GAME20.GR > ΝΕΑ > "Τα μαγαζια εκμεταλλευονται τους παντες με τα μεταχειρισμενα"
alt text

Όλο και περισσότεροι developers δηλώνουν ανοιχτά πλέον ότι η υπάρχουσα κατάσταση με τα μεταχειρισμένα παιχνίδια (ειδικά στην Αμερική) δεν μπορεί να συνεχιστεί. Σύμφωνα με τον Ru Weerasuriya, αφεντικό της Ready at Dawn, η πραγματικότητα είναι ότι τα μαγαζιά τύπου Gamestop εκμεταλλεύονται τους πάντες με τα μεταχειρισμένα, βγάζοντας τρελά χρήματα εις βάρος των υπολοίπων. Όπως έχουν κάνει κι άλλοι developers πρόσφατα, ο Weerasuriya εκφράζει την οργή του για το γεγονός ότι κάποια καταστήματα προωθούν τα μεταχειρισμένα έναντι των καινούριων παιχνιδιών (πουλώντας τα μάλιστα με σχεδόν ίδια τιμή) για να απολαμβάνουν το 100% των εσόδων, και τονίζει ότι υπάρχουν στούντιο που απειλούνται με κλείσιμο γι αυτό το λόγο. Ο επικεφαλής της Ready at Dawn πιστεύει ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος οι δημιουργοί να λαμβάνουν ένα μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις μεταχειρισμένων, αλλά και να υπάρξει ευελιξία στις τιμές, με φθηνότερα (και μικρότερα) παιχνίδια. Δυστυχώς, ο Weerasuriya και οι υπόλοιποι developers που τον τελευταίο καιρό είναι λαλίστατοι, άργησαν να ξυπνήσουν. Όταν κάποιος πήγε να αλλάξει κάτι (χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι θα το έκανε σωστά), όλοι πέσανε να τον φάνε και τώρα είμαστε και πάλι στο μηδέν. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;

45 ΣΧΟΛΙΑ

Kilia 23/7/13 στο 13:13 Thumb up 25 Likes

Ασε μας κουκλιτσα μου, αν σας φταινε τα μεταχειρισμενα και εχετε cojones βγαλτε τα παιχνιδια σας digital only αποκλειστικα απο τα site σας ουτε στο steam να τα δινετε γιατι κραταει ενα ποσοστε απο τα κερδη και αυτο.
Ουτε στο σημειο μηδεν ειμαστε, ουτε καποιος εκανε κατι πηγε να αλλαξει κατι, αντιθετα πηγε να εκβιασει τους παντες και παικτες και developers και να καταστρεψει τους retailers.

kats 23/7/13 στο 13:38 @ Kilia Thumb up 3 Likes

Οτι είπε ο kilia...

anift 23/7/13 στο 13:26 Thumb up 1 Like

Για κάθε έναν που βγαίνει και παραπονιέται για τα μεταχειρισμένα υπάρχουν άλλοι 10 που έχουν αντίθετη άποψη. Εάν όντως θέλουν να κάνουν κάτι για το θέμα αυτό τότε όλες αυτές οι καλοκαιρινές προσφορές με μειωμένες τιμές στα παιχνίδια, να γίνουν οι τιμές πώλησης ολόχρονα! Και την πειρατεία πολεμάς αλλά και τα μεταχειρισμένα.

Nomus 23/7/13 στο 13:30 Thumb up 6 Likes

"Ο επικεφαλής της Ready at Dawn πιστεύει ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος οι δημιουργοί να λαμβάνουν ένα μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις μεταχειρισμένων"

ΓΙΑΤΙ ;;;;

Δεν ελαβαν ηδη τα χρηματα για το προϊον απο την αρχικη πωληση ;;;

Α, ναι ξεχασα , ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑΝ !!!!

ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ SELF-PUBLISH ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΤΙΤΛΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ.

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΑ ΚΑΡΠΩΝΕΤΑΙ Η ΕΚΔΟΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ !!!

Αν εχουν λοιπον καποιο προβλημα με το μερτικο που παιρνουν ας πανε να τα βρουνε με τους εκδοτες/διανομεις ή να βρουνε τ'αρχιδια να κανουν self publish .

Και οχι αυτο δεν σημαινει οτι συμφωνω με τις πρακτικες εταιρειων οπως το Gamestop αλλα αυτο ειναι κατι που οι καταναλωτες πρεπει να καταλαβουν και να το μποϋκοταρουν. Τα DRM , online pass και λοιπα σουξου μουξου που εχουν σκαρφιστει οι εταιρειες κατα καιρους με προσχημα την καταπολεμηση της πειρατειας και της δευτερογενους αγορας των μεταχειρισμενων το μονο που εχουν καταφερει μεχρι τωρα ειναι να βλαψουν τον ιδιο τον καταναλωτη.

Ουτε στους πειρατες ιδρωσε το αυτακι τους ουτε στο Gamestop.

Cerivus 23/7/13 στο 16:29 @ Nomus Thumb up 0 Likes

Ελαβαν χρηματα απο την αρχικη πωληση αλλα εσυ που τελικα παιζεις το προιον τους δεν το αγορασες νεο για να τους στηριξεις αλλα τον εδωσες στο μαγαζι που πουλαει το μεταχειρησμενο
Αν οντως θελουν να γινει κατι να κανουν digital store αν και δεν πρεπει να ειναι πολυ φτηνη λυση και να τα πουλανε οι ιδιοι η εστω ας συνεταιριστουν μερικοι Publishers oπως το ιδιο πρεπει να κανουν και οι indies

Nomus 23/7/13 στο 18:45 @ Cerivus Thumb up 1 Like

Προσεξε μιλανε οι developers εδω ζητωντας κερδη απο μια αγορα που ουτε στην πρωτογενη μορφη της δεν εχουν λαβειν (περα απο την υστεροφημια) παρα μονο σε ειδικες περιπτωσεις , ποσο μαλλον οταν μιλαμε για την δευτερογενη αγορα μεταχειρισμενων στην οποια ουτε καν ο publisher δεν εχει το δικαιωμα να ζητα μερτικο.

Αν θες να δεις πως δουλευουν παραδοσιακα τα πραγματα μεχρι προσφατα στην βιομηχανια βιντεοπαιχνιδιων ψαξε στο διαδικτυο και δες τι εγινε με τον Denis Dyak και την Silicon Knights και το Too Human και θα καταλαβεις οτι εκτος και αν εχει προηγηθει συμφωνια μεταξυ developer-publisher δεν υπαρχει περιπτωση να δουνε χρηματα απο τις ιδιες τις πωλησεις οι developer που σε εκεινη την περιπτωση παει υπο την μορφη bonus στα ανωτερα στελεχη μετα απο ενα συγκεκριμενο αριθμο πωλησεων.

Πληρωνονται βαση της αποδοσης και του χρονοδιαγραματος που τους δινετε απο την εκδοτρια εταιρεια αν για καποιο λογο δεν βγαλουν στο τριμηνο/τετραμηνο που θα τους δοθει απο την εκδοτρια εταιρεια οτι τους ζητησουν μπορει να , τους κοψει την χρηματοδοτηση, να πουλησει το project αλλου μεχρι και τραβηξει την πριζα κρατωντας ολα τα copyright η μονη εναλλακτικη οπως ειπα ειναι να κοψουν τους μεσαζωντες και να πανε για self publish παιρνοντας ταυτοχρονα ομως και ολο το ρισκο σε περιπτωση αποτυχιας.

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει καθε φορα να ριχνουν το βαρος εν τελει στον καταναλωτη και να στραβωνουν κι'ολας μιλωντας για "οπισθοδρομικους καταναλωτες" οταν πολυ δικαια υπαρχουν αντιδρασεις απο την πλευρα των τελευταιων οταν τους βαζουν το ψευτοδιλλημα "μικροτερα και φτηνοτερα παιχνιδια και ευελιξια στις τιμες ΑΛΛΑ μερτικο και απο τα μεταχειρισμενα ή διατηρηση του 60αρικου σαν στανταρ τιμη και DLC,DLC,DLC,DLC " .

Τσου ρε λακη απανταω εγω....

σακης 23/7/13 στο 13:36 Thumb up 2 Likes

να πουλατε μονοι σας τα παιχνιδια σας στην μιση τιμη π.χ και θα σου πω εγω αν θα ξανα αγορασω μεταχειρισμενο .....οσο δεν το κανετε..... απλα σκουξτε και καντε τα παραπονα σας στο gamestop

dirty harry 23/7/13 στο 13:38 Thumb up 1 Like

Πραγματι, τα μεταχειρισμενα ειναι αμιγες οφελος για τους retailers, αλλά ξερετε πως ειναι αυτα. Οι retailers ειναι για τις εταιριες παραγωγης παιχνιδιων , οτι και οι πετρελαικες εταιριες για τις χωρες παραγωγης. Αναγκαιο κακο. Ολα τα κερδη δικα τους, αλλα χωρις αυτες , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. Τωρα εξαρταται και απο τον απλο καταναλωτη, να προσανατολιστει και στις συμφερουσες τιμες. Βρηκα π.χ. σε γνωστη αλυσιδα που πουλαει μεταχειρισμενα, τιτλο σε πιο ακριβη τιμη απο το καινουργιο !!!! Ε, αν ειμαι τοσο χαζος και με πεισει να το παρω, τοτε ειναι μαγκας και μπρΑβο του. Αλλα το εχουμε ξανασχολιασει το θεμα. Εφ' οσον αγοραζω κατι ειναι δικο μου και αρα το διαθετω οπως θελω. Και γιατι δηλαδη τους πειραζουν τα μεταχειρισμενα των retailers και οχι τα επισης χιλιαδες που πωλουνται σε fan sites μεταξυ των παικτων ?

Bill B. 23/7/13 στο 13:39 Thumb up 2 Likes

Τόσους μήνες από τότε που άρχισε αυτό το θέμα, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι τόσο σημαντικό! Γιατί είναι τόσο 'ζωτικής σημασίας' το να παίζει μια κονσόλα μεταχειρισμένα? Και αν δεν παίζει τι έγινε δηλαδή? Πραγματικά αυτήν την τρέλα και την ζήτηση της επιλογής των μεταχειρισμένων δεν την ακολουθώ καθόλου όμως.

Προωπικά δεν με ενδιαφέρει, παίζουν δεν πάιζουν 2ου-3ου-4ου χεριού παιχνίδια. Ούτε νοικιάζω, ούτε θέλω να τα παίρνω πιο φθηνά από το παζάρι. Γουστάρω ένα παιχνίδι? Το παίρνω όσο πιο αυθεντικό γίνεται και τέλος! Περιμένω να πέσει η τιμή του και μετά τσιμπάω. Και με το PS4 έτσι θα κάνω, δεν είναι ανάγκη να σκας 70-άρια για Day 1. Εκτός και αν δεν είναι αυτό το θέμα τον μεταχειρισμένων, και χάνω το point εδώ πέρα.

Απορώ γιατί έκαναν πίσω η Sony και MS γι' αυτό το θέμα. Το θεωρώ τελείως άχρηστη λειτουργία, όπως επίσης και θέμα προς 'συζήτηση' μεταξύ εταιρειών και gamers, δηλαδή το αν τα παίζει ή όχι, και έκανε πίσω η MS και τώρα το One θα τα παίζει. Πω πω κλάιν τώρα, τίποτα άλλο δεν έχω να κάνω, με αυτά θα ασχολούμαι. Πολύς ντόρος για το τίποτα!!!!!

Kilia 23/7/13 στο 14:09 @ Bill B. Thumb up 7 Likes

Ναι, εχεις χασει το point που στην ουσια δεν ειναι να εξοικονομει 5-10 ευρω ο καταναλωτης επιλεγοντας να αγορασει κατι μεταχειρισμενο αλλα να εχει το δικαιωμα να μεταπωλει κατι που του ανηκει, οπου και οποτε θελει χωρις κανεναν περιορισμο οπως σε ολα τα υπολοιπα καταναλωτικα αγαθα.

Bill B. 23/7/13 στο 14:16 @ Kilia Thumb up 0 Likes

Γιατί να το...μεταπωλεί? Το αγοράζει αρχικά για να το πουλήσει ή να το δανείσει σε 20-30 φίλους του? Όπως δεν ακολουθώ το θέμα των μεταχειρισμένων, έτσι δεν ακολουθώ και αυτήν την λογική! Sorry...

Kilia 23/7/13 στο 14:44 @ Bill B. Thumb up 7 Likes

Αγοραζεις κατι και πρεπει να εχεις δικαιωμα να το πουλησεις, εκει τελειωνει το πραγμα. Δεν εχει να κανει για ποιον λογο το κανει ο καθενας, τοσο δυσκολο ειναι?

Αλλα για να παιξω το παιχνιδι σου ακου αυτο: πηρε φωτια το σπιτι μου, χαθηκαν τα παντα, και σωθηκαν μονο τα videogames τα οποια θελω να τα πουλησω για να νοικιασω δωματιο σε ξενοδοχειο να βγαλω τη βραδια, ειναι καλος αυτος ο λογος?
Νομιζεις εχει δικαιωμα να μου το απαγορεψει αυτο η ms και η καθε ms, υπαρχουν νομοι που δεν μπορει ουτε αυτοι να τους "περασει" για τετοια πραγματα.

Bill B. 23/7/13 στο 14:57 @ Kilia Thumb up 1 Like

Ποιό 'παιχνίδι' μου ρε' συ? Θα μας τρελάνεις? Αυτή είναι η άποψή μου, άσχετα αν μπορώ να το πουλήσω ή όχι (κάτι που αγοράζω), ΔΕΝ θα το κάνω ΠΟΤΕ, γιατί αυτή είναι η φιλοσοφία μου. 'Αν πρόκειται να πουλήσω κάτι, δεν θα το πάρω εξ αρχής. Το αγοράζω? Μένει στην συλλογή μου...τέλος.

Επίσης αν καεί το σπίτι σου και περιμένεις από τα παιχνίδια να βγάλεις ψίχουλα για να πας σε ξενοδοχείο...Εεε ok, whatever!

Πάντως όποιος δεν ακολουθεί την μάζα και τις κοινές τσίπηκες απόψεις με τους άλλους, κατεyθείαν τον εχθρεύεστε και είστε έτοιμοι να τον φάτε είστε. Έτσι, πόσο σάπια όντα είμαστε...λυπηρό!

TheReaper 23/7/13 στο 15:33 @ Bill B. Thumb up 1 Like

'Εχει ένα δίκιο εδώ ο αδερφός. Αν είναι να πάρω ένα παιχνίδι, το κρατάω για μένα. Όχι, το βαρέθηκα και ψάχνω να το ξεφορτωθώ...

Εγώ προσωπικά έχω ένα Darkfall που όλο λέω ότι θα το δώσω κάποια στιγμή γιατί δεν με ενδιαφέρει καν το παιχνίδι και είναι ακόμα στη ζελατίνα μέσα. Και η μόνη φορά που "πούλησα" παιχνίδι μου ήταν τώρα πρόσφατα με το Μοrtal Kombat, γιατί το ΑΝΤΑΛΛΑΞΑ με την Komplete Edition.

Kilia 23/7/13 στο 15:59 @ Bill B. Thumb up 1 Like

Με παρεξηγησες bill b, δεν κρινω την αποψη σου αλλα απανταω στην ερωτηση που εκανες "Γιατί να το...μεταπωλεί?" με το χοντροκομμενο μου παραδειγμα και απλα δινω εναν λογο.
Αντιθετα τα βαζω με αυτο που εσυ θεωρεις "αχρηστη λειτουργια" ενω δεν ειναι λειτουργια, αποτελει δικαιωμα μας σαν καταναλωτες η μεταπωληση και αγορα μεταχειρισμενων ειτε καποιος κανει χρηση τους ειτε οχι.

grotenfrod 24/7/13 στο 12:53 @ Bill B. Thumb up 0 Likes

Εσύ προσωπικά Bill δε το κάνεις (ούτε εγώ πολύ αν και μου αρέσει να μαζεύω συλλογή και τα μεταχειρισμένα είναι μονόδρομος) αλλά όπως λες θα το πάρεις αργότερα όταν πέσει η τιμή. Μα τα μεταχειρισμένα είναι ακριβώς ένας μοχλός πίεσης για να πέσει η τιμή. Χώρια ότι είναι δίκαιο να σου ανήκει πραγματικά το βιβλίο/dvd/παιχνίδι και επίσης δε μπορεί να κόψεις τις δουλειές χιλιάδων μικροκαταστημάτων και βίντεοκλαμπ άνευ λόγου.

Στο θέμα. Όσο κέρδος και να βγάζει το κατάστημα ο αγοραστής το προτιμά από ένα καινούργιο παιχνίδι. Κάτι θα έπρεπε να τους λέει αυτό και να αφήσουν την οργή κατά μέρος.

xboxakias.gr 23/7/13 στο 13:51 Thumb up 13 Likes

ενω οταν εσεις εκμεταλευεσται τον κοσμο με dlc της πλακας ειναι καλυτερα.

Tesla 24/7/13 στο 3:54 @ xboxakias.gr Thumb up 4 Likes

Μεγάλη κουβέντα φίλε μου! Μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές απάτες κατ'εμέ!

xboxakias.gr 24/7/13 στο 13:33 @ Tesla Thumb up 0 Likes

συμφωνω μαζι σου.

Agony 23/7/13 στο 14:18 Thumb up 4 Likes

Εγώ ένα πράγμα θα πω στα τόσα χρονια που αγοράζω digital games για κονσόλες οι τιμές ήταν πιο ακριβές από τους retail.

Στα PC οι τιμές steam είναι 50%-70% κάτω από ότι οι retail. Ειδικά 4 φορες το χρόνο που βάζει προσφορες .

Μιλάμε για τα ίδια games πάντα.

Για μένα ευτυχώς που υπάρχουν τα μεταχειρισμένα και μπορεί να παίρνει κάποιος για κονσόλα κάνα game.

Καθόμαστε και λέμε θέλουμε PC για να παιξουμε games 800 euro, και η κονσόλα θέλει τα τριπλά αν σκεφτείς την διαφορα τιμής των games.

Τα μαγαζιά ΔΕΝ εκμεταλλεύονται τίποτα , αυτά είναι βλακειεςκαι ανωριμότητες. Μαγαζιά είναι εμπόριο κάνουν , ελεύθερο εμπόριο έχουμε εδώ και πολλά χρονια δεν είμαστε σε σπηλιές.
Ένα μαγαζί δίνει τόσα και θέλει τόσα από εκεί και πέρα είναι δικαίωμα του κάθε πελάτη να κάνει ότι θέλει , δεν τον έβαλε κανεις με το ζόρι.

Όταν ο πελάτης έχει την επιλογή και δεν κάνει κάτι με το ζόρι , κανεις δεν εκμεταλλεύεται κανένα.
Εκμετάλλευση είναι το χαράτσι στην εφορία που αυτό σου επιβάλλεται και δεν έχεις επιλογή.
Εκμετάλλευση είναι να υποχρεώνεσαι να κανεις κάτι μη έχοντας άλλη επιλογή.

Julian 23/7/13 στο 14:29 Thumb up 1 Like

Παιδια οι κουστουματοι απλα καταφευγουν σε δηλωσεις-μισες αληθειες απλα για να περασουν το δικο τους. Σε κατι τετοια κραζουμε ακαταπαυστα

billgold 23/7/13 στο 15:03 Thumb up 1 Like

Δεν με πειράζει να μην πουλούν τα μεταχειρισμένα τα καταστήματα. Αλλά όχι για παράδειγμα να μην μπορώ να δανείσω ένα παιχνίδι σε ένα φίλο μου.

Νίκος 23/7/13 στο 15:36 Thumb up 2 Likes

Ναι στις φυσικές κόπιες ναι στα μεταχειρισμένα ναι στις συλλογές!

Simos 23/7/13 στο 15:42 Thumb up 2 Likes

Εγώ προσωπικά αγοράζω μόνο μεταχειρισμένα. Ποιος ο λόγος να σκάσω 50-60 ευρώ για ένα παιχνίδι που θα παίξω 1-2 φορές; Δεν αξίζει να δώσω τόσα χρήματα. Το ίδιο κάνω και με τα αυτοκίνητα. Κάθε 5-6 χρόνια δίνω αυτό που έχω και παίρνω ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση για να την βγάλω τα επόμενα 5-6 χρόνια. Αν δηλαδή ίσχυε αυτό και για τα αυτοκίνητα ποιος θα έχανε; Εγώ που θέλω να αγοράσω καινούργιο αμάξι, αλλά δεν θα μπορώ να πουλήσω το παλιό τι θα κάνω; Συλλογή από αυτοκίνητα; Ας κόψουν λοιπόν τις αηδίες και ας αφήσουν τους καταναλωτές στην ησυχίας τους. Αρκετά αρμέγουν από τα dlc. Αν έχουν πρόβλημα με τα στούντιο που κλείνουν να φροντίσουν να βγάζουν καλύτερα παιχνίδια και σε καλύτερες τιμές. Επίσης να ζητάνε ποσοστό από τις πωλήσεις των μεταχειρισμένων. Το πως θα το κάνουν δικό τους πρόβλημα. Αν πάλι κάνουν τις κονσόλες να μην παίζουν μεταχειρισμένα, θα χώσω 1 χιλιάρικο για PC και θα ξεσκιστώ στα πειρατικά. Αρκετά με την κοροϊδία και τον κάθε καραγκιόζη που δεν χορταίνει χρήμα!

Nyxteridas 23/7/13 στο 16:20 Thumb up 2 Likes

Δηλαδή τα video-games θέλουν να είναι το μοναδικό προιόν το οποίο δεν έχει δικαίωμα ο κάτοχος του να το πουλήσει;Άλλο κι αυτό...Ρε είναι τρελοί οι άνθρωποι...Θα μας χτυπάνε με 60άρια και 70άρια στα video-games και μετά θα είμαστε ισόβιοι κάτοχοι.Και ποιός μου εγγυάται εμένα πως θα υπάρχει πτώση τιμής;Η πτώση τιμής μετά απο καιρό γίνεται ΚΑΙ επειδή υπάρχουν στην αγορά και τα μεταχειρισμένα με χαμηλές τιμές.Σε περίπτωση που δεν υπάρξει το μεταχειρισμένο σε κατάστημα,ποιός ο λόγος να μην έχουν καρφωμένες τις τιμές στα 60 και στα 70;

Julian 23/7/13 στο 16:31 Thumb up 0 Likes

Την αποψη μου την εχω πει. Με το να μην υπαρχουν τα μεταχειρισμενα, αυτοματως αυτο που αγοραζουμε μετατρεπεται σε αερα, μιλωντας με αξιες. Και αυτο ειναι βασικη παραβιωση δικαιωματων του καταναλωτη. Το αν εσεις αγοραζετε/πουλατε μεταχειρισμενα η οχι δεν εχει να κανει με την αληθεια. Αν συμμεριζεστε την αποψη οτι οι καημμενες οι εταιριες χανουν απο αυτην την κατασταση με γεια σας με χαρα σας, και θα υπερασπιστω μεχρι τελους το δικαιωμα σας να εχετε αδικο :D

gerasimos 23/7/13 στο 16:33 Thumb up 0 Likes

Υπάρχουν δυο τρόποι,βγάλτε τα μόνο σε digital μορφή και άλλη μια να έχει διάρκεια πάνω από 20 ώρες και περιεχόμενο για να μην το βαριέται ο άλλος σε μια εβδομάδα!

Julian 23/7/13 στο 16:39 Thumb up 2 Likes

Για μενα το προβλημα εγγειται στο γεγονος οτι ανεβαινουν τα κοστη παραγωγης και οι ποιοτητα μενει σχετικα στασιμη. Οταν κατι ειναι μετριο και πανακριβο να παραχθει θα εχει χασουρα, και ειναι λογικο οι υπευθυνοι για την οικονομια της βιομηχανιας να ζητανε τα ρεστα απο τον κοσμο που αγοραζει και οχι απο την ελλειψη φαντασιας και αγαπης για τα παιχνιδια που υπαρχει χωρις αμφιβολια.

minas 23/7/13 στο 17:33 @ Julian Thumb up 5 Likes

ετσι ακριβως ειναι οπως τα λεει ο julian...Δυστυχως οι καιροι ειναι δυσκολοι για ολους μας...Ειναι καιροι που θα επιβιωσει ο καλυτερος...Τρανταχτο παραδειγμα ξ ND με το the TLOU που εφτιαξε μια παιχνιδαρα και τα κονομισε και συνεχιζει να τα κονομα χοντρα!!Φυγανε ανεπιστρεπτι οι γενιες που τα games φτιαχνοταν με μερακι και αγαπη για το ιδιο το δημιουργημα...Δεν θα ξαναδουμε ποτε resi οπως το βιωσαμε τοτε...Ουτε MGS ουτε FF δυστυχως...Οταν λοιπον φτιαχνετε λογης λογης unoriginal μετριοτητες για να τα αγοραζουν τα gun freaks και τα παιδακια μην εχεις την απαιτηση να σου δωσω 70 euro που ζητας...Αγαπηστε τις δημιουργιες σας βγαλτε παιχνιδια με περιεχομενο και θα παρετε τους καρπους της προσπαθειας σας...Οι μετριοτητες θα εχουν και την αναλογη συμπεριφορα οταν τα φραγκα ειναι περιορισμενα...Ετσι ειναι...

minas 23/7/13 στο 17:44 Thumb up 3 Likes

ακριβως η ιδια κατασταση επικρατει και στην ελληνικη δισκογραφια...Βγαινει ο καθε αναλωσιμος σαν το μελανι του εκτυπωτη με ημερομηνια ληξης επιπροσθετα, λεει δυο κομματια εξαφανιζεται μετα για υπαρχουν με το κιλο αλλοι 1000 που κανουν αυτη την δουλεια δημοσιων σχεσεων,(γιατι δυσκολα το ονομαζεις τραγουδι αυτο που ακουμε σημερα στα ραδιοφωνα) και σου λεει η ελληνικη μουσικη πεθαινει...Πως να μην πεθανει οταν μου βαζεις να παρω τον δισκο της φουρειρα που ειναι απο μ@νι φωναρα 20 ευρω και δεν ειναι τπτ παραπανο απο ενα αμερικανικο κακεκτυπο?Δωσμου value-ποιοτητα φιλε μου δεν ειμαι προβατο...Βγαλε τους γεωργανταδες και καθε fashion χλιμιτζουρα απο την μεση δειξε οτι εισαι ελλαδα και οχι αμερικανικο ανατολικο προτεκτορατο ακομα και στα προιοντα πολιτισμου σου και μετα αναρωτησου τι παει στραβα με την αγορα...

οff topic τελος

gogos 23/7/13 στο 17:51 Thumb up 3 Likes

Τo εχω ξαναπει.. Το γεγονος οτι υπαρχουν retail παιχνιδια δεν εμποδιζει σε τιποτα την sony και microsoft, απο το να δινουν σε προσιτες τιμες τα ιδια παιχνιδια στα ψηφιακα τους καταστηματα.. Παρολα αυτα δεν το κανουν.. Αντι δηλαδη να πουλανε day1 τα ψηφιακα ΑΑΑ παιχνιδια στα 30-40 ευρω, αφαιρωντας τον καταναλωτη το επιπλεον κοστος που θα πληρωνε για τους μεσαζωντες, κοιτανε να καρπωθουν αυτα τα χρηματα για παρτυ τους, κυκλοφωρωντας τα ψηφιακα στην ιδια τιμη με τα retail, δηλαδη στα 60 ευρω.. Εφοσον λοιπον δεν κανουν κατι ωστε να δωσουν κινητρο στον gamer να προτειμησει να δωσει χρηματα που θα πανε απευθιας στην τσεπη του developer και του εκδοτη, αντι στο gamestop, public και παει λεγοντας, δεν εχουν κανενα μα κανενα δικαιωμα να κλαιγωνται για τα μεταχειρισμενα και τις μειωμενες πωλησεις..

Δεν γινετε μια ζωη για τις δικες τους μαλακιες την νυφη να την πληρωνει ο gamer, αλλα ουτε και να δινει 60αρια για την καθε φολα των 5 και 6 ωρων..

Kilia 23/7/13 στο 18:05 Thumb up 0 Likes

Σωστος ο gogos και εντωματαξυ τις περισσοτερες φορες ο developer εχει προπληρωθει απο τον publisher για να αναπτυξει το παιχνιδι πριν αυτο κυκλοφορησει και συνηθως δεν καρπωνεται τιποτε περισσοτερο απο αυτο το fix ποσο, οχι γιατι φταιει ο καταναλωτης που αγοραζει μεταχειρισμενα αλλα λογο της συμφωνιας που υπαρχει και ευνοει παντα τον publisher.
Μεχρι λοιπον να σηκωσουν κεφαλι οι developers και να αρχισουν να εκμεταλλευονται τη δυναμη που εχουν και να μην τρεχουν να φυλανε κατουρημενες ποδιες των publishers για να εκδωσουν το παιχνιδι τους με τους δυσμενεστερους γι΄αυτους ορους, ειναι και αυτοι συνυπευθυνοι για την καταστροφη τους πολυ περισσοτερο απο οτι φταινε οι πελατες, ακομα και οι πειρατες.

Terminator 23/7/13 στο 18:50 Thumb up 2 Likes

Το να λαμβάνουν οι δημιουργοί ένα μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις μεταχειρισμένων δεν σημαίνει απαραίτητα περιορισμό των μεταχειρισμένων. Πρέπει να κάτσουν οι εταιρείες να συνενοηθούν με τους εμπόρους.

Nomus 23/7/13 στο 19:56 @ Terminator Thumb up 0 Likes

Διαφωνεις ομως στο οτι την διαφορα στον τελος θα την μετακυλησουν στον καταναλωτη ;;

Μπαστουνόβλαχος 23/7/13 στο 18:52 Thumb up 1 Like

Τι λεω εγω; Λεω πως δεν θα μου φανει παραξενο αμα στην διαρκεια της επομενης γενιας απαγορευτουν καποια στιγμη τα μεταχειρισμενα με αποφαση των εκδοτων, και παμε σε ενα μοντελο σαν το αρχικο του Ενα. Καθολου παραξενο δεν θα μου φανει.

Terminator 23/7/13 στο 18:54 @ Μπαστουνόβλαχος Thumb up 0 Likes

Δεν καταργούσε τα μεταχειρισμένα το αρχικό μοντέλο του One

Μπαστουνόβλαχος 23/7/13 στο 18:59 @ Terminator Thumb up 1 Like

Λαθος εκφραση. Αμα η μεταπωληση τους γινεται ουσιστικα υπο τον ελεγχο των εκδοτων.

Julian 23/7/13 στο 19:03 @ Terminator Thumb up 0 Likes

Termi πιστευεις οτι αν η MS εκανε αυτο που ηθελε θα παιρναμε day 1 παιχνιδια στα 40 ευρω; Δεν μιλαω ειρωνικα, απλα ρωταω εσενα ως ατομο που παρακολουθει τις εξελιξεις περισσοτερο απο ολους μας.

Terminator 23/7/13 στο 19:08 @ Julian Thumb up 1 Like

Γενική τιμή 40άρι; Με τιπτ.

Αν ήταν έξυπνοι όμως θα ανακοίνωναν τώρα ψηφιακά στα 40 ευρώ για να μας δώσουν λόγο να τα προτιμήσουμε.

Julian 23/7/13 στο 19:11 @ Terminator Thumb up 1 Like

Αυτο εννοω, να παιρναμε ψηφιακα παιχνιδια day 1 στα 40.. Δεν λεω τα retail. Πιστευεις οτι θα γινοταν; Εγω αν γινοταν θα ημουν ο πρωτος πελατης

Julian 23/7/13 στο 19:10 Thumb up 1 Like

Επισης να πω κατι αλλο που λεω συνεχεια. Οτι το συστημα ψηφιακα-μονο δεν δουλευει στις κονσολες οπως εχουν σημερα. Ενα παιχνιδι που παιρνεις στο steam δενεται για παντα στον λογαριασμο σου οσες mobo, σκληρους, GPU κλπ κλπ και αν αλλαξεις. Στις κονσολες ετσι οπως εχουν σημερα, μετα απο 7-8 χρονια η συλλογη σου ειναι δεμενη μονο με ενα απαρχαιομενο κομματι τεχνολογιας. Αν θελουν να φερουν το ψηφιακο-μονο στις κονσολες ας υποστηριζουν τα παλια παιχνιδια με υπηρεσιες στυλ gaikai χωρις επαναγορα ομως. Δεν αναφερω καν backwards compatibility κοσνολες νεας γενιας ξερω οτι ειναι δυσκολο αλλα ας γινει κατι για να ειναι το ψηφιακο περιεχομενο πραγματικα ψηφιακο. Και το επιχειρημα μην πεταξεις την παλια σου κονσολα προσωπικα δεν το δεχομαι.

Με λιγα λογια αν αγοραζω κατι ψηφιακο θελω να το εχω για παντα και να ειναι πραγματικα ψηφιακο και να μην δενεται (τελικα) με το hardware. Επισης το θελω αισθητα πιο φθηνο, με δυνατοτητα δανεισμου και επαναπωλησης εστω και με διαμοιρασμο χρηματων σε μενα και την εταιρια με ποσοστα. Μονο ετσι θα πετυχει μια τετοια κινηση. Με σοβαρες σκεψεις δηλαδη και οχι το μυαλο μονο στο γρηγορο κερδος και στις διαφορες τεχνικες επικοινωνιας για να πεισεις τον κοσμο με μισες αληθειες.

kats 23/7/13 στο 20:31 Thumb up 0 Likes

Για να γίνει αυτο με τα μεταχειρισμένα πρέπει οι δημιουργοί να κάνουν κάποιου είδους Ένωση,και να στείλουν ένα έγγραφο με την πρόταση τους στην εκάστοτε βουλή της εκάστοτε χώρας έτσι ώστε να ψηφιστεί νόμος που θα τους κατοχυρώνει στα μεταχειρισμένα.
Επισεις δεν καταλαβαίνω το λόγο που ένας δημιουργός ειναι λογικο να παίρνει λεφτά ξανά απο κάτι το οποίο εχει ήδη αγοραστεί.

StratosGK 23/7/13 στο 20:42 Thumb up 0 Likes

Άσχετα με το ποιος βγάζει τα πολλά λεφτά, τα μαγαζιά πουλάνε πανάκριβα τα μεταχειρισμένα, ειδικά όταν στο αγοράζουν σε "x" τιμή και το πουλάνε σε 3x.

Kilia 23/7/13 στο 20:56 Thumb up 0 Likes

Eπισης κατι αλλο που δεν εχει θιξει κανεις σας ειναι οτι το ραφι στο καθε καταστημα εχει τρομακτικη δυναμη μιας και ειναι "ζωντανη" διαφημιση για το καθε παιχνιδι και ειναι ο καλλιτερος τροπος να κερδισει μια βιομηχανια πελατες, οσο και να χτυπηθουν sony και ms και 10 ευρω να βαλουν τα παιχνιδια τους στο ps+ και live αντιστοιχα, θα απευθυνονται μονο στους ηδη κατοχους κονσολων χωρις καμια δυνατοτητα να προσελκυσουν νεους πελατες και μακροπροθεσμα θα χανουν η θα πρεπει να επενδυσουν τεραστια ποσα στην διασημιση.
Σε ενα καταστημα καποιος μπαινει για να αγορασει ψυγειο και βγαινει με ενα xbox και 2-3 παιχνιδια επειδη απλα του γυαλισε, για να μην μιλησουμε για τα πιτσιρικια που ξεροσταλιαζουν στα stand των κονσολων.
Αυτος ειναι ο λογος που δεν πεθαινει ευκολα το ραφι, βεβαια με το internet μπορει αυριο κανενας 18αρης να βγαλει μια υπηρεσια που να φερει τα πραγματα τουμπα, αλλα μεχρι να γινει αυτο, το ραφι δεν διανοουνται να το κοψουν.

Simos 24/7/13 στο 15:18 Thumb up 0 Likes

Ο Kats το είπε πολύ ωραία και δεν χρειάζεται να σχολιάσεις τίποτα παραπάνω. Είπε δεν καταλαβαίνω το λόγο που ένας δημιουργός ειναι λογικο να παίρνει λεφτά ξανά απο κάτι το οποίο εχει ήδη αγοραστεί και συμφωνώ απόλυτα μαζί του!