alt text

Oι συμφωνίες μάρκετινγκ που κάνουν οι Sony και Microsoft με τις άλλες εταιρείες -δηλαδή ένα παιχνίδι να διαφημίζεται μόνο για PlayStation ή μόνο για Xbox παρόλο που κυκλοφορεί και στα δύο- είναι ένα από τα κλασικά "όπλα" που χρησιμοποιούνται στον πόλεμο των κονσολών. Όπως ακούγεται, η Microsoft έχει ανοίξει το πορτοφόλι της και έχει εξασφαλίσει το μάρκετινγκ για διάφορα επερχόμενα υπερπαιχνίδια. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα Battlefield 5, Anthem, Cyberpunk 2077, Splinter Cell και Borderlands 3. Tο μάρκετινγκ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς τους παίκτες (εκτός κι αν περιλαμβάνει αποκλειστικό DLC ή κάτι τέτοιο). Το σημαντικό στην προκειμένη περίπτωση -αν ισχύει η φήμη βέβαια- είναι η αναφορά στα Splinter Cell και Borderlands 3 που φαντάζουν όλο και πιο σίγουρα, στο Cyberpunk 2077 του οποίου η αποκάλυψη πλησιάζει, καθώς και το γεγονός ότι αυτά τα παιχνίδια (και πολλά άλλα βέβαια) θα τα δούμε σε όλη τους την μεγαλοπρέπεια στο Xbox One X. Ανυπομονείτε;