Jonathan Blow: H ανάπτυξη παιχνιδιών στο PS4 είναι πιο εύκολη από PC

, Τρίτη 12 Μάρτιος 2013 0  

H αποθέωση του PS4 από τους developers, και στην προκειμένη περίπτωση από τον Jonathan Blow, συνεχίζεται. Σύμφωνα με τον Blow, η ανάπτυξη παιχνιδιών στο PS4 είναι πιο εύκολη από PC, λόγω των 8GB ταχύτατης μνήμης που βοηθάει τη διαχείριση πόρων, αλλά και της απουσίας ενός λειτουργικού συστήματος "βαρέων βαρών" όπως τα Windοws. O δημιουργός του Braid και του επερχόμενου The Witness, είναι επίσης ενθουσιασμένος με τη δυνατότητα "Share" του PS4. Τί γνώμη έχετε για τα λεγόμενα του Blow; Πιστεύετε ότι υπερβάλλει;