GAME20.GR > ΝΕΑ > Η μαγευτικη Columbia του Bioshock Infinite στο Minecraft
alt text

Το Bioshock Infinite έχει έναν από τους πιο μαγευτικούς κόσμους που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι. Αναφέρομαι φυσικά στην Columbia, την περίφημη πόλη που αιωρείται στον ουρανό. Ένα τέτοιο μέρος ήταν θέμα χρόνου να δημιουργηθεί στο Minecraft, όπως και συνέβη. Θαυμάστε την Columbia στο Minecraft στο παρακάτω βίντεο και στις εικόνες εδώ, και πείτε μας γνώμη!

17 ΣΧΟΛΙΑ

Giannis Giapitzakis 15/4/13 στις 14:55 Thumb up 2 Likes

Κοίτα, είναι ένα παιχνίδι ψαγμένο, με πολύπλοκο και σκεπτόμενο σενάριο για τα δεδομένα του χώρου, οπότε εύχομαι να μη το ξευτιλίσουν και αυτό με τα επιτραπέζια παιχνίδια και το minecraft και το mobile gaming και όλα αυτά.
Καλή είναι η αγάπη του κόσμου, αλλά πρέπει να βγει νομίζω ο ίδιος ο δημιουργός του να το προστατεύει απο την ισοπέδωση που πιθανών να του φέρει το άγγισμα απο το mainstream ρευμα.

gogos 15/4/13 στις 15:07 @ Giannis Giapitzakis Thumb up 1 Like

Χαιρομαι που αυτο το απιστευτο παιχνιδι παει καλα εμπορικα γιατι ειναι μια εμπειρια που ομοια της δεν εχει υπαρξει ποτε σε video game.. Το bioshock infinite ξεπερασε τα στενα ορια του Gaming και το εξελισει πολλα βηματα παραπερα.. Ελπιζω το παιχνιδι του Levine να γινει προτυπο για πολλους developers.. Απο την αλλη θα ηταν απιστευτα ακυρο να δουμε ξαφνικα ενα bioshock infinite σε κινητα και τα επιτραπεζια με αυτο το ονομα δεν εχουν κανεναν λογο υπαρξης! :)

finalfantasias 16/4/13 στις 2:45 @ gogos Thumb up 1 Like

Κοψε κατι ρε Γογο.Ειναι ισως το πιο υπερεκτιμημενο παιχνιδι στην ιστορια της βιομηχανιας.Παιξε κανα Shadow of the Colossus και κανα Vagrant story και μετα ξανασυζηταμε.

gogos 16/4/13 στις 2:56 @ finalfantasias Thumb up 0 Likes

Koιταξε ειναι θεμα οπτικης και γουστου.. Μεχρι στιγμης απο τα δεκαδες παιχνιδια που εχω παιξει δεν καταφερε κανενα να με κανει να "χασω τον υπνο μου" απο το σοκ που επαθα απο το σεναριο και το τελος του.. Σε καποιον αλλο μπορει να περναει τελειως απαρατηρητο.. Και για μενα το shadows of the damned ειναι μια ανοησια αλλα αυτο δεν το εμποδιζει καποιους απο το να το θεωρουν "εξεζητημενη" τεχνη..

finalfantasias 16/4/13 στις 2:57 Thumb up 0 Likes

Φιλε αλλο το Shadow of the Colossus και αλλο το Shadows of the Damned.Αυτη η γενια ηταν η πρωτη σου?

gogos 16/4/13 στις 3:06 @ finalfantasias Thumb up 0 Likes

Δεν συγκρινω τα παιχνιδια.. Απλα τωρα τελευταια επαιξα το δευτερο βλεποντας το "Shadow" εκανα συνειρμο :) Η πρωτη μου γενια ηταν το super-ντουπερ nintendo!

Kilia 16/4/13 στις 13:09 Thumb up 1 Like

Το shadow of the colossus ειναι απο τα λιγα παιχνιδια που μπορουμε να πουμε οτι ξεφυγε απο τις συμβασεις του μεσου, ουτε το infinite ουτε και το shadows of the damned δεν φτανουν ουτε καν στο μικρο του δαχτυλακι.

finalfantasias 16/4/13 στις 13:21 @ Kilia Thumb up 0 Likes

Φιλε το Shadow of the Colossus μαζι με το Vagrant story ειναι ισως τα μονα δυο παιχνιδια που κατα την αποψη μου μπορει να θεωρηθουν τεχνη.

Kilia 16/4/13 στις 13:36 @ finalfantasias Thumb up 0 Likes

Τεχνη δυσκολα θα πω οτι ειναι αλλα αν (λεμε τωρα) σε 50-100 χρονια φτασουν τα παιχνιδια να εχουν επιρροη οπως ο κινηματογραφος σημερα το shadow of the colossus θα πρεπει να αναγνωριστει ως το αντιστοιχο του citizen cane, τοσο σπουδιαο ειναι. Για να μην αφησω παραπονεμενους τους nintendaκηδες το zelda του 1987 θα πρεπει να θεωρειται το αντιστοιχο του Θωρηκτου ποτεμκιν, ακομα σπουδαιοτερο.

finalfantasias 16/4/13 στις 13:44 Thumb up 0 Likes

Ενδιαφερουσες οι αντιστοιχιες σου,θα ελεγα οτι ειναι απολυτα πετυχημενες :D

gogos 16/4/13 στις 16:26 Thumb up 0 Likes

Το zelda ειναι εξαιρετικο.. Σιγουρα ενα απο τα καλητερα ιαπωνικα RPG που κυκλοφορε ποτε.. Για την εποχη του ηταν επανασταση.. Με τα σημερινα δεδομενα, οχι.. Πολλοι λενε οτι το alan wake η το witcher εχει καλητερο story.. Εχωντας παιξει δυο φορες το alan wake και εξι το witcher 2 (το οποιο ειναι απολυτη λατρεια για μενα) μπορω να πω με απολυτη σιγουρια πως δεν μου δημιουργησαν στο ελαχιστο το ιδιο συναισθημα με αυτο του infinite..

Το bioshock 1 με το τελος του με εκανε να δακρυσω.. Το infinite το ξεπερναει κατα πολυ αποδεικυοντας πως το σεναριο των σημερινων παιχνιδιων δεν εχει να ζηλεψει σε τιποτα αυτο των ταινιων.. Αυτη ειναι η αποψη μου την οποια φυσικα και μπορειτε να εχετε γραμμενη αν θελετε.. Δειτε ομως και την αποψη ολων αυτων http://www.metacritic.com/game/pc/bioshock-infinite/critic-reviews Σιγουρα οι συγκεκριμενοι μονο "ασχετοι" και "ανοητοι" δεν ειναι.. Σιγουρα ξερουν πολυ περισσοτερα και απο εμενα και απο εσας.. Αυτο και παλι βεβαια δεν σημαινει οτι το παιχνιδι πρεπει να αρεσει σε ολους μας.. Ο καθενας με το γουστο του..

finalfantasias 16/4/13 στις 16:44 @ gogos Thumb up 0 Likes

Το Ζελντα δεν μπορεις να το πεις ακριβως rpg.Γενικα υπαρχει μια συγχιση σχετικα με το αν ειναι πραγματικα rpg η οχι.Ειναι ομως γενικοτερα πιο αποδεχτο οτι ανηκει στην κατηγορια των action adventures με καποια στοιχεια rpg.

Giannis Giapitzakis 16/4/13 στις 16:47 @ finalfantasias Thumb up 0 Likes

Το Ζελδα του ΝES, του Gameboy και του SNES είναι action adventure. Σήμερα είναι είδος παιχνιδιών υπο εξαφάνιση αυτό. Είναι ας πούμε hack n slash με συλλογή αντικειμένων και λύση γρίφων στα μπουντρούμια, ενώ η κάμερα είναι σταθερή σε birdview.

Kilia 16/4/13 στις 17:33 @ gogos Thumb up 0 Likes

gogo δεν θελω να μπω σε αλλη μια διαμαχη αλλα το βλεπεις στα παραπανω σχολια οτι παρολο που περασαν 25 χρονια απο την κυκλοφορια του ακομα προσπαθουμε να βρουμε τι ακριβως ειναι το zelda και αυτο ειναι που το κανει τοσο σπουδαιο, οταν βγηκε ηταν επανασταση, συνδυασε τα παντα σε τελειες αναλογιες και αλλαξε τον τροπο με τον οποιο επαιζαν και εφτιαχναν τα παιχνιδια.
Το SOTC καταφερε και διηγηθηκε την ιστορια του εκμεταλλευομενο τα χαρακτηριστικα των βιντεοπαιχνιδιων με μοναδικο τροπο και γι αυτο εχει μπει στο πανθεον των παιχνιδιων.

Το infinite ειναι απιστευτο παιχνιδι αλλα οπως ειπε και ο giannis στηριζεται μονο στο σεναριο του, και οσο καλο ειναι ενα σεναριο δεν φτανει για να ξεχωρισει ενα παιχνιδι, εγω οταν ασχολιομουν με τον τιτλο δεν επαιζα αλλα ανυπομονουσα για το επομενο βιντεακι και την ακομα μεγαλυτερη ανατροπη μεχρι το τελος, ο levine εφτιαξε εναν τρομερο κοσμο μονο και μονο για να τον χρησιμοποιησει σαν εργαλειο στο σεναριο του αντι να τον αφησει στον παικτη να τον ζησει.
Για το witcher και alan wake δεν εχω να πω τιποτα γιατι δεν καταλαβα που κολλανε με οτι λεμε εμεις αλλα οταν λες για το zelda "Για την εποχη του ηταν επανασταση.. Με τα σημερινα δεδομενα, οχι" πραγματικα με αφησες αφωνο γιατι τα σημερινα δεδομενα οφειλονται κατα ενα μεγαλο ποσοστο σε αυτο το παιχνιδακι, αν δεν υπηρχε αυτο ισως παιζαμε ακομα tetris.

Giannis Giapitzakis 16/4/13 στις 16:32 Thumb up 1 Like

Κοίτα, ολόκληρο το Bioshock Infinite είναι το σενάριο του. Το Α και ο Ωμέγα που λέμε.
Σαν Gameplay δεν λέει και τίποτα. Ένα απόλυτα βασικό και συνηθισμένο shooter. Έχουμε παίξει εκατοντάδες σαν αυτό.
Το σενάριο όμως και τα γραφικά είναι αριστουργηματικά. Εκεί πατά όλο το προοιόν.

gogos 16/4/13 στις 16:56 Thumb up 0 Likes

Το gameplay ειναι σαν του 1.. Με την διαφορα οτι οι μαχες ειναι αρκετα πιο εντονες και σε πιο ανοιχτα επιπεδα.. Πολλες φορες θα χρειαστεις καλυψη μεχρι να φορτωσει η "χρυση ασπιδα" κατι που στα προηγουμενα δεν υπηρχε.. Η ai ειναι εξαιρετικη και γενικα το gameplay του λειτουργει σαν ενα καλοκουρδισμενο ρολοι χωρις να φερνει κατι επαναστατικο..

Εικαστικα ομως και σε επιπεδο σεναριου για μενα ειναι αξεπεραστο.. Aπο την στιγμη που η βιομηχανια των ταινιων δινει οscar και ενα καρο βραβεια στο inception γιατι εμεις να συνεχιζουμε να ειμαστε "στενομυαλοι" και να μην αναγνωριζουμε πως το infinite εχει ακομα καλητερη δομη σεναριου? Γιατι να πρεπει να ειμαστε κολλημενοι στα παλια παιχνιδια και να μην αναγνωριζουμε πως ακομα και σημερα, μπορει να υπαρξει ενα παιχνιδι που να ειναι το ιδιο καλο η και καλητερο με εκεινα?

Kilia 16/4/13 στις 17:52 @ gogos Thumb up 0 Likes

Ειναι αστειο που αναφερεις το inception γιατι για μενα και τα δυο επεσαν στην ιδια παγιδα, οι δημιουργοι τους εκμεταλλευτηκαν τους κωδικες των ειδων με τα οποια καταπιανονται (ταινια καταδιωξης, fps) στην εντελεια ωστε να δημιουργησουν θαυμασιες εικονες και εναν πολυπλοκο κοσμο αλλα τον αφησαν κενο απο νοηματα και χαρακτηρες-εργαλεια (αριαδνη, letucce twins) και ενω το inception ηθελε να ειναι βιντεοπαιχνιδι (επιπεδα, στρατιωτες σαν αψυχη a.i.) και τελικα λειτουργει υπερ του αυτο, το infinite θελει να γινει ταινια και ειναι ο μονος τομεας που επιτυγχανει απολυτως (kinetoscopes, και ολοκληρη η αφηγηση) αλλα χανει σαν βιντεοπαιχνιδι, και τα δυο εν τελει κερδισαν και κερδιζουν φημη λογο της επιτηδευμενης πολυπλοκοτητας του σεναριου τους και οχι λογο του βαθους τους.
Aν θυμαμαι καλα το inception δεν κερδισε κανενα βραβειο παρα μονο αγκαλιαστηκε απο τα geeks, οι υπολοιποι δεν το θεωρησαμε κατι τρομερο οποτε ακυρη η επικληση στο inception σαν προτυπο.

Στην ουσια τωρα δεν διαφωνω με αυτο που λες για το σεναριο του infinite, ολοι αναγνωριζουμε οτι ειναι καταπληκτικο, απλα μονο του το σεναριο δεν φτανει για να μετατρεψει ενα παιχνιδι σε αριστουργημα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Σχολιάστε χρησιμοποιώντας τη δική σας εικόνα-gravatar.
Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish, και μην βγαίνετε εκτός θέματος. Πατώντας "Αποστολή" ταυτόχρονα αποδέχεστε και τους Όρους Χρήσης. Αν κάνετε σχόλιο για πρώτη φορά στο site ή αν το σχόλιό σας δεν εμφανιστεί αμέσως, μην ανησυχείτε καθώς αναμένει έγκριση διαχειριστή.