alt text

Το 1998 η Ubisoft ρισκάρει και κόντρα στο ρεύμα της εποχής κυκλοφορεί το Rainbow Six, ένα FPS με έμφαση στην τακτική και μεθοδική προσέγγιση των αποστολών, αντί για ασταμάτητη δράση και γρήγορο ρυθμό. Μπορεί με το πέρασμα του χρόνου η σειρά Rainbow Six να έχασε αρκετά από τον σκληροπυρηνικό της χαρακτήρα, όμως παραμένει ξεχωριστή και διαφορετική από τα μεγάλα ονόματα του χώρου όπως τα Call of Duty και Battlefield. Με το νέο Tom Clancy's Rainbow Six Siege η Ubisoft ξαναπαίρνει ένα μεγάλο ρίσκο, αφού αφήνει το single-player και επικεντρώνεται αποκλειστικά στο multiplayer.

Στο Rainbow Six Siege δεν υπάρχει single-player campaign και μάλιστα ούτε tutorial με την κλασική τουλάχιστον μορφή που συναντάμε σε παιχνίδια του είδους. Η πρώτη σας γνωριμία με τους μηχανισμούς του Rainbow Six Siege γίνεται μέσα από ολιγόλεπτα, υψηλής ποιότητας κινηματογραφικά βίντεο που δίνουν μια μικρή γεύση τού τί να περιμένετε από το παιχνίδι. Αν και μπορείτε να παίξετε κατευθείαν multiplayer, επιβάλλεται να ξεκινήσετε από το situations mode, όπου μέσα από 10 single-player αποστολές μαθαίνετε τους μηχανισμούς, τους χάρτες, αλλά και τις ικανότητες των διαφόρων operators (δηλαδή της κάθε class). Αν και πρόκειται για single-player αποστολές, δεν υπάρχει σενάριο με την κλασική έννοια, ούτε χαρακτήρες και ιστορία, παρά μόνο ολιγόλεπτα εισαγωγικά βίντεο με τους στόχους κάθε αποστολής οι οποίοι είναι αυτοί που πρέπει να φέρετε εις πέρας και στο multiplayer.

Ακόμα και στο normal επίπεδο δυσκολίας αρκούν λίγες σφαίρες για να σας στείλουν στον άλλο κόσμο. Ο χαρακτηρισμός “tactical” που συνοδεύει όλα αυτά τα χρόνια τη σειρά Rainbow Six ισχύει στο ακέραιο και επιβάλλεται να προσεγγίζετε κάθε αποστολή με προσοχή εκμεταλλευόμενοι τα εργαλεία κάθε operator αλλά και το περιβάλλον γύρω σας. Κάθε μια από τις αποστολές σας εισάγει σταδιακά στα σενάρια που αντιμετωπίζετε στο multiplayer, όπως η εξόντωση εχθρικών μονάδων σε κάποιο κτίριο, η εύρεση και εξαγωγή κάποιου ομήρου σε ασφαλές μέρος, και η απενεργοποίηση εκρηκτικών μηχανισμών. Ολοκληρώνοντας τις αποστολές στο situations αποκτάτε ένα μεγάλο κομπόδεμα από πόντους renown, με τους οποίους μπορείτε να ξεκλειδώνετε operators, να αναβαθμίζετε τον εξοπλισμό τους και να αλλάζετε την εμφάνιση των όπλων τους.

Ομαδικό πέσιμο.

Ομαδικό πέσιμο.

Οι 20 διαθέσιμοι operators φέρνουν κάτι διαφορετικό στην μάχη και σίγουρα καλύπτουν όλα τα γούστα και τα στιλ παιχνιδιού. Από τον βαρύ και ασήκωτο sledge που με ένα σφυρί μπορεί να ανοίγει τρύπες στους τοίχους, τον montagne με την βαριά και αδιαπέραστη ασπίδα, τον thermite που με άνεση δημιουργεί ανοίγματα σε καλά θωρακισμένες και αδιαπέραστες επιφάνειες, έως τον blitz που μπορεί να τυφλώνει για λίγα δευτερόλεπτα τους εχθρούς δίνοντας μεγάλο πλεονέκτημα στον ίδιο αλλά και τους συμπαίκτες του, η ποικιλία των operators εκπλήσσει ευχάριστα. Όπως αντιλαμβάνεστε το multiplayer απογειώνεται όταν ο επιτυχημένος συνδυασμός πέντε παικτών/operators κάνει τη διαφορά και οδηγεί την ομάδα στην ολοκλήρωση κάποιου στόχου χωρίς κόπο. Αντίστοιχα, η λάθος χρήση ή η μη αξιοποίηση των διαθέσιμων ικανοτήτων μπορεί να καταλήξει σε ταπεινωτική ήττα.

Περνώντας στα διαθέσιμα multiplayer modes, το pvp multiplayer χωρίζεται σε δυο κατηγορίες, casual και ranked. Στο casual μπορείτε να λάβετε μέρος ακόμα και όταν είστε αρχάριοι, ενώ το ranked είναι για... μεγάλα παιδιά καθώς απαιτεί να είστε επιπέδου 20 για να παίζετε, με απενεργοποιημένα πολλά από τα οπτικά βοηθήματα και πληροφορίες του interface και όχι μόνο. Ανεξάρτητα από το multiplayer mode που επιλέγετε, κοινός παρονομαστής και πυρήνας του παιχνιδιού είναι η συνεργασία μεταξύ των παικτών και οι δημιουργοί έχουν ενσωματώσει στο παιχνίδι τα κατάλληλα στοιχεία γι αυτό το σκοπό, όπως το καταστρέψιμο περιβάλλον. Αν και τα objectives στο pvp ποικίλουν, καθώς άλλοτε είστε σε θέση επίθεσης και άλλοτε σε θέση άμυνας, το gameplay και ο τρόπος ολοκληρώσης κάθε αποστολής δεν έχει ριζικές αλλαγές. Η ομάδα που βρίσκεται σε θέση άμυνας προσπαθεί να υπερασπιστεί τον χώρο της θωρακίζοντας τοίχους, πόρτες και περάσματα, ενώ η επιτιθέμενη ομάδα προσπαθεί να περάσει τα εμπόδια που ρίχνουν οι αντίπαλοι αξιοποιώντας όχι μόνο τους operators αλλά και το περιβάλλον.

Το καταστρέψιμο περιβάλλον μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμος σύμμαχος αλλά και θανάσιμη παγίδα. Μια τρύπα σε έναν τοίχο σε στρατηγικό σημείο του χάρτη, μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο σημείο παρατήρησης και εξόντωσης των αντιπάλων που περνάνε από εκεί, αλλά και να οδηγήσει στο θάνατό σας αν κάποιος αντιληφθεί την παρουσία σας και μπορεί με άνεση να σας σκοτώσει πυροβολώντας τον τοίχο και εσάς που βρίσκεστε πίσω από αυτόν. Ανοίγματα στην οροφή, παράθυρα και πόρτες που μένουν αφύλακτες και χωρίς θωράκιση μπορούν να γίνουν τα σημεία διείσδυσης των αντιπάλων και να βρεθείτε με εχθρικά πυρά στην πλάτη και να καταλήξετε νεκροί πριν καν καταλάβετε τί έγινε. Αν η αντίπαλη ομάδα έχει αμπαρώσει τοίχους και πόρτες με αδιαπέραστη θωράκιση και στην ομάδα σας έχετε τον thermite, πρέπει να τον ενημερώσετε ώστε να αξιοποιήσει το πανίσχυρο εργαλείο του που τρυπά με άνεση τα αδιαπέραστα αυτά σημεία, ώστε να δημιουργήσετε ρήγμα σε σημείο του επιπέδου που δεν το περιμένουν οι αντίπαλοι. Αν κάποιος από τους συμπαίκτες σας μπορεί να έχει πρόσβαση στις κάμερες του επιπέδου, επιβάλλεται να ενημερώσει τους υπόλοιπους για την θέση των αντιπάλων ώστε να προετοιμαστείτε κατάλληλα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τους 20 operators, το δυναμικό περιβάλλον και τη δυνατότητα επικοινωνίας, κάνουν κάθε μάχη μοναδική.

Θερμίτης εν δράσει.

Θερμίτης εν δράσει.

Αρκετές φορές βρίσκεστε αντιμέτωποι με μια έμπειρη αντίπαλη ομάδα, με αποτέλεσμα οι προηγούμενες τακτικές που εφαρμόσατε να μην έχουν αποτέλεσμα και να πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο προσέγγισης και ολοκλήρωσης του objective. Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις όπου οι αντίπαλοι δεν έχουν καθόλου εμπειρία, κάτι που κάνει τη ζωή σας αρκετά εύκολη. Το Rainbow Six Siege έχει περισσότερο βάθος στο gameplay από αυτό που θα περίμενε κανείς από ένα παιχνίδι που είναι μόνο multiplayer. Λειτουργεί άψογα, είναι ισορροπημένο και προσφέρει χορταστική δράση με αρκετές δόσεις τακτικής προσέγγισης, χωρίς βέβαια να λείπει ο έως ενός σημείου γρήγορος ρυθμός ενός ανταγωνιστικού multiplayer FPS.

Ικανοποιητική κρίνεται και η ποικιλία των χαρτών. Αποθήκες, εργοστάσια, τεράστιες επαύλεις, επιβατικά αεροπλάνα και πολυόροφα κτίρια, όλα με πολύπλοκο σχεδιασμό, περιλαμβάνουν σημεία για ασφαλή κάλυψη από εχθρικά πυρά αλλά και σημεία που προσφέρουν εδαφικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων. Η δυνατότητα αιώρησης, ανάβασης αλλά και κατάβασης σε εξωτερικούς τοίχους μέσο ενός gadget που είναι διαθέσιμο για όλους ανά πάσα στιγμή, προσφέρει επικές στιγμές όταν ένα αφύλακτο παράθυρο σε κάποιον όροφο ενός κτιρίου μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας. Οι ανταμοιβές είναι αρκετά ικανοποιητικές, ειδικά σε περίπτωση νίκης, αφού όχι μόνο ανεβαίνετε επίπεδο αλλά αποκτάτε και ένα αξιοσέβαστο ποσό πόντων renown για να τους επενδύσετε στην παραμετροποίηση των όπλων ή στο ξεκλείδωμα νέων operators.

Βασικό στοιχείο που κρίνει την επιτυχία τέτοιων παιχνιδιών είναι η κοινότητα. Μια κοινότητα που στην περίπτωση του Rainbow Six Siege πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι Call of Duty και οι τακτικές άλλων παιχνιδιών είναι σχεδόν αδύνατο να βρουν εύπορο έδαφος εδώ. Κάτι τέτοιο φαίνεται πως γίνεται κατανοητό από την συντριπτική πλειοψηφία των παικτών, με κάποιες παραφωνίες που υπάρχουν να μειώνονται με το πέρασμα του χρόνου. Μια από τις παραφωνίες είναι η μη χρήση headset, που αποτελεί το πιο χρήσιμο εργαλείο σας. Η επικοινωνία με τους άλλους παίκτες είναι το πιο σημαντικό στοιχείο του παιχνιδιού και οι τακτικές που μπορείτε να εφαρμόζετε με τη χρήση headshet δεν δουλεύουν χωρίς αυτό. Μετά από συνεννόηση με την ομάδα σας, μπορείτε να εντοπίζετε τη θέση των αντιπάλων και να ετοιμάζετε παραπλανητικές παγίδες κάνοντας την ζωή σας αρκετά πιο εύκολη. Ένα μικρό παράδειγμα είναι όταν έχετε βρει τη θέση των εχθρών, ειδικά από τη στιγμή που πολλοί κάνουν το λάθος να στέκονται στον ίδιο χώρο, μπορείτε να τους παραπλανάτε δημιουργώντας κάποιο ρήγμα σε ένα παράθυρο ή σφραγισμένη πόρτα με αποτέλεσμα να στρέφουν την προσοχή τους εκεί και εσείς να τους πιάνετε στον ύπνο. Αυτό πάντως δεν σημαίνει ότι το παιχνίδι δεν παίζεται χωρίς headset, απλά όσοι το αξιοποιούν έχουν τεράστιο πλεονέκτημα. Ευτυχώς φαίνεται ότι σιγά σιγά η κοινότητα του παιχνιδιού συνειδητοποιεί τον τρόπο να εκμεταλλεύεται τα διαθέσιμα εργαλεία για καλύτερα αποτελέσματα σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο.

Οι pro gamers φέρνουν σφυριά στην μάχη, όχι όπλα.

Οι pro gamers φέρνουν σφυριά στην μάχη, όχι όπλα.

Αν θέλετε να κάνετε ένα διάλειμμα από το ανταγωνιστικό παιχνίδι εναντίων άλλων παικτών, μπορείτε να ασχοληθείτε με το terrorist hunt. Σε αυτό, μόνοι σας ή μαζί με άλλους παίκτες αντιμετωπίζετε δεκάδες εχθρούς που ελέγχονται από το παιχνίδι. Το gameplay δεν διαφέρει και πολύ από το pvp, αν και η νοημοσύνη των εχθρών δεν εντυπωσιάζει. Αρκετές φορές πεθαίνετε χωρίς να καταλάβετε από πού σας ήρθαν οι σφαίρες, τους βλέπετε να σας πλαγιοκοπούν και να σας εγκλωβίζουν, όμως υπάρχουν και στιγμές όπου οι εχθροί παθαίνουν εμπλοκή και για ανεξήγητο λόγο στέκονται ο ένας πίσω από τον άλλο δίνοντας τη δυνατότητα για εύκολα kills. Ακόμα και αν τα άψυχα κουφάρια των συντρόφων τους μαζεύονται σε ένα σημείο, αυτοί συνεχίζουν να ακολουθούν το ίδιο “μονοπάτι” στο επίπεδο χωρίς καμία παραλλαγή στο μοτίβο κίνησης. Το terrorist hunt προτείνεται για χαλάρωμα και με την βοήθεια της νοημοσύνης σε καταστάσεις που προκαλούν γέλιο.

Σε αντίθεση με το πλούσιο και χορταστικό gameplay, τα γραφικά του Rainbow Six Siege δεν κινούνται στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Όχι λόγο ανάλυσης ή ποιότητας υφών αλλά από άποψη λεπτομερειών. Για παιχνίδι που διαδραματίζεται σε αστικό κυρίως περιβάλλον, είτε πρόκειται για εσωτερικούς χώρους σπιτιών είτε για βιομηχανικές εγκαταστάσεις και αποθήκες, όλα τα περιβάλλοντα μοιάζουν κάπως άδεια και παραμελημένα. Οι δημιουργοί έμειναν στα βασικά όσον αφορά τις λεπτομέρειες των επιπέδων. Μια κρεβατοκάμαρα με τα βασικά έπιπλα, ένα γκαράζ με ένα σκάφος, μια αποθήκη με κουτιά κτλ. Ευτυχώς το παιχνίδι διαπρέπει στον ήχο, με τα ηχητικά εφέ όχι μόνο να είναι αρκετά ρεαλιστικά αλλά να αποτελούν και μέρος του gameplay. Μια απομακρυσμένη έκρηξη που γίνεται προειδοποίηση για την κατεύθυνση αλλά και απόσταση διείσδυσης των αντιπάλων έως και τα βήματα στον πάνω όροφο ή οροφή από το σημείο που βρίσκεστε και το αργόσυρτο βηματισμό πίσω από τοίχους, η δουλειά που έχει γίνει είναι εκπληκτική λόγω ποιότητας αλλά και ουσιαστικής ενσωμάτωσης στο gameplay.

Τοίχο τοίχο, θα σε πετύχω.

Τοίχο τοίχο, θα σε πετύχω.

Το tactical board που μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού και μέσω αυτού μπορείτε να σχεδιάζετε με ικανοποιητικές λεπτομέρειες τα πλάνα δράσης σας στο παιχνίδι και να τα μοιράζεστε με άλλους, τα community challenges, αρκετές προσθήκες και ανανεώσεις μετά την κυκλοφορία του τίτλου, είναι σημάδια ότι η Ubisoft διεκδικεί αυτή την φορά με ορθό τρόπο και ένα κομμάτι από την πίτα του ανταγωνιστικού multiplayer. Το ενσωματωμένο ψηφιακό μαγαζί του παιχνιδιού, διαθέτει προς πώληση με αληθινά λεφτά ασήμαντα πράγματα που δεν κάνουν την διαφορά. Δεν θα βρείτε τις παραφωνίες άλλων παιχνιδιών της Ubisoft με “κλειδωμένο” περιεχόμενο πίσω από paywall και άλλα παράλογα πράγματα. Αντ' αυτού, οι απολαβές από τον λογαριασμό σας στο uplay κρίνονται ικανοποιητικές με αρκετά weapon skins, wallpapers, renown points, soundtrack, booster κτλ να προσφέρουν αρκετό “υλικό” για αξιοποίηση εντός και εκτός παιχνιδιού.

Το ρίσκο της Ubisoft να κάνει το Rainbow Six Siege μόνο multiplayer, όχι μόνο κρίνεται επιτυχημένο αλλά είναι και μια ποιοτική εναλλακτική λύση για όσους θέλουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό σε επίπεδο συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ των παικτών. Το Rainbow Six Siege είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστη έκπληξη και η απόδειξη ότι, όντως, ο τολμών νικά.

  • Δυναμικό, καταστρέψιμο περιβάλλον
  • Έντονες δόσεις τακτικής και συνεργασίας
  • Ο ήχος είναι αναπόσπαστο κομμάτι του gameplay
  • Οι operators και τα gadgets προσφέρουν διαφορετικό στιλ παιχνιδιού
  • Ισορροπία μεταξύ γρήγορης δράσης και τακτικής προσέγγισης
  • Διαφορετικοί τρόποι διεκπεραίωσης και προσέγγισης των αποστολών
  • Pvp και pve
  • Ικανοποιητικός αριθμός και πολύπλοκος σχεδιασμός επιπέδων...
  • ...χωρίς όμως πολλές λεπτομέρειες
  • Η εχθρική νοημοσύνη απογοητεύει στο pve
  • Επιβάλλεται η χρήση καλού headshet
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review), Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Ubisoft
ΕΚΔΟΣΗ:Ubisoft
ΔΙΑΘΕΣΗ:CD Media
ΕΙΔΟΣ:FPS
ΠΑΙΚΤΕΣ:Multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://rainbow6.ubi.com/siege/en-GB/home/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:1/12/2016
PEGI:18
  • Nti23

    Εθιστικο.. Αυτη τη λεξη χρησιμοποιώ για αυτό το παιχνίδι.. Το καλύτερο multi εδω κ χρόνια.. Για μ'ενα τουλάχιστον.. Κ έδωσες κ την σωστή βαθμολογία...

  • ggraper

    Προσωπικά,το έχω λιώσει με τους φίλους μου.Αλλά ρε ubi,25000 renown για τους καινούργιους operators?λίγο υπερβολικό.Εκτός από κάποια bugs που έχουν εμφανιστεί,μετά το τελευταίο update(και ελπίζω να λυθούν),το παιχνίδι είναι μια χαρά.Κάποιες φορές μου σπάει τα νεύρα που ψοφάω με μια σφαίρα,αλλά τη να κάνεις,αυτό είναι το rainbow.Το έχω ευχαριστηθεί.Αφήστε που ότι dlc βγει,είναι δωρεάν(ναι battlefront,εσένα κοιτάζω).Κατά τα άλλα,συμφωνώ με το review,δεν έχω να συμπληρώσω κάτι άλλο.

  • http://game20.gr Terminator

    Παιδιά εγώ που είμαι του Battlefield να το τσιμπήσω ή θα το βαρεθώ σύντομα;

    • ggraper

      Πάρτω.Και εγώ από battlefield ήμουν και το ευχαριστήθηκα.Επίσης θα συμφωνήσω με τον Nti23 για την ακρίβεια στο σημάδι μετά από το rainbow.

    • Chronix

      Ρε συ Termie, αυτά τα παιχνίδια θέλουν headset, επικοινωνία, συνεργατικό παιχνίδι... Εσύ είσαι lone rider, δεν είσαι για αυτά τα παιχνίδια. Μείνε στο BF.

      • Nti23

        Εγω παιζω χωρις ακουστικά αν κ εχω κ μπορω να πω οτι μ'αρεσει περισσότερο... Καταρχην χωρις ακουστικα προσθετει δυσκολια που μ'αρεσει.. Κ δεν ειναι αναγκαίο να εχεις ακουστικα..χαλαει ολο το ηχητικό κομμάτι αν ακους 3-4 να φωναζουν κ να σου λενε απο που να πας κ τι μα κάνεις... Πλεον σε οσα παιχνίδια έπαιξα στους 50 οι 5 χρησιμοποιούν ακουστικά...

    • GeorgeZ

      Αν είσαι σόλο φάση άστο καλύτερα θα ξενερώσεις είναι τέρμα συνεργατικό headset-mic καμιά σχέση με Bf, αν βρεις παρέα λέει το παιχνιδάκι.Άσχετο διαφορετικά παιχνίδια αλλά προσωπικά περιμένω το Division από κει που το είχα διαγράψει τελείως από τη λίστα το σκέφτομαι σοβαρά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

  • Nti23

    Κ εγω του battlefield ειμαι κ μπορω να σου πω οτι το siege ειναι πιο έντονο κ δεν μπορεις να σταματησεις να παίζεις... Ασε που βελτιώνεις κ το shooting στα υπόλοιπα fps.. Εβαλα το battlefield μετα απο καιρο κ πυροβολω με μεγαλυτερη ακρίβεια.. Λογο το οτι στο siege η βρίσκεις στοχο η σε καθαρισαν...

  • alessan

    Eιμαι αναμεσα σε αυτο και το division Που εχω ακουσει πολλα καλα σχολια! Οκ το ενα ειναι first person το αλλο third, αλλα δεν εχω χρονο για παραπανω χρονο για Online Παιχνιδι μαζι με φιφα,halo! Θα περιμενω να βγει και το δευτερο και βλεποντας και κανοντας!

  • PanosGR

    ωραιο παιχνιδι...Tactic και της υπομονης......

  • Γιώργος Τσομπανίδης

    Πόλυ άσχημη η "μοδα" να κυκλοφορουν παιχνίδια που πρεπει να είσαι online ή να έχει μόνο multiplayer !!!! To καλυτερο παιχνίδι να μου δώσεις εάν δεν έχει single player campaign τι να το κάνω να το βράσω.

    • Kilia

      Μονο που δεν ειναι μοδα, απο παντα ειχαμε μονο multi παιχνιδια. Ακομα και στο n64.

      Ωραιο παιχνιδι, ωραιο review. Οσοι το παιζουν λενε τα καλλιτερα. Κατι σαν το μικρο ξαδελφακι του counter strike.
      Μια καλη προπονηση μεχρι τα μεγαλα παιχνιδια που ερχονται. (overwatch, bf5, unreal)
      Δυστυχως ομως εχει να ανταγωνιστει πολλα ποιοτικα f2p fps παιχνιδα στο pc οποτε ειναι λιγο δυσκολο να βρει το κοινο του.

      • Γιώργος Τσομπανίδης

        Δεν γνωρίζω αν το n64 είχε multi.
        Εξάλλου δεν είμαι αυτης της γενιάς.

        Είμαι της γενιάς που μεγάλωσε με Atari 2600 με το φοβερά δυσκίνητο χειριστήριο.
        Το κουμπί του χειριστηρίο ήταν της υπομονής . Το πατούσες σήμερα αύριο ανταποκρίνονταν. Aκόμη θυμάμαι πόσες ώρες έφαγα στο Pong και τι φάση είχε το μπασκετάκι που πηδούσες σαν το καρτάλι και που οι 2 παίχτες μοιάζαν με ---> [ ] και η μπάλα με . (την τελεία)

        Οπότε φίλτατε το " ότι απο πάντα !!!!!!!!!!!!!! είχαμε multi " όχι σε μένα.

        • Kilia

          οκ, εισαι παλιοτερος. Κερδιζεις κατι?

          Αλλα κατσε να δεις τι θυμηθηκα, το pong. Το πρωτο βιντεοπαιχνιδι που εσκασε σχετικα κοντα στην γενια σου. Ειχε multiplayer, ρε πως τα φερνει η ζωη...

          Απο γεννησημιου τους λοιπον τα παιχνιδα ειχαν μουλτι...

          • Γιώργος Τσομπανίδης

            Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι δεν είναι θέμα παλαιότητας gamer ΑΛΛΑ ποιοτικής απόλαυσης σε παιχνίδι .
            Διότι μια καλη single player εμπειρία είναι 10φορες καλύτερη διοτι μπορει να σε προσφέρει π.χ. συγκίνηση ή τροφή για σκέψη πράγμα που δεν σε προσφέρει ο χαβαλες που γίνεται στο multiplayer .

            Όμως αυτα φίλε μου είναι ψιλα γράμματα για μερικούς απο ότι βλέπω.

            • Kilia

              Οσο εχω γελασει με την καλλιτερη κωμωδια εχω γελασει και με την παρεα μου παιζοντας μουλτι.
              Οσο εχω προβληματιστει με μερικα αναγνωσματα η παραστασεις αλλο τοσο εχω προβληματιστει και με συζητησεις που ξεκινησαν με την προφαση του να παιξουμε ενα μουλτι παιχνιδι.

              Θα ηταν ευκολο να σε αποκαλεσω απαρχαιωμενο, δεν το κανω γιατι ελπιζω οτι μπορεις να καταλαβεις αυτο που λεω.

              • Γιώργος Τσομπανίδης

                Αποκαλεσε με όπως θες.
                Δεν με νοιάζει μιας και δεν σε ξέρω, δεν τα πίναμε μαζί εχθές.
                Μπαίνω σε αυτο το site για να πω την γνωμη μου αδιάφορο αν αρέσει η όχι σε κάποιους.

                Nα στο κάνω κέρματα :

                Το multi να υπάρχει αλλα ΟΧΙ σε βάρος της single player εμπειρίας. Aν θες μόνο multi
                πάνε παίξε κανα Μ.M.O.

                Finito la musica, passato la fiesta.

                • Kilia

                  Το τσομπανιδης ειναι αρκετο, ταιριαζει απολυτα.

            • Nti23

              Αν είναι να δωσω 70 ευρω για 7 "ολόκληρες" ώρες συγκίνησης προτιμώ να δω μια καλή ταινια κ δωρεάν...Τωρα εσυ αν τα εχεις κ τα σκορπας καλα κανεις...

            • nikolas22072014

              Και να είχε campaign τι να το κάνεις 8ώρες με το ζόρι θα ήταν χωρίς ουσία και νόημα. Μόλις πήρα το battlefield 4 και έπαιξα λίγο campaign ήταν τελείως γελιο καλύτερα να επικεντρωθεί στο μουλτι και να τα κάνουν όσο πιο καλά γίνεται. Υπάρχουν πολλές ωραίες Επιλογές για αυτούς παίζουν για την πάρτη τους πια αλλά στα fps ακόμα και το halo έχει χαλάσει.

              • gerasimos

                το campaign του battlefield 4 ήταν ωραίο αν κ μικρό σε διάρκεια..σε βάζει στο κλίμα όμως κ για μένα +1

            • Petross

              Multiplayer δεν είναι μόνο το στυλ Call of Duty, Battlefield κτλ. Multi είναι να παίζεις με 20+ άτομα co op στο Arma 3 με δυναμικά objectives σε ανοιχτό κόσμο, στο απαιτητικό επίπεδο δυσκολίας του Arma και να προσπαθείς να επιβιώσεις αλλά και να βοηθήσεις τους συμπαίκτες γύρω σου. Multi είναι ένα guild στο Age of Conan να προσπαθεί για εβδομάδες ή μήνες, με κάθε υποομάδα του guild να έχει ξεχωριστό ρόλο στην συγκομιδή πρώτον υλών σε έναν open pvp server, να χτίση το κάστρο του και μετά σε μάχες που μπορεί να κρατήσουν μια ολόκληρη μέρα να συνεργάζονται όλοι για την υπεράσπιση αυτού που με τόσο κόπο έχτισαν. Multi είναι όταν κάνεις summon κάποιον στα παιχνίδια Dark Souls για να σε βοηθήσει να περάσεις το καταραμένο αυτό Boss που σε βασανίζει για ώρες. Multi είναι να προσπαθείς με φίλους στο The Secret World να λύσεις τους υπερβολικά δύσκολους γρίφους του παιχνιδιού που στοιχεία της λύσης κρύβονται στην περίληψη της αποστολής, στο ίντερνετ και στο lore του παιχνιδιού. Δεν είναι το multiplayer μόνο του στυλ τρέχω γύρω γύρω και πυροβολώ ότι κινείται.

              • Γιώργος Τσομπανίδης

                Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                • nikolas22072014

                  Ρε φίλε ο Πέτρος προσπαθεί να σου εξηγήσει τι ακριβώς είναι με ωραίο τρόπο και εσύ του γράφεις ότι να Ναι. Δεν είναι σωστό ούτε ευγενικό εκ μέρους σου.

        • Nti23

          Κ εγω μεγαλωσα με το Atari αλλα δεν σημαίνει οτι κ τωρα θα παιζω με αυτο... Ειτε σας αρεσει ειτε οχι ειμαστε στην εποχη του multi... Το siege εαν ειχε single campaign το 90% δεν θα έπαιζε πανω απο μια ωρα.. Ασε που θα διαρκουσε το πολυ ενα 7ωρο.. Με το multi γραφεις αν σ'αρεσει κιολας 100 ωρες το λιγοτερο..

  • Constantinos

    Δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο το division, rainbow ή το bf. Παντως χθες που χαζευα κατι streaming επεσα πανω σ εναν τυπα που στρημαρε rainbow και ομολογω οτι ημουν στα προθυρα να κοψω αρτηρια. Το παλικαρακι ειχε μεινει καρφωμενο κανα 2λεπτο πισω απο ενα τοιχο με μια βαριοπουλα και απλα γυρνουσε τη καμερα πισω του χαζευοντας εναν δικο του που χε καμπερωσει μ ενα shotgun πισω απο μια ασπιδα.

    Το θεαμα μου φανηκε οικτρο. Ενταξει υπομονη, ρεαλισμος, tactical ολα ωραια ειναι αυτα αλλασαν concept μου φανηκε οτι ο επιταφιος πιο γρηγορα κινεται.

    • PanosGR

      χαχαχαχαχαχαχα..το αντιθετο απο το COD..που τρεχεις χωρις να υπαρχει αυριο..χωρις να ξερεις τι θελεις να κανεις,που να πας...χωρις σκοπο..και οι σφαιρες βροχη απο παντου....

  • gerasimos

    Έχω δεί απο εδώ και απο εκεί κ φαίνεται να είναι καλό,πρέπει να το δοκιμάσω όμως για να καταλάβω..Απο την άλλη μου λύπει το παλιό με το single player κ τις αποστολές στο πλοίο η το αεροπλάνο που ήταν φοβερά,πλέον το όνομα υπάρχει μόνο κ μία εταιρεία απο πίσω που ανταγωνίζεται την EA..

  • http://game20.gr/author/terminator/ Terminator

    Έρχεται διαγωνισμός με μπλουζάκια.