alt text

To πρώτο Project Cars ήταν ένα ευχάριστο σοκ για τους φαν των sim racers (τουλάχιστον στις κονσόλες). Εκεί που επί χρόνια είχαμε συνηθίσει να παίζουμε αγώνες... τριών γύρων, να ξεκινάμε αναγκαστικά από τις τελευταίες θέσεις αφού δεν υπήρχαν χρονομετρημένα δοκιμαστικά και να πρέπει να οδηγήσουμε ένα σωρό... σαράβαλα μέχρι να φτάσουμε στα υπεραυτοκίνητα που θέλαμε, ήρθε το Project Cars για να μας δείξει ότι τίποτε από αυτά δεν είναι απαραίτητο. Το Project Cars μας απελευθέρωσε από τα “δεσμά” των Gran Turismo και Forza Motorsport, προσφέροντας ταυτόχρονα και μια ανώτερη αγωνιστική εμπειρία. Ήταν πρωτίστως racing game, όχι driving game. Ήταν παιχνίδι αγώνων με αυτοκίνητα, όχι παιχνίδι συλλογής αυτοκινήτων. Έχοντας θέσει λοιπόν τις βάσεις, η Slightly Mad χρειαζόταν απλά να εξελίξει την επιτυχημένη συνταγή για τη συνέχεια. Και αυτό ακριβώς είναι το Project Cars 2, μια εξέλιξη του Project Cars, με όλα τα καλά που συνεπάγεται αυτό, αλλά και κάποια... κουσούρια που δεν λένε να εξαφανιστούν.

Η έμφαση στα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι ένα από τα στοιχεία που λατρέψαμε στο Project Cars και το Project Cars 2 συνεχίζει στα βήματα του προκατόχου του. Το παιχνίδι περιλαμβάνει πάνω από 180 αυτοκίνητα (με την... αγία τριάδα Ferrari, Porsche, Lambo μέσα), τα περισσότερα εκ των οποίων είναι (τωρινά αλλά και παλιά) αγωνιστικά, από GT, Le Mans και φόρμουλες, μέχρι touring cars, ακόμα και καρτ. Υπάρχουν βέβαια και road cars, αλλά έχουν περιορισμένο ρόλο και παρουσία. Η μεγάλη νέα προσθήκη είναι τo rallycross, με γνωστά μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Ακόμα καλύτερο είναι το σύνολο των πιστών. Το παιχνίδι περιλαμβάνει 60 πίστες, αριθμός πραγματικά εκπληκτικός και με διαφορά ο μεγαλύτερος στο είδος. Επιπλέον, οι επιλογές της Slightly Mad είναι εξαιρετικές. Υπάρχουν μεν οι πασίγνωστες πίστες που συναντάμε σε όλα τα sim racers, όπως Nurburgring, Spa, Silverstone, Laguna Seca και Bathurst. Όμως εκεί που ξεφεύγει το Project Cars 2 είναι στις λιγότερο γνωστές αλλά εξίσου καλές πίστες, όπως το Knockhill στη Βρετανία και το Sugo στην Ιαπωνία που είχα να δω σε παιχνίδι από το... Toca World Touring Cars του PS1. Σε όλα αυτα συμπεριλαμβάνεται και ένας ικανοποιητικός αριθμός από πίστες rallycross. Να σημειωθεί πως θα προστεθούν κι άλλες πίστες με DLC, μία εκ των οποίων λογικά είναι το τρομερό Interlagos στη Βραζιλία.

Το Project Cars 2, όπως και ο προκάτοχός του, έχει ένα πολύ πλούσιο career mode, κομμένο και ραμμένο για τους φαν του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όλα τα πρωταθλήματα είναι με αγωνιστικά αυτοκίνητα και χωρίζονται σε έξι επίπεδα, από το κατώτερο μέχρι το ανώτερο. Και πάλι έχετε αυτή την απολαυστική ελευθερία που υπήρχε και στο πρώτο PC να ξεκινήσετε κατευθείαν από πιο μεγάλα πρωταθλήματα, ανάλογα με τα γούστα σας. Αυτή τη φορά πάντως τα δύο ανώτερα επίπεδα πρωταθλημάτων αρχικά είναι κλειδωμένα και πρέπει να τα ξεκλειδώσετε, κάτι που είναι σωστό γιατί τα κάνει πιο σημαντικά και σας αναγκάζει να δουλέψετε για να αποκτήσετε δικαίωμα συμμετοχής σε αυτά. Μιλώντας για τα ανώτερα επίπεδα, αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι έχει την επίσημη άδεια πρωταθλημάτων όπως το Indycar και ειδικά το Pirelli World Challenge, το κορυφαίο πρωτάθλημα GT στην Αμερική το οποίο θεωρώ εκπληκτική προσθήκη. Ως εκ τούτου υπάρχουν αυθεντικές ομάδες και οδηγοί. Επίσης ωραία επίσημη άδεια που προσδίδει αυθεντικότητα είναι η γνωστή ειδησεογραφική ιστοσελίδα Autosport, που παρουσιάζει σε τίτλους τα αποτελέσματα των αγώνων. Πέρα από τα βασικά πρωταθλήματα, υπάρχουν και πάρα πολλά δευτερεύοντα events που επεκτείνουν σημαντικά το χρόνο ενασχόλησής σας. Απώτερη πρόκληση του career είναι να κατακτήσετε πρωταθλήματα, επαίνους και βέβαια να πετύχετε τους επτά μεγάλους στόχους, όπως πχ να βγείτε πρωταθλητές σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες.

Οι multi-class αγώνες δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το παιχνίδι.

Οι multi-class αγώνες δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το παιχνίδι.

Αυτή τη φορά, πριν από κάθε πρωτάθλημα επιλέγετε κατευθείαν το αυτοκίνητο που θέλετε, οπότε δεν εξαρτάστε από τις προτάσεις των ομάδων. Μπορείτε να επιλέγετε το πλήρες πρόγραμμα ή πιο σύντομο πρόγραμμα του εκάστοτε πρωταθλήματος. Αντίστοιχα μπορείτε να παρακάμπτετε τα ελεύθερα ή/και τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, να επιλέγετε την διάρκεια του κάθε αγώνα, ακόμα και το αν θέλετε να κάνετε γύρο σχηματισμού πριν τον αγώνα ή το να ελέγχετε το αυτοκίνητό σας στον γύρο μετά το τέλος του αγώνα. Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, κάποιες κατηγορίες περιλαμβάνουν πολλαπλά πρωταθλήματα (πχ ένα προκριματικό και ένα βασικό), τα οποία πρέπει να ολοκληρώσετε (βγαίνοντας τουλάχιστον τρίτος) συνεχόμενα στην ίδια σεζόν για να προχωρήσετε. Αν δεν τα καταφέρετε στο βασικό πρωτάθλημα, στην επόμενη σεζόν πρέπει να ξαναπαίξετε το προκριματικό. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα να ακυρώσετε την τρέχουσα σεζόν, οπότε αν δεν πάτε καλά και θέλετε να ξεκινήσετε νέα σεζόν πρέπει να παίξετε (και προφανώς να εγκαταλείψετε για να τελειώνετε) τους εναπομείναντες αγώνες. Αυτή η δυνατότητα υπήρχε στο πρώτο Cars και ελπίζουμε να προστεθεί με update. Κάτι άλλο, ψιλοασήμαντο, που λείπει σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι είναι τα tweets των φαν που σχολιάζουν τις επιδόσεις σας. Τα email που σας στέλνουν ο μάνατζέρ σας, ο μηχανικός σας κλπ παραμένουν αλλά είναι εξίσου ασήμαντα και επίσης θα μπορούσαν να λείπουν.

Mετά τα μενού, αλλά πριν την αγωνιστική δράση, υπάρχει ένας τομέας πολύ σημαντικός: οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Μπορείτε να ρυθμίζετε τομείς του αυτοκινήτου όπως οι αεροτομές, τα φρένα, οι αναρτήσεις, το κιβώτιο, η μηχανή κλπ. Υπάρχουν πάρα πολλές ρυθμίσεις, αρκετές εκ των οποίων βλέπω πρώτη φορά σε παιχνίδι. Κάθε ρύθμιση συνοδεύεται από εξήγηση του τί κάνει, αλλά μην περιμένετε να καταλάβετε πολλά αν δεν ξέρετε από αυτοκίνητα ή sim racers. Για να γίνει το παιχνίδι πιο προσβάσιμο, έχουν προστεθεί δύο διαφορετικά έτοιμα setups (stable και loose) για κάθε αυτοκίνητο. Έχει προστεθεί επίσης η λειτουργία race engineer, που μέσα από μια διαδικασία ερωτήσεων και δικών σας απαντήσεων για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου κάνει αυτόματα κάποιες ρυθμίσεις (πχ αν πείτε στον “μηχανικό” ότι θέλετε μεγαλύτερη ταχύτητα στις ευθείες σας κάνει σχετικές αλλαγές στο κιβώτιο). Φυσικά, υπάρχουν και οι καθιερωμένες οδηγικές βοήθειες για να κάνετε τον χειρισμό όσο εύκολο ή δύσκολο θέλετε. Για μεγαλύτερο ρεαλισμό, μπορείτε να επιλέξετε αυθεντικές βοήθειες, δηλαδή κάθε αυτοκίνητο που οδηγείτε να έχει ABS, stability control ή traction control μόνο αν έχει και στην πραγματικότητα.

Το Indycar είναι ένα από τα επίσημα πρωταθλήματα του παιχνιδιού.

Το Indycar είναι ένα από τα επίσημα πρωταθλήματα του παιχνιδιού.

Όλα τα παραπάνω είναι το “ορεκτικό” που σας ανοίγει την όρεξη για το “κυρίως πιάτο” του Project Cars 2: τo gameplay. Πρώτα απ' όλα, χειρισμός. Η Slightly Mad τονίζει ότι ο χειρισμός με χειριστήριο είναι βελτιωμένος, καθώς υπήρχαν πολλά παράπονα γι αυτό το θέμα στο πρώτο Project Cars. Προσωπικά, δεν είχα πρόβλημα με τον χειρισμό του πρώτου παιχνιδιού, ούτε στο PS4, ούτε στο Xbox One (ναι, το είχα πάρει και στις δύο κονσόλες), οπότε ίσως δεν είμαι ο κατάλληλος για να κρίνω την όποια βελτίωση. Όπως και να 'χει, ο χειρισμός του Project Cars 2 με χειριστήριο δουλεύει άψογα, μεταφέροντας τη ξεχωριστή αίσθηση του κάθε αυτοκινήτου και το τί χρειάζεται για να το “δαμάσετε”. Ένα από τα βασικά που σας χρειάζονται είναι η σωστή επιλογή και χρήση των ελαστικών. Το παιχνίδι διαθέτει μάλλον το πιο εκλεπτυσμένο και ρεαλιστικό σύστημα προσομοίωσης ελαστικών στο είδος, με πολλούς και διάφορους παράγοντες να επηρεάζουν την απόδοση και τη φθορά τους. Καθώς οδηγείτε, πρέπει να έχετε το νου σας στη θερμοκρασία των ελαστικών (σχετικό εικονίδιο κάτω δεξιά στην οθόνη). Στόχος είναι να έχουν ιδανική θερμοκρασία, δηλαδή ούτε πολύ κρύα, ούτε πολύ ζεστά.

Ένας από τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ελαστικά είναι βέβαια ο καιρός. Το (πολυδιαφημισμένο) σύστημα καιρού του παιχνιδιού κάνει την δουλειά του. Η παικτική και οπτική αναπαράσταση της βροχής είναι εξαιρετική, με την πίστα σταδιακά να γίνεται πιο βρεγμένη ή να στεγνώνει, τις κλασικές πλέον λιμνούλες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, την εμφάνιση αγωνιστικής γραμμής όταν δεν βρέχει πολύ κλπ. Υπάρχουν και άλλα φαινόμενα όπως ομίχλη, ακόμα και χιόνι που αποτελεί νέα προσθήκη, αν και είναι σπάνιο στο career για ευνόητους λόγους. Σημαντικό ρόλο παίζει και η θερμοκρασία της επιφάνειας της πίστας, όταν δεν βρέχει προφανώς. Σε πίστες όπως το Ντουμπάι, η καυτή άσφαλτος “τρώει” τα ελαστικά και αποτελεί ένα επιπλέον θέμα που πρέπει να αντιμετωπίσετε μέσω της επιλογής γόμας και των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου. Όσο για το rallycross, το χώμα και η λάσπη σας αναγκάζουν να επιστρατεύσετε την γνώση και την εμπειρία σας από... Colin McRae και άλλα rally games. To θέμα με τον καιρό και μάλλον το μεγαλύτερο αρνητικό ολόκληρου του Project Cars 2, είναι ότι, όπως και στο πρώτο παιχνίδι, o καιρός είναι προκαθορισμένος στο career. Αυτό σημαίνει ότι όσες φορες κι αν παίξετε έναν συγκεκριμένο αγώνα, τα καιρικά φαινόμενά του είναι ακριβώς τα ίδια, οπότε ξέρετε τί σας περιμένει και χάνεται η αγωνία και η έκπληξη. Πρόκειται για τρελό ξενέρωμα που χαλάει κάπως ένα κατά τ' άλλα εκπληκτικό career mode.

Ένας άλλος τομέας στον οποίο μπορεί και πρέπει να υπάρξει βελτίωση είναι η νοημοσύνη των αντίπαλων οδηγών. Συνολικά λειτουργεί καλά, με τους αντιπάλους σας να μάχονται μεταξύ τους, να κάνουν λάθη, να τρακάρουν κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι η νοημοσύνη δεν είναι σωστά ρυθμισμένη ως προς την παικτική ισορροπία. Σε κάποιες πίστες οι αντίπαλοι είναι άχρηστοι, ειδικά όταν βρέχει, ενώ σε άλλες πίστες είναι άπιαστοι. Τουλάχιστον πριν από κάθε αγώνα μπορείτε να ρυθμίζετε τόσο την ικανότητά τους, όσο και την επιθετικότητά τους, ώστε να τους φέρετε στα μέτρα σας (εγώ παίζω με ικανότητα στο σχεδόν μέγιστο και επιθετικότητα στο μέγιστο). Πάντως, δεν θέλω να επεκταθώ στην κριτική στη νοημοσύνη του παιχνιδιού, για να μην καταστεί “ξεπερασμένο” το κείμενο σύντομα. Η Slightly Mad έχει υποσχεθεί ότι θα βελτιώνει τη νοημοσύνη συνεχώς επί έξι μήνες και ειδικά το προαναφερθέν θέμα με τους αντιπάλους που είναι υπερβολικά αργοί στη βροχή θα λυθεί.

Επιτέλους μηχανικοί στα πιτ!

Επιτέλους μηχανικοί στα πιτ!

Όταν το Project Cars 2 δουλεύει, προσφέρει ίσως την καλύτερη αγωνιστική εμπειρία που υπάρχει στο είδος. Ειδικά τα ανώτερα πρωταθλήματα είναι ο ορισμός της απόλαυσης, όπως το Pirelli World Challenge με 32 GT3 θηρία ταυτόχρονα στην πίστα και σχεδόν όλους να βαθμολογούνται, που σημαίνει ότι κάθε θέση, κάθε μάχη προσφέρει πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα. Ομηρικές μάχες με τους ΑΙ αντιπάλους, ένταση και ταυτόχρονα υπομονή όταν βρέχει καθώς προσπαθείτε να μην κάνετε το μοιραίο λάθος, αγωνία για το πότε είναι η ιδανική στιγμή να αλλάξετε ελαστικά αν πιάνει βροχή ή αν σταματάει η βροχή κατά την διάρκεια του αγώνα, φόβος όταν τρέχετε νύχτα και δε βλέπετε την επόμενη στροφή ή όταν βρέχει και τυφλώνεστε από το σπρέι των μπροστινών, ανησυχία για το αν θα αντέξει μέχρι το τέλος η μηχανή σας που υπερθερμαίνεται επειδή σε μια επαφή με αντίπαλο χαλάσε το ψυγείο του αυτοκινήτου σας, οργή όταν στα πιτ οι μηχανικοί σας κάνουν λάθος και χάνετε πολύτιμο χρόνο, απογοήτευση όταν μετά από μισή ή μία ώρα αγώνα τα κάνετε θάλασσα στο τέλος αλλά έχετε απενεργοποιήσει το restart (όπως κάνω εγώ) που σημαίνει ότι... η ζωή συνεχίζεται. Το Project Cars 2 είναι η αποθέωση της δράσης και της εναλλαγής συναισθημάτων που προσφέρουν τα racing games.

Θα ασχολείστε με το career για καιρό, πολύ καιρό. Όμως το παιχνίδι διαθέτει και άλλα δευτερεύοντα modes για όλα τα γούστα. Στο custom race μπορείτε να φτιάχνετε τους δικούς σας offline αγώνες. Το private testing σας επιτρέπει να τρέχετε μόνοι σας με την ησυχία σας σε όποια πίστα θέλετε, με όποιο αυτοκίνητο θέλετε (ωραία λεπτομέρεια: στο private testing οι πίστες δεν έχουν θεατές). Στο time trial κάνετε χρονομετρημένους γύρους και συγκρίνετε τις επιδόσεις σας με αυτές άλλων παικτών στα online leaderboards που υπάρχουν για διαφορετικούς συνδυασμούς αυτοκινήτων και πιστών. Τα community events είναι συγκεκριμένες προκλήσεις του τύπου “τρέξε στην τάδε πίστα με το τάδε αυτοκίνητο”, με ημερομηνία λήξης. Όσο για το multiplayer, ως συνήθως μπορείτε να μπαίνετε σε αγώνες άλλων παικτών ή να φτιάχνετε τους δικούς σας. Η μεγάλη νέα προσθήκη εδώ είναι το competitive racing license, που καταγράφει τη συμπεριφορά, την ικανότητα και την εμπειρία κάθε παίκτη και ουσιαστικά βοηθάει στο να αντιμετωπίζονται τα κλασικά κωλόπαιδα που μαστίζουν κάθε racer. Το online έχει αρκετό κόσμο, ο οποίος όμως σιγά σιγά χάνει την υπομονή του λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων που υποτίθεται θα διορθωθούν με patch.

Τα γραφικά του Project Cars 2 είναι γεμάτα αντιθέσεις, τουλάχιστον στο PS4 / PS4 Pro. Από την μία, τα μοντέλα των αυτοκινήτων είναι πανέμορφα και αγγίζουν την τελειότητα. Από την άλλη, κάποιες πίστες απογοητεύουν λόγω έλλειψης λεπτομέρειας. Έχω την αίσθηση ότι οι πίστες που υπήρχαν στο πρώτο παιχνίδι μεταφέρθηκαν αυτούσιες χωρίς κάποια βελτίωση (πχ δεν υπάρχουν άνθρωποι των ομάδων στα κέντρα ελέγχου απέναντι από τα πιτ στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, ενώ σε νέες πίστες όπως το Algrave υπάρχουν). Φωτισμοί και καιρικά εφέ όπως η βροχή είναι εξαιρετικά, με τρομερές πινελιές όπως πχ αν ο μπροστινός σας περάσει από λιμνούλα πετάει νερά που πιτσιλίζουν εντυπωσιακά το τζάμι σας. Ωραίες είναι και οι ζημιές, με τα αυτοκίνητα να στραπατσάρονται και να χάνουν μέρη όπως αεροτομές και ρόδες. Άλλα θέματα των γραφικών είναι το έντονο aliasing που υπάρχει στους νυχτερινούς αγώνες και το χαμηλό επίπεδο λεπτομέρειας σε μακρινά αυτοκίνητα κάποιες φορές. Να σημειωθεί πάντως ότι και τα γραφικά θα βελτιωθούν με patch. Η εσωτερική κάμερα από τη θέση του οδηγού είναι απολαυστική, αλλά υπάρχει και η άκρως καλοδεχούμενη δυνατότητα να συνδέετε πληκτρολόγιο στην κονσόλα και μέσω αυτού να μετακινείτε την κάμερα ελεύθερα ώστε να τη βάλετε ακριβώς εκεί που θέλετε. Όσο για το frame rate, στο Pro παραμένει υψηλό στο 95% της δράσης.

To rallycross είναι εντελώς διαφορετική πρόκληση από τα άλλα είδη αγώνων.

To rallycross είναι εντελώς διαφορετική πρόκληση από τα άλλα είδη αγώνων.

Ο ηχητικός τομέας από την πλευρά του δεν έχει παραφωνίες. Ο ήχος των αυτοκινήτων είναι εξαιρετικός. Ενδεικτικά, καθώς οδηγούσα το θηριώδες Renault R.S. 01, εντυπωσιάστηκα από τον ήχο του και μπήκα στο Youtube να δω κατά πόσο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα – ναι, είναι ακριβώς ίδιος. Αντίστοιχα καλά είναι και τα άλλα εφέ, όπως των συγκρούσεων και αυτό του βρεγμένου οδοστρώματος που μάλιστα βοηθάει και στην οδηγική αίσθηση. Όπως στα περισσότερα sim racers, έτσι και εδώ ακούτε τον μηχανικό σας μέσω του ηχείου του DualShock 4. Η ομιλία του πάντως δεν είναι τόσο πλούσια όσο στο F1 2017. Τέλος, αν και η μουσική στα μενού δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι πορωτικά επική, με νέα κομμάτια, αλλά και αρκετά που επιστρέφουν από το πρώτο παιχνίδι ανανεωμένα.

Περίμενα να βγουν κάνα-δύο patch και μετά να κάνω το review, ώστε να έχουν λυθεί κάποια από τα λειτουργικά μικροπροβλήματα και bugs που είχε αρχικά το Project Cars 2 επειδή κυκλοφόρησε βιαστικά για να προλάβει τα Forza 7 και GT Sport. Κι όμως, στην ουσία το παιχνίδι δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τον ανταγωνισμό γιατί, όπως και ο προκάτοχός του, κάνει πράγματα που οι άλλοι δεν τα βλέπουν ούτε στα όνειρά τους. Το Project Cars 2 δεν είναι απλά racing simulation, είναι motorsports simulation. Αν σας αρέσουν τα παιχνίδια με αγωνιστικά αυτοκίνητα, το Project Cars 2, πολύ απλά, είναι μονόδρομος.

  • Απολαυστική αγωνιστική εμπειρία
  • Career φτιαγμένο για τους φανατικούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού
  • Ο παράδεισος των αγωνιστικών αυτοκινήτων
  • Ονειρικό σύνολο πιστών
  • Προσεγμένο rallycross
  • Το σύστημα προσομοίωσης των ελαστικών
  • Πλούσια καιρικά φαινόμενα
  • Σύστημα αντιμετώπισης των αλητόπαιδων στο online
  • Ήχος και μουσική
  • Πανέμορφα μοντέλα αυτοκινήτων...
  • ...αλλά και απογοητευτικές αδυναμίες στα γραφικά
  • Προκαθορισμένος καιρός στο career (τρελό ξενέρωμα)
  • Δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο στους φαν των road cars
  • Μικροπροβλήματα / bugs (μέχρι να διορθωθούν) λόγω βεβιασμένης κυκλοφορίας
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review στο Pro με χειριστήριο), Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Slightly Mad Studios
ΕΚΔΟΣΗ:Bandai Namco
ΔΙΑΘΕΣΗ:Bandai Namco Hellas
ΕΙΔΟΣ:Racing
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:https://www.projectcarsgame.com/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:22/9/2017
PEGI:3
  • Babisfz1

    Μπράβο φίλε μου!! Πληρέστατο review!! Όσο Για Xbox x έχεις να προσθέσεις κάτι; αξίζει η αλλαγή απο το pro?
    σκέφτομαι για αγορά τα Χριστούγεννα😂

    • Φωτης

      Παρτο εγω επαθα πλακα!!!Με την κονσολα..

    • Terminator

      Στο φόρουμ λένε καλές εντυπώσεις, αλλά στο απλό Xbox One είναι ψιλοχάλια τεχνικά οπότε τους φαίνεται μεγάλη η διαφορά.

      • Babisfz1

        Ναι λενε κατι για πολυ μεγάλες πτώσεις frame rate.. Σήμερα το έψαξα.ε θα δω.. αν βρω κάποιον να πουλήσω την G29 για να πάρω την αντίστοιχη G920 για Xbox μάλλον τοτε μπορεί να αλλάξω στρατόπεδο για πρώτη φορά ετσι για δοκιμή 😆 εκτός και αν μέσα στο 2019 βγει ps5..

        • Agony

          Ποσο την δίνεις Μπαμπη ?

  • Nikos

    Το παιχνίδι είναι πολύ ανώτερο σε gameplay σε αυτοκίνητα κ γενικότερα σε περιεχόμενο από το gran turismo..Είναι το καλύτερο sim που υπαρχει,απλα πρεπει να βρεις το κατάλληλο setting για την κάμερα κ το controlling..Στα γραφικά δεν φτάνει τα επίπεδα των άλλων 2 αλλά σε αποζημιώνει με το Gameplay ... Forza Ferrari...

  • meh

    "ικανότητα στο σχεδόν μέγιστο και επιθετικότητα στο μέγιστο"
    Σκληρος & Ανελεητος Σπυρος Κλαουδατος - 2017

    Το 1ο το εχω απο bundle. Με ενδιαφερει το rallycross. Μονο το 2 το εχει ε;

    • Terminator

      Ναι και είναι πολύ καλό

  • Nikos

    Για να ξεκλειδώσεις την Ferrari στο Career τι πρέπει να κάνεις?

    • Terminator

      Δεν ξεκλειδώνεις αυτοκίνητα, επιλέγεις όποιο θες ανάλογα με το πρωτάθλημα που θες να παίξεις. Ποια Ferrari σε ενδιαφέρει;

      • Nikos

        Ξεκίνησα το Lamborghini trofeo,αν κατάλαβα πρέπει να ξεκλειδώσω το επόμενο πρωτάθλημα?Η Ferrari 488 gte με ενδιαφέρει

        • Terminator

          Πρέπει να φτάσεις στο GT3 για να χρησιμοποιήσεις τη 488

          • Nikos

            Thanks

  • Agony

    Υπεροχο review περιμενα πως και πως να το διαβασω,και πρεπει να πω ότι συμφωνω σε όλα .
    Ο χειρισμος εχει τεραστια διαφορα από το 1 με τιμονι παντα....και είναι ενας λογος που πλεον το εχω μονιμα εγκατεστημενο μαζι με Assetto,Raceroom,Dirt Rally,SLRE.
    Αυτό που δυστηχως εχει είναι το ΑΑ ... είναι το μονο παιχνιδι που παιζω σε αναλυση 3440χ1440 και μαλιστα με SuperSampling Medium ... δεν παει περισσοτερο σε 1080ΤΙ γονατιζουν σε High παει μεχρι και 45 FPS σε βροχη ... Αν και είναι πολύ καθαρο και ομορφο.
    Είναι το μονο παιχνιδι που πρεπει να βαλω ΑΑ και μαλιστα κατι τοσο δυνατο , τα FXAA,MSAA κτλ δεν κανουν τιποτα .
    Όπως ειπε και ο Τερμι οι πιστες δεν είναι και τοσο ομορφα τα Backround .
    το βραδυ και με βροχη αλαζουν τα παντα φαίνονται πολύ ομορφα .
    Το ΑΙ εχει αρκετα θεματα, όμως σε όλα τα παιχνίδια σε κονσόλες εχουν ... για την ακριβεια και στα PC το μονο παιχνιδι που δεν εχει Πρόβλημα με ΑΙ είναι το Raceroom , οποτε νομιζω είναι γενικα ένα δυσκολο κοματι ...
    Α και το drive Club αν θυμαμαι καλα ειχε πολύ καλο ΑΙ .

    • Terminator

      Δεν είναι τραγικό που ο καιρός είναι ξανά προκαθορισμένος στο career; Αν ήταν τυχαίος θα μιλούσαμε ίσως για το τέλειο career.

      • Agony

        Είναι προκαθορισμένος για συγκεκριμενο λογο, ειχα την ιδια απορία και μου την έλυσαν όταν μιλησα μαζι τους , Ο λογος είναι απλος , πρεπει τα online records Στην καριερα να είναι οσο πιο δίκαια γινεται , δλδ όταν βλέπεις το χρονο του φιλου σου όταν παιζεις καριερα είναι απολυτα λογικο να θελεις να είναι με τον ιδιο καιρο . Εχουν λοιπον ένα δικιο .

        • Terminator

          Διαφωνώ, εντελώς ανούσιο. Προέχει η συνολική εμπειρία.

          • Agony

            Και εγω διαφωνω σχετικα, θα μπορουσαν να εχουν ραντομ την καριερα και να εχουν πολύ απλα τα Time trials or Events locked στον Ονλινε κοματι ,
            Κατι άλλο είναι το Point system μου εχει σπασει τα νευρα στο Ονλινε είμαι μεσα στην 5αδα και αν με τρακαρει καποιος η με πεταξει πανε οι βαθμοι .

      • Agony

        Μακαρι το κοματι με το Real time weather να το παρουν και να το βαλουν σε RALLY game είναι πλεον νομιζω η στιγμη , εχουμε μείνει πολλα χρονια πισω και το Dirt Rally κατανταει να γινει RBR

  • jimmy75

    Θελω συγκρητικο test μεταξυ Pcars 2,forza 7 και GT και να πουμε εντυπωσεις,συν πλην του καθενος κλπ.Εγω προσωπικα στο ps4 αν ειχα να διαλεξω θα επαιρνα οπως και εκανα το GT λογω του σταθερου frame rate και του χειρισμου,που προσωπικα το θεωρω καλυτερου απο το pcars.Βεβαια για το career το pcars ειναι μονοδρομος.

    • Agony

      Το GT πλεον είναι ένα ονλινε και μονο παιχνιδι , δεν υπαρχει τιποτα που να θυμιζει τα παλια καλα GT με καριερα με ιστορια και πολλα αυτοκίνητα .
      Σαφος εχουν γινει βελτιώσεις τοσο στα γραφικα και το φως ,όμως ο ηχος το AA καποια Bug σε γραφικα κατι με τον ουρανο καθρεπτη κτλ κτλ τα οποια μπορει να φτιαχτουν μετα από patch όμως τα βασικα δεν φτιαχνονται .
      Το forza 7 εχει πολλα αμαξια , εντυπωσιακα γραφικα μια καριερα με αισθηση επιβράβευσης , και αυτό όμως με διαφορα θεματα όπως την κληρονομια του oversteer στα αμαξια , και γενικοτερα την αισθηση ότι δεν είναι εξομιωτης είναι θα ελεγα στο ιδιο επιπεδο με το GT sport.
      Το Pcars2 είναι και αυτό πολύ ομορφο και με τα καλυτερα καιρικα φαινόμενα , με πανέμορφα γραφικα στα αυτοκίνητα , όχι τοσο σε περιβαλον η αληθεια είναι , εντονο ΑΑ σε κονσόλες που βγαζει ματια , όμως είναι το μονο που θα σε κανει να ιδρωσεις από την αρχη και για πολλες ωρες θελει χρονο θελει προσπαθεια κάθε μερα μαθαίνεις και κατι καινουργιο , εχει σωστα πιτστοπς όπως πρεπει εχει ένα tyre system που πρεπει να εχουν τα Sim .
      Γενικοτερα θα ελεγα αν θελει καποιος να ασχοληθεί πιο χαλαρα και ηρεμα να παρει Forza7 , αν θελει καποιος Ονλινε και Rate System να παρει GT sport , και αν θελει Sim και αν εχει Τιμονι Μονόδρομος το PCars2 .

  • Terminator

    Πλησιάζει το τεράστιο patch που λογικά θα φτιάξει όλα τα σημαντικά θέματα.

  • Terminator

    35 ευρώ στο Store αυτό το ΣΚ, τσιμπήστε πλιζ https://store.playstation.com/en-gr/product/EP0700-CUSA04093_00-PROJECTCARS20000

    • Babisfz1

      Πλέον ολοκληρωμένο σε όλες τις κονσόλες πιστεύω!

  • Terminator

    Πέρα από τα πολλά πρωταθλήματα, είναι και τα αμέτρητα manufacturer και invitational events. Πραγματικά τρελό βάθος στο career.