GAME20.GR > ΝΕΑ > Beyond: Two Souls - Ψηγματα... επομενης γενιας στο PS3

Beyond: Two Souls - Ψήγματα... επόμενης γενιάς στο PS3

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012 | Συντάκτης: 42 

To ταλέντο της Quantic Dream στη δημιουργία εκπληκτικών γραφικών είναι αδιαμφισβήτητο. Τόσο το Heavy Rain, όσο και το πρόσφατο Kara tech demo, είναι από τα πιο εντυπωσιακά πράγματα που έχουμε δει στο PS3. Γι αυτό και δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το νέο παιχνίδι της Quantic Dream, το Beyond: Two Souls, σε κάποια σημεία φτάνει να μοιάζει με... next-gen game. Μακάρι να είναι τόσο καλό όσο δείχνει. Θαυμάστε το Ε3 gameplay demo του Beyond: Two Souls παρακάτω και πείτε μας γνώμη! Οι άνθρωποι δίνουν ρέστα, έτσι;

42 ΣΧΟΛΙΑ

ggaammeerr @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 22:49 Thumb up 0 Likes

Ενας απο τους λογους που πηρα το ps3 ηταν το heavy rain (το οποιο δεν εχω τσιμπησει ακομα) και τωρα ερχεται και αυτο.Τελεια.

Βαγγέλης @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 22:51 Thumb up 0 Likes

Φαίνεται τρομερό αλλα θα σταθώ σε ενα ποστ που διάβασα πρόσφατα και με εκφράζει αρκετά. Ελπίζω να μην έχετε πρόβλημα να το παραθέσω αυτολεξεί.

I've played games for over 10 years, and I'm reaching the disturbing conclusion that gaming is simply on its way out.

Gamers used to demand perfect control. We mocked and criticized games that didn't have tight, precision gameplay.

Look at supposedly AAA games like Diablo 3. Best case scenario, you have a constant 200ms ping and an additional 50ms of latency from your monitor and input devices. The hitboxes take up half the screen, so you can't dodge anything. Projectiles that were nowhere near you hit you. It plays horribly. If you look around, you can't even find games that have good gameplay anymore.

I watched the gameplay videos from E3 2012. All I saw were Uncharted clones full of dumb quicktime events and scripted scenes. There's no gameplay here. What happened to real games that you actually had precision control over?

In terms of stories in games, they've only got worse. We're enduring laughably constructed stories full of plot holes and bad dialog (Mass Effect 3 and Diablo 3). They're worse than they were in the late 90s and early 21st century. We've taken a step backward in pretty much every aspect of games other than graphics.

I built a computer this year (i5 2300k with a 560GTX), and frankly, it feels like a complete waste of money. The best use I can think of for it is playing Metroid Prime in Dolphin at 2560x1600. I'm really beginning to believe that gaming is over. It's just one disappointment after another. All I see are attempts at getting non-gamers to play games and nickel and diming people with greedy, trashy schemes like DLC, micro-transactions, and stuff like the RMAH.

It's sad. I think it's time to get another hobby.™

Πιστεύω οτι κολλάει και στο συγκεκριμένο παιχνίδι μιας και δεν υπάρχει πληρης ελευθερία. Πάτα εδώ πάτα εκεί, πάτα τώρα, πάτα σε λίγο. Σαν να βλέπεις πλέον interactive ταινίες.

Το hardcore gaming πέθανε. Ολα ειναι πλέον casual. Σε αυτό φταίει και ο καταναλωτής που θέλει μασημένη τροφή. Έχω τόσους μήνες το Cliffs of Dover και επειδη δεν μπορούσα ουτε να απογειωθώ το βαρέθηκα. Έβαλα τώρα το Lunar Flight και με ζορίζει. Ίσως μεγαλώνω, ισως....

Φωτης @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:00 Thumb up 0 Likes

Termi είναι φοβερο αλλα υπάρχει ένα μεγάλο αλλα..Να ηταν τρισδιάστατο το παιχνίδι να σου πω ότι το καψανε..Είναι όμως πολυ περιορισμένο το game κ τις περισσότερες φορές πατάς κουμπακια..Ο χειρισμός είναι μόνο σ´αυτο το παιχνίδι έτσι που εμένα δε με χαλάει καθόλου γιατι είναι κάτι διαφορετικό αλλα βολεύει το παιχνίδι έτσι για να έχει τέτοια γραφικα..Αν επαιζες όπως σε ολα τα αλλα παιχνίδια ούτε μια στο εκατομμύριο δεν θα είχε τέτοια γραφικα..Έτσι πιστεύω να παίζουμε στην καινούργια γενιά με τι διαφορα ότι το παιχνίδι θα έχει τρισδιάστατη κάμερα..

Φοίνικας ο Τέταρτος @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:03 Thumb up 0 Likes

@Βαγγέλης

Δεν είναι οτί μεγαλώνεις , απλά έτσι είναι τα σημερινά παιχνίδια και έχεις δίκιο. Π.χ. το συγκεκριμένο παιχνίδι περισσότερο ταινία είναι όχι παιχνίδι. Και αυτό και το Heavy Rain εγώ σαν ταινίες τα βλέπω.

Terminator @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:27 Thumb up 0 Likes

Παιδιά συμφωνώ με αυτά που λέτε, απλά το στιλ των συγκεκριμένων αυτό είναι.

naruto14 @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:30 Thumb up 0 Likes

Τα γραφικά θα είναι σίγουρα ότι καλύτερο έχουμε δει σε κονσόλα!

unknown @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:32 Thumb up 0 Likes

@Βαγγέλης

Δεν μεγαλώνεις, απλώς το gaming πήρε τρελό κατήφορο τα τελευταία 10 χρόνια και κανείς (εταιρείες, έντυπος & ηλεκτρονικός τύπος, καταναλωτές) δεν έδωσε σημασία εκεί που έπρεπε, όταν έπρεπε. Τώρα, αυτό το "έπρεπε" σηκώνει μεγάλη συζήτηση, αλλά όπως λέει και ο τύπος στο απόσπασμα:"...it’s time to get another hobby."

Feregorn @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:33 Thumb up 0 Likes

Αν αυτός θεωρούσε μεγαλύτερα επιτεύγματα, τα cRPG της εποχής του, τύπου Might and Magic και τους αναρίθμητους κλώνους του με το τετράγωνο, "κυριολεκτικά" για όσους θυμούνται gameplay, μου φαίνεται δεν έχει παίξει το Witcher 1+2. 'Η τα KoTOR. Ή τα Gears of War 1+2+3. Ή τα HALO. Και τόσα άλλα παιχνίδια που είναι αδύνατο να τα απαριθμήσω όλα.

Ναι, τα DLCs, το freemium model κ.α. είναι σημάδια των καιρών και τα θεωρώ "αρπαχτές", αλλά η ισοπεδωτική του άποψη ότι τα video games χειροτερεύουν δεν ισχύει με την καμμία. Αυτό που θα εννοεί είναι ότι τα παιχνίδια δεν είναι πια "fun" υπό την έννοια ότι όλα σχεδόν παίρουν πλέον τον εαυτό τους στα σοβαρά. Αλλά αυτό λέγεται εξέλιξη: Τα video games έχουν πλέον "ωριμάσει" και έχουν γίνει σοβαρότερα και πιο απαιτητικά σε σκέψη και πράξεις. Εμένα τουλάχιστον μου αρέσουν περισσότερο έτσι...

panzerfaust88 @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:40 Thumb up 0 Likes

Kαλα ο τυπος θελει να πει οτι τα σημερινα παιχνιδια ειναι ποιο απλα και ευκολα σε σχεση με τα παιχνιδια πριν 10-15 χρονια εχει ενα δικιο τα σημερινα ειναι ποιο φιλικα προς τον χρηστη αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο, αλλαζουν οι εποχες

Βαγγέλης @ Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012 στις 23:46 Thumb up 0 Likes

@Feregorn: Θα σταθώ μόνο εκει που διαφωνώ. Διαφωνώ στο οτι τα σημερινά θέλουν ιδιαίτερη σκέψη αλλα και ικανότητα. Ναι όμως θέλουν καλο προσανατολισμό και πολλές φορές μνήμη.

Αυτό όμως δεν συνέβαινε στο Ζelda για παράδειγμα που έπρεπε να έχεις ολο τον χάρτη στο μυαλό σου;

Χαίρομαι που σας προβλημάτισα όμως. Σίγουρα όσοι είναι gamers για πάνω απο 10 χρόνια το κατανοούν.

Αν αυτό είναι η εξέλιξη του gaming τότε συγνώμη δεν μαρέσει προσωπικά. Έφαγα αρκετές πίκρες απο το Diablo και μένει να φάω στην μάπα Tomb Raider και θα κλείσω σαν gamer οταν βγεί το Thief. Κρατάτω πλέον μικρό καλάθι.

chaosComing @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 0:13 Thumb up 0 Likes

άμα θεορεί το σημερινό gaming εύκολο μάλον δεν έπαιξε dark souls

Julian @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 0:17 Thumb up 0 Likes

Εγω συμφωνω με αυτα που λες βαγγελη.. Δεν εχει να κανει με την ευκολη η δυσκολη μαχη (πχ dark souls) αλλα με το ποσο Challenging ειναι γενικα ενα παιχνιδι.. Ποσο συμμετοχη απο σενα χρειαζεται, ποση σκεψη και ποσο αυτοσχεδιασμο, και εν τελει ποσο επιβραβευτικο ειναι αυτο που κανεις.. Τo DS βεβαια ειναι τρανο παραδειγμα καλου παιχνιδιου.. Anyway εγω συμφωνω αλλα μπρος στις πωλησεις ολα τα αλλα σβηνουν

Donald @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 0:29 Thumb up 0 Likes

dark souls? Bαλτον να παιξει Max Payne!

3 :D

AkisVag @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 0:52 Thumb up 0 Likes

Μόνο εμένα φοβίζει η εικόνα του θέματος;

Terminator @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 1:12 Thumb up 0 Likes

Το σβήσανε το δεύτερο βιντ

meh @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 1:14 Thumb up 0 Likes

Βαγγελη μην απελπιζεσαι. Απλα μεινε μακρια απο τις εμπορικες αηδιες.
Προσωπικα εχω ριξει κατα πολυ τις απαιτησεις μου για να απολαμβανω τα νεα παιχνιδια. Υπαρχουν διαμαντακια εκει εξω που απαιτουν αφοσιωση για να τα απολαυσεις στο μεγιστο και δεν πεφτουν στην παγιδα της ψευτικης δυσκολιας.

Η προκληση και η ταυτηση (με τους χαρακτηρες) του παρελθοντος εχουν αντικατασταθει απο την "κινηματογραφικη εμπειρια".

gerasimos @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 2:26 Thumb up 0 Likes

Donald
μην το γελάς καθόλου λέμε,όλη την ώρα έγραφε DEAD κ στο medium έπαιζα.

δείχνει πολύ ωραίο αν κ μ την δίνει που πρέπει να πατάς περισσότερο κουμπιά παρά να χειρίζεσαι τον χαρακτήρα η κάθε τρείς κ λίγο cutscene.απο την άλλη θέλω να δοκιμάσω το heavy rain κ απο όσο ξέρω είναι του ίδιου στύλ κ το έχουν αγαπήσει πολλοί.

StratosGK @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 3:19 Thumb up 0 Likes

@gerasimos
Είχα φάει spoil στο 4chan για το Heavy Rain για το ποιος είναι ο δολοφόνος και να φανταστείς πάλι με κράτησε μέχρι τελευταίας στιγμής. Πολύ δυνατό παιχνίδι και σου βγάζει πολύ συναίσθημα...μέχρι και βαθιά λύπη που σε κάνει να κλείσεις την κονσόλα...

thanos @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 3:48 Thumb up 0 Likes

Παιδιά δεν ξέρω τι λέτε αλλά το heavy rain στο hard δεν είναι παίξε γέλασε. Άμα πεθάνει ο χαρακτήρας αυτό ήταν. Ή αν δεν βρεις το δολοφόνο το παιχνίδι δεν στο λέει ξεκίνα το πάλι. Βέβαια μπορείς να το παίξεις στο easy και να μην έχεις θέμα αλλά στο είναι hard δύσκολο. Στο fahrenheit διαφορετικά είχες ευκαιρίες.
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όταν κάτι μένει ίδιο κράζουμε, όταν αλλάζει κράζουμε, όταν είναι διαφορετικό απ ότι ξέρουμε κράζουμε. Μήπως είμαστε συντηρητικοί; Βάζω και εμένα μέσα γιατί και γω το κάνω πολλές φορές. Δεν λέω ότι όλα είναι ρόδινα αλλά ότι απαξιώνουμε πολύ εύκολα. Είναι μεγάλη κουβέντα.

Anonymous @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 4:56 Thumb up 0 Likes

Σαν ταινία, καλό θα είναι, αν και με plot holes, βάσει προϊστορίας της εταιρείας...

Σαν παιχνίδι θα είναι απαράδεκτο, όπως και το προηγούμενό του, το Heavy Rain...Μόνο περπατάς και μετά QTE...Και κάθε 5 βήματα και ένα cut-scene...
Από χειρισμό δε? Αφήστε το καλύτερα...

Πάντως, όσο για το αγγλικό σχόλιο που δημοσιεύθηκε, στο κομμάτι της ιστορίας στα παιχνίδια, επιτρέψτε μου να πω ότι ο τύπος που το έγραψε(ο ξένος) δεν έχει ιδέα για τι μιλάει...Μα καθόλου όμως! Τα παραδείγματα που έφερε λειτουργούν εντελώς αντίθετα από το επιχείρημά του!

Anonymous @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 4:58 Thumb up 0 Likes

Είναι κρίμα, γιατί το ακόμα πιο προηγούμενο παιχνίδι της εταιρείας, το Fahrenheit, έκανε τα πάντα σε πολύ καλύτερα επίπεδα από το επόμενοοοοοο...όπως και αν το λες, τέλος πάντων, γιατί παιχνίδι δεν είναι!

minas @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 5:17 Thumb up 0 Likes

Οκ παιδια καλες οι copies στο 360 αλλα παρτε κανα Ps3 τωρα που ειναι φτηνο για να σταματησουν τετοιου ειδους μαντικα και προφητικα σχολια σχετικα με το τι και το πως ειναι το παιχνιδι κ κουμπακια που γραφετε...Οταν το πιασεις στα χερια σου τοτε εχε οποια αποψη θες αλλα ρε anonymous ο χριστος και η μανα του,λογω προιστοριας θα εχει τρυπες στο σεναριο??τι lame ηλιθιοτητες ειναι αυτες?Εσυ λογω προιστοριας εισαι πιθηκος με την ιδια λογικη?

Anonymous @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 5:23 Thumb up 0 Likes

Minas, όταν επαναδιατυπώσεις το μήνυμά σου με ευπρεπή τρόπο, θα ασχοληθώ να απαντήσω στα σοβαρά.

Havokalex @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 6:10 Thumb up 0 Likes

Παιδιά, hello, είναι adventure o τιτλος, δεν ειναι shooter. μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Αλλωστε ο Cage ειναι κατηγορια απο μονος του.

Marv @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 12:26 Thumb up 0 Likes

Πεσ τα ρε Havokalex...
Ειναι adventure ο τιτλος, τι περιμενε να δειτε...Τα adventures καποτε ητανε point and click και τωρα επειτα απο πολλα χρονια ηρθε ο Cage και η Quantic Dream να εξελιξει αυτο το ειδος παιχνιδιων...
Οπως και να χει ομως τα γραφικα αυτα τρεχουν σε real time στο ps3 και ειναι εντυπωσιακα...
Δεν ειναι για ολους αυτα τα παιχνιδια, οπως και για μενα προσωπικα δεν ειναι τα mmorpg...Δε θα βγω να κατακρινω καποιο mmorpg τιτλο ομως απ τη στιγμη που δεν μου αρεσουν...

Anonymous @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 13:58 Thumb up 0 Likes

Τουλάχιστον τα MMORPG έχουν gameplay...
Και όχι, ειδικά αν το βάλεις στα adventures, υπάρχουν πολλά και με πολύ καλύτερο gameplay!

Είπαμε, ο τύπος θέλει να φτιάξει ταινία, όχι παιχνίδι...

StratosGK @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 14:04 Thumb up 0 Likes

Παιδιά η ταινία είναι μια σειρά από μη ελεγχόμενες εικόνες που απλά τις παρακολουθείς, το HR ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο ακόμα και όταν έχανες έπαιζε ρόλο αυτό και η πλοκή άλλαζε. Δεν είχε το τρελό gameplay αλλά ήταν πάρα πάρα πολύ ενδιαφέρον με πολύ ωραία ιστορία (τουλάχιστον όπως βγήκε σε εμένα).

Marv @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 14:20 Thumb up 0 Likes

Χωρις να θελω να ερθουμε σε αντιπαραθεση φιλε Anonymous, τα adventures δεν στηριζονται τοσο στο gameplay οπως τα mmorpg...Και συμφωνω οτι υπαρχουν adventures με καλυτερο gameplay.
Απλα προσπαθω να εξηγησω οτι οπως δεν αρεσει σε καποιους αυτος ο τροπος ψυχαγωγιας, σε αλλους δεν αρεσει ο τροπος ψωχαγωγιας που σου προσφερουν τα mmorpgs, σε αλλους τα fps, τα quiz κ.ο.κ. Δε χρειαζεται να κατακρινεις κατι που δε σου προσφερει αυτα που θες σε ενα παιχνιδι...δε μπορει καποιος που αγορασε μια κονσολα για να παιζει μονο fps ή ποδοσφαιρακια να του αρεσει το εγχειριμα του Cage για παραδειγμα...

Anonymous @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 14:24 Thumb up 0 Likes

Δεν διαφωνούμε σε αυτό...Απλά όταν κάτι το λες παιχνίδι, πρέπει να παίζεται, όχι μόνο να βλέπεται...QTE και κάθε 5 βήματα και cut-scene...Αυτό δεν είναι παιχνίδι...

chaosComing @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 14:32 Thumb up 0 Likes

είναι μια πολύ ξεχωριστή εμπειρία αλλά θα κάνω λόγο στα εξαιρετικά γραφικά του τα οποία πετυχαίνεται επειδή δεν είναι στην ουσία gameplay αλλά σχεδόν εξολοκλήρου cutscenes!! Και με κάθε επιλογή που κάνεις επιλέγεις μία διαφορετική cutscene όπως στο heavy rain!Πάντως είναι κάτι πολύ ωραίο που μπορεί να σας χαρίσει 10άδες ώρες διασκέδασης

Julian @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 16:23 Thumb up 0 Likes

Εγω το μονο προβλημα που εχω με τα συγκριμενα παιχνιδια ειναι οτι εχουν μηδενικο replay value.. Για αυτο ισως θα επρεπε να ερχονται σε διαφορετικη τιμη κατ εμε.. Αλλιως δεν το συζητω.. Το heavy rain ειναι το πιο συναισθηματικο παιχνιδι που εχω παιξει ανετα..

GamerFreak @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 16:30 Thumb up 0 Likes

Με κλειστά μάτια παίρνω τίτλους τους

ανεστης @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 17:44 Thumb up 0 Likes

Οντως τα γραφικα του τα σπανε...

chaosComing @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 19:04 Thumb up 0 Likes

μα έχουν τρελό replay value πχ το heavy rain είχε 10άδες διαφορετικά τέλη

Γιώργος @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 20:24 Thumb up 0 Likes

Exo thema me to pliktrologio gia ayto grafo Greeklish

Ta Grafika einai ekpliktika .
Alla opos einai gnosto mono ta grafika OSO ORAIA KAI AN EINAI DEN KANOYN TO PAIXNIDI . DYSTIXOS h POIOTITHTA sta paixnidia exei peisi kata poli me aytin poy htan prin 15 xronia.

kostool @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 21:25 Thumb up 0 Likes

Καλά τι ζόρι τραβάτε όλοι με τα QTE? Επειδή ονομάζονται έτσι? Πόση μεγαλύτερη ποικιλία κινήσεων έχει δηλαδή ένα σύγχρονο FPS που είναι: στόχευση, πιου-πιου, reload, στόχευση, πιου-πιου, reload...

Και βέβαια το μακροσκελές σχόλιο που έχει παρατεθεί στην αρχή του θέματος είναι κλασική περίπτωση nostalgia goggles... Ότι έπαιζε πιτσιρικάς το έχει θεοποιήσει στο μυαλό του και ότι καινούριο βγαίνει είναι μάπα... Κι εγώ είμαι αρκετά μεγάλος ώστε να έχω προλάβει το 90% της εξέλιξης του videogaming, αλλά παραδέχομαι πως όποτε έχω δοκιμάσει να παίξω παιχνίδι που λάτρευα στο παρελθόν έχω ξενερώσει..

Julian @ Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012 στις 21:47 Thumb up 0 Likes

Chaoscoming ναι αλλα εγω που πετυχα το καλο τελος στην πρωτη φορα (οπως φανταζομαι οι περισσοτεροι) μετα δεν υπηρχε περιπτωση να το ξαναπαιξω και να θρηνησω και θυματα απο πανω :D Παντως ναι αν δεν τα πας καλα στην αρχη το ξαναπαιζεις για πλακα.. Ισα ισα οφειλεις να το ξαναπαιξεις (ειδικα το heavy) γιατι αν δεν τελειωσει καλα σχεδον (τι σχεδον δηλαδη) στενοχωριεσαι! Τεσπα για μενα τα παιχνιδια αυτα πρεπει να τα παιξεις αλλα πρεπει να τα παρεις στο 20αρικο.. Αντε 30 με πολλα ζορια

gogos @ Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012 στις 0:15 Thumb up 0 Likes

Πολυ καλη ταινια!!

Anonymous @ Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012 στις 7:58 Thumb up 0 Likes

@kostool

Σε παρακαλώ, μη συγκρίνεις το gameplay των FPS με αυτό του Heavy Rain ή του Beyond ή ακόμα και του Fahrenheit, που ήταν πιο πλούσιο!

Η μέρα με τη νύχτα! Παίξε πρώτα κανένα FPS και μετά ξαναγράψε το ίδιο σχόλιο αν μπορείς!

kostool @ Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012 στις 10:53 Thumb up 0 Likes

Παίζω FPS από το πρώτο Wolfenstein... και όχι απλά συγκρίνω, αλλά είμαι βέβαιος ότι και τα τρία παιχνίδια της QD που αναφέρεις έχουν ανώτερο gameplay όσον αφορά την ποικιλία χειρισμού από οποιοδήποτε Call of Duty. Τα adventures ανέκαθεν είχαν gameplay που ήταν συνδυασμός διαλόγων και αλληλεπίδρασης με συγκεκριμένα σημεία του περιβάλλοντος, και η QD απλά εξέλιξε αυτή τη φιλοσοφία. Οι κολλημένοι με τα πιου-πιου είμαι σίγουρος ότι έχουν μεγάλη γκάμα επιλογών σε FPS του σωρού, ας μην ενοχλούνται για μόλις τρία παιχνίδια που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 8 χρόνια.

KingJulian @ Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012 στις 11:28 Thumb up 0 Likes

Κοστουλ δεν μπορεί να συγκρίνεις ένα shooter (ποιοτικό όχι cod) με τα παιχνίδια αυτά.. Καμι σχέση από άποψη χειρισμού και ελευθερίας.. Σου φέρνω παράδειγμα το multi του uncharted που μπορείς να κανείς ότι γουστάρεις μέσα στον χάρτη.. Τα qte δεν είναι ωραία γενικά αλλά τα παιχνίδια της qte δεν είναι μόνο αυτό αλλά όταν έχει τέτοια σημεία τα κάνει τέλεια και αγχωτικα

Anonymous @ Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012 στις 10:15 Thumb up 0 Likes

Άσε μας ρε Kostool που θα μας πεις κιόλας ότι το gameplay(το ανύπαρκτο δηλαδή) του Heavy Rain και όπως φαίνεται και του Beyond: Two Souls είναι καλύτερο από τα FPS...Και δεν βάζω το Fahrenheit μέσα σε αυτά τα παιχνίδια γιατί αυτό είχε τουλάχιστον κάπως καλό gameplay...

Ακόμα και το CoD είναι βασιλιάς στο gameplay μπροστά σε αυτήν την πατάτα!
Εκεί που στο Beyond έχεις κάθε 5 βήματα και cutscene, στα CoD έχεις Claymore, διαφορετικά όπλα και στρατηγικές, ευκαιρίες να πιάσεις κορόιδο τον αντίπαλο και άλλα πολλά... Για να μην αναφέρω καν το Battlefield, έτσι?

Η ασχετοσύνη σου με τα FPS φαίνεται πιο πολύ και από τον ήλιο! Άσε τώρα που παίζεις από Wolfenstein! Αν «παίζω» εννοούσες «googlάρω και βρίσκω ένα ιστορικό όνομα στην κατηγορία για να το γράψω», τότε πάσσο!

Όσο για adventures, αν αυτό το gameplay είναι καλό, τότε τι να πούνε τα Zelda, Tomb Raider, ακόμα και το Adventure Island του NES?!?!?!?
Και ναι, αυτά έχουν και άλλες ταμπέλες, όπως action, action και platformer αντίστοιχα...Όπως και το HR / B: TS έχει...Thriller,αστυνομικό δράμα και action....

Έλα τώρα που θα μου συγκρίνεις τα QTE με κανονικό gameplay!

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Σχολιάστε χρησιμοποιώντας τη δική σας εικόνα-gravatar.
Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.
Πατώντας "Αποστολή" ταυτόχρονα αποδέχεστε και τους Όρους Χρήσης.
Το σχόλιο σας μπορεί να μην εμφανιστεί αμέσως καθώς μπορεί να πρέπει να το εγκρίνει διαχειριστής.