alt text

Η σημαντικότερη είδηση που βγήκε από την πρόσφατη Game Developers Conference είναι βέβαια το μπάσιμο της Sony στο χώρο του virtual reality με το Project Morpheus. Το Project Morpheus είναι ένα VR headset για το PS4, το οποίο ενσωματώνει ένα σύστημα προβολής με οθόνη κεφαλής που συνεργάζεται με την PS Camera. Οι αισθητήρες αδράνειας που ενσωματώνονται στη μονάδα κεφαλής και στην PS Camera καταγράφουν με ακρίβεια τις κινήσεις του κεφαλιού του παίκτη, ούτως ώστε σε κάθε στροφή του η εικόνα του παιχνιδιού να μετακινείται αντιστοίχως και με απόλυτη φυσικότητα σε πραγματικό χρόνο. Η συσκευή δουλεύει και με τα DualShock 4 και PS Move για τον χειρισμό. Επιπλέον, το Project Morpheus αξιοποιεί την τεχνολογία 3D audio της Sony για να αναπαράγει στερεοσκοπικό ήχο από όλες τις κατευθύνσεις που αλλάζει σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τον προσανατολισμό του κεφαλιού, δημιουργώντας ένα ρεαλιστικό ηχητικό περιβάλλον μέσα στον εικονικό κόσμο των 360 μοιρών. Ελευθερώστε μία ώρα από το πρόγραμμά σας, δείτε την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση του Project Morpheus στη GDC παρακάτω και πείτε μας γνώμη!

  • Agony

    Πολύ ενδιαφέρον , Όταν με το καλο βγει τότε θα υπάρχει και λόγος να πάρω PS4.
    Μέχρι τότε θα κάνω ότι κάνουν όσοι έχουν πάρει PS4 , που το κοιτάνε στο ράφι και παίζουν στο PS3 Skyrim,Last of us κτλ. 🙂

    Το xbox One θα βγάλει VR Η θα συνεχίσουμε να παίζουμε για τα επόμενα 6-7 χρονια σε TV ?Και για να δούμε το περιβάλλον να κουνάμε μοχλούς?

    Έλα πάμε σιγά σιγά Next Gen 🙂

  • mpak7

    Πρωτα θα το δοκιμασω και αν λεει... παντος οποιος εχει προβλημα στον αυχενα να η λυση!

    • Agony

      Υποθέτω ότι δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείς τους Motion Sensors.

      Μπορείς απλά να παίζεις τα games σου έχοντας μπροστά στα ματια σου το game χωρίς κενά σημεία.

      ΤΙ προτιμάς να βλέπεις σε μια 55 ιντζές tv και να βλέπεις και το περιβάλλον?

      Η το κάθε μάτι σου να έχει την δικη του οθόνη και να έχεις full οπτικό πεδίο και με πολύ λιγότερα λεφτά ?

      Πέρα από τα motion sensors , κανονικά εδώ και πολλά χρονια θα πρέπε να είχαμε για κάθε μάτι ξεχωριστή οθόνη και σε κλειστό πεδίο που δεν μας αποσπά την προσοχή.

      Καμια σχέση πίστεψε με. Για πόλους το Head Tracking θα είναι κουραστικό ανάλογα την υλοποίηση του game.
      Πέρα από αυτό μπορούν να το φοράνε και να παίζουν με το χειριστήριο τις κινήσεις του χώρου.

  • gerasimos

    Έκατσα και είδα περίπου 40 λεπτά και όντως είναι ενδιαφέρον .

  • worms_arm

    Μου αρεσει περισσοτερο ο παραδοσιακος τροπος. Δεν μπορω να εχω αυτό το πραγμα στο κεφαλι μου

  • Alan

    Αποκλείεται να επιτύχουν την συγχρονισμένη κίνηση κεφαλιού- ψηφιακού περιεχομένου. Μακάρι, αλλά είναι πολύ δύσκολο για να επιτευχθεί με την πρώτη προσπάθεια. Το μόνο σίγουρο είναι πως αναμένουμε με ενδιαφέρον.