Ζήστε μια διαφορετική αποκάλυψη με ζόμπι στο Dead State

, Δευτέρα 18 Μάρτιος 2013 0  

Αν έχετε βαρεθεί να παίζετε τα ίδια και τα ίδια παιχνίδια με ζόμπι, τσεκάρετε το Dead State, της DoubleBear Productions. Το Dead State ξεχωρίζει, γιατί συνδυάζει την συγκεκριμένη μεταποκαλυπτική θεματολογία, με το gameplay, τους διαλόγους, και τις turn-based μάχες κλασικών old-school RPG, δίνοντας έμφαση στην επιβίωση. Το παιχνίδι αναπτύσσεται από developers με μεγάλη εμπειρία στο είδος και έχει χρηματοδοτηθεί με μεγάλη επιτυχία μέσω Kickstarter από πέρσι. Το Dead State αναμένεται στο τέλος της χρονιάς για PC. Δείτε πρώτο gameplay παρακάτω και πείτε μας γνώμη!

  • http://game20.gr/ meh

    Απο τον συγγραφεα του Bloodlines που ηταν και στην ομαδα του P: Torment περιμενω να κανει παπαδες στους διαλογους.
    Το gameplay μοιαζει απλο TBRPG και δεν παιζει να κερδισει κανα βραβειο παρουσιασης αλλα μ'αρεσει. Ειδικα ο μηχανισμος με τον θορυβο εχει πολυ ενδιαφερον.
    Αν θυμαμαι καλα με τη μηχανη του Age of Decadence το αναπτυσσουν.

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Όμορφο! Από χθες λιώνω σε video DayZ και ζηλεύω τόσο πολύ που το PC μου δεν το τρέχει :(! Θα μπορούσα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου παίζοντας DayZ!
    Ακόμα και το WarZ κοιτάω γλυκά! :S

  • http://game20.gr/ meh

    Ουτε καν να σκεφτεις αγορα του WarZ.

  • OddCore

    Ας μην μπούμε σε συζήτηση του γιατί δε πρέπει κανείς να δίνει λεφτά είτε για DayZ είτε για The WarZ. Αρκεί να πούμε οτι είναι οχι μόνο χάσιμο χρόνου αλλά και κλεψιά και τα δύο.

  • kilia

    Διαφωνω, παιχνιδια σαν το DayZ ειναι το μελλον των multiplayer, ακομα και τα παραδοσιακα single player θα επρεπε ναπαρατησουν το ανααχρονιστικο co-op και να πειραματιζονται με αυτη την φορμουλα.

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Το DayZ είναι τρομερό παιχνίδι!
    Κατά την δική μου γνώμη αυτό είναι το "σωστό" survival! Τροφή, νερό, αφιλόξενο περιβάλλον, το οποίο μπορείς να ζήσεις με παρέα ή με ξένους τους οποίους δεν ξέρεις αν μπορείς να εμπιστευτείς.
    Το WarZ χρησιμοποιεί την ίδια λογική αλλά τσαπατσούλικα! Έχει προσθέσει όμως ενδιαφέρον πράγματα στην λογική του DayZ τα οποία πιστεύω πως πρέπει να υπάρχουν στην standalone έκδοση του DayZ.

    @OddCore
    περί ορέξεως φίλε μου.

  • GeorgeZFR

    xcom με ζόμπια...

  • Nomus

    GeorgeZFR

    Αυτο ακριβως

  • http://game20.gr/ meh

    Καμια σχεση αλλα δεν πειραζει.

  • Nomus

    Κατι που προσεξα και δεν μου αρεσε ειναι οτι στο βιντεακι δεν ελεγχει τον δευτερο χαρακτηρα και αναρωτιεμαι αν αυτο ειναι κατι που εχει να κανει με ολους τους χαρακτηρες του παιχνιδιου πλην του αρχικου το οποιο μαλλον θα ξενισει αρκετους...

  • gogos

    Mπα, δεν με ψηνει.. Εγω λεω να αφησουν τις π@π@ριες και τους ακυρους πειραματισμους του survival με rpg και open world και να φτιαξουν ενα καλο κλειστοφοβικο, σε λιγα εφοδια και αδυναμο χαρακτηρα survival παιχνιδι.. Μτα το dead space πως να παιξεις Dead State? 🙂

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Δεν είναι πειραματισμός το survival με open world. Παιχνίδια σαν το DayZ είναι ο ορισμός της επιβίωσης.
    Το surviving παιχνιδιών τύπου DayZ, Dead State, Stade Of Decay είναι διαφορετικό από αυτό των Dead Space, Silent Hill κτλ.
    Τα πρώτα έχουν να κάνουν με την γενική επιβίωση του οργανισμού (τροφή, νερό, ξεκούραση κτλ), τα δεύτερα έχουν να κάνουν πιο πολύ με τρόμο.

  • gogos

    Επιβιωση ειναι να εισαι παγιδευμενος σε μικρο δωματιο, σε εναν στενο διαδρομο με 5 σφαιρες και ενα heath pack και οχι να τρεχεις και να χοροπηδας απο εδω και απο εκει σε ελευθερο χαρτη σαν το κατσικι.. Ειναι μοδα τα ειδη να πλεκοναται μεταξυ τους αλλα προτειμω κατι πιο παραδοσιακο..

  • http://game20.gr/ meh

    Δεν ξερω τι ειναι πιο θλιβερο. Το οτι ζητας ενα παιχνιδι διαδρομο ή οτι εχεις μπερδεψει τα μπουτια σου με τα ειδη παιχνιδιων. 🙂

  • gogos

    Ενταξυ παιδες survival ειναι να εχεις ενα οπλο με 50 σφαιρες και αλλες τοσες πανω σου,και να σου την πεφτουν οι εχθροι και να τρεχεις χαροπα στο δασος.. Μην ξεχνατε οτι το dayz για το οποιο μιλατε ειναι ενα mod του arma.. Μηπως να βαφτιζουμε και το arma survival? Και μενα μου αρεσουν οι ανοιχτοι κοσμοι αλλα σε αλλα ειδη παιχνιδιων.. Ο ανοιχτος κοσμος δεν ταιριαζει παντου.. Οπως ουτε και και το Multiplayer..

  • http://game20.gr/ meh

    Ειναι φανερο πως ουτε πως ειναι το DayZ ξερεις και πως ουτε καν ειδες το βιντεακι του Dead State. Σταματα να ψαχνεις επιχειρηματα στον αερα.

  • gogos

    Για εσενα Meh ο ανοιχτος κοσμος ειναι πανακεια.. Για μενα παλι οχι.. Βεβαια γουστα ειναι αυτα αλλα προτειμω την συνταγη την οποια μας εμαθαν τα πρωτα resident evil και τα silent hill.. Λιγα φαρμακα, μετρημενες σφαιρες και κλειστος κοσμος.. Η ακομα και το i m alive που παιζω αυτη την στιγμη.. Μπορει να ειναι ενα παιχνιδι χαμηλου budget αλλα εχει ολα αυτα που ζηταω στα συγκεκριμενα παιχνιδια του ειδους.. Ενας αδυναμος χαρακτηρας με stamina οπου σκαρφαλωνωντας η ενεργεια της bar πεφτει, οπου οταν μπαινει μεσα στην σκονη επισης και πρεπει να ανεβαινει σε πιο ψηλα σημεια για να σωθει, που εχει μονο 1 η 2 σφαιρες και πρεπει με τακτικη να εξοντωσει τους περισσοτερους αριθμιτητκα αντιπαλους και με health bar..

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    lol gogos είναι mod του Arma αλλά δεν έχεις τα πυρομαχικά του arma! Τα mod πειράζουν / αλλάζουν το παιχνίδι και κάποια κάνουν το παιχνίδι αγνώριστο και διαφορετικό από το αρχικό.
    Δες την έννοια της λέξης "επιβίωση".
    Μέχρι και το MGS3 είχε survival στοιχεία γιατί έπρεπε να τρως, να περιποιείς τις πληγές σου, να προσέχεις την κούραση κτλ.
    Ο ανοιχτός κόσμος δεν ταιριάζει παντού ναι, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση ταιριάζει. Ίσως όχι για σένα, δεν σου αρέσει και καλά κάνεις, όμως το στοιχείο της επιβίωσης δεν είναι μόνο αυτό που έχουν τα Dead Space.

    "As a survivor with limited supplies, the player must scavenge the world for supplies such as food, water, weapons and medicine, while killing or avoiding both zombies and other players and sometimes non-player characters - in an effort to survive the zombie apocalypse."

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    meh έπαιξες DayZ?

  • http://game20.gr/ meh

    Αδυνατεις να καταλαβεις πως λειτουργει το DayZ. Πριν αρχισεις να περιγραφεις παιχνιδια για να μεγαλωσεις το επιχειρημα σου, ψαξε και μαθε τι ειναι αυτο που κρινεις. Εχεις μια κολλημενη αντιλληψη και περιμενεις να συμφωνησουν οι αλλοι μαζι σου.
    Δεχομαι αυτο που λες αλλα δεν απορριπτω κατι διαφορετικο. Αλλωστε το DayZ με αφηνει αδιαφορο, μιας και το πας στο προσωπικο οπως παντα.

    Επαιξες ενα Dead Space του σωρου και κανεις κηρυγμα σε καθε ευκαιρια. Φαντασου να επαιζα εγω ενα ραλλακι και ξαφνικα να το επαιζα εξυπνος και γνωστης σε ατομα οπως ο Agony που ασχολειται χρονια με το ειδος.

    Δες το ρημαδι το βιντεο του Dead State μπας και καταλαβεις πως μπορει να υπαρξει ενα survival παιχνιδι με αληθινο micromanagement χωρις διαδρομους και φτηνο τρομο.

    Οχι Στρατο, δεν εχω παιξει DayZ αλλα ψιλοπαρακολουθω την modding κοινοτητα του Arma. Εχουν φτιαξει τρελα πραγματα μερικοι.

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    Ναι κάτι είδα και εγώ. Ορισμένοι έχουν μεγάλο πάθος και βγάζουν πράγματα πιο όμορφα και από αυτά των κατασκευαστών.
    anyway ελπίζω παιχνίδια σαν το Dead State, DayZ κτλ, να έρθουν και από το PS3....

  • zaes

    Μeh σταματα να αρπαζεσαι γενικα..την αποψη του ειπε το παλικαρι..το εχεις αυτο το συνηθειο παντως...

  • gogos

    Το Dead State παρουσιαζει εναν εναλακτικο τροπο της επιβιωσης σε turn based gameplay.. Ωραια ιδεα και θα το δοκιμαζα σε καποια φαση απο περιεργεια.. Απο την αλλη το dayz sorry αλλα δεν το αποδεχομαι.. Μπορει να βλεπω τα πραγματα με εναν πολυ συγκεκριμενο τροπο αλλα καποιος που εχει μεγαλωσει με τα προτυπα των παλιων resident evil, των silent hill και απο τα πιο προσφατα με το siren, dead space και Condemned δεν νομιζω να μπορει να αποδεχτει τον ανοιχτο κοσμο στα παιχνιδια επιβιωσης.. Το dead space μπορει να μην σου αρεσει σαν παιχνιδι, απο την αλλη ομως η gaming κοινοτητα το αποδεχετε ως μια απο τις καλητερες εμπειριες επιβιωσης.. Οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα πως ολα ειναι θεμα γουστου..

  • kilia

    Axμ... τουλαχιστον ενας που εχει μεγαλωσει με τα παλια μπορει να το αποδεχτει.
    Ουτε μια ωρα δεν το εχω παιξει το dayz, (για την ακριβεια σε pc φιλου γιατι μου τα ειχε πρηξει οτι πρεπει να το δοκιμασω) αλλα το παιχνιδι ειναι αλλου, ουσιαστικα πηγαινει ενα ειδος 100 βηματα μπροστα, το ολο στησιμο του κοσμου, το permadeath, οι χιλιοι δυο παραμετροι που πρεπει να εχεις στο μυαλο σου ακομα και αν προκειται να κανεις το παραμικρο βηματακι, το να εισαι ξαπλωμενος στα χορτα και να παρακαλας να περασεις απαρατηρητος απο 4 αλλους παικτες γιατι απλα μπορει να σε σκοτωσουν για να παρουν οτι κουβαλας πανω σου ολα αυτα και αλλλα πολλα δημιουργουν ενα κλιμα survival που δεν μπορει να το φτασει ευκολα ενα fixed παιχνιδι, ειναι hardcore για λιγους αυτο το παιχνιδι.
    Βεβαια αυτα μπορει να ειναι και βλακειες που λεω γιατι με μιση ωρα δεν βγαζεις συμπερασμα γαι τετοιο τιτλο, αν εχουμε κανεναν που το παιζει plz ας μας κατατοπισει.

  • Bill B.

    Παρακολουθώ την συζήτηση από την αρχή, χωρίς να με ενδιαφέρουν τα παιχνίδια που εμπλέκονται (εκτός του Dead Space φυσικά), αλλά δεν είναι αυτό το θέμα!

    Έχετε μπερδέψει το survival με το survival, δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω!

    ΦΥΣΙΚΑ...και ταιριάζει survival σε ανοιχτό κόσμο όπου πρέπει να ψάξεις τροφή, νερό, φάρμακα, να φτιάξεις μέρος να μείνεις το βράδυ, να προστατευτείς, να φτιάξεις παγίδες για τους εχθρούς και ένα σωρό άλλα πράγματα...αυτό είναι πιο ρεαλιστικό survival.
    Στα άλλα όμως με τους 'στενούς διαδρόμους' (βλ. Dead Space) όπου πρέπει και εκεί να επιβιώσεις, όμως, ψάχνοντας μόνο φάρμακα και πυρομαχικά, και έτσι γίνεται πιο απλή η επιβίωση, χωρίς να σκέφτεσαι μήπως ο χαρακτήρας σου στην μέση της αποστολής αρχίζει να λυποθυμάει από την πείνα επειδή δεν έφαγε και πάνε όλα κατα διαόλου (δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο παιχνίδι, αλλά έδωσα ένα παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός).

    Αν καταλάβετε την διαφορά survival με survival και ότι μπορούν να υπάρξουν και τα 2, και ανοιχτός κόσμος και περιορισμένος σε αυτό το είδος, τότε θα είναι όλα κομπλέ!

    Και μιας και αναφέρθηκε το I Am Alive, επειδή το έχω παίξει, είναι όντως καράsurvival που πρέπει να βρείς και εκεί τροφή, νερό για την σκόνη, πυρομαχικά κλπ κλπ...Δεν έχει σκοτεινούς διαδρόμους ούτε τίποτα τέτοιο, είναι όμως survival...Φανταστείτε να είχε ο χαρακτήρας και όλη την πόλη στα πόδια του (ανοιχτός κόσμος δηλάδη) δεν θα τα έσπαγε περισσότερο?
    Άρα είδατε που μπορούν όλα τα είδη να συνυπάρξουν, με το αποτέλεσμα να είναι πολύ καλό?

    Και καταλήγω, ότι άλλο το survival που πρέπει να αποφύγεις τερατούλια σε ένα μικρό χώρο και να βρείς μόνο φάρμακα για να ανεβάσεις την υγεία σου...και άλλο το survival του να έχεις έναν πελώριο χάρτη στα πόδια όπου πρέπει όντως, να βρείς ότι χρειάζεται ένας άνθρωπος για να επιβιώσει σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον! Αυτά τα ολίγα...

    P.S...Ξέρω ότι επανέλαβα πολλές φορές τις ίδιες λέξεις και έννοιες, αλλά δεν γινόταν αλλιώς 😛

  • gogos

    Απλα οταν εισαι σε ανοιχτο κοσμο χανεις την αισθηση οτι εισαι "παγιδευμενος".. Αυτο εμενα με χαλαει σαν ιδεα και νιωθω οτι αφαιρει απο την εμπειρια..

  • Bill B.

    Ναι ρε'συ το survival όμως δεν συνοδεύεται μόνο με κλείστο χώρο. Είναι 2 διαφορετικά είδη επιβίωσης...Επεξεργάσου το λίγο και θα δείς ότι κολλάει!

    Στου ανοιχτού κόσμου survival, μπορεί να μην είσαι παγιδευμένος, όμως είσαι με άλλη έννοια παγιδευμένος, ότι δεν μπορείς να βρείς εύκολα τροφή, νερό κλπ κλπ και πρέπει να σκέφτεσαι στρατηγικές για το κάθε σου βήμα (μπαίνει και η στρατηγική στον χορό)...Κατάλαβες? Δεν είναι survival horror για να έχεις μικρούς χώρους και άλλα...είναι πιο action-adventure survival, δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω χαχαχαχαχα...

  • ggaammeerr

    Αφηστε τωρα αυτα και κοιταξτε εδω.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZQWNGJs7pWs

    Αυτο θα πει HORROR.Και ειναι και απο Ελληνες.Χιλια μπραβο στα παλικαρια.

  • Julian

    Αυτο που λεει ο Στρατος για το Z παντως εμενα μου κανει και μου παρακανει για επιβιωση. Επισης το survival/horror με το survival για μενα ειναι διαφορετικα πραγματα, αφου το πρωτο εστιαζει και στον τρομο (ειτε ψυχολογικο η οχι) ενω το δευτερο ειναι μια πιο ευρυα εννοια. Παντως αντικειμενικη αποψη στα ειδη δεν υπαρχει μην πασχιζεται να δωσετε ορισμους.

    Επισης για μενα δεν ειναι κατ' αναγκην θεμα δυσκολιας το να λεγεται κατι survival η survival/horror. Ενα survival μπορει να ειναι ευκολο πχ. Το dead space στα πρωτα δυο μερη του μπορω να το πω survival horror. Αν το ψυρισεις παντως σημερα δεν υπαρχει αλλο ειδος περα απο το shooter για αυτο λεω μην πασχιζεται να ορισμους. Ουσιαστικα το 80% των παιχνιδιων (τουλαχιστον των γνωστων παιχνιδιων) ειναι shooter που εχουν μπασμενα στοιχεια απο αλλα ειδη.

    Και στο τελευταιο παρουσιαζεται προβλημα και οι μισοι λενε ρε αυτο ειναι η horror οι αλλοι μισοι σιγα μην ειναι horror αυτο το COD clone κλπ κλπ.. Αντιληφθειτε τα οπως θελει ο καθενας μικρη σημασια εχει ουτως η αλλως τι θα ονομασουμε πως. Αυτο που εχει μεγαλυτερη σημασια και το λεω συνεχεια ειναι πως τα επιμερους στοιχεια των ειδων χανονται προς χαριν της "blockbuster-οποιησης" του gaming.

  • gogos

    Στρατηγικη ομως απαιτουν και του κλειστου τυπου survival.. Στο dead space 1 ας πουμε που ειναι το πιο σκληροπυρηνικο και απο τα 3, ησουν σε φασεις με αρκετα δηληματα του τυπου "εχω 3 σφαιρες, ομως τα necromorphs που θα βγουν εινα 3? Τι ειναι καλητερο? Να προσπαθησω να τα εξοντωσω με κινδυνο να αστοχησω και να μεινω απο σφαιρες η να περασω απο μεσα τους τρεχωντας με κινδυνο απο τα χτυπηματα τους να χασω?" Και ακριβως επειδη ηταν παιχνιδι κλειστου κοσμου αναγκαστικα επρεπε να παρεις αυτο το ρισκο.. Αν ηταν ανοιχτου κοσμου απλα θα διαλεγες εναν διαφορετικο δρομο και το παιχνιδι σου αυτοματα θα γινοταν πιο ευκολο..

  • Bill B.

    Julian τα ίδια πράγματα λέμε μέσες-άκρες. Με άλλα λόγια βασικά 😀

    ggaammeerr, που το βρήκες αυτό ρε? Τέλειο φάινεται. Για να το βάλουμε στα ραντάρ μας!

    gogos, ναι θα έπαιρνες άλλον δρόμο, αλλά θα είχες να αντιμετωπίσεις άλλες καταστάσεις.
    Όπως π.χ. να τρέξω μακρία από άλλον δρόμο για να μην με πάρουν χαμπάρι οι εχθροί, και όπως θα τρέχω θα κουράζομαι και θα πρέπει να σταματήσω για νερό, και αν δεν έχω θα ξεραθώ από την δίψα και θα πρέπει να βρώ, και αν σε πάρουν χαμπάρι οι εχθροί σου να τους έχεις και αυτούς απο πάνω...κωλοκατάσταση με λίγα λόγια χαχαχα...Είδες που δεν χάνεται αναγκαστικά η ατμόσφαιρα και η ευκολία και και και?

  • kilia

    Ενω παει καλα η κουβεντα με την συνεισφορα του bilb και του julian που και οι δυο για αλλη μια φορα εχουν δικιο, επιτρεψτε μου να την μαμησω παλι.
    Οχι gogo, στην ουσια δεν παιρνεις καποιο ρισκο (παντα σε σχεση με το dayZ) γιατι οτι και να αποφασισεις οταν τελικα αυτο αποτυχει θα κανεις reoad και παμε παλι ξανα μεχρι να το πετυχεις, στο dayz ομως δεν εχει τετοια, ενα λαθος βημα μη σωστα υπολογισμενο και εισαι νεκρος, αναγκασμενος να ξεκινησεις απο το μηδεν με αλλο χαρακτηρα.
    Ο διαφορετικος δρομος που λες και εσυ ειναι απλα λιγα δευτερα ξεγνοιασιας μεσα σε εναν εχθρικο κοσμο στον οποιο δεν οριζεις τιποτα.

  • Bill B.

    Είδες που δεν χάνεται αναγκαστικά η ατμόσφαιρα και η ευκολία και και και...σε έναν ανοιχτό κόσμο?

    Ναι...EDIT ήθελα να κάνω στο τελευταίο μου σχόλιο!

  • ggaammeerr

    Bill B.

    http://www.eleusisgame.com/

    Εχει και ντεμο αμα θες να το δοκιμασεις.Καμια φορα ριχνω και μια ματια σε αλλα ελληνικα site και ετυχε να το δω.Εχει και "συνεντευξη" απλα δεν μπορω να την βαλλω γιατι ειναι απο αντιπαλο site.Δειχνει ενδιαφερον.Καποια στιγμη λεω να δοκιμασω το ντεμο.Εχει φτιαχτει απο 3 ατομα (δυο απο Αθηνα και ο αλλος ζει στον Καναδα! ) και χρησιμοποιει UE 3!

  • gogos

    Julian το dead space δεν ειναι παιχνιδι που παιζεις σε normal δυσκολια.. Το βαζεις λιγο πιο ψηλο επιπεδο για να το απολαυσεις.. Στις υψηλες δυσκολιες οι σφαιρες που βρισκεις ειναι πιο λιγες και τα necromorphs θελουν περισσοτερα χτυπηματα για να πεθανουν.. Τα stealth και survival παιχνιδια στο normal επιπεδο ειναι λιγακι νεροβραστα.. Απο την αλλη δεν ειναι ολα shooters.. Δοκιμασε το siren και το i m alive και αν θελεις και το silent hill downpour.. Oι πιο πολλες σφαιρες που μπορει να εχεις ταυτοχρονα δεν ξεπερνανε τις 5..

  • Julian

    Bill ναι και γω απο σενα πηρα εναυσμα. Κιλια δεν την μαμας φιλε την συζητηση και σε αυτο που λες να συμπληρωσω (για τον Γογο) οτι μην υποθετεις τους μηχανισμους ενος κλειστου παιχνιδιου σε ενα ανοιχτο. Λογικα ενα ανοιχτο παιχνιδι επιβιωσης θα λειτουργει τελειως διαφορετικα. Εχω καταλαβει τι λες και απλα μιλας περισσοτερο για κλειστοφοβια και ατμοσφαιρα παρα για το ειδος του παιχνιδιου. Αυτο εχω καταλαβει τουλαχιστον.

    Οπως ενα shooter μπορει να ειναι ατμοσφαιρικο και κλειστοφοβικο κλπ μπορει να ειναι και πιο χυμα, οντας ακομα shooter. Και ενα survival μπορει να ειναι πιο χυμα. Πχ το hardcore mode του new vegas δεν προσθετει τετοια στοιχεια;

  • Bill B.

    ggaammeerr, τα σπάει ρε...Είναι στο Steam Greenlight, και ζητάει υποστήριξη από τον κόσμο...οπότε θα ρίξω μια ψήφο κι εγώ, για να πάρει πράσινο φως προς την κυκλοφορία. Και είναι και από Έλληνες, εύγε...

    Έτσι είναι ρε παιδιά, άλλες λειτουργίες έχει του ανοιχτού κόσμου survival, και άλλες του κλειστού.
    Και δεν είναι απαραραίτητο να χάνεται η ατμόσφαιρα και η δυσκολία σε κανένα, μια χαρά μπορούν να υπάρξουν.

    Εντάξει καταλήγω στο ότι... 'Με ότι την βρίσκει ο καθένας' 😛

  • gogos

    Θεωρητικα μιλωντας (γιατι ολοι θεωρητικα μιλαμε μιας και κανενας απο εμας δεν εχει κατσει να ασχοληθει σε βαθος με το dayz) ολα αυτα ακουγονται πολυ καλα.. Απο την αλλη ομως ενα τετοιο παιχνιδι ειναι πολυ ευκολο να αποτυχει στους στοχους του.. Το αγχος και την επιβιωση μπορεις να τα πετυχεις ευκολα σε εναν κλειστο και προκαθορισμενο κοσμο.. Σε εναν ανοιχτο παλι, θα πρεπει οι developers να κατσουν να δουλεψουν και να προβλεψουν ολες τις ενναλακτικες καταστασεις στις οποιες θα βρεθει ο παικτης και θα πρεπει να προσεξουν ωστε ουτε να εχει πολλα εφοδια (που να κανουν το παιχνιδι ευκολο) αλλα ουτε και παρα πολυ λιγα (που να το κανουν unplayable).. Αυτος ειναι και ο λογος που ειμαι πολυ επιφυλακτικος σε αυτου του ειδους τις προσπαθιες.. Ειδαμε και το dead island που πηγε να κανει μια τετοιου ειδους προσπαθια πως τελικα δεν πετυχε τον στοχο του.. Αν ειναι μια μεγαλη ομαδα να κατσει, να στρωθει, να δουλεψει πανω σε ενα open world survival τιτλο και να μας προσφερει ενα αρτιο αποτελεσμα πολυ ευχαριστως να ασχοληθω.. Αλλα αυτα που βλεπω μεχρι στιγμης μου φαινοντα καλες ιδεες με ασχημη υλοποιηση..

  • ggaammeerr

    Bill εριξα κι εγω μια.Ελπιζω να παει τα καλα.

  • gogos

    ggaammeerr που το ανακαλυψες αυτο το παιχνιδακι? Ωραιο δειχνει.. Σκοτεινο και ατμοσφαιρικο.. Παω και εγω να το ψηφισω..

  • ggaammeerr

    Sry Termi που το βαζω αμα θες μετα διεγραψε το.

    http://www.gameworld.gr/interviews/item/12898-%CE%B7-nocturnal-works-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-eleusis

    Μια στο τοσο ριχνω και εκει μια ματια και ετυχε να το δω.Φενεται να εχουν κανει πολυ καλη δουλεια.Τσεκαρε και το ντεμο αμα θες απο το παραπανω μου λινκ.Καποια στιγμη θα το δοκιμασω σιγουρα.Το ξερω οτι θα πω βλακεια αλλα μου θυμιζει alan wake.(αν και δεν εχω παιξει κανενα απο τα δυο 🙂 )

  • kilia

    Eγω απο οσο μπορεσα να καταλαβω το λιγο που ασχοληθηκα ειναι πως στο dayz υπαρχει το survival οσον αφορα το management του χαρακτηρα σου για να μεινει ζωντανος, εννοειται τα ζομπι αλλα ο μεγαλος τρομος ερχεται απο τους υπολοιπους παικτες και απο το γεγονος οτι δεν μπορεις να εμπιστευθεις κανεναν
    πχ. εκει που προχωρας βλεπεις καποιον μακρια, του μιλας και με τα χιλια ζορια σε πειθει να πατε μαζι για λιγη ωρα, του δειχνεις οτι εχεις κατι πολυτιμο μαζι σου και σε τρωει η αγωνια αν θα σε σκοτωσει η αν θα πρεπει να τον προλαβεις και να τον σκοτωσεις εσυ για να μη σου το παρει, και αυτο ειναι κατι απλο, λογικα θα υπαρχουν τρελα σκηνικα στο παιχνιδι μεταξυ των παικτων και αυτο ειναι που με εχει εντυπωσιασει μεχρι τωρα.

  • Αντρέας

    Πολυ ωραιο, μολις μπηκε στη λιστα.
    Αντε να βγει και το Wasteland 2!

  • tiflopodikas

    Ωραίο φαίνεται το παχνιδάκι το ψήφησα και εγώ στο πράσινο φως του ατμού.

  • http://www.ipetitions.com/petition/autom-ateithe/ StratosGK

    @kilia
    Είδα τα βίντεο ενός τύπου από το DayZ και είναι ακριβώς όπως το Walking Dead (σειρά και κόμικ).
    Δεν ξέρεις ποιον να εμπιστευτείς! Υπήρχαν φορές που έτρωγε κόσμο με το sniper γιατί πηγαίναν προς τα εκεί που πήγαινε και αυτός και δεν ήθελε να το ρισκάρει και υπήρχαν και άλλες φορές που προσπαθούσε να τους μιλήσει και να δει τι θα βγει.
    Επίσης οι παίκτες χρησιμοποιούν και hold up mode, βγαίνουν πίσω από άλλους, ανοίγουν το "direct communication" όπου σε ακούνε από το mic και η φωνή σου γενικά μέσα στο παιχνίδι ακούγεται μέχρι μια απόσταση όπως στην πραγματικότητα. Τους λένε "αν θες να ζήσεις μην γυρίσεις προς εμένα και απλά πέτα κάτω το όπλο σου".
    Σε πόσα παιχνίδια το βλέπουμε αυτό?
    Θεωρώ παιχνίδια σαν το DayZ απίθανα και ζηλεύω πολύ.... :S

  • Αντρέας

    Τυφλοπόντικα, δεν υπάρχει ακόμα στο GeenLight.

  • EdgierMink61 or Herculean Tusk

    Αν θέλετε να καταλάβετε καλύτερα τι είναι το Day Z απλά δείτε αυτό μεγάλο βίντεο (46 λεπτά) και θα έχετε μία πολύ καλή ιδέα του πως είναι τα πράγματα. Ο τύπος είναι από τους πιο διάσημους παίκτες Day Z που ξέρω.
    http://www.youtube.com/watch?v=XQWvv-Yx4aE

  • kilia

    Μολις ειδα τα πρωτα 15 λεπτα και το παιχνιδι απλα σπερνει, πραγματικα δεν το περιμενα τοσο καλο. Εμεινα μαλακας εκει που συνανταει τον αλλον και τον διαταζει να ριξει τα οπλα του ενω ειναι στραμμενος προς τον τοιχο αν θελει να τον ακολουθησει.