alt text

Έχουν περάσει 15 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου Gran Turismo στο ταπεινό τότε PS1 και είναι νωπές ακόμη οι μνήμες από τον ενθουσιασμό και την έκπληξη που είχα νιώσει βλέποντας τα εξωπραγματικά για τότε γραφικά για την εποχή, αλλά και το απίστευτα ρεαλιστικό gameplay. Από τότε οι εποχές έχουν αλλάξει και η σειρά εξελίχθηκε σταδιακά χωρίς ποτέ να ξεχάσει τις ρίζες της, με τα όποια λάθη και εμμονές σε ενοχλητικά στοιχεία. To Gran Turismo 6 έρχεται σε μία εποχή όπου ξεκινάει η μετάβαση στη νέα γενιά συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας και η κυκλοφορία του αποκλειστικά στο PS3 ασφαλώς προκάλεσε (αρνητική) εντύπωση. Η απόφαση αυτή της Sony έχει κάποια λογική. Αφενός δείχνει ότι συνεχίζει να υποστηρίζει το PS3 που έχει τεράστια βάση χρηστών, αφετέρου νομίζω ότι και η ίδια η Polyphony Digital δεν θα έπαιρνε το ρίσκο να μπλέξει στη διαδικασία να φτιάξει παιχνίδι για το λανσάρισμα μίας νέας κονσόλας.

Στα καθέκαστα και ύστερα από αμέτρητες ώρες ενασχόλησης με το Gran Turismo 6, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας διαβεβαιώσω πως το παιχνίδι όχι μόνο είναι λόγος να κρατήσετε “ετοιμοπόλεμο” το PS3 σας, αλλά πιθανότατα αποτελεί το πληρέστερο racing που μπορείτε να βρείτε αυτή τη στιγμή στην αγορά. Πολλοί βλέποντας επιδερμικά τον τίτλο μπορούν να ισχυριστούν ότι είναι μια απλή αναβάθμιση του GT5, καθώς τουλάχιστον στον τεχνικό τομέα υπάρχουν αρκετές ομοιότητες. Αυτό όμως είναι η μισή αλήθεια, καθώς το GT6 εμφανίζεται βελτιωμένο σχεδόν σε όλους τους τομείς, όντας... επικίνδυνα εθιστικό για τους φίλους των racing games.

Από το εισαγωγικό κιόλας βίντεο το GT6 σας βυθίζει στον κόσμο του και δίνει έναν συναισθηματικό τόνο που ταιριάζει γάντι στην επέτειο των 15 χρόνων που γιορτάζει φέτος η μυθική σειρά. Το δεύτερο που θα προσέξετε είναι τα οργανωμένα μενού, μέσα από τα οποία μπορείτε να μεταβαίνετε σε αγώνες, να αγοράζετε αυτοκίνητα από αντιπροσωπείες, να κάνετε σέρβις το αμάξι σας, να βλέπετε τα στατιστικά σας ή να παίζετε διαδυκτιακά. Όλα τα μενού είναι ομαδοποιημένα, ώστε να μπορείτε να βρίσκετε με ευκολία αυτό που θέλετε, ενώ υπάρχουν οδηγίες σε κάθε υπομενού που σας καθοδηγούν σωστά στα πρώτα σας βήματα. Στο παιχνίδι είναι διαθέσιμη και η ελληνική γλώσσα, με αρτιότατη μετάφραση.

Η δράση σε "πρώτο πρόσωπο" είναι εντυπωσιακή.

Η δράση σε "πρώτο πρόσωπο" είναι εντυπωσιακή.

Μέσα από ένα ενιαίο μενού έχετε λοιπόν πρόσβαση σε απλούς αγώνες με αντιπάλους, σε απλούς αγώνες με αντίπαλο το χρόνο, τοπικό multiplayer για να παίζετε στην ίδια κονσόλα με αντίπαλο κάποιο φίλο σας, το ανοιχτό multiplayer για να παίζετε αγώνες με άλλους παίκτες μέσω PSN και φυσικά το βασικό career mode στο οποίο θα περάσετε και τις περισσότερες ώρες. Επίσης στο ίδιο ενιαίο μενού έχετε πρόσβαση στο γκαράζ σας όπου μπορείτε να βλέπετε τα αυτοκίνητα που έχετε στην κατοχή σας, τα στατιστικά σας, τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων απ’ όπου αγοράζετε αυτοκίνητα, αλλά και το συνεργείο όπου μπορείτε να κάνετε μετατροπές και σέρβις, όλα σε μία οθόνη, νοικοκυρεμένα.

Στο career αποκτάτε όσο το δυνατόν περισσότερα και ταχύτερα αυτοκίνητα και σπέρνετε τον τρόμο στους αντιπάλους σας στους αγώνες. Η απόκτηση των αυτοκινήτων πραγματοποιείται εξαργυρώνοντας πόντους που λαμβάνετε κερδίζοντας επιμέρους αγώνες και πρωταθλήματα. Όπως και στα προηγούμενα Gran Turismo, για να μπορείτε να πάρετε μέρος σε διαφορετικά πρωταθλήματα και αγώνες πρέπει πρώτα να πάρετε τα απαραίτητα διπλώματα, που είναι απλές δοκιμασίες που σας εξοικειώνουν με το χειρισμό των αυτοκινήτων του παιχνιδιού. Για κάθε κατηγορία διπλώματος αντιστοιχεί ένας συγκεκριμένος αριθμός αγώνων και πρωταθλημάτων με αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών. Η ποικιλία των αγώνων είναι πραγματικά... εξωπραγματική. Μπορείτε να οδηγήσετε από καρτ μέχρι απλά συμβατικά αυτοκίνητα, από τζιπ μέχρι φόρμουλα 1 και από supercars μέχρι θρυλικές αντίκες του παρελθόντος. Επίσης ποικιλία υπάρχει και στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε αγώνα, καθώς μπορείτε να αγωνιστείτε υπό καταρακτώδη βροχή ή νύχτα κλπ. Σε κάθε αγώνα αντιστοιχούν συγκεκριμένα κριτήρια για τη συμμετοχή σας που αφορούν το είδος των αυτοκινήτων, τα κυβικά τους, και άλλες λεπτομέρειες. Τερματίζοντας στις πρώτες θέσεις σε κάθε αγώνα δεν αποκτάτε μόνο πόντους για να αγοράσετε νέα αυτοκίνητα, αλλά και αστέρια, η συλλογή των οποίων δίνει πρόσβαση σε όλο και περισσότερα διπλώματα και πρωταθλήματα.

Το Good Wood Festival of Speed είναι ωραία προσθήκη που επεκτείνει το επίσημο περιεχόμενο του παιχνιδιού.

Το Good Wood Festival of Speed είναι ωραία προσθήκη που επεκτείνει το επίσημο περιεχόμενο του παιχνιδιού.

Ξεκινάτε με ένα συμβατικό αυτοκίνητο και κερδίζοντας αγώνες αποκτάτε πρόσβαση σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Οι παραμετροποιήσεις μέσα από το συνεργείο είναι ζωτικής σημασίας και μπορείτε αναβαθμίσετε το αμάξι σας σε αρκετούς τομείς, που σας εξηγούν βήμα βήμα το πώς ακριβώς λειτουργεί το κάθετι που προσθέτετε. Ο εθισμός σας αυξάνεται καθώς πολλαπλασιάζονται τα αυτοκίνητα της συλλογής σας και βυθίζεστε περισσότερο στο κόσμο του παιχνιδιού, όπως ακριβώς συνέβαινε και στα προηγούμενα Gran Turismo. Το Gran Turismo 6 περιλαμβάνει περίπου 1200 αυτοκίνητα, αριθμός που σίγουρα προκαλεί ίλιγγο. Η ποιότητα στον σχεδιασμό των μοντέλων ποικίλει, καθώς ιδιαίτερα στα supercars η δουλειά που έχει κάνει η Polyphony είναι εξαιρετική, ενώ αντίθετα τα πιο συμβατικά αυτοκίνητα δεν έχουν ανάλογο επίπεδο λεπτομέρειεας. Όσον αφορά τις πίστες, το παιχνίδι περιέχει 34, αριθμός που ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό τους φίλους της σειράς. Πολλές από τις πίστες επιστρέφουν από προηγούμενα Gran Turismo, αλλά υπάρχουν και νέες όπως το Bathurst. Η ποιότητα των περιβάλλοντων ποικίλει, καθώς πολλές πίστες έχουν εξαιρετικές λεπτομέρειες, ενώ άλλες μοιάζουν απελπιστικά άδειες.

Πέρα από τα εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα και αγώνες, έχετε την ευκαιρία να πάρετε μέρος και σε ξεχωριστές ειδικές διοργανώσεις που ξεκλειδώνονται σταδιακά. Ξεχωρίζει το θρυλικό Goodwood Festival of Speed όπου τρέχετε με αντίπαλο το χρόνο, οδηγώντας από αυτοκίνητα αντίκες μέχρι σύγχρονα τέρατα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αντίθετα, η ειδική διοργάνωση Εξερεύνηση της Σελήνης, όπου οδηγείτε ένα ειδικό όχημα στο... φεγγάρι, αν και πολύ έξυπνη σαν ιδέα, δεν είναι τόσο σωστά υλοποιημένη και η διαστημική σας βόλτα καταντάει γρήγορα κουραστική. Αρκετό ενδιαφέρον έχει η προσθήκη του Vision GT, όπου οι κορυφαίες εταιρείες του πλανήτη, σε συνεργασία με τη Polyphony Digital, παρουσιάζουν πειραματικά αυτοκίνητα που θα είναι διαθέσιμα σταδιακά μέσα από updates. Προς το παρόν υπάρχει ένα πειραματικό μοντέλο της Mercedes, ενώ σύντομα περιμένουμε και νέες προσθήκες. Με update προστέθηκε και η διοργάνωση Red Bull X, όπου ο Sebastian Vettel σας καθοδηγεί με τις συμβουλές του.

Το multiplayer δουλεύει καλά.

Το multiplayer δουλεύει καλά.

Η καμπύλη εκμάθησης του παιχνιδιού είναι ιδιαίτερα ομαλή, αν και βρίσκεστε με ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην κατοχή σας σε συντομότερο χρόνο από ότι στους προγενέστερους τίτλους. Στα αρνητικά του career συμπεριλαμβάνεται η αδυναμία να ψάξετε το αυτοκίνητο που θέλετε με βάση τα επιμέρους στοιχεία του, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεστε να βρείτε αυτοκίνητο που πληροί τις προυποθέσεις για να συμμετάσχει σε κάποιο πρωτάθλημα. Κι αυτό γιατί τα αυτοκίνητα είναι χωρισμένα αποκλειστικά κατά αντιπροσωπείες. Επιπλέον υπάρχουν πολλοί αγώνες όπου συμμετέχουν αυτοκίνητα από συγκεκριμένη χώρα, αλλά για να αποκτήσετε αυτοκίνητο πρέπει να γνωρίζετε από ποια χώρα είναι κάθε αντιπροσωπεία ή να μπείτε σε κάθε μία από αυτές για να δείτε τη χώρα προέλευσης. Τέλος, βρήκα αρκετά ανώφελο το μπόνους σύνδεσης που πολλαπλασιάζει τους πόντους που κερδίζετε από τα αγωνίσματα σε περίπτωση που συνδέεστε καθημερινά. Μία παρόμοια επιβράβευση θα είχε νόημα σε περίπτωση που βγαίνατε για παράδειγμα πρώτοι σε τρεις συνεχόμενους αγώνες ή για κάποιο ρεκόρ και όχι απλά επειδή παίζετε κάθε μέρα το παιχνίδι! Αρνητική εντύπωση προκαλούν και τα microtransactions, όπου με πραγματικά λεφτά μπορείτε να αγοράσετε πόντους παιχνιδιού και να έχετε πρόσβαση σε πανάκριβα αυτοκίνητα.

Το Gran Turismo 6 ως προς το gameplay μάλλον είναι πιο ρεαλιστικό αλλά και πιο διασκεδαστικό από κάθε άλλο τίτλο της κατηγορίας του. Πλέον στρίβετε και παίρνετε τις στροφές πολύ πιο ομαλά από ότι στους προγενέστερους τίτλους, ενώ η σωστή λειτουργία της αγωνιστικής γραμμής το αναδεικνύει σε παιχνίδι κατάλληλο ακόμη και για αρχάριους. Για μία αυθεντική εμπειρία οδήγησης ασφαλώς αξίζει να απενεργοποιήσετε οποιαδήποτε βοήθεια. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στη διαφορετική συμπεριφορά των οχημάτων μετά από διάφορες αναβαθμίσεις και ρυθμίσεις. Πρέπει να πειραματιστείτε για να διαπιστώσετε το βαθμό ρεαλισμού αυτών των αλλαγών και πόσο πολύ θα σας βοηθήσουν να κατακτήσετε την κορυφή. Αντίθετα, αρκετά μακριά από την πραγματικότητα παραμένει το μοντέλο ζημιών, αλλά και τα τρακαρίσματα. Η δράση εντός αγώνα, όπως και στα προηγούμενα GT, επικεντρώνεται κυρίως στην προσπάθεια να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας μέσα στα όρια της πίστας. Κι αυτό γιατί για μία ακόμα φορά η AI των αντίπαλων οδηγών δεν είναι ιδιαίτερα επιθετική και ανταγωνιστική, ειδικά στο πρώτο μισό του παιχνιδιού. Η κατάσταση βελτιώνεται στη συνέχεια, ειδικά στους αγώνες και τα πρωταθλήματα με 12 ή 16 οδηγούς, αλλά και πάλι δεν φτάνει σε επίπεδο να αποτελεί μεγάλη πρόκληση.

Όσον αφορά το multiplayer του Gran Turismo 6, αυτό χωρίζεται σε δύο μέρη. Μπορείτε να αγωνιστείτε απέναντι σε άλλους παίκτες σε προκαθορισμένες πίστες και συγκεκριμένες ρυθμίσεις, να φτιάξετε το δικό σας πρωτάθλημα για να καλέσετε μέχρι 15 ακόμη παίκτες, είτε να ψάξετε για ενδεχόμενα πρωταθλήματα που έχουν διοργανώσει οι φίλοι σας και να πάρετε μέρος. Αν δεν θέλετε να βρεθείτε αντιμέτωποι με άλλους παίκτες μπορείτε να ασχοληθείτε με το έτερο mode, όπου αγωνίζεστε με αντιπαλο το χρόνο και τα ρεκόρ σας συγκρίνονται με τα αντίστοιχα ρεκόρ άλλων παικτών. Μάλιστα μπαίνετε σε μία ενιαία βαθμολογία όπου βλέπετε τη θέση που έχετε σε ολόκληρο τον κόσμο. Το multiplayer είναι εξαιρετικά ομαλό ακόμη και σε αγώνες με αρκετούς αντιπάλους, με ελάχιστο lag, πράγμα που καθιστά την όλη εμπειρία ιδιαίτερα εθιστική.

Στο παιχνίδι σας περιμένουν πάνω από 1200 αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των αγωνιστικών GT3.

Στο παιχνίδι σας περιμένουν πάνω από 1200 αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των αγωνιστικών GT3.

Στον τεχνικό τομέα, τα γραφικά του Gran Turismo 6 παρουσιάζονται βελτιωμένα σε λεπτομέρειες συγκριτικά με τον προκάτοχό του, χωρίς βέβαια να προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση, αφού το PS3 δεν έχει να δώσει κάτι περισσότερο. Σε γενικές γραμμές τα μοντέλα των αυτοκινήτων (ιδιαίτερα των κορυφαίων) είναι καλοσχεδιασμένα, ενώ οι φωτοσκιάσεις και τα εφέ της εναλλαγής μέρας και νύχτας είναι υψηλού επιπέδου. Ειδικά η οδήγηση καθώς σουρουπώνει είναι πραγματική μαγεία, πάντα τηρουμένων των αναλογιών. Το screen tearing είναι λιγότερο ορατό σε σχέση με το GT5, αλλά το aliasing εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα που χαλάει λίγο την εικόνα του παιχνιδιού. Όσον αφορά τα ηχητικά εφέ, το αποτέλεσμα είναι αμφιλεγόμενο. Οι περισσότεροι ήχοι των κινητήρων δεν είναι παρά ενοχλητικά σφυρίγματα που ελάχιστα θυμίζουν τους πραγματικούς. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως σε κάποια supercars, αλλά και στα καρτ όπου η δουλειά είναι υποδειγματική. Εξίσου καλή είναι η δουλειά και στα υπόλοιπα ηχητικά εφέ, όπως το στρύγκλισμα των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο. Τέλος, όσον αφορά την μουσική, τόσο στο μενού όσο και στους αγώνες αποτελείται από ηλεκτρονικά και ροκ ακούσματα τα οποία στο μεγαλύτερο μέρος τους κρίνονται μάλλον αδιάφορα.

Κλείνοντας, μπορεί το Gran Turismo 6 να μην φέρνει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τον προκατοχό του και να εμμένει σε στοιχεία του παρελθόντος, αλλά σε κάθε περίπτωση αποτελεί το πληρέστερο racing της γενιάς που τελειώνει. Το πλούσιο περιέχομενο, τα αμέτρητα εθιστικά πρωταθλήματα και το ομαλότατο multiplayer το καθιστούν μία εξαιρετική επιλογή για τους φίλους της αυτοκίνησης.

  • Βελτιωμένο gameplay
  • Πολλά αυτοκίνητα και πίστες
  • Ρεαλιστικές μετατροπές
  • Πλούσιο σε πρωταθλήματα και ειδικές διοργανώσεις
  • Εθιστικό
  • Ομαλότατο multiplayer
  • Καλή ελληνική μετάφραση
  • Το μοντέλο ζημιών (όπως πάντα)
  • Έλλειψη φίλτρων για την επιλογή αυτοκινήτων
  • Μικρή εξέλιξη στα γραφικά σε σχέση με το Gran Turismo 5
  • Microtransactions
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS3
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Polyphony Digital
ΕΚΔΟΣΗ:Sony
ΔΙΑΘΕΣΗ:Sony Hellas
ΕΙΔΟΣ:Racing
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.gran-turismo.com/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:6/12/2013
PEGI:3
  • forneverarrow

    Sir Daniel ενα τεράστιο respect για το τίμιο και δίκαιο review!!! Έχω ξοδέψει 90 ώρες στο παιχνίδι και συνεχίζω με αμείωτο ρυθμό. Ειναι το καλύτερο racer της γενιάς χωρίς υπερβολή. Το 9 που έδωσες ειναι και για εμένα το πιο ορθό και συμπεριλαμβάνει τα ελάχιστα σφάλματα. Ωστόσο, τα bonus στα χρήματα αν συνδέεσαι καθημερινά ειναι αναγκαίος μηχανισμός, ειδικά αν παίζεις πολύ. Μερικά αυτοκίνητα ειναι τόσο ακριβά (αλλα αναγκαία) που χωρίς μπόνους θες βδομάδες συνεχόμενου gaming για να τα αποκτήσεις.

    • http://www.game20.gr Sir Daniel

      Euxaristo gia ta kala sou logia.Oi bonus pontoi ontos xreiazontai alla tha protimousa na ta edinan gia kapoio diaforetiko logo pou na se epivraveuan gia tis epitixies entos pistas. Sorry gia ta greeklish alla grafo apo kinito

  • http://οι Φωτης

    Το πιο πλήρες racer που υπαρχει σε αυτήν την γενια θα συμφωνήσω αλλα όχι το καλυτερο γενικα..σίγουρα ειναι το πιο εθιστικο λόγο του εξωπραγματικού περιεχομένου σε mode πίστες ,αυτοκινήτων κ.τ.λ.Κ ο χειρισμός ειναι φοβερός αλλα εχει δυο αγκάθια που για μενα δεν το κάνει το καλυτερο όπως κ το Forza 5 για άλλους λόγους βεβαια..Στο Forza 5 σίγουρα θα κοπούν πόντοι λόγο του μικρού περιεχομένου κ για τις μικρό συναλλαγές..Στο gran turismo 6 το AI που ειναι ρομποτικο κ το damage ειδικα για μενα του ρίχνουν την ποιότητα αρκετα..Πολλή απλα ειναι σαν να παίζεις ποδοσφαιρακι χωρις τάκλιν..

    • forneverarrow

      Για την κακή A.I. δεν διαφωνώ, αλλά και πάλι σηκώνει συζήτηση. Είναι μια A.I. που βασίζεται σε δύο βασικές παραμέτρους (μιλώ εκ πείρας): 1) Στο ότι οι 3 πρώτοι αντίπαλοι έχουν τα καλύτερα δυνατά οχήματα για τον δεδομένο αγώνα και μάλιστα ο πρώτος το έχει και tuned μέχρι εκεί που πάει (από άποψη B.A.). Έτσι, χρειάζεσαι κάτι παραπάνω από ένα γρήγορο όχημα για να τον περάσεις, ειδικά σε πίστες με ευθείες. 2) Το γεγονός ότι ξεκινάς πάντα στις δυο τελευταίες θέσεις. Αυτό το έχω κατακρίνει από τότε που καταργήθηκε το qualify στα GT, που σου έδινε τη δυνατότητα να διεκδικήσεις μια καλύτερη θέση εκκίνησης και παράλληλα έδινε και ένα longevity παραπάνω. Όταν λοιπόν ξεκινάς τελευταίος σε μια διοργάνωση με 16 αντιπάλους, που ο χειρότερος έχει ένα όχημα αντίστοιχο με το δικό σου, σίγουρα η δυσκολία εκτοξεύεται. Έτσι, από άποψη πρόκλησης δεν υπάρχει αντίστοιχο racer εκεί έξω που να μπορεί να συναγωνιστεί το GT6 (και να μην πω για τα times στα events που είναι εξωπραγματικά για gold). Ωστόσο, το λάθος της A.I. είναι ότι όλοι οι αντίπαλοι έχουν μια και μόνο ρουτίνα. Και για να πειστώ έκανα διάφορα tests: Σε ένα πρωτάθλημα στην iA κατηγορία, είχα πάντα ένα συγκεκριμένο grid στο τέλος κάθε αγώνα και αυτό δεν άλλαζε ο σκόσμος να γύριζε ανάποδα! Σε μια στροφή στη Monza έδωσα μια στον πρώτο από πίσω με 330km και τον έστειλα να κάνει σβούρες στο χώρτο για αρκετή ώρα και έφτασε στη 10η θέση, ενώ έμεναν 2 γύροι. Όταν τερμάτησα ήταν πάλι 2ος!!!!! Άρα όποιο πρόλβημα εντοπίζεται καθαρά εκεί. Όχι όμως ότι αυτό μπορεί να το καταστήσει εύκολο όπως τα προηγούμενα GT.

      Όσο για το damage. Σίγουρα έχουμε συνηθήσει στα arcade racers να γίνεται το αυτοκίνητο για πέταμα μετά από μια σύγκρουση. Και κάνω μια απλή ερώτηση σε όσους ασχολούνται με το GT: Αν, με δεδομένη την παραπάνω A.I. και τα γνωστά mechanics του GT6 είχαμε πραγματική ζημιά, τι ελπίδα είχες να τερματήσεις σε championships από το iB και πάνω?? Εδώ δεν μιλάμε για τα ψευτοflashback των Forza και Grid, αλλά για αληθινό χειρισμό που δεν συγχωρεί λάθη. Άρα, για εμένα, η απουσία του Damage είναι σκόπιμη και αναγκαία για να διατηρηθεί το gameplay σε γηινα επίπεδα.

      • joe

        Παιζω ολη την σειρα GT και διαφωνω σε πολλα κατα την γνωμη μου.
        ενα καλο damage ισχυει για εμας αλλα και τους αντιπαλους οποτε ...
        παθαινουν και αυτοι βλαβες...μετα απο συγκρουσεις.
        θεωρω το 6 πολυ μικροτερο μιας και μετα απο 46 ωρες ειμαι στο 91% και εχω περιπου 60
        αυτοκινητα.Πως θα μαζεψω χρηματα,παιζοντας το ιδιο και το ιδιο ?
        ΤΟ κομματι που απολαυσα περισσοτερο ηταν το S επειδη εκει ειχε ποινες,
        δεν μπορεις να πας με 300kmκαι να πεφτεις πανω σε αντιπαλο να φρεναρεις.
        το nascar με ξενερωσε,οι αντιπαλοι σε ακουμπουν στο πισω μερος και xανεις τον ελεγχο,αλλα αν τους ακουμπισεις εσυ τα δικα τους δεν ξεκολλανε με τιποτα.
        αυτα τα βρισκω χαμηλου επιπεδου τεχνικες να να ανεβει η δυσκολια αλλα οχι ρεαλιστικα.
        Αλλα το αλλο παλι ?
        Στο S αγωνες αποστολης nurburgring με gt40 το αντιπαλο αυτοκινητο σε κuνηγαει με σβυστα τα φωτα και τα αναβει οταν ειναι να σε περασει (stealth) κολπα μιας και η νοημοσυνη ειναι χαμηλη.
        αν σε περασει επιβραδύνει να σου κλεισει τον δρομο και αν το ακουμπησεις κοπηκες.
        αν εισαι μπροστα και φρεναρεις σε στροφη πεφτει πανω σου και παλι κοπηκες.
        Mε αυτα και και με αυτα με ξενερωνει και δεν το απολαμβανω οπως πρεπει.
        επειδη εχω παιξει και ολη την σειρα forza εκτος του 5 εχω να πω οτι στον τομεα επαφες-συγκρουσεις-το forza δινει ρεστα σε σχεση με το GT.
        A.....ανακαλυψα οτι το αορατο τοιχος που ειχαν καποιες πιστες οπως top gear στο 5 επιτελους εφυγε και τωρα μπορεις να βγεις πραγματικα εκτος πιστας.(επιτελους γιατι μου θυμιζε v rally2)

  • NitroStreet

    Το μόνο που χρειάζεται το GT είναι γραφικά.

  • http://οι Φωτης

    Το flashback κ γω δεν το γουστάρω αν κ το Forza 2 δεν το είχε το 4 κ το 5 τουλάχιστον ,μπορείς αν θέλεις να το βγάλεις τελείως..Δεν το χρησιμοποιώ αλλα πιστεύω το έβαλαν οταν φτάσεις σε πολυ προχωρημένα επίπεδα κ εχεις να κανεις με παρα πολλούς γύρους 10 κ βάλε αν θέλεις να το πατησεις..Εγω θέλω στο gran 7 να εχει damage για να παει η σειρα πιο μπροστα όπως κ το Forza 6 να εχει την ποσότητα του gran κ τους αγώνες με χώμα νύχτα κ.τ.λ. για να παει κ αυτο μπροστα η μαλλον να αγγίξουν το τέλειο..Παντος για το Forza 5 λενε οτι ο χειρισμός ειναι πιο sim απο ποτε με βάρος στα αμάξια κ οι σκανδαλες του νέου χειριστηριου να σε κάνουν να μην το αφήνεις κ οτι πως τόσα χρονια παίζαμε χωρις αυτήν την τεχνολογια..τέλος παντον με αυτόν το τροπο..Απο τότε που έπαιζα Forza με εχει καλομάθει κ να θέλω damage..Κάποιοι στο gran turismo έχουν συνηθίσει να παίζουν χωρις αυτο..Αλλα περα απο τον οπτικο τομέα Εγω Θελω κ μια στρατηγική οταν εχει επιπτώσεις στο gameplay το damage..Σε αυτο με καλύπτει περισσότερο το Forza κ θέλω τόσο πολυ να παίξω το 5 που κ οπτικα ειναι next gen για launch τίτλο..Παντος κ το gran turismo 7 περιμένω να ειναι καμμενο κ το ps4 να παει την σειρα ακόμα πιο ψηλά..Οπως κ το Forza 6 που περιμένω πολλα περισσότερα..Αλλα μέχρι τότε;

  • forneverarrow

    Επειδή από τότε που άλλαξα σκληρό στο PS3 δεν το είχα βάλει, είπα να πάω ένα new game... Δεν θα αναιρέσω τίποτα από τις απόψεις μου, μόνο θα προσθέσω ένα αρνητικό που αν το δω και στο GT 7 (όταν με το καλό...) θα το πουλήσω την ίδια ώρα τέλος η σειρά για εμένα!! Δεν είναι άλλο από την αηδία με τον τίτλο updates... ΕΛΕΟΣ!!! Έχει 9 updates, το μικρότερο 200mb και τα άλλα 8 στο 1GB και πάνω. Με τη 12αρα σύνδεση που έχω έφαγα κάτι παραπάνω από 4 ώρες για να παίξω! Για όνομα δηλαδή! Είπαμε να βάζεις προσθήκες στο παιχνίδι, αλλά αυτό το πράγμα δείχνει ότι όταν το πήρα day 1, ήταν ένας τίτλος στο 60% ολοκλήρωσης, μια beta δηλαδή... Αλλά καλά να μας κάνουν...