GAME20.GR > ΝΕΑ > Κατεβαστε την beta του Battlefield 3!

Κατεβάστε την beta του Battlefield 3!

, Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011 135 

UPDATE: Η beta είναι από σήμερα διαθέσιμη για όλους. Go go go!

Kύριοι, η στιγμή που περιμένατε εδώ και μήνες, έφτασε - πλέον μπορείτε να παίξετε το Battlefield 3! Η beta του παιχνιδιού είναι από σήμερα διαθέσιμη για τους κατόχους της Limited/Tier 1 Edition του Medal of Honor και όσους έχουν κάνει προπαραγγελία από το Origin. Θα τη βρείτε σε PSN, Xbox Live και Origin αντίστοιχα. Αν δεν έχετε δικαίωμα πρόσβασης από τώρα, θα μπορείτε να παίξετε από μεθαύριο. Τρέχτε!

135 ΣΧΟΛΙΑ

« ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

pgetsos 1/10/11 στο 0:02 Thumb up 0 Likes

τοοοοοοοσο χαλια ????

ezio 1/10/11 στο 0:27 Thumb up 0 Likes

ρε παιδια παιξτε revelations να ανοιξει το ματι σας

PROTOTYPE 1/10/11 στο 0:47 Thumb up 0 Likes

@Scof

+10000000000

crsweber 1/10/11 στο 1:18 Thumb up 0 Likes

η beta ειχε μετρια γραφικα , μα καλα δεν ελεγαν οτι θα εχει φοβερα direct x 11 γραφικα?
παντως μεσα σε τρεις βδομαδες δε προλαβαινουν να διορθωσουν κατι,
να περιμενουμε και εδω καποιο patch σε μερικους μηνες απο τη κυκλοφορια του, οπως στο crysis 2, για να δουμε τιποτα της προκοπης?
απορω κιολας πως κερδισε τοσα βραβεια στην Ε3,
μου φαινεται οτι και φετος παλι το call of duty θα κανει παταταγο

xboxakias.gr 1/10/11 στο 1:28 Thumb up 0 Likes

οποτε ας ακυρωσω σιγα σιγα την προπαραγγελεια.

plus 1/10/11 στο 1:31 Thumb up 0 Likes

Και λίγα λένε οι προλαλήσαντες.Ο κορμός των δέντρων κουνιέται λες και είναι από ζελέ! Οι καταστροφές γίνονται με μισό δευτερόλεπτο καθυστέρηση.Στα πλακάκια από τις κολώνες το παρατήρησα πιο πολύ.Αλλά μπορεί να φταίει και το lag.Ότι υπάρχει lag υπάρχει αλλά αυτή τη καθυστέρηση τη παρατήρησα σε όσους servers και αν μπήκα. Γενικά τα γραφικά του (για να μη πω τίποτα χειρότερο) δεν είναι αυτά που περιμέναμε.
Για το camper-ωμα δεν θέλω καν να το συζητήσω.Είπαμε ok δεν είναι CoD αλλά μου φαίνεται πως το παρακάνουν.
Το battlelog δεν ξέρω τι και πως και πλέον ούτε που θέλω να μάθω αλλά έλεος με τον server browser.Δεν μπορούσαν να βάλουν έναν server browser μέσα στο παιχνίδι? Κάθε φορά δηλαδή που θα θες να αλλάξεις server θέλει alt+enter να πάει σε window και απο 'κεί μέσω του δικού μας browser (ie,firefox κτλ) να ψάξεις για new server?Τελείως fail αυτή η κίνηση.
Τους fans λυπάμαι μόνο που τόσο καιρό καμάρωναν και τώρα θα έχουν ξενερώσει.
Με λίγα λόγια πολύ hype για το τίποτα.

HumanNervous 1/10/11 στο 1:52 Thumb up 0 Likes

Χαίρομαι που υπάρχουν άτομα που κατανοούν ότι το "πιάτο περιεχέι χαλασμένο φαγητό" και δεν τρώνε ότι τους πλασάρουν με κλειστά μάτια ..Προφανώς μια διαφημιστική βιτρίνα που αποσκοπεί στο να παροτρύνει την αγορά, του συγκεκριμένου game και στην ουσία - λίαν επιεικώς- κάτω του μετρίου ..Δεν συμμερίζομαι την άποψη, είναι "beta" ή είναι "demo" και γιαυτό δικαιολογούνται τα αηδιαστικά γραφικά ( αν είναι δυνατόν να εμφανίζεται 5 μέτρα πριν πλησιάσω το άγαλμα ή το να εξφενδονίζεται ο αντίπαλος παίχτης μπροστά σου ή να πέφτεις κάτω από την πίστα κ.α ) διότι η πρώτη εντύπωση σε οτιδήποτε, μετράει και καθορίζει την συνέχεια ..Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί και αφότου το τεκμηριώσουμε με την ενοικίασή του, τότε να δαπανήσουμε για την απόκτησή του .. Ειδάλλως ΝΕΧΤ ΤΙΜΕ!

Terminator 1/10/11 στο 2:01 Thumb up 0 Likes

Aπό τη στιγμή που υπάρχει prone, το camping είναι δεδομένο. Κάτι τέτοια με κάνουν και αναπολώ το πρώτο Bad Company, για μένα ο τέλειος συνδυασμός του παρελθόντος του Battlefield με τα νέα στοιχεία της εποχής μας.

Πάντως πιστεύω ότι είστε υπερβολικά αρνητικοί.

Terrafaux 1/10/11 στο 2:05 Thumb up 0 Likes

πάντως μερικά textures φαίνονται απαίσια....

gerasimos 1/10/11 στο 2:46 Thumb up 0 Likes

παιδια τα γραφικα θα ειναι σαφως πιο βελτιωμενα στην τελικη εκδοση,επειδη βγαλανε την beta πριν μια εβδομαδα δεν παει να πει οτι ειναι απο τα τελικα σταδια του παιχνιδιου.

για τα προβληματα του multiplayer δεν παιζει κανενα ρολο η τελικη εκδοση γιατι εχει να κανει με το online κομματι οπου απο την στιγμη που εισαι συνδεδεμενος στο ιντερνετ σου πεταει η dice ενα patch κ για να συνεχισεις το κανεις κ παιζει καλυτερα.

γενικα το παιχνιδι εχει διαφορα προβληματα αλλα καλυτερα να κρινουμε την τελικη εκδοση κ οχι τοσο πολυ μια beta που δινει μια γευση απο το προιον που θα βγει.

V_a_K 1/10/11 στο 3:21 Thumb up 0 Likes

Με κοβω να αλλαζω στρατοπεδο φετος.....
Απογοητευτηκα πολυ απο το gameplay.
Τα υπολοιπα ειναι δευτερευοντα γραφικα,bugs,κλπ.
Θα παρακολουθω την πορεια του κ βλεπουμε,αν το αγορασω θα ναι πανω στο 6μηνο.
Μακαρι να το βελτιωσουν.
Α ρε Dice που το χες το μυαλο σου?

OroNTiuS 1/10/11 στο 10:33 Thumb up 0 Likes

Termi δε γινεται τοσα ατομα να συμφωνουμε με το ιδιο πραγμα,το παιχνιδι δυστυχως εχει απειρα λαθη και λαθη τα οποια σε βγαζουν απο την πορεια της αγορας!Οπως λεει και ο HumanNervous πρωτα ενοικιαση και μετα αν μας αρεσει το αγοραζουμε!!κριμα και παλι κριμα να μην προσεχουν την Beta που ειναι οτι πιο σημαντικο για τους περισσοτερους gamer για να δουν αν θα το αγορασουν Η οχι και προσεχουν να προλαβουν το MW3 ....κριμα!!!!!!!

jimmy75 1/10/11 στο 12:06 Thumb up 0 Likes

παιδια στο campaign θα δουμε τα γραφικα και οχι σε μια multiplayer beta.Παντως θα ηθελα να δω ενα team deathmatch ετσι για αλλαγη.Πολλοι λενε οτι στην πιστα caspian border τα πραγματα ειναι πολυ βελτιωμενα.Πιστευω να την βαλουνε απο Δευτερα.

Bloodius 1/10/11 στο 14:45 Thumb up 0 Likes

Την εχω λιωσει την ΒΕΤΑ(PS3) προσωπικα μου αρεσει πολυ.
Τα γραφικα λογικα θα ειναι καλυτερα στην τελικη εκδοση,απο οτι εχω διαβασει αυτο που παιζουμε τωρα ειναι ΒΕΤΑ ενος μηνος πισω.Λογικα θα υπαρχει day 1 patch που θα συμμαζεψει λιγο την κατασταση με τα bugs.Το καμπερομα ειναι λογικο να υπαρχει σε FPS games.Συνηθως αν παιζεις ομαδικα και δεν πας για K/D ή να το παιξεις ηρωας μονος εναντιον ολων το παιχνιδι ειναι απολαυση.

cocous 1/10/11 στο 16:04 Thumb up 0 Likes

παιδες μην απαγοητευεστε. οταν ειχε βγει η beta για το Battlefield 2 ολοι το κραζανε γιατι ητανε χαλια ειδικα σε γραφικα. το παιχνιδι ομως στην τελικη του εκδοση ητανε κλασης ανωτερο που εκανε εντυπωση σε πολυ κοσμο πως το διορθωσαν. εγω παντως εχω εμπιστοσυνη στην εταιρια και προχωρησα σε προπαραγγελια σε ps3.