GAME20.GR > ΝΕΑ > Κατεβαστε την beta του Battlefield 3!

Κατεβάστε την beta του Battlefield 3!

, Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2011 135 

UPDATE: Η beta είναι από σήμερα διαθέσιμη για όλους. Go go go!

Kύριοι, η στιγμή που περιμένατε εδώ και μήνες, έφτασε - πλέον μπορείτε να παίξετε το Battlefield 3! Η beta του παιχνιδιού είναι από σήμερα διαθέσιμη για τους κατόχους της Limited/Tier 1 Edition του Medal of Honor και όσους έχουν κάνει προπαραγγελία από το Origin. Θα τη βρείτε σε PSN, Xbox Live και Origin αντίστοιχα. Αν δεν έχετε δικαίωμα πρόσβασης από τώρα, θα μπορείτε να παίξετε από μεθαύριο. Τρέχτε!

135 ΣΧΟΛΙΑ

« ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

xboxakias.gr 29/9/11 στις 21:49

γιατι πειραζει να εχω και playstasion.

Donald 29/9/11 στις 21:55

@xboxakias.gr

Με το Psn δεν ξέρω ούτε εγώ τι συνέβη. Επαιζα το μεσημερι με ένα φιλο multiplayer και με πέταξε έξω. Λογικά ο Εξολοθρευτής θα γνωρίζει κάτι παραπ'ανω....

xboxakias.gr 29/9/11 στις 21:56

ok ρε,απλα θελω να κατεβασω το battlefield.

StratosGK 29/9/11 στις 22:12

Είναι down σήμερα για 4 ώρες νομίζω. Για συντήρηση.

Terminator 29/9/11 στις 22:15

Κάνουν μία ακόμα συντήρηση...

mastor10 29/9/11 στις 22:26

οποιος θελει με κανει add
mastor10

GeoZaxaGR 29/9/11 στις 23:03

όποιος θελήσει να με κάνει add στο PC:geozaxaGR PS3:GeoZaxaGR!!!
που είναι οι ρυθμίσεις για τα γραφικά και για όλα τα άλλα;;;

ggaammeerr 29/9/11 στις 23:53

GeoZaxaGR σε εκανα add.

gerasimos 30/9/11 στις 0:33

υπαρχει περιπτωση να δοθει καμια ανοικτη beta σε αυτους που δεν εχουν καποιον κωδικο?αν νομιζω καλα,κατι ειχαν κανει κ με το bad company 2.

Deathracer2009 30/9/11 στις 0:39

Ρε γερασιμε η beta ειναι ανοικτη και προσβασιμη απο ολους τωρα....ψαξε στο live, origin, ps store και θα την βρεις....

gerasimos 30/9/11 στις 0:41

Deathracer2009
μην μ λες τετοια...ξερεις αν τις πρωτες μερες που παιρνεις το xbox 360 αν σου δινει κανα μηνα δωρεαν η microsoft για το live?δεν βρηκα κανα χαρτι αλλα ετσι ακουσα απο καποιους.

Terrafaux 30/9/11 στις 0:43

@gerasimos σου δίνει.

gerasimos 30/9/11 στις 0:48

δοκιμασα να μπω στο live κ πρεπει να με εβαλε..μου κανει καποια updates.

G.J. 30/9/11 στις 1:16

Οι server ειναι gtp οι μισοι δεν σε βαζουν καν μεσα. οι αλλοι σε βαζουν και παιζεις και σε πετανε ξαφνικα...ελεος.

gerasimos 30/9/11 στις 1:46

για ποιον λογο που εχει δωσει ενα gamertag που πρωτη φορα το βλεπω κ εχει βαλει το nickname που ειχα δωσει για ονομα μ?

Terrafaux 30/9/11 στις 2:02

μπορείς να το αλλάξεις δωρεάν την πρώτη φορά.

gerasimos 30/9/11 στις 2:19

ωραια κ αν καποιος θελει να με κανει add θα του δινω αυτο?

xboxakias.gr 30/9/11 στις 2:39

η εκδοση του 360 εχει λιγο καλυτερα γραφικα αλλα η εκδοση του ps3 εχει λιγο καλυτερο χειρισμο.να πω και την αληθεια δεν πολυ μου αρεσε,και παιζει να ειναι το παιχνιδι με τους περισσοτερους καμπεριδες.

MENIS_FF.C 30/9/11 στις 2:59

Gerasime ναι, θα δεινεις το gamertag σου, και ο αλλος θα σε κανει add!!

Giorgos 30/9/11 στις 10:40

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου δόση τα φώτα του εδώ γιατί δεν ξέρω τι να κάνω.
κατέβασα την beta του Battlefield 3 έπαιξα λίγο και τώρα μου βγάζει αυτό το μήνυμα..

Failed to ping closest servers, please try again. If this happens frequently, check your firewall settings.

xboxakias.gr 30/9/11 στις 10:57

μπορες να πρεπει να ανοιξεις τις πορτες απο το router.μπορει ομως δεν ειμαι σιγουρος.

jimmy75 30/9/11 στις 12:15

Εμενα τα γραφικα ιδια με το BC2 μου φαινονται.Δεν πλησιαζει το crysis 2 με τιποτα ουτε και το RAGE απο οτι βλεπω.

GeoZaxaGR 30/9/11 στις 12:46

Ρε παιδιά οι ρυθμίσεις για Contrlos-Graphics που είναι;;;

Giorgos 30/9/11 στις 12:50

Ευχάριστο το έφτιαξα ανοιγόκλεισα το router .. Το παιχνίδι είναι κορυφαίο.

jimmy75 30/9/11 στις 12:55

GeoZaxaGR@ πατας pause οταν παιζεις και πας στα options-video

Giorgos 30/9/11 στις 12:57

όποιος θέλεις ας με κάνει ad με το όνομα rantar334 για PC

jimmy75 30/9/11 στις 13:20

εγω ειμαι ο tsoyxtra στο pc οποιος θελει ας κανει ενα add

ggaammeerr 30/9/11 στις 13:47

Ρε παιδια το εκανα install και μου βγαζει οτι υπαρχει προβλημα με το games setup και θελει reinstall το εκανα και παλι τιποτα???Τι πρεπαι να κανω???

Morganismo 30/9/11 στις 13:53

Το έπαιξα κ γω ένα 5ωρο χθες με ανάμεικτα συναισθήματα.
Ο χειρισμός του ελικοπτέρου είναι τρισάθλιος (καμιά σχέση με το BC2) κ θα πρέπει να έχεις joystick για να καταφέρεις να το κρατήσεις πάνω απο 2-3 λεπτά.
Επίσης το παιχνίδι έχει βάλει υποψηφιότητα από την 1η μέρα για το "Camper Game of the Year".. Μιλάμε θα πέσει το καμπέρομα του αιώνα σε αυτό το game.. Μακάρι να μην το είχαν βάλει το prone..
Κ τέλος κάτι ακόμα δυσάρεστο είναι ότι έχει γονατίσει την ΑΤΙ 5850 που έχω στο pc μ... Εύχομαι να είναι θέμα driver γιατί με τους 11.10 preview δεν βλέπω χαϊρι..

G.J. 30/9/11 στις 15:33

Αυτο με το καμπερισμα ειναι οντως ετσι...Με χουν κουρασει οι Recon. Δεν εχει νοημα να πας σε assault η support.

Ασχετο εχεις κανεις ACB id να παιξουμε Multiplayer? Το αγορασα και δυσκολευομαι να βρω κοσμο. Στο PC.

HumanNervous 30/9/11 στις 19:53

Ενα μεγαλο μειονεκτημα για να μην πω το χειροτερο που εχω δει στη ζωη μου...Ενταξει παλια ειχαμε το Counter Strike που οι 5/10 ηταν καμπερια και γινοταν φασαρια...Τωρα??Ο Χριστος κ η Παναγια...Δεν εχω ξαναδει αλλο παιχνιδι που να υπαρχει τετοια καμπερωσηνη...Αν ειναι δυνατον...Αν ο παιχτης παρει sniper ή οτι αλλο του γουσταρει και ξαπλωσει κατω διπλα σε 1 ματσο χορταρακια δε τον βλεπεις καθολου....και το να καθεσαι και να χαλιεσαι και να βριζεις για τον καθε μ@λακα που σε σκοτωνει μεσα απο τα χορταρακια και επειδη τα γραφικα ειναι gtp και ο μισος ειναι κατω απο την πιστα πιστευω ειναι μεγαλη μ@λακια!....Ξενερα απιστευτη και δυστυχως για μενα γιατι το καμπερωμα ειναι κατι που συχαινομαι αφανταστα σε ενα παιχνιδι...!Πολυ καλο ναι το multi αλλα ΜΑΠΑ γραφικα και γεματο απο καμπερωμενα γιδια που σου χαλανε την διαθεση...Ειπαμε BETA αλλα οχι τοση ξεφτιλα...Μακαρι να αλλαξουν πολλα στο τελικο προιον..Που δε νομιζω....

Αν ειναι ετσι στις κονσολες φανταζομαι στο PC...Το μονο θετικο στο PC τα γραφικα θα ειναι!!!

OroNTiuS 30/9/11 στις 19:54

Απο εμενα το comment...Αυτο ειναι του αδερφου μου...

Scof 30/9/11 στις 20:28

Ότι είπε ο απο πάνω. Ένα παιχνίδι είπα να παίξω σήμερα και ήμουν ο μόνος στην ομάδα που έτρεχε. Και η αντίπαλη ομάδα μέσα στα χόρτα. Τώρα είναι που χρειάζεσαι ένα Grenade Launcher 😛

OroNTiuS 30/9/11 στις 20:31

Ποιο grenade launcher.......για σκοτωμα ειναι...

Η χαρα του καμπερη ειναι αυτο το game δυστυχως για εμας που παιζουμε οπως παιζουμε και ευτυχως για τα καμπερωμενα γιδια...αν ετσι ευχαριστιουντε το παιχνιδι τι να πω...Ειλικρινα δεν εχω να πω κατι...Μονο οτι ο κοσμος ειναι απλα καθυστερημενος!!

Donald 30/9/11 στις 20:52

Mεγάλη απογοήτευση το game. Όντως οι καμπέριδες είναι πάρα μα πάρα πολλοί ενώ τα γραφικά δεν ήταν κάτι το τόσο ξεχωριστό τελικά. Ευτυχώς που το συζήτησα και με 6-7 άτομα και όλοι παραδεχτήκαμε πως το παιχνίδι δεν ανταποκρίθηκε ούτε στο μισό αυτών που περιμέναμε, γιατι νομιζα πως ημουν ο μονος.

StratosGK 30/9/11 στις 21:25

Μήπως απλά περιμένατε κάτι πολύ παραπάνω? Τον sniper τον εντοπίζεις από την λάμψη που βγάζει η διόπτρα όταν στοχεύει. Οι defenders ναι κάποιοι θα είναι κρυμένοι. Δεν είδα άτομο να είναι ο μισός κάτω από την πίστα, ούτε τίποτα τέτοιο πραγματικά. Απορώ για όλα αυτά που λέτε γιατί δεν είδα τίποτα τέτοιο...Τα sniper είναι σημαντικά και πρέπει να υπάρχουν αλλά όχι στους 12 οι 6+ να είναι sniper...1-2 άτομα θέλει...

OroNTiuS 30/9/11 στις 21:31

@StratosGK Γιαυτο το βριζω το παιχνιδι γιατι απο τους 12 οι 10 ειναι καμπερια ειτε ειναι αμυνα ειτε επιθεση....οτι ναναι ειναι η BETA Στρατο για μενα οπως και τα περισσοτερα ατομα που παιζουν!

Morganismo 30/9/11 στις 22:22

Τραγικό το παιχνίδι... Υλοποίηση κάτω του μετρίου, very bad registration hit και ΥΠΕΡΟΓΚΑ bugs. Ούτε spawn στον SL ούτε τπτ.. Camperισμα του κερατά.. Πιάνει ο καθένας μια γωνία, θάμνο, δέντρο, βράχο σε proun και δώσ΄του παρ΄του.. Θέλει τρομερή δουλειά ακόμα για να γίνει έστω κ μέτριο. Κρίμα γιατί περιμέναμε κάτι το τελείως διαφορετικό και ξενερώσαμε άσχημα!

PROTOTYPE 30/9/11 στις 22:33

ναι δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο που το κατέβασα στο ps3 εγώ περίμενα πολλά περισσότερα....

V_a_K 30/9/11 στις 23:26

Γεια σας παιδες.
Σας διαβαζω καιρο αλλα πρωτη φορα σχολιαζω.
Κατεβασα σημερα την beta,οντως πολυ αναμεικτα συναισθηματα αφησε και σε μενα.
Πολυ camperιασμα σε αυτον τον χαρτη.
Τα γραφικα και τα physics μαρεσαν πολυ.
Εχει καποια bugs.
Εμενα αλλο με απασχολει για την ωρα,το οποιο ισχυει και για το Medal of Honor.
Δεν ξερω αν ειναι η ιδεα μου,αλλα εχω την εντυπωση οτι τα μοντελα των παικτων ειναι μικροι σε μεγεθος και σπανια καταλαβαινεις εναν αντιπαλο που βρισκεται σε αποσταση ανω των 30 μετρων πχ και πολυ δυσκολο να τον πετυχεις ακομα και με καποιο scope.
Που σε συνδυασμο με το camper,λες απο που με βαραει τωρα.
Την ιδια εντυπωση εχω και με το Medal of Honor,
Κ γιαυτο τον λογω δεν εχω ασχοληθει πολυ με MoH.
Στο BC2 δεν ηταν ετσι εχω την εντυπωση.Αν και εχω να παιξω κανα διμηνο.

Γιάννης 30/9/11 στις 23:32

Παιδιά κατέβασα την beta και είναι αίσχος!!!! Έπαιξα μόνο έναν αγώνα και δεν μου άρεσε καθόλου!! Θέλω το 10 λεπτά από την ζωή μου πίσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terminator 30/9/11 στις 23:34

V_a_K καλή αρχή και στα σχόλια 🙂

Τα παράπονα για τη beta είναι πολλά και ήδη η DICE άρχισε τις διορθώσεις. Ας ελπίσουμε ότι θα προλάβουν.

Pitsos 30/9/11 στις 23:41

Αυτο που δωσανε δεν ειναι Βετα, ειναι πολυ απλα ενα ντεμο για διαφημιση. Το παιχνιδι σε 3 βδομαδες κυκλοφορει στα καταστηματα, οποτε αυτην την στιγμη που μιλαμε ειναι ηδη στο σταδιο της παραγωγης και δεν επιδεχεται καμιας αλλαγης. Οπως το βλεπετε κυριοι, ετσι θα βγει. Οι μονες διορθωσεις που μπορει να γινουν πλεον ειναι μεσω καποιου patch, οποτε και θα ειναι πολυ μικρες.

Deathracer2009 30/9/11 στις 23:44

Καλα για να δεις αντιπαλο απο μακρια πρεπει να εχεις τα ματια του Adam Jensen απο το Deus Ex. Aλλιως δεν.....

Terminator 30/9/11 στις 23:53

Pitsos είναι δεδομένο ότι θα βγει day one patch. Αυτό που θα κυκλοφορήσουν στα καταστήματα θα είναι μισοτελειωμένο. Από την αρχή φαινόταν ότι δεν προλαβαίνουν και ότι το σημαντικότερο γι αυτούς είναι να προλάβουν το MW3.

Scof 30/9/11 στις 23:53

Καλά μη περιμένετε να γίνουν αλλαγές σε 5 μέρες.Το παιχνίδι πρέπει να βγει στην παραγωγή, γιατί βγαίνει στις 25 Οκτώβρη, άρα τα καταστήματα πρέπει να το έχουν απο νωρίτερα.

Το patch δεν μπορεί να προσθέσει anti aliasing ή να βελτιώσει τα textures δυστυχώς. Οπότε κατα πάσα πιθανότητα, έτσι θα ειναι και το τελικό προϊόν.

V_a_K 30/9/11 στις 23:56

Εμενα αυτο με χαλαει για αρχη,πολυ δυσκολο να δεις αντιπαλο.
Τα υπολοιπα φτιαχνονται.
Το BBC2 το αγορασα μετα απο καιρο και περιμενα κ κανα μηνα να παιξω.
Απο τα bugs και απο τα πολλα lags και τα κολληματα των server.
Αλλα μετα το καταευχαριστηθηκα το παιχνιδι.
Δεν ξερω αν αγορασω το BF3 παντως.

Γιάννης 1/10/11 στις 0:00

Πάντως εγώ περίμενα πολλά περισότερα από το παιχνίδι αλλά τελικά αποδείχτηκε χάλια.

Pitsos 1/10/11 στις 0:02

Beta ηταν αυτη του gears 3 που εγινε 5 μηνες πριν την κυκλοφορια του παιχνιδιου. 3 βδομαδες πριν δεν ειναι Βετα ειναι ντεμο για λογους προωθησης.

pgetsos 1/10/11 στις 0:02

τοοοοοοοσο χαλια ????

ezio 1/10/11 στις 0:27

ρε παιδια παιξτε revelations να ανοιξει το ματι σας

crsweber 1/10/11 στις 1:18

η beta ειχε μετρια γραφικα , μα καλα δεν ελεγαν οτι θα εχει φοβερα direct x 11 γραφικα?
παντως μεσα σε τρεις βδομαδες δε προλαβαινουν να διορθωσουν κατι,
να περιμενουμε και εδω καποιο patch σε μερικους μηνες απο τη κυκλοφορια του, οπως στο crysis 2, για να δουμε τιποτα της προκοπης?
απορω κιολας πως κερδισε τοσα βραβεια στην Ε3,
μου φαινεται οτι και φετος παλι το call of duty θα κανει παταταγο

xboxakias.gr 1/10/11 στις 1:28

οποτε ας ακυρωσω σιγα σιγα την προπαραγγελεια.

plus 1/10/11 στις 1:31

Και λίγα λένε οι προλαλήσαντες.Ο κορμός των δέντρων κουνιέται λες και είναι από ζελέ! Οι καταστροφές γίνονται με μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση.Στα πλακάκια από τις κολώνες το παρατήρησα πιο πολύ.Αλλά μπορεί να φταίει και το lag.Ότι υπάρχει lag υπάρχει αλλά αυτή τη καθυστέρηση τη παρατήρησα σε όσους servers και αν μπήκα. Γενικά τα γραφικά του (για να μη πω τίποτα χειρότερο) δεν είναι αυτά που περιμέναμε.
Για το camper-ωμα δεν θέλω καν να το συζητήσω.Είπαμε ok δεν είναι CoD αλλά μου φαίνεται πως το παρακάνουν.
Το battlelog δεν ξέρω τι και πως και πλέον ούτε που θέλω να μάθω αλλά έλεος με τον server browser.Δεν μπορούσαν να βάλουν έναν server browser μέσα στο παιχνίδι? Κάθε φορά δηλαδή που θα θες να αλλάξεις server θέλει alt+enter να πάει σε window και απο 'κεί μέσω του δικού μας browser (ie,firefox κτλ) να ψάξεις για new server?Τελείως fail αυτή η κίνηση.
Τους fans λυπάμαι μόνο που τόσο καιρό καμάρωναν και τώρα θα έχουν ξενερώσει.
Με λίγα λόγια πολύ hype για το τίποτα.

HumanNervous 1/10/11 στις 1:52

Χαίρομαι που υπάρχουν άτομα που κατανοούν ότι το "πιάτο περιεχέι χαλασμένο φαγητό" και δεν τρώνε ότι τους πλασάρουν με κλειστά μάτια ..Προφανώς μια διαφημιστική βιτρίνα που αποσκοπεί στο να παροτρύνει την αγορά, του συγκεκριμένου game και στην ουσία - λίαν επιεικώς- κάτω του μετρίου ..Δεν συμμερίζομαι την άποψη, είναι "beta" ή είναι "demo" και γιαυτό δικαιολογούνται τα αηδιαστικά γραφικά ( αν είναι δυνατόν να εμφανίζεται 5 μέτρα πριν πλησιάσω το άγαλμα ή το να εξφενδονίζεται ο αντίπαλος παίχτης μπροστά σου ή να πέφτεις κάτω από την πίστα κ.α ) διότι η πρώτη εντύπωση σε οτιδήποτε, μετράει και καθορίζει την συνέχεια ..Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί και αφότου το τεκμηριώσουμε με την ενοικίασή του, τότε να δαπανήσουμε για την απόκτησή του .. Ειδάλλως ΝΕΧΤ ΤΙΜΕ!

Terminator 1/10/11 στις 2:01

Aπό τη στιγμή που υπάρχει prone, το camping είναι δεδομένο. Κάτι τέτοια με κάνουν και αναπολώ το πρώτο Bad Company, για μένα ο τέλειος συνδυασμός του παρελθόντος του Battlefield με τα νέα στοιχεία της εποχής μας.

Πάντως πιστεύω ότι είστε υπερβολικά αρνητικοί.

Terrafaux 1/10/11 στις 2:05

πάντως μερικά textures φαίνονται απαίσια....

gerasimos 1/10/11 στις 2:46

παιδια τα γραφικα θα ειναι σαφως πιο βελτιωμενα στην τελικη εκδοση,επειδη βγαλανε την beta πριν μια εβδομαδα δεν παει να πει οτι ειναι απο τα τελικα σταδια του παιχνιδιου.

για τα προβληματα του multiplayer δεν παιζει κανενα ρολο η τελικη εκδοση γιατι εχει να κανει με το online κομματι οπου απο την στιγμη που εισαι συνδεδεμενος στο ιντερνετ σου πεταει η dice ενα patch κ για να συνεχισεις το κανεις κ παιζει καλυτερα.

γενικα το παιχνιδι εχει διαφορα προβληματα αλλα καλυτερα να κρινουμε την τελικη εκδοση κ οχι τοσο πολυ μια beta που δινει μια γευση απο το προιον που θα βγει.

V_a_K 1/10/11 στις 3:21

Με κοβω να αλλαζω στρατοπεδο φετος.....
Απογοητευτηκα πολυ απο το gameplay.
Τα υπολοιπα ειναι δευτερευοντα γραφικα,bugs,κλπ.
Θα παρακολουθω την πορεια του κ βλεπουμε,αν το αγορασω θα ναι πανω στο 6μηνο.
Μακαρι να το βελτιωσουν.
Α ρε Dice που το χες το μυαλο σου?

OroNTiuS 1/10/11 στις 10:33

Termi δε γινεται τοσα ατομα να συμφωνουμε με το ιδιο πραγμα,το παιχνιδι δυστυχως εχει απειρα λαθη και λαθη τα οποια σε βγαζουν απο την πορεια της αγορας!Οπως λεει και ο HumanNervous πρωτα ενοικιαση και μετα αν μας αρεσει το αγοραζουμε!!κριμα και παλι κριμα να μην προσεχουν την Beta που ειναι οτι πιο σημαντικο για τους περισσοτερους gamer για να δουν αν θα το αγορασουν Η οχι και προσεχουν να προλαβουν το MW3 ....κριμα!!!!!!!

jimmy75 1/10/11 στις 12:06

παιδια στο campaign θα δουμε τα γραφικα και οχι σε μια multiplayer beta.Παντως θα ηθελα να δω ενα team deathmatch ετσι για αλλαγη.Πολλοι λενε οτι στην πιστα caspian border τα πραγματα ειναι πολυ βελτιωμενα.Πιστευω να την βαλουνε απο Δευτερα.

Bloodius 1/10/11 στις 14:45

Την εχω λιωσει την ΒΕΤΑ(PS3) προσωπικα μου αρεσει πολυ.
Τα γραφικα λογικα θα ειναι καλυτερα στην τελικη εκδοση,απο οτι εχω διαβασει αυτο που παιζουμε τωρα ειναι ΒΕΤΑ ενος μηνος πισω.Λογικα θα υπαρχει day 1 patch που θα συμμαζεψει λιγο την κατασταση με τα bugs.Το καμπερομα ειναι λογικο να υπαρχει σε FPS games.Συνηθως αν παιζεις ομαδικα και δεν πας για K/D ή να το παιξεις ηρωας μονος εναντιον ολων το παιχνιδι ειναι απολαυση.

cocous 1/10/11 στις 16:04

παιδες μην απαγοητευεστε. οταν ειχε βγει η beta για το Battlefield 2 ολοι το κραζανε γιατι ητανε χαλια ειδικα σε γραφικα. το παιχνιδι ομως στην τελικη του εκδοση ητανε κλασης ανωτερο που εκανε εντυπωση σε πολυ κοσμο πως το διορθωσαν. εγω παντως εχω εμπιστοσυνη στην εταιρια και προχωρησα σε προπαραγγελια σε ps3.