Ευκολότερη η ανάπτυξη παιχνιδιών στην επόμενη γενιά; (!)

, Σάββατο 3 Νοέμβριος 2012 0  

H μετάβαση στις HD κονσόλες ήταν επίπονη για τη βιομηχανία των video games, οδηγώντας αρκετά στούντιο στο κλείσιμο. Τώρα, με την επόμενη γενιά συστημάτων προ των πυλών και την παγκόσμια οικονομία σε προβληματική κατάσταση, υπάρχει έντονη ανησυχία για τα αυξημένα κόστη ανάπτυξης των next-gen παιχνιδιών. Κι όμως, ίσως τα πράγματα δεν είναι τόσο σκούρα όσο νομίζουμε. Σύμφωνα με τον CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, η ανάπτυξη παιχνιδιών για τις next-gen κονσόλες όχι μόνο δεν θα είναι ιδιαίτερα πιο ακριβή, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να είναι και ευκολότερη. Τα λεγόμενα του αφεντικού της Take-Two αντικατοπτρίζουν μια γενικότερη τάση για οικονομία και αποτελεσματικότητα σε αυτό το θέμα. Αυτή τη φορά οι εταιρείες είναι καλύτερα προετοιμασμένες για τη μετάβαση, ενώ τα νέα Xbox και PlayStation τεχνικά θα είναι πιο κοντά στο PC από ποτέ. Μάλιστα, λέγεται πως υπάρχουσες PC engines με DX11 ήδη τρέχουν χωρίς πρόβλημα στο Xbox Next. Στην εποχή που ζούμε, η ευκολότερη ανάπτυξη παιχνιδιών θα είναι μάννα εξ ουρανού για τη βιομηχανία των video games. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;