GAME20.GR > PREVIEWS > Αδαμαστος: Η πρωτη ελληνικη ταινια επικης φαντασιας

Αδάμαστος: Η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας

, Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012 57 

Εν έτει 2012 και σε περίοδο οικονομικής κρίσης, είναι σχεδόν αδιανόητο να μιλάμε για προσπάθειες και παραγωγές στον τομέα της ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Πόσο μάλλον, να βρεθούν υποστηρικτές των εγχειρημάτων και να τα χρηματοδοτήσουν κατάλληλα. Παρόλα αυτά, μια φιλόδοξη ελληνική ομάδα κινηματογραφιστών, η Underworld Films, βλέποντας την απήχηση που έχουν οι ταινίες φαντασίας στο Χόλιγουντ, αποφάσισε να γυρίσει την πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας/sword & sorcery oνόματι “Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα: Αδάμαστος” (“The Dragonphoenix Chronicles: Indomitable”), που θα βγει το 2013.

Στην καρέκλα του σκηνοθέτη έχουμε τον Θάνο Κερμίτση, ο οποίος έχει βραβευτεί για την ταινία του «Τρογλωδύτες». Στο ρόλο του πρωταγωνιστή Dragar, έχουμε τον επίσης βραβευμένο σκιτσογράφο Γιάννη Ρουμπούλια, γνωστό από τα κόμικ «Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα». Στο “Αδάμαστος” συμμετέχουν διάφοροι επαγγελματίες και ανερχόμενοι ηθοποιοί, όπως ο Μελέτης Γεωργιάδης, Κωνσταντίνα Γεωργαντά, Κυριάκος Κορογιάννης, Γεωργία Γιαννακούδη, Γιώργος Μπούγος, Κωνσταντίνα Τάτση κ.α.

Σχετικά με την υπόθεση, οι δημιουργοί μας τοποθετούν 200 χρόνια μετά το κόμικ του Γιάννη Ρουμπούλια, στον ίδιο κόσμο. Το κόμικ περιγράφει τις περιπέτειες μιας ομάδας τυχοδιωκτών στον κόσμο του Έλεμπρος, όπου η Αυτοκρατορία του Δρακοφοίνικα εξαπλώνεται κατακτώντας λαούς και ηπείρους. Όπως και στο κόμικ, οι σεναριογράφοι της ταινίας, ο σκηνοθέτης Θάνος Κερμίτσης και ο Γιάνης Ρουμπούλιας, φρόντισαν να δώσουν σημασία στο επικό ταξίδι και να εμβαθύνουν τις σχέσεις χαρακτήρων και θεατών.

Ο Ντράγκαρ και η Βαλέρια.

Ο Ντράγκαρ είναι ένας βάρβαρος πολεμιστής που έχει πιαστεί αιχμάλωτος από τον έμπορο σκλάβων Φλάβιο και για τέσσερα χρόνια είναι αναγκασμένος να συμμετέχει σε βάναυσους αγώνες μέσα σε λάκκους, για το χρήμα και την ευχαρίστηση του αφέντη του. Παρόλα αυτά, ο Φλάβιος τον φέρνει πιο κοντά στην πατρίδα του όταν τον οδηγεί στα εδάφη του αυτοκρατορικού στρατηγού Ακιλόνιου (Μελέτης Γεωργιάδης). Ο Ακιλόνιος εκείνη την εποχή διοργανώνει διάφορες μονομαχίες και αγώνες διασκέδασης προς τιμήν της κακομαθημένης κόρης του Βαλέρια, η οποία γιορτάζει τα γενέθλιά της. Ο Ντράγκαρ, έχοντας συνεχώς στο μυαλό του τη σύζυγό του Μπρένα, αποφασίζει να δώσει τέλος στη σκλαβιά και δραπετεύει παίρνοντας μαζί του ως λάφυρο τη Βαλέρια. Έτσι λοιπόν, ο Ακιλόνιος αναθέτει στον μισθοφόρο Φάλκο να ανακτήσει την τιμή της οικογένειας και να σώσει τη Βαλέρια. Κατά συνέπεια αρχίζει ένα άγριο κυνηγητό, από το οποίο ο Ντράγκαρ σκοπεύει να βγει νικητής με την «αδάμαστη» θέλησή του.

Όπως γίνεται αντιληπτό, ο “Αδάμαστος” έχει έντονες επιρροές από άλλες ταινίες του είδους όπως Excalibur, Κόναν ο Βάρβαρος και φυσικά τα Lord of The Rings. Φυσικά μην περιμένετε συγκρίσεις με LOTR, γιατί ουσιαστικά είναι και άδικο. Για να δοθεί παραπάνω έμφαση στο ρεαλισμό και για να μπορέσει η Underworld να τα βγάλει πέρα με τον έντονο ανταγωνισμό, συνεργάστηκε με την Arma Hellas, η οποία ανέλαβε εξ ολοκλήρου τις πολεμικές χορογραφίες της ταινίας, δανείζοντας κοστούμια και μεσαιωνικά όπλα για τις ανάγκες του setting.

Τα πρώτα γυρίσματα πραγματοποίηθηκαν στα βουνά της Πάρνηθας και η Underworld Films για να μπορέσει να καλύψει της οικονομικές ανάγκες της ταινίας, ζήτησε τη βοήθεια του κοινού μέσω της δημοφιλούς crowfunding πλατφόρμας Indiegogo. Να προσθέσουμε επίσης πως έχει ολοκληρωθεί το 50% των γυρισμάτων, ενώ παράλληλα το soundtrack του έργου είναι original δουλειά του Δημήτρη Παπαβασιλείου. Ενδιαφέρον ακούγεται και το γεγονός ότι η ταινία εστιάζει στην ανάπτυξη χαρακτήρων, χωρίς πολλές φανφάρες και εφέ.

Εν ώρα γυρισμάτων.

Η ομάδα δίνει ραντεβού για νέα γυρίσματα το Σεπτέμβρη και μπορείτε να ενημερώνεστε με ανακοινώσεις και οπτικοακουστικό υλικό μέσω του Indomitablemovie.wordpress.com. Από την πλευρά μας, ευχόμαστε καλή συνέχεια στα παιδιά σε αυτό το εγχείρημα και παροτρύνουμε κι εσάς τους ίδιους να ρίξετε μια ματιά στις προηγούμενες δουλειές τους. Τέλος, δείτε το πρώτο teaser τoυ “Aδάμαστος” και πείτε μας γνώμη!

Σε περίπτωση που θέλετε να πάρετε μια περαιτέρω γεύση για το σκηνικό της ταινίας και να μάθετε επιπλέον πτυχή της ιστορίας, μπορείτε να παρακολουθήσετε το short film που γυρίστηκε για τη σχετική καμπάνια. Συγκεκριμένα, σε αυτό βλέπουμε πώς αιχμαλωτίστηκε ο Ντράγκαρ, και παρακολουθούμε σκηνές που αποδεικνύουν την εξαθλίωση των σκλάβων την εποχή εκείνη. Να σημειώσουμε, ακόμη, πως στο φιλμάκι αυτό παίζουν ερασιτέχνες/κομπάρσοι ηθοποιοί της Arma Hellas μόνο και μόνο για να προωθηθεί καλύτερα η ταινία. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, οι ηθοποιοί είναι επαγγελματίες με διάφορους ρόλους στην πλάτη τους.

Επίσημο site της Underworld Films
Επίσημη σελίδα Underworld Films στο Facebook
Επίσημη σελίδα του Indomitable στο Facebook

57 ΣΧΟΛΙΑ

meh 10/8/12 στις 23:48 Thumb up 0 Likes

Οκ, μου τραβηξε την προσοχη. Το μικρο φιλμακι μου αρεσε αρκετα!
Ελπιζω να βγει κατι ωραιο!

Stavros 11/8/12 στις 0:45 Thumb up 1 Like

Βλεπωντας το τραιηλερ εσκασα στα γελια, μεγαλη μοφια μου μυριζει...

XxXAoteruXxX 11/8/12 στις 1:34 Thumb up 3 Likes

Καλό φένεται, απλώς είναι αστείο μόνο και μόνο διότι είναι στα ελληνικά.

Kain_V 11/8/12 στις 2:17 Thumb up 1 Like

Ειναι πολυ αστειο ακουγοντας τα ελληνικα μεσα. Αλλα αυτο μονο και μονο επειδη εχουμε συνηθισει στα αγγλικα. Πιστευω για ελληνικη παραγωγη ειναι ιδιαιτερα καλο!

Bill B. 11/8/12 στις 2:19 Thumb up 1 Like

Αχαχαχαχαχαχα, δεν μου άρεσε...
Όλα καλά αλλά η γλώσσα μας δεν είναι για τέτοια, δεν βγάζει την epicιλα που χρειάζεται για τέτοια πράγματα...

Ειδικά στο 2ο βίντεο.....άρχισε ωραία, λέω τα όμορφα τα δάση μας, που να' ναι άραγε...Σειχ Σου, Πάρνηθα Ο_ο, μετά ατμόσφαιρα, την ψηλοπέτυχαν, κουστούμια by Aslanis Καλοκαίρι 2012, γυαλίζουν κιόλας, όμως μετά...ΤΡΑΒΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΑΣ, ΘΑ' ΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΣΟΥ...αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τραγικόοοο, έλιωσα στο γέλιο...

Δεν είμαστε για τέτοια, καλή η προσπάθεια, αλλά.....

Bill B. 11/8/12 στις 2:27 Thumb up 1 Like

Ωχ όντως είναι στην Πάρνηθα, δεν το είχα διαβάσει το κείμενο.
Και ότι οι ηθοποιοί για το film αυτό είναι κομπάρσοι, ενώ για την κανονική ταινία είναι...κανονικοί ηθοποιοί...

Να ελπίζουμε? Μπα ε? :D

spyroskonst 11/8/12 στις 10:16 Thumb up 2 Likes

δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Εξαιρετικό ως προσπάθεια, τραγικό το αποτέλεσμα. Δεν έχω ιδέα απο κάμερες/κοστούμια/μουσικές κλπ κλπ κλπ, αλλά ως θεατής βλέπω ένα teaser (βγάλανε και teaser....) και είναι απο αυτά που βλέπω στο youtube & τα κλείνω στα 10sec.

OroNTiuS 11/8/12 στις 10:51 Thumb up 0 Likes

Θα συμφωνησω με τον Σπυρο απο πανω μου...Αλλα πρεπει να τα πω και εγω...

Καλη η προσπαθεια και το οτι σκεφτηκανε να κανουν κατι διαφορετικο...Αλλα στην αρχη μεχρι να μιλησει ο αταλαντος ηθοποιος που λεει πηγαινε μπροστα και εμεις ακολουθαμε σκεφτηκα μα καλα...για κουφους ειναι η ταινια...αταλαντοι βηματισμοι,αταλαντοι κομπαρσοι και γενικα ολοι η ατμοσφαιρα ειναι απιστευτα ερασιτεχνικη...Εκτος αυτου στην ταινια απο οτι φαινεται θελει να περασει οτι στα παλια χρονια ηταν ολοι τοσο γρηγοροι και τοσο καλοι στην αμυνα που οτι και να τους πετουσανε το απεκρουαν με το σπαθι...δεν ειδα ολο το βιντεο γιατι πηγα να κλαψω απο αυτο που προκαλουσα στα ματια μου.Κοβει τον λαιμο του αλλου ο αδαμαστος και το αιμα στο σπαθι ειναι ξερο....και σχεδον εχει ξεραθει στο προσωπου του υπερτατου δολοφονου...Δυστυχως ολοι οι ελληνες ηθοποιοι παντα το ελεγα και οσο μου το δειχνουν παντα θα το λεω μεχρι και στο περπατημα ρε πουστι μου αταλαντοι και σαν ρομποτ,ποσο μαλλον οταν μιλαμε.....ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ....ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ...ΑΚΟΛΟΥΘΑΜΕ...κατι τετοιο λεει ηδη ξεχασα και ουτε θελω να θυμηθω...

Και μη ξεχναμε οι ανερχομενοι ηθοποιοι αν δεν ειχαν τα επιθετα και καποιους να τους ''σπρωξουν'' δε θα ηταν καν σε αυτη την παρωδια..

Καληνυχτα....Καλημερα βασικα!(διαφορα ωρας) :P

gamerrrrrrrrrr 11/8/12 στις 11:43 Thumb up 0 Likes

τραγικο μεχρι αιδιας. Το giagonan φαινεται επος μπροστα του.

Kain_V 11/8/12 στις 12:37 Thumb up 0 Likes

Εγω θα ελεγα πως ειναι η πρωτη προσπαθεια που κανουν στο ειδος, οπωτε ας μην περιμενουμε να δουμε κατι σε χολιγουντιανες διαστασεις. Ενας θεος ξερει και με τι μπατζετ το κανουν. Ας το τελιωσουνε, ας το δουμε και ας κρινουμε τοτε. Και παλι με τα δεδομενα τα δικα μας κ οχι με του χολιγουντ που εχουμε καλομαθει! :P

Mπαστουνόβλαχος (κατά κόσμον Pitsos) 11/8/12 στις 13:21 Thumb up 1 Like

Για γελια πραγματικα. Κακιστη υποκριτικη, γωνις ληψης και εφε.

Biofan 11/8/12 στις 13:25 Thumb up 1 Like

Παίδες, απαράδεκτα τα σχόλια. Αντί να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες τις ευτελίζουμε; Τι πάει να πει τα ελληνικά δεν είναι γλώσσα για μια ταινία περιπέτειας...; Με τέτοιο τρόπο σκέψης δεν πάμε πουθενά...

Όσο για το μπάτζετ, γράφεται πως είναι λιγοστό. Μέσω της καμπάνιας του Indiegogo μαζεύτηκαν μόλις 500 ευρώ αντί για 7000 που ήταν ο αρχικός ο στόχος. Άρα μιλάμε για ένα μπάτζετ το πολύ μέχρι 1000 ευρώ. Δείξτε λίγη επιείκια.

Bill B. 11/8/12 στις 13:38 Thumb up 0 Likes

Δεν είναι ο τρόπος σκέψης μας...
Είναι το μέχρι που μας πέρνει να κάνουμε πράγματα έτσι ώστε να μην γελοιοποιθούμε, καλή ώρα...

Γιατί είναι γελοίο...Καταρχάς είχαμε εμείς τέτοια μεσαιωνική εποχή και δεν το ξέρω???
Πως θα πιάσεις το feeling?
Εμείς είχαμε φουστανέλες, ας έβγαζαν πολεμική με τσολίαδες και μουστάκια μέχρι τα αυτιά...

Αλλά από ιππότες, πανοπλίες κλπ κλπ δεν ξέρουμε και μάλιστα αν η παραγωγή, οι ηθοποιοί, ο σκηνοθέτης είναι άσχετοι με το όλο κλίμα, βγαίνει αυτό το πράμα...
Άστο δηλαδή, μην μπλέκεσαι σε ξένα χωράφια...

Αυτές η ταινίες θέλουν τρελή epicιλα, χιλιάδες κομπάρσους για μάχες, κανόνια, εκρήξεις, τρελά τοπία, βουνά, μουσικάρα, εφέ κλπ κλπ κλπ για να βγεί τουλάχιστον καλή, ακόμα και το Hollywood δεν το πετυχαίνει πολλές φορές, πόσο μάλλον εμείς με 1000€...Τι λέτε τώρα ρε παιδιά και λίγα λέμε, που στην τελική είπαμε, καλή προσπάθεια.

Bill B. 11/8/12 στις 13:41 Thumb up 0 Likes

Και όντως η γλώσσα μας δεν είναι για τέτοια...
Κάποιες λέξεις που χρησιμοποιούν οι ξένες ταινίες του Hollywood, κάτι Αρχαία Ελληνικά ξέρω'γω, δεν θυμάμαι παραδείγματα τώρα, ναι είναι εντυπωσιακό.
Αλλά ολόκληρη ταινία τέτοιου είδους με Ελληνικά όχι με τίποτα!!!

saxomania21 11/8/12 στις 14:25 Thumb up 0 Likes

τα ρούχα πλυμένα στο πλυντήριο έτσι γυαλιζουνε, νικελ πανοπλίες και δεν σημαζευομαστε xaxaxaxaxax

gamerrrrrrrrrr 11/8/12 στις 14:28 Thumb up 0 Likes

εγω αιδιες δεν στηριζω. Αν δεν εχουν το μπατζετ ας μην το φτιαξουν. Αυτες οι ταινιες καλος η κακος θελουν χρημα.

Αντί να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες τις ευτελίζουμε;

με αυτη την λογικη θα πρεπει να στηριξω την ελληνικη εταιρια που πουλα τρυπια παπουτσια, το ελληνικο εστιατοριο που φτιαχνει απαισιο μεξικανικο και την ελληνικη ελληνικη εταιρια παραγωγης videogames που φτιαχνει ενα πρωτογονο game γεματο bugs.

Stavros 11/8/12 στις 14:49 Thumb up 0 Likes

@biofan Θα μπορουσαν να ειχαν κανει μια καλη δραματικη ταινια αυτοι οι αταλαντοι θεατρινοι και οχι να ξεφτιλιζονται σε αυτη την ηλικια με αυτες τις αηδιες για ποιο λογο να κανουν τετοιου ειδους ταινια και ειδικα σε τετοιες εποχες και εφοσον δεν εχουν λεφτα.

Ken 11/8/12 στις 15:13 Thumb up 1 Like

Ίμαρτον!!! Πέθανα στο γέλιο. Για γέλια θα είναι η ταινία. Ελληνική ταινία με ξένο τίτλο και κουστούμια και γενική υπόθεση ξένης φαντασίας. Άντε καλέ, δεν θα πατώσει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτή η ταινία.

john2 11/8/12 στις 15:13 Thumb up 0 Likes

Καλή προσπάθεια, αλλά δυστυχώς χρειάζεται πολύ δουλειά. Μερικές φιλικές προτάσεις/σημειώσεις:

Καλύτερη ηθοποιία - Ναι, το ξέρω ότι είναι γενικό αυτό αλλά τα πρώτα λεπτά του Prelude μου έβγαλαν ένα γέλιο και από μέσα μου έλεγα "Τώρα θα εμφανιστεί κάποιος από τα σφηνάκια να πει την ατάκα του." Και μόνο το γεγονός ότι μου το έβγαλε αυτό μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, δείχνει ότι πάσχει.

Καλύτερη χορογραφία - Αποφύγετε όσο γίνεται το να φαίνονται οι ανταλλαγές των όπλων από χέρι σε χέρι. Το 'κλέψιμο' των όπλων κάνει μπαμ στο Prelude ότι δεν είναι κλέψιμο αλλά μια ανταλλαγή από χέρι σε χέρι. Το ίδιο και όταν αφοπλίζονται οι αντίπαλοι. Κάνει μπαμ ότι είναι ψεύτικο. Επίσης, όλες οι κινήσεις πρέπει να είναι πιο γρήγορες. Ο Ντραγκάρ πχ κάνει 20 ώρες μέχρι να κάνει μια αποφυγή. Σε μια κανονική μάχη θα είχε κάνει ο φρουρός το ντου με το κοντάρι και RIP Ντραγκάρ. Σε περίπτωση που δεν γίνεται να κάνετε πιο γρήγορες τις κινήσεις, χρησιμοποιήστε καλύτερο μοντάζ με slow-mo και επιλεκτικό fast-forward ή κόψιμο frames.

Γλώσσα (κανονική και του σώματος): Πιστεύω ότι η Ελληνική γλώσσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια τέτοια ταινία, αρκεί το ύφος και η ηθοποιία να είναι καλύτερη. Σε αυτό ίσως βοηθήσουν και καλύτεροι μορφασμοί. Επίσης, πιο 'μπασάτες' φωνές χρειάζονται. Δεν γίνεται να ακούω τον αρχηγό να λέει 'Τράβα μπροστά' και να μου έρχεται στο μυαλό κωμωδία. Επίσης, περισσότερο πάθος χρειάζεται. Πχ στο σημείο 3:25, όλα είναι λάθος. Η κραυγή του Ντραγκάρ είναι πέρα για πέρα αντικλιματική, ο τρόπος που κάνει την αποφυγή, η θέση του σώματος (κάντε pause στο 3:26... σήκωσε καμάρι μου το χέρι που δεν κρατάει το σπαθί, πάρε καλύτερο στιλ).

Αυτά τα λίγα για την ώρα. Καλή προσπάθεια μεν, χρειάζεται πολύ δουλειά δε. Πιστεύω ότι με καλύτερες φωνές και έξυπνο μοντάζ μπορεί να φανεί πολύ καλύτερη η συγκεκριμένη ταινία, χωρίς καν να γυρίσουν νέα πλάνα (τουλάχιστον όχι στα σημεία που δεν υπάρχει μάχη γιατί οι μάχες είναι... no comments).

Οδυσσέας 11/8/12 στις 16:50 Thumb up 0 Likes

Καλησπέρα σας,

Δεν θα σχολιάσω τις κριτικές περί ταινίας και ηθοποιίας, καθ'ό,τι είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενικές. Ωστόσο, κάποια πράγματα που ειπώθηκαν είναι πραγματικά κρίμα να αφεθούν έτσι γιατί δημιουργούν μια στρεβλή εικόνα που χαλάει το πρίσμα μέσα από το οποίο βλέπει κάποιος την ταινία.

"Γιατί είναι γελοίο…Καταρχάς είχαμε εμείς τέτοια μεσαιωνική εποχή και δεν το ξέρω???
Πως θα πιάσεις το feeling?
Εμείς είχαμε φουστανέλες, ας έβγαζαν πολεμική με τσολίαδες και μουστάκια μέχρι τα αυτιά…

Αλλά από ιππότες, πανοπλίες κλπ κλπ δεν ξέρουμε και μάλιστα αν η παραγωγή, οι ηθοποιοί, ο σκηνοθέτης είναι άσχετοι με το όλο κλίμα, βγαίνει αυτό το πράμα…
Άστο δηλαδή, μην μπλέκεσαι σε ξένα χωράφια…"

Λυπάμαι αλλά αυτό το σχόλιο βγάζει τρομακτικό ignorance (επειδή δεν σας αρέσουν και οι epic λέξεις στα ελληνικά :) ) σχετικά με την ιστορία. Πέρα από την Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία που εκτός του δικού της ιδιόμορφου στρατού, δυτικοποιήθηκε τόσο στον εξοπλισμό όσο και στη νοοτροπία, έχουμε και ολόκληρη την εποχή της Φραγκοκρατίας και την κυριαρχία των Ενετών ακόμα και μετά την άλωση. Να μιλήσω για τη (φράγκικη) σχολή Ιπποτών του Μωριά; Για τα τουρνουά που έκανε λατινολάγνος Βυζαντινός αυτοκράτορας; Για τους υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης που λόγω των imports (ε, ε) δεν ξεχωρίζανε διόλου από δυτικούς ιππότες; Για τον Ερωτόκριτο που είναι κόπια δυτικών επικών ιπποτικών ποιημάτων; Αυτά από τα πιο γνωστά, για να μην μπω σε πιο obscure θέματα...

Απ'ό,τι φαίνεται λοιπόν, είχαμε μια τέτοια μεσαιωνική περίοδο και δεν το γνωρίζεις...

Οδυσσέας 11/8/12 στις 16:51 Thumb up 0 Likes

Υ.Γ Καθ'ό,τι γράφαμε παράλληλα:

"Καλύτερη χορογραφία – Αποφύγετε όσο γίνεται το να φαίνονται οι ανταλλαγές των όπλων από χέρι σε χέρι. Το ‘κλέψιμο’ των όπλων κάνει μπαμ στο Prelude ότι δεν είναι κλέψιμο αλλά μια ανταλλαγή από χέρι σε χέρι. Το ίδιο και όταν αφοπλίζονται οι αντίπαλοι. Κάνει μπαμ ότι είναι ψεύτικο. Επίσης, όλες οι κινήσεις πρέπει να είναι πιο γρήγορες. Ο Ντραγκάρ πχ κάνει 20 ώρες μέχρι να κάνει μια αποφυγή. Σε μια κανονική μάχη θα είχε κάνει ο φρουρός το ντου με το κοντάρι και RIP Ντραγκάρ. Σε περίπτωση που δεν γίνεται να κάνετε πιο γρήγορες τις κινήσεις, χρησιμοποιήστε καλύτερο μοντάζ με slow-mo και επιλεκτικό fast-forward ή κόψιμο frames."

Μόνο το spear το άρπαξε ο Dragar από το χέρι του φρουρού, δεν είδα άλλη κλοπή όπλου. Για τον αφοπλισμό, αν αναφέρεσαι εκεί με το dagger που έφαγε τη λαβή ο Ντράγκαρ- Having been on the receiving end of such a maneuver, το χέρι σου πονάει τόσο πολύ που ή θα σπάσει ο καρπός ή θα το αφήσεις σαν μαριονέτα. Δυστυχώς λόγω της λήψης δεν φαίνεται καλά ή λαβή στο χέρι πως είναι.

Όσο για τις πιο γρήγορες μάχες, μπορώ μόνο να πω ότι η χορογραφία στο πρελούδιο δεν προβαρίστηκε αρκετά λόγω χρόνου. Στην ταινία μην ανησυχείτε, μετά από το training του Dragar στην ARMA Hellas και με όσες πρόβες γίνονται, θα βγει πολύ, μα πολύ καλύτερο.

Mπαστουνόβλαχος (κατά κόσμον Pitsos) 11/8/12 στις 16:59 Thumb up 0 Likes

Τα αρχαια ελληνικα βλεπω τα χειριζεστε αψογα

Sotiris 11/8/12 στις 17:42 Thumb up 0 Likes

Πορώνομαι. Πότε βγαίνει στο σινεμά?

Bill B. 11/8/12 στις 18:01 Thumb up 0 Likes

Μωρέ μήπως υπάρχουν εδώ συντελεστές της ταινίας και δεν το ξέρουμε???

MENIS_ΙΧ 11/8/12 στις 18:20 Thumb up 0 Likes

Άντε μάθε ιστορία ποταπό ανθρωπάκι και μετά άφησε υπαινιγμούς για συντελεστές....

MENIS_ΙΧ 11/8/12 στις 18:23 Thumb up 0 Likes

Ρε ασε το σχολιο ετσι οπως πριν, για πλακα το εγραψα.... δεν παρεξηγεί ο bill (πιστευω)

Bill B. 11/8/12 στις 18:25 Thumb up 0 Likes

Ο_ο

Γιατί επικεντρώθηκαν όλοι σε μένα ενώ ΟΛΑ τα σχόλια είναι αρνητικά???
Παράξενο!!!

Terminator 11/8/12 στις 18:28 Thumb up 0 Likes

Μenis βάζε κάνα smiley γιατί φοβήθηκα ότι πάει για καυγά

MENIS_ΙΧ 11/8/12 στις 18:28 Thumb up 0 Likes

Χαχα έχεις δίκιο sorry!!!

Bill B. 11/8/12 στις 18:30 Thumb up 0 Likes

Τι έγραψες ρε εξαρχής? :D

Α τώρα το είδα αχαχαχα...

Ξέρω ιστορία ρε, απλά πιστεύω δεν μας ταιριάζει 'αυτό'...
Είμαστε για άλλα!!!

Constantinos 11/8/12 στις 18:36 Thumb up 0 Likes

ωραιο try αλλα αγνωστο αν θα προχωρησει το εγχειρημα..για μια χωρα σαν την ελλαδα ειναι μια πρωτοποριακη κινηση σιγουρα αλλα δυστυχως ειμαστε πολυ πισω σε κινηματογραφικες υποδομες, παραγωγες κτλ..και δε μιλαω συγκρινομενοι με το Χολιγουντ....Ασιατικες, γαλλικες ακομα και αυστραλιανες παραγωγες ειναι μιλια μακρια απο μας...

το soundtrack θυμιζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το αντιστοιχο του Πολυδουρη στο "Conan" ..

Semper Fidelis 11/8/12 στις 20:28 Thumb up 0 Likes

Ούτε εμένα μου άρεσε. Πιστεύω έκαναν λάθος επιλογή είδους για την ταινία. Εδώ στο χολυγουντ και με εκατομμύρια μπάτζετ και συνήθως είναι αποτυχίες. Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι αυτό http://www.imdb.com/title/tt0190374/

Από εκεί και πέρα ότι δεν έχουμε μεσαιωνική ιστορία ή ότι δεν ταιριάζουν τα ελληνικά σε τετοιες ταινίες τα βρίσκω αστεία. Από ιστορία έχουμε από τις μεγαλύτερες λόγω της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και τα ελληνικά είναι απλά θέμα συνήθειας. Στο εξωτερικό πολλές φορές μεταγλωττίζουν ακόμα και χολυγουντιανές παραγωγές επειδή πολύ απλά έτσι έχουν συνηθίσει και δεν έχουν το κόμπλεξ ότι δεν "ταιρίαζει" η γλώσσα τους.

Τέσπα καλή συνέχεια στην προσπάθεια και ελπίζω να βγει κάτι καλύτερο από αυτό που είδαμε.

battlefieltakias 11/8/12 στις 21:18 Thumb up 0 Likes

εγω πιστευω οτι η ταινια ειναι κακη αλλα τα ελληνικα για ταινιας δρασης και γενικα επ.φα. ειναι καλα

gerasimos 11/8/12 στις 22:49 Thumb up 0 Likes

πολύ καλή προσπάθεια μπάβο τους αν κ σε σύγκριση με αμερικάνικες τύπου σου βγάζει μιά αίσθηση μούφας..πρέπει όμως να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθεις κ που ξέρετε ίσως βγεί πολύ καλή.

john2 12/8/12 στις 1:53 Thumb up 0 Likes

@Οδυσσέα: Don't get me wrong έτσι, καλοπροαίρετα είπα όσα είπα γιατί θέλω να δω ωραία πράγματα. Επειδή πάντα οι κάμερες δεν 'μεταφέρουν' τις λαβές, γι αυτό είπα το κόψιμο των frames και το fast forward μέσω μοντάζ. Σε αυτό επίσης βοηθάει και επιπλέον (δυνατότερο) ηχητικό εφέ σαν σπάσιμο του καρπού ώστε να 'δώσει' το μέγεθος της κίνησης/λαβής που έγινε.

Πιστεύω ακράδαντα ότι υπάρχουν indie ομάδες που μπορούν να κάνουν πολλά και υπάρχει το potential σε αυτή την indie προσπάθεια. Σαφώς και περιμένω να δω το τελικό αποτέλεσμα και όσα είπα, τα είπα μόνο και μόνο για το Prelude (χωρίς να κατακρίνω αυτά που έρχονται ;) ). Εντάξει, δεν περιμένω να δω και Game of Thrones από indie ομάδες αλλά τουλάχιστον περιμένω πράγματα όπως τα παρακάτω live actions (ειδικά το SFxT είναι άπειρος σεβασμός σε θέμα χορογραφίας).

http://www.youtube.com/watch?v=LIHNowFynb4
http://youtu.be/Hn_HaEf62h4
http://youtu.be/h2ZXSzaUIBQ

ΟliThai 12/8/12 στις 13:33 Thumb up 0 Likes

Δεν εχω λογια....Και μη γινονται συγκρισεις με τον Conan γιατι θα κοψω τις φλεβες μου!!!! :) Περα απο την πλακα,τα παλικαρια νομιζω οτι χρειαζονται παρα πολυ δουλεια ακομη...Οσο για τον Dragar,μου θυμιζει λιγο Γκοντζιλα!!(Toν εχω αδυναμια μεγαλη τον Γκοτζιλα,μην παρεξηγηθουμε κιολας)! :) Πολυ...μονοκομματος ρε παιδια!

elladion 12/8/12 στις 13:45 Thumb up 0 Likes

οσο και αν θέλω να στηρίξω τέτοιες ελληνικές προσπάθειες δεν μπορώ παρα να ειμαι επικρικιτκός σε μια εντελώς ερασιτεχνική ταινια που,δυστυχώς μονο τον γέλωτα μπορει να φερει.Οσον αφορα το budget ειναι τουλάχιστον χαμηλό ακόμη και για funmade film πολυ περισσότερο για μια ταινια που εφ οσον και αν προβληθεί κάπου θα ζητάει και τα λεφτά μας για να τη δουμε.Θα προτιμούσα να εκαναν μια διεθνή προσπάθεια να μαζέψουν χρήματα παρα να συγκεντρώσουν απο ελληνες κυρίως αυτο το ελάχιστο ποσο που φυσικά σε καμια περιπτωση δεν μπορουσε να στηριξει ταινια που υπο άλλες συνθηκες θα χρειαζοταν εκατομμύρια ευρω.
Οσον αφορα στις ερμηνιες κι αυτες ακολουθουν την ερασιτεχνικότητα του ολου εγχειρήματος.Δεν θέλα να γινω κακος αλλα δεν λειπουν μονο τα λεφτα αλλά και το ταλέντο...

Hayate 12/8/12 στις 13:59 Thumb up 0 Likes

Μπράβο για την προσπάθεια. Εννοείται ότι ανυπομονούμε για το τελικό αποτέλεσμα. Προσωπικά πιστεύω πως και σε διαφήμιση να συμμετείχε ο Ρουμπούλιας, πάλι έπος θα έβγαινε στο τέλος.

Constantinos 12/8/12 στις 14:04 Thumb up 0 Likes

@OliThai

απλα ειπα οτι μοιαζει το soundtrack με αυτο του Conan το οποιο τυγχανει να το χει επιμεληθει Ελληνας..δεν μιλησε κανεις για συγκριση

ΟliThai 12/8/12 στις 14:25 Thumb up 0 Likes

@Constantine,δεν το ειπα για σενα!Γενικα μιλησα(καποια στιγμη καποια απο τα παιδια θα κανουν τη συγκριση και ειπα να το προλαβω)!!! :)

E1iphas 13/8/12 στις 1:26 Thumb up 0 Likes

Ποιοι έλληνες ιππότες και μεσαίωνας? Τι σχεση εχουν οι Φραγγοι κατακτητες, μήπως μιλάγαν και ελληνικά? Ακόμα τις βλακείες που σας μάθαιναν στο δημοτικό πιστεύετε? Το Βυζαντιο ήταν το ανατολικό τμήμα της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που δεν επηλθε στους βαρβάρους, το ότι ασπαστηκε τον χριστιανισμό για πολιτικούς λόγους δεν το κάνει ελληνικο και ουδέποτε ήταν. Μερικοί έχετε μπερδέψει την θρησκεία με την ιστορία μου φένετε.

Η ταινία είναι εντελώς ερασιτεχνική και θυμίζει τους καμενους των LARP (live action role playing) πιθανότατα και να είναι τέτοιοι! :D

E1iphas 13/8/12 στις 1:28 Thumb up 1 Like

Ποιοι έλληνες ιππότες και μεσαίωνας? Τι σχεση εχουν οι Φραγγοι κατακτητες, μήπως μιλάγαν και ελληνικά? Ακόμα την ιστορία που σας μάθαιναν στο δημοτικό πιστεύετε? Το Βυζαντιο ήταν το ανατολικό τμήμα της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που δεν επηλθε στους βαρβάρους, το ότι ασπαστηκε τον χριστιανισμό για πολιτικούς λόγους δεν το κάνει ελληνικο και ουδέποτε ήταν. Μερικοί έχετε μπερδέψει την θρησκεία με την ιστορία μου φαίνεται..

Η ταινία είναι εντελώς ερασιτεχνική και θυμίζει τους καμενους των LARP (live action role playing) πιθανότατα και να είναι τέτοιοι! :D

eXcalipoor 13/8/12 στις 2:23 Thumb up 0 Likes

Ακόμα δεν τον είδαμε Τζόννυ τονε θάψαμε. Με τις υγείες μας.

thanos 13/8/12 στις 4:42 Thumb up 0 Likes

Εντάξει δεν θέλω να το θάψω γιατί είναι ελληνική προσπάθεια και το βιντεάκι με κομπάρσους, αν και κακός το έβγαλαν γιατί ήταν πέρα για πέρα ερασιτεχνικό. Τη στιγμή που το budget είναι μικρό πρέπει να επικεντρωθεί στους χαρακτήρες και όχι στον εντυπωσιασμό με δύσκολες χορογραφίες και εφέ, πράγμα δύσκολο για το είδος της ταινίας. Πάντως ενδιαφέρουσα προσπάθεια και όταν βγει θα του δώσω σημασία αλλά πρέπει να βρουν ένα τρόπο να μας πείσουν ότι αξίζει γιατί με το πρελούδιο δεν.... Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν το τελικό αποτέλεσμα είναι έστω καλό και προσαρμοσμένο έξυπνα με το budget θα τους παραδεχτώ.

Οδυσσέας 13/8/12 στις 13:53 Thumb up 0 Likes

"Ποιοι έλληνες ιππότες και μεσαίωνας?"
Μεσαίωνας, καταχρηστικός όρος περιγραφής της περιόδου από την πτώση της Δυτικής Ρωμαίκής αυτοκρατορίας μέχρι περίπου τα τέλη του 15ου αιώνα (Καθ'ό,τι η Αναγέννηση ξεκίνησε νωρίτερα σε άλλες περιοχές άρα δεν υπάρχει ξεκάθαρη διαχωριστική γραμμή).

Έλληνες ιππότες μπορούν να θεωρηθούν όχι μόνο αυτοί που ήτανε δυτικολάτρες, αλλά και όσοι μείνανε και μοιάζανε τουλάχιστον εξωτερικά λόγο εξοπλισμού και τρόπου μάχης κατά τη διάρκεια, μετά τη Φραγκοκρατία καθώς και μέχρι το τέλος σχεδόν του 15ου αι.

"Τι σχεση εχουν οι Φραγγοι κατακτητες, μήπως μιλάγαν και ελληνικά?"
Οι πιο μορφωμένοι έμαθαν.

"Ακόμα την ιστορία που σας μάθαιναν στο δημοτικό πιστεύετε?"
Στο δημοτικό τα περνάγανε έτσι, αν θυμάμαι καλά.

"Το Βυζαντιο ήταν το ανατολικό τμήμα της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που δεν επηλθε στους βαρβάρους, το ότι ασπαστηκε τον χριστιανισμό για πολιτικούς λόγους δεν το κάνει ελληνικο και ουδέποτε ήταν. "

Συμφωνώ. Το ότι ασπάστηκε το χριστιανισμό φυσικά και δεν το κάνει ελληνικό. Ο κόσμος ο οποίος έμενε στον ελλαδικό χώρο ΞΑΦΝΙΚΑ έγινε ρωμαϊκός ενώ πριν είχε ελληνικά φύλα; Με αυτή τη λογική είμαστε Τούρκοι (αν και αν κρίνω από το νεοέλληνα μια τέτοια θεωρία έχει βάση...). Εφόσον η αρχική ερώτηση ήτανε "αν είχαμε εμείς τέτοια μεσαιωνική εποχή" και όχι "αν υπήρχε καθαρό ελληνικό κράτος σε αυτή την εποχή", η απάντηση μου στέκει καθώς μια χαρά είχαμε τέτοια εποχή, μια χαρά φάγαμε μάπες και ρίξαμε μάπες (αν και κλίναμε προς το τελευταίο όσο περνούσαν τα χρόνια...) και μια χαρά έχουμε εμποτισμένο στην κουλτούρα μας ένα τέτοιο σπαθί (δες άπειρα δημοτικά τραγούδια, για να μιλήσω για τα λαϊκότερα στρώματα).

"Μερικοί έχετε μπερδέψει την θρησκεία με την ιστορία μου φαίνεται.."
Μάλλον έχεις μπερδέψει τη θρησκεία (χριστιανισμό) με το φύλο/κουλτούρα (ελληνισμό) μου φαίνεται.

"Η ταινία είναι εντελώς ερασιτεχνική και θυμίζει τους καμενους των LARP (live action role playing) πιθανότατα και να είναι τέτοιοι! :D"

Αν έχεις δει το Wild Hunt, τότε θα ήξερες πως ακόμα και μια LARP ταινία μπορεί να βγει έπος :)

eXcalipoor 13/8/12 στις 16:43 Thumb up 0 Likes

Το όλο debate περί φτωχής επιλογής θέματος λόγω απουσίας ή μη μεσαιωνικής ιστορίας στην Ελλάδα είναι άστοχο. Αν ασπαστούμε αυτό το rational το Hollywood θα πρεπε να βγάζει μόνο κομεντί, δράματα και εποχής/πολεμικές/ιστορικές από την Αγγλική κατοχή και μετά. Ας το πάμε και παραπέρα και ας πούμε το ίδιο και για την επιστημονική φαντασία. Που πας ρε Scott χάφτα να κάνεις υπερδιαστημικό θρίλλερ με μορμολύκια του Giger ρε... Έχεις ξαναμπεί πολλές φορές σε πύραυλο και ξέρεις το feeling... Ου ρε...! XD

Βασικά, f*ck it,αγνοήστε τα παραπάνω... Λένε ότι το έργο είναι epic fantasy βασισμένο σε κόμικ. Από ποιό παράθυρο μπήκε η ιστορία στην κουβέντα?

meh 13/8/12 στις 16:46 Thumb up 0 Likes

Απο το ιδιο παραθυρο που μπαινει ο ωχαδερφισμος και το αισθημα κατωτεροτητας.

Οδυσσέας 13/8/12 στις 17:23 Thumb up 0 Likes

Excalipoor (Awesome name btw),

Επειδή αναφέρθηκαν κάποια ατυχή σχόλια έφαγα ένα nerd rage και είπα να παρέμβω όσον αφορά αυτά καθ'εαυτά.

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου.

amorphis 13/8/12 στις 19:38 Thumb up 0 Likes

Εχω δει πολυ χειροτερα epic fantsy rpg και δεν συμμαζευεται με Αμερικανικες παραγωγες και πολυ περισσοτερα χρηματα απο τουτο εδώ.Τέλος τα Ελληνικα αν προφέρονται σώστά και οι ηθοποιοί έχουν σωστη άρθρωση μια χαρα επικ ακούγονται. Η γλώσσα ειναι καθαρά θέμα συνήθειας. Ας το δούμε πρώτα όσοι το δούμε και μέτα το θάβουμε.

zaes 14/8/12 στις 15:47 Thumb up 0 Likes

Τοση πλουσια μυθολογια εχουμε...γιατι ασχοληθηκανε με δυτικου τυπου μυθοπλασιες δρακους,ιπποτες κτλ?

panathatube 15/8/12 στις 8:28 Thumb up 0 Likes

Απίστευτα πράγματα διαβάζω εδώ... Τα... ελληνικά δεν κάνουν για τέτοιες ταινίες, ιππότες δεν υπήρχαν στην Ελλάδα και άλλα τέτοια... Τα παιδιά προσπαθούν με πενιχρά μέσα και έχουν την ολόθερμη υποστήριξη μού. Η κριτική επίσης είναι αναγκαία αρκεί να είναι καλόπιστη και όχι να έχει ως στόχο να γελιοποιήσει και να ταπεινώσει μια προσπάθεια... Αλλά στην Ελλάδα ζούμε...

elladion 15/8/12 στις 9:44 Thumb up 0 Likes

η θεματολογία δεν εινια το πρόβλημα εδω,αρα μια χαρα ειναι η επιλογή του epic fantasy περιβάλλοντος.Με ενοχλει που το trailer εγινε με κομπάρσους που αυτόματα μεώνει την οποια ποιότητα θα εχει το πληρες εργο δημιουργώντας αρνητικά σχόλια και κριτικές χωρις να ξέρουμε πώς θα ειναι η ταινια.Πάντως ευχομαι καλη επιτυχία στους ελληνες παραγωγούς που δειχνουν οτι κριση-ξεκριση δεν κωλονουν

jim 18/9/12 στις 9:51 Thumb up 0 Likes

Πραγματικα πολυ αθλιο..ας εφτιαχναν κανα παιχνιδακι..καλυτερα θα τα πηγαιναν..γιατι απο υποκριτικη ειναι, για τα σκυλια

Ramone 11/10/12 στις 19:42 Thumb up 0 Likes

Θέλω πολύ να γράψω κάτι θετικό για την ελληνική αυτή προσπάθεια, αλλά το μόνο θετικό που μου βγαίνει είναι ότι εδώ έχουμε μια πολύ καλή παρωδία.

Στάθης 9/12/12 στις 13:11 Thumb up 0 Likes

Η αρχική ιδέα του σεναρίου είναι συνηθισμένη και υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσε να σταθεί. Η υλοποίηση όμως είναι ερασιτεχνική. Οι στρατιώτες και οι σκλάβοι βαδίζουν με στρατιωτικά ημιάρβυλα και μπότες VERMAHT! Οι κινήσεις, οι λήψεις, το φυσικό περιβάλλον των γυρισμάτων. θυμίζουν ελληνικές βιντεοταινίες του 1980! Ας τελειώσουν οι χριστιανοί την ταινία, άντε να την πληρώσουμε για να την δούμε, αλλά καλό θα ήταν να μην αξιώσουν αναγνώριση για τη συγκεκριμένη προσπάθεια. Υπάρχουν παρόμοιες προσπάθειες των Τούρκων να γυρίσουν επεισόδια του STAR TREC, για να γελάσουν οι πικραμένοι!
Τέλος, θα ήθελα να πω ότι η Ελληνική γλώσσα δεν υστερεί, το αντίθετο θα έλεγα, υπερτερεί. Αυτό όμως δεν αρκεί, διότι τέτοιου είδους ταινίες παράγονται με κύριο σκοπό την ανάδειξη οπτικών και ηχητικών προσθηκών, όχι τόσοτου σεναρίου. ή της ιστορικής απεικόνισης. Για παράδειγμα, τι δουλειά έχουν τα ηχητικά βαθέα (μπάσα) σε μία σπαθομαχία ή στην διαδρομή ενός φλεγόμενου βέλους, ή τέλος πάντων, τι δουλειά είχε ο Ηρακλής με τη Ζήνα. Όλες αυτές οι αρλούμπες που μας δείχνει το Χόλιγουντ, δεν έχουν τίποτε άλλο να προσφέρουν, παρά έξαψη από την οπτικοακουστική παράλυση του θεατή-ακροατή. Ίσως, αν προσανατολίζονταν στην παραγωγή αξιόλογων και ποιοτικών ταινιών, με σχετικό, αλλά καλοεπεξεργασμένο θέμα τότε να ερχόταν και το ανάλογο αποτέλεσμα.

spirosvii 9/12/12 στις 13:32 Thumb up 0 Likes

"Υπάρχουν παρόμοιες προσπάθειες των Τούρκων να γυρίσουν επεισόδια του STAR TREC, για να γελάσουν οι πικραμένοι!"

Όσο για του Τούρκους δείτε ταινιάρα!
http://www.youtube.com/watch?v=-EOS5spXKmw

panos a. 7/1/14 στις 14:37 Thumb up 0 Likes

τελικά στην Ελλάδα έχουμε παρεξηγήσει πολλά πράγματα....
πρώτον η επική φαντασία δεν έχει να κάνει με το hollywood,
άσε που είναι προιον της Ευρώπης και μόνο...
δεύτερον...γιατί πρέπει πάντα να περιμένουμε να δούμε φαμφάρες και πομπώδεις διαλόγους αλά χόλυγουντ;
εκεί είναι χόλυγουντ και εδώ είναι Ελλάδα..
έχει διαφορά..
όσον αφορά για τις μάχες.. το σωστό είναι αφού φέρεις ένα βαρύ σπαθί να θες κάποιο χρόνο για να το σηκώσεις και να χτυπήσεις και να κάνεις περιστροφή. όχι όπως το δείχνει το χόλυγουντ για να κερδίσει εντυπώσεις γιατί συνήθως πάσχουν απο σενάρια...ρεαλισμός κύριοι....δείτε τι σημαίνει ρεαλισμός...κάτι που δεν έχει το χόλυγουντ....
η Ελλάδα υστερεί σε τέτοιες προσπάθεις γιατί πολύ απλά υπάρχει η ίδια ητοπάθεια όπως και εδώ ...
ξεκολλάτε τα μυαλιά σας και δείτε ελληνικές δημιουργείες....γιατί σε αυτό υστερούμε...σε ελληνικές δημιουργίες...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Σχολιάστε χρησιμοποιώντας τη δική σας εικόνα-gravatar.
Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish, και μην βγαίνετε εκτός θέματος. Πατώντας "Αποστολή" ταυτόχρονα αποδέχεστε και τους Όρους Χρήσης. Αν κάνετε σχόλιο για πρώτη φορά στο site ή αν το σχόλιό σας δεν εμφανιστεί αμέσως, μην ανησυχείτε καθώς αναμένει έγκριση διαχειριστή.