DmC Devil May Cry Review

, Κυριακή 20 Ιανουάριος 2013 0  

Όταν πριν δύο χρόνια ανακοινώθηκε το νέο Devil May Cry, οι φανατικοί οπαδοί της σειράς ανά τον κόσμο ξεσηκώθηκαν, κάνοντας λόγο για ανεκδιήγητη αλλαγή του Dante και εκφράζοντας τη σιγουριά τους για το πόσο χάλια θα είναι το παιχνίδι... Η Ninja Theory τους διαψεύδει, προσφέροντας μία από τις καλύτερες εμπειρίες hack’n’slash που έχουμε απολαύσει μέχρι σήμερα. Το DmC Devil May Cry είναι μία κατηγορία από μόνο του, με καταπληκτική ιστορία, φανταστικά γραφικά και έναν Dante πιο badass από ποτέ, παρά το... φλώρικο κούρεμά του.

Όλα ξεκινούν στη Limbo City, μία πόλη που ελέγχεται πλήρως από δαίμονες που έχουν ρίξει σε πλήρη λήθαργο τον ανθρώπινο πληθυσμό. Το «αφεντικό» της πόλης ονομάζεται Mundus και είναι ένας από τους αρχαιότερους δαίμονες στην ιστορία, υπεύθυνος για το θάνατο και την φυλάκιση της μητέρας και του πατέρα του Dante αντίστοιχα. Ο Dante, από την άλλη, ζει καθημερινά τον δικό του εφιάλτη, με τους δαίμονες να τον στοιχειώνουν σε ένα καθημερινό παιχνίδι επιβίωσης, μην έχοντας κάποιο στοιχείο για το ποιος πραγματικά είναι και από πού προέρχεται. Στον αντίποδα, η οργάνωση The Order, της οποίας επικεφαλής είναι ο αδερφός του Dante, Vergil, προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια στους ανθρώπους και να βάλει τέλος στο καθεστώς του Mundus. Η Kat, μέλος της οργάνωσης, βοηθάει τον Dante να ξεφύγει από τους δαίμονες, με απώτερο σκοπό να τον πάρει με το μέρος της. Όταν τα αδέρφια επιτέλους συναντιούνται, ο Vergil αποκαλύπτει όλη την αλήθεια για το παρελθόν τους, και τότε οι δύο μοναδικοί άγγελοι από μητέρα και δαίμονες από πατέρα ενώνουν της δυνάμεις τους.

Η ιστορία κάνει συνεχείς εναλλαγές μεταξύ παρελθόντος και παρόντος, όπως επίσης και στο σκηνικό της πόλης. Σίγουρα είναι, αν όχι η καλύτερη, η πιο ουσιώδης ιστορία σε παιχνίδι της σειράς, καθώς παρέχει βασικές και άγνωστες μέχρι σήμερα πληροφορίες για τους γονείς του Dante αλλά και το πώς ο Vergil έφτασε στο σημείο που είδαμε στο Devil May Cry 3. Η όλη πλοκή είναι απλά σωστή, τοποθετημένη έτσι ώστε να δίνει νέες πληροφορίες για τους χαρακτήρες αλλά ταυτόχρονα να μην επηρεάζει το μέχρι σήμερα γνωστό cannon. Το αρνητικό είναι πως όλα μοιάζουν κάπως «βεβιασμένα», με ένα on-script δέσιμο των χαρακτήρων, χωρίς ουσιαστικά να μας δείχνει πολλά πράγματα που το δικαιολογούν, εκτός βέβαια από την ήδη υπάρχουσα συγγένεια.

Ένας από τους αρχαιότερους δαίμονες και ο παρουσιαστής του δελτίου ειδήσεων της πόλης. Μα να ναι φτυστός ο Αιμίλιος Λιάτσος;

Το DmC χωρίζεται σε δύο διαστάσεις: στην πόλη που όλοι βλέπουν, τη Limbo City, και στην πιο «δαιμονική» της μορφή, Limbo σκέτο, όπου ο Mundus μπορεί εύκολα να διαστρεβλώνει την πραγματικότητα όπως αυτός θέλει. Στη Limbo περνάτε την μεγαλύτερη διάρκεια της περιπέτειας σας, παλεύοντας με ορδές εχθρών αλλά και με την ίδια την πόλη. Ο Dante έχει στη διάθεσή του αρχικά το γνωστό σπαθί Rebellion και τα όπλα Ebony και Ivory. Στη συνέχεια το ξίφος του αποκτά την ικανότητα να μεταλλάσσεται σε δύο αγγελικά και δύο δαιμονικά όπλα, τα πρώτα για πολλαπλούς στόχους αλλά με μικρότερο damage και τα δεύτερα για έναν μόνο στόχο με πολύ περισσότερο damage. Επίσης, στο οπλοστάσιο του αργότερα προστίθενται μία καραμπίνα και ένας εκτοξευτής χειροβομβίδων, οι οποίες κολλάνε στο στόχο και εκρήγνυνται με το ανάλογο κουμπί. Κάθε όπλο δέχεται αναβαθμίσεις με νέα combo με μεγαλύτερη διάρκεια ή damage, μέσω upgrade points, τα οποία συλλέγονται ανάλογα με τη βαθμολογία ολοκλήρωσης της κάθε πίστας. Μία ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι η παροχή training mode, το οποίο διαδραματίζεται σε ένα λευκό περιβάλλον με έναν αντίπαλο σάκο του μπόξ, όπου μπορείτε να μάθετε το κάθε νέο combo πριν ή αφότου το ξεκλειδώσετε.

Το όλο σύστημα μάχης βασίζεται κυρίως στο συνεχές πάτημα κουμπιών, με τα όπλα να εναλλάσσονται και να συνδυάζονται απίστευτα καλά, ενώ προσπαθεί να σας ώθησει κυρίως σε εναέριες μάχες. Με κάθε combo το σύστημα σας επιβραβεύει με το ανάλογο style rank (Dirty, Cruel, Brutal, Anarchic, Savage, SSadistic, SSSensational), ενώ απαιτείται και σωστή εναλλαγή των όπλων για μεγαλύτερη βαθμολογία. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε το Devil Trigger (δεν παρέχεται από το ξεκίνημα), το οποίο εξαπολύει τους αντιπάλους σας στον αέρα σε αργή κίνηση και στην διάρκειά του κάθε χτύπημα προκαλεί πολύ μεγαλύτερη ζημιά. Το κύριο αρνητικό είναι η έλλειψη επιλογής για κλείδωμα του στόχου, με το αυτόματο lock-on να κάνει ναι μεν καλά τη δουλειά του, αλλά υπάρχουν φορές που στοχεύει σε τελείως άκυρο εχθρό από αυτόν που επιθυμείτε, αναγκάζοντας την κίνηση παίκτη και κάμερας προς την αντίστοιχη πλευρά.

Τα συνεχόμενα combo και η σωστή εναλλαγή μεταξύ των διαθέσιμων όπλων είναι το κλειδί της επιτυχίας.

Οι αρχικές επιλογές δυσκολίας είναι μόνο τρεις -εύκολο, μέτριο και «δύσκολο»- αν και ειδικά οι ειδικευμένοι με τη σειρά παίκτες δεν πρόκειται να συναντήσουν καμμία πραγματική δυσκολία. Οι ορδές των αντιπάλων είναι περιορισμένες, με τις κινήσεις τους προβλέψιμες. Κάθε εχθρός έχει διαφορετικές ικανότητες και αδυναμίες, καλώντας σας για την χρήση του ανάλογου όπλου. Επίσης, πριν από κάθε επίθεση υπάρχει η ανάλογη ηχητική ή οπτική προειδοποίηση, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τα πράγματα. Την ίδια απλότητα -αν όχι περισσότερη- συναντάτε και στους αρχηγούς, ενώ ακόμα και στις τελευταίες πίστες τα πράγματα δε φαίνονται να αλλάζουν. Όμως, για όσους θέλουν πραγματική πρόκληση, υπάρχουν τέσσερα ακόμα επίπεδα δυσκολίας που μπορείτε να ξεκλειδώσετε -Son of Sparda, Dante Must Die, Heaven or Hell, Hell and Hell- τα οποία δεν αστειεύονται καθόλου, με δυσκολότερους και περισσότερους αντιπάλους επί της οθόνης, μικρότερο damage από πλευράς Dante και μεγαλύτερο από πλευράς αντιπάλων. Ειδικά το mode Hell or Hell, με το game over μετά από μόλις ένα hit, μπορεί να σας καθηλώσει για μέρες.

Η όλη εμπειρία εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο με την γραμμικό μεν, αλλά αρκετή εξερεύνηση. Κάθε πίστα του Limbo κρύβει πολλά και διάφορα, όπως παγιδευμένες ψυχές και κλειδιά για έξτρα αποστολές, τα οποία χρειάζονται αρκετές ώρες για να συλλεχθούν. Επιπλέον, κάθε επιπρόσθετη αποστολή είναι μοναδική και προσβάσιμη από συγκεκριμένες, κρυφές τοποθεσίες στο χάρτη του κάθε επιπέδου. Ακόμα, ο κόσμος του Limbo από μόνος του είναι περίπλοκος και πρέπει να χρησιμοποιείτε σωστά τις αγγελικές και δαιμονικές δυνάμεις του χαρακτήρα για να συνεχίσετε, κάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μία μορφή συνεχόμενων γρίφων.

Συνολικά, την πρώτη σας φορά θα ολοκληρώσετε το παιχνίδι σε λίγο λιγότερο από 10 ώρες, στο δυσκολότερο από τα τρία αρχικά διαθέσιμα επίπεδα, μαζί με τις cutscenes. Όμως, αν θέλετε να ολοκληρώσετε στο 100% όλα τα upgrades, τα κρυμμένα επίπεδα, να συλλέξετε τα διάσπαρτα «καλούδια» και να καταφέρετε τέλεια βαθμολογία (SSSensational) σε όλα τα επίπεδα δυσκολίας σε όλες τις πίστες, τότε ετοιμαστείτε να αφιερώσετε πολλές περισσότερες ώρες παιχνιδιού και πολλά κουτιά... λεξοτανίλ. Επίσης, τα online leaderboards με την αναλυτική βαθμολογία των φίλων σας, ανεβάζουν ακόμα περισσότερο τον πήχη, προσφέροντας μία έμμεση και ταυτόχρονα ουσιώδη μορφή ανταγωνισμού.

Κρυμμένες ψυχές βρίσκονται διάσπαρτες στα επίπεδα, προσφέροντας επιπλέον upgrade points αν καταφέρετε να τις ελευθερώσετε.

Στα γραφικά τώρα, το DmC Devil May Cry είναι μία εμπειρία που πρέπει να τη δείτε για να την πιστέψετε. Ο κόσμος του Limbo και ο τρόπος που ζωντανεύει μπροστά στα μάτια σας είναι απλά μοναδικός, ενώ κάθε επίπεδο, αν και στην ίδια πόλη, μοιάζει σαν να είναι τελείως ανεξάρτητο από το άλλο. Επιπλέον, κάποια επίπεδα μπορούν απλά να σας τρελάνουν, προσφέροντας μία τρελή οπτική πανδαισία επί της οθόνης (δεν αναφέρω κάτι περισσότερο λόγω spoiler). Τα μοντέλα των χαρακτήρων και τα animations από τη μεριά τους είναι απλά άριστα, ενώ σταθερά παραμένουν τα καρέ σε όλη τη διάρκεια της εμπειρίας, τουλάχιστον στο Xbox 360. Το μοναδικό πρόβλημα είναι κάποια σπάνια προβλήματα στην κάμερα, αλλά δεν είναι κάτι που συναντάτε συχνά ή χαλάει την εμπειρία σας.

Ο ηχητικός τομέας είναι επίσης απολαυστικός. Ακόμα και αν δεν είστε φαν της τέκνο ή της νέας ροκ μουσικής, το soundtrack συνδυάζεται άψογα με ότι γίνεται επί της οθόνης, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Οι φωνές των χαρακτήρων κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, αν και σε μερικά σημεία οι «γελοίοι» διάλογοι ίσως δεν αρέσουν σε όλους. Βέβαια, οι τέτοιου είδους διάλογοι δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για Devil May Cry, αλλά για όσους έρχονται σε πρώτη επαφή με τη σειρά, σίγουρα θα τους κακοφανούν.

Η Kat σας βοηθάει σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας. Προφανώς είδε κάτι που την έκανε να θέλει να βοηθήσει…

Συνοψίζοντας, με το DmC ο Dante επιστρέφει καλύτερος από ποτέ, ακόμα κι αν άλλαξε το μαλλί του. Το παιχνίδι έχει ενδιαφέρουσα και ουσιαστική ιστορία που επικεντρώνεται στους χαρακτήρες, «ζωντανά» περιβάλλοντα, αρκετά extras, φοβερό οπτικοακουστικό τομέα, online leaderboards και τρελό button mashing (στα δύσκολα επίπεδα), στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. H Ninja Theory δείχνει σεβασμό σε αυτή την πολυαγαπημένη σειρά και ταυτόχρονα δίνει τον καλύτερο εαυτό της στο σημαντικότερο project που έχει αναλάβει μέχρι τώρα, δικαιώνοντας στο έπακρο την επιλογή της Capcom. Το μεγαλύτερο αρνητικό για μένα είναι ότι το DmC αφήνει μία πικρή γεύση «λίγου», όχι λόγω μικρής διάρκειας, αλλά γιατί η ιστορία και ειδικά το απίστευτο τέλος σας κάνει να θέλετε κι άλλο.

+ Γραφικά και ήχος
+ Ουσιώδης ιστορία
+ Τρελό gameplay με άπειρα combos
+ Αρκετά όπλα και αναβαθμίσεις
+ Online leaderboards
+ Άπειρες ώρες για την ολοκλήρωση του τίτλου στο 100%...

- ...όμως την πρώτη φορά που θα το ολοκληρώσετε θα σας φανεί πολύ εύκολο
- Λίγες και προβλέψιμες μάχες με αφεντικά
- Μικροπροβλήματα στην κάμερα

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.5

Πλατφόρμα: Xbox 360 (review), PS3, PC
Ανάπτυξη: Ninja Theory
Έκδοση: Capcom
Διάθεση: CD Media
Είδος: Hack'n'slash
Παίκτες: Singleplayer
Επίσημο Site: http://www.devilmaycry.com/index.php
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 15/1/2013
PEGI: 16

  • GOGOS

    Η Ninja Theory ειναι ενα απο τα πιο ταλαντουχα studio στον χωρο του gaming.. Ειμαι σιγουρος οτι εφτιαξε ενα εξαιρετικο παιχνιδι καταφερνωντας να φτιαξει κορυφαια ατμοσφαιρα κανωντας τον παικτη να νιωθει οτι ζει "μεταξυ ονειρου και πραγματικοτητας".. Το παιχνιδι θα τσιμπηθει με την πρωτη ευκαιρια..

  • Julian

    Ειδα μονο βαθμολογια και τα + - και μετα θα διαβασω το κειμενο. Χαιρομαι που σου αρεσε leo και απλα να πω την αποψη μου για τα bosses οτι γενικα τα κλασσικα boss fights οπως τα γνωριζαμε ειναι ισως καπως παρωχημενη σαν ιδεα. Γενικα χρειαζονται ανανεωση γιατι εχει προσωρησει το gameplay και αυτα μενουν στασιμα. Τεσπα διαβασμα και περαιτερω σχολια αργοτερα

  • Giannis Giapitzakis

    Δεν ξέρω αν του αξίζει 8,5. Βασικά είναι τόσο εύκολο που δεν το ευχαριστιέσε.

    Κοίτα, το σύστημα μάχης είναι πολύ καλό και μόλις του πάρεις τον αέρα μπορείς να συνδιάσεις όλες τις κινήσεις που έχεις ξεκλειδωσει σε κόμπο. Είναι πολύ εντυπωσιακό και διασκεδαστικό. Βασικά βρήκα πολλές ομοιότητες με την Βαυονεττα χωρίς αυτό να είναι κακό.
    Μέχρι εκεί όμως. Το παιχνίδι προσπαθεί να σε καλοπιάσει με τα γραφικά χωρίς ποτε το γαμεπλευ να πρωσπαθεί για το κάτι παραπάνω.
    Επίσης τα Cut scenes είναι πάρα πολλά, εμφανίζονται κάθε λίγα λεπτά και διακόπτουν την ροή. Για hack slash είναι σοβαρό λάθος.
    Θα προτιμούσα να βασιζόταν περισσότερο στην εξερεύνηση και στις μάχες όπως το original παρά στην γραμμικότητα. Για μένα 6,5 είναι δίκαιος βαθμός.

  • anonymous

    Παιχνιδάρα!!!

  • gerasimos

    Its on my list..

  • Bill B.

    Κομπλέ το review! Μπράβο!!
    Αν και μετά από αυτό το κείμενο κάποιοι δεν αλλάξουν γνώμη, και συνεχίσουν να ασχολούνται με...τρίχες (άσπρες, μαύρες) ε τι να πω...Αυτοί χάνουν!!!

    Μόλις τελειώσω το Sleeping Dogs, θα το τσιμπήσω...Σε 5 μέρες, τα λέμε στο PC χαχα...

  • Julian

    Διαβασα το review. Ευχαριστημενος μενω απο την ιστορια που εχει κατι να πει απο τα γραφικα και την αισθητικη. Αυτο που καταλαβα μαλλον ειναι οτι το παιχνιδι ειναι ευκολο (που λυνεται αν το ξεκινησω στο πιο δυσκολο). Γενικα ενω τα παλια DMC ηταν τρελο ξυλο και λιγα βιντεο κλπ αυτο φαινεται καπως διαφορετικο σε υφος. Δηλαδη με καλο εντυπωσιακο και διασκεδαστικο ξυλο, χωρις να υπαρχει κατι που θα παει μπροστα το ειδος, αλλα εχει και παραπανω ουσια στην ιστορια. Οπως και να εχει εγω υποστηριζω την προσπαθεια. Θα μου λειψουν τα παλια (ειδικα το 1) αλλα και αυτο πρεπει να ειναι καλο παιχνιδι που στεκεται μονο του. Πολυ καλοδεχουμενη η εξερευνιση (φαινοταν εστω και λιγο απο το demo οτι μπορεις να πας σε μερη γενικοτερα), την αποψη μου για τα αφεντικα την ειπα πριν. Αγορα αλλα να πεσει η τιμη δεν ειναι απο τα παιχνιδια που θα το παρω στα 40-50 ευρω δηλαδη. Οταν παει στα 30 ασυζητητι ομως

    Επισης αν η ιστορια ηταν τοσο καλη και με τρελο τελος γιατι να μην δουμε και αλλο DMC σε αυτο το υφος; 😀

  • Giannis Giapitzakis

    Για να ξεκλειδώσεις ένα αξιοπρεπες επ'ιπεδο δυσκολίας πρέπει να το τερματισεις μια φορά. Απο τα τρια αρχικά επίπεδα, ακόμα και το δύσκολο μοιάζει περίπατος, οπότε το πραγματικό παιχνίδι ξεκινά απο το δεύτερο walkthrough.

  • Julian

    Ελα ρε τοσο πολυ; Καλα μην νομιζεις οτι ειμαι κανας πολυ σκληροπυρηνικος τυπος.. Απλα θελω κρισιμα σημεια να προσπαθησω λιγο για να τα βγαλω μην πινω και φραπεδουμπα με το ενα χερι

  • GOGOS

    Χα χα!! Σωστος!! Μερικα παιχνιδια που γουσταρω πολυ θελω να τα τερματισω στην μεγιστη δυσκολια!! Στο resistance 3 τα καταφερα, στο witcher 2 παλι μεχρι hard και αυτο με πολυ υπομονη και Lexotanil για τα νευρα.. Δεν μπορω να φανταστω οτι υπαρχει ανθρωπος που τερματισε το dark mode.. Θα πρεπει να εχεις κανεναν μαθηματικο εγκεφαλο που να λυνει αλγοριθμους ενω παιζεις ταυτοχρονα!! Καλα που μου το ειπατε παιδια για να το ξεκινησω με την μια στο δυσκολο..

  • Julian

    Ε ναι τωρα να παιζεις DMC και να μην λιωσεις λιγακι. Οχι τιποτα αλλο οταν βγαλεις τα γαματα combo μαζι με τα perfect dodge και νικησεις τελικα το απολαμβανεις και πολυ περισσοτερο..

  • meh

    Το TW2 στο dark mode ειναι παιχνιδακι. Ευτυχως που το εβαλαν γιατι στο hard ηταν βουτυρο.

  • Giannis Giapitzakis

    Στην αρχή δεν προσπαθείς καθόλου να το τερματίσεις. Οι εχθροί δεν είναι καθόλου επιθετικοί, τα χτυπήματα τους δεν είναι ισχυρά, ενώ τα δικά σου είναι και πολύ μάλιστα. Οι αρχηγοί είναι και αυτοί πανεύκολοι και δεν θα σε ταλαιπωρήσουν καθόλου. Στο πλάτφορμινγκ είναι σχεδόν αδύνατο να χάσεις κάποιο άλμα και να πέσεις στον γκρεμό, εν'ω και τα σημεία που γραπώνονται οι γάντζοι είναι πολύ εμφανή, φωτεινά και colour coded για να ξέρεις ποιος απο τους 2 γάντζους πρέπει να χρεισιμοποιηθεί. Ανέφερα ότι το να κινείσαι απο γάντζο σε γάντζο σαν τον ταρζάν είναι πανεύκολο και μοιάζει με QTE; (Και κάποια σημεία στα Boss Battles QTE μοιάζουν αλλά τελοσπάντων).
    Ευτηχώς ποι υπάρχουν τα επίπεδα δυσκολίας που ξεκλειδώνονται αργότερα, Εκεί αρχίζει το πραγματικό Dmc, αλλά είπαμε όμως: Πρέπει να το τερματίσεις μια φορά για να τα δείς.

  • http://game20.gr/ Leo360

    Το γράφω ξεκάθαρα και το έχω βάλει και στα αρνητικά. Αν θέλετε ένα μέτριας δυσκολίας hack'n'slash για να περάσετε την ώρα σας, τα πρώτα επίπεδα είναι ότι πρέπει. Αλλά, αν θέλετε πραγματική δυσκολία και αίσθηση DmC, τότε ετοιμαστείτε για έναν χαλαρό "περίπατο", μάθετε τα combos και τις εναλλαγές των όπλων στους σάκους του box που σας δίνει το παιχνίδι ως "αντιπάλους" και βάλτε το παιχνίδι ένα-δύο επίπεδα παραπάνω... Ειδικά στο Hell and Hell τα πράγματα είναι τρελά!!!

  • Gabriel

    Μπράβο σου βρε Leo360,πολύ ωραίο το review...αλλά αλήθεια μήπως τα "παίρνεις" και εσύ απο την Capcom και γράφεις τόσα θετικά για το νέο DmC(εννοείται αστειεύομαι);Πραγματικά τόση "κακία" και κομπλεξισμό δεν έχω ξανασυναντήσει για τίτλο ειδικά σε γνωστό ελληνικό gaming forum(βλέπε in...mnia) επικρατεί το απόλυτο trollarisma απο "ξερόλες" του είδους.
    Με λίγα λόγια....το παιχνίδι έχει πάρα πολλά combos,που μπορείς μάλιστα να τα συνδυάζεις και γενικά είναι μακράν το πιο stylish/εντυπωσιακό DmC.Επίσης,το artwork είναι "φευγάτο" και πολύ εντυπωσιακό....ο Dante είναι αυτός που ξέρουμε αλλά πολύ μικρός ηλικιακά και όσο κάποιος παίζει και "ξεκλειδώνει" τις δυσκολίες μέσα στο game θα διαπιστώσει ότι όλο και περισσότερο μοιάζει με το Dante που όλοι ξέρουμε(και ναι εννοώ εμφανισιακά).
    Και για μένα ένα 8.5-9 σίγουρα αξίζει το game!!!

  • anonymous

    Δεν του το 'χα οτι θα εχει καλά γραφικά, πάντως η πίστα στο κλαμπ ειναι χάρμα οφθαλμών.

  • Constantinos

    Η αληθεια ειναι οτι το παιχνιδι ειναι πολυ ομορφο και ξεπερασε τις προσδοκιες, τουλαχιστον τις δικες μου...Γραφικα πολυ καλοφτιαγμενα, τρομερος ηχος και soundtrack απο Noisia και Combichrist, gameplay πολυ ανανεωμενο και προσεγμενο απο την Ninja Theory, που ηταν και το ζητουμενο για μενα..Τα υπολοιπα συζητουσαν για το μαλλι του Dante και μαλακιες ηταν ανοησιες..Το gameplay ειναι ολη η δουλεια

    Το συστημα μαχης με τα Angel weapons και τα Demon weapons θεωρω πως ειχε καποιες ομοιοτητες με το αντιστοιχο του Castlevania χωρις να θελω να γινομαι βεβηλος..Δεν εννοω τον τροπο παιχνιδιου, απλα τ ολο σκεπτικο γυρω απ αυτο..Τρελλα combos, ποικιλια στα οπλα, αμετρητα upgrades των οπλων, σε αναγκαζουν να θελεις να παιζεις ξανα και ξανα το παιχνιδι καθως απο διαρκεια ειναι λιγο περισσοτερο απο τις 10 ωρες..Βεβαια αν το ξεκινησεις με τη μια απ το Nephillim difficulty θα χρειαστεις λιγες ωριτσες παραπανω

    Περα απ ολα αυτα, το παιχνιδι εχει και τα θεματακια του : Υπαρχουν levels που διαρκουν, ακομα και στα δυσκολα difficulties, 2-3 λεπτα !!!! Δεν μ αρεσε αυτο...Απο κει και περα, δεν μ αρεσαν τα boss fights (εκτος ενος)...Εκει ηθελα κατι πολυ παραπανω...Δηλαδη σου παρουσιαζει το παιχνιδι ενα final boss (Mundus) και στο τελος τον ριχνεις σαν σκατο..Για να μην μιλησω για την τελευταια πιστα μετα τον Mundus που πραγματικα μ επιασαν τα γελια απ την κωμικοτραγικοτητα της Ninja Theory ντε και καλα να βαλουν και αυτη την παραμετρο μεσα (οσοι το χετε τερματισει καταλαβαινετε τι εννοω)..Ε κρατο μωρε για το sequel, πας και τα πετας ολα μεσα...

    Τελειωνοντας το παιχνιδι ειναι εντονα εμπνευσμενο απ τη Θεια Κωμωδια του Δαντη απλα με μια πιο new age και new metal αισθητικη..Για μενα ειναι διαμαντακι το παιχνιδι και μπραβο στην NInja Theory, γιατι ειμαι σιγουρος πως τα δωσε ολα καθως σιγουρα θα δουλευε υπο πιεση μετα τις καυτες πατατες ονοματι Enslaved και Heavenly Sword (ομορφα projects αλλα αδουλευτα :))

  • Constantinos

    Επειδη τα καλα πρεπει να λεγονται, εξαιρετικο review Leo

  • http://www.panic69music.dom.gr Nyxteridas

    Πολύ όμορφο το review αλλά στο πιο δύσκολο επίπεδο (hard) μαζί με cutscenes 10 ώρες;Εξαιρετικά μικρό...Θα τσιμπηθεί αλλά μόνο όταν πέσει η τιμή του αισθητά.Δεν είναι λογικό να δώσεις 45 και 50 ευρώ για 7-8 ώρες καθαρού gameplay και για να το ξαναπαίξεις απλώς στο πιο δύσκολο όταν το τερματίσεις...
    Επίσης Gogos αφού δεν σου αρέσει το God of war,δεν νομίζω πως θα σου αρέσει και το DMC.Είναι κι αυτό ένα γραμμικό hack n slash με συνεχές πάτημα κουμπιών

  • GOGOS

    Στο god of war 3 δεν μου αρεσει η καμερα και η ιστορια.. Απο την στιγμη που η καμερα γυριζει απο τον παικτη και δεν ειναι στατικη δεν εχω προβλημα με το παιχνιδι..

  • Julian

    Εκανα μια μικρι αναζητηση για το περι τι διαπραγματευεται η ιστορια και το reboot του παιχνιδιου (εννοω προφανως λιγα παραπανω απο αυτα που λεγονται στην κριτικη). I tell you i totally dig it. Πιστευω το reboot η εστω αυτο το παραλληλο συμπαν εχει πολυ καλες δυνατοτητες.

  • tiflopodikas

    θα το νοικιάσω και θα το παίξω Σαββάτο και Κυριακή σύνολο καμιά 5 ώρες,αν μου αρέσει θα το ξανά νοικιάσω για να το τερματίσω,για παιχνίδια που κρατάνε 8-9 ώρες δεν δίνω πάνω από15 ευρώ.

  • Julian

    Τυφλοποντικα απο την αλλη τα DMC εχουν και την μαγεια να τα παιξεις στην μεγαλη δυσκολια και να βγαλεις τα επιπεδα με τελεια βαθμολογια. Σε φαση arcade! Δηλαδη και να το αγοραζεις τα βγαζει τα λεφτα του σιγουρα. Βεβαια αν θες απλα να το τερματισεις και να πας παρακατω προφανως και νοικιασε το.

  • worms_arm

    το επαιξα. πολυ καλυτερο απο τα προηγουμενα dmc

  • Anonymous

    Ο πρωταγωνιστής πάντως... Πιο....λουστράκι δεν γίνεται!!!

  • Julian

    Θα μπορουσε να μοιαζει και στον Ρομπερτ Βλακινσον

  • gogos

    Anonymous με 4 ευρω του αλλαζεις χτενισμα! Ειναι και οικονομικος.. Εμενα η κωμμωτρια μου με 10 ευρω με κουρευει!!

  • Anonymous

    gogos, σιγά τον οικονομικό...Εμένα, η κομμώτριά μου με κουρεύει τσάμπα...αν με πιάνεις...! 😉

  • gogos

    Ωραιος!

  • tiflopodikas

    φίλε julian πολύ σπάνια τερματίζω παιχνίδια και δεύτερη φορά,οπότε πάω για νοίκιασμα.

  • Julian

    Και καλα θα κανεις τοτε.

  • gogos

    Πιο επος πεθαινε!! Μολις το ξεκινησα!! Απο που να αρχισω!! Απο το εκπληκτικο port που στο pc τρεχει σε σταθερα 60fps σε 1080p και μεγιστες ρυθμισεις (οχι σαν κατι εταιριες τυπου ubisoft που τα μισα και παραπανω παιχνιδια της "τον περνουν" στο pc), απο την μαγευτικη ατμοσφαιρα με την εξαιρετικη metal μουσικη επενδυση και τα υπεροχα χρωματα, απο τα καλοφτιαγμενα επιπεδα που προσφερουν "ψαχτιρι" και secret missions, απο τα τρελλα combos που ξεκλειδωνεις αναλογα με τους ποντους που κερδιζεις μεσα στο παιχνιδι εως την ιστορια που παρουσιαζετε σταδιακα με ομορφα cutscenes στο παικτη (ειδικα στο κομματι της ιστοριας δεν το περιμενα οτι θα ηταν καλο, ηταν μια μεγαλη εκπληξη για μενα!!) το παιχνιδι ειναι αψογο!! Καιρο ειχα να δω ενα τοσο καλο hack n slash!! Αν το enslaved ηταν μια φορα καλο αυτο ειναι δεκα φορες καλητερο (οσοι εχουν παιξει το enslaved με καταλαβαινουν!!!).. Το παιχνιδι στο pc με χειρηστηριο (γιατι χωρις χειρηστηριο δεν μπορεις να απολαυσεις αυτου του ειδους τα παιχνιδια) ειναι μια εκπληκτικη εμπειρια!! Οποιος εχει pc τον συμβουλευω να τσιμπησει εκει.. Παιδια οσοι ειστε fan των hack n slash αυτο το παιχνιδι δεν πρεπει να το χασετε, βαζει τα γυαλια σε ολους τους τιτλους του συγκεκριμενου ειδους.. Το 2012 θα ειναι μια τρελλη χρονια για τα hack n slash (νομιζω πως και το metal gear rising θα ειναι στο ιδιο υψηλο επιπεδο εχοντας δοκιμασει το demo του).. Η πρωτη ΑΑΑ κυκλοφορια της χρονιας ειναι γεγονος!!!

  • gogos

    Τελος! Παιχνιδαρα! Τενοντιτιδα επαθα με την τελευταια μαχη! Χα χα! Υπεροχο παιχνιδι απο ολες τια αποψεις.. Δεν νομιζω η capcom να ονειρευοταν ενα τοσο καλο reboot της σειρας οταν εδωσε το devil may cry στην ninja team! Το παιχνιδι ειναι ισως το καλητερο hack n slash που εχω παιξει! Απο την υποθεση (η οποια ειναι γεματη ευχαριστες ανατροπες!!), τον ηχο, τον σουρεαλιστικο κοσμο εως το gameplay ηταν μια φοβερη εμπειρια.. Το μονο αρνητικο του παιχνιδιου ειναι πως τα πρωτα επιπεδα ειναι πολυ ευκολα αλλα απο την μεση και μετα η δυσκολια ανεβαινει.. Το επαιξα στο μεσαιο επιπεδο δυσκολιας αλλα φανταζομαι πως στον μεγιστο βαθμο το παιχνιδι θα απογειωνετε.. Το παιχνιδι αξιζει σιγουρα ενα βαθμο 9+ και οι fan της σειρας να αφησουν τους κομπλεξισμους της εμφανισης του dante και να τσιμπησουν το καλητερο devil may cry που φτιαχτηκε μεχρι στιγμης.. Ελπιζω η σειρα να παραμεινει στα χερια της ninja team που οπως αποδειστηκε για ακομα μια φορα "το κατεχει" αψογα το ειδος των hack n slash οσο ελαχιστα studio αναπτυξης..

  • tiflopodikas

    Με πληκτρολόγιο το έπαιξες;
    Τι διάρκεια είχε γιατί και εγώ στο νορμάλ το παίζω και είμαι στις 5 ώρες

  • gogos

    12 ωρες και κατι.. Καλη ηταν η διαρκεια του..

    Με χειρηστηριο επαιξα.. Αυτα τα παιχνιδια δεν τα ευχαριστιεσαι με πληκτρολογιο..

  • tiflopodikas

    Κάκος εγώ που παίζω με πληκτρολόγιο είναι μια χαρά το ευχαριστιέμαι το άπειρο ξύλο που δίνει Ο Dante πολύ καλός χειρισμός.

  • gogos

    Απλα θελει γρηγορες κινησεις και με τα κουμπια στο πληκτρολογιο στραμπουλας λιγο τα δαχτυλα σου.. Τα shooter και rpg εννοειτε πως τα παιζω με πληκρολογιο/ποντικι.. Απιστευτο ειναι το παιχνιδι! Αναλογα με τις επιδωσεις σου στα επιπεδα ξεκλειδωνεις νεα combo! Μερικα θελουν εξασκηση για να τα κανεις στον σωστο χρονο κατα την διαρκεια της μαχης.. Και τα secret missions μου αρεσαν παρα πολυ που θελει συγκεκριμενες κινησεις για να βγαλεις τους εχθρους.. Που να δεις στην ιστορια τι παιζει!! Θα γινουν τρελλα σκηνικα! Περισσοτερα δεν μπορω να πω για να μην σου το χαλασω!

  • tiflopodikas

    Ναι το παιχνιδάκι είναι γαμάτο,έχει ωραία ιστορία,πολύ καλό σύστημα μάχης οπού μπορείς να κανείς τρελούς συνδυασμούς,και o σχεδιασμός των επιπέδων είναι πολύ ωραίος

  • gogos

    Αμα σου αρεσε το devil may cry τσιμα μετα και το enslaned για το ps3 ειναι και αυτο της ninja theory και ειναι καταπληκτικο hack n slash επισης..

  • tiflopodikas

    Αν το βρω για νοίκιασμα θα το δοκιμάσω

  • kilia

    Πολυ ωραιο review, Ακριβοδικαιο και ουσιαστικο.
    Το ξεκινησα και εγω σημερα και παροτι προκειται για εναν παρα πολυ καλο τιτλο για την κατηγορια του εχει 2-3 χτυπητα αρνητικα που με προβληματιζουν.
    Βασικα αν και ειναι hack n slash ωπου η ιστορια δεν παιζει και μεγαλο ρολο δεν μπορω να παραβλεψω την μανια της ninja theory να μας φλομωνει με ανουσια cut-scenes τα οποιο ειναι επιεικως απαραδεκτα, γενικοτερα η ολη ιστορια μεχρι την 7 πιστα που ειμαι ειναι για τα πανυγυρια: διαλογοι, αφηγηση τελειως ερασιτεχνικα και ο ρολος των σκηνων να μας πανε απο τη μια μια μαχη στην αλλη ειναι τοσο εξωφθαλμα φανερος που ειμαι σιγουρος ακομα και 14χρονα θα τα εκνευρισει για να μην πω οτι εχω παιξει 2 ωρες και τα 40 περιπου λεπτα ειναι τετοια γελοια cut-scenes.

    Αλλο αρνητικο ειναι παλι η μανια της ninja theory να περασει, και καλα, μυνηματα περι χειραγωγησης των μαζων απο την ελιτ και γενικοτερα μια new age ιστορια η οποι παλι ειναι τρομερα εραιτεχνικα δοσμενη που μονο γελια προκαλει.

    Ο νεος Dante ψιλοαδιαφορος, εννοειται προτιμω τον παλιο αλλα και παλι δεν με ενοχλει η εμφανιση οσο η προσπαθεια να του δωσουν νεο background παλι με τα ιδια αρνητικα στοιχεια που εχει και η ιστορια.

    Και τελος η καμερα: Εχω χρονια να παιξω hack n slash οποτε δεν ξερω τις εξελιξεις στο ειδος αλλα ειναι τραγικο να εχεις την καμερα να κεντραρει στο κεντρικο χαρακτηρα και στις μαχες αυτι γινεται σχεδον ανυποφορο, εχω καμια δεκαρια εχθρους γυρω μου και πρεπει να ρυθμιζω την καμερα καθε λιγο και λιγακι,
    απλα με βγαζει εκτος κλιμα παιχνιδιου κατευθειαν, γενικα για το ειδος η στατικη καμερα που καλυπτει μεγαλο μερος της αρενας ειναι μονοδρομος θεωρω, σου δειχνει ολη τη δραση, και σου επιτρεπει να σχεδιαζεις τη στρατηγικη σου πιο ευκολα.

    Αλλα ολα αυτα περνανε σε δευτερη μοιρα οταν μιλαμε για τις μαχες, εκει το παιχνιδι λαμπει, με τον συνδυασμο τον οπλων, των συγχρονισμενων επιθεσεων και τους διαφορετικους τυπους εχθρων, χωρις να ειναι δυσκολο επιβραβευει των παικτη αν παιξει σωστα και σιγουρα αξιζει κ αλλο μια φορα να παιχτει σε επιπεδα δυσκολιας που ξεξλειδωνωνται με το περας του τερματισμου.

    Παντως η ninja theory νομιζω οτι ξεχασε οτι εχει να κανει με hacκ n slash και χαλασε το παιχνιδι δινοντας βαρος στην ιστορια και την παρουσιαση της ενω δεν επρεπε.

  • http://game20.gr/ meh

    Εχω πεθανει στο γελιο.
    http://www.youtube.com/watch?v=TPKHxbOg19s

    Το μουστακι!! XD

  • ggaammeerr

    Το νοικιασα για ενα διημερο και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικες.Η ιστορια ξεκιναει πολυ καλα και το gameplay ειανι εξαιρετικο.Ελπιζω να το εχω τερματισει μεχρι αυριο.

  • ggaammeerr

    Τελος.7,5 ωριτσες με πειρε στο νορμαλ σχεδον με speedrun οποτε η διαρκεια ηταν ικανοποιητικη.Αν ανακοινωσουν sequel (που λογικα θα ανακοινωσουν) τοτε ισως το τσιμπησω μια μερα για τα collectibles κλπ...Λοιπον.Καταρχας το παιχνιδι ηταν απροσμενα καλο για μενα γιατι αλλο περιμενα κι αλλο πηρα τελικα.Η ιστορια αν και αρχικα φενεται να ειναι χαζη με μπολικη καφριλα μεσα,τελικα αποδεικνυεται κατι παραπανω απο ενδιαφερουσα αν και πολυ προβλεψιμη κατρα την γνωμη μου.Ειδικα προς το τελος αυτη η ψευτοανατροπη που γινεται δεν ειναι κατι που θα εκπληξει τον παικτη πιστευω.Τα γρφαικα αν και τιποτα το ιδιαιτερο κανουν καλα την δουλεια τους.Σχειδαστικα ομως παιρνει αριστα το παιχνιδι.Εξαιρετικη δουλεια απο την ninja theory πανω σε αυτον το τομεα.Τα επιπεδα ειχαν απιστευτο σχεδιασμο.Η μουσικη αν και δεν ειναι του γουστου μου,ταιριαζει απολυτα στο ολο περιεργο υφος του παιχνιδιου.Στα του gameplay το μονο μου παραπονο ειναι λιγο η camera και η αναπηδηση σε φασεις εχει θεματακια.Κατα τ'αλλα ειναι εξαιρετικο και πολυ απολαυστικο.Θα μπορουσα να παιξω ανετα ενα 10ωρακι ακομα και να μην βαρεθω.Εδω ομως να πω πως εμοιαζε απιστευτα με το darksiders.Δεν ξερω πως ηταν τα παλια DmC και δεν ξερω ποιο "αντεγραψε" ποιο αλλα οι ομοιοτητες ειναι εμφανεις.Αυτο βεβαια δεν σημαινει πως ειναι και οι δυο παιχνιδαρες.Επισης ο Dante τα σπαει.Τελος.
    Πιστευω πως το 8,5 ειναι ιδανικος βαθμος για το παιχνιδι.Για να δουμε αν καποια στιγμη ανακοινωσουν και sequel.

  • spirosvii

    Παιχνιδάρα! Πριν λίγο το τέλειωσα. Τρελή φαντασία! ελπίζω να το κρατήσουν!