GAME20.GR > ΝΕΑ > Δειτε δυο γυμνες κοπελες να παιζουν με το Kinect

Δείτε δύο γυμνές κοπέλες να παίζουν με το Kinect

, Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010 21 

Eίτε σας ενδιαφέρει το Kinect είτε όχι, αυτό το βίντεο ΘΕΛΕΤΕ να το δείτε, κι εμείς θέλουμε τα hits. Όλοι κερδίζουν.

21 ΣΧΟΛΙΑ

alex 17/11/10 στις 9:57 Thumb up 0 Likes

ενδιαφέρov το Kinect

tolis12volos 17/11/10 στις 9:59 Thumb up 0 Likes

εγω γιατι δεν μπορω να δβ το βιντεο ?? εχει ενα μπεζ χρωμα αντι για το βιντεο

nickkrip 17/11/10 στις 10:16 Thumb up 0 Likes

Ας έδιναν δωρο μαζι με το kinect και μια απο τις 2 κοπελες να εβλεπες πωλησεις μετα!!!

alex 17/11/10 στις 10:17 Thumb up 0 Likes

giati ise atihos

Nikos 17/11/10 στις 11:38 Thumb up 0 Likes

Η Ξανθιά έχει πιο ωραία μάτια αλλά η μελαχρινή είναι πιο ωραία!:P

BaldDeviL 17/11/10 στις 11:50 Thumb up 0 Likes

Yparxei pouthena i ekdosi xoris ta kokkina sortzakia ..?

Antreas 17/11/10 στις 12:02 Thumb up 0 Likes

Χαχαχαχαχα!

Δημήτρης 1 17/11/10 στις 12:10 Thumb up 0 Likes

Σα δε ντρέπεστε λέω εγω! Ανίδεοι! ;)

ManolisX 17/11/10 στις 13:03 Thumb up 0 Likes

Me likes :P

AkisVag 17/11/10 στις 13:33 Thumb up 0 Likes

Πολύ ενδιαφέρον ........το Kinect .

gerasimos 17/11/10 στις 15:02 Thumb up 0 Likes

υπαρχει κ αλλο ενα βιντεο που ειναι μια γνωστη κ δοκιμαζει την συσκευη!ανεβασε το......

Tony 17/11/10 στις 15:26 Thumb up 0 Likes

Αυτο το βιντεο τι σχεση εχει με το κινεκτ?Αν θελω να δω γυμνες υπαρχουν τοσα τσοντοσαιτ....λολ

vagos1983 17/11/10 στις 17:29 Thumb up 0 Likes

nuts....φυστικια αραπικαααααα!!βιζου-νακιααα μου!!!

kostool 17/11/10 στις 20:08 Thumb up 0 Likes

Χαραμίζονται οι κοπέλες με το Kinect... δώστε τους ένα motion controller από PS3 Move, εκεί να δείτε show! Να επαληθευτούν και όσοι έλεγαν ότι μοιάζει με δονητή! Ελπίζω μόνο να έχει και λουράκι για τον καρπό, γιατί προβλέπεται να γίνει πολύ γλιστερό...

Fil 17/11/10 στις 20:56 Thumb up 0 Likes

Το βιντεο ειναι ακαταλληλο!!!
Termi βγαλτο τωρα αμεσως!!! :) :) :)
Ειναι δυνατον να μην εχει κανενα σηματακι για κινδυνο βραχυκυκλωματος του kinect
ΝΤΡΟΠΗ!!!!
Α και κατι αλλο,κανα τηλεφωνακι πεζει??? ;)

gerasimos 17/11/10 στις 21:24 Thumb up 0 Likes

vagos1983

χαχα

Βαγγέλης 17/11/10 στις 22:43 Thumb up 0 Likes

Nice piece of equipment!!

Εγω γιατι εχω μια απορια; Να σας την πω; Τους εξτρα ογκους το Kinect τους αντιλαμβανετε διαφορετικα πανω στο παιχνιδι; Για να ξερουμε κ πως να φερθούμε αμα καλέσουμε θηλυκά για αντιπαλους. Να τα βγαλουμε ρε παιδι μου η οχι;

OroNTiuS 18/11/10 στις 17:16 Thumb up 0 Likes

εμενα δε μου φορτωνει το βιντεο