Τίτλοι τέλους (και) για τη Radical Entertainment

, Παρασκευή 29 Ιούνιος 2012 0  

Ένα ακόμα σημαντικό στούντιο δεν καταφέρνει να επιβιώσει στην τωρινή γενιά συστημάτων. Ο λόγος αυτή τη φορά για την Radical Entertainment, δημιουργό τίτλων όπως τα Prototype και το εκπληκτικό Hulk: Ultimate Destruction, η οποία αποτελεί παρελθόν. Σύμφωνα με την Activision, η επένδυση στο Prototype δεν απέδωσε τα αναμενόμενα κι έτσι ο μόνος δρόμος είναι το κλείσιμο της Radical (τυπικά θα παραμείνει μια μικρή ομάδα που θα βοηθά σε άλλα projects της Activision). Έτσι λοιπόν, η Radical προστίθεται στη θλιβερά μεγάλη λίστα των στούντιο που έχουν κλείσει σε αυτή τη γενιά. Το αυξημένο κόστος ανάπτυξης παιχνιδιών, το λάθος management και τα χάλια της παγκόσμιας οικονομίας, γονατίζουν τη βιομηχανία. Πλέον αν ένα παιχνίδι τύπου Prototype δεν πουλήσει εκατομμύρια, αποδεικνύεται αποτυχία και παίρνει στον τάφο τους δημιουργούς του. Τραγικά πράγματα. Δυστυχώς αυτό οδηγεί όλο και περισσότερους developers να στρέφονται στη φτήνια του mobile/social gaming, ενώ όσοι μένουν έχουν φτάσει να βγάζουν τα ίδια και τα ίδια, όπως φάνηκε στη φετινή Ε3. Στην επόμενη γενιά συστημάτων πρέπει να αλλάξουν πολλά και άμεσα, γιατί δεν μας βλέπω καθόλου καλά. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;

  • gogos

    Τα prototype τυπου παιχνιδια ποτε δεν μου αρεσαν ιδιαιτερα αλλα θεωρω πως δεν επρεπε να κλεισει το studio.. Το παιχνιδι δεν εκανε και τοσο τραγικες πωλησεις που να δικαιωλογει το λουκετο.. Μαλλον η "κακομαθημενη" Activision θελει ολα τα παιχνιδια της να φτανουν αριθμους call of duty για να ειναι ευχαριστημενη.. Το hardcore gaming οντως κατρακυλα οχι ομως επειδη δεν πανε καλα οι πωλησεις αλλα επειδη οι εκδοτες ειναι απληστοι..

  • http://game20.gr Terminator

    Φυσικά έχει και η Activision μερίδιο ευθύνης, αλλά δυστυχώς το φαινόμενο είναι γενικευμένο.

  • meh

    Χρυση εποχη του gaming και καλα...

  • gogos

    Terminator βλεπεις οτι καποια παιχνιδια φτανουν κοντα στις 1 εκκ πωλησεις και οι εκδοτες δεν ειναι ευχαριστημενοι παρολα αυτα..

  • Phil

    το prototype 2 ηταν αρκετα καλο αλλα οχι καλυτερο απο το πρωτο.Το πρωτο ειχε πιο πολυ μακελιο και ηταν πολυ πιο δυσκολο.

  • kostool

    Εγώ θεωρώ πως με την επόμενη γενιά συστημάτων τα πράγματα θα χειροτερέψουν... Το κόστος development ενός τίτλου με next-gen γραφικά θα είναι τόσο υψηλό που για να μη θεωρηθεί αποτυχημένο θα θέλει τουλάχιστο διπλάσια νούμερα πωλήσεων από τους τωρινούς (ήδη μη ρεαλιστικούς για παιχνίδια που δεν λέγονται Call of Duty ή Halo ή Gears of War) στόχους.

  • gogos

    Το κοστος δεν ανεβαινει τοσο οσο νομιζετε.. Μαζι με τα γραφικα εξελισονται και οι μηχανες γραφικων οι οποιες κανουν τα πραγματα πολυ πιο ευκολα στην αναπτυξη των games..

  • meh

    Και οι μηχανες γραφικων φυτρωνουν σαν την καπαρη ενα πραγμα, ε? 😛

  • gogos

    Οχι βεβαια αλλα αν εχεις την μηχανη μπορεις να φτιαξεις 200 παιχνιδια χωρις το επιβαρημενο κοστος.. Δες με την unreal engine 3 ποσα παιχνιδια φτιαχτηκαν.. Εχεις ετοιμη την μηχανη και κανεις την δουλεια σου, το ιδιο θα γινει και με την UE4 και με αλλες.. Δεν ειναι αναγκη καθε παιχνιδι να εχει αποκλειστικη δικη του μηχανη γραφικων..

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    γαμοττττττττττιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι αααααααααααααααααααα πω ρε πουστ μου πρώτα το Mercenaries και μετά αυτοοοοοοοο πω ρε δηλαδή ότι εταιρεία και παιχνίδι μου αρέσει καταστρέφεται την Activision πια έλεος μόνο call of duty θέλει να πουλάει τα παλιομοδίτικα αρχαία κώλο παιχνιδα δηλαδή θα σταματήσω τα games πια δηλαδή ευτυχώς που υπάρχουν μερική ακόμα που φτιάχνουν σοβαρά games!!!!!!!

  • Bill B.

    Τέλεια...
    Ρίξτε τώρα το Prototype 2 στα 20€ ή ακόμη καλύτερα σε κανένα Weekend Deal με 7€ να τσιμπήσουμε...
    Αυτά είναι...

  • Constantinos

    ολα αυτα που λετε σεβαστα για την Activision και για την πορεια του gaming...καπου ομως φταινε και τα στουντιο...δηλαδη για τη Radical Entertainment ας πουμε, το Prototype αν θυμαστε ειχε φαει τρελλη διαφημιση και τρελλο promotion, και τελικως αποδειχτηκε η μουφα (κακο σχεδιασμο πολης, αποκρουστικο και επαναλαμβανομενο gameplay, ασχημα animations)..βγαινει το Prototype 2 τα προβληματα τα ιδια παρεμειναν...το σημαντικοτερο προβλημα στο gaming ειναι η επαναληψη και ο κορεσμος

    αν κοιταξετε με τη ψυχρη λογικη τα περισσοτερα action/adventures games της Ε3, τι παρουσιασαν??? Uncharted Uncharted Unchared gameplay...χωρις να ναι απαραιτητα κακο βεβαια..το splinter cell απο αμιγως stealth gameplay εγινε run n gun..το tomb raider, με το που βλεπεις τα πρωτα 2 λεπτα του demo λες " οπου να ναι θα πεταχτει ο Sully απο καπου"..το Dead Space τα ιδια, η ΕΑ λανσαρει το Μedal "Battlefield 3.5/CoD VIII" of Honor...Η Activision το γυρισε σε space cowboys...

    εγω πρωτοποριακες αλλαγες ειδα μονο απο καποιους τιτλους της Ubisoft (AC III - Watch Dogs) και απο την Quantic Dream με το Βeyond ως προς το σεναριο οπου ειναι μαστορες οι τυποι (γιατι το gameplay ειναι μια συνεχεια του Heavy Rain)

    α και το Dishonored ειναι κατι το διαφορετικο αλλα εγω εχω παψει ν ασχολουμαι προ πολλου με τ ονομα Bethesda....αλλοι αυτοι...σε καθε τιτλο τους, πτωση frame rate - πτωση frame rate - πτωση frame rate...

  • meh

    gogos, νομιζεις πως μια μηχανη γραφικων παραμενει ιδια σε καθε παιχνιδι και εταιρια?
    Πιστευεις δλδ πως τα ιδια εργαλεια χρησιμοποιησαν στα Arkham City, Alice και Gears of War?
    Καθε developer προσθετει τα δικα του εργαλεια και μηχανισμους στην βαση της μηχανης. Δες το Infinite, δες ακομα το Overgrowth που εχει κανει την UE3 αγνωριστη.
    Σου δινω παραδειγματα με την UE3 μιας και την ανεφερες.

    Το κοστος που απαιτειται για την αναπτυξη εργαλειων και assets παει μια η αλλη με την δημιουργια μιας μηχανης εκ νεου. Φανταζομαι πως εξαρταται απο το ειδος του παιχνιδιου, τον τροπο που λειτουργει ενας dev και την ικανοτητα του.

    Η Bethesda παρολο που εχει μια μηχανη του 5ευρου και την χρησιμοποιει χρονια, ακομα δεν εχει μαθει να φτιαχνει animations και καλους μηχανισμους.

  • http://game20.gr Terminator

    Bill πες μου ότι κάνεις πλάκα...

  • Bill B.

    Αχαχαχαχα και έλεγα δεν θα μου την πει κανείς???
    Ανησύχησα...

    Πλάκα κάνω στο 'Τέλεια', που είπα για την εταιρία. Φυσικά και δεν είναι καλό να κλείνουν εταιρίες, το έχουμε ξαναπεί.
    Αλλά δεν έκανα πλάκα για την τιμή, εντάξει όχι και στα Weekend Deal με 7€ αλλά όχι και 50€ που το έχουν, να το ρίξουν κανένα 15€ κάτω, 35€΄μια χαρά είναι για τον συγκεκριμένο τίτλο.
    Και τα Prototype μου αρέσουν πολύ σαν παιχνίδια.

    Τουλάχιστον...
    http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/06/29/prototype-2-pc-still-on-the-way.aspx

    Πάλι καλά να λέμε...

  • http://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY&fb_source=message MENIS_ΙΧ

    Προφανώς και όχι, είναι του στυλ σε ένα κατάστημα "ξεπουλάμε όσο οσο γιατι το κλείνουμε" πραγματικά δεν καταλαβαίνω το σχόλιο του Bill.B..
    ερωτηση. τα πνευματικά δικαιώματα του Prototype, τα εχει η Activision?

    ok Bill.B , δεν ειδα την απαντηση σου, γιατι εγραφα εκεινη την ωρα..

  • gogos

    Σιγουρα χρειαζετε δουλεια αλλα η βαση παραμενει η ιδια.. Δεν ειναι ιδιο το κοστος με το να εφτιαχναν μια μηχανη γραφικων απο την αρχη.. Παλι πρεπει να επνδυσουν σε χρημα για την δημιουργια αλλα με 1 εκκ πωλησεις και αποσβεση κανουν και μια χαρα κερδος εχουν.. Απλα εχουν σαν προτυπο τις πωλησεις του call of dutty και οταν υπαρχουν αποκλεισεις απο αυτους τους εξωφρενικους στοχους θεωρουν οτι το project ηταν αποτυχημενο και τρεχουν να φτιαξουν νεα κακεκτυπα του τραγικου αυτου παιχνιδιου.. Αν και τωρα αυτη η μοδα της copy-paste απο call of dutty αρχισε να υποχωρει αρχισαμε να βλεπουμε κοπιες απο uncharted/gears.. Παντως σιγουρα υπαρχουν και επαγγελματιες που δεν βλεπουν το gaming σαν "την κοτα με τα χρυσα αυγα" και κανουν ποιοτικα πραγματα οπως πχ witcher, dark souls κα.. Σιγουρα μεσα στην σαβουρα παντα θα υπαρχουν καποιοι που θα κανουν πραγματα με μερακι και αγαπη..

  • Bill B.

    😛

    Εεεε...στον MENIS_IX πήγαινε το σχόλιο μου...
    Αν μπορείς να το πείς σχόλιο χαχαχαχα...

    Η φάτσα τέλος πάντων...

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    @gogos

    +1

  • thanos

    gogos εξαρτάται την εταιρία. πχ το dragons dogma πούλησε 1εκ και η capcom δήλωσε ευχαριστημένη και θα το συνεχίσει . Από την άλλη η ΕΑ είπε ότι για να συνεχίσει να υπάρχει σαν francize το dead space πρέπει να έχει 5 εκ. φανς. 5 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ!!!!!!!

  • Βαγγέλης

    H Activision εγινε γρήγορα η νουμερο ενα πιο απληστη εταιρεία, ισως η δευτερη να ειναι η ΕΑ με τα εκδηλωμένα παράπονα των devs.

    Πως απο μηδενικό κατάφερε να γίνει νούμερο μονο η Activision μπόρεσε. Η απληστία της βαράει καμπάνες σε ολους της τους τίτλους.

    Στα δι@λα και ακόμα παραπερα νταβατζίδες/μεσάζοντες, γιατι ουσιαστικά αυτό είναι. Εξαγοράζουν εταιρείες, τις μολύνουν και τις κλείνουν μετά.

    Eνα ακόμα quote που τόσο σας αρέσουν

    It is companies like Activision who prey on successes of others, and then manipulate that product into a cash cow. WoW was great, until Cata (first Expo designed under ACTIBLIZZ) when they removed any variety from the game and basically told players this is how you must gear, and these are the talents you must take. Activision is a parasite. They latch on to success, suck it dry and then just discard the carcass. Blizzard will go down, and go down hard. Might take a few years, but they will end up just like Sierra. Used and Abused, then Activision moves on to its next host...and sucks the life from it.

    Το οτι η Activision ειναι πραγματικό παράσιτο, φαίνεται και αποδεικνύετε περίτρανα και εδώ.!!

  • gogos

    thanos αυτο λεω και εγω.. Δεν ειναι το θεμα πως το Prototype 2 δεν εβγαλε κερδος.. Τα πηγε αρκετα καλα σε πωλησεις και ειχε και πρωτιες στα charts.. Εβγαλε τα εξοδα του και εφερε και κερδος αλλα οι τυποι θελουν να βγαλουν τρελλα εκκατομυρια κερδος για να ειναι ευχαριστημενοι.. Δικαιωλογιες τυπου "το κοστος παιχνιδιων ειναι μεγαλο" δεν εχουν βαση.. Στην τελικη εχουν σχεδον ολα τους τα εργαλια ετοιμα, το μονο πραγμα που βαζουν απο την τσεπη τους ειναι τα εργατικα και η διαφημιση..

  • http://thebestgamersgr.blogspot.com/ PROTOTYPE

    @Βαγγέλης

    +1

  • EdgierMink61

    Βαγγέλης +1

  • Βαγγέλης

    Φαντάζομαι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με το pc release έτσι δεν είναι;