alt text

Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια από την κυκλοφορία του Destiny, ενός παιχνιδιού που τάραξε για τα καλά τα νερά στη βιομηχανία, με φρέσκες ιδέες από δημιουργούς που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την τέχνη των FPS. Όμως το Destiny ενώ υποσχέθηκε πολλά, δεν μπόρεσε να τηρήσει ούτε τα μισά από αυτά, τουλάχιστον στην αρχική του έκδοση. Τα expansions που ακολούθησαν έφτιαξαν σε μεγάλο βαθμό το ίδιο το παιχνίδι και έδειξαν τον δρόμο για τον διάδοχό του. Το Destiny 2 καταφέρνει να δώσει εξαρχής όσα δεν μπόρεσε να δώσει το πρώτο Destiny σε τρία χρόνια, με βελτιώσεις και προσθήκες που πάνε τη σειρά ένα βήμα μπροστά, εκπληρώνοντας σε μεγάλο βαθμό τις προσδοκίες, έστω και με καθυστέρηση ετών.

Η ιστορία του Destiny 2 ξεκινάει με τον αρχηγό της φυλής των Cabal, ονόματι Dominus Ghaul, να κάνει μετωπική επίθεση με τον στρατό του στο Tower, τη βάση των guardians. Ο Ghaul δεν μένει σε αυτήν την επίθεση, αλλά κύριο στόχο έχει να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του Traveller προς όφελος του, ξεζουμίζοντας το light που τροφοδοτεί τα ghosts των guardians και τους επιτρέπει να επανέρχονται στην ζωή. Δίχως την βοήθεια του Traveller όλα μοιάζουν καταδικασμένα, αφού οι guardians δίχως την παραγωγή light είναι έρμαια του Ghaul και των δυνάμεων της Red Legion που διαλύουν ότι βρίσκουν στον δρόμο τους μέσα στο Tower. Ένας guardian (ο χαρακτήρας σας) σε μία αποστολή αυτοκτονίας βρίσκει τελικά τον τρόπο να τροφοδοτήσει το ghost του με light, γεγονός που τον χρήζει την μοναδική ελπίδα για τη σωτηρία του Traveller και την επανάκτηση του Tower από τα χέρια των εχθρών.

Ένα από τα σοβαρά προβλήματα του πρώτου Destiny ήταν η ρηχή ιστορία και το “άοσμο” σύμπαν, με αποτέλεσμα να πολεμάτε ουσιαστικά χωρίς λόγο, δίχως να ταυτίζεστε με τους χαρακτήρες του παιχνιδιού. To Destiny 2 δεν διεκδικεί Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, καθώς αφηγείται μία κλασική διαμάχη μεταξύ καλού και κακού στον γνώριμο sci-fi κόσμο του αρχικού παιχνιδιού. Αυτό που αλλάζει δραματικά είναι η παρουσίαση και η μεστή ροή της ιστορίας, με καλά σκηνοθετημένα cinematic videos που σας βάζουν στο κλίμα και με “ζωντανούς” νέους και παλιούς χαρακτήρες που σας δίνουν πλέον λόγους να μάχεστε γι αυτούς. Πλέον δεν χρειάζεται να μπαίνετε στο site της Bungie για να μαθαίνετε πληροφορίες για την ιστορία, ούτε πρέπει να ξεψαχνίζετε το διαδίκτυο για να κατανοήσετε το σύμπαν του παιχνιδιού. Όλα είναι πλέον σωστά δομημένα μπροστά σας, είτε η δράση βρίσκεται στο σημείο που είστε εσείς, είτε βλέπετε cinematic με τις συντονισμένες ενέργειες των άλλων guardians σε διαφορετική τοποθεσία από την δικιά σας.

Το πιστολίδι είναι απολαυστικό.

Το πιστολίδι είναι απολαυστικό.

Οι αισθητές βελτιώσεις συνεχίζονται και στη φύση των αποστολών που περιέχει το κεντρικό campaign του Destiny 2. Στο πρώτο Destiny οι περισσότερες βασικές αποστολές ήταν αδιάφορες, σε τέτοιο σημείο που μπορούν να συγκριθούν μόνο με τις υποαποστολές (adventures) του Destiny 2. Στις βασικές αποστολές του Destiny 2 υπάρχουν περιβαλλοντικές παγίδες και γρίφοι, ποικιλομορφία τόσο στα περιβάλλοντα όσο και στις δραστηριότητες που κάνετε, ενώ δεν λείπουν και αποστολές που οδηγείτε οχήματα, δίνοντας μια φρεσκάδα στο κεντρικό campaign. Αν μπορούσα κάπως αυθαίρετα να κάνω έναν παραλληλισμό, προσωπικά μου θύμισε αρκετά σε ύφος το campaign του Halo 4, αφού το πλήθος των αποστολών διαδραματίζονται σε πιο κλειστά περιβάλλοντα, με άρτιο σε σημεία level design που εξυπηρετεί την δράση. Όπως και στο πρώτο Destiny, το πιστολίδι είναι πραγματικά ακαταμάχητο, με την αίσθηση των όπλων να είναι για ακόμη μία φορά κορυφαία. Εξαιρετική στις περισσότερες περιπτώσεις είναι και η νοημοσύνη των εχθρών, ιδιαίτερα στις πιο απαιτητικές δραστηριότητες, αφού ψάχνουν τρόπους να καλυφθούν, να βγουν πίσω από την πλάτη σας κλπ. Ικανοποιητική είναι και η ποικιλία των εχθρών, η πλειοψηφία των οποίων υπήρχε και στο αρχικό παιχνίδι, πράγμα όμως λογικό, αφού μιλάμε για τον ίδιο κόσμο.

Στο πρώτο Destiny η Bungie διατυμπάνιζε ότι το κυρίως παιχνίδι ξεκινάει με το τέλος του campaign, κάτι που φυσικά δεν ίσχυσε ποτέ, αφού μετά το πέρας του campaign και του raid έπρεπε να ξαναπαίξετε τις ίδιες αποστολές σε μεγαλύτερη δυσκολία και να κάνετε ανούσιες και βαρετές patrol αποστολές, μήπως και πέσει τυχαία κάποιος καλύτερος εξοπλισμός. Στο Destiny 2 το τοπίο αλλάζει και όντως το παιχνίδι ξεκινάει πραγματικά τη στιγμή που ολοκληρώνεται το campaign, με ένα σωρό προσθήκες και βελτιώσεις, ώστε και να σας χαρίζουν ανταποδοτικά οφέλη, αλλά και να μην αναλώνεστε στα ίδια και στα ίδια.

Πρώτα απ’όλα οι strike αποστολές έχουν αποκοπεί από το campaign, οπότε τις περισσότερες αποστολές τις κάνετε με σκοπό να αποκτήσετε καλύτερο εξοπλισμό μετά το πέρας του campaign. Οι αποστολές αυτές απαιτούν συνεργασία με δύο ακόμη παίκτες, ώστε να εξολοθρεύσετε εχθρούς και το ισχυρό αφεντικό στο τέλος της κάθε αποστολής. Τα strikes ξεκλειδώνονται λίγο μετά την μέση του παιχνιδιού, με σκοπό αν χρειαστεί να ανεβείτε levels για να παίξετε συγκεκριμένες αποστολές του βασικού campaign που απαιτούν συγκεκριμένο level. Προσωπικά έπαιξα μόνο δύο strikes μέχρι το τέλος του campaign και επικεντρώθηκα σε αυτά μετά το τέλος του. Η αποκοπή των strikes από το κεντρικό campaign μπορεί να μειώνει τον συνολικό χρόνο ολοκλήρωσής του στις 12 ώρες περίπου, αλλά από την άλλη δεν έστεκε να μείνουν σαν κομμάτια της κεντρικής ιστορίας, οπότε νομίζω ότι η απόφαση αυτή είναι σωστή.

Τα γραφικά είναι βελτιωμένα, χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν τρομερά.

Τα γραφικά είναι βελτιωμένα, χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν τρομερά.

Η δομή και οι δραστηριότητες στα strikes είναι αισθητά βελτιωμένες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες αποστολές του πρώτου Destiny, καθώς υπάρχουν κάποιοι απλοί περιβαλλοντικοί γρίφοι και παγίδες θανάτου που απαιτούν πραγματική συνεργασία με τους συμπαίκτες. Ένα μικρό παράπονο μπορεί να ειπωθεί για τον συνολικό χρόνο ολοκλήρωσης αυτών των αποστολών, ο οποίος έπρεπε να είναι μεγαλύτερος για να είναι μία πιο ολοκληρωμένη εμπειρία. Κορωνίδα των strike αποστολών είναι τα nightfall strikes, τα οποία απαιτούν ισχυρό εξοπλισμό (power), αλλά και συγκεκριμένη ομάδα τριών ατόμων, καθώς δεν μπορείτε να βρείτε παίκτες μέσω matchmaking. Υπάρχει διαθέσιμο ένα nightfall strike κάθε εβδομάδα και στην ουσία είναι παραλλαγή των βασικών strikes, σε μεγαλύτερη δυσκολία και με νέους κανόνες, αφού έχετε συγκεκριμένο χρόνο για να το ολοκληρώσετε, οι εχθροί απαιτούν συγκεκριμένα είδη όπλων για να πέσουν κάθε φορά κλπ Η συνεργασία είναι πραγματικά απαραίτητη σε αυτές τις απαιτητικές αποστολές, γιατί χωρίς συνεννόηση η μοίρα σας είναι προδιαγεγραμμένη. Συνολικά υπάρχουν πέντε strike αποστολές καθώς και μία έξτρα αποστολή για τους κατόχους PS4.

Το end game περιεχόμενο δεν σταματάει στα strikes και τα nightfall strikes. Το Destiny 2 βρίθει από υποαποστολές (adventures), ενώ με το πέρας του campaign ξεκλειδώνονται συνεχώς νέες ενδιαφέρουσες αποστολές που σας δίνουν οι vendors και οι guardians του παιχνιδιού. Η ολοκλήρωσή τους σας χαρίζει πόντους που εξαργυρώνετε σε κάθε vendor και guardian αποκτώντας πλούσιο εξοπλισμό και όπλα. Επίσης υπάρχουν τα lost sectors, κρυμμένες περιοχές με ισχυρούς αντιπάλους, που πρέπει να βρείτε σε κάθε έναν από τους τέσσερις πλανήτες του παιχνιδιού και σας χαρίζουν loot, καθώς και public events στα οποία συγκεντρώνεστε με άλλους παίκτες και προσπαθείτε να φέρετε εις πέρας την αποστολή που σας ζητείται. Το αποκορύφωμα είναι όταν μετατρέπεται από απλό public event σε heroic public event και η δράση γίνεται φρενήρης προκειμένου να εξολοθρεύσετε τους πανίσχυρους εχθρούς που εμφανίζονται.

Public events υπήρχαν και στο αρχικό Destiny, αλλά από την μία ήταν προχειροφτιαγμένα και από την άλλη δεν μπορούσατε να δείτε στον χάρτη που υπήρχε το κάθε event για να πάρετε μέρος. Πλέον, σε κάθε περιοχή υπάρχει χάρτης όπου μπορείτε να βλέπετε όλες τις δραστηριότητες που είναι ενεργές, ενώ έχουν προστεθεί και σημεία όπου μπορείτε να κάνετε fast travel για να πάτε γρήγορα από το ένα σημείο στο άλλο, γεγονός που σας λύνει τα χέρια. Επί πλέον ο κόσμος στον κάθε πλανήτη που κάνετε τις επιμέρους δραστηριότητες πλέον σφύζει από ζωή και δεν συναντάτε τα αδειανά τοπία του πρώτου Destiny. Συνεχώς υπάρχουν εχθροί στο διάβα σας, κάποιοι από αυτούς πραγματικά ισχυροί, ώστε να αποτελούν πραγματική δοκιμασία για τα αντανακλαστικά σας. Πέρα από την ζωή στον κάθε πλανήτη, το Destiny 2 εκπλήσσει θετικά με το level design των πλανητών, το οποίο σας ωθεί να εξερευνάτε κάθε σπιθαμή για να βρείτε μία μικρή ή μεγάλη έκπληξη.

Τα Cinematics του campaign σας βάζουν στο κλίμα της ιστορίας.

Τα Cinematics του campaign σας βάζουν στο κλίμα της ιστορίας.

Στο κλίμα των πολλών βελτιώσεων είναι και η μετατροπή των bounties σε challenges. Πλέον δεν είναι αναγκαίο να αναλαμβάνετε τα bounties από τον εκάστοτε vendor, αλλά αυτόματα σας εμφανίζονται challenges σε ημερήσια διάταξη και δεν αφορούν μόνο την εξολόθρευση συγκεκριμένων εχθρών, αλλά και την ολοκλήρωση public events, την ανακάλυψη κρυμμένων περιοχών του κάθε πλανήτη κλπ, δίνοντας μεγαλύτερη ποικιλία και σε αυτόν τον τομέα.

Η γενικότερη φιλοσοφία για το end game περιεχόμενο του Destiny 2 έχει αλλάξει ριζικά. Πέρα από την ποικιλία, έχει βελτιωθεί αισθητά το interface της κεντρικής οθόνης όπου αναλαμβάνετε αποστολές, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να δείτε τις σημαντικότερες δραστηριότητες που έχετε μπροστά σας (milestones), χωρίς να “χάνεστε στην πληροφορία” όπως συνέβαινε στο αρχικό παιχνίδι. Επίσης σε κάθε πλανήτη υπάρχει και ο αντίστοιχος vendor, οπότε αποφεύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις στη βάση σας για την απόκτηση εξοπλισμού. Ακόμα και οι δυνατότητες να αποκτήσετε πιο γρήγορα καλό εξοπλισμό και όπλα είναι σαφώς μεγαλύτερες. Πολύ έξυπνος είναι ο μηχανισμός συνδυασμού δύο διαφορετικών όπλων για να φτιάξετε ένα καλύτερο όπλο, αφού ακόμα και απλά rare αντικείμενα με μεγάλο power μπορούν να φανούν χρήσιμα αν τα συνδυάσετε με legendary ή exotic αντικείμενα με χαμηλότερο power. Ωραία προσθήκη είναι και τα mods που προσαρμόζετε στα όπλα σας και μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη ισχύ, επιτρέπουν να αλλάξετε την πηγή ενέργειας των όπλων σας κλπ. Η ποικιλία τόσο σε εξοπλισμό, όσο και σε όπλα είναι δεδομένη, καθώς υπάρχουν αμέτρητοι συνδυασμοί για να εξοπλίσετε τον χαρακτήρα σας όπως ακριβώς σας βολεύει στην μάχη.

Όσον αφορά τα classes και εδώ βλέπουμε κάποιες προσθήκες, παρά το γεγονός ότι τα βασικά classes παραμένουν ίδια (hunter, titan, warlock). Οι αλλαγές βρίσκονται στα subclasses, όπου πέρα από τις κλασικές ιδιότητες για το κάθε class, τις οποίες ξεκλειδώνετε σταδιακά μέσα από το skill tree του κάθε subclass, βρίσκετε κάποιες νέες super δυνάμεις που αλλάζουν τον τρόπο που κινείστε στο πεδίο της μάχης. Ενδεχομένως εδώ θα περίμενα περισσότερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι, καθώς πολλές ειδικές κινήσεις και ικανότητες έμειναν ίδιες και απαράλλαχτες.

Η συνεργασία είναι το Α και το Ω στο παιχνίδι.

Η συνεργασία είναι το Α και το Ω στο παιχνίδι.

Μόλις εξοπλίσετε καλά τoν guardian σας και έχετε στην κατοχή σας ισχυρά όπλα διαφορετικής ενεργειακής δύναμης, τότε μπορείτε να προσεγγίσετε το raid του παιχνιδιού, το οποίο είναι η σημαντικότερη πρόκληση και εδώ. Όπως και στο πρώτο Destiny, η raid αποστολή απαιτεί συνεργασία έξι παικτών, τους οποίους δεν μπορείτε να βρείτε μέσω matchmaking. Προφανώς κάτι τέτοιο είναι σοφό, καθώς το raid είναι σαφέστατα μια πολύωρη δραστηριότητα που απαιτεί πραγματική συνεργασία και συντονισμένες κινήσεις από την ομάδα, η οποία πρέπει να διαχωρίζεται συχνά σε επιμέρους ομάδες των δύο ή των τριών παικτών για να κάνετε πράγματα ταυτόχρονα, όπως ενεργοποίηση διαφόρων πυλών, τοποθέτηση banners που πέφτουν από τα κουφάρια πανίσχυρων εχθρών σε συγκριμένα σημεία στο πεδίο της μάχης κλπ. Η εμπειρία του raid παραμένει συγκλονιστική και δεν πρέπει με τίποτα να την χάσετε, ακόμα κι αν αυτή δεν διαφέρει δομικά σε σχέση με όσα έχετε δει στο πρώτο παιχνίδι.

Φυσικά είναι δύσκολο να βρείτε πέντε φίλους για να μπορείτε να παίξετε ταυτόχρονα σε συγκεκριμένη ώρα, γι αυτό και είναι αναγκαίο να μπείτε σε clan, να γνωρίσετε κόσμο και να παίζετε μαζί τους. Η ύπαρξη των clans έχει αναβαθμιστεί πλήρως, καθώς υπάρχουν σοβαρές ανταμοιβές σε εξοπλισμό σε περίπτωση που συμμετέχετε σε strikes, raid, σε PvP modes κλπ και μοιράζεστε τα XP που κερδίζετε με το clan σας, ανεβαίνοντας και αυτό με τη σειρά τoυ level ανάλογα με την αφοσίωση των μελών του.

Πέρα από τις PvE δραστηριότητες με τις οποίες ασχολείστε κατά κύριο λόγο, στο Destiny 2 επιστρέφει το crucible που αποτελεί την PvP εμπειρία του παιχνιδιού, όπου μάχεστε σε ομάδες των τεσσάρων εναντίον άλλων παικτών. Η μείωση στον αριθμό των παικτών κάθε ομάδας, αλλά και η μικρότερη διάρκεια των αναμετρήσεων είναι δίκοπο μαχαίρι και είναι καθαρά υποκειμενικό το αν αποτελεί βελτίωση ή βήμα προς τα πίσω. Προσωπικά, την μειωμένη χρονική διάρκεια την βλέπω με καλό μάτι. Όχι όμως και την μείωση των παικτών κάθε ομάδας, αφού δημιουργούνται εύκολα ανισορροπίες σε περίπτωση που φύγει κάποιος παίκτης ή σε περίπτωση που ένας από τους τέσσερις βρίσκεται στον... κόσμο του και μπορεί να καταστρέψει πιο εύκολα το παιχνίδι της ομάδας.

Το PvP έχει κάποια θέματα.

Το PvP έχει κάποια θέματα.

Στο crucible επιστρέφουν τρία modes που υπήρχαν και στο πρώτο Destiny, τα control, clash, και supremacy. Υπάρχουν και δύο νέα modes, το survival, που αποτελεί παραλλαγή του clash και το countdown που θυμίζει αρκετά Counter-Strike, καθώς πρέπει να τοποθετήσετε έναν εκρηκτικό μηχανισμό και κατόπιν να αμυνθείτε μέχρι να εκραγεί για να εξολοθρεύσετε τους αντιπάλους που καλούνται να τον αφοπλίσουν. Όσον αφορά τα άλλα modes, στο control προσπαθείτε να ελέγξετε περισσότερες ζώνες από τον αντίπαλό σας για να παίρνετε περισσότερους πόντους, ενώ τα clash, survival και supremacy είναι deathmatch modes σε διάφορες παραλλαγές. Η κορύφωση του crucible είναι το trials of the nine, το οποίο ξεκλειδώνεται όταν φτάσετε power 260+, όταν ολοκληρώσετε τουλάχιστον ένα call to arms milestone (το οποίο το καταφέρνετε παίζοντας PvP μάχες) και αφού βέβαια ολοκληρώσετε το campaign. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα PvP modes που λειτουργούν και με matchmaking, στο trials of the nine πρέπει να έχετε συγκεκριμένη ομάδα τεσσάρων παικτών και σκοπός είναι να κάνετε επτά συνεχόμενες νίκες σε συγκεκριμένο χάρτη, πράγμα που είναι σαφέστατα δύσκολο, αλλά προσφέρει μοναδικές ανταμοιβές που δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά αλλού.

Η PvP εμπειρία του Destiny 2 αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα. Κάποια όπλα δίνουν την εντύπωση ότι λειτουργούν καλύτερα με βάση και τον σχεδιασμό των χαρτών, οπότε δεν υπάρχει σωστή ισορροπία. Επιπλέον, δεν μπορείτε να διαλέξετε σε ποιο mode θέλετε να παίξετε, οπότε τυχαία μπαίνετε σε matchmaking με την προσδοκία να τύχει να παίξετε σε mode που σας αρέσει. Τέλος και οι ανταμοιβές είναι λίγο εξεζητημένες, καθώς πολλές φορές όντας σε νικήτρια ομάδα και έχοντας προσωπικά θερίσει σε kills πήρα rear αντικείμενο, ενώ άλλες φορές που και εγώ και η ομάδα μου κινηθήκαμε σε μέτρια νερά μου έτυχε exotic αντικείμενο! Πρέπει άμεσα η Bungie να δώσει κίνητρο στους παίκτες να κερδίζουν και όχι απλά να συμμετέχουν στο crucible, δίνοντας ανταποδοτικά οφέλη που αξίζουν σε κάθε περίσταση. Τέλος, οι 11 χάρτες που είναι διαθέσιμοι στο σύνολο του crucible είναι για αρχή ικανοποιητικός αριθμός, αν συνυπολογίσουμε ότι διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους τόσο ως προς τα περιβάλλοντα, όσο και ως προς το level design.

Στο τομέα των γραφικών το Destiny 2 είναι εμφανώς βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του, με πιο όμορφη παλέτα χρωμάτων, πιο καθαρά περιβάλλοντα, πιο ρεαλιστικά εφέ φωτισμού και καλοσχεδιασμένους εχθρούς. Το αποτέλεσμα δεν ρίχνει σαγόνια, αλλά αποτελεί σαφέστατα ένα βήμα μπροστά σε σχέση με την θολούρα που επικρατούσε στο πρώτο Destiny. Όσο για τον ήχο δεν υπάρχει κανένα παράπονο. Τα μουσικά θέματα κλέβουν για ακόμη μία φορά την παράσταση με το επικό ύφος τους, ενώ καλή δουλεία έχει γίνει και στις ερμηνείες, με ταιριαστές φωνές για τους χαρακτήρες.

Οι ειδικές κινήσεις ξεχωρίζουν τους άντρες από τα... παιδάκια.

Οι ειδικές κινήσεις ξεχωρίζουν τους άντρες από τα... παιδάκια.

Το Destiny 2, παίρνοντας την σκυτάλη από τα expansions του Destiny, καταφέρνει να διορθώσει αισθητά σχεδόν όλους τους τομείς του προκατόχου του, ακόμα και αυτούς που ήταν ήδη ΟΚ. Όλα αυτά πέρα από το PvP, το οποίο ενδεχομένως να αποτελεί και ένα βήμα πίσω σε σχέση με ότι που ξέρατε μέχρι τώρα. Αυτό που δεν βλέπουμε στο Destiny 2 είναι μία πραγματικά νέα εμπειρία, ενδεχομένως με κάποιο νέο mode που συνδυάζει PvP και PvE στοιχεία, όπως έκανε το The Division και το Halo 5. Μία τέτοια φρέσκια εμπειρία θα δικαιολογούσε ακόμη περισσότερο το restart της σειράς.

Το Destiny 2 κάνει πραγματικότητα σχεδόν όλα όσα υποσχόταν το πρώτο Destiny, με δομημένο campaign και πλούσιο end game περιεχόμενο που σε συνδυασμό με το απολαυστικό πιστολίδι που μόνο η Bungie μπορεί να προσφέρει σε τέτοιο βαθμό, του προσδίδει την αξία που τόσο έλειψε στον προκάτοχό του. Κινείται μεν στα σίγουρα, αλλά βελτιώνει σχεδόν τα πάντα, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία που θα απολαμβάνετε για αμέτρητες ώρες. Αν είστε φαν του Destiny αλλά και των FPS γενικότερα, επενδύστε άφοβα στο Destiny 2.

  • Επιτέλους σωστά δομημένο campaign
  • Ακαταμάχητο πιστολίδι δια χειρός Bungie
  • Η νοημοσύνη των εχθρών παραμένει σε υψηλά επίπεδα
  • Πλούσιο end game περιεχόμενο
  • Περιβάλλοντα που σφύζουν από ζωή και δραστηριότητες
  • Απολαυστικά raid και nightfall strikes
  • Εύχρηστο interface
  • Βελτιωμένα γραφικά
  • Επική μουσική
  • Η PvP εμπειρία δεν ικανοποιεί απόλυτα
  • Μικρές αλλαγές όσον αφορά τα classes
  • Έλλειψη κάποιου νέου mode που θα έδινε φρεσκάδα
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4, Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Bungie
ΕΚΔΟΣΗ:Activision
ΔΙΑΘΕΣΗ:IGE
ΕΙΔΟΣ:Shooter
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:https://www.destinythegame.com/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:6/9/2017 (PS4, Xbox One), 24/10/2017 (PC)
PEGI:16