Dead Space 3 Review

, Τρίτη 26 Φεβρουάριος 2013 0  

Μπόλικη δράση, λίγη επιβίωση και μια πρέζα τρόμου, ανακατεμένα με μια υποψία τραγικότητας και ανεκπλήρωτου έρωτα, μας δίνουν το Dead Space 3. Ο Isaac Clarkle βρίσκεται αντιμέτωπος με το πεπρωμένο του. Τις κοτρόνες... Τις κοτρόνες που τόσο μισεί... Τις κοτρόνες που του στέρησαν τον έρωτα... Τις κοτρόνες που μπορεί να του στερήσουν ακόμη και την ζωή... (τι ωραία που τα λέω ο άτιμος).

Στην ιστορία του Dead Space 3, οι Unitologists τα έχουν πάρει άγρια και θέλουν να τα κάνουν όλα μπουρδέλο, κι έτσι ενεργοποιούν μια από τις κοτρόνες (Markers) που τόσο λατρεύουν. Ο Isaac Clarkle έχει αποσυρθεί από την ζωή και τα εγκόσμια, θρηνώντας την μοίρα και την αγάπη που του στέρησαν, αλλά είναι ο μόνος που μπορεί να σώσει την κατάσταση. Πως θα το κάνει αυτό; Μα φυσικά σκοτώνοντας ότι βρεθεί στο διάβα του και ταξιδεύοντας με τις πτήσεις της Lufthansa σ'έναν παγωμένο πλανήτη απ'όπου και υποτίθεται ότι προέρχονται οι κοτρόνες. Εκεί βρίσκει την πρώην του (όχι αυτή που σκοτώθηκε στο πρώτο παιχνίδι, τη νέα) και τον νυν της και ψάχνουν σαν μια ωραία παρέα να βρουν τη λύση για τις κοτρόνες. Πρόκειται για μια αποστολή αυτοθυσίας και αυταπάρνησης, μέσα από το πρίσμα του ολοκληρωτισμού και της αποκέντρωσης (άσχετο). Καλά εκεί στην Visceral από το “Τόλμη και Γοητεία” τις παίρνουν τις ιδέες τους;

Το Dead Space 3 αρχικά θα φανεί οικείο σε όσους έχουν παίξει τα προηγούμενα παιχνίδια. Διαστημόπλοια με κλειστοφοβικούς, σκοτεινούς διαδρόμους και necromorphs να πετάγονται από παντού σαν εντερικά αέρια. Έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα shooter τρίτου προσώπου που κάποτε ήταν survival horror και έχει διατηρήσει λίγο το survival με κάποια ψήγματα μόνο horror. Στα μισά περίπου το παιχνίδι μας μεταφέρει σε έναν παγωμένο πλανήτη. Εκεί είναι που το survival κάνει δειλά δειλά την εμφάνισή του. Η πιο αραιή εμφάνιση των med kits και των πυρομαχικών αλλά και ο αφιλόξενος πλανήτης βοηθούν, σιγοντάροντας την κατάσταση. Το στοιχείο τρόμου παραμένει βαθιά κρυμμένο, και παρουσιάζεται μέσα από κλασικές απότομες εμφανίσεις necromorphs, που καταντούν κουραστικές.

Χάλια το έκανες το πουκάμισο. Μες τα αίματα. Κάτσε να πάρω την ανοιχτή γραμμή Skip...

Η ιστορία του Dead Space 3 είναι μεν γραμμική, αλλά η ελευθερία επιλογών των δευτερευουσών αποστολών χρυσώνει κάπως το χάπι. O χειρισμός είναι δεύτερη φύση για τους παίκτες των προηγούμενων παιχνιδιών της σειράς αλλά και προσβάσιμος για τους νέους στο σύμπαν του Dead Space. Οι κλασικοί μηχανισμοί που χρησιμοποιεί το παιχνίδι σε συνδυασμό με τα δικά του χαρακτηριστικά, δίνουν μια ευχάριστη εμπειρία shooting.

Τα αγαπημένα εργαλεία του Isaac, plasma cutter και stasis, κάνουν δυναμική επιστροφή και εννοείται ότι είναι σημαντικά, με τη χρήση τους απαραίτητη καθ'όλη τη διάρκεια της περιπέτειας. Με την προσθήκη παραμετροποίησης των όπλων, το plasma cutter μπορεί να αναβαθμιστεί και να γίνει ελβετικός σουγιάς! Αναβαθμίσεις και προσθήκες για τα όπλα βρίσκετε σκόρπια στις πίστες αλλά και τυχαία στα σωθικά των necromorphs που σκοτώνετε (μα τι βολική τοποθεσία για να κρύψεις πυρομαχικά και λοιπά αντικείμενα). Η παραμετροποίηση των όπλων δεν είναι και το πιο εύκολο σύστημα αναβάθμισης που έχω συναντήσει σε παιχνίδι. Βρέθηκα να παίζω το Dead Space 3 με το κύριο όπλο, συν δυο τρεις προσθήκες, επειδή το παιχνίδι δεν ασχολείται ιδιαίτερα με το να μου εξηγήσει τι σκατά να προσθέσω/αναβαθμίσω χωρίς να μειώσω κατά λάθος το damage, αντί να το αυξήσω, χωρίς παράλληλα να μειώσω τον χρόνο reload και την χωρητικότητα του γεμιστήρα. Αναβαθμίσεις δέχονται και οι στολές του Isaac, αλλά εκεί τα πράγματα είναι πιο απλά, αφού οι επιλογές είναι περιορισμένες και έχουν να κάνουν πιο πολύ με την σειρά που γίνονται οι αναβαθμίσεις, ανάλογα με τον τρόπο που παίζετε.

Η μηχανή γραφικών του DS3 δείχνει μια ηλικία, αλλά τα γραφικά άσχημα δεν τα λες και σίγουρα δεν δημιουργούν διαστρέβλωση στον κερατοειδή. Το παιχνίδι έχει εντυπωσιακές σκηνές δράσης με όμορφη ατμόσφαιρα, παίζοντας με το φως, τα χρώματα και τους ήχους. Ειδικά οι σκηνές όπου ο πρωταγωνιστής μας “πετάει” στο διάστημα, δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση αποπροσανατολισμού και απεραντοσύνης (παρά τους αόρατους τοίχους που κουτουλάμε από τον πολύ αποπροσανατολισμό). Σε έναν -υποτιθέμενο- τίτλο τρόμου, ο ήχος παίζει σημαντικό ρόλο. Οι κραυγές των necromorphs, οι ήχοι από τριγμούς στο πάτωμα, η διακριτική μουσική αλλά και η ησυχία του διαστήματος δημιουργούν μια ηχητική αρμονία με τα τεκταινόμενα στην οθόνη.

Κοίτα γραφικό στο αυτί... Είναι μετά να μην γκρινιάζεις;

Η μάστιγα του σύγχρονου gameplay, τα QTE's, έχουν κρατηθεί στο minimum και δεν ενοχλούν, ούτε είναι απαιτητικά με τα αντανακλαστικά σας. Τα rag-dolls των νεκρών necromorphs (necroception;) δίνουν ένα τόνο γελοιότητας στο Dead Space 3, όπου αφού τεμαχίσετε με το όπλο σας ένα τέρας, βλέπετε τον Isaac να παίρνει σβάρνα τα τεμαχισμένα άκρα και να τα κλοτσάει με το κουτουπιέ. Επίσης, η τακτική του Dead Space “σε κλείνω σε ένα δωμάτιο και σου πετάω μια ντουζίνα necromorphs” κουράζει και δείχνει κακό σχεδιασμό.

Το παιχνίδι υποστηρίζει και συνεργατικό παιχνίδι, όπου μπορείτε να παίξετε την ιστορία με ένα φίλο. Φυσικά η αίσθηση της απομόνωσης χάνεται στο co-op, όπως χάνεται και κάθε έννοια τρόμου και το παιχνίδι γίνεται ένα ευχάριστο συνεργατικό shooter. Οι χαρακτήρες που σας περιβάλλουν είναι αντιπαθητικοί ή στην καλύτερη περίπτωση αδιάφοροι. Τι ψοφάνε, τι τραυματίζονται, τι θυσιάζονται, κανείς δεν νοιάζεται. Ο Isaac είναι φυσικά χτυπημένος από την μοίρα και ανήμπορος να αποφύγει το πεπρωμένο του. Καλά, τα όσκαρ για τους σεναριογράφους θα τα αφήσω στο γραφείο αν δεν τους πετύχω εκεί. Τέλος, η διάρκεια του Dead Space 3 είναι ικανοποιητική, αν και μετά από λίγες ώρες στον παγωμένο πλανήτη το παιχνίδι αρχίζει να γίνεται κουραστικό. Δεν θα μπω καν στην διαδικασία να σχολιάσω το ότι η ΕΑ αμέσως άρχισε να πουλάει όπλα και αναβαθμίσεις μέσω DLC, γιατί θα βγάλω χολή και δεν μου έχει μείνει πολλή...

“Όχι μην μιλάς. Άσε την σιωπή να τα πει όλα.”

Η έλλειψη τρόμου μπορεί να είναι για μερικούς λόγος να μην αγοράσουν το Dead Space 3, αλλά το παιχνίδι αυτό που κάνει (shooter, survival) το κάνει καλά. Το πρόσφατο φιάσκο του Resident Evil 6 (αν και του Termi του άρεσε) φαίνεται να μην το πήρε σοβαρά υπόψη η Visceral, αλλά τουλάχιστον δεν έφτιαξε ένα παιχνίδι που να μην ικανοποιεί κανένα. Οι λάτρεις των τίτλων δράσης τρίτου προσώπου θα ευχαριστηθούν το Dead Space 3 και τις στιγμές που προσφέρει.

+ Εντυπωσιακές διαστημικές στιγμές
+ Καλοφτιαγμένοι μηχανισμοί shooting
+ Ικανοποιητική διάρκεια
+ Ευχάριστο co-op

- DLC όπλων - το έκανε πάλι το θαύμα της η ΕΑ
- Πολλή δράση και λιγότερος τρόμος σε σχέση με τα προηγούμενα
- Η παραμετροποίηση των όπλων θέλει φροντιστήρια για να αξιοποιηθεί σωστά

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0

Πλατφόρμα: PS3 (review), Xbox 360, PC
Ανάπτυξη: Visceral Games
Έκδοση: EA
Διάθεση: CD Media
Είδος: 3rd-person shooter/action
Παίκτες: Single-player, multiplayer
Επίσημο Site: http://www.deadspace.com/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 8/2/2013
PEGI: 18

  • Amonra

    Πολύ καλό παιχνίδι. Εμένα μου άρεσε το 3 αν και θα ήθελα να ήταν περισσότερο horror.

  • http://game20 ΗΛΙΑΣ810

    ωραιο το παιχνιδι αγορα αργοτερα..:)

  • Constantinos

    πολυ ακριβες και κατατοπιστικο review...μπραβο αζ !!! σε γενικες γραμμες, ειναι πιο action απο horror αλλα ειναι οντως ενα ειλικρινες και καλο 3rd person shooter με οντως ικανοποιητικη διαρκεια...σαν το 1 βεβαια κανενα αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια..λιγο τα secondary missions ηταν επαναλαμβανομενα και βαρετα, κατα τ αλλα μια χαρα παιχνιδι ειναι

  • worms_arm

    εχει συναισθημα και ερωτες κλπ το dead space 3? ή ειρωνικα το λεει?

  • Julian

    Νεκροι necromorhps necroception χαχαχαχα καλο!

    Το review ειναι καλογραμμενο σε στυλ αζαζελ που ολοι αγαπαμε και κυριως ειναι κατατοπιστικο και δικαιο. Απο κει και περα εγκεται στα γουστα του καθενος αν θα του αρεσει το παιχνιδι, για τα δικα μου γουστα θα ειναι καλο αλλα διαφορετικο απο τα πρωτα δυο.

    Δεν ξερω γενικα τελευταια τα παιχνιδια με αριθμο σε μια σειρα εχουν την ταση να ειναι αδυναμα. Fear 3, mass effect 3, assassins 3, crysis 3 (οτι οτι ειναι πολυ μικροτερο απο τα αλλα δυο γιατι δοθηκε πιο πολυ αναπτυξη στο multi το καθιστα αυτοματως το χειρτερο για μενα) και δεν ξερω και γω ποσα αλλα

  • gogos

    Εκπληκτικο παιχνιδι που μαζι με ολες τις δευτερευουσες αποστολες ξεπερναει τις 20 ωρες.. Κανω copy-paste το σχολιο που ειχα κανει μολις τελιωσα το dead space 3.. "Ξεκιναω απο τα θετικα του παιχνιδου! 1ον το προφανες, δηλαδη η τεραστια διαρκεια του για παιχνιδι του ειδους, 2ον απολυτη ισσοροποια αναμεσα σε survival και shooting gameplay με εναλλαγες που κανουν τον παικτη να μην βαριετε ποτε, 3ον υπεροχες και δυκολες δευτερευουσες αποστολες που μας θυμιζουν dead space 1, 4ον εκπληκτικα mini games, 5ον co-op που ενεργοποιητε και απενεργοποιητε (δηλαδη αν θες να παιξεις μονος δεν εχεις μπαστακα και τον δευτερο χαρακτηρα να ελεγχετε αυτοματα απο το παιχνιδι να σου την σπαει), 6ον αριστος τεχνικος τομεας (δεν υπαρχει ουτε το ελαχιστο bug η framedrop μεσα στο παιχνιδι), 7ον κορυφαιος ηχος, 8ον υπεροχη ατμοσφαιρα και 9ον περισσοτερη εμφαση στην ιστορια απο τα αλλα dead space.. Τα αρνητικα του παιχνιδιου ειναι : 1ον αν και εχει τρομακτικες φασεις το παιχνιδι ειναι το λιγοτερο τρομακτικο dead space και απο τα 3, 2ον κλειδωμενα 30 fps στην pc εκδοση, 3ον θα ηθελα να ειναι λιγο πιο δυσκολο στο normal επιπεδο που το επαιξα, 4ον microtransactions σε single game = epic fail, 5ον το τελος αφηνει ερωτηματα.. Αυτα απο εμενα λοιπον απο εμενα και τωρα ετοιμαζομαι για να το παιξω σε μεγιστη δυσκολια με co-op! Το παιχνιδι εχει ενα 9 απο εμενα.."

    worms_arm εχει οντως πολυ ερωτικο παρασκηνιο! Δεν θελω να πεταξω spoilers αλλα για την καρδια της Ellie παιζει πολυ παρασκηνιο και αντιζηλιες! Καλο πουτ@ν@κι και του λογου της! 🙂 Το παιχνιδι μπορει να ειναι πιο action αλλα αυτο που κανει το κανει αριστα.. Καιρο ειχα να παιξω κατι τοσο καλο.. Τιμωρηθηκε βεβαια για την πιο action προσεγγιση του και σιγουρα το συγκεκριμενο παιχνιδι αν δεν ειχε το ονομα dead space θα επερνε 1 επιπλεον βαθμο σε ολα τα reviews..

  • worms_arm

    ναι αλλα το λεει λες και ειναι κακο. στο κειμενο γραφει οτι οι χαρακτηρες ειναι αντιπαθητικοι.

  • GeorgeZFR

    παιχνιδαρα εγώ το ευχαριστήθηκα το έβγαλα hard 2η φορά game + mode στο classic το οποίο το ξανά αρχίζεις αναγκαστικά πάλι στο hard και δεν έχεις craft weapons κλπ με ότι όπλο είσαι στο bench το κάνεις απλά μόνο update. Τρελά σκηνικά στο διάστημα και στον πλανήτη όταν πας αλλάζει το παιχνίδι και γίνεται πολύ ενδιαφέρων, ίσα ίσα κουραστικό δεν είναι να σου πετάγονται τα necromorph η όλη φάση του παιχνιδιού αυτή είναι αλλιώς δεν θα ήτανε dead space, μπορεί το
    main game να διαφέρει από τα προηγούμενα με την πρόσθεση δράσης/shooting σκηνών αλλά στα side quest μια χαρά dead space παίζεις και πολλές horror φάσης, όπως δεν θα ξεχάσω ένα από τα πολλά καλά side quest το συγκεκριμένο το πιο δύσκολο και πιο μεγάλο link*. Δεν με χαλάει και Dlc που βγάλανε θα το κατεβάσω χαλαρά.Το co-op ανούσιο δεν ξέρω δεν μου άρεσε καθόλου για χαβαλέ μόνο και άμα.

    ***spoiler*** http://www.youtube.com/watch?v=P2ihnvF9XfI τρελό quest ιδικά στο τέλος γίνεται χαμός.

  • gogos

    worms_arm ισα ισα αν ενα πραγμα κανει καλητερα το dead space 3 απο τα αλλα ειναι οτι εμβαθυνει περισσοτερο στο story.. Τωρα για τους χαρακτηρες ειναι και θεμα υποκειμενικου γουστου.. Καποιον μπορει να τον πας καποιον αλλον να μην τον συμπαθησεις.. Παντως αυτο που λεει ο GeorgeZFR για τα side quest ειναι αληθεια.. Πραγματικα τα ευχαριστηθηκα περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο μεσα στο παιχνιδι.. Αν δεν παγιδευεσε μεσα σε στενα δωματια που κλειδωνουν δεν νιωθεις οτι παιζεις dead space.. Αυτο ειναι το χαρακτηριστκο που μας εκανε να λατρεψουμε την σειρα και χαιρομαι που υπαρχει και στο τριτο μερος..

  • GeorgeZFR

    gogos ετσι είναι πραγματικά στα side quest νιώθεις όλη τη φάση να σου σκάνε από παντού, πάντως να λέμε και την αλήθεια και το main game είχε μερικά καλά σκηνικά αν δεν είχε και τα side θα πάτωνε το game χαλαρά, ειδικά θα ξενέρωνε και εμάς τους φαν ευτυχώς μας σκέφτηκαν! περιμένω dlc για τρελά σκηνικά από ότι άκουσα.

  • gogos

    GeorgeZFR το παιχνιδι ηταν πιο action στα main και survival στα side.. Γενικα νομιζω πως μπορει να ευχαριστησει τον καθενα το dead space 3.. Στην αρχη μπορει να φας μια κρυαδα με την κινηματογραφικη action προσεγγιση αλλα στην συνεχεια εχουμε το κλασσικο dead space.. Για την δραση εφοσον το κανει καλα δεν εχω προβλημα.. Το παιχνιδι ειναι μια εξαιρετικα καλοφτιαγμενη παραγωγη.. Παντως τωρα που ειδα το video που εστειλες θυμηθηκα ενα αλλο side quest παλι προς το τελος ηταν οπου ενω μπορουσες να το βγαλεις σχετικα ευκολα στην συνεχεια δεν μπορουσες με τιποτα να γυρισεις πισω στην γραμμη του παιχνιδιου.. Σε σε αφηναν με τιποτα τα necromorph να φυγεις! Θα το ψαξω μηπως το βρω! 🙂

  • Μπαστουνόβλαχος

    Γενικα παρατηρω μια ταση τελευταια για αυξηση της διαρκειας των παιχνιδιων, χωρις ομως ταυτοχρονη αυξηση στην ποιοτητα. Δυστυχως το συγκεριμενο παιχνιδι εχει μεγαλη διαρκεια, αλλα δεν σε παρακινει να το συνεχισεις. Η ιστορια ειναι της πλακας και απλα ριχνεις συνεχεια ξυλο.
    Το παιχνιδι δυστυχως μετατραπηκε εξολοκληρου, απο παιχνιδι τρομου (και πολυ καλο μαλιστα), σε ενα μετριοτατο παιχνιδι πυροβολισμων τριτου προσωπου το οποιο εχει παντελη ελλειψη χαρακτηρα.
    Η λογικη "παταω ενα κουμπι και βγαινει μια χοντρη", η οποια υπηρχε και στα προηγουμενα δυο, στο συγκεκριμενο εχει φθασει σε εμετικα επιπεδα. Θα βρεις μια καρτουλα, θα πατησεις ενα κουμπακι, θα περιμενεις ενα ασανσερ, θα ξεκινησεις μια γεννητρια και παντα μα παντα θα εμφανιστουν δυο μεραρχιες εχθρων απο το πουθενα, ενω μεχρι πριν λιγο δεν υπηρχε ψυχη. Πραγματικα απορω, αυτοι που το εφτιαξαν και αυτοι που το τεσταρανε, δεν καταλαβαν οτι αυτο ειναι τραγικα ενοχλητικο και σπασιμο νευρων; Νομιζουν πως ειναι διασκεδαστικο; Πραγματικα απορω.
    Ητανε χιλιες φορες καλυτερο οντα δεν ειχαμε δει την μαπα του Κλαρκ, δεν μιλαγε, καθολου και περιφεροταν μεσα σε σκοτεινα σημεια του διαστημοπλοιου, με αποτελεσμα το σκατο να ρεει αφθονο, παρα αυτη η σαπουνοπερα οπου ο πρωην και νυν γκομενος τσακωνονται και γινεται οτι γινεται (να μην σας το χαλασω).
    Αντε γεια απο μενα με τον τιτανικο σας.

  • GeorgeZFR

    ναι η δράση μια χαρά τη φτιάξανε οπότε δεν ξενέρωνες εμένα πάντως μαρεσε κ ετσι πως άρχιζε με δράση κ σε έβαζε στο κλίμα σιγά σιγά.
    στα quesτ είχε ακόμα 2-3 πάλι ετσι που σε στριμωχνουν άσχημα αλλά δεν με δυσκόλεψαν πολύ το παραπάνω που είπα για μένα είναι κορυφαίο, και είχα φάει σκάλωμα στο τέλος γιατί δεν συντονιζόμουν καλά και έχανα πολύ αγχωτικό!!

  • Constantinos

    εν μερει συμφωνω με μπαστουνοβλαχο..το παιχνιδι αφομοιωσε μια run n gun λογικη εναντι στη horror αισθητικη και ατμοσφαιρα...ειχα γραψει παλιοτερα για το συγκεκριμενο παιχνιδι, οτι δεν γινεται καθε τρεις και μια να σου δινει και ενα και δυο και τρια και 23 medkits, δεν γινεται να θεωρειται survival/horror οταν σου χορηγει μια ντουζινα οπλα, αναβαθμισεις οπλων, crafting οπλων, πυρομαχικα και ολα τα συναφη...

    απο κει και επειτα δεν προκειται σε καμια περιπτωση για κακο τιτλο..σεναριακα σιγουρα δε λεει τιποτα, αλλα μεταξυ μας, σιγα το σεναριο κιολας..το dead space στο κατω κατω ειναι, στα ματια μου, ειναι ενα υβριδιο, που απλα διατηρησε την horror υποσταση απ την κατρακυλα των τελευταιων ετων..

    και σ αυτο φταινε οι devs και οι gamers που υιοθετουν και επιθυμουν απ ολα τους upcoming τιτλους, κινηματογραφικοτητα, πυροβολισμους, φανμπουστικα mutiplayer modes (cod, bf, κοκ)...σταματηστε να απαιτειται εμμεσως uncharted στο uncharted ή gears of war στο gears of war και να δουμε...θ αλλαξει η λογικη?

  • gogos

    Μπαστουνόβλαχος ολα αυτα που γραφεις ειναι υποκειμενικες αποψεις.. Η ιστορια θεωρω πως ηταν παρα πολυ καλη, εσενα δεν σου αρεσε.. Δεκτο.. Παντως υπαρχει περισσοτερη εμφαση σε σχεση με τα αλλα δυο παιχνιδια, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.. Απο την αλλη λες για "μετριο παιχνιδι πυροβολισμων με ελλειψη χαρακτηρα".. Θα ηθελα να μου αναφερεις αν θελεις τι ηταν αυτο που σε χαλασε στο κομματι του shooting.. Ηταν η ai, το συστημα καληψης.. Τι ακριβως? Γιατι εγω δεν ειδα κανενα απολυτος προβλημα σε αυτο το κομματι.. Οσο για την ελλειψη χαρακτηρα επισης ειναι υποκειμενικο.. Εμενα πχ μου αρεσουν παιχνιδια τυπου borderlands που συνδιαζουν διαφορετικα στοιχεια gameplay οπως RPG και shooting.. Το ιδιο πραγμα κανει και το dead space 3.. Συνδιαζει survival με shooting.. Oσο για αυτο που λες "Θα βρεις μια καρτουλα, θα πατησεις ενα κουμπακι, θα περιμενεις ενα ασανσερ, θα ξεκινησεις μια γεννητρια και παντα μα παντα θα εμφανιστουν δυο μεραρχιες εχθρων απο το πουθενα, ενω μεχρι πριν λιγο δεν υπηρχε ψυχη. " και να συμπληρωσω και εγω ταυτοχρονα πως θα κλειδωσουν οι πορτες και δεν θα εχεις διεξοδο διαφυγης ειναι ενα βασικο χαρακτηριστικο που υπρηρχε και στα προηγουμενα dead space.. Αν σε ενοχλει αυτο απλα δεν σου αρεσουν τα dead space.. Oσο για το οτι δεν ειναι τοσο τρομακτικο οσο τα προηγουμενα ειναι το μονο κομματι στο οποιο θα συμφωνησω με το σχολιο σου (αν και υπαρχουν καποιες φασεις τρομου.. Ειναι και αναλογως με τι τρομαζει τον καθενα και σε τι φαση θα παιξεις το παιχνιδι.. Αν το παιξεις σε σκοτεινο δωματιο με ακουστικα σιγουρα θα τρομαξεις.. Προσωπικα χωρις ακουστικα και με ανοιχτα φωτα και 3 φορες πεταχτηκα απο την καρεκλα).. Τιμωρουμε ενα εξαιρετικο παιχνιδι γιατι εγινε πιο action και επιβραβευουμε καθε χρονο το cod με 9αρια που ειναι copy-paste καθε φορα με τα προηγουμενα.. Το θεωρειτε αυτο δικαιο?

  • worms_arm

    εγω διαφωνω με τον Μπαστουνοβλαχο σε αυτο:

    "Ητανε χιλιες φορες καλυτερο οντα δεν ειχαμε δει την μαπα του Κλαρκ, δεν μιλαγε, καθολου και περιφεροταν μεσα σε σκοτεινα σημεια του διαστημοπλοιου, με αποτελεσμα το σκατο να ρεει αφθονο, παρα αυτη η σαπουνοπερα οπου ο πρωην και νυν γκομενος τσακωνονται και γινεται οτι γινεται (να μην σας το χαλασω).
    Αντε γεια απο μενα με τον τιτανικο σας."

    τι το ωραιο βρισκεις αν δεν εχεις δει την μαπα του κλαρκ,δεν μιλαει και περιφερεται?? ενα απο τα υπερ που ειχε το dead space 2 απο το 1 ηταν αυτος ο λογος. O ηρωας ειχε χαρακτηρα. Eπαιξα το 1 και βαριομουν. ησουν σαν ενα στρατιωτακι που οτι ελεγαν το εκανε. δεν ειχε εξελιξη το σεναριο με τον πρωταγωνιστη. και δεν ειναι κακο να υπαρχει συναισθημα. Σημασια εχει να τα συνδυασουν ολα. στα υπολοιπα που λες θα συμφωνησω. ξεκινησα τα dead space πριν λιγες μερες και οντως ηταν κουραστικο να σου επιτιθονται καθε τρεις και λιγο απο το πουθενα.

  • gogos

    Εγω τα λατρεψα και τα 3.. Το καθενα εχει τις ιδιαιτεροτητες του αλλα το μονο σιγουρο ειναι πως προσφερουν εξαιρετικη ποιοτητα στο gameplay τους και τα αγαπω ετσι οπως ειναι.. Δεν υπαρχει σωστο και λαθος σε αυτα τα πραγματα.. Το καθε παιχνιδι το αξιολογεις με βαση αυτο που σου δινει οχι με βαση αυτο που θα ηθελες να σου δωσει..

  • Constantinos

    gogos

    θα στο πω αλλιως...ειναι κριμα να βγαινουν συνεχεια τιτλοι τυπου uncharted που το μονο που προσφερουν ειναι γυαλινα γραφικα και κινηματογραφικοτητα, που σε κανουν περισσοτερο να κοιτας παρα να να παιζεις, απ το να εξαφανιζονται τιτλοι οπως πχ. παει να γινει τωρα με το franchise του darksiders..

    δεν σας ενοχλει που οπως ολα δειχνουν περασε μια γενια κονσολων και δεν εμφανιστηκε ενας αξιοπρεπης horror τιτλος???μην μου πεις για το alan wake που ειναι η εξαιρεση και αν θες και τη γνωμη μου δεν προκειται και για τιποτα εξαιρετικο..το χω ξαναγραψει οτι αυτα που εμφανισε το alan wake, τα χε πρωτοδειξει το alone in the dark χρονια πριν..

    εγω απ το dead space περιμενα απλα να διατηρουσε τα λιγα horror στοιχεια που ειχε και οχι να γινει ενα alien space marines γιατι παιζοντας το 3 εμενα αυτο μου εμεινε..γι αυτο δε συμφωνω απολυτα μ αυτο που εγραψες :"ο καθε παιχνιδι το αξιολογεις με βαση αυτο που σου δινει οχι με βαση αυτο που θα ηθελες να σου δωσει.." αν δεν θες να χεις υψηλες προσδοκιες για ενα παιχνιδι, καλυτερα μην τ αγοραζεις..αποψη μου τουλαχιστον

  • gogos

    Για τους τιτλους τυπου uncharted συμφωνω και επαυξανω.. Το uncharted 3 το εχω πει και θα το ξαναπω ειναι ενα λαθος.. Αλλα αυτο τι σχεση εχει με το dead space 3? Ειχε το uncharted 3 δευτερευουσες αποστολες και εξερευνηση η μηπως το dead space 3 ειχε μετριο πιστολιδι και 6ωρη διαρκεια? Ειναι πραγματι κριμα που το horror στοιχειο εχει μειωθει αισθητα σε στη γενια που ειμαστε αλλα για μενα το alan wake, το siren και dead space 1 και 2 (το 3 πολυ λιγοτερο) το κρατησαν απλα βελτιωνοντας το συστημα της μαχης.. Αυτο δεν ειναι καθολου κακο για εμενα.. Απο τη αλλη υπαρχει και το amnesia που ειναι το πιο σκληροπυρυνικο αλλα επι της ουσιας και τα 4 παιχνιδια κινουντε γυρω απο τον αξονα του τρομου το καθενα με τα δικα του μοναδικα χαρακτηριστικα.. Και επειδη θελω να εχω υψηλες προσδοκιες απο τα παιχνιδια θα αγορασω το dead space 3 και θα συνεχισω να μην αγοραζω τα cod, medal of horror, battlefield και τα λειπα.. Οταν οι gamers σταματησουν να αγοραζουν αυτα τα παιχνιδια και αποφασισουν να επενδυσουν τα λεφτα τους σε πραγματικα καλα παιχνιδια και οχι σε ανουσια multiplayers τοτε σιγουρα θα δουμε και περισσοτερα horror παιχνιδια.. Εμεις κατευθυνουμε την αγορα.. Αν λοιπον δεν ειμαστε ευχαριστημενοι με την τροπη που πηραν τα πραγματα στο gaming καπου πρεπει να το ψαξουμε μεσα μας και να αναθωρησουμε τις επιλογες μας και οχι να τα βαζουμε με το dead space 3 που στην τελικη αυτο που κανει το κανει τεχνικα σωστα..

  • Constantinos

    χαιρομαι που συμφωνουμε 🙂

  • Julian

    Μπαστουνοβλαχε δεν καταλαβα αν υπονοεις κατι τετοιο παντως εγω εχω την αποψη οτι ολα τα παιχνιδια πρεπει να γινονται σιγα σιγα το ιδιο. Κανουμε περα τα ειδη καθε φορα και τα ομογενοποιουμε ολα σε ενα shooter με στοιχεια RPG, action adventure και μερικες φορες horror η plattforming. Αποτελεσμα ειναι να βγαινει ενα ολοκληρωμενο παιχνιδι που σου προσφερει πολλα αλλα τα επιμερους στοιχεια ειναι πιο παλ και λιγοτερο αισθητα. Τα παιχνιδια ετσι γινοταν πιο αβαθη και πιο βαρετα αφου οταν παιζεις κατι εχεις σχεδον παντα της αισθηση οτι εχεις ξαναπαιξει κατι παρομοιο.

    Μερικα παιχνιδια υβριδια προκυπτουν παρα πολυ ωραια, ιδιαιτερα οταν βρισκουν το καταλληλο ζυγισμα (το dead space 1 και 2 ηταν καταλληλα ζυγισματα, οπως και το uncharted 2 και το Mass effect 1). Αλλες φορες προκυπτουν αρκετα καλα η απλως καλα παιχνιδια που δεν σου προσφερουν ομως πολλα.

    That being said δεν εχω παιξει ακομα το παιχνιδι απλα εκανα μια παρατηρηση, που την ειχα γραψει και σε αλλο θεμα στο παρελθον.

  • kilia

    julian +10000
    Και να προσθεσω οτι αυτο εχει και αρνητικο το να χωριζεται το εκαστοτε παιχνιδι στο story driven κομματι και σε ενα ακομα με ασχετες ως προς το υφος του παιχνιδιου δραστηριοτητες και side quests που σε βγαζουν εκτος παιχνιδιου και ως προς τους μηχανισμους ειναι συνηθως διαοφοροποιημενο απο το main game φανερωνωντας προχειροτητα απο την πλευρα των δημιουργων.

  • amorphis

    αυτο που σε ολα τα παιχνιδια σας χαλαει αν έχει love story δεν το καταλαβαινω ακριβως.ενταξει μαζι σας και εγω δεν γουσταρω αγαπες και μετα ξεκοιλιασμα necromorphs αλλα δεν θα το βαλω και μπελα στο κεφαλι μου αν οι πρωταγωνιστες ανταλλαξουν και δυο ερωτολογα.το μονο στο οποιο χανει το dead space ειναι οτι έχασε το δρομο του(οχι εντελως) στον τομεα survival horror....το πρωτο δεν ειχε love story δλδ που ο isaac πηγε στο ishimura για να βρει τη nicole και την ακουγε εβλεπε ολη την ωρα? ολα στο dead space ξεκινησαν απο ενα love story....αν δεν ηταν το γκομενακι δεν θα υπηρχε λογος να παει και στο διαστημοπλοιο...απλα.....

  • gogos

    Δηλαδη το deus ex ηταν ενα κακο παιχνιδι με λιγα λογια, οπως και το borderlands.. Δεν συμφωνω καθολου με αυτη τη λογικη.. Το dead space 3 δεν ειναι καθολου προχειρο.. Το παιχνιδι ειναι τεχνικα αψογο.. Το να μην αρεσει σε καποιους το αποδεχομαι αλλα να το χαρακτηρισει κανεις προχειρο ειναι μεγαλη αδικια.. Νιοιαστε το, κατεβαστε το απο torrents γενικα δωστε του μια ευκαιρια και τερματιστε το και αν συνεχισετε να θεωρειτε το gameplay προχειρο το δεχομαι..

  • Julian

    Γογος τα δυο παιχνιδια που ειπες ηταν επιτυχημενες συνταγες δεν ειπα οτι ολα τα υβριδια ειναι κακα. Το deus ex εδω και πολλα χρονια ειναι μια φοβερη μιξη στοιχειων. Μαλιστα τωρα εγκαθιστω το 1 και το φερνω στα μετρα μου με mod για να το παιξω οπως αξιζει.

  • kilia

    gogos αν αναφερεσαι σε μενα προχειροτητα εννοω οχι με την εννοια της ξεπετας, το παιχνιδι ειναι φροντισμενο σε ολα τα επιπεδα, αλλα σε ενα αλλο επιπεδο στο οποιο οι επιλογες των δημιουργων εγιναν με γνωμονα να γεμισουν με περιεχομενο τον τιτλο αδιαφορωντας για την συνδεση τους με την κυρια εμπειρια οπως φαινεται και στο σχολιο του Μπαστουνοβλαχου 17:35, αυτο δειχνει την προχειροδουλεια τους.

    Θα μπορουσαν να εχουν βαλει ενα ξεχωριστο mode στο οποιο θα αναδεικνυουν αυτο που θεωρεις πολυ καλο gameplay χωρις να θυσιαζουν την εμπειρια του παιχνιδιου, αλλα αυτο ηθελε δουλεια.

  • gogos

    Απλα παιδες εκνευριζομαι οταν ακουω ανυποστατα πραγματα για ενα παιχνιδι που εχω τερματισει και εχω λιωσει περνοντας μαζι του 20 ωρες.. Δεν ειναι σωστο να κρινουμε παιχνιδια που δεν εχουμε παιξει..

  • kilia

    Βαλε παιξε το dead space 1 και θα σου περασει... 😀

  • gogos

    kilia οι developers απλα θελησαν να "μπλεξουν" μαζι με το survival στοιχειο την δραση.. Οποτε το παιχνιδι φτιαχτηκε με την λογικη "θα το κανουμε πιο action στα main σημεια αλλα απο εκει και περα θα κρατησουμε τον survival χαρακτηρα στις δευτερευουσες αποστολες ωστε να μπορεσουμε να καλυψουμε τα γουστα οσων περισσοτερων παικτων μπορουμε".. Ειναι αθλος για μενα αυτο που καταφεραν εχοντας απο πανω τους την πιεστηκη ΕΑ να τους πριζει ωστε να βγει ενα εμπορικο αποτελεσμα..

  • gogos

    kilia λες να μην το εχω παιξει το dead space 1?

  • worms_arm

    εγω δεν εχω προβλημα με το love sroty που λετε. προτιμω ενα παιχνιδι με εμβαθυνση στους χαρακτηρες. στο dead space 3 ο issak δεν ειναι μουγκος. στο dead space 1 σε στισγμες εντασης που γινοντουσαν αυτα με την κοπελα του και αυτος δεν εβγαζε μιλια ηταν ωραιο?

  • http://traditionalgamer.blogspot.com azazel

    Ευχαριστώ για καλά σας σχόλια! 🙂
    Όσον αφορά στις ενστάσεις σας:
    1) Ναι το παιχνίδι είναι action, αλλά είναι καλό action. Το προτιμώ απ'το να γίνει ένα κακό horror shooter χωρίς προσανατολισμό. Ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε!
    2) Οι χαρακτήρες δεν έχουν... χαρακτήρα, είναι μονοδιάστατοι (μόνο αντιπαθητικοί, μόνο ευγενικοί, μόνο κάφροι κτλ)
    3) Love story ψιλοεπιφανειακό. Θα προτιμούσα να είναι ο Isaac ακόμη κολλημένος με την ψόφια (Nicole) και όχι με την ξενέρωτη (Ellie) που δεν ξέρει τι θέλει.

  • gogos

    azazel αναφερεσε σε ενα που στην μιση διαρκεια του ο παικτης το μονο που βλεπει ειναι μια μαυρη οθονη και εχει την πιο τραγικη ai που εχω συναντησει (η μαλλον τωρα που το σκεφτομαι υπαρχει και παιχνιδι απο την ιδια σειρα με ακομα χειροτερη ai 🙂 ) Με τις δευτερευοσυσες αποστολες ασχοληθηκες? Εκει ειναι πιο ζορικα τα πραγματα.. Βασικα στις δευτερευουσες ενιωθα οτι επαιζα το dead space 1 αλλα με λιγο πιο γρηγορους ρυθμους.. Σιγουρα το παιχνιδι θα ηταν πολυ πιο survival αμα εκδοτης δεν ηταν η ΕΑ αλλα και παλι θεωρω οτι εχει εξαιρετικο επιπεδο gameplay.. Η ΕΑ το μονο που σκεφτετε ειναι το πως θα τσεπωσει χρηματα και εφοσον τα shooter πουλανε εστρεψε το dead space και το mass effect προς αυτη την κατευθυνση αλλα η visceral games απεδειξε για ακομα μια φορα το ποσο ταλαντουχο studio ειναι κρατωντας ολη την μαγεια στις δευτερευουσες αποστολες, εχοντας παραλληλα το shooting στοιχειο στις main σε πολυ υψηλο επιπεδο..

  • stelios

    συμφωνο απολυτα σε ολα κε τον gogos και ειδικα στον soynd εγω το πεζω με ακουστικα και ειναι πολυ πιο καλυτερο απο οτι με ηχεια..

  • GeorgeZFR

    Εγώ τα dead τα έχω παίξει με 5.1 τέρμα, εκεί να δεις ανατριχίλες και πετάγματα από καρέκλα κόλαση. Πάντως για το game θα το ξαναπώ αν δεν είχε τα side quest θα είχε πατώσει τέρμα, όσο για τους χαρακτήρες ο isaac όντως λίγο μουνικακας έως πολύ ώρες ώρες σου την έσπαγε αλλά δεν έδινα σημασία γαματος για μένα ήτανε και ο carver
    θα γούσταρα ξεχωριστώ Campaign και με αυτόν εκτός από co op που για μένα είναι άχρηστο τελείως για dead space.

  • Bill B.

    Well Done Az...Κομπλέ το review. Το παιχνίδι θα τσιμπήθεί ΣΙΓΟΥΡΑ, αλλά δεν ξέρω πότε 🙂

    Εντερικά αέρια λέει ΧΑ ΧΑ ΧΑ...Έέέτσι 😀

  • panzerfaust88

    Σαν φίλος της σειράς θα το πάρω σίγουρα δεν αμφιβάλλω οτι ειναι καλο παιχνίδι αλλα στεναχωριέμαι που έφυγε απο τις ρίζες του... αμα έμενε πιστό σε αυτό που ξεκίνησε θα είχε πάρα πολλά να προσφέρει.

  • tiflopodikas

    Όσο παίζω εγώ μπορώ να πω ότι το παιχνίδι είναι μια χαρά,δεν έχει την ατμόσφαιρα των παλιών αλλα και πάλι έχει κάποιες στιγμές που σε τρομάζουν,με τις δευτερεουσες αποστολές δεν ασχολούμαι λόγο ότι δεν έχω χρόνο τώρα,στο δεύτερο playthrough θα τις κάνω όλες.

  • SpikeDamon

    Termi θέλω να σου κάνω μια ερώτηση ή γενικά όποιος ξέρει ας μου απαντήσει. Έχεται ακούσει για καμιά περίπτωση bug στο save του DS3? Γιατί μόλις πήγα να παίξω πριν από λίγο και αντί να με βγάλει από εκεί που σταμάτησα χτες με έβγαλε από εκεί που ξεκίνησα χτες 1 ώρα περίπου πίσω δηλαδή! Το θέμα είναι ότι και χτες όταν ξεκίνησα, πάλι την προηγούμενη μέρα είχα φτάσει λιγο πιο μπροστά από το σημείο που ξεκίνησα χτες αλλά δεν το έδωσα σημασία λέγοντας ότι μάλλον θα μπερδεύτικα αλλά σήμερα πάλι τα ίδια. Φοβάμαι να μην θέλει να το ξεκινήσω πάλι από την αρχή εκτός αν περάσω το 5ο chapter που είμαι με την μία και φτάνοντας στο 6ο ίσως ξεκολλήσει!

  • gogos

    SpikeDamon δεν ειναι bug.. To dead space 3 κανει αυτοματο save αλλα δεν σωζει το παιχνιδι συχνα, οποτε αν θελησεις να κανεις quit, θα πρεπει πρωτα να εισαι σιγουρος πως εχει βγει στην οθονη το συμβολο της αυτοματης αποθηκευσης ωστε να μπορεις να κλεισεις το παιχνιδι σου με ασφαλεια.. Και εγω την πατησα στις αρχες!

  • gogos

    To save and quit που γραφει ειναι λιγο παραπλανητικο! Μπορει να το πατησεις αλλα την επομενη φορα που θα βαλλεις να παιξεις να σε βγαλει 10 με 15 λεπτα πισω..

  • SpikeDamon

    Το ξέρω όπως ακριβώς τα λες είναι... το θέμα είναι ότι χτες όντως βγήκε το σήμα για το save όπως και τις άλλες φορές αλλά δεν το έσωσε και πάλι σήμερα πάιζω από εκεί που ήμουν χτες.

  • gogos

    Μην αγχωνεσε, τα σημεια που σε βγαζει το παιχνιδι οταν βαζεις να παιξεις ειναι συγκεκριμενα, δεν σε βγαζει ποτε στο σημειο απο το οποιο εκανες save and quit, το περισσοτερο που μπορει να χασεις ειναι 10 με 15 λεπτα απο το προηγουμενο gameplay..

  • SpikeDamon

    Γενικά μου φαίνεται δεν πρόκειται να ξανά πατήσω save and quit για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Απλά μόλις θα βλέπω το ότι κάνει autosave το παιχνίδι θα πατάω quit game και πιστεύω θα είμαι μια χαρά! Thanks gogo για την βοήθεια! 😉

  • tiflopodikas

    Πριν λίγο τέλειωσα την τρίτη περιπέτεια του νεκρόφιλου Ισαάκ,μπορώ να πω ότι το παιχνίδι ήταν αρκετά καλό,είχε ατμόσφαιρα όχι όπως το 2 αλλά και πάλι μια χαρά,δεν ήταν γραμμικό σαν το 2 είχε ελευθερία να ψάχνεις όπου θες,όπως επίσης είχε και ικανοποιητική διάρκεια,η δράση του ήταν ωραία δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε.
    Αυτά που δεν μου άρεσαν καθόλου είναι οι μάχες με τους ανθρώπους οι οποίες είναι απαράδεκτες με όλη την σημασία της λέξης,επίσης το παιχνίδι σου δίνει άπειρα πυρομαχικά και το θέμα είναι ότι όλα τα όπλα παίρνουν το ίδιο τύπο σφαίρας,κάνοντας το έτσι το παιχνίδι ακόμα πιο εύκολο,από κει και πέρα το σύστημα που φτιάχνεις τα δικά σου όπλα είναι πολύ πιο ωραίο από το να τα αγοράζεις απλά,μόλις το μάθεις φτιάχνεις ωραία και χρήσιμα οπλάκια,για μένα είναι ένα αρκετά καλό παιχνίδι σίγουρα ξέφυγε λίγο από τα παλιά δεν είναι πλέον τόσο τρομακτικό όσο τα αλλά δυο,όμως συνεχίζει να κρατάει την δυσκολία του όπως τα παλιά άσχετα αν έχεις σχεδόν άπειρες σφαίρες σε κάποια σημεία σε παιδεύει το παιχνίδι γιατί πετάγονται καμιά 30ρια νέκρομοφς και πρέπει να προσέχεις,τώρα το καλοκαίρι θα το αγοράσω για να παίξω και το συνεργατικό,από κάτι βιντεάκια που είδα φαίνεται αρκετά ωραίο και διασκεδαστικό.

  • gogos

    Βαλε τωρα να παιξεις το 1 να νιωσεις 🙂 Μιλαμε για πονο οχι αστεια! Το παιζω στο hard και χρειαζεσε περιπου 3 ωρες για να βγαλεις το καθε chapter και ιωβια υπομονη! Πρεπει να κανεις πολυ προσεχτικη χρηση των φαρμακων/πυρομαχικων και να αναπτυξεις σωστα τις δεξιοτητες του εξοπλισμου σου διαφορετικα το παιχνιδι σε ταπεινωνει.. Τρως σκαλωματα σε σημεια και να κανεις το παιχνιδι σου unplayable.. Εχασα μεσα σε 2 ωρες 30 φορες χωρις υπερβολη.. Αναγκαστικα γυρισα σε προηγουμενο save και να πουλησα οπλο για να μπορεσω να αγορασω την καταλληλη στολη ωστε να ξεκολλησω.. Ουτε στο dark souls δεν ενιωσα τοσο πονο 🙂

  • tiflopodikas

    Αν είναι τόσο πολύς πόνος τότες θα το βάλω αύριο να το παίξω η μπορεί και σήμερα μιας και που τα τερμάτισα τα tomb raider-dead space 3.

  • gogos

    Το Tomb raider πιστευω θα το τελειωσω σημερα.. Το dead space 1 το ειχα παιξει πριν μηνες στο Pc kαι τωρα το πηρα στο Ps3 για να ξεκλειδωσω trophies.. Στο normal παλευετε ακομα και αν κανεις μικρολαθακια στην αναπτυξη των δεξιοτητων και την χρηση των εφοδιων.. Στο hard με το παραμικρο λαθος το παιχνιδι σε μαστιγωνει! 🙂 Παρολα αυτα παντα καπου μεσα σου ξερεις οτι χανεις απο δικο σου λαθος.. Ειναι πανδυσκολο αλλα δεν σε αδικει οπως ακριβως ηταν και το dark souls.. Αν το ξεκινησεις στο hard φροντισε να κανεις συχνα διαφορετικα saves γιατι το πιθανοτερο ειναι να τα χρειαστεις.. Μετα απο καποια λαθη που εκανα κολησα και ξεκινησα ενα παλιο save χανοντας 40 λεπτα απο gameplay αλλα ηταν ο μονος τροπος να μπορεσω να συνεχισω..

  • tiflopodikas

    Στο hard τι λες ρε,αν είναι έτσι όπως τα λες στο hard θα πετάξω την οθόνη από το παράθυρο η θα σπάσω κάνα πλήκτρο το βάζω στο νορμαλ και βλέπουμε!

  • gogos

    Χαχαχα! Και να σκεφτεις οτι το dead space 1 εχει και imposible mode, το οποιο φυσικα και θα τερματισω ο κοσμος να χαλασει, αλλα ξεκλειδωνετε αφου πρωτα τερματισεις το παιχνιδι μια φορα.. Επειδη το ειχα παιξει στο pc θα πρεπει να το τερματισω μια ετσι στο hard και στο ps3 ωστε να αποκτησω προσβαση.. Ειναι ενα στοιχημα που εβαλα με τον εαυτο μου που θα το κερδισω οποσδηποτε! 🙂 Παικτες που μπορεσαν να τερματισουν το dark souls και το dead space 1 στο imposible πραγματικα τους θαυμαζω και τους βγαζω το καπελο.. Μπορουν χωρις αμφιβολια να αποκαλουν τους εαυτους τους hardcore gamers και ειναι βετερανοι των παιχνιδιων που προσωπικα τους σεβομαι για την μαγκια τους και το κουραγιο τους 🙂

  • tiflopodikas

    Καλές είναι και οι μεγάλες δυσκολίες αλλά εγώ στα μόνα παιχνίδια που τα βάζω απευθείας στο δύσκολο και πιο πάνω είναι τα στρατηγικής και το φιφα όλα τα άλλα πρώτα νορμάλ και μετά αν έχω όρεξη πάω και στο δύσκολο.

  • gogos

    Nαι, και εγω την πρωτη φορα σε normal παιζω.. Τα survival παιχνιδια ομως αποκτουν αλλη μαγεια στα μεγαλα επιπεδα δυσκολιας.. Νιωθεις το ενστικτο της επιβιωσης ρε παιδι μου.. Ειναι απο τις πιο ρεαλιστικες εμπειριες που εχω ζησει στα παιχνιδια.. Το παιχνιδι κανει τοσο πετυχημενη προσομοιωση της πραγματικοτητας που οσο παιζεις νιωθεις οτι εισαι ενα με τον Isaac και με το περιββαλον.. Ειναι απολυτα φυσικο ενα τεραστιο necromorph να μην πεθαινει ριχνοντας του απλα μια σφαιρα, οπως ειναι απολυτα φυσικο καποια στιγμη να σου τελειωνουν οι σφαιρες, να χανεις χρονο μεχρι να ξαναγεμισεις το οπλό και να τρεχεις σε πιο χαμηλη ταχυτητα οταν εισαι τραυματισμενος, χωρις να εισαι ο superman που πλασαρουν τα περισσοτερα σημερινα παιχνιδια..

  • tiflopodikas

    Σωστός σε αυτά που λες,πρέπει να σε παιδεύει λίγο το παιχνίδι ειδικά όταν θέλει να αποκαλείται survival,και γενικά αρκετά παιχνίδια γίνονται πολύ εύκολα ακόμα και στο μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας(βλ dishonored).Το αποφάσισα δεν θα βάλω το νεκρό διάστημα 1,θα συνεχίσω το μετρο 2033 να το τερματίσω γιατί διάβασα έχει διάρκεια 10 ώρες στο νορμάλ,οπότε θα τελειώσω πρώτα το μετρο2033 και μετά θα βάλω νεκρό διάστημα 1.

  • gogos

    Ειναι παιχνιδι που η θα παιξεις μια 1 ωρα, δεν θα αντεξεις και θα το παρατησεις η θα χαλαρωσεις, θα δεχτεις οτι ειναι κατι διαφορετικο απο αυτα που εχεις παιξει μεχρι τωρα, θα εξοικιωθεις με την εικονα του νεκρου Isaac και πιστεψε με οταν θα καταφερεις να το τερματισεις θα νιωσεις μια απιστευτη ικανοποιηση που λιγα παιχνιδια σου δινουν 🙂

  • Deathracer2009

    Ρε GOGO αμα ειναι παλουκι το Dead Space 1 το 2 τοτε τι ειναι; Το 1 στο impossible ηταν κομπλε. Βεβαια το ειχα τερματισει στο normal μετα στο hard και τελος στο impossible οποτε ηξερα που βγαινανε τα necromorphs.

  • gogos

    E λογικο! Με 3 playthroygh ξερεις σε πιο σημειο του παιχνιδιου θα κλασει το καθε Necromorph! 🙂 Τωρα στο hard τρωω την παπαρα αλλα πιστευω πως στο imposible θα μου ειναι πιο βατο εχωντας την εμπειρια αλλων 2 playthrough.. Παντως ειναι ασυπληπτη εμπειρια, πραγματικα.. Ψαχνω τωρα να βρω το 2 για Ps3, το ειχα παιξει και αυτο πριν 2 χρονια.. Ειμαι ο μονος που νομιζει πως το 2 ειναι πιο τρομακτικο απο το 1?

  • tiflopodikas

    Βόλτα στο δάσος είναι όλα τα dead space.Δεν έχω παίξει το 1 αλλά το 2 ήταν εντελώς χεμσεντέν.

  • Deathracer2009

    To 2 απο ενα σημειο και μετα γινεται απιστευτα χεσμεντεν.

  • gogos

    Δεν ξερω για εσας αλλα στο 2 κοντεψα να παθω εμφραγμα 2-3 φορες! 🙂 Μιλαμε να σε πιανει ταχυκαρδια! Δεν το εχω ξαναπαθει με αλλο παιχνιδι αυτο..

  • tiflopodikas

    Σα να παίζεις bob σφουγγαράκι ένα πράμα

  • ggaammeerr

    Λοιπον το εχω στα χερια μου εδω και λιγες μερες αλλα δεν το εχω αρχισει ακομα.Πρεπει να εχω παιξει και τα δυο προηγουμενα πριν ξεκινησω το 3???Δλδ αν δεν εχω παιξει τα προηγουμενα θα τα χασω με το στορυ ή εχει διαφορετικη ιστορια???Καποια στιγμη θα παρω και τα προηγουμενα απλα επειδη τωρα μ,αζευω για TLoU δεν θελω να τα δωσω προς το παρον για DS 1,2.Απο την αλλη ομως δεν μπορω να το βλεπω κλεισμενο μεσα στο κουτι και ο 12ψηφιος αριθμος να με κοιταζει επιμονα να τον επιβεβαιωσω για να παιξω και ονλινε καποια στιγμη.Οποτε τι λετε ξεκιναω το 3 και μετα παιζω και τα αλλα δυο ή θα πρεπει να κανω κια αλλη υπομονη???

    • gogos

      Yπαρχει συνδεση με τα προηγουμε αλλα δεν πειραζει, ξεκινησε το.. Τα περισσοτερα πραγματα της ιστοριας επεξηγουνται μεσα στο παιχνιδι.. Αν θελεις να ρωτησεις κατι για το story πες.. Θα σε βοηθησω σαν βετρανος που ειμαι (τρομαρα μου 🙂 )

      • ggaammeerr

        Ωραια τοτε μεσα στην βδομαδα θα το εχω αρχισει.Thnx gogos και αν τυχει καμια μερα να παιξουμε και coop. 🙂

        • tiflopodikas

          Καλύτερα μη το παίξεις μάπα είναι το παιχνίδι 😀

          • gogos

            Τι ειπες ρε? Φωτια θα πεσει να σε καψει 🙂 Καλα χθες ζημια μου εκανες με το deus ex.. Επαιζα επαιζα και ξαφνικα βλεπω το ρολοι και ειναι 5 η ωρα το πρωι 🙂 Θα τα πουμε μετα απο το steam..

            ggaammeerr βεβαιως θα παιξουμε..

            • ggaammeerr

              off topic
              Τωρα που ειπατε για steam,χθες τσιμπησα καταλαθως portal 2 στα 3,50 ευρω!!!Δεν ηξερα οτι ειχε λεφτα μεσα η προπληρωμενη και το πηρα μαζι με το the final hours. 🙂

              • gogos

                Και εγω τα πηρα και τα το 1 και το 2 στα 5 ευρω αλλα δεν εδεησα ακομα να τα κανω εγκατασταση γιατι παιζω το deus ex.. Απο οτι ξερω εχουν και αυτα co-op οποτε ετοιμασου να παιξουμε και εκει 🙂

  • ggaammeerr

    Το αρχισα στο impossible και μαλλον με βλεπω να το ξαναρχιζω στο hard γιατι το impossible ειναι οντως impossible...Αδυνατω να πιστεψω οτι υπαρχει εστω και ενα ατομο που να εκανε το πρωτο του playthrough,χωρις να ειναι σε coop mode, σε αυτο το επιπεδο δυσκολιας.Σε καμποια σημεια σου την πεφτουν τοσοι πολλοι που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙνα το περασεις οσο και να προσπαθεις.Δεν εχει να κανει τοσο με θεμα δυνατοτητων θελω να πιστευω.Λογικα το βαλλαν για coop η για αυτους που θα κανουν δευτερο playthrough και θα ειναι ηδη τουμπανακια.Εκει βεβαια μπαινουν και τα microtransactions αλλα τλσπ.Ως τωρα το παιχνιδι ειναι κουκλι.Πανεμορφο και ατμοσφαιρικο.Αυτα για την ωρα παω να ξαναρχισω σε hard.

    • gogos

      Το imposible του 3 ειναι το Normal του 1 🙂 Γενικα ετσι ειναι η φιλοσοφια του παιχνιδιου, ειναι δυκολο σε σημειο να "αδικει" τον παικτη και πρεπει να κανεις πολυ καλη οικονομια οσο αφορα τα πυρομαχικα σου και τα φαρμακα σου.. Βεβαια η αυθεντικη dead space εμπειρια ειναι η 1 και 2 αλλα και στο 3 θα παρεις μια καλη δοση απο light survival/horror 🙂

      • ggaammeerr

        Μα εκει ειναι που χανει το παιχνιδι πανω σε αυτον το τομεα.Ψαχνω μεχρι αηδιας την καθε γωνια ωστε να εχω μπολικα πυρομαχικα (και εχω) και το παιχνιδι αντι να σε επιβραβευσει για αυτο σε πεταει μεσα σε ενα παρα πολυ μικρο χορο με τρεις και παραπανω εχθρους και οσα πυρομαχικα και να εχεις πανε αχρηστα αφου αυτοι ψωφαν μετα απο δεκα σφαιρες και εσυ με την μια (αντε δυο) πεθαινεις.Ειναι αδικο οσες φορες και να προσπαθησεις μονο σου χωρις microtransactions και στο πρωτο playthrough δεν βγαινει το παινχιδι.Γι'αυτο υπαρχει και το coop,οποτε να εισαι ετοιμος γιατι εχουμε να φαμε πολυ ξυλο. 🙂

        • gogos

          Στο 1 και 2 ειναι πιο χαλαροι οι ρυθμοι και ακομα πολυ λιγα τα εφοδια.. Ειδικα στο 2 μετα την μεση το παιχνιδι σταματαει να σου δινει σχεδον τελειως φαρμακα και πρεπει μονο να τα αγοραζεις με τα credit points.. Oι εχθροι να ξερεις χανουν μονο αν βαρας χερια και ποδια.. Σφαιρες στο σωμα πανε τελειως χαμενες..

        • Μπαστουνόβλαχος

          Αηδια το κατεντησαν το παιχνιδι. Αλλο ενα καλο και πολλα υποσχομενο παιχνιδι/ιδεα κατεληξε να ειναι μια αηδια και μιση. Κλεινω ολες τις πορτες και βγαζω εχθρους απο παντου, ενω πριν λιγο δεν υπηρχε κανεις, και προφανως καποιο πουλακι τους ψυθιρησε στ' αυτι πως βρηκα ενα κλειδακι. Αντε γεια ρε με τα σκουπιδια σας.

          • gogos

            Παντα ετσι ηταν το dead space (οσο αφορα την τακτικη του κλειδωμενου δωματιου), δεν εγινε ξαφνικα με το 3.. Η διαφορα ειναι πως αυξηθηκαν οι ρυθμοι συγκριτικα με το 1 και 2 που ηταν πιο αργοκινητα..

  • GeorgeZFR

    Μου έλειψε η παιχνιδαρα και είπα να το ξανά αρχίσω ήτανε και ο λόγος που άνοιξα και το ps3 μετά από πολύ καιρό (να ναι καλά που παιζει ακόμα το φατ) είχα ξεχάσει τελείως το Pure survival mode όπου δεν βρίσκεις πουθενά health packs-ammo ούτε όταν σκοτώνεις εχθρούς μόνο resources βρίσκεις και τα κάνεις κραφτ στο bench και από κει παίρνεις ammo health ανάλογα τι resources έχεις μαζέψει όλα αυτά στο hard.

    Ξεκίνησα ξανά το τρελό dlc το Awakened όπου πραγματικά είναι ότι καλύτερο υπάρχει από dead space...παιζει να είναι και καλύτερο από όλο το παιχνίδι! τα σκηνικά που έχει δεν τα έχει ούτε το 1 ούτε 2, το dlc είναι παλούκι σε πολλά σημεία όποιος το παίξει θα καταλάβει υπήρχαν στιγμές ήμουνα με 2 μικρά health pack 1 stasis και είχα κολλήσει κάνα μισάωρο και παραπάνω για το πως θα βγάλω κάτι τρελές ορδές, ενώ δεν μου έφταναν οι σφαίρες ούτε τα health pack και ήμουνα με το απλό οπλακι plasma cutter και το μικρο το αυτόματο και έχανα, να τρέχεις και να μη ξέρεις τι να κάνεις πολύ αγχωτικό , μέχρι σε σημείο είχα αναγκαστεί με melee να σκοτώσω μερικούς... εδώ μιλάμε για πραγματικό Survival/horror και πολύ φρίκη.

    Μετά αφού το προχώρησα αρκετά το παιχνίδι σε βοηθάει αρκετά με resources (αλλιώς δεν βγαίνει με τίποτα) για να κάνεις κραφτ αλλά μέχρι να βρεις bench και kiosk περνάς από ορδές (μου θύμισε παλιές καλές εποχές resi) τα σκηνικά που έχει το dlc η ατμόσφαιρα είναι μοναδική, και ειδικά το final boss αν πας με λίγες σφαίρες, με απλό οπλακι, και με λίγα health δεν το βγάζεις με τίποτα... gogo ακούς??? τρέχα να το παίξεις και άσε τα darksouls 😀

    • gogos

      Xαχα! Ωραίος. Όντως ήταν πολύ δυνατο το dlc. Το είχα χτυπήσει στις προσφορές του origin τα χριστούγεννα. Μου άρεσε η σουρεαριστική η ατμόσφαιρα του, αν και θα το ήθελα λίγο μεγαλήτερο απο πλευρά διάρκειας. Το dlc και οι coop αποστολές του κεντρικού παιχνιδιού με τις παραισθήσεις του Carver ήταν τα καλήτερα στοιχεία του dead space 3.

  • Deathracer2009

    Oλοκληρωσα το παιχνιδι σημερα το οποιο μου αφησε μια γλυκοπικρη γευση. Ειχε πολλα σκαμπανεβασματα με την μια ηταν ενα απλο 3rd person shooter και μετα γινοταν σε horror. Ειχαμε παρει μια μικρη ιδεα απο το Dead Space 2 που ειχε μικρα action στοιχεια αλλα στο τριτο μερος το παρακαναν, γεγονος που αποδεικνυει πως οι χαρτογιακαδες (της EA σε αυτη την περιπτωση) μπορουν να αλλοιωσουν το βασικο συστατικο του παιχνιδιου ετσι ωστε να ειναι πιο προσιτο σε απειρους παικτες. Το παιχνιδι δεν ειναι κακο αυτο ελειπε. Εχει υψηλα production values αλλα δεν θυμιζει τα προηγουμενα παιχνιδια της σειρας. Εδω οι στολες σου τις εδινε τσαμπα καθως προχωρουσες στο παιχνιδι ενω στα προηγουμενα τις αγοραζες και επρεπε να προσεχεις μηπως και ξεμεινεις απο λεφτα και δεν εχει να αγορασεις medikits, ammo κλπ.

    Το πρωτο παιχνιδι μπορουσε να γινει τρομακτικο με μολις 3-4 εχθρους σε ενα δωματιο και οχι να σου πεταει μεγαλα κυματα εχθρων ωστε να νιωθεις οτι εχεις το αριθμητικο μειονεκτημα. Στο δευτερο μερος τα μεγαλα κυματα εχθρων εμφανιζοντουσαν σε ορισμενα σημεια του παιχνιδιου. Στο Dead Space 3 συνεχεια. Αυτος ο φθηνος τροπος να χασεις οταν εχεις να αντιμετωπισεις 6-7 εχθρους ηταν απιστευτα εκνευριστικος και ειναι ενα μεγαλο μειον. Προσθεστε και την παραμετροποιηση οπλων που αν δεν υπηρχε, το παιχνιδι θα ηταν πολυ δυσκολο. Τελος, ειναι δυνατον σε ενα παιχνιδι τρομου οταν σκοτωνεις ενα necromorph η καποιον unitologist να σου δινει συνεχεια ammo, medikits και διαφορα υλικα για αναβαθμιση της στολη η των οπλων; Επαιζα στο Hard και πραγματικα το inventory μου ηταν τιγκα σε medikits και ammo. Προς το τελος του παιχνδιου ειχα απιστευτα κυκλωματα για να αναβαθμισω τα οπλα μου. Ημουν απλα ανικητος στο παιχνιδι και μπορουσα να χασω μονο απο δικια μου βλακεια. Το probe gun απλα overpowered.

    Το παιχνιδι ειναι φτιαγμενο για co-op και λογικο μιας και υπαρχει ενα mini game (χακαρισμα πορτας) που ενω λυνεται με εναν παικτη με την βοηθεια των δυο αναλογικων κανονικα το μηχανημα εχει δυο σημεια που μπορεις να αλληλεπιδρασεις με αυτο που σημαινει 2 παικτες.

    Σε θεμα διαρκειας ειναι ικανοποιητικο μεχρι αηδιας αφου φτανει γυρω στις 20+ ωρες εαν ασχοληθειτε και με τις optional missions. Ηθελα να υπηρχαν περισσοτερες και να υπηρχε μια ποικιλια και οχι καθε φορα να πηγαινω στο ιδιο μερος και να πρεπει να πολεμησω εναν ολοκληρο στρατο απο necromorphs για να εχω προσβαση μετα σε ενα σεντουκι με πολλα upgrades κλπ. Αφησα μια αποστολη (την τελευταια) διοτι σε ενα σημειο μου πεταχτηκαν 2 regenerators και επρεπε να χακαρω μια πορτα, οπου δεν μπορουσες να ολοκληρωσεις το mini game διοτι σε χτυπουσαν και μετα ετρεχες να σωθεις. Aπηυδησα και παρατησα την αποσολη και συνεχισα το main mission. Το ακομα πιο τραγελαφικο ειναι οτι σε ενα βιντεο που ειδα στο youtube ημουν κοντα στο τελος της αποστολης (και θα κερδιζα και το τροπαιο) και λιγο πιο μετα πριν την ολοκληρωσεις αντιμετωπιζες 3 regenerators (!) δειγμα που δειχνει ποσο καθυστερημενοι ειναι οι ανθρωποι στην Visceral Games.

    SPOILER AHEAD..... NTIN NTAN NTONΓΚ (δεν μπορω να κανω σωστο το ηχητικο εφε sorry)

    Σεναριακα ηταν καλο μεχρι το σημειο που [spoiler]που αποκαλυφθηκε οτι ενα αλλος πολιτισμος (a.k.a. εξωγηινοι) βρηκαν τον κυριο marker και εγινε το νταβαντουρι που ξυπνησαν τα necromorphs και ετσι το φεγγαρι τους κατεστρεψε. Καπου εχασα την μπαλα και το wiki θα με βοηθησει να καταλαβω γενικα τι συνεβη. Τουτεστιν ξενερωσα με την τροπη που πηρε το σεναριο αλλα δεν βαριεσαι.

    NTΛΙΝ ΝΤΛΟΝ.... ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ SPOILERS.... 😆

    ΥΓ. Το αποκορυφωμα φυσικα τα microtransactions τα οποια χρησιμοποιησα μεσω των ration seals που κερδιζα απο το scavenger bot και δεν χρειαστηκε να πληρωσω. Ειδα ομως ενα το οποιο ηταν εντελως εκτος τοπου και χρονου. Το συγκεκριμενο ζητουσε 5 ευρω (αν θυμαμαι καλα) ωστε να δωσει φωνη στο bot. (!!)
    Και για αυτο σου εδινε τιγκα στα recources το παιχνιδι δοτι αλλιως θα επεφτε μεγαλο κραξιμο.

    7/10

  • gogos

    Και έκει που όλοι φοβόμασταν οι το κεφάλαιο dead space έκλεισε οριστικά, έχουμε άλλη μια ένδειξη απο τον αντιπρόεδρο της ΕΑ Patrick Soderlund σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο Polygon, οτι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το θετικό είναι πως φαίνεται οτι κατανόησαν τα λάθη που έκαναν στο dead space 3 και κατα κάποιο τρόπο υπόσχωνται, οτι δεν θα τα επαναλάβουν στο μέλλον.

    http://www.polygon.com/2014/6/16/5815908/battlefield-hardline-annual-ea

    As for the franchise that helped put Visceral Games on the map, Dead Space, Söderlund said it could come back, but only with the right idea and an interest from the development team.

    "To the largest extent we can, we want to get the game teams to work on the things they want to work on themselves," he said. "There's an incredible amount of enthusiasm over Hardline and the Star Wars game at Visceral. Do I think that we will create a Dead Space game again? Yes, I think so. But when we do so, we have to think about what made the previous ones successful and how we go about envisioning Dead Space for a new generation.

    "Now, I'm not announcing a Dead Space game. We're not building one just to be very clear, but I'm saying is there an opportunity or possibility to do one in the future? Absolutely."

    • forneverarrow

      Επειδή διαβάζεις Polygon σε πάω περισσότερο 😉

      • gogos

        Kατά καιρούς ρίχνω μια ματιά σε όλα τα γνωστά ξένα Gaming sites, χωρίς να είμαι φανατικός αναγνώστης κάποιου. Σε περίπτωση που με ενδιαφέρει κάποιο σχετικό θέμα, θα καθίσω να το διαβάσω.

        • forneverarrow

          Σωστός. Απλά το Polygon είναι (κατά την άποψή μου) από τα λίγα sites (ξένα και Ελληνικά) που στα reviews όντως έχουν παίξει το παιχνίδι. Όχι το έχουν τερματίσει, το έχουν λιώσει! Αν και συχνά διαφωνώ με τις βαθμολογίες τους, τα γραφόμενά τους με βρίσκουν σύμφωνο και πολλά από αυτά που λένε τα έχω πετύχει έπειτα από δεκάδες ώρες στο εκάστοτε game.

          Στο θέμα τώρα, το μόνο που έχω παίξει από τα Dead Space είναι το 1ο και έχω δει και την καλή ταινία (anime). Το 2 δεν μου άρεσε που το είδα... πολλή προσπάθεια να πουλήσει τρόμο χωρίς ουσία. Το 3 θέλω να το παίξω για το Co op. Αξίζει τον κόπο?

          • gogos

            Είναι ωραίο το coop του. Οι συνεργατικές αποστολές ειδικά, όσο παράδοξο και αν ακούγετε, εμβαθύνουν πολύ περισσότερο στον τρόμο απο ότι οι single, ειδικά αν παίξεις ως Carver. Το παιχνίδι είναι καλό, χωρίς να φτάνει την ποιότητα των προκατoχων του. Η συνταγή μπορεί να αλλοιώθηκε (περισσότερο φέρνει σε third person shooter, παρα σε survival/horror), αλλά oι μηχανισμοί και τα controls δουλεύουν καλά. Τεχνικά ειναί άρτιο και θα σου προσφέρει τουλάχιστον 20 γεμάτες ώρες διασκέδασης, σε περίπτωση που αποφασίσεις να κάνεις όλες τις main και side missions. Για μένα στην τιμή "σκότωμα" που διατίθετε πλέον σίγουρα αξίζει. Απο οτι ξέρω τo παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο τον Ιούλιο για free κατέβασμα απο το psplus για το ps3.

        • GeorgeZFR

          Ευχάριστα νέα...άρα δεν έχει ακυρωθεί 100% καλά νέα για τους φαν, πωωω πόσο γουστάρω ένα next-gen dead space καθαρό survival/horror όμως χωρίς action χαζομάρες σαν το 1ο και ακόμα καλύτερο.Άντε ρε EA κάντε κάτι να βγει!!!