alt text

Φαίνεται πως μία από τις βόμπες της E3 2016 είναι η επιστροφή του Dead Rising. Σύμφωνα με γνωστό insider του neogaf, το Dead Rising 4 θα ανακοινωθεί στην E3 και μάλιστα θα ικανοποιήσει ιδιαίτερα τους οπαδούς της σειράς. Εσείς πώς το θέλετε το Dead Rising 4;

  • Νίκος

    Θα πρέπει να ντρέπομαι που δεν έχω ασχοληθεί με αυτή τη σειρά παιχνιδιών ακόμη 😛

  • alessan

    Χαβαλε ειχε το 3 αλλα ηθελε δουλεια! Για να δουμε το 4!

  • Constantinos

    Αποψη μου ειναι το Dead Island και το Dying Light ανεβασαν ψηλα τον πηχη γυρω απ τα ζομποπαιχνιδα. Δεν βλεπω στον οριζοντα παιχνιδι που να μπορεσει να τα καθαιρεσει ευκολα.

    Μονο το Resi 7 θεωρητικα θα μπορουσε ν αλλαζε τη κατασταση αλλα με τα παρταλια της Capcom δε βλεπω προκοπη.

    • gogos

      Το Dead Island με έχασε λόγω των τεχνικών του προβλημάτων, αλλά στο Dying Light η Techland έκανε πολύ καλή δουλεια. Εννοείται πως είναι κλάσεις ανώτερο συγκριτικά με το Dead Rising και δη στην περίπτωση του μετριότατου 3.

      • Constantinos

        Ηταν τοσο καλοσχεδιασμενο το Dead Island, τοσο ακριβες στην αναπαρασταση της ζομπο-αποκαλυψης, εναλλασαμονεα τοπια, gore οσο χρειαζοταν, συστημα μαχης εθιστικοτατο, με ωραιους χαρακτηρες που τα τεχνικα προβληματα (που οντως ειχε) ηταν αδιαφορα για μενα. Το καταευχαριστηθηκα, το ξεζουμισα, απιστευτη παιχνιδαρα !!

        Αν το Dead Island ειχε κυκλοφορησει στις τωρινες κονσολες, οπως το το Dying Light, θα το ειχε για πρωινο, δεκατιανο, you name it ! To Dying Light, σαν concept δεν κανει τιποτα παραπανω στους μηχανισμους του απ το Dead Island. Η μονη διαφορα ηταν τα καλυτερα γραφικα και το gameplay τη νυχτα που αρχικα εντυπωσιαζει και μετεπειτα γινεται μονοτονο. Απλα τρεχεις για να ξεφυγεις, κανοντας παρκουρ. Κλαιν.

        Αυτο που δεν μ αρεσε στο Dying Light ηταν η 2η περιοχη που ηταν τερμα προχειροφτιαγμενη. Αυτη η ασπριλα παντου που ειχε. Μετα ειχε κατι μιναρεδες, λες και ξαφνικα τηλεμεταφεροσουν στην Κωνσταντινουπολη, κατι ακυρα πραγματα ρε παιδι μου. Το Dead Island, ειχε το τουριστικο θερετρο στην αρχη που ηταν ΟΠΤΑΣΙΑ, μετα εκεινη την πολη που γινοταν ο χαμουλης, δαση και βαλτους, μετα εκεινα τα εργαστηρια στις πλαγιες του βουνου, τις φυλακες στο τελος.

        Τρομερο art design.

        • nikolas22072014

          Συμφωνώ απόλυτα το dying light είναι ο ορισμός της μετριότητας. Αν ήταν αποκλειστικό σε ps4 η χουαν θα έτρωγε το κράξιμο που του αξίζει αλλά τι να πεις στους τυφλούς νικάει ο μονόφθαλμος. Είναι το μόνο 《σοβαρό》 στο ειδος.
          Πολύ hype για το τίποτε.

          • Constantinos

            Προς Θεου δεν λεω οτι ναι καμια μουφα το Dying Light. Αφιερωσα και σ αυτο ωρες, ομολογουμενως το ευχαριστηθηκα κι αυτο, δεν το αμφισβητω. Απλα αυτο το concept parkour, πηδα εδω-εκει, τη νυχτα παλι τρεχω να κρυφτω, καπου κουρασε. Υπηρχαν στιγμες που περισσοτερο τρεχεις και σκαρφαλωνεις παρα σφαζεις.

            Το Dead Island, ειναι πιο παραδοσιακο στις αρχες που πρεσβευει, πιο ειλικρινες σαν παιχνιδι.

            • nikolas22072014

              Εγώ το πήρα day one και είχε κρασαρισματα και με ξενερωσε παρά πολύ. Μπορεί να μην είμαι αντικειμενικός αλλά μου βγάλε την ψυχή ρε φίλε. Εγώ έπαιζα μόνο νύχτα για το διπλό xp. Κατα την νύχτα ήταν τρεχάτε ποδαράκια μου να μην σας χεσει ο κ@λος. Δεν χρειαζόταν κανένα skill απλά τρέξε. Εκτός του πρωταγωνιστή όλοι οι άλλοι χαρακτήρες ήταν ηλίθιοι απλά. Αν είχε την δυνατότητα θα τους σκοτωνα όλους.
              Για μένα είναι ένα πολύ μέτριο παιχνίδι όχι κακό μέτριο.

              Υγ άσε που μου την σπάσει τρελα τότε που όλοι έσταζαν το unity (δικαιολογημένα βέβαια ) και σα αυτό τίποτε. Και εγώ κράζω την ubi αλλά όχι να χαριζομαδτε σε άλλους.

              • nikolas22072014

                * εκραζαν

              • Constantinos

                Ναι τωρα που το αναφερεις κατι θυμαμαι. Οχι βεβαια σ αυτον το εξωφρενικο βαθμο που το παρουσιαζεις αλλα θυμαμαι οτι βαραγε κατι μπιελες. Τεσπα για το DΙ και το DL τα ειπαμε, για μενα αλλο ειναι το θεμα.

                Τα open world παιχνιδια, αν οχι ολα, στη πλειοψηφια τους βαρουν κολληματα. Απο που να ξεκινησεις? Το μεγαλυτερο open world παιχνιδι που χω παιξει (WoW) ηταν οχι γεματο, μιλαμε τωρα πηχτρα ρε.

                Χθες, μαρτυρας μου ο vagdog, επαιζα το Hearts of Stone του Witcher 3, εκανα μια αποστολη που επρεπε να σφαξω κατι στρατιωτες μεσα σε μια σπηλια, οσες φορες εχασα με spawnαρε μεσα στη σπηλια και εβλεπα τον Geralt να χοροπηδαει πανω στα βραχια για 10 secs μεχρι να ξεκινησει το fight. Το λεγα στο Bαγγο και γελουσαμε.

                Πριν απ αυτο, εκανα ενα quest και σε καποια φαση πανω στη μαχη, η καμερα κανει ενα χονδροειδες ζουμ ανευ λογου και αιτιας, χωρις να μπορεις να βλεπεις τον Geralt, μονο τον ακουγες να περπαταει, χωρις να μπορεις να αλληλεπιδρασεις γυρω σου (ν ανεβεις στον Roach ή να κανεις fast travel). Βγαινω main menu, ξαναμπαινω, τα ιδια. Αναγκαστηκα τοτε να loadαρω παλιοτερο save και να ξανακανω 2-3 quests για να ξαναφτασω στο ιδιο σημειο. Αυτο ηταν bug το οποιο υπηρχε και στην αρχη του W3 αλλα μετα τα τοσα patches προφανως δεν διορθωνεται.

                Το ρεζουμε ειναι ολα τα open world παιχνιδια ζουν και πεθαινουν μ αυτα τα ζητηματα. Το θεμα ειναι κατα ποσον αλλοιωνουν την εμπειρια στον εκαστοτε παικτη φιλε Νικολα.

                • nikolas22072014

                  Τι να σου Εγώ το τερματισα πριν καν βγουν τα patches και ηταν απαίσιο. Υπήρχε ένα σημειο που πέρναγα κάτω από ένα κιβώτιο και όλο κρασαρε. Το είχα κάνει 5 φορές κάθε φορά το ίδιο έτσι από περιέργεια. Τώρα τι να πω για bugs που έμπαινε μέσα σε τοίχους και δεν έβγαινε.
                  Είναι άλλο πράγμα να βλέπεις το κεφάλι του arno ξύλινο και άλλο να σου κρασαρει και να πρέπει να κάνεις επανεκκίνηση ολόκληρη την κονσόλα.
                  Μπορώ να αντέξω κάποια bugs αλλά όχι να κρασαρει όλη κονσόλα.

        • gogos

          Το δυναμικό σύστημα κύκλου μέρας και νύχτας του Dying Light, όπου επηρεάζει την συμπεριφορά και τα είδη των εχθρών τα οποία καλείται να αντιμετωπίσει παίκτης, θεωρώ πως ήταν ένα σημαντικό βήμα εμπρός σε σχέση με τον "στατικό" κόσμο του Dead Island. Επίσης η μετάβαση στην δεύτερη περιοχή χρονικά συμπίπτει με την στιγμή που αρχίζει το gameplay να "βαραίνει" ελαφρώς, όποτε (κατα την άποψη μου πάντα) θεωρώ πως ήταν μια σχεδιαστική επιλογή που ανανεώνει το ενδιαφέρον του παίκτη.

          Πάντως θα ήθελα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στην σειρά Dead Island. Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε και μια σχετική Definitive Edition, ή οποία (κατά τα λεγόμενα αρκετών Reviews) είναι απαλλαγμένη απο τα τεχνικά προβλήματα που μάστιζαν τις αρχικές εκδόσεις. Αν την βρω σε καλή τιμούλα, γιατί όχι.

          • Constantinos

            Δεν διαφωνω οτι το day/night cyrcling δεν ηταν μια σημαντικη προσθηκη στο Dying Light, αλλα δεν ειναι δα και η Αποκαλυψη του Ιωαννη, το χουμε δει σε ποσα παιχνιδια. Εχω ενστασεις για το "νυχτερινο gameplay" που στην αρχη σε πορωνει και μετα κατανταει εκνευριστικα επαναλαμβανομενο μιας και αμα αρχισεις να τρεχεις, ουσιαστικα μονο αν κανεις βλακεια, πεθαινεις.

            Μα αυτο ακριβως σου ειπα. Προφανως το Dead Island ειναι πιο ξυλινο και λιγοτερο shiny απ το Dying Light. Πρεπει να σκεφτεις ομως οτι αν δεν υπηρχε Dead Island, δεν θα υπηρχε Dying Light.

            Επισης το εγραψα και πιο πανω και το πιστευω ακραδαντα : το Dead Island με τις βασεις και υποδομες που ειχε, ετσι και βγαινε στις τωρινες κονσολες, το Dying Light το ειχε για χαβαλε.

          • worms_arm

            Πολλα παιχνιδια ειναι ωραια και ας εχουν "στατικο" κοσμο. Στο Dead island μερικες τοποθεσιες ηταν ωραιες μονο για νυχτα και αλλες μονο για μερα. Τι ιδιο ισχυει και για το Far Cry 1 που δεν αλλαζε η μερα. Ας πουμε η πιστα "threehouse"(αν εχεις παιξει) δεν θα ηταν ωραιο να πετυχεις την ωρα που ειναι μερα. Στα επομενα παιχνιδια της σειρας δεν ειχαν αυτην την ατμοσφαιρα. Το Daying light ειναι αλλο παιχνιδι, και απο τον τιτλο και μονο επρεπε να νυχτωνει σιγα σιγα την ωρα που παιζεις. Ειναι διαφορετικα. Αλλα δεν σημαινει και οτι αυτος ειναι ο λογος που το κανει καλυτερο.

            • gogos

              Μόνο που ο κύκλος μέρας-νύχτας στο Dying Light ήταν κάτι πολύ περισσότερο απο μια απλή αισθητική επιλογή. Το συγκεκριμένο game ήταν ένα απο τα πρώτα της γενιάς που διανύουμε, το οποίο ενσωμάτωνε στο gameplay του next-gen μηχανισμούς. Όπως και το Shadow of Mordor με το Νemesis System ή το Quantum Break τις αναβαθμισμένες Τime Μanipulation δυνατότητες κατά την διάρκεια μιας μάχης. H εξέλιξη στα videogames δεν περιορίζεται μόνο τα καλύτερα facial animations των χαρακτήρων και το μεγαλύτερο draw distance.

              • nikolas22072014

                Σε βρίσκω πολύ σωστό σε αυτό που λες ότι οι μηχανισμοί είναι next gen αλλά δεν υλοποιήθηκαν τόσο σωστά στο dying light και στο shadow of mordor. Με το quantum break δεν εχω ασχοληθεί αλλά ούτε και πρόκειται δεν με πείθει και ας έχω pc που θα το τρέξει.

                • worms_arm

                  Εχεις PC καλο και δεν παιζεις Quantum Break? 🙂 Εγω θα το αγοραζα σιγουρα. Και 70 ευρω θα εδινα 🙂 Ενταξει εχει καποιες ατελειες οπως λενε αλλα αξιζει πιστευω. Δες βιντεο στο youtube

        • S4crifice

          To τερματισα το Dead Island, εχω καμια 80αρια ωρες στο steam, αλλα με κουρασε πολυ απο καποιο σημειο και μετα. Το πρωτο κομματι στην παραλια ειναι ακριβως οπως το λες, οτι καλυτερο εχω δει. Η πολη ηταν αρκετα καλη, αλλα απο τη ζουγκλα και μετα ειχα κορεστει πολυ και πιεζομουν να παιξω για να τελειωσω το παιχνιδι. Καπως εφτιαξε λιγο στα εργαστηρια, γιατι δεν ηταν μεγαλος ο χαρτης.
          Το καταλαβαινα ομως οτι το design ηταν εμπροσθοβαρες, στις πρωτες 2 περιοχες του παιχνιδιου, το θερετρο και την πολη. Μετα ηταν πολυ αδεια τα μερη και λιγα sidequests.
          Αρκετα καλο παιχνιδι. Δεν εχω παιξει ακομα το dying Light, αλλα εχω την αισθηση πως ειναι βελτιωμενο σε ολα σε σχεση με το Dead Island.

    • alessan

      Επισης υπαρχει θεση αν βγει καλο το 4 -αν και για μενα καλο καλο ηταν μονο το 1- καθως αυτα που αναφερεις ειναι first person ενω τα dead rising , third! Eχουν και αυτο το τρυπακι με τον χρονο που ειναι ενδιαφερον!

      • gogos

        Βασικά ζομποπαίχνιδα ανοιχτού κόσμου είναι και τα δύο (Dying Light, Dead Rising 3). Αλλάζει η προοπτική μεν, αλλά η φιλοσοφία δεν διαφέρει σε μεγάλο βαθμό. Άπλα το ένα είναι καλογυαλισμένο και φέρνει κάποιες ωραίες ιδέες στο τραπέζι, σε σχέση με το άλλο που ήταν.. για τ'ανάθεμα! 😀

        • kilia

          Μιλατε τοση ωρα για 2 παιχνιδια, το ενα εκ των οποιων παιχτηκε απο τον κοσμο εξαιτιας ενος καλου trailer και δεν προσεφερε τιποτα.
          Και το αλλο πηγε το παρκουρ συστεμ χιλιομετρα μπροστα, εδωσε υποσταση στο οpen world με survival στοιχεια και ειχε επιτυχημενο δυναμικο gameplay, κατι που ελαχιστα παιχνιδια τολμανε να προσπαθησουν, οχι να τα καταφερουν κιολας.
          Κλαπ, κλαπ...

        • alessan

          Πολλες φορες οταν αλλαζει η προοπτικη που παιζεις ενα παιχνιδι αλλαζουν κ οι μηχανισμοι! Επισης τα dead rising περα απο αυτο, τα βρισκω εντελως διαφορετικα απο τα dead island/dying light! Τα μεν ειναι στον χαβαλε, ενω τα αλλα εχουν survive χαρακτηρα! Το 3 ηταν μετριο! Οπως κ το 2 κατα την γνωμη μου , οπου με κουρασε κ η μικρη με τα ζομπρεξ! Σε χαβαλε παιχνιδι με χαλαει η κ καλα σχεση γονιου παιδιου που υπηρχε στο 2! Αυτα κολλανε πιο καλα σε στυλ tlou! Το πρωτο το θεωρω εξσιρετικο παιχνιδι κ μονο αν μοιαζει με αυτο, θα εχει καποιο ενδιαφερον το 4! Εν γενη τα ζομποπαιχνιδα τα ψιλοβαριεμαι! Κανα resi παλιακο ναι! Αλλα τρεχα γυρω γυρω με τα ζομπι δεν το χω τοσο! Ενδιαφερον ειχε το Ζοmbi U -στο U μονο- λογω controller! Ειχε θεματα σοβαρα αλλα κ ενδιαφερουσες ιδεες!

      • Constantinos

        Υπερβολικα χαβαλετζιδικα τα Dead Rising κατα τη γνωμη μου. Οταν βλεπεις να φτιαχνεις ποδηλατα και στις βοηθητικες ροδες να βαζεις καρφια και λογχες για να ξεκοιλιαζεις zombies, παρα παει. Σαν να βλεπω Saints Row με zombie θεματολογια.

        Πφφφφ που λεει και ο τρισμεγιστος.

        • GeorgeZ

          Πιο άθλιο παιχνίδι πραγματικά δεν ξαναεπαιξα ειδικά το 3 τα είχαμε ξαναπεί και παλιά εντωμεταξυ η φάση είναι ότι η απίστευτη capcom το πασάρει αυτό το καρναβάλι ως Survival horror...να χτυπάς το κεφάλι στον τοίχο είναι οι τύποι οπότε δεν περιμένω τίποτα παραπάνω από το 4 εκτός και αν το κάνουν αληθινό Survival horror θα είναι θαύμα, θα μου πεις εδώ τα resi κατέστρεψαν με αυτό θα ασχοληθούν σοβαρά?
          Όσο για τα dead island-dying light για μένα κλάσεις ανώτερο το dying αυτή η ελευθερία κινήσεων που έχεις και η φάση όταν νυχτώνει που γίνεται ο χαμός και αγριευουν τα ζόμπι είναι όλα τα λεφτά τρέχεις να σωθείς.

          • Deathracer2009

            Τo θεωρω δυσκολο να παει σε survival horror μονοπατια το νεο DR. Θα ειναι οπως τα προηγουμενα.

            Τα παιχνιδια της Techland ηταν πολυ ωραια αλλα θα ηθελα στο Dying Light να ειχε περισσοτερες μαχες την νυχτα η τελος παντων η μερα να διαρκουσε λιγο. Διοτι ανετα πεταγοσουν στο checkpoint και κοιμοσουν και περναγε η νυχτα και συνεχιζες.

            • Constantinos

              Aυτο ακριβως. Η "νυχτα" διαφημιστηκε και σωστα σαν καινοτομια αλλα πανω στο παιξιμο μετα απο 4-5 φορες γινοταν οχι μονο κοινοτυπη αλλα και εκνευριστικα ευκολη.

        • alessan

          Ελα ρε φιλος! 🙂 εγω τα παω πολυ αυτα τα καρναβαλε μερικες φορες! Δεν χρειαζεται να ειναι ολα σοβαρα!

          • Constantinos

            Καλα δεν ειπα οτι θελουμε δραματα. Απλα και αυτο το υπερμετρο χαβαλελικι μου καθεται καπως 🙂

  • kilia

    Να το βγαλουν και αυτο εξκλουσιβ στο χουαν αν ειναι μαγκες...

    Αδιαφορη η σειρα, μετα το 2 ψαχνει να βρει ταυτοτητα.

    • Φώτης

      Συμφωνω αν κ το 3 δεν το έπαιξα..Το πρωτο το θεωρω το καλυτερο.. Για την εποχη που βγήκε ηταν πολυ προχο!!!Οι τόσοι χαρακτήρες στην οθονη τα τόσα πολλα όπλα που ειχε..Ηταν πολυ καλο..Αλλα βεβαια το game ειναι περισσοτερο χαβαλέ..Δεν μπορει να το συγκρίνουμε με τα αλλα δυο παιχνιδια που λενε τα παιδια απο πανω..Ποσο μαλλον Constantine με το resident..Ειναι χαβαλέ ρε..Αλλα το 3 ειχε κ τον Σακη κατι ειναι κ αυτο ρεεεε!!!χαχα!!!

      • kilia

        Δεν ξερω με ποια λογικη και σε ποια παραλληλη πραγματικοτητα θα μπορουσε να συγκριθει το dead rising με τα αλλα παιχνιδια.
        Μιλαμε για παιχνιδι ορισμο της καινοτομιας, το save system μονο και μονο καθως και η επαγγελματικη ιδιοτητα του χαρακτηρα γυρω απο την οποια περιστρεφονται ολα τα υπολοιπα (αν δεν το καταλαβατε, κριμα) συστηματα του παιχνιδιου, το χρονικο οριο, το οτι σε εναν τερματισμο δεν μπορεις να κανεις τα παντα. Τρελα πραγματα για 2005.
        Το 2 και το 3 το πηγαν τελειως αλλου...

  • nikolas22072014

    Worms . Το έχω δει το παιχνίδι στο YouTube και δεν με πείθει καθόλου ομως😉.

    • worms_arm

      Οκ. Εγω το ειχα δει και ειχα εντυπωσιαστει ειδικα απο τα γραφικα του και τα εφε. Το Quantum Break μου φαινεται δεν θα το παιξω γιατι δεν εχω καλο PC.

      Το Uncharted 4 τελικα το επαιξες? Το τερματησες?

      • nikolas22072014

        Γιατί δεν περνεις κανα χουαν εδώ τα δίνουν ξεφτίλα. Εγώ ειχα αλλα το πουλησα γιατί τωρα με την κόρη εχω εξοδα. Το uncharted 4 ήταν πολυ παιχνιδαρα το απόλαυσα. Το μόνο που με χαλασε ηταν οτι ακομα και στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας ηταν εύκολο. Δεν ασχολήθηκα μετά trophies ούτε με το multi του. Μαρεσουν καλύτερα τα fps σε multi.

        • worms_arm

          Ισως επρεπε να το βαλεις στο Hard.

          XBOX ONE δεν προκειται να παρω γιατι εδω στην Ελλαδα κανεις δεν εχει.(οχι οτι εχουν πολλοι γενικα σε συγκριση με το PS4). Πως θα ανταλλασω παιχνιδια? Δηλαδη ακομα και στα video club PS4 πιο πολυ βλεπεις. Εχει σημασια αυτο. Ειναι καλο να ανταλλασεις, χαριζεις, δανειζεις, παιχνιδια με φιλους. Αμα ειχα δωσει 60 ευρω για καθε παιχνιδι στο PS3 θα ειχα χαλασει πολλα λεφτα. Οποτε το Quantum Break θα το παιξω στο PC ελπιζω, αν παρω παρω ποτε gaming pc

          • nikolas22072014

            Μα σου γράφω ότι έπαιξα στο πιο δύσκολο επίπεδο και μου φάνηκε βατό εκτός από ένα δυο σημεία.

            • worms_arm

              Σε ολη την διαρκεια του παιχνιδιου.. Εγω θυμαμαι στα παλια uncharted, στο κανονικο επιπεδο δεν ειναι ηταν και ευκολο. Φαντασου στο δυσκολο... Φαινεται το αλλαξαν

              • nikolas22072014

                Δν γνωρίζω δεν έχω παίξει την συλλογή ακόμα. Πάντως σε αντίθεση με το tlou στο ολέθριο το uncharted 4 στο εξουθενωτικο ήταν πάρα πολυ πιο εύκολο.

                • Φώτης

                  Εχεις δικιο Nikola @..Στο collection το τελευταιο επιπεδο ειναι αρκετα πιο δυσκολο..Με δυο σφαίρες χάνεις..Δεν ξερω Τωρα το 4 ποσο εύκολο ειναι στο τέρμα επιπεδο η μαλλον ποσο δυσκολο..Αλλα κ γω Ξενερωνω αν δεν ειναι Παλουκακι στις μαχες οταν το βάζω στο τέρμα..Οπως το quantum..Ενώ μου άρεσε στο hard (δεν εχει αλλο επιπεδο) ηταν αρκετα εύκολο..

  • SHREDDER

    Μα και βεβαια το θελουμε!! Τρελα!!!!!!! Ε ρε χαμος εχει να γινει στην e3 φετος re 7 dead rising 4 νεα gameplay απο dishonored 2 deux ex mankikd divided mafia 3 tital fall 2 mass effect adnromeda watchdogs 2 ghost recon wild lands tekken 7 injustice 2 shadow warrior 2 warhammer spacehulk prey 2 battlefield 1........

  • nikolas22072014

    Φώτη αυτό που με χαλασε είναι ότι δεν ειχα ανάγκη το stealth ενώ στο tlou ήσουν αναγκασμένος να πας stealth αλλιώς δεν έβγαινε. Βέβαια μιλάμε για διαφορετικά παιχνίδια αλλά μου ήρθε κάπως που μου έριχνε τόσο πολλά πυρομαχικά και όπλα. Εμένα μ'αρέσουν τα πρώτα resi και το tlou μου θύμισε κάτι από αυτά. Να διαχειρίζεσαι σωστά τα πυρομαχικά να προσπαθείς να βρεις και άλλους τροπους εκτός απτό να πυροβόλα. Ισως ειμαι λάθος που κανω τέτοια σύγκριση.

    • Φώτης

      Εντάξει ειναι αλλο στιλ..Απλα θα μπορούσε να ηταν πιο δυσκολο αν κ δεν το εχω παιξει..Η συλλογή οπως ειπα στο τέρμα επιπεδο εχανες για πλακα..Κ στο the last εχανες με μια σφαίρα στο ολέθριο..Στο the last το ειχα βαλει στο hard κ έκανα μαχες κανονικα..Δεν γουσταρα το στελθ..Κ ειχα βγαλει αυτο που έβλεπες μέσα απο τους τοίχους..

      • nikolas22072014

        Ε γούστα είναι αυτά εμένα μου άρεσε πολύ το στελθ στο tlou. Ειδικότερα σε κάτι σημεία που είχες 2 σφαίρες και 2 βελη και είχες απέναντι ολόκληρο στρατό από ζόμπι /κυνηγούς. Εγώ σκοτωνα κλικέρ με τούβλα. Ήταν απολαυστικό. Τώρα προσπαθώ να βγάλω όλα τα μπος στο σουλς 3 χωρίς level up. Έχω φτάσει στα 4 τελευταία και παρά λίγο να σκοτώσω nameless. Απλά το προσπαθώ, είχα κουραστεί λιγο και έκανα ένα διάλλειμα με το uncharted 4 και τώρα ξανά στο αγώνα 😃

        • Φώτης

          Α!!!εσυ εισαι πιο hardακιας απο μενα..Χωρις level up ρε τρελε!!!Καλα εδω εχει άτομο στο YouTube που βγαζει boss στο 3 με τις γράφεις!!!Παντος σε ΟΛΑ τα games γουστάρω δυσκολια κ τα βάζω αν όχι με την πρωτη στο τελευταιο επιπεδο..

          • Φώτης

            Με τις γροθιές ήθελα να πω..

          • nikolas22072014

            Εδώ έβγαζε ένας με γροθιές τον κος από το bloodborne που έμενα με δυσκολεύει παρά πολύ.

            • gogos

              Συγνώμη, αλλά κάποιος που προσπαθεί να τερματίσει το Dark Souls 3 χωρίς level up δεν λέγεται hardακιας, αλλά ψυχάκιας! Χαρά στην υπομονή σου! 😀

              Πάντως σε αυτό που λες για το The Last of Us συμφωνώ. Στο hard η εμπειρία ήταν σαφέστατα ανώτερη και ο survival χαρακτήρας πολύ πιο έντονος. Έπρεπε να φας οτι μπορούσες με stealth, καταναλώνοντας όσο το δυνατόν λιγότερες σφαίρες. Το μόνο αρνητικό ήταν οτι κάποιες φορές η συμμαχική AI έκανε μαλακίες και στο χαλούσε, με αποτέλεσμα να βλέπεις την οθόνη του game over απο παράγοντες που δεν μπορούσες να καθορίσεις.

              Με το Uncharted δεν μπαίνω στην διαδικασία να το συγκρίνω. H φιλοσοφία τους είναι τελείως διαφορετικής. Σε παιχνίδια με τόσο ανάλαφρο χαρακτήρα, δεν νομίζω οτι κερδίζεις κάτι επιπλέον απο την εμπειρία, ανεβάζοντας την δυσκολία. Ίσα ίσα χαλάς τον εξαιρετικό ρυθμό τους, που είναι το βασικότερο selling point θετικό χαρακτηριστικό τους. Το ίδιο πιστεύω οτι ισχύει και για το Rise of The Tomb Raider.

              • nikolas22072014

                Ναι καταλαβαίνω ότι είναι άκυρη η σύγκριση που κανω (το γράφω και πιο πανω). Απλά επειδή δεν έχω έχω παίξει την συλλογή και έχω λιώσει το tlouκαι το βγάζει η ίδια εταιρεία. Έτσι έκανα την άκυρη σύγκριση. Γράψε λάθος. 😀

                Για το dark souls 3 ξεκίνησα στο χαβαλέ και έφτασα πολύ γρήγορα στην τελική τετράδα που είναι πιο δύσκολη. Μόνο ο pontiff με καθυστέρησε και ο dragonsleyer.
                Ο pontiff με έκανε να πάω στο dancer για μπορέσω να πάρω materials για να αναβαθμίσω το χέρι πυρομανη για μπορέσω να τον σκοτώσω.
                Ο dragonsleyer δεν με δυσκόλεψε τόσο πολύ αλλά ένιωθα κουρασμένος και σε κάθε wipe εκνευριζομουν παρά πολύ για αυτο έκανα το διάλλειμα με το uncharted.

                Ειλικρινά σου το λέω ούτε εγώ ο ίδιος δεν το πίστευα ότι θα έβγαζα τα boss το εύκολα. Τώρα όμως έχει τρομπόνι.😀

                • gogos

                  Πω! Τι μου τον θύμησες τώρα? Τέρμα εκνευριστικός ο Pontiff Sulyvahn! Βασικά στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο δύσκολος, αλλά οταν η κάμερα παθαίνει κρίσεις πανικού σε σημείο να μην βλέπεις καν τον χαρακτήρα σου και το collision detection αρχίζει να μην ανταποκρίνεται, απλά θέλεις να σπασεις την κονσόλα, το PC και γενικά οτι έχεις δίπλα σου. Με έφτασε στα πρόθυρα να παρατήσω τελείως το παιχνίδι, οταν το τελευταίο hit που θα τον έριχνε δεν έκανε τελικά damage! Τουλάχιστον στο PC είχε σταθερό framerate. Κάτι ήταν και αυτό! Δεν λεώ το απόλαυσα το Dark Souls 3, όπως και τα προηγούμενα, αλλά ήθελε λίγη δουλίστα ακόμη. Ελπίζω με τα patches να έστρωσε-στρώσει.

              • Φώτης

                Το rise of the tomb raider εχει κ ενα ψευτο servival χαρακτήρα σε σχεση με το uncharted 4..Η ενέργεια δεν αναπληρωνεται μονη της κ πρεπει να βρίσκεις γαζες βότανα για να γίνεσαι καλα..Εχει κ λιγο crafting με τα ζώα που πρεπει να βρεις κ να πάρεις το δέρμα κ.τ.λ.Ειναι πιο brutal..Το uncharted 4 σίγουρα ειναι πιο ολοκληρωμένο παιχνιδι κ το καλυτερο στο είδος.Εχει κ οπτικο τομέα που σε αφήνει άφωνη..Αν κ το rise ειναι κ αυτο πανέμορφο ..Απλα το rise ειναι λιγο δοαφορετικο..Αν βγάλεις αυτο που σου δειχνει που πρεπει να πας κ να σκαρφαλωσεις θυμίζει λιγο απο τα παλια..Gogos επαιξες bloodborne;Το λεω γιατι ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!

                • gogos

                  Όλοι οι μηχανισμοί του Rise of The Tomb Raider έχουν τόσο βάθος, όσο να μην χαλάνε τον ρυθμό και να κουράζουν έναν μέσο παίκτη. Θεωρητικά έχει survival χαρακτήρα λόγω του crafting, αλλά στην πραγματικό τα ποτέ δεν θα ξεμείνεις απο medicines ή θα αντιμετωπίσεις θέμα με το health σου, ακόμη και στο Seasoned Raider επίπεδο δυσκολίας που το τερμάτισα, όπου το automatic regeneration είναι τελείως απενεργοποιημένο κατα την διάρκεια μιας μάχης. Το κομμάτι στο οποίο το game ξύνει λίγο παραπάνω την επιφάνεια και απόλαυσα περισσότερο απο κάθε άλλο, ήταν η εξερεύνηση των τάφων, όπου έγινε πολύ καλύτερη δουλεία σε σχέση με το reboot. Ομως σε αυτή την περίπτωση η ολοκλήρωση τους έχει να κάνει με το "μεράκι" του κάθε gamer, μιας και μιλάμε για καθαρά προαιρετικό περιεχόμενο.

                  Προσωπικά στην σύγκριση Uncharted-Tomb Raider δεν περνώ θέση μιας και είναι αστείο να υποστηρίξει κανείς οτι το ένα είναι καλύτερο απο το άλλο, οταν η μία εταιρία αντιγράφει στο ίδιο ακριβώς βαθμό την άλλη με τόσο εξώφθαλμο τρόπο. Πέρα απο την πιο έξυπνη γραφή της Naughty Dog, θεωρώ οτι σε αυτή την περίπτωση ταιριάζει απόλυτα η παροιμία "Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα!" 😀

                  Με το Bloodborne ασχολήθηκα κάμποσες ώρες. ΟΚ Dark Souls με πειράγματα στο σύστημα μάχης. Τίποτα το εξωπραγματικό για εμένα. Γενικά δεν καταλαβαίνω την υστερία για το παιχνίδια της From Software. Δεν θεωρώ οτι δικαιολογείται πλέον. Ναι το Demon's Souls έφερε κάποιες τρομερές ιδέες στην εποχή του, τις οποίες το πρώτο Dark Souls έφτασε στο Peak τους, αλλά απο εκεί και πέρα η σειρά ακολουθεί μια σταθερά πτωτική τάση με κάθε νέο μέρος της.

  • nikolas22072014

    Έχω όλα boss fight σε βίντεο εκτός των twins prices. Champion. Nameless. Lord cinder. Αν τα καταφέρω θα βάλω όλα τα βίντεο στο YouTube.

  • nikolas22072014

    Εγώ τον έβγαλα ως pyromancer γιατί αλλιώς δεν παλευνταν. Το χειρότερο fight είναι ο nameless εκεί γίνεται ότι να ναι πραγματικά. Πια όταν είναι στον δράκο έχω μάθει τις κινησεις του και δεν πεθαίνω. Ενώ όταν τον παίζεις μόνος του και κάνει αυτές τις επιθέσεις που σηκώνεται στον αέρα γίνεται ότι να ναι . Η καμερα μερικές το χάνει μερικές όχι. Πρέπει να μπω μια ωρίτσα να μάθω καλύτερα τις κινησεις. Πήγα να τον βγάλω αλλά βιαστικά στο τέλος.
    Το παιχνίδι ήθελα πολύ δουλειά ακόμα βιαστικά πολύ να το βγάλουν.
    Καλά σε ps4 στην αρχή ηταν οτι λάχει εμείς οι βλάχοι. Έπαιζα τον dragonsleyer και εξανιστηκε λες και έκανε teleport. Ο dancer με έπιανε και είχα 10μ απόσταση από αυτόν. Frame drops παρά πολλά. Να σου βγάζει μπλε οθόνη και να σου κλείνει το παιχνίδι. Για γέλια και για κλάματα αλλά έχει στρώσει τώρα.
    Ενώ το bloodborne που είχα πάρει και αυτό day one ήταν πολύ καλά δουλεμένο.
    Τα έλεγες εσύ κάποτε αλλά εγώ δεν σε άκουγα τώρα τα λουζομαι. Έλεγα τι λέει ο τρελός δώσε σουλς στο λαό

    Ελπίζω να μην παρεξηγηθεις. 😀

    • gogos

      Χαχαχα! Δεν υπάρχει λόγος να παρεξηγηθώ! Απόψεις είναι αυτές. Δεν μπορεί πάντα να συμπίπτουν. Επίσης το βλέπεις οτι ο κάθε gamer δεν έχει την ίδια εμπειρία με τον άλλο σε κάθε game και ας είναι ακριβώς το ίδιο.

      Εμένα μόνο τα θέματα με το collision detection με εκνεύρισαν στο dark souls 3 υπερβολικά. Βασικά δεν έχω καταλάβει αν πρόκειται για θέμα του collision detection, των hitboxes ή και των δύο. Το πιθανότερο είναι να αφορούν το collision detection, γιατί πολλές φορές βλέπεις τα όπλα των εχθρών να περνάνε και να σε χτυπούν μέσα απο αντικείμενα. Επίσης που έτυχε σε φάση το τρελό, να χτυπήσω αντίπαλο και να περάσει ζωντανός στο πάνω πάτωμα! Νομίζω πως πρόκειται για εν γένει πρόβλημα της μηχανής γραφικών αυτό, αλλά τουλάχιστον πρέπει να το περιορίσουν κάπως.

      Το κάναμε chat το topic ή είναι ιδέα μου? 😀