GAME20.GR > ΝΕΑ > O Cristiano Ronaldo το προσωπο του PES 2012

O Cristiano Ronaldo το πρόσωπο του PES 2012

, Τρίτη 30 Αύγουστος 2011 49 

O Messi φεύγει, ο Cristiano Ronaldo έρχεται. Ο σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης και πιο ακριβός παίκτης του κόσμου, φιγουράρει στο εξώφυλλο του πολυαναμενόμενου PES 2012. Δείτε το ελληνικό εξώφυλλο παρακάτω. «Πάντα θαύμαζα τη σειρά PES, αλλά η Κοnami έχει κάνει εντυπωσιακή δουλειά φέτος» λέει ο Ronaldo. «Η ουσία του ποδοσφαίρου είναι η ομαδικότητα και τα σπριντ και οι ασίστ που προκαλούν φάσεις. Η Κonami ακολούθησε πιστά αυτό το δόγμα και το PES 2012 είναι ένας εκπληκτικός εξομοιωτής πραγματικού ποδοσφαίρου. Αν ξέρεις μπάλα, σίγουρα θα ασχολείσαι με αυτό το εκπληκτικό videogame.» Το PES 2012 κυκλοφορεί στις 29 Σεπτεμβρίου για PS3, Xbox 360 και PC, στις 27 Οκτωβρίου για PS2 και PSP, και στις 3 Νοεμβρίου για Wii. Θα ακολουθήσουν εκδόσεις για 3DS και iOS.

49 ΣΧΟΛΙΑ

Donald 30/8/11 στις 14:36

Τι αχώνευτος και καβαλημένος παίκτης!

Γιάννης 30/8/11 στις 14:36

Πωε έχει βγει έτσι στην φώτο ο Ρονάλντο???

ggaammeerr 30/8/11 στις 14:39

Sorry που θα το πω αλλα ετσι οπως εχει βγει στη foto μοιαζει λιγο με μαιμουνι.Τελος παντων.Προτιμω τον MESSI.

tolisvolos 30/8/11 στις 14:46

Ελληνικη Περιγραφη βλεπω!!! θα λιωσουμε παλι!!! χαχαχαχα...

Bloodius 30/8/11 στις 14:47

Messi και Barca ftw xD Μαλλον με Fifa12 με βλεπω και οχι με το Pro.

pgetsos 30/8/11 στις 14:53

1000 φορες απο τον υπερεκτιμημενο μεσσι...

Η ελληνικη περιγραφη θα'ναι πολυ ανωτερη φετος ειπαν, και θα βαλουν και δικα τους στοιχεια, οχι απλα μεταφραση

petsas 30/8/11 στις 15:05

χαλια η φωτο δεν νομιζω οτι θα ειναι ετσι η τελικη πιστευω οτι θα τους πει να την αλλαξουν η να του φτιαξουν την εκφραση

Ramone 30/8/11 στις 15:10

Δεν φταίει η φωτογραφία... έτσι είναι τα μούτρα του.
Είναι μπουρτζόβλαχος, τι να κάνουμε. Δεν είναι για εξώφυλλο.

Loup-Garou 30/8/11 στις 15:13

όλα είναι adidas και τα παπούτσια nike 😆
βάλτε τον Μανόλω (Μαυρομάτη) να κάνει περιγραφεί ρε!!!

Ζιντάν με την μπάλα, πάντα Ζιντάν, Ζιντάν,
Ζιντάν ψάχνει με την μία το Munitis, δεν μπορεί να βρει το Munitis, χάνετε η μπάλα, και ναι η μπάλα πάλι στο Ζιντάν που βρίσκει το Munitis
Munitis, Munitis με την μπάλα, Munitis κάνει πάσα στον Raul, Μunitis πάλι και γκλοοοοοοοοοοολ!!!!!
Ενα καταπληκτικό γκολ κυρίες και κύριοι...
😆

Sotiris 30/8/11 στις 15:13

Δεν ξέρω αν είναι ο καλύτερος πάντως ο Χριστιάνος είναι σίγουρα ο ομορφότερος παίχτης για μένα. Ειδικά τα μαλλιά του είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό...

P.S: Εδώ και καμιά εβδομάδα πιο ακριβοπληρωμένος ποδοσφαιριστής του κόσμου είναι ο Ετό 🙂

pgetsos 30/8/11 στις 15:22

πιο ακριβη μεταγραφη 😉 οχι ποσο/χρονο

Nemesis 30/8/11 στις 15:25

Στην φώτο είναι λες και του έχωσαν κροσέ.

ggaammeerr 30/8/11 στις 15:34

ΧΑΧΑΧΑ :):):) Nemesis + 1000

petsas 30/8/11 στις 15:35

αντικειμενικα ειναι ωραιος αντρας ramone αλλο αν δεν τον πας εσυ μαλλον προτιμας τον messi τον παιδαρο που ειναι 1,50 μετρο με τα χερια αναταση και ειναι κατι μεταξυ καλικαντζαρου και κουασιμοδου παιχταρας μεν κακασχημος δε

Donald 30/8/11 στις 15:37

Μα τι μας νοιάζει αν είναι κακάσχημος ή όμορφος; Τι συζητατε ρε

ggaammeerr 30/8/11 στις 15:46

Τι τον νοιαζει το Μεσι αν ειναι ομορφος η ασχημος ψηλος η κοντος .Και κοπελα εχει και πολλα λεφτα και ειναι και ο καλυτερος παικτης σε ολο τον κοσμο αυτην τη στιγμη (ισως και ολων των εποχων)(το ιδιο ισχυει και για τον Ronaldo κι ας μην ειναι ο καλυτερος)

Baritakis23 30/8/11 στις 15:47

Το εξωφυλλο επρεπε να ειχε τον Ibra....!!!!!!!!!!!!! 😛

pgetsos 30/8/11 στις 15:54

gamer, οχι και ολον τον εποχων ! ειδικα περσι ηταν αδικο το βραβειο... η ιντερ πηρε το cl, η ισπανια το παγκοσμιο και το πηρε αυτος που ειδικα με την εθνικη δεν εβαλε ουτε γκολ και ο snejder ουτε υποψηφιος !

donald, μου θυμιζουν την αδελφη μου που μπορει να χανει η ελλαδα η ο παοκ και να ερθει διπλα μου και να λεει "αχ τι γλυκουλης αυτος ο μεσσι" την ωρα που πανυγηριζει το 5ο του γκολ...

AkisVag 30/8/11 στις 15:59

@pgetsos +1000000. Ας ελπίσω το site να μη γίνει για άλλη μια φορά μάχη fanboys(Real-Barcelona).Όντως,ο Eto'o θα παίρνει γύρω στα 30 μύρια το χρόνο τώρα. OFF TOPIC /

Επιτέλους και κάποιος πρωτοεμφανιζόμενος στο εξώφυλλο.Ας ελπίσουμε οτι το παιχνίδι είναι καλό.

Ramone 30/8/11 στις 16:03

Petsos, δεν έγραψα τι είναι αντικειμενικά ο Ronaldo ούτε τον σύγκρινα με τον Messi, δεν ξέρω πως σου΄ρθε αυτό.
Καθάρα υποκειμενικά έγραψα οτι δεν είναι φάτσα αυτή για εξώφυλλο.

ggaammeerr 30/8/11 στις 16:07

pgetsos
Νταξει μπορει οχι ο καλυτερος ολων των εποχων αλλα σιγουρα ενας απο τους καλυτερουσ των εποχων.Οσο για τον snejder σωστο αυτο που λες αλλα δεν νομιζω να αξιζε να παρει αυτος το βραβειο.Υπηρχαν πολλοι καλυτεροι απο αυτον.Και ασε που δεν νομιζω οτι ο καλυτερος παικτης βγαινει απο την ομαδα που θα παρει το CL η το παγκοσμιο.Το πιο δικεο ειναι να βγαινει αυτος που ειναι καλυτερος και εδω που τα λεμε ο ΜΕΣΙ ειναι κλασσεις ανωτερος απο τον snejder. 🙂

pgetsos 30/8/11 στις 16:11

περσι οδηγησε μια ολλανδια και μια ιντερ σε τελικο/κατακτηση... ο μεσσι δεν ηταν πουθενα... και βλεπεις στην αργεντινη που δεν κανει τιποτα 😉 για μενα ολη η μπαρτσελονα ειναι ενας παικτης, xavi... αυτος τους κανει ολους μαγκες...

ο καλυτερος για μενα ειναι ο drogba 😀 😀 😀

IRONHIDE 7 30/8/11 στις 16:12

Θα προτιμούσα Ρούνει παρά τον κλαψιάρη ή τον υπερεκτιμημένο κοντό.(δεν τους μειώνω σας παίκτες είναι απο τους καλύτερους του κόσμου)

ggaammeerr 30/8/11 στις 16:15

pgetsos
Και ο INIESTA δεν παει πισω. 🙂 🙂 🙂

pgetsos 30/8/11 στις 16:16

για μενα το ιδανικο θα ηταν καθε χωρα να εχει τον δικο της 😀

κατι μου την δινει στη φατσα του 😛

ggaammeerr 30/8/11 στις 16:21

http://www.youtube.com/watch?v=xDqRPxymnt8&feature=player_detailpage pgetso δες αυτο (και ολοι οι αλλοι φυσικα) Ε.Δεν νομιζω ο Xavi να τα κανει αυτα σε ενα match. 😉

pgetsos 30/8/11 στις 16:33

καλα, σου δειχνω 50 ποδοσφαιριστες πουκανουν κολπακια... αλλα τις καθετες πασες του xavi δεν τις εχει κανενας στην βαρκελωνη... για μενα ειναι ο μονος ποδοσφαιριστης που συμπαθω εκει...

Billx5 30/8/11 στις 16:39

Πως είναι έτσι το πρόσωπο του λες και τον τσίμπησαν σφήκες.

AkisVag 30/8/11 στις 16:40

Λοιπόν παίδες,κοιτάξτε,ο Μέσι πιστεύω οτι χωρίς το σύνολο δεν είναι κάτι.Ενώ ο Ρονάλντο κάνει κάτι παραπάνω στην Εθνική του.Και γω πιστεύω οτι ο Σνάιντερ είναι ένας απιστευτα υποτιμημένος παίκτης.Και σιγά σιγά σταματάμε γτ θα φάμε σβήσιμο 😛

ggaammeerr 30/8/11 στις 16:40

Ναι ομως ο ΙΝΙΕΣΤΑ ειναι πιο ολοκληρομενος παικτης για εμενα διοτι: και πολη καλη καθετη πασα εχει και να κραταει την μπαλα ξερει και καλο σουτ εχει και να σκοραρει ξερει και κολπατζης ειναι και να κλεβει μπαλες μπορει και γρηγορος ειναι ......δηλαδη ο τελειος παικτης για εμενα 😉

pgetsos 30/8/11 στις 16:43

νομιζω ξερεις οτι μορουμε να διαφωνουμε για παντα ε? 😛 συμφωνω με τον ακη 😀

ggaammeerr 30/8/11 στις 16:47

Εγω αυτα ειχα να πω.Την κοβω αυτην τη συζητηση απο εδω και περα γιατι βγηκαμε παρα πολυ of-topic.;)

nick 30/8/11 στις 16:48

μιλησε ο αντομιστησ για ομαδικοτητα...

N-84 30/8/11 στις 22:07

Γρήγορα να φέρει σύκα κάποιος!!! Θα πάθει τίποτα από το πολύ σφίξιμο!

OroNTiuS 30/8/11 στις 22:26

Απίστευτα αχωνευτος άνθρωπος. Θα έλεγα σαν τι μοιάζει αλλα θα με λέγατε ρατσιστη.

vaggelhs 31/8/11 στις 1:40

termi ειμαι fan toy pro εδω κ πολλα χρονια αλλα πρωτη φωρα καλο βλεπω τοσο το φιφα κ βλεπω για αγορα.εσυ τη πρωτηνεισ προ η φιφα΄

Terminator 31/8/11 στις 3:23

Bάγγο με βάση τα πρόσφατα παιχνίδια, προτείνω FIFA, αλλά κάτσε να δούμε και τα φετινά.

Φοίνικας ο Τέταρτος 31/8/11 στις 5:01

ΣΦΙΞΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟ , ΜΠΟΡΕΙΣ !

Όχι δες και το σαγόνι να πούμε , ντάξει με έκανε και γέλασα !

alexis 31/8/11 στις 16:20

pedia ena tha pw...fifa kai pali fifa..

vagos1983 1/9/11 στις 1:20

εγω θελω η μητρογλου να μπαινει μεσα στο γηπεδο με γυαλι φωσφοριζε κ μπλουζα psychedelic trance με το νικελωμενο glx-aki ή ογκουνσοτο στο εξωφυλλο πειραζει που ειναι παιχταρας με οξυζενε μαλλι??
αφου σημερα ιζολ 3 βαθμο παρει εργκοτελης...το ντοσμα το ενα το ετσι πεναλτυ το οφη...πωτς γενεν αυτο??????????!!

http://www.youtube.com/watch?v=eLdcGj4Khco&feature=related

StratosGK 1/9/11 στις 1:29

Τι Ronaldo και καγκουριές ρε! Βάλτε ρε τον Μπαλάφα!!!!!!!!

gerasimos 1/9/11 στις 1:31

πολυ καλο το εξωφυλλο κ παλι καλα που τον αλλαξανε τον αλλον γιατι δεν μπορουσα να τον βλεπω.

Nemesis 1/9/11 στις 1:32

Καλά αυτό το βίντεο με τον Ογκουνσότο το έκανα replay πάνω από 10 φορές...
Πωτς γενεν αυτό..?
Hahahahahahaha δεν το κοροιδεύω απλώς έχει φάση έτσι όπως μιλάει τα ελληνικά...

gerasimos 1/9/11 στις 1:35

υπαρχει κ ενα παρομοιο με ενα ιδιοκτητη μιας ελληνικης ομαδας που κανει κατι δηλωσεις αστα να πανε.

vagos1983 1/9/11 στις 1:40

http://www.youtube.com/watch?v=ASDTDxcw4Kg&feature=related

ματσιο θεε παρε την παεεεεεεεεεεε!!

αυτο λες...

ειναι ημι-θεος ο ογκουνσοτο!!!...θεος ειναι ο κρατος ;P

+1 nemesis για το κροσε του κλαψιαρη!!πολλα κιλα μπαλα ξερει ομως!!

επρεπε να ξεκολησουνε με το κλασσικο διδυμο μεσι-ροναλντο.

οπως ειπανε κ αλλα παιδια παραπανω χαθηκε να μπει ο xavi,sneider,iniesta,drogba,gekas(πλακα κανωω)...
μακαρι να το βελτιωσαν..ουτε το ντεμο δε κατεβασα.

Nemesis 1/9/11 στις 1:43

Θεός είναι αλλά τι στο διάολο σημαίνει το ίζολτ..!
Μόλις το ακούω κλαίω από τα γέλια. 😀

gerasimos 1/9/11 στις 1:44

τι κακοι που ειστε..το παιδια ειχε απλα κουραστει αο τον αγωνα κ δεν του εβγαιναν οσα ηθελε να πει.χαχαχαχαχα

Nemesis 1/9/11 στις 1:52

Hahahahahah αυτά τα 50 δευτερόλεπτα του βίντεο διήρκησαν σαν αιώνας.
Επικό πραγματικά. 😀
BTW Καλό φθινόπωρο.Πάει,πέρασε το καλοκαιράκι.. 🙁

vagos1983 1/9/11 στις 1:57

καλο φθηνοπωρο και καλο μηνα...ερχεται ο χειμωνας κ τα χριστουγεννα!! :S
καλυτερα να κλειστουμε λιγο μεσα..

ιζολτ=ηταν

χαχαχα...ετσι νομιζω δε κολαει κατι αλλο!