αυτος εχει το θλιβερο προνομιο οτι βγηκε τοτε για ειναι για τα pc και τις κονολες της... επομενης γενιας)

    εκτος απο απο το γεγονος οτι ειναι μονο του καλοφτιαγμενο εθεσε για μενα και την τεχνολογικη πηχη ψηλοτερα για τους κατασκευαστες, δηλαδη και τους εδειξε που μπορουν να φτασουν ολες οι νεες τεχνικες και τα εργαλεια που εχουν στην διαθεση τους αλλα και τους παρεσυρε σε ενα 'διαγωνισμο ποιοτητας' οπου πλεον το παιχνιδι που θελει ο καθενας να υπερκερασει ειναι το far cry.

    η δικη μου ομως ενσταση σε ολα αυτα ειναι η εξης: οσο και αν το παιχνιδι ειναι οπτικα τρομερο, δεν παυει να ειναι ενα 'τερας' , γιατι η crytek δεν προσπαθησε να κανει optimise το παιχνιδι ωστε να μπορεσει να τρεξει λιγο πιο καλυτερα?

    αυτα, συγνωμη εναν κουρασα.

  • http://game20.gr Terminator

    Δεν κούρασες kz αλίμονο. Πολύ σωστό το σχόλιό σου.

  • http://www.game20.gr john2

    Λίγο καθυστερημένα αλλά δεν πειράζει :p

    kz77 η Crytek έκανε εκπληκτικό optimize στο Crysis. Και εξηγούμαι. Δεν μπορεί να περιμένει κανείς θαύματα όταν έχει στην οθόνη του ένα κάρο shaders και αναρίθμητα πολύγωνα. Χρειάζεται raw power, απλά τα πράγματα.

    Μια λύση για όσους έχουν πρόβλημα είναι το να παίξουν με το LOD (Level Of Detail). Το LOD ευθύνεται για τα high objects που γίνονται load στην σκηνή, όσο μικρό είναι, τόσο ελαφρύτερο είναι το παιχνίδι. Δες το Call Of Juarez 2 πχ όπου όλα τα αντικείμενα που απέχουν 2 μέτρα είναι χαμηλής ποιότητας και αλλάζουν καθώς τα πλησιάζεις. Απαίσιο κατά την άποψή μου!

    Θυμάμαι το 2007 που έπαιξα το Crysis σε 1024x768 + 16xCSAA + 16xAF με tweaked Very High settings στην 8800GTX μου και έδειχνε εκπληκτικό, με ελάχιστο aliasing εξαιτίας του 16xCSAA (και έτρεχε πολύ καλά).

    Όλα είναι θέμα tweaking και η Crytek έδωσε την απόλυτη ελευθερία στο να φέρει και να κάνει να δείχνει το παιχνίδι, όπως θέλει ο καθένας. Και γι' αυτό έχουν κερδίσει τον σεβασμό μου 🙂

  • http://www.game20.gr john2

    Κάτι που περιμέναμε πολλοί τόσο καιρό, πλέον είναι πραγματικότητα. Όσοι έχουν παίξει το Crysis ξέρουν ότι δεν μπορούν να έχουν ταυτόχρονα ενεργοποιημένα τα Parallax Occlusion Mapping και το Anisotropic Filtering. Προσωπικά, απενεργοποιούσα το POM γιατί δεν την αντέχω καθόλου την θολούρα.

    Βγήκε λοιπόν Mod-άκι που επιτρέπει την ταυτόχρονη ενεργοποίησή τους. Απλά κάντε extract το "fraglib.cfi" μέσα στο Shaders.pak, στον κατάλογο Shaders/HWScripts/CryFX

    Enjoy 😉

    DOWNLOAD LINK => http://www.crymod.com/thread.php?threadid=57274

  • ManolisX

    Ευχαριστούμε,Γιάννη 2 😛

  • xoldboyx

    Ωραιοοοος...

    αντε να ρθει και μια 5870 σε νορμαλ τιμη να το δουμε σε φουλ μεγαλεια...

  • ManolisX

    Έλα φίλος.Έχω εγώ μία!450 ευρώ προσφορά μόνο για σένα!:D

  • xoldboyx

    να αγορασεις οθονη με DVI και να σταματησεις να βλεπεις "εξογκώματα" εσυ.

  • http://www.game20.gr john2

    Πολλές φορές έχω πει ότι ο φωτισμός και τα textures είναι το Α και το Ω στα videogames. Απολαύστε λοιπόν το High Foliage Res του Silent 😉

    High Res Foliage Link => http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=4471

    Screenshots: http://www.abload.de/img/2gdwj.jpg , http://www.abload.de/img/1yr88.jpg, http://img22.imageshack.us/img22/5729/screenshot0291m.jpg

    Επίσης, έχει γίνει διαθέσιμη μια ειδική έκδοση του Reli2 Mod του Hawkeye|Puppy που την συνιστώ ανεπιφύλακτα => http://www.mediafire.com/?lk4ny3jvtmz

  • Oldboy

    Γιαννη βοηθεια!
    Παει πολυς πολυς πολυς καιρος απο τοτε που ασχπήθηκα ΣΟΒΑΡΑ με το modded Crysis.Εκτοτε ΚΑΝΕΝΑ link δεν δουλευει απο CryMod, και τα τοτε mods μου ειναι πολυ outdated.
    Αυτη τη στιγμη εγκαθιστω Crysis (Vanilla)
    Εχω ηδη κατεβασει Νatural mod 2.0.2 (ειχα την 2.0.0)
    ΗD Foliage
    zz_GlobalAmbientLighting_pom_Af.pak
    ΗD_grass
    treepalmtexture
    newCrysisrocks

    αυτο που θελω βοηθεια ειναι πως διαολο θα βαλω τα .pak μεσα στο γκεημ και με ποια σειρα.

    Κριμα που δεν μπορω να βρω τα maps ευκολα στο crymod ετσι πως το καναν.
    Συμβουλευτικα αυτη τη σελιδα....
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=417651

    Vista 64bit here.
    Και επισης τι δγιαολο παιζει με το ΑΑ?
    Δεν μπορω να το "φερω" εκει που θελω -που να θυμαμαι ο αμοιρος...-

    f_uuuuuuck
    Ειδα και τα Extreme Imeersive mods και photoreal iv
    ασε που θελω να βαλω και τα mods του xigmatek (particles κυριως...)

  • Oldboy

    Το ΕΙΜ ενω μ αρεσε σαν ιδεα το hobbing του κεφαλιου με κουραζει ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ και με ζαλιζει.
    Ασε που το ρημαδι το κανα unload και κατι πειραξε στο χειρισμο και παει υπερβολικα αργα.
    Το καλο ειναι οτι περιλαμβανει 3 διαφορετικα TOD's συν οτι μπορεις να προσθεσεις το δικο σου!

  • Oldboy

    νεβεμαηντ.
    τα βρηκα 😛

  • http://www.game20.gr john2

    Glad που τα βρήκες, έλειπα το Σάββατο και δεν τα είχα δει νωρίτερα 😉

  • Oldboy

    Κ Α Ψ Ι Μ Ο λεμε.

    Αυτο που δεν καταφερα ειναι να ενεργοποιησω το AF.