alt text

Το νέο παιχνίδι Hitman είναι καθοδόν και επιστρέφει στις ρίζες της σειράς. Όπως ανακοίνωσε η Io-Interactive, στο νέο Hitman o Agent 47 βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας του και αναλαμβάνει διάφορες αποστολές ανά τον κόσμο, με την υποστήριξη της Diana Burnwood και ολόκληρης της υπηρεσίας. Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από προηγούμενους τίτλους όπως τα Contracts και Blood Money, και επικεντρώνεται στη βασική ιδέα των Hitman, δηλαδή την δολοφονία στόχων με χρήση διάφορων εργαλείων, σε εκτεταμένες εξωτικές τοποθεσίες. Σύμφωνα με την Io-Interactive, το παιχνίδι διαθέτει τα πιο μεγάλα επίπεδα στην ιστορία της σειράς, χωρίς γραμμικά στοιχεία και checkpoints. Στόχος των δημιουργών είναι να προσφέρουν μια κλασική εμπειρία Hitman, με ελευθερία κινήσεων και πειραματισμού με την ΑΙ. Να σημειωθεί επίσης ότι ο Agent 47 πλέον δεν έχει "μαγικές τσέπες", ενώ επιστρέφει το Contracts mode. Το Hitman 6 αναπτύσσεται για next-gen κονσόλες και PC, και θα ανακοινώθεί αργότερα φέτος. Εσείς θέλετε next-gen Hitman... από τα παλιά;

  • kats

    Θελουμε!!

  • Dimokritos

    Φυσικα.

  • Berren

    Αν θέλουμε λέει και παρα θέλουμε χε χε .Και το Hitman Absolution ήτανε πολύ δυνατό

  • jim

    Kαλα αν εχει το ΑΙ του προηγουμενου, καηκαμε..Επιτελους περιμενω καποια εξελιξη σε αυτο το γαμημ@@νο τομεα στα next gen games γιατι εχω απηυδησει ολα αυτα τα χρονια.Το μοναδικο εξαιρετεο παιχνιδι βρισκεται δυο γενιες πισω και λεγοταν FEAR..

    • gogos

      Αν και ασχετο με το θεμα, αυτο που αναφερεις για την ai στα FPS ειναι αληθεια. Οσο παει το campaign γινετε μικροτερο και ευκολοτερο. Στα περισσοτερα απλα περιμενεις σε ενα σημειο, να ερθουν οι εχθροι κατα πανω σου για να τους σκωτωσεις. Παιχνιδια σαν το fear 1, τα halo, το fall of man, ακομα και τα αντιπαθητικα για μενα killzone 2/3, με εντονες μαχες και εξυπνους αντιπαλους δεν υπαρχουν πια στο σημερα. Αν και το 2013 ειχαμε 2 παιχνιδαρες στο ειδος, το metro last light και το bioshock infinite, δεν μπορω να μην παραδεχτω οτι η ai τους σε καμια περιπτωση δεν φτανει τα επιπεδα των πιο πανω παιχνιδιων.

      • Agony

        Το Infinite έχει καλύτερο AI από το Absolution ? Είχα την εντύπωση ότι οι εχθροί στο Absolution και Κρίσις 2 είναι από τους πιο έξυπνους μέχρι σήμερα.
        Anyway ίσος επειδή τα έπαιξα στο Normal.
        Όντως το FEAR από τα καλύτερα.

        • gogos

          Δεν ειπα κατι τετοιο. Το infinite ειχε απλα διαδικαστικη ai. Ουτε καλη, ουτε κακη. Το absolution στις υψηλες δυσκολιες ειχε αναβαθμισμενη ai, στο normal οι εχθροι εκαναν τα στραβα ματια πολλες φορες.

          Το crysis 2 ειχε πραγματικα παναθλια τεχνητη νοημοσυνη εχθρων, παρομοια με του Metro. Εχθροι καναν σπασμωδικες κινησεις και κολλουσαν πανω σε τοιχακια ενω βρισκομουν στο μισο μετρο απο αυτους.

          Απο τα παιχνιδια που εχω παιξει θαυμασα την ai του πρωτου fear και αυτο γιατι δεν ειχε 5 εχθρους σε ενα δωματιακι, δηλαδη δεν δημιουργουσε μια τελειως ελεγχομενη κατασταση, οπως εκανε πχ το Killzone, αλλα επαιζες σε σχετικα μεγαλα επιπεδα με περισσοτερους αντιπαλους, οποτε σε αυτη την περιπτωση οι developers καταφεραν να δημιουργησουν πολυ περισσοτερους αλγοριθμους.

          • jim

            Πραγματικα η ΑΙ του fear απλα ηταν ετη φωτος για την γενια του και μαλιστα δεν εχει υπαρξει καμια ομοια σε παιχνιδι της τωρινης γενιας.Οι εχθροι ηταν διαβασμενοι.Αυτο σημαινε οτι γνωριζαν πολυ καλυτερα απο εσενα το μερος,λογικοτατο αφου σε καποιες περιοχες εμπαινες στο territory τους, με αποτελεσμα το στοιχειο του αφνιδιασμου να ηταν πολυ εντονο..

            • gogos

              Το φοβερο ηταν και ο τροπος που συνεργαζοταν μεταξυ τους. Ειχανε squads που οργανωνανε ολοκληρες τακτικες εναντιον του παικτη. Μακαρι να βγει κατι παρομοιο και στο μελλον.

  • gogos

    Μας ανυσηχησαν αδικα με τις φημες για ακυρωση. Τελικα η Square Enix Montreal αφηνει το Project και παλι στα χερια της εμπειρης Io-Interactive, για να επικεντρωθει στην αναπτυξης μιας mobile εκδοσης του παιχνιδιου, που θα κυκλοφορησει παραλληλα με αυτη των PC/κονσολων.

  • bigi

    Από τις αγαπημένες μου σειρές κι αυτή.Αν και δεν έχω προλάβει δυστυχώς ακόμα να ασχοληθώ με το absolution, ελπίζω το καινούριο να βγει και αυτό καλό.

  • jim123

    Το προηγουμενο hitman ηταν απλα απολαυση! τετοιες παιχνιδαρες εννοειται οτι ειναι παντα καλοδεχουμενες

  • billl123456

    Το blood money επαιξα μονο και ηταν βαρυ και ασηκωτο.Βαρβατιλα.Ιδρωσα να το βγαλω

  • 0legri0

    Εννοειτε οτι θελουμε.

  • Cerivus

    Welcome back Agent 47 !!!!!!!!!!!

  • Cerivus

    Αλλα plz μην βαλετε το disguise system απο το absolution

    • Eaglos

      Τι σε χάλασε με το σύστημα αυτό;

  • forneverarrow

    Θέλουμε! Αν και το Absolution ήταν ιδανικό στο gameplay. Μόνο το disquise να φτιάχνανε λίγο που ήταν σχεδόν άχρηστο όπως το έκαναν. Ελπίζω να μην αρχίσουν τις υπερβολές στη δυσκολία όπως κάποτε. Είπαμε, να υπάρχει πρόκληση αλλά όχι στα όρια της υστερίας. Ακόμα θυμάμαι πόσο άνετα έσπαγα χειριστήριο όταν έπρεπε να επαναλάβω ολόκληρη αποστολή στο πρώτο Hitman.

    • Tony

      πιο ρεαλιστικο εγινε,οχι αχρηστο

      • forneverarrow

        Τι ρεαλιστικό? Να ντύνομαι παντοπώλης και να με αναγνωρίζει κάθε άλλος παντοπώλης μέσα σε μια αγορά με εκατοντάδες άτομα??? Να ίσχυε μόνο ανάμεσα στους 2-3 μηχανικούς ή κηπουρούς σε κάποια lvl να πω οκ, λογικό...

        • Deathracer2009

          Το disguise system θα μπορουσε να ηταν πιο βελτιωμενο. πχ. στο σημειο που επρεπε να φας την ομαδα με τους νεαρους στο συνεργειο φορουσες την στολη του μηχανικου με το "κρανος" το οποιο ναι μεν καλυβε το barcode αλλα σε υποψιαζοντουσαν. Και αντε πες οτι αυτο το προσπερνας, το γεγονος οτι θα μπορουσε με την μασκα να καλυβε το προσωπο του γιατι να μην γινοταν; 😛

          • forneverarrow

            Μα αυτό είναι το θέμα. Είχε ευκαιρία να δουλέψει άψογα αλλά μου φαίνεται ήθελαν να πουλήσουν "τσάμπα" δυσκολία. Πως γίνεται μέσα 2 χαρακτηριστικές περιπτώσεις (την αγορά και το τρένο) μέσα σε εκατοντάδες κόσμο να στρέφονται πωλητές και αστυνόμοι αντίστοιχα κατευθείαν στον agent 47 όταν φοράει τη στολή τους? Δηλαδή δηλαδή παίζει όλοι οι αστυνόμοι στο Σικάγο να γνωρίζονται απόλυτα μεταξύ τους και αμέσως να πέφτει το μάτι τους στον ύποπτο, όταν μάλιστα γίνεται πανηγύρι από κόσμο??

            Και είναι πολλές οι περιπτώσεις που μπάζει το σύστημα. Όταν ντύνεσαι κουρέας σε μια συγκεκριμένη αποστολή και κάνεις βόλτες μέσα στο σπίτι του εχθρού, ανάμεσα σε φρουρούς, πως γίνεται να μην παίρνουν πρέφα? Ειδικά όταν ο κουρέας είναι υποτίθεται συγκεκριμένος.

  • Kilia

    Δηλαδη οταν ολοι ελεγαν οτι το absolution ηταν σαν τα παλια hitman και εγω απορουσα, τωρα δικαιωνομαι?

    • Deathracer2009

      Το absolution ηταν το ευκολοτερο της σειρας και ηταν πιο "κινηματογραφικο".

  • Constantinos

    Επιστροφη στις ριζες? Ωχ. Αυτο σημαινει οτι θα ξεκιναει η αποστολη για να κανεις ενα stealth assassination και στη πρωτη στραβη, το stealth gameplay θα πηγαινει στο βροντο και θα μετατρεπεται σε τυπικο TPS με απειρα πιστολιδια και macho καταστασεις.

    Δε βαλανε μυαλο μετα το μεγιστο Hitman Absolution.

    • Deathracer2009

      Αυτο εξαρταται απο την υπομονη σου. Γενικα τετοια παιχνιδια εχουν παρα πολυ trial & error οποτε το πρωτο πραγμα που πρεπει να εχεις ειναι υπομονη.

  • TormentedPuppet

    Βασικά αυτό ακριβώς ήθελα κι εγώ από ένα hitman, να πω την αμαρτία μου το absolution δεν το έχω παίξει ακόμα, γιατί είχα ξενερώσει

  • Στέλιος

    Μου φτιαξε τη μέρα ακούγοντας για το νέο Hitman...

  • http://game20 ΗΛΙΑΣ810

    ολοι σε next-gen πανε λογικο....θελουμε και απο αυτο..:)

  • Φωτης

    Επειδη μίλησαν κάποιοι για το ΑΙ πολυ απλα το halo εχει την εξυπνοτερη γενικός απο οποιοδήποτε είδος..Τωρα αν θέλω hitman απο τα παλια σίγουρα θέλω αλλα γενικα ειναι τόσα πολλα τα games που θέλω να ειναι όπως τα παλια που δεν έχουν τελειωμό..Γιατι ηταν καταδικασμένα να ηταν κορυφαία..Θα πω τον πόνο μου..Θελω ενα resident evil απο τα ΠΑΛΙΑ!!!!!Ζηταω πολλα;;;;;

    • gogos

      Ξεχνα το resident evil. Ποτε δεν θα γινει οπως παλια, αλλα οχι οτι τρεχει και τιποτα. Τα καλα παιχνιδια τα φτιαχνουν οι ανθρωποι, οχι οι τιτλοι. Ο developer του παιχνιδιου ετοιμαζει τον γνησιο απογονο (θελω να πιστευω), δηλαδη το the evil within.

  • johnIV

    Respect σε όλη την σειρά Hitman όποιος αγαπάει κάτι το αγαπάει
    με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα!

  • Φωτης

    Μακαρι να ειναι στα επίπεδα του resident αλλα το όνομα του ηταν πολυ βαρύ..Βγάλτε ενα resident με γραφικα κορυφής όπως ηταν παλια να πέφτει το σαγόνι κάτω κ να εχει mansion κάστρα σοκάκια κ να ειναι κλειστοφοβικό..Να εχεις το πολυ δέκα σφαίρες στο όπλο να την ακούς κανονικά με τα ζομπι κ.τ.λ.Να ειναι ο ορισμός του survival κ να εχει γρίφους όπως τα πρώτα..Δεν θα το πάρει κ η κουτσι Μαρία ρε gogos;;Μαλλον θα μείνει όνειρο απατηλό ε;;;

  • http://Googlechrome Andreas

    Ασυζητητή θέλουμε και ειδικά με τις γραφικάρες του ps4

  • Γιάννης

    Τι να πω ρε παιδιά εμένα πιο πολύ από όλα μου άρεσε το Absolution ,παρόλο που όλοι λέτε πως τα παλιά είναι καλύτερα. Το blood money προσωπικά δεν μου άρεσε τόσο.

  • http://Googlechrome Andreas

    Όλα τα hitman πολύ καλά ήταν μάγκες μακάρι να βγάλουν κάποια και απο τα παλιότερα σε ps4

  • gerasimos

    Αμέ θέλει και ερώτημα ! Το τελευταίο ήταν μία χαρά hitman .

    Καλά κάνανε που δώσανε πληροφορίες γιατί στο ίντερνετ είχαν την σειρά πεθαμένη! Ελπίζω σε παιχνιδάρα όπως και όλοι μας .

  • http://Googlechrome Andreas

    Συμφωνώ απόλυτα με τον gerasimo και αναμένουμε για τη παιχνιδάρα