alt text

Όταν ένα ταξίδι ξεκινά, πρέπει αναγκαστικά να υπάρχουν αφετηρίες, ενδιάμεσοι σταθμοί και τελικοί προορισμοί. Πρέπει να υπάρχουν εικόνες να συλλέξεις, μέρη να επισκεφτείς, ποικίλες κουλτούρες να αφουγκραστείς και διαφορετικοί άνθρωποι να γνωρίσεις. Αυτό όμως που ωθεί ένα ταξίδι είναι η επιθυμία, αυτό το διαρκές και αέναο κίνητρο της αποκόμισης εμπειριών, της εκτεταμένης γνώσης του “άγνωστου”. Στην προκειμένη περίπτωση, η Ubisoft το 2006, σαν ένα μικρό παιδί που μετράει τα άστρα, αποφασίζει να κάνει το δικό της βήμα σε ένα μακρινό ταξίδι στο πέρας των αιώνων. Για την ακρίβεια, αποφασίζει να περιπλανηθεί στο χωροχρόνο με κινητήριους άξονες την φαντασία και τη χρήση της παγκόσμιας ιστορίας. Το πρώτο Assassin's Creed είναι η απαρχή, το εναρκτήριο λάκτισμα, το βάπτισμα του πυρός, ορίστε το όπως θέλετε. Το Assassin's Creed 2 είναι ο άνεμος της αλλαγής, ο πολιορκητικός κριός, η απόλυτη σταθερά. Αν λοιπόν το AC1 και το AC2 είναι τα παραπάνω, τότε το Assassin's Creed: Brotherhood είναι δίχως αμφιβολία ο άξιος συμπαραστάτης, η ορθολογική μετάβαση, ένα ακόμα γρανάζι σε μια ήδη καλοκουρδισμένη μηχανή.

Το ACB μας μεταφέρει για δεύτερη φορά στην μεσαιωνική Ιταλία. Αφήνοντας στην άκρη την πανέμορφη ιταλική επαρχία της Βενετίας και της Φλωρεντίας, τοποθετεί το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στη Ρώμη, την πάλαι ποτέ κραταιά κοιτίδα της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Πρωταγωνιστής είναι για ακόμα μια φορά ο Εzio Auditore Da Firenze ή αλλιώς ο Προφήτης, όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν στα άδυτα της αδελφότητας. Είναι ο άνθρωπος που οργανώνει εκ νέου τον πυρήνα του τάγματος, άξιος διάδοχος του θρυλικού Altair Ibn La Ahad. Είναι ο άνθρωπος που καταφέρνει να κατατροπώσει τα σχέδια των Templars για την κατάληψη και τον έλεγχο της Αναγεννησιακής Ιταλίας. Πάνω από όλα όμως είναι πρόγονος του Desmond Miles.

Το παρόν ξεκινάει εκεί που τελειώνει το AC2. Eίναι μεσάνυχτα όταν το φορτηγάκι στο οποίο επιβαίνουν οι τέσσερις Assassins, Desmond, Shaun, Rebecca και Lucy, κατευθύνεται βόρεια, μακριά από την απειλή της Abstergo. Ο Desmond δεν προλαβαίνει να ρωτήσει για τον προορισμό, όταν ξαφνικά το φορτηγάκι καταφθάνει σε ένα μικρό και γραφικό ιταλικό χωριό, το σημερινό Μonterigionni. Οι τέσσερις σύντροφοι αποβιβάζονται από το όχημα και εγκαθιστούν μια νέα αλλά προσωρινή βάση, στον υπόγειο κεντρικό θάλαμο της παρηκμασμένης έπαυλης Auditore, με εμφανή πλέον τα σημάδια από τη φθορά και την χρόνια εγκατάλειψη. Η άλλοτε εμβληματική και σφριγηλή έδρα του Mario Auditore, σήμερα κείτεται σαν ένα σάπιο κουφάρι, ως ένα προσωρινό καταφύγιο των τεσσάρων καταζητούμενων Assassins. Μετά την ολοκλήρωση απαραίτητων εργασιών για το στήσιμο του προσωρινού αυτού καταλύματος, ο Desmond επανατοποθετείται στο animus 2.0, για να αναβιώσει για άλλη μια φορά τις μνήμες του εμβληματικού απογόνου του, με σκοπό να εντοπίσει την τοποθεσία του apple of eden που κατέχει ο Ezio.

Ψυχωτικός, άκαρδος, αιμοδιψής, πολεμοχαρής. Η απόλυτη νέμεσις.

Ψυχωτικός, άκαρδος, αιμοδιψής, πολεμοχαρής. Η απόλυτη νέμεσις.

Η γενετική ανάμνηση του Desmond μας μεταφέρει απότομα σε μια μυστική κρύπτη ενός ναού που ήταν θαμμένος στα έγκατα του Βατικανού, κάτω ακριβώς από την φημισμένη Capela Sixtina. O Ezio στριφογυρίζει γύρω από τον εαυτό του φωνάζοντας ότι έχει πολλές ερωτήσεις, ωστόσο το ολόγραμμα της Minerva έχει ήδη εξαφανιστεί. Ξαφνικά καταφθάνει στον χώρο ο θείος του, Mario και προτρέπει να βιαστούν καθώς η παπική φρουρά έχει ξεκινήσει έρευνες στο εσωτερικό του Βατικανού. Οι δυο τους οδηγούνται σε μια υπερυψωμένη κορυφή του ρωμαιοκαθολικού οικοδομήματος και βουτάνε στο ποταμό Τίβερη, δραπετεύοντας από τη Ρώμη. Σε όλη τη διαδρομή μέχρι και τις πύλες του Monteriggioni, o Ezio διηγείται στον Μario την εμπειρία του από την αναμέτρηση με τον Rodrigo Borgia και την μυστηριώδη συνάντησή του με την Minerva, κρατώντας πάντοτε στα χέρια του το apple of eden το οποίο τελικά δίνει στον Μario. Ο Mario αν και ξαφνιασμένος από το άκουσμα των περιγραφών του Ezio, του συνιστά να ξεκουραστεί ενώ παράλληλα τον ειδοποιεί ότι στην έπαυλη περιμένει η Caterina Sforza, αρχόντισσα του Forli, την οποία ο Ezio συναντά στην κρεβατοκάμαρά του και νομίζω καταλαβαίνετε πού καταλήγει η συνύπαρξη αυτή.

Το επόμενο πρωινό, συγκεκριμένα στις 2 Ιανουαρίου του 1500, η Caterina και ο Ezio, πετάγονται από το κρεβάτι τους όταν ακούν κανονιοβολισμούς. Το Monteriggioni πολιορκείται. Εκρήξεις και αναταραχή επικρατεί εντός των τειχών. Ο Ezio αρπάζει γρήγορα τα hidden blades και το σπαθί του και εξορμά από το παράθυρο, κατευθυνόμενος προς τα τείχη που είναι συγκεντρωμένα τα κανόνια του χωριού. Με τη χρήση των κανονιών, εξολοθρεύει σημαντικό κομμάτι των στρατευμάτων του “άγνωστου” εχθρού, ώσπου τα πυρομαχικά τελειώνουν. O Ezio στην προσπάθεια να υποστηρίξει την υπεράσπιση του Monteriggioni, προσγειώνεται σε μια ταράτσα, ψάχνοντας για τον Mario. Η κεντρική πύλη του ορμητηρίου των Auditore κατεδαφίζεται. Στρατιώτες εισβάλουν στο εσωτερικό και απωθούν με ευκολία την μικρή και αδύναμη αμυντική γραμμή του χωριού. Μέσα από το στράτευμα, αναδύεται ο νέος μεγάλος και αδίστακτος αντίζηλος των Assassins ο Cesare Borgia, γιός του Rodrigo Borgia και στρατιωτικός διοικητής του παπικού στρατού. Στο ένα χέρι κρατάει το apple of eden και στο άλλο τον αιμόφυρτο Mario Auditore, ενώ την ίδια στιγμή στρατιώτες εμφανίζονται έχοντας συλλάβει την Caterina Sforza.

Ο Ezio προσπαθεί να πλησιάσει αλλά τον διακόπτει πρόωρα η σφαίρα ενός σκοπευτή η οποία τον τραυματίζει σοβαρά. Ο Cesare Borgia, με ένα γλαφυρό χαμόγελο, παίρνει το λόγο προσκαλώντας τον Ezio στην Ρώμη, ενώ την ίδια στιγμή εκτελεί με το πιστόλι του τον Mario, μπροστά στα μάτια όλων. Ο Ezio παρότι σαστισμένος, κάνει μια ύστατη απόπειρα να φτάσει τον Cesare αλλά τελικά τον συγκρατούν δυο μισθοφόροι του Mario, οδηγώντας τον στο υπόγειο της έπαυλης, όπου βρίσκονται συγκεντρωμένα τα γυναικόπαιδα του χωριού. O Ezio, κατανοώντας ότι όλα καταρρέουν γύρω του, ενεργοποιεί αμέσως έναν κρυφό μηχανισμό στο χώρο και ακριβώς πίσω από το άγαλμα του Altair που βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο θάλαμο, ο τοίχος διασπάται φανερώνοντας ένα μυστικό πέρασμα μέσα από το οποίο οι εναπομείναντες κάτοικοι του χωριού συνοδευόμενοι από την μητέρα του Maria και την αδερφή του Claudia, φυγαδεύονται μέσα από σήραγγες και οδηγούνται μακριά από το πολιορκημένο Monteriggioni. Ο Ezio, έχοντας εξασφαλίσει τη σωτηρία της οικογένειάς του και των τελευταίων κατοίκων του χωριού, βρίσκει ένα άλογο και παρότι σοβαρά τραυματισμένος, ξεκινά να κατευθύνεται προς τη Ρώμη.

Μερικές ημέρες μετά, λίγο έξω από τα τείχη της Ρώμης, ο Ezio, έχοντας απολέσει μεγάλη ποσότητας αίματος, εγκαταλείπεται από τις λιγοστές πλέον δυνάμεις του και λιποθυμά, πέφτοντας από τη σέλα του αλόγου του. Λίγες ώρες αργότερα, ξυπνά και τα μάτια του αντικρίζουν μια γυναίκα να περιποιείται το τραύμα του. Η νεαρή κοπέλα του εξιστορεί ότι ένας άγνωστος άνδρας φορώντας λευκά άμφια και κουκούλα, φέρνει υποβασταζόμενο τον ίδιο έξω από το κατώφλι του σπιτιού της. Της ζητά μόνο όταν η πληγή επουλώσει και ο ασθενής ξαναβρεί τις αισθήσεις του, να του μεταφέρει μήνυμα ότι επίκειται συνάντηση του ιδίου με τον Niccolò de Machiavelli στο μαυσωλείο του Αυγούστου.

Αποστολή αυτοκτονίας; Μπορεί. Όχι όμως για τον Ezio.

Αποστολή αυτοκτονίας; Μπορεί. Όχι όμως για τον Ezio.

Ο Ezio στο άκουσμα της είδησης σηκώνεται από το κρεβάτι και πηγαίνει προς το σημείο της συνάντησης. Ο Machiavelli τον καλωσορίζει και ζητά από τον Ezio να τον ακολουθήσει. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, ο Εzio αναφέρει στον Assassin Grand Master ότι το apple of eden βρίσκεται στα χέρια των Templars, η Sforza είναι αιχμάλωτή τους και τέλος ο Mario δολοφονήθηκε από τον ίδιο τον Cesare Borgia. Η έκβαση του ιερού αυτού πολέμου γίνεται προσωπική υπόθεση πλέον για τον ίδιο τον Ezio. Ο Machiavelli με τη σειρά του τονίζει ότι η καταπίεση και ο τρόμος έχουν γίνει καθημερινότητα για τους πολίτες της Ρώμης, καθώς οι Templars έχουν επιβάλει στρατιωτικό νόμο, κάνοντας συνεχείς περιπολίες, εισβάλλοντας σε σπίτια αναζητώντας συνωμότες και αντικαθεστωτικούς, ενώ παράλληλα χτίζουν πελώρια παρατηρητήρια εντός της Ρώμης για να μπορούν να επιτηρούν τα πάντα από ψηλά. Το σημαντικότερο ζήτημα όμως προκύπτει με την εγκατάσταση γαλλικών στρατιωτικών δυνάμεων σε στρατόπεδα έξω από τη Ρώμη. Ο γαλλικός στρατός συνεισφέρει σημαντικά στην ισχυροποίηση των Borgias εντός της ιταλικής επικράτειας. Ο Octavian De Valois είναι στρατηγός αυτών των γαλλικών στρατευμάτων και μέλος του τάγματος των Templars. Ολοκληρώνει λέγοντας ότι οι Templars αποκτούν συνεχώς προβάδισμα σε αυτή την αιώνια σύγκρουση και κρίνεται επιβεβλημένη πλέον η αντίδραση των Assassins.

Οι δυο άντρες φτάνουν σε μια αποθήκη επί του ποταμού Τίβερη και συναντούν τον Fabio Orsini, υπαξιωματικό του παπικού στρατού και ξάδερφο του Bartolomeo D’ Alviani, ηγετικού μέλους του αναγεννησιακού τάγματος των Assassins τον οποίο γνωρίζουμε στο AC2. O Orsini τους κάνει μια σύντομη ξενάγηση στον εσωτερικό χώρο της αποθήκης η οποία του ανήκει και εν τέλει την παραχωρεί στον Niccolo για να αποτελέσει έτσι το νέο άντρο των Assassins στη Ρώμη. Ο Orsini αναφέρει επίσης ότι ο Βartolomeo ηγείται μιας ομάδας μισθοφόρων, αλλά το κέντρο των επιχειρήσεων του είναι έξω από τη Ρώμη, καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα με το νόμο. Χαρμόσυνα νέα για τον Ezio και τον Niccolo.

Ο Ezio αποφασίζει ότι πρέπει να συνάψει συμμαχίες με τοπικούς φορείς, να στρατολογήσει ιδεαλιστές πολίτες και να επανενώσει τους αποδεκατισμένους Αssassins με σκοπό τη συσπείρωση του πυρήνα της αδελφότητας η οποία είχε πληγεί σημαντικά μετά τα γεγονότα της πολιορκίας του Monterigionni. Πρώτη στάση το Rosa in Fiore, φημισμένος οίκος ανοχής της πόλης. Ο Ezio θεωρεί ότι οι ντόπιες ιερόδουλες μπορούν να αποτελέσουν σημαντική βοήθεια για τους Assassins, λειτουργώντας ως “κατάσκοποι”, παρέχοντας και αντλώντας πληροφορίες από την άρχουσα αστική τάξη της Ρώμης. Όταν επισκέπτεται το χώρο για να μιλήσει με την διεύθυνση της επιχείρησης, ενημερώνεται ότι μια τοπική συμμορία της Ρώμης η οποία συνεργάζεται στενά με τους Templars, ονόματι Cento Occhi, στα ιταλικά “εκατό μάτια”, εισέβαλε στον οίκο ανοχής και απήγαγε την ιδιοκτήτρια, ζητώντας λύτρα για την παράδοσή της.

Ο Ezio, χωρίς να χάσει χρόνο, διεξάγει έρευνες και εν τέλει ανακαλύπτει την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται η κρατούμενη. Οι συμμορίτες του στήνουν ενέδρα, η οποία καταλήγει αιματηρή για την ίδια τη συμμορία καθώς ο Εzio εκτελεί τους πάντες με χειρουργική ακρίβεια. Το πρόβλημα για τον Ezio προκύπτει όταν εντοπίζει το πτώμα της άτυχης γυναίκας, τρυπημένο από λεπίδα συμμορίτη. Επιστρέφει απογοητευμένος στο Rosa in Fiore, όπου συναντά την Maria κaι την Claudia οι οποίες του εξηγούν ότι ο χώρος μοιάζει ιδανικός για να κρυφτούν. Ο πανούργος Ιταλός Assassin εκτιμά τότε ότι βρήκε την τέλεια αντικαταστάτρια για την διεύθυνση της επιχείρησης, στο πρόσωπο της αδερφής του, Claudia. Ένα πρώτο βήμα γίνεται, ωστόσο δεν είναι αρκετό, χρειάζονται πράξεις και έργα και όχι πρόσκαιρες νίκες. Επόμενος μεγάλος στόχος του Ezio είναι να προσεγγίσει τον υπόκοσμο της πόλης. Επιθυμεί διακαώς τη σύμπραξη με ανθρώπους που ξέρουν να κινούνται κατά τη διάρκεια της νύχτας ανάμεσα στο φεγγαρόφωτο και τις σκιές. Παράλληλα αναζητεί ανθρώπους που υψώνουν τα σπαθιά τους για να επιτεθούν χωρίς να αναλογίζονται τις συνέπειες. Κλέφτες και μισθοφόρους επί της ουσίας. Εκείνη την περίοδο, οι μεγαλύτερες συντεχνίες κλεφτών και μισθοφόρων έχουν τις έδρες τους σε απομακρυσμένα προάστια μακριά από το κέντρο της Ρώμης, καθώς είναι επικηρυγμένοι από τις παπικές αρχές.

Requiescat in pace, bastardo!

Requiescat in pace, bastardo!

Έτσι λοιπόν ο Ezio κρίνει σκόπιμο να επισκεφτεί το λημέρι των κλεφτών της Ρώμης για μια πρώτη αναγνωριστική κρούση. Φτάνει στο πανδοχείο της περιοχής για να γνωρίσει τον αρχηγό της οργάνωσης. Ξαφνικά εμφανίζεται ο La Volpe, οικείος χαρακτήρας τον οποίο συναντάμε στο AC2, άριστος κατάσκοπος και μέλος του αναγεννησιακού τάγματος των Assassins. Ο Ezio δεν πιστεύει στα μάτια του και αγκαλιάζει τον έμπιστο σύντροφο. Του αναφέρει ότι ψάχνει τους κατάλληλους για την κατάλληλη δουλειά, όταν παρατηρεί τον La Volpe σκυθρωπό. Ο τελευταίος τονίζει ότι η συμμορία του έχει υποφέρει αρκετά από τους Templars και τους Cento Occhi. Ο Ezio τον διακόπτει λέγοντας ότι οι Cento Occhi ανήκουν στο παρελθόν ενώ οι Templars θα έχουν το τέλος που τους αρμόζει. Ο La Volpe τότε χαμογελά λέγοντας ότι δεν είναι οι Templars το μόνο πρόβλημα. Συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι έχει προκληθεί χάσμα από τους προδότες που κατοικοεδρεύουν στη καρδιά της αδελφότητας. Απορημένος με την απάντηση που του δίδεται, ο Ezio ζητά εξηγήσεις για το προδοτικό υπονοούμενο. Με ιδιαίτερη απλότητα ο La Volpe προτρέπει τον Ezio να παρακολουθεί τις κινήσεις του Niccolò de Machiavelli, καθώς τα φαινόμενα απατούν. O La Volpe χορηγεί πάντοτε αξιόπιστες πληροφορίες, αλλά αυτή η συγκεκριμένη αποδεικνύεται υπέρ του δέοντος ακραία για να τη δεχθεί ο Ezio.

Το έτος 1501, ο Ezio συγκεντρώνει πληροφορίες από τον La Volpe και την Claudia για το μέρος στο οποίο κρατείται φυλακισμένη η Caterina Sforza. Πρόκειται για το Castel Sant’ Angelo, ένα οχυρό το οποίο είναι εντός του Βατικανού και φυσική έδρα του Cesare Borgia. Λίγο πριν αναχωρήσει ο Ezio, ο Machiavelli θέτει ως ύψιστη προτεραιότητα την εκτέλεση των Cesare και Rodrigo Borgia, ενώ η διάσωση της Sforza είναι δευτερεύουσας σημασίας για τους Assassins.

Ο Ezio προσεγγίζει το οχυρό από το Ponte Sant’ Angelo, ένα γεφύρι πλησίον του ποταμού Τίβερη και ξεκινά την αναρρίχηση των τειχών του. Δεν εντοπίζει πουθενά όμως τον Rodrigo και τον Cesare Borgia. Αντίθετα, πέφτει πάνω στην Lucrezia Borgia, κόρη του Rodrigo Borgia και αδερφή του Cesare Borgia. O Ezio κρύβεται, παρακολουθώντας παράλληλα την πανέμορφη γυναίκα. Κρυφακούοντας, μαθαίνει για τις διεστραμμένες σαρκικές περιπτύξεις με τον αδερφό της Cesare τις οποίες επιβάλλει ο ίδιος και για την ερωτική σχέση της με τον Piero Rossi, έναν νεαρό και άσημο ηθοποιό της περιόδου, τονίζοντας ότι ο νεαρός κινδυνεύει με θάνατο αν ο αδερφός της μάθει για τον παράνομο δεσμό τους. Η συλλογή πληροφοριών αποκτά περισσότερο νόημα για τον Ezio όταν συνειδητοποιεί ότι η Lucrezia έχει στη κατοχή της τα κλειδιά του κελιού της Caterina Sforza. Απομονώνει την Lucrezia και παίρνει τα κλειδιά, ελευθερώνοντας τη Caterina. Οι δυο τους δραπετεύουν από το Ponte Sant’ Angelo και φρουροί τους καταδιώκουν. Ο Ezio ζητά από την Caterina να βρει ένα άλογο και να τρέξει όσο πιο μακριά γίνεται όσο εκείνος θα αντιμετωπίζει την παπική φρουρά. Πάνω στο γραφικό γεφύρι ξεσπά μια αριθμητικά άνιση μάχη, αλλά o Ezio κερδίζει τον απαραίτητο χρόνο ώστε η Caterina να διαφύγει τον κίνδυνο μια για πάντα. Αποτελειώνει και τον τελευταίο φρουρό και χάνεται μέσα στο ρωμαϊκό πλήθος.

Την επόμενη ημέρα, στο κρησφύγετο των Assassins, ο Ezio συναντά τον La Volpe και ζητά από τον τελευταίο πληροφορίες σχετικά με τη πηγή του πλούτου των Borgias. Με άλλα λόγια, επιθυμεί να μάθει αναλυτικά τη διαδικασία διαχείρισης και συγκέντρωσης των χρηματικών εσόδων της ηγεσίας των Templars. Ο La Volpe ισχυρίζεται ότι οι Borgias έχουν ορίσει τον προσωπικό τους τραπεζίτη υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση των οικονομικών τους, έναν Ισπανό ονόματι Juan Borgia, ανηψιό του Rodrigo Borgia. Το ίδιο απόγευμα στο Rosa in Fiore, ο Ezio λαμβάνει από την Claudia μια σημαντική πληροφορία. Ένας τακτικός πελάτης της επιχείρησης, ο γερουσιαστής Luigi Troche, δέχεται πιέσεις για την καταβολή κάποιων ανεξόφλητων χρεών προς τον Juan Borgia. O Ezio ρωτά την Claudia για το μέρος που βρίσκεται ο Troche. O πολυμήχανος Assassin εντοπίζει τον γερουσιαστή σε έναν ακάλυπτο χώρο περικυκλωμένο από στρατιώτες οι οποίοι απαιτούν την συλλογή των οφειλόμενων χρημάτων. Ο Ezio εκτελεί αστραπιαία τους φρουρούς και ρωτά τον γερουσιαστή για τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσει τον Juan Borgia. Ο έντρομος Luigi Troche αναφέρει ότι η κατάθεση των χρεών του έχει κανονιστεί να γίνει στο Πάνθεον. Εκεί θα τον περιμένει ένας λοχαγός της παπικής φρουράς ο οποίος θα παραλάβει τα χρήματα για να τα μεταφέρει στον Juan Borgia. Ο Ezio συγκεντρώνει το οφειλόμενο ποσό και διατάζει τον Troche να πάρει τα χρήματα και να μεταβεί στο σημείο της συνάντησης.

Au revoir monsieur!

Au revoir monsieur!

O Troche κινείται προς το Πάνθεον. Παράλληλα ο Ezio τον ακολουθεί από τις σκεπές και τελικώς φτάνει στη κορυφή του μεγαλεπήβολου κτίσματος. Ο Troche εισέρχεται στο Πάνθεον και ο αξιωματικός την ώρα που τον πλησιάζει, ο Εzio προσγειώνεται πάνω του, καρφώνοντας το hidden blade στο λαιμό του. Ακολούθως, ντύνεται με τη στολή του νεκρού λοχαγού, παίρνει τα χρήματα από τον γερουσιαστή και συναντά έξω από το ναό δυο στρατιώτες τους οποίους προστάζει να τον οδηγήσουν στον Juan Borgia. Το Campidoglio είναι ένας χώρος στον οποίο η πλούσια αστική τάξη της Ρώμης συμμετέχει στα ευρέως γνωστά διονυσιακά όργια της αρχαίας ελληνικής παράδοσης. Υπό την επίβλεψη του Juan Borgia, πολιτικοί και ιερόδουλες επιδίδονται σε ερωτικές συνευρέσεις, με τη συνοδεία κρασιού, χορού και μουσικής. O Ezio καταφθάνει στην είσοδο του Campidoglio και παραχωρεί το σεντούκι με τα χρήματα στο στρατιώτη που φρουρεί την είσοδο. Ξαφνικά, μια περίπολος φτάνει και ενημερώνει για το φονικό στο Πάνθεον. Αυτομάτως η φρουρά του Campidoglio αναδιοργανώνεται και επιτηρεί στενά κάθε πιθανή σπιθαμή στο χώρο. Ο Ezio προσεγγίζει τις ιερόδουλες του Rosa in Fiore που βρίσκονται εκεί κοντά και τις χρησιμοποιεί ως ανθρώπινη κάλυψη για να οδηγηθεί στον Juan Borgia. Όταν οι παλλακίδες φτάνουν μπροστά στον περιχαρή τραπεζίτη των Templars, ο Ezio πετάγεται ανάμεσά τους καρφώνοντας τη λεπίδα του στη κοιλιακή χώρα του Juan Borgia και ακολούθως ο Assassin ξεφεύγει προτού οι στρατιώτες ξεκινήσουν να ψάχνουν το μέρος..

Την ίδια εποχή, ο Ezio ταξιδεύει προς τους στρατώνες του Bartolomeo D’ Alviani που βρίσκονται έξω από την Ρώμη. Μετά το σύντομο καλωσόρισμα, ο παλαβιάρης Bartolomeo αναφέρει ότι η γυναίκα του Pantasilea αγνοείται, χρίζοντας υπεύθυνο της εξαφάνισής της, τον Octavian De Valois, μέλος των Templars και διοικητή του εγκαταστημένου στη Ρώμη γαλλικού στρατού. Ο Ezio καταστρώνει ένα σχέδιο από το οποίο ωφελούμενες θα είναι και οι δυο πλευρές. Κατευθύνεται προς το στρατόπεδο του Octavian, ξεπαστρεύει μια ολιγομελή γαλλική περίπολο και μισθοφόροι του Alviani μεταμφιέζονται σε Γάλλους στρατιώτες κρατώντας αιχμάλωτο τον Bartolomeo και φτάνουν μπροστά από τη πύλη του στρατοπέδου. Ο Ezio, μεταμφιεσμένος και αυτός με τη σειρά του σε Γάλλο υπολοχαγό, συνοδεύει αλυσοδεμένο τον Bartolomeo στον Valois. Η ενέδρα ολοκληρώνεται όταν οι μεταμφιεσμένοι μισθοφόροι επιτίθενται στους ανυποψίαστους Γάλλους. Ο Valois κάνει κίνηση να σκοτώσει την Pantasilea, αλλά ο Ezio διακόπτει το παραλίγο φονικό πυροβολώντας τον Γάλλο Templar με το hidden gun. Ο Valois, καταδιωκόμενος από τον Ezio, επιχειρεί να ξεφύγει από το στρατόπεδο αλλά τελικά η λεπίδα του Assassin έχει διαφορετική γνώμη. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, οι Templars δέχονται αλλεπάλληλα χτυπήματα από τους Assassins, που αποδιοργανώνουν σημαντικά τα επιχειρησιακά κέντρα τους. Η πλάστιγγα αρχίζει να γέρνει προς τη μεριά των Assassins, αλλά η τυραννική κυριαρχία των Borgia δεν εξαλείφεται ολοσχερώς.

Το animus 2.0 απενεργοποιείται για να μπορέσει ο Desmond να ξεκουραστεί από τις συσσωρευμένες αναμνήσεις που συμπιέζουν το μυαλό του. Αυτός ο τεράστιος όγκος δεδομένων φαντάζει βαρύ φορτίο ακόμα και για τον ίδιο. Αποφασίζουν με τη Lucy να βγουν μια βόλτα για να πάρει λίγο αέρα, όταν ξαφνικά ο Desmond αρχίζει να βλέπει ολογράμματα του Ezio τα οποία τον οδηγούν έξω από το γραφείο του Mario Auditore. Το bleeding effect αρχίζει να φαντάζει μη αναστρέψιμη κατάσταση για τον νεαρό και η Lucy αμέσως καλεί βοήθεια. Έξω από το γραφείο του Mario Auditore, ο Desmond παρότι πνευματικά θολωμένος, βλέπει στον τοίχο μια φωτεινή πυραμίδα χρυσής απόχρωσης, στην οποία διακρίνονται τράι ζεύγη αριθμών 1419, 1420, 1421. Καταφθάνουν στο μέρος ο Shaun και η Lucy και ο Desmond αναφέρει για τους αριθμούς στον Shaun με τον τελευταίο να λέει ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη χρήζει περαιτέρω έρευνας.

Η πιο εμβληματική σκηνή του παιχνιδιού.

Η πιο εμβληματική σκηνή του παιχνιδιού.

Την άνοιξη του 1501, ο La Volpe λέει στον Ezio για τον εραστή της Lucrezia ο οποίος έχει στη κατοχή του κλειδιά για τη μυστική είσοδο του Castel Sant’ Angelo. Συνεχίζει λέγοντας ότι ο Cesare γνωρίζει για την παράνομη σχέση της αδερφής του και σύντομα θα αναθέσει στον Μιcheletto Corella, έναν Ισπανό πράκτορα των Templars, να δολοφονήσει τον Pietro Rossi. Προτού ο Ezio αναχωρήσει, ο La Volpe του τονίζει ότι έχει βάσιμες υποψίες πλέον ότι ο Machiavelli είναι ο προδότης μέσα στην αδελφότητα και προτρέπει τον Ezio να δράσει γρήγορα αλλιώς θα τον σκοτώσει ο ίδιος. O Ezio ανταπαντά λέγοντας ότι χωρίς αποδείξεις μια τέτοια σοβαρή κατηγορία δεν μπορεί να καταστεί βάσιμη και για αυτό το λόγο δεν θα επιτρέψει στην διχόνοια και την καχυποψία να βλάψουν την καρδιά της αδελφότητας. Ο Ezio πιάνει αμέσως δουλειά και εντοπίζει τον Corella την ώρα που κατευθύνεται προς το Κολοσσαίο. Εκείνο το απόγευμα, εντός της μεγάλης ιστορικής ρωμαϊκής αρένας, ο Ezio μαθαίνει για μια θεατρική παράσταση στην οποία λαμβάνει μέρος ο νεαρός ηθοποιός Pietro Rossi. Η θεματολογία της θεατρικής παράστασης αφορά την ιστορική αναπαράσταση της Σταύρωσης του Χριστού και ο Pietro Rossi υποδύεται το ρόλο του Θεανθρώπου, την ώρα που κρέμεται από το σταυρό. Η τέλεια ευκαιρία για ένα δολοφόνο να εκτελέσει τον στόχο του.

O Ezio ξεκινά να σκαρφαλώνει για να φτάσει στην κορυφή του Κολοσσαίου, ώστε να επιτηρεί από ψηλά την παράσταση, ενώ παράλληλα διατάζει πέντε Assassins να μεταμφιεστούν σε Ρωμαίους λεγεωνάριους και να περιμένουν τις οδηγίες του. Ο Ezio, αφότου εντοπίζει τον Pietro πάνω στο σταυρό, κατεβαίνει γρήγορα από τη κορυφή εκτελώντας παράλληλα τέσσερις τοξότες που επιτηρούν την παράσταση. Με τη σειρά του ο ίδιος, φορά μια στολή Ρωμαίου εκατόνταρχου και προσεγγίζει τους μεταμφιεσμένους Assassins. Η παράσταση βρίσκεται στο σημείο όπου ο Ιησούς, όντας εξουθενωμένος από το πόνο του μαρτυρίου του, ζητάει νερό για να ξεδιψάσει. Στο σημείο αυτό, ο κομπάρσος Ρωμαίος λεγεωνάριος βρέχει το σφουγγάρι, το καρφώνει σε μια λόγχη και το ακουμπά στα χείλη του Pietro Rossi για να πιει. Την ίδια στιγμή, ο Ezio με τους πέντε Assassins φτάνουν στο σημείο που τελείται η θεατρική σταύρωση και ανάμεσα από τους διάφορους ηθοποιούς που βρίσκονται γύρω από το σταυρό, αναγνωρίζει τον Micheletto, μεταμφιεσμένο σε κομπάρσο. Ο Ezio κάνει νόημα στους Assassins να τον ακολουθήσουν, πλησιάζουν το σημείο όπου βρίσκεται ο Micheletto και ο Ezio με περίσσια μαεστρία τον μαχαιρώνει στα πλευρά. Καθώς ο Micheletto Corella γονατίζει, ξεσπά σε γέλια. Ο Ezio απορημένος ακούει τον Micheletto να λέει ότι το έργο του ολοκληρώνεται σε λίγο. Το σφουγγάρι στη λόγχη είναι δηλητηριασμένο. Ο Ezio γυρίζει το κεφάλι του προς τον Pietro Rossi βλέποντάς τον να ουρλιάζει από τους πόνους, παρατάει τον ετοιμοθάνατο Templar και πιάνει τον νεαρό ηθοποιό. Άμεσα τον φυγαδεύει μακριά από το χώρο της παράστασης και τον οδηγεί στο πλησιέστερο γιατρό. Όσο ο γιατρός περιποιείται τον ασθενή, ο Ezio παίρνει το κλειδί του Castel Sant’ Angelo που έχει στη κατοχή του ο ηθοποιός.

Τη στιγμή εκείνη, ο Assassin παρατηρεί έναν άντρα να τον παρακολουθεί επίμονα. Ο μυστηριώδης άντρας αποφασίζει να τρέξει και ο Ezio ξεκινά να τον καταδιώκει ώσπου τον προλαβαίνει και τον ακινητοποιεί. Αναγνωρίζει γρήγορα ότι ο άνθρωπος αυτός ήταν παρόντας στη πολιορκία του Monterigionni. Είναι ένας πράκτορας των Templars, ο οποίος κατάφερε να διεισδύσει στη συμμορία κλεφτών του La Volpe. Παραδέχεται ότι κατασκοπεύει για καιρό τους Assassins, οδήγησε τον παπικό στρατό στο Monterigionni και ειδοποίησε τους Borgia να μείνουν μακριά από το Castel Sant’ Angelo την ημέρα που ο Ezio αποπειράθηκε να ελευθερώσει την Caterina Sforza. Πριν προλάβει ο Ezio να μάθει περισσότερα, ο κλέφτης ενεργοποιεί τον μηχανισμό του hidden blade, και η λεπίδα καρφώνεται στο λαιμό του και πεθαίνει ακαριαία. Ο Ezio πρέπει πλέον γρήγορα να προλάβει τον La Volpe προτού δολοφονήσει τον Machiavelli. Πίσω στο λημέρι των Assassins στον Τίβερη, ο Ezio ψάχνει εναγωνίως τον Machiavelli ώσπου τον εντοπίζει στη βιβλιοθήκη. Πίσω από τον Niccolo εμφανίζεται στα κρυφά ο La Volpe ο οποίος ετοιμάζεται να τον μαχαιρώσει. Ο Ezio κάνει αμέσως νόημα στο La Volpe ότι δεν είναι αυτός ο προδότης. Ο La Volpe γνέφει καταφατικά το κεφάλι του, υποχωρεί στις σκιές και εξαφανίζεται. Ο Ezio εξιστορεί στον Machiavelli για το συμβάν στο Κολοσσαίο χωρίς να του αναφέρει τις υποψίες του La Volpe.

Το σημαδεμένο δάχτυλο.

Το σημαδεμένο δάχτυλο.

Το ίδιο βράδυ, o Ezio διατάζει όλους τους Assassins να παρευρεθούν στη αίθουσα τελετής του καταφύγιου. Η αίθουσα γεμίζει με Assassins, με τον Machiavelli να υπενθυμίζει τις αρχές και τα ιδανικά της αδελφότητας. Λίγο πιο δίπλα ο Ezio καλεί την Claudia να ανέβει στο βήμα. Της αναφέρει ότι οι Assassins διακινδυνεύουν τις ζωές τους για χάρη της ανθρωπότητας, πολεμώντας το σκοτάδι. Η οικογένεια τους αντιστέκεται για αιώνες απέναντι στο ζυγό των Templars και τέλος τη ρωτάει αν επιθυμεί και η ίδια να πράξει το ίδιο. Η Claudia δέχεται και ακολούθως ο Ezio ζητά και πιάνει το χέρι της αδερφής του. Ακριβώς δίπλα τους, ο Machiavelli βγάζει μια καυτή τανάλια από τη θράκα μια μικρής εστίας φωτιάς, πιέζοντας ελαφρά το δάχτυλο της Claudia, αφήνοντάς της ένα μικρό σημάδι. Ένας φόρος τιμής για τους Λεβαντίνους Assassins οι οποίοι την περίοδο των Σταυροφοριών, αφαιρούν το συγκεκριμένο δάχτυλο προκειμένου να μην τραυματίζεται κάθε φορά από την εκτινασσόμενη λεπίδα. O Ezio απευθυνόμενος στην αδερφή του, της αναφέρει ότι πλέον είναι μια από αυτούς.

Τότε παίρνει το λόγο ο Machiavelli, κατηγορώντας τον Ezio ότι τελευταία ενεργεί παρορμητικά χωρίς να τον κοιτάει στα μάτια με ειλικρίνεια. Προτού προλάβει ο Ezio να δικαιολογηθεί, ο Niccolo τον διακόπτει χαρακτηρίζοντας τον “Il Mentore”, o Προφήτης στα ιταλικά, αναθέτοντάς του πλέον τα ηνία της αδελφότητας. O Ezio δίχως να αντιδράσει, καλεί τους υπολοίπους Assassins να επαναλάβουν μετά από αυτόν τον όρκο της αδελφότητας: “Όταν οι άλλοι άνθρωποι, ακολουθούν τυφλά την αλήθεια, να θυμάστε, τίποτα δεν είναι αληθινό. Όταν οι άλλοι άνθρωποι, περιορίζονται από την ηθική και το νόμο, να θυμάστε, όλα επιτρέπονται». Λίγη ώρα αργότερα, στην κορυφή του άντρου των Assassins, οι Ezio και Machiavelli παρακολουθούν την Claudia να ολοκληρώνει την τελετή μύησής της με το περίφημο leap of faith, άλμα της πίστης, στον ποταμό Τίβερη. Μετά το πέρας της τελετής, ένας Assassin τους ειδοποιεί ότι ο Cesare Borgia κατευθύνεται προς το Castel Sant’ Angelo. O Ezio ρωτά την άποψη του Machiavelli για την εξέλιξη αυτή. Ο σεβάσμιος Ιταλός φιλόσοφος απαντά ότι φτάνει η ώρα του τέλους. Προτού ο Ezio αναχωρήσει για το φρούριο, ο Machiavelli του αναφέρει ότι κάποτε θα γράψει ένα βιβλίο για τον ίδιο, με τον Ezio να του συνιστά ότι αν το κάνει, ας φροντίσει να είναι μικρό (έμμεση αναφορά στο Il Principe, στα ελληνικά “Ο Ηγεμών”, το σημαντικότερο πολιτικό-φιλοσοφικό σύγγραμμα του Niccolo Machiavelli).

Πίσω στο παρόν, o Desmond αποσυνδέεται από το animus και αποφασίζει να κάνει μια βραδινή βόλτα στο ερημικό Monterigionni. Καθώς βγαίνει έξω από την έπαυλη για να εξασκηθεί στο parkour, το eagle vision ενεργοποιείται, με τον Desmond να κοντοστέκεται. Ξαφνικά το βλέμμα του επικεντρώνεται στο έδαφος το οποίο μένει να κοιτά αποσβολωμένος. Το eagle vision εστιάζει σε φωτεινές κόκκινες πατημασιές ακριβώς έξω από την έπαυλη. Τα φωτεινά ίχνη δείχνουν να σαρώνουν κυκλωτικά τον εξωτερικό χώρο της έπαυλης με ασαφή πορεία και κατεύθυνση. Ο Desmond θεωρεί ότι οι Templars βρίσκονται κοντά, ψάχνοντας στην ευρύτερη περιοχή. Από την άλλη, είναι αδύνατο να έχουν εντοπίσει τους τέσσερις φυγάδες και να μην έχουν κάνει κίνηση να τους συλλάβουν. Προφανώς δεν γνωρίζουν για το μυστικό θάλαμο. Επιστρέφει στο καταφύγιο χωρίς να ενημερώσει κανέναν. Δεν θέλει να προκαλέσει πανικό όταν είναι τόσο κοντά στο να αποκαλυφθεί η τοποθεσία στην οποία ο Ezio κρύβει το apple of eden.

Και τώρα οι δυο τους.

Και τώρα οι δυο τους.

Με όλους τους συμμάχους τους νεκρούς, οι Borgia βρίσκονται ξεκάθαρα σε δυσχερή θέση. Με τη χρήση του κλειδιού του Pietro Rossi, ο Ezio εισέρχεται στο Castel Sant’ Angelo και παρακολουθεί κρυμμένος μια συζήτηση ανάμεσα στον Rodrigo και τον Cesare. O Cesare επιστρέφοντας από την Ισπανία ενημερώνεται από τον πατέρα του ότι όλοι οι πλουτοπαραγωγικοί πόροι τους χάνονται και τα επιχειρησιακά τους κέντρα καταστρέφονται από τους Assassins. Κατηγορεί τον Cesare γι αυτό, καθώς η επίθεση στο Monterigionni έχει ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για τους ίδιους. Ο Cesare αρπάζει από μια πιατέλα ένα μήλο και αφού τρώει μια μπουκιά, απαιτεί από τον πατέρα του να του δώσει το apple of eden για να δώσει ένα τέλος στην όλη κατάσταση.

Ο Rodrigo αρνείται, ενώ παράλληλα η Lucrezia εισβάλει στην αίθουσα φωνάζοντας στον Cesare ότι ο Rodrigo θα τον δηλητηριάσει. Ο Cesare φτύνει το κομμάτι μήλου, εφορμά στον πατέρα του ρίχνοντάς τον στο έδαφος και την ίδια στιγμή του χώνει το μήλο στο στόμα, ζητώντας επίμονα το apple of eden. Δίχως να λάβει απάντηση απευθύνεται στην Lucrezia για την τοποθεσία του apple αλλά εκείνη δεν γνωρίζει τίποτε. Ο Cesare, αποχωρεί φανερά εκνευρισμένος από την αίθουσα. Ο Ezio Auditore τότε εμφανίζεται από τις σκιές και γονατίζει προς την πλευρά που κείτεται το άψυχο πλέον σώμα του Rodrigo Borgia, κλείνοντας μια για πάντα τα μάτια του νεκρού Πάπα. Γιος θανατώνει τον ίδιο του τον πατέρα, η απόλυτη ελληνική τραγωδία, σκέφτεται. Η Lucrezia προδομένη από τον αδερφό της αναφέρει στον Ezio ότι το apple of eden βρίσκεται κρυμμένο στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό. Ο Ezio έχοντας αποσπάσει την σημαντική αυτή πληροφορία, φτάνει πρώτος στον καθεδρικό, βρίσκει το μήλο και δραπετεύει από το Βατικανό.

Μετά από μερικές μέρες, ο Cesare μαζί με ένα στρατιωτικό απόσπασμα, βαδίζει προς την Piazza del Popolo, απαιτώντας από τους Assassins να εμφανιστούν. Οι Assassins καταφθάνουν στην επιβλητική πλατεία Ρώμης, με τον Ezio να κρατάει στο χέρι του το apple of eden. Ο Cesare διατάζει στους στρατιώτες να επιτεθούν, ο Ezio υψώνει το apple of eden και το μυστηριώδες κατασκεύασμα ενεργοποιείται ραντίζοντας με χρυσές ακτινοβολίες το χώρο. Οι στρατιώτες του Cesare πέφτουν στο έδαφος, δείχνοντας ανήμποροι και αδύναμοι, να ανταπεξέλθουν στην απόκοσμη δύναμη που πηγάζει από το χρυσό σφαιρίδιο. O Cesare συλλαμβάνεται από τον Fabio Orsini, τον αξιωματικό και ξάδερφο του Bartolomeo D’ Alviani, φωνάζοντας ότι δεν υπάρχει φυλακή και δεσμά για να τον συγκρατήσουν. Πράγματι, δυο μέρες μετά οι Assassins μαθαίνουν ότι ο Cesare δραπετεύει στην Ισπανία. Ο Ezio προτού κυνηγήσει τον Cesare στην Ισπανία, επισκέπτεται το Κολοσσαίο για να κρύψει το apple και τέλος επιστρέφει στο Monterigionni, αφήνοντας ένα κωδικοποιημένο μήνυμα το οποίο οδηγεί στην μυστική τοποθεσία του apple of eden.

Η δραματική κορύφωση έχει τραγική κατάληξη.

Η δραματική κορύφωση έχει τραγική κατάληξη.

Το 1507, ο Cesare Borgia οδηγεί τις στρατιωτικές δυνάμεις του κουμπάρου του John III De Navarre, στη πολιορκία της ισπανικής πόλης Viana. Ο Εzio προσεγγίζει το πεδίο της μάχης ώσπου πέφτει πάνω στον Cesare Borgia. Ο Ezio επιτίθεται με το hidden blade σπάζοντας ένα κομμάτι της πανοπλίας του Cesare, ωστόσο μια οβίδα από κανόνι πυροβολικού πέφτει με δύναμη στο έδαφος, ρίχνοντας αναίσθητο τον Ezio, με αποτέλεσμα ο Cesare να ξεφύγει. Μερικά λεπτά αργότερα, ο Ezio συνέρχεται και κατευθύνεται προς το κάστρο της Viana όντας σίγουρος ότι εκεί βρίσκεται ο Cesare. Ο Assassin Grand Master σκοτώνει κάθε εναπομείναντα εισβολέα που επιχειρεί να τον αναχαιτίσει. Πάνω σε μια μικρή γέφυρα του κάστρου συναντά τον Cesare αβοήθητο. Του φωνάζει ότι δεν υπάρχει πουθενά να τρέξει για να ξεφύγει. Ο Cesare γυρνά και επιτίθεται με μανία στον Ezio και ο τελευταίος αποκρούει κάθε χτύπημα του σπαθιού του Borgia. Ακολούθως, αφοπλίζει τον Cesare και στη συνέχεια με τρία χτυπήματα του hidden blade καταστρέφει τη άνω θωράκιση της πανοπλίας του Cesare. Το τέταρτο χτύπημα του hidden blade βρίσκει τον Cesare στον λαιμό και ταυτόχρονα τον αρπάζει από τον γιακά κρατώντας τον στην άκρη της γέφυρας. Ο Cesare εκείνη τη στιγμή φωνάζει ότι δεν υπάρχει άνθρωπος ικανός να τον σκοτώσει με τον Ezio να απαντά ότι αυτό θα το εναποθέσει στη μοίρα, αφήνοντας τον Cesare να πέσει στο κενό.

Ο Desmond ξυπνά από τον γενετικό λήθαργο όντας σίγουρος για την μυστική τοποθεσία του apple of eden. Αναφέρει στους τρεις συνοδοιπόρους του ότι η γενετική μνήμη του Ezio δείχνει ξεκάθαρα την μυστική τοποθεσία που βρίσκεται κρυμμένο το apple of eden. Επόμενος προορισμός των τεσσάρων Assassins, το Κολοσσαίο της Ρώμης. Ο Desmond ξεκινά να κινείται ανάμεσα στα ερείπια της αρένας μέχρι τη στιγμή που ανακαλύπτει μια μυστηριώδη κρύπτη. Ακολουθώντας τις υπόγειες σήραγγες και στοές, η πορεία του τον οδηγεί στο εσωτερικό της ξακουστής εκκλησίας Santa Maria Aracoeli, ένα εκκλησιαστικό κτίσμα του 13ου αιώνα αφιερωμένο στην Παρθένο Μαρία. Ο Desmond ξεκλειδώνει γρήγορα την κεντρική θύρα της εκκλησίας για να τον ακολουθήσουν οι υπόλοιποι Assassins. Κάποια στιγμή και μετά από πολύ ψάξιμο, οι τέσσερις σύντροφοι ανακαλύπτουν έναν κρυμμένο βωμό φιλοτεχνημένο με περίεργα σχήματα και σκαλίσματα. Ο Desmond αγγίζει το βωμό και ξαφνικά μηχανισμοί ενεργοποιούνται με το πάτωμα να υποχωρεί σταδιακά προς τα κάτω. Η τεχνητή πλατφόρμα οδηγεί στα έγκατα της εκκλησίας, με την καθολική αρχιτεκτονική να δίνει τη θέση της σε ένα εικαστικό που παραπέμπει στο μυστικιστικό θάλαμο όμοιο με αυτόν που ανακαλύπτει ο Ezio κάτω από το Βατικανό στο τέλος του AC2.

Οι τέσσερις Assassins διαπιστώνουν ότι πρόκειται για έναν από τους έξι μεγάλους ναούς που χτίστηκαν στην περίοδο του First Civilization και καθώς περιπλανιούνται στο εσωτερικό του φτάνουν σε μια κεντρική αίθουσα, χωρισμένη σε κάθετες και οριζόντιες επιφάνειες, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται τοποθετημένο το apple of eden. O Desmond ξεκινά να μετακινείται από επιφάνεια σε επιφάνεια, κάνοντας parkour, ώστε να μπορέσει να φτάσει στο apple. Εκείνη τη στιγμή η οπτασία μιας γυναίκας εμφανίζεται μπροστά του. Οι υπόλοιποι δεν μπορούν να αντιληφθούν την παρουσία της εκτός του Desmond. Το περίεργο γυναικείο ολόγραμμα συστήνεται στον Desmond ως Juno, μια εκ των “those who came before” και μέλος της Capitoline Triad. Του εξιστορεί ότι σε μια ξεχασμένη εποχή, η φυλή της έδωσε απεριόριστες δυνατότητες στους ανθρώπους. Όσφρηση, ακοή, όραση, γεύση, αφή, είναι μόνο πέντε από τις βασικές ανθρώπινες αισθήσεις, όταν η Capitoline Triad κατέχει έξι. Η Juno συνεχίζει λέγοντας ότι η φυλή της προσπάθησε να δώσει στους ανθρώπους το εξ αίματος δικαίωμα στη γνώση, αλλά το ανθρώπινο είδος είναι αυτοκαταστροφικό, δείχνει απροθυμία, άρνηση, καχυποψία, περιορίζεται από ηθικούς φραγμούς και για αυτό η γνώση φράζεται. Η μετρονομική και γαλήνια φωνή της Juno ξαφνικά αλλάζει. Ακούγεται μοχθηρή, απειλητική, απόκοσμη όταν ξεστομίζει τη φράση “έπρεπε να σας αφήσουμε ως είχατε”. Η Juno κλείνει τον μονόλογό της λέγοντας στον Desmond ότι εκείνος θα έρθει, θα το ενεργοποιήσει και μόνο τότε θα καταλάβει ότι πλέον θα είναι αργά. Η ασάφεια σε όλο της το μεγαλείο.

Στα άδυτα της αδελφότητας.

Στα άδυτα της αδελφότητας.

Ο Desmond φτάνει στο υπερυψωμένο κέντρο της αίθουσας και τότε μια μικρή γέφυρα ενώνεται με το σημείο στο οποίο βρίσκεται ο βωμός του apple of eden. O Desmond και οι άλλοι τρεις Assassins πλησιάζουν για να δούνε από κοντά το αστραφτερό χρυσό σφαιρίδιο. O Desmond το παίρνει στα χέρια του και ξαφνικά τυφλώνεται από μια ισχυρή λάμψη, φωνάζοντας ότι δεν μπορεί να κουνηθεί. Οι Shaun, Rebecca και Lucy στέκονται μαρμαρωμένοι δίπλα του. Τους φωνάζει αλλά κανένας τους δεν αντιδρά. Το apple of eden ελέγχει και εν τέλει σταματά το χρόνο. Το ολόγραμμα της μυστηριώδους γυναίκας επανεμφανίζεται εξηγώντας στον Desmond ότι το apple τροφοδοτείται ενεργειακά από το DNA του, ενεργοποιώντας το ολόγραμμά της. Για τελευταία φορά η φωνή της Juno ακούγεται λέγοντας “την 72η μέρα, πριν τη στιγμή της αφύπνισης, εσύ που γεννιέσαι από τα σπλάχνα των εχθρών και τα δικά μας, η αρχή και το τέλος, θα σεβαστείς το κάλεσμα. Η οδύσσεια ξεκινά. Ωστόσο, υπάρχει κάποια που σε συντροφεύει μέχρι την πύλη. Κάποια που δεν βρίσκεται ανάμεσά μας αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή. Ο σταυρός σκοτεινιάζει τον ορίζοντα. Το μονοπάτι πρέπει να ανοίξει”.

Ο Desmond, όντως αδύνατος να ελέγξει το σώμα του, κατευθύνεται υποκινούμενος από την Juno προς την Lucy, καρφώνοντας της το hidden blade στην κοιλιακή χώρα. Οι κόκκινες πατημασιές έξω από την έπαυλη του Monterigionni που βλέπει ο Desmond μέσω του eagle vision δείχνουν παρουσία εχθρού. Η Lucy όλο αυτό το διάστημα είναι κρυφή πράκτορας της Abstergo και τα βράδια στο Monterigionni βγαίνει εκτός έπαυλης για να επικοινωνεί με την Abstergo παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις γενετικές ανακαλύψεις του Desmond και όχι μόνο. Οι δυο τους πέφτουν αναίσθητοι στο έδαφος ενώ η λάμψη του apple χάνεται. Ξαφνικά ο ναός αρχίζει να καταρρέει. Ο Shaun και η Rebecca κουβαλούν τον Desmond αναίσθητο μακριά από την εκκλησία της Santa Maria Aracoeli, αφήνοντας το πτώμα της Lucy στα έγκατα του ναού. Οι δυο Assassins μεταφέρουν σε άγνωστη τοποθεσία τον Desmond. Εκεί τους περιμένουν δυο σύντροφοι της αδελφότητας, ο William Miles, πατέρας του Desmond, και ο Harlan Cunningham, οι οποίοι συνδέουν άμεσα τον Desmond στο animus 2.0. Όταν ο Shaun ρωτά για την κατάσταση του Desmond, ο Harlan Cunningham απαντά ότι το σώμα του βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση. Η συνέχεια στο Assassin's Creed: Revelations.

Εσείς τί γνώμη έχετε για την ιστορία του Assassin's Creed: Brotherhood;

  • Bloodius

    19,99 σαν Deal of the week απο την sony το Ezio collection.Ξερω οτι ειμαι τραγικος που δεν εχω παιξει κανενα AC.Χανω πολλα απο το story αν κανω skip το 1?

    • Constantinos

      Το 1 ειναι μικρο σε διαρκεια, σε 3-4 μερες θα το χεις τελειωσει. Οι μηχανισμοι του σε σχεση με τα sequels ειναι απαρχαιωμενοι ενω το ingame content ειναι ιδιαιτερως φτωχικο. Απο κει και περα, για παιχνιδι του 2007 εχει ομορφα γραφικα ενω η περιοδος της Γ' Σταυροφοριας απεικονιζεται εκπληκτικα. Καλο θα ηταν, να το παιξεις για να μπεις στο κλιμα του lore.

      Αν βαριεσαι Κωστα, δεν τρεχει μια. Τσεκαρε κανα βιντεακι στο YouTube που εξιστορει fast τι συνεβη στο 1 ή διαβασε το αφιερωμα που χω κανει. Στο ΑC II παντως, υπαρχει εισαγωγικο βιντεακι που εξηγει τι παιχτηκε στο 1.

  • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII