«Έσπασε» το PS3;
Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010 | Συντάκτης: Terminator

Το PS3, το τελευταίο «οχυρό» της βιομηχανίας στην μάχη εναντίον της πειρατείας, φαίνεται ότι έπεσε και… «έσπασε». Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται ο γνωστός χάκερ George Hotz, αφού όπως δηλώνει, κατάφερε να χακάρει το PS3, μετά από πολλές εβδομάδες «δουλειάς». Αν και δεν έχει ολοκλήρωθεί ακόμα, γνωρίζουμε ότι το hack βασίζεται κατά 5% στο hardware και κατά 95% στο software και σύμφωνα με τον Hotz θα είναι πολύ δύσκολο για τη Sony να το αντιμετωπίσει. Ελπίζω να κάνει λάθος…




Μια εταιρεία μπορεί εύκολα να αποκλείσει τον κάθε hacker από το να «σπάσει» το προ’ι’όν της.
Ωστόσο, για διάφορους εμπορικούς λόγους, πολλές φορές οι εταιρείες αφήνουν περιθώριο ή ακόμα τους λένε πως να το hackaroyn.
Όταν παίζονται εκατομμύρια από τις πωλήσεις, πολλοί ακραίοι τρόποι να φέρουν έσοδα από άλλες πηγές εισοδήματος, Γι αυτό, μην βιαστείτε να κατακρίνετε το σχόλιο αυτό.
Οπότε, ή φήμες είναι ή ι sony αποφάσισε να βοηθήσει τους hackers να το «σπάσουν».
Από τεχνικής άποψης, αν μια εταιρεία θελήσει να μην hackάρουν το προ’ι’όν της, ΔΕΝ θα μπορέσει να το hackάρει κανείς…
Aκόμα και αν υποθέσουμε ότι είναι όπως τα λες, γιατί η Sony να τους αφήσει τώρα που οι πωλήσεις του PS3 έχουν αυξηθεί σημαντικά παγκοσμίως, ενώ εδώ τρία χρόνια το έχει κλειδωμένο;
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα σχέδια της εταιρείας…..
Αυτά δεν τα έβγαλα από το μυαλό μου, ούτε νομίζω ότι παίζω σε ταινία επιστημονικής φαντασίας…. Το συζητήσαμε με έμπειρο άτομο που έχει βγάλει το πανεπιστήμιο πληροφορικής και έχει παρακολουθήσει και μαθήματα M.I.T. …
Εξ άλλου, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ούτε τα πραγματικά έσοδα της sony….
Οι παράνομες συμφωνίες, έχουν και παράνομα έσοδα από άλλους φορείς που δεν είναι προφανείς σε εμάς
Προσωπικα ανυσηχω για τυχον σπασιμο τις κονσολας γιατι η sony θα αναγκαστει να παρει καποια μετρα που λογικα θα βλαψουν εμας,το πρωτο που μου ρχετε στο μυαλο να προβει σε κλειδωμα του multiplayer στις εκαστοτες χωρες…ή κανα region lock…ή το γνωστο πλεον ban τις κονσολας,για φανταστητε το λιγο.Δεν ειμαι απο τους υποστηρικτες ουτε απο τους οικονομικα ανετους για να αγοραζω συνεχεια αυθεντικους τιτλους ,αλλα προτιμω να αγοραζω ενα αυθεντικο game το μηνα παρα να «μολυνω την κονσολα»αγοραζοντας 10 copies και ποσο μαλλον στο ps3 που δεν το χρησημοποιω αποκλειστικα για games.Ολοι γνωριζουμε τη γινεται με το 360 που αρκετοι λογο σπασιματος εχουν ban οι κονσολες τους απο την microsoft και τις πουλανε για να αγορασουν καινουρια και να κανουν παλι τα ιδια απ την αρχη(μην το παρει κανεις προσωπικα μια αποψη λεω)Εχουμε περασει κατα πολυ τις εποχες του ps2 και xbox που το multiplayer στο δικτυο δεν υπηρχε ουτε με σφαιρες και ειμαστε σε μια εποχη που το επιζηταμε απο καθε game που βγαινει και μαλιστα αν καποιο δεν εχει το κρινουμε αρνητικα.Περιμενα,οπως και πολυ αλλοι,την στιγμη που θα ειχαμε αυτη την δυνατοτητα και ελπιζω να μην τελειωσει,ή να μην περιοριστει,εξαιτιας ενος καπριτσιου γιατι περι αυτου προκειται αν υπολογισει κανεις την αξια ενος σπασμενου blu-ray τιτλου και ενος αυθεντικου,που αν ψαχτεις αρκετα θα το βρεις πανω κατω στην ιδια τιμη…
Και εγώ εύχομαι να μην είναι αλήθεια.
Σε περίπτωση που θέλει κάποιος να αντιγράψει παιχνίδι για το PS3 που χρησιμοποιεί blueray δεν είναι τόσο απλό όσο και στο PC.
Τα blueray rom (RW) και blueray discs είναι ακόμα πανάκριβα !
Ακόμα και να πάτε σε άλλους να σας δώσουν πειρατικά, θα πληρώσετε το Blueray disc και επιπλέον ευρώ για τα έξοδά του (και στα dvd για το pc , ενώ το dvd έκανε 1-2 ευρώ, εσείς δίνατε 5-7 ευρώ!).
Ακόμα και έτσι, θα ξεπεράσετε τις τιμές κάποιων παιχνιδιών που διατίθενται στην αγορά ως γνήσια !
Οπότε, η sony έχει ακόμα πολύ χρόνο στην διάθεσή της μέχρι να δει τα έσοδά της να μειώνονται αισθητά …
επισης ο τυπος λεει ευθυνεται για το σπασιμο του i-phone..βρε τον τσακαλο…
ειναι πολυ νωρις να μιλαμε για hackarisma του ps3…οντως μονο και μονο το κοστος ενος blue ray disc στην παρουσα κατασταση ειναι πανακριβη…βαλε το μελλοντικο ας πουμε φλασαρισμα ποσο θα εχει..αποτελεσμα…η κονσολα χανει την αιγλη της τα γνησια παιχνιδια θα εχουν περιπου την ιδια τιμη λιγο ακριβοτερα τα φρεσκολανσαρισμενα…το σιγουρο κερδος για την σονυ ειναι οτι η πωληση της κονσολας θα εκτοξευθει αλλα θα κανει τεραστια ζημια στις developers corporations στα παιχνιδια…τι να πω..ουτε χερομαι αλλα ουτε στεναχοριεμαι…θα δουμε τις επιπτωσεις στο μελλον…προς το παρων η ζυγαρια γερνει προς το δικιο της τσεπης μας….
Υπάρχει και κάτι που λέγεται Harddrive. όπως και σε wii (νομιζω και στο 360) γινεται να φορτώσεις παιχνιδια μεσω σκληρού. Δυστυχώς ισχύει όμως. Αν είχα PS3 πάντως θα το δοκίμαζα :p
Επειδή βλέπω πως προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση αυτή η είδηση, θα παρακαλέσω τον Terminator να μας κρατάει όσο καλύτερα ενήμερους μπορεί…
Συμφωνώ με «PC_GAMER» ως προς το πρώτο του ποστ..Όσον αφορά αυτό που αναφέρει ο Terminator,γιατί τώρα και όχι τότε..?
Μια ρητορική ερώτηση από μέρους μου..Γιατί ενώ μπορούν να κάνουν το Ps3 slim πριν καν δημιουργήσουν την αρχική έκδοση της κονσόλας,κυκλοφορεί πάρα πολύ καιρό μετά, σαφώς σε μειωμένη τιμή..?..Όπως και γιατί να έχει διαφορές που θα μπορούσαν κάλλιστα να μην υφίστανται ευθύς εξ’αρχής,όπως παραδείγματός χάρη η αρχική έκδοση του Ps3 σε κατάσταση αδράνειας καταναλώνει 180 Watt έναντι του Ps3 Slim που καταναλώνει μόλις 80 Watt …
Με όλα αυτά θέλω να πω πως οποιαδήποτε εμπορική κίνηση είναι προκαθορισμένη διότι σαφώς γνωρίζουν πως με οτιδήποτε και αν παρουσιάσουν οποιαδήποτε στιγμή δεν θα προκαλέσει καμία αντίδραση, αλλά αντιθέτως άμεση ανταπόκριση..Με λίγα λόγια όπου μας οδηγούν, βαδίζουμε …
Ηuman κάνεις λάθος. Το Slim και το κάθε «Slim» είναι εξέλιξη του hardware της κονσόλας, δεν γίνεται να παραχθεί εξαρχής.
Φίλε μου μάλλον εσύ κάνεις κάποιο λάθος στις λεπτομέρειες..Άλλο διαφοροποίηση του Hardware και άλλο εξέλιξη …
Συγχαρητήρια human… με την ίδια λογική οι κάρτες γραφικών και τα CPU που κυκλοφόρησαν φέτος και λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας σμίκρυνσης έχουν μικρότερη έκλυση θερμότητας και κατανάλωση ρεύματος ήταν ήδη διαθέσιμες πριν 3 χρόνια και μπορούσαν να διατεθούν στην ίδια τιμή με τις κάρτες γραφικών που κυκλοφορούσαν τότε, απλώς μας τις έκρυβαν οι συνομώτες…
Η είδηση ισχύει και βγηκε και το exploit.
Πληροφοριες:
http://xgamers.gr/news/ps3_exploit/2010-01-27-129
Human, η διαδιακασία παραγωγής οποιουδήποτε συστήματος βελτιστοποιείται και γίνεται πιο αποτελεσματική και οικονομική. Έτσι προκύπτουν τα νεότερα και φθηνότερα μοντέλα.
scof τι ειναι αυτο το exploit για το ps3????ξερει κανεις???? terminator?????
Δεν σας κατηγορώ..Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα..Τι στον τοίχο τα λες τι σε εσάς ίδιο και το αυτό..Απλά είστε 2-3 από τα δισεκατομμύρια άτομα που επικυρώνουν τον λόγο μου ..
«οποιαδήποτε εμπορική κίνηση είναι προκαθορισμένη διότι σαφώς γνωρίζουν πως με οτιδήποτε και αν παρουσιάσουν οποιαδήποτε στιγμή δεν θα προκαλέσει καμία αντίδραση, αλλά αντιθέτως άμεση ανταπόκριση»
Απορώ ειλικρινά τι θα πρέπει να συμβεί για να αφυπνιστείτε..Κρίμα για εσάς..!!!
Αφυπνισε το κοσμο HumanNervous!!!!
ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!
Δεν γίνεται φίλε μου,θα πάθαινα υπερκόπωση, έχω να κάνω με δισεκατομμύρια δεν είναι παίξε γέλασε …
Γιάννη, δες το post πάνω πάνω.
Human, προφανώς δεν θέλεις να καταλάβεις αυτό που σου λέμε. Είπες ότι το Slim θα μπορούσε να παραχθεί εξαρχής και εμείς σου εξηγήσαμε γιατί αυτό δεν γίνεται.
Πόσο ανίδεος μπορεί να είναι κάποιος την στιγμή που δεν έχει ανάμιξη στο εκάστοτε γεγονός να μιλάει εκ των έσω χωρίς να γνωρίζει ούτε στο ελάχιστο τα βασικά …Κρίμα και πάλι για εσάς …Τέλος από εμένα,Να στε καλά..!!!
Εντελώς φιλικά …
Κρίμα κρίμα για εμάς.
Επίσης, όχι άλλους χαρακτηρισμούς σε παρακαλώ.
παω να βαλω το μπλουζακι με τον Τσε. αναψα.
ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY ΠΗΡΑ BETA KEY
The truth is out there HumanNervous…
Μην σταματήσεις τον αγώνα μέχρι να αποκαλυφθεί ότι το slim μπορούσε να κυκλοφορήσει πριν τρία χρόνια και στην τιμή που έχει τώρα, αλλά το εμπόδισαν οι Νεφελίμ…
Προφανώς αγνοείς την τιμή που είχε ακόμη και ένα απλό bluray player τότε, και η sony ήταν ανίδεη που έμπαινε μέσα για κάθε ps3 unit που πούλαγε ενώ θα μπορούσε να φτιάξει το slim με τεχνολογία από το μέλλον και να το πουλάει σε τιμή από το μέλλον χάνοντας έτσι την ευκαιρία να διαλύσει εμπορικά το xbox…
ΥΓ: Nα υποθέσω ότι δεν συμπεριλαμβάνεις και τον εαυτό σου στην κατηγορία των ανίδεων, άρα πρέπει, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, να είχες ανάμιξη στo σχεδιασμό του ps3 slim? LOL
για μενα παιδια συμφωνω απολυτα με τον Human,ειναι τοσο παραξενο δηλαδη να πιστεψει καποιος οτι μας πανε εκει που θελουνε?σου βγαζουν ενα παιχνιδι που ζητα παραπανω χαρακτηριστικα για τους υπολογιστες πχ,η επομενη κινηση πια ειναι?να αναβαθμισεις τον υπολογιστη…πως γινετε πχ να φτιαχνουν αλλα και αλλα και να μην μπορουν απο την αρχη να κανουν το Play μικροτερο?εδω βγηκε αυτο το ipad ξερω και γω πως το λενε Η τα λαπτοπς που ειναι χρονια μπροστα απο το Play θεμα γραφικων και ταχυτητα και καταναλωσης και με ολα αυτα μαζι ειναι 2-3-4 φορες μικροτερα σε μεγεθος και εχουν αλλη τεχνολογια,πιο δυσκολη,και δε μπορουν να το κανουν μικροτερο?…μην ειστε απολυτοι..
και οσο για αυτο που λεει ο Human
(Χωρις να απευθυνομαι σε κανεναν με το ανιδεος)
»Πόσο ανίδεος μπορεί να είναι κάποιος την στιγμή που δεν έχει ανάμιξη στο εκάστοτε γεγονός να μιλάει εκ των έσω χωρίς να γνωρίζει ούτε στο ελάχιστο τα βασικά»
Εχει μια λογικη γιατι,αν δεν εισαι μεσα στα πραγματα,δε μπορεις να ξερεις τις κινησεις τους και το πως σκεφτοντε κτλ..παρα μονο να υποθετεις και να πηγαινεις με την δικη »σου» λογικη και σκεψη!
και οσο για Νεφελιμ κτλ…τι να πω…συζητηση κανουμε,δε κοροιδευουμε ο ενας τον αλλο…
Σε λιγο θα πειτε παιδια οτι ειμαστε και μονοι στο Συμπαν…
εισαστε.
ελεος meh….τεσπα…
ξεχασα να αναφερω κατι…
αν καποιος ξερει τι υπολογιστες χρησιμοποιει η NASA,που δεν υπαρχουν πουθενα αλλου…και ειναι αληθεια απο χιλιες παντες…
Σωστός και ο OroNTiuS…
Μην ξεχνάτε ότι όλα γίνονται για τα λεφτά.
Π.Χ. βγάζουν την κανονική έκδοση του PS3 και μετά από μερικά χρόνια είναι μειωμένα τα έξοδα για μικρότερη κατασκευαστική μέθοδο (βλέπε PS3 SLIM), διαθέτουν και την βελτιωμένη έκδοση. Αυξάνοντας έτσι τα κέρδη κατά πολύ.
Με ένα σπάρο, δυο τρυγόνια…
oh come on. ενα αστειο σας ριχνει το επιπεδο της συζητησης?
ωραιος PC_GAMER…
ακριβως γιατι ειναι παααρα πολλα τα ατομα (πιονια) που οταν πχ η Nvidia βγαλει σημερα την 9800 καποιος θα τρεξει να την παρει,και αμεσως την επομενη μερα βγαλει την 295 με 3πλασια τιμη παλι το ιδιο ατομο θα τρεξει να την παρει γιατι πολυ απλα καθοδηγητε απο αυτα…
δεν ειναι κατι δυσκολο για τις εταιρειες αφου ειμαστε 6-7 δις στον κοσμο,ξερουν τι κανουν,ξερουν ποσο πουλανε και ποσο θα πουλησουν…
Η N.A.S.A. και η Formula 1 χρησιμοποιούν υπερυπολογιστές.
Η F-1 για να μπορεί να προσομειώσει αλλά και να αποκωδικοποιήσει τα δεδομένα για με όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό τρόπο για να μπορούν να φτιάξουν πιο αεροδυναμικά μοντέλα.
Φανταστείτε ότι η νέα γενιά καρτών γραφικών της AMD/ATI αποδίδουν μέχρι και 2,5 TERAFLOP (ανάλογα το μοντέλο). Ο υπερυπολογιστής της F-1 μερικά δις TERAFLOP.
Εξωπραγματικές ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων ανά δευτερόλεπτο ….
Δεν σε παρεξηγούμε meh .
Calm down everyone (!).
πεστα ρε PC_GAMER πεστα…
οσο για το τι υπολογιστες εχει η NASA ειναι υβριδικοι υπολογιστες…
οταν σου λεει οτι μια βδελα αν την χρησιμοποιησεις ειναι σαν 1 ΤΕΡΑ σκλιρο πας πισω…
εχουν ζωντανους υπολογιστες και χωρις ρευμα…
πολλα ειναι Εξωπραγματικα αλλα ποιος τα βλεπει…και βλεπει τι ειναι ανθρωπινο και τι οχι…μπορουμε να κανουμε ατελειωτες ωρες για τα 2 θεματα…
εξωγηινους και καθοδηγηση απο τα μεγαλα κεφαλια..
Ειναι πολλα που παιζουν γυρω απο την τεχνολογια μην κολατε στο play συγκεκριμενα,οι επιστημονες κανουνε αλματα μερα με την ημερα,θα σας θεσω ενα παραδειγμα για να καταλαβουμε λιγο την χρονικη διαρκεια που χρειαζεται τωρα και παλια για να εξεληχτει το οτιδηποτε.Απο την στιγμη τις πρωτης ασπρομαυρης τηλεορασεις παγκοσμιος μεχρι την στιγμη τις εγχρωμης χρειαστηκαν γυρω στα 40 χρονια το λιγοτερο,τωρα απο την στιγμη της πρωτης lcd μεχρι την στιγμη που κυκλοφορησε η lcd 3d,προσφατα δηλαδη ,περασαν το πολυ 10 χρονια…με πολλες σταδιακες εξελιξης,hd ready full hd κλπ.Ειναι λογικο μια εταιρεια να εχει σαν project στην περιπτωση μας η sony οτι θα βγαλει και slim εκδοση και ισως να μπορουσε να την βγαλει και σαν αρχικο ps3…αλλα το κοστος παραγωγης,και η τελικη της τιμη,θα ηταν αρκετα μεγαλυτερη απο τα 600 ευρω που εκανε το ps3 fat edition,με συμπερασμα να μην ειναι πρωσιτο στον καταναλωτη…Δεν ειναι μονο το αν μπορει αλλα και το αν την συμφερει και αν μπορει να το πλασαρη γενικοτερα…στο παραδειγμα του ps3 ειμαι απολυτα σιγουρος οτι η κονσολα εξελιχτηκε κατα την περασμα του καιρου για να διορθωσουν την αρχικη τους ελλατωματικη σε καποια σημεια εκδοση…
Εγώ για την F-1 ξέρω ότι κάνει δισεκατομμύρια tera (1 tera =1000 giga) μεταφορά /sec
Για την N.A.S.A, δεν είναι απίθανο αυτό που λες.
Οι αμερικανοί ανέκαθεν ήθελαν να ελέγξουν όλον τον κόσμο. Η N.A.S.A είναι μια διέξοδο για το όνειρό τους. Εδώ μας έδωσαν το google earth….
Αναλογιστείτε τι έχουν αυτοί στην διάθεσή τους.
Για άλλη μια φορά, σωστή η τοποθέτησή σου στο θέμα.
Χαίρομαι που έστω και άτομα που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, κατανοούν τα πράγματα ως έχουν, και όχι όπως φαινομενικά δείχνουν …Ασύλληπτο πραγματικά να μιλάς για οφθαλμοφανή γεγονότα και αυτός που σε ακούει όχι μόνο να μην κατανοεί αυτά που του λες,αλλά να προσπαθεί με πολλούς και διαφόρους τρόπους να σε μειώσει νοητικά (ασχέτως αν χαρακτηρίζονται απέλπιδες οι προσπάθειές του..) λέγοντάς σου πως είσαι τρελός,εξωγήινος ή και νεφελίμ …
Αλέξανδρε,
Ο πρώτος υπολογιστής ήταν ο ENIAC, λίγο μετά το 1940.
( http://el.wikipedia.org/wiki/ENIAC ).
Μέσα σε 60 χρόνια, από τους 30 τόνους, φτάσαμε στο γνωστό για όλους κομπιουτεράκι για τις πράξεις (μερικά γραμμάρια).
Ο ENIAC έκανε απλώς μερικές πράξεις, δλδ το κομπιουτεράκι μας είναι άπειρες φορές πιο ισχυρό !!!
Αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό όλων…
Τέλος, μπορεί να ήρθε η πρώτη τηλεόραση στην Ελλάδα το 1965, αλλά στην αμερική, (γενικότερα) είχαν πολύ ανώτερες τεχνολογίες από εμάς…
Ενα λαθος για μενα Αλεξανδρε με την δικη μου λογικη..
Γιατι ενω πρωτοβγηκε το Play Fat Edition εκανε 600 ευρω και τωρα το Slim κανει ουτε 300? ενω με την δικη μου λογικη θα επρεπε βασικα να γινοταν το αντιθετο..
να εβγαινε το φατ 300 και μετα απο 3 χρονια να βγει εστω 400+ το μικρο..
γιατι αν σκεφτουμε:ειναι πιο μικρο τεχνολογικα,αρα εχει μεγαλυτερο κοστος για εκεινους η παραγωγη του,αρα πρεπει να το δωσουνε στην αγορα με μεγαλυτερη τιμη οχι στην μεση και ουτε της αρχικης του μεγαλου…
και γιαυτο το βγαζουνε πιο μετα
γιατι θα το δεις πιο μικρο και αρκετα πιο φθηνο και τι θα κανεις??θα πας να το αγορασεις.αν δεν εχεις για σενα και αν εχεις για δωρο Η δε ξερω και γω τις σκεψεις των ανθρωπων.
Αλέξανδρε
Τέλος, μπορεί να ήρθε η πρώτη τηλεόραση στην Ελλάδα το 1965, αλλά στην αμερική, (γενικότερα) είχαν πολύ ανώτερες τεχνολογίες από εμάς…
Οπότε μην έχεις τις τεχνολογίες με γνώμονα την Ελλάδα….
HumanNervous,
Έχεις δίκιο… Έλληνες είμαστε….Τι να περιμένεις ….
Τουλάχιστον όμως μην προσβάλλουμε τον άλλο και μην παρεξηγούν τα σχόλιά μας….
για να μην μιλησουμε για τα DLC στα παιχνιδια…που εκει ειναι το πιο ΜΠΑΜ θεμα που κανουν οτι θελουν τους GAMERS..εδω ενα παιχνιδι ειχε βγει και την επομενη βγαλανε το DLC δε θυμαμαι πιο..ειχαν πει επειδη δε χωρουσε στο κανονικο?δε θυμαμαι…η ουσια ομως ειναι οτι παντου φαινεται ο ελεγχος τους αλλα ποιος βλεπει!!οι περισσοτεροι δε βλεπουν Η γιατι φοβουντε να δουν την πραγματικοτητα,Η απλα γιατι δε τους συμφερει Η γιατι δε μπορουν να προσαρμοστουν και βαδιζουν στον δρομο που τους ανοιγουν Η γιατι δεν εχουν το μυαλο να καταλαβουν τι γινετε γυρω τους!
Something like that OroNTiuS.
Ίσως φανείς σε κάποιους υπερβολικός, αλλά τουλάχιστον είσαι στο πνεύμα του 21ου αιώνα….
Ισως?Εδω η Ελλαδα εβγαλε τον Σαμαρα που πριν χρονια ηταν ετοιμοι να τον σκοτωσουνε εκει θα κολησουν?
ειδικα αν μιλαμε για τεχνολογιες που ειναι »εξωπραγματικες» και καθοδηγηση απο τα μεγαλα κεφαλια??
εκει θα μας σκοτωσουν..
αλλα οπως λεει και ενα αγαπημενο μου προσωπο..
τα λες 1 φορα και ας σε βρισουνε Η οτι αλλο (εκτος να σε σκοτωσουν)
και μετα απλα περιμενεις…τι περιμενεις? την επαλιθευση σου..
καποια στιγμη θα πει αυτος που το ακουσε και σε κοροιδευε…Ρε ειχε δικιο αυτος,και τον ελεγα τρελο…Εκει ειναι η μεγαλυτερη απολαυση για σενα που τα ελεγες γιατι ξερεις οτι εισαι λιγο αν οχι πολυ πιο σωστος σε καποια πραγματα!
Απλά, ήθελα να είμαι λίγο επιφυλακτικός με το σχόλιο για να μην αρχίσουν πάλι τα ίδια….
μπλα , μπλα , μπλα….
In an absolute world (σε έναν απόλυτο κόσμο….αυτό ήταν σλόγκαν σε διαφήμιση ποτού).
Καληνύχτα από εμένα .
I ll see you when i see you (παρμένο από ocian 13 με τον george clooney)
χαχα ειναι και αυτο..καλα κανεις..Καλο βραδυ φιλε μου!
Φίλε OroNTiuS και PC_GAMER προσπαθείτε να τους δώσετε το «παξιμαδάκι βρεγμένο»..Μην πάμε μακριά,βγήκε η Google και ανακοίνωσε πως θα κάνει κάτι αντίστοιχο του Google maps αλλά θα αφορά την εύρεση του κάθε ανθρώπου σε οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκεται έχοντας στην κατοχή του κινητό που θα παρέχει την γνωστή σε όλους μας υπηρεσία GPS και θα ονομάζονταν Google GPS, να αναφέρουμε πως οι χάρτες και το σημείο που βρίσκεσαι και ζητάς να σε καθοδηγήσει το κινητό η το GPS γίνεται μέσο δορυφόρου φυσικά,που σημαίνει ότι λαμβάνει την τοποθεσία σου αυτομάτως..με τον ίδιο τρόπο σαφώς λαμβάνουμε και το «σήμα του κινητού» κ.α..Η λεπτομέρεια όμως ήταν πως όλο αυτό θα παρεχόταν ως κοινή χρήση, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και έτσι επισκιάστηκε και καλύφθηκε το θέμα..Βγαίνει άτομο που δουλεύει στην NASA και αναφέρει πως παρακολουθείται παγκοσμίως το κάθε τηλεφώνημα..,όταν στέλνεις ένα μήνυμα από το κινητό σου λέγοντας ίσως προσωπικά δεδομένα ή το οτιδήποτε άλλο, διαβάζεται πρώτα από τους «αρμόδιους» και μετά από τον παραλήπτη..Βγαίνει παλιότερα η NASA πάλι κάνοντας επίδειξη «τεχνολογικής κατοχής» με το να δείχνει πρακτικά πως μπορεί ένας δορυφόρος να εστιάσει σε οπουδήποτε μέρος του πλανήτη μέσα σε ένα αμάξι εν κινήσει παρακαλώ βλέποντας την μάρκα από το πακέτο των τσιγάρων που υπάρχει πίσω από τις ταχύτητες του οδηγού..Και φαίνεται σε κάποιους ουτοπία το να υπάρχει ήδη μια επερχόμενη τεχνολογία..Και πάρα πάρα πολλά άλλα που είναι πραγματικά τόσο μα τόσο φανερά και θλίβομαι όταν 99,9% βρίσκετε στο σκότος …
Σου είναι δυνατόν να κάνεις σχόλιο έστω και μια φορά χωρίς να μειώνεις το «διανοητικό επίπεδο» όσων δεν συμφωνουν μαζί σου;
εδω οταν εγινε το χτυπημα στους διδυμους πυργους ενας ελληνας εγραψε ο μπιν λαντεν ζει αυτος μας οδηγει και σε 15 λεπτα του σκασανε ποσοι αστυνομικοι σπιτι του και τον ανακρινανε μεχρι αηδιας!
επειδη δε μας λενε οτι μας παρακολουθουν δε παει να πει οτι δε το κανουν..
Επειδη δε ξερεις κατι αν υπαρχει δε μπορεις να πεις οτι δεν υπαρχει..
εδω τα πιατα της αμερικης καταγραφουν 1.000.000 τηλεφωνα το δευτερολεπτο..και ταυτοχρονα αν ακουσουν καποιες λεξεις κλειδια οπως το ονομα του πλανηταρχη Η βομβα και αλλα το εντοπιζουν αμεσως και αμεσως ψαχνουν τα παντα για αυτον που τα ανεφερει…
εχετε Ιντερνετ,τον ελευθερο χρονο ψαξτε λιγο!
πλακα πλακα εξαπωλυεις τρελη επιθεση…εμενα δε με πειραζει αλλα για τους υπολοιπους?οποτε ας κρατησουμε τα τυπικα να ειμαστε ολοι ενταξει απεναντι σε ολους!
συζητηση να γινετε!
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω φίλε Terminator αλλά έχεις πάλι λάθος,δεν μειώνω το «διανοητικό επίπεδο» αυτού που δεν συμφωνεί μαζί μου αλλά εκείνον που τον διακατέχει η ανιδεότητα και δεν θα σταθεί μόνο εκεί αλλά θα προσπαθήσει να την διαχέει και στους γύρο του..Δεν μιλάω συγκεκριμένα για άτομα στο Site σου αλλά έχω γενικεύσει το θέμα σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες …Δεν κάνω επίθεση ούτε σε εσένα που διαφωνείς ούτε σε κάποιον άλλον, απλά όταν μου πει κάποιος ότι η θάλασσα είναι μαύρη θα αντικρούσω το λόγο του με αποδείξεις ώστε να του δείξω «προς όφελός του» ότι είναι γαλάζια ..
Και για να μιλήσουμε για Games (LOL),έχεις μακράν το καλύτερο ενημερωτικό Site …
»έχεις μακράν το καλύτερο ενημερωτικό Site»
το εχω πει εδω και λιγο καιρο,οταν αρχισα να κανω σχολια…
το θέμα έχει ξεφύγει τελείως off topic, μιλάμε για τρελες αποστάσεις…!
τώρα όσον αφορά το ότι έσπασε το ps3, εμενα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου,δεν θέλω να βάλω το ps3 σε κίνδυνο, οποτε η συγκεκριμένη είδηση μάλλον δεν με πολυαπασχολεί.
Όντως Tormi,συμφωνώ με αυτό που λες για το Ps3 …
Συμφωνω και εγω…Καλυτερα να παρω ενα παιχνιδακι απο το εξωτερικο (ποτε ελλαδα) για το Play παρα να το βαλω σε κινδυνο και να περνω να χαζο »CD» που ειναι και ασχημα..ενω το αυθεντικο..εχει αλλη χαρη..αλλη ομορφια…αλλη τελειοτητα…και πολυ περισσοτερο χρονο ζωης…βαλε μια αντιγραφη τωρα που εχεις 5 χρονια πριν…μπορει να παιζει μπορει και οχι!αυτο το οχι ειναι πολυ!
Ηuman ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια για το site. Απλά έστω και οι γενικευμένοι χαρακτηρισμοί ε δεν είναι και ότι καλύτερο.
Tormi, δε πειράζει για το off topic, άσε τα παιδιά να μιλήσουν
Όσο για το θέμα του hack, ελπίζω να προλάβει η Sony να κάνει κάτι, οτιδήποτε, αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος…
λειπει ο γατος και χορευουν τα ποντικια…χαχαχα…πλακα κανω…
ντοπαρισμενο παλι το game2.0…
ξεφυγατε πολυ απο το σπασιμο του ps3 φτασαμε στους νεφελιμ και στην νασα…
εεεεε και ι ιον οταν εφτιαξε την σοκοφρετα πριν 15 χρονια….ηξερε οτι θα την βγαλει με γευση φραουλα και την εβγαλε τωρα????στα αμαξια ειναι το απλο παραδειγμα εξελιξης δεν χρειαζεται να αναλυσω…σε ολα υπαρχουν ερευνα-εξελιξη-αγορα… τιποτα δεν μενει στασιμο….λες και μας αναγκαζει κανεις να αγορασουμε ps3 και υπεpc…..οταν κυκλοφορισε το ps3 ηταν σαν ειδος πουτελειας…blue ray 600 eyro και ηταν και οικονομικο…τα υπολοιπα ειχαν πανω απο 800 ευρω…αμα το εβγαζε σε dvd σαφως θα ηταν πολυ πιο φτηνο…μυαλο εχετε δεν θελει επιστημη
Orontius και Pc gamer το θεμα δεν ειναι αν υπαρχει υπερτεχνολογια που χρεισημοποιουν καποιες μεγαλες εταιριες και οργανισμοι και δεν τις δινουν στων λαο να παιξει και αυτο με αυτες,μην τρελαθουμε φυσικα και υπαρχει και φυσικα και δεν την δινουν στο λαο γιατι στοιχιζει και δεν την καταλαβαινουμε,εξαλου για να κατασκευαστουν ολα αυτα που εχουμε και ασχολουμαστε πρεπει να τα κατασκευασει κατι ανωτερο απο αυτα…απλη λογικη μην λεμε τα αυτονοητα οσο για το αν στην αμερικη ειχαν τηλεοραση πριν απο εμας φιλε pc gamer ειναι απολυτος λογικο επισης, και στο παραδειγμα μου δεν μιλησα για την ελλαδα…relax δεν τις μετραμε εδω ποιος την εχει πιο μεγαλη…την γνωση…!!!Το θεμα που ασχοληθηκα ηταν το ps3,το αλλο ηταν παραδειγμα για την εξελιξη.Φιλε orontius η τιμη του slim σαφως και ηταν κατωτερη γιατι με την παροδο του χρονου απο την πρωτη κυκλοφορια επεσε το κοστος των υλικον,παραγωγης κλπ,και σαφως ολα γινονται για την κονομα…δεν εφτιαξαν το ps3 για πλακα…για τα λεφτα το εκαναν,κατα ενα μερος…για να συμφωνισουμε και σε κατι…οσο για σενα human δωσε μου απο αυτο που πινεις γιατι δουλευω το πρωι και ειμαι ακομα ξυπνιος…χαχαχα…παντως πλακα εχετε ολοι μαζι και εγω…καλος των βαγγο τι εγινε ρε ψυχη λιωνατε σε κανα τουρνουα…
αμα χακαριστει στο μελλον τοps3 θα γινει γενικος πανικος….η σονυ πρεπει να το κοιταξει προσεχτικα το θεμα…
οχι ρε αλεξ δυστηχως…θελω να παιξω και κανα ονλαιν ματσακι κ με πεταει η γραμμη μου να τσακισω κανα αγγλακι ι ιταλακι (τελλας εγγυηση)…δεν μου τα κανε αυτα….ειναι κ η δουλεια που εχει πεσει μονο κανα σκ και αν!!!τις γιορτες οτι καναμε!!!καθημερινα ξενυχτια!!!
Τελλας εγγυηση…καταλαβα…οταν θελει και αμα θελει…εμενα η forthnet με εχει βγαλει ασπροπροσωπο…παιζω ανετα στο net,με κλασικα κατι κολληματακια αρεα στο frame και την γυναικα να λιωνει την φαρμα…οποτε κομπλε κανενα παραπωνω.Περιμενω το Σαββατο για τουρνουα τρελο με το team πρεπει να παρω την revans στο γκολ εχασα τις προαλλες των θρονο…με το κολοπαιδο τον ronaldo σε ολα τα ματς μπλε ουτε 1 γκολ δεν πετυχε..!!
forthnet einai κορυφη..εκανα μεγαλη βλακεια..τι να πεις…
χαχα παιρνεις το ροναλντο απο το κεντρο κλασσικα…σουτ μπαμ στο γαμα…
προσπαθω να παιρνω πιο μικρες ομαδες σε στατιστικα…αλλα αν ο αλλος μου παρει μπαρτσα ρεαλ εεεε πρεπει να παρω κατι αναλογο…!!!!
Καλα ξηγιεσε βαζεις πιο δυσκολα γκολ και μαθαινεις καλυτερη αναπτυξη τις μπαλας..το εκανα παλιοτερα στο ps2 και οταν ερχοτανε το team εκρυβα την μπαλα…χαχα…τωρα δεν παιζει κατι τετοιο παιζουμε ολοι με τους πολυεκατομυριουχους…οποτε δεν τραβαει με τιποτα real δυναμη και των ronaldo στην θεση του raul…φορτσα επιθεση πετας την μπαλα μπροστα και τα κανει ολα μονος του αυτοματα…
Οτι να ναι …
Τωρα το πειρες εσυ χαμπαρι οτι ειμαστε ολοι για τα σιδερα…
Εγώ είμαι από τους λίγους που έχουν CONN-X (2 Mbps) και δεν έχω κανένα πρόβλημα (μόνο όταν μου ενεργοποίησαν το internet για πρώτη φορά…
Έπρεπε να έρθει τεχνικός για να μου πει αυτό που τους είχα πει…ότι τα σκ@τ*σ@ν στον ΟΤΕ. Μετά από αυτό, όλα πάνε καλά
Για αυτούς που ποτέ δεν το πρόσεξαν, Mbps = Mega bit per second.
8 bit = 1 byte.
Οπότε για να δουν την μέγιστη ταχύτητα για download, κάνουν τον παρακάτω υπολογισμό :
Έστω ότι έχετε ταχύτητα 2 Mbps και θέλετε να δείτε την μέγιστη (θεωρητικά πάντα) ταχύτητα download.
2 Mega bit per second είναι 2 000 000 bit per second.
Επειδή 8 bit = 1 byte => 1 bit = 1/8 byte
Έχουμε : 2 000 000 bit per second = 2 000 000/8 byte per second
Άρα, έχουμε 250 000 byte per second = 250 kilo bytes per second ή 0,25 Mbps.
Όσον αφορά το pro, το κλειδί είναι να βάζετε τα goal από απόσταση.
Όταν έπαιζα (σταμάτησα τα ποδοσφαιράκια μετά το pro 2008), μου έβαζαν goal συχνά έξω από την περιοχή του τερματοφύλακα….
Μην παραλείψετε να δείτε τα 2 τελευταία σχόλια που έκανα στο παρακάτω post του game 2.0.
Δώστε και την δική σας γνώμη … Αφού τσεκάρετε τα βίντεο .
Ξέχασα να βάλω το link…
( http://game20.gr/news/green-man-gaming-annoouncement-5994/ )
PC_GAMER πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λές, απλά έχω μία πολύυυ μικρή παρατηρησούλα. Πλίζ μήν το πάρεις προσωπικά, αλλά θα μπορούσες σε παρακαλώ να περιορίσεις τον αριθμό των διαδοχικών posts σου; Θα μας διευκόλυνες πολύ όλους αλλά και εσένα, αφού θα μπορούμε να διαβάζουμε τα (ομολογουμενως) ενδιαφέροντα πράγματα που λές πιο εύκολα και ξεκούραστα.
Από τότε που άρχισα τα σχόλια στα post του game2.0, κάνω συνεχώς το ίδιο λάθος.
Εγώ δεν είμαι από αυτούς που παρεξηγούν χωρίς λόγο. Θα σου πω μόνο ότι μου έχει κάνει παρατηρήσεις και ο Terminator και δεν πρόκειται να βάζω διαδοχικά post χωρίς ουσιαστικό λόγο (όπως κάνω μέχρι τώρα δλδ).
Όσον αφορά το κατά πόσο είναι ενδιαφέροντα τα σχόλιά μου, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και από τον τρόπο σκέψης του καθενός.
PC_GAMER εγω δεν εχω κανενα προβλημα μαζι σου ουτε με τα διαδοχικα σχολια σου…αλλα το αντιθετο,μ’αρεσει να βλεπω τις αποψεις,γνωμες,σκεψεις των αλλων κτλ..μα και γιαυτο τον λογο ειναι τα σχολια..
Δεν εχω προβλημα με τα διαδοχικα σχολια γιατι μπορει να γινει στον καθενα το να γραψει κατι τωρα και να του ερθει κατι αλλο σε 3 λεπτα στο μυαλο του και να θελει να το μοιραστει με τους υπολοιπους..οποτε,που ειναι το κακο?να περιμενει να απαντησει καποιος και να το θεσει μετα ως συνεχεια για το προηγουμενο σχολιο του και ταυτοχρονα να απανταει στον προηγουμενο?
παιδια για μενα τα προβληματικα διαδοχικα σχολια ειναι αυτα που στην ουσια δεν ειναι ενδιαφερον.. οπως πχ
OroNTiuS | Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2010, TΩΡΑ
Ναιιιιιιιιι ηταν τελειο το παιχνιδι…
___________________________________________
OroNTiuS | Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2010, μετα απο 2 δευτερολεπτα
Ειδικα η τελευταια πιστα…πωωωωωω
___________________________________________
OroNTiuS | Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2010, μετα απο 23 δευτερολεπτα
Το προτεινω σε ολους..παρτε το και πορωθειτε……
___________________________________________
εμενα αυτο με πειραζει…..συγνωμη για το παραξενο παραδειγμα μου…
■PC_GAMER —–> »Όσον αφορά το κατά πόσο είναι ενδιαφέροντα τα σχόλιά μου, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και από τον τρόπο σκέψης του καθενός»
τις πειρισσοτερες φορες ειναι κατα πολυ για μενα φιλε μου!
Γεια και σε σένα OroNTiuS.
Αρχικά, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Συχνά, προσπαθώ να προσφέρω κάτι και εγώ, κάνοντας τα σχόλιά μου πιο χρήσιμα.
Έχεις δίκιο με τα διαδοχικά σχόλια και συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου. Ωστόσο, πάντα υπάρχουν αυτοί που ενοχλούνται με αυτό, γι αυτό άτομα όπως ο Terminator που θέλουν να υπάρχει ομοιογένεια, δεν έχουν και άδικο.
Χαίρομαι που βρίσκεις κάποια από τα σχόλιά μου ενδιαφέροντα, όπως βρίσκω και εγώ τα δικά σου
.
Τέλος, αυτό που με τράβηξε στο game2.0 δεν είναι η προσπάθεια που γίνεται για να γίνει το blog πιο αποδοτικό και πρωτοπόρο, γιατί αυτό προσπαθούν εκατομμύρια blogs ανά τον κόσμο. Είναι ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ gamers.
Δεν είμαι fan του τσεκαρίσματος παιχνιδιών και δεν επιδιώκω να βρω τις τελευταίες ανακοινώσεις παιχνιδιών.
‘
Το επισκέπτομαι για να επικοινωνώ με εσάς, τους απανταχού Έλληνες gamer και να ανταλλάσσουμε συναισθήματα και γνώσεις.
Πέρασαν οι εποχές που ψαχνόμουν για games μανιωδώς και με ενδιέφερε τι, που και πότε….
Χάρηκα που είχα την δυνατότητα να διαβάσω και άλλες γνώμες για διάφορους τομείς της τεχνολογίας …
Για να μην γίνω φορτικός, στέλνω και ένα τελευταίο μνμ (ζητάω συγνώμη προκαταβολικά).
Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο που διαθέσατε για να διαβάζετε τα πολλά σχόλιά μου και να απαντάτε σε αυτά.
Επειδή πλέον δεν θα μπαίνω συχνά,
Καλή συνέχεια στους EDITORS και σε όσους έχουν δικά τους sites. Οι νέοι στον χώρο να θυμούνται ότι είναι δύσκολο και χρονοβόρο να εδραιωθεί το site σας στις καρδιές των επισκεπτών και να έχουν υπ όψιν τους τις παρακάτω σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να κατέχει κάθε site owner :
-Υπομονή και επιμονή. Αν βλέπετε ότι τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλατε, μην το βάζετε κάτω. Κάθε νέο site μπορεί να χρειαστεί από 6 μήνες μέχρι και 1 χρόνο μέχρι να αρχίζει να παίρνει τα πάνω του… Εξαρτάται αποκλειστικά σε εσάς, το μεράκι που έχετε και κατά πόσον είστε δικτυωμένοι (social communities κ.α.) ώστε να μάθουν την ύπαρξή σας.
-Όσοι από εσάς έχετε στο νου σας και τα χρηματικά οφέλη (μέσα από διάφορα affiliate protrams όπως της google), θα πρέπει να έχετε πρότυπο να δώσετε κάτι χρήσιμο στους άλλους και μετά θα έρθουν και με την σειρά τους οι απολαβές. Πρώτα η σκληρή δουλειά και μετά το χρηματικό όφελος.
- Ποιότητα του site δεν ισοδυναμεί με ποσότητα post ( τα posts είναι τα νέα και τα review-preview που μας προσφέρει το game2.0 κ.α.). Αν δεν έχετε αρκετό χρόνο στην διάθεσή σας, επικεντρωθείτε σε λίγο, αλλά ποιοτικό υλικό που προσφέρετε. Το λίγο, ισοδυναμεί με τουλάχιστον 1 post ημερησίως για το πρώτο 6άμηνο, που όταν σας μάθουν καλά, οι αναγνώστες σας θα είναι πιο καταδεκτικοί στα λιγότερα posts/μήνα.
-Να είστε κοινωνικοί. Μην ξεχνάτε ότι το νέο για το site-blog σας πάει από αυτί σε αυτί, από άτομο σε άτομο….
Αυτά (και άλλα πολλά) είναι χρήσιμες συμβουλές που πρέπει να έχετε υπ όψιν.
Καλή συνέχεια σε όλους σας,
Αξιέπαινη προσφορά από τους Editors αυτού του blog (να λέτε στους φίλους σας για το game2.0 για να μην χάνουν την ευκαιρία να το επισκέπτονται).
Φιλικά, PC_GAMER
Πολύ ευχάριστα νέα! Μακάρι να πάνε όλα καλά και να έχουμε σύντομα τις πρώτες playable αντιγραφές στα χέρια μας
PC_Gamer θα απέχεις λόγω δουλειάς, στρατού, σχολής; Tι απ’ όλα;
Κυρίως λόγο της σχολής.
Αυτό, γιατί δεν θέλω να σπαταλάω τον χρόνο μου με πράγματα που δεν με βοηθάνε σε αυτό που σπουδάζω.
Δεν μαθαίνουμε για τα games
(Στα σχόλια του προφίλ μου, λέω τι σπουδάζω…)
Καλη συνεχεια φιλε PC_GAMER σου ευχομαι στην σχολη σου και γενικα σε ολα στη ζωη σου..
»Αυτό, γιατί δεν θέλω να σπαταλάω τον χρόνο μου με πράγματα που δεν με βοηθάνε σε αυτό που σπουδάζω.»
σωστος…δωσε το 100% σε αυτο που πραγματικα αγαπας και θα ασχολιθεις…
Ευχαριστώ OroNTiuS.
Κάποτε πρέπει να βάλουμε μια τάξη στην ζωή μας…
Καλό το gaming, η καλοπέραση είναι επιτακτική ανάγκη για τον καθένα μας, αλλά με μέτρο.
Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, «παν μέτρον άριστον».
Καλή συνέχεια και σε σένα my friend, σε ότι κάνεις (ή θα κάνεις)
.
Σ’ευχαριστω φιλε μου..να’σαι καλα..τωρα δε μπορω να κανω τιποτα λογω στρατου..μετα ομως…εχω πολλα σχεδια…
Φίλτατε OroNTiuS,
Να είσαι πάντα αισιόδοξος, σε ότι και αν θέλεις να «κατακτήσεις».
Να πιστεύεις στον εαυτό σου, χωρίς να γίνεσαι παράλογος.
Μας έχουν δοθεί ικανότητες που αν τις εκμεταλευτούμε σωστά, θα τις αναπτύξουμε σε δεξιοτεχνίες. Οπότε, στο χέρι μας είναι τι μπορούμε, αλλά και τι θέλουμε να κάνουμε.
Ο μόνος περιορισμός και ο μεγαλύτερος-δυσκολότερος αντιίπαλος, είμαστε εμείς οι ίδιοι. Θα πρέπει ,λοιπόν, να βελτιωνόμαστε εμείς και όχι να υποβιβάζουμε τον άλλο προς όφελός μας…
Πολλοί κοιτάνε πίσω αντί μπροστά…
Κοιτώντας μπροστά, βελτιωνόμαστε…Κοιτώντας πίσω, μένουμε στάσιμοι αφήνοντας την παρέλαση να περνάει από μπροστά μας…
<>.
Keep walking…
»Πολλοί κοιτάνε πίσω αντί μπροστά…
Κοιτώντας μπροστά, βελτιωνόμαστε…Κοιτώντας πίσω, μένουμε στάσιμοι αφήνοντας την παρέλαση να περνάει από μπροστά μας…»
Ακριβως..Συμφωνω σε οτι γραφεις απο πανω..
Ετσι ειναι τα πραγματα αρκει καποιοι να ξυπνησουν και να δουν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν αρκει να το βαλουν στο μυαλο τους!
»Μας έχουν δοθεί ικανότητες που αν τις εκμεταλευτούμε σωστά, θα τις αναπτύξουμε σε δεξιοτεχνίες.»
Να’σαι καλα φιλε PC_GAMER