Darksiders Review

, Πέμπτη 7 Ιανουάριος 2010 0  

darksiders startΣε κάθε γενιά συστημάτων παρατηρούμε ότι κάποια είδη παιχνιδιών ακμάζουν, ενώ κάποια άλλα ακολουθούν αντίστροφη πορεία. Πάρτε για παράδειγμα την γενιά που διανύουμε, κατά την οποία τα action adventures είναι ένα από τα είδη που ζουν τις καλύτερες μέρες τους. Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει φοβερά και τρομερά πράγματα: open-world action adventures όπως το Assassin's Creed, action adventures με πολύ πιστολίδι όπως τo Uncharted και άλλα. Όμως ενώ απόλαυσα δεόντως όλες αυτές τις παιχνιδάρες, μου λείπει -και φαντάζομαι λείπει και σε εσάς- ένα παιχνίδι σαν το Soul Reaver, έτσι με αρκετά στοιχεία RPG. Το Darksiders, της Vigil, είναι εδώ για να αναπληρώσει αυτό το κενό και είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω πως το κάνει με τον καλύτερο τρόπο.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πρωταγωνιστής του Darksiders είναι ο Πόλεμος, ένας από τους Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης, οι οποίοι ουσιαστικά αποτελούν τα όργανα του Ανώτατου Συμβουλίου και κρατούν τις ισορροπίες μεταξύ των δυνάμεων της Κόλασης και του Παραδείσου. Στη μέση όλης αυτής της κατάστασης είναι το αδύναμο ανθρώπινο είδος. Η Αποκάλυψη για την ανθρωπότητα έρχεται με τον πιο περίεργο τρόπο, με τις δυνάμεις της Κόλασης και του Παραδείσουν να συγκρούονται στην Γη, με αποτέλεσμα την καταστροφή του κόσμου μας. Προφανώς κάτι πολύ μεγάλο παίζεται εδώ, αφού ξαφνικά ο Πόλεμος κατηγορείται άδικα ότι είναι υπεύθυνος για την σύγκρουση. Αν και σημαντικά αποδυναμομένος, ο ήρωάς μας αποφασίζει να επισκεφθεί την Γη, για να ανακαλύψει ο ίδιος τον υπεύθυνο και να τον φέρει στην δικαιοσύνη, ενώπιον του Ανώτατου Συμβουλίου.

Τα παραπάνω είναι απλά τα βασικά του σεναρίου, που βασίζεται σε ένα εκ φύσεως φανταστικό concept. Η ιστορία είναι πολύ ενδιαφέρουσα και γεμάτη προσεγμένους χαρακτήρες. Άγγελοι, δαίμονες και διαφόρων ειδών άλλα πλάσματα βοηθούν ή τίθενται αντιμέτωποι με τον Πόλεμο, ο οποίος με τη σειρά του έχει τις προϋποθέσεις να γίνει ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες των videogames. Σοβαρός, από την αρχή ως το τέλος προσηλωμένος στο καθήκον του, δεν σηκώνει πολλά-πολλά. Ο τύπος δεν είναι οργισμένος όπως ο Kratos, αλλά αντίθετα είναι φοβερά “cool”, όπως αρμόζει (φαντάζομαι) σε έναν Καβαλάρη της Αποκάλυψης. Δυστυχώς, οι άλλοι τρεις σύντροφοί του δεν κάνουν την εμφάνισή τους στο παιχνίδι, καθώς η Vigil τους κρατάει για το... sequel. Tέλος, όπως είναι αναμενόμενο η πλοκή έχει αρκετές ανατροπές, αν και γίνεται αρκετά μπερδεμένη όσο προχωράτε.

Επικές μάχες...

Επικές μάχες...

Ελέγχετε τον Πόλεμο λοιπόν, τον οποίο βλέπετε από πίσω, ως συνήθως στα action adventures. To Darksiders έχει αρκετές ομοιότητες με το God of War, κυρίως στο σύστημα μάχης. Kλασικά hack-and-slash πράγματα, με πολλών ειδών επιθέσεις, blocks, counters, combos, quick kills κλπ. Δεν μιλάμε όμως για ανελέητο button mashing, αλλά για ένα σύστημα που απαιτεί από τον παίκτη στρατηγική, έξυπνη σκέψη και υπομονή. Κατά την διάρκεια του Darksiders αντιμετωπίζετε κυρίως δαίμονες και γενικώς διαβολικά πλάσματα, που έρχονται σε διάφορα είδη: μεγάλα, μικρά, τεράστια, δίποδα, τετράποδα, φτερωτά, υποβρύχια και ότι άλλο θέλετε. Φυσικά, τα ζόμπι -ή μάλλον τα ζομποειδή- δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το μενού. Πάντως η φαντασία των δημιουργών οργιάζει στο παιχνίδι. Γενικώς, οι μάχες προσφέρουν μεγάλη ικανοποίηση, ιδιαίτερα όταν οι εχθροί είναι δύσκολοι. Και επαναλαμβάνω, σε καμμία περίπτωση δεν καταντούν βαρετές, όπως γίνεται σε τόσους άλλους τίτλους του είδους.

Προηγουμένως ανέφερα ότι το Darksiders διαθέτει αρκετά RPG στοιχεία. Από την αρχή έως το τέλος του παιχνιδιού, μπορείτε να διαμορφώνετε διάφορες πτυχές του χαρακτήρα σας όπως θέλετε. Η βάση για όλο αυτό είναι οι αγοραπωλησίες που κάνετε με τον Vulgrim, έναν δαίμονα που εμφανίζεται στα επίπεδα και λειτουργεί ως έμπορος... ψυχών. Με κάθε εχθρό που καθαρίζετε, καθετί που καταστρέφετε, ή ανοίγοντας διάφορα σεντούκια, αποκτάτε soul orbs, που αποτελούν το νόμισμα του Darksiders. Αυτά τα δίνετε στον Vulgrim και αγοράζετε νέες κινήσεις, δυνάμεις, όπλα, αντικείμενα, αναβαθμίσεις κλπ για τον ήρωα, και πιστέψτε με, οι επιλογές που έχετε εδώ είναι πάρα πολλές. Πέρα από τα soul orbs, υπάρχουν τα health orbs (όπως στο God of War) και wrath orbs, τα οποία αποκτάτε με ανάλογους τρόπους.

Πυροβολώντας με το υπερπιστόλι καβάλα σε ένα άλογο που βγάζει φωτιές: ΤΡΕΛΟ.

Πυροβολώντας με το υπερπιστόλι καβάλα σε ένα άλογο που βγάζει φωτιές: ΤΡΕΛΟ.

Τα παραπάνω πλαισιώνονται από τις “αναγκαστικές” αναβαθμίσεις και βοήθειες που αποκτά ο Πόλεμος κατά την διάρκεια του τίτλου. Ο ήρωάς μας λοιπόν, για ορισμένα δευτερόλεπτα μπορεί να μετατρέπεται σε έναν μεγάλο, φλεγόμενο δαίμονα, όταν έχει αρκετό wrath, όντας ανίκητος και προκαλώντας μεγαλύτερη ζημιά στους εχθρούς. Αργότερα αποκτάτε μεταξύ άλλων φτερά (καθιερωμένη προσθήκη πλέον), μια λεπίδα που την πετάτε και επιστρέφει σε εσάς σαν μπούμερανγκ, μια αλυσίδα που λειτουργεί ως grappling hook, ένα πανίσχυρο γάντι που κάνει τις μπουνιές σας θανάσιμες, ένα πιστόλι για μάχες αλά Devil May Cry, μία μάσκα με την οποία βλέπετε πράγματα στον κόσμο που αλλιώτικα είναι κρυμμένα, την δυνατότητα να καθυστερείτε τον χρόνο για κάποιο διάστημα και -προσέξτε αυτό- μία συσκευή που ανοίγει portals και λειτουργεί ακριβώς όπως αυτή στο... Portal. Επιπλέον, ορισμένες από τις πιο επικές σκηνές του παιχνιδιού λαμβάνουν χώρα όταν καβαλάτε τον Ruin, το απίστευτο άλογο του Πολέμου που αφήνει φωτιές στο διάβα του.

Όλα αυτά δεν σας βοηθούν μόνο στις μάχες, αλλά και στους γρίφους. Το level design του Darksiders είναι κλασικό για τίτλο τέτοιου τύπου. Οι περισσότεροι εκ των γρίφων είναι μεγάλοι σε κλίμακα, με την έννοια ότι εισέρχεστε σε μια περιοχή και πρέπει να κάνετε πολλά και διάφορα πράγματα για να προχωρήσετε στην επόμενη. Η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον είναι συχνή, ενώ αρκετές φορές θα επιδοθείτε σε backtracking, δηλαδή θα αναγκαστείτε να ξαναεπισκεφθείτε τις ίδιες περιοχές προκειμένου να ανοίξετε πόρτες που προηγουμένως ήταν κλειδωμένες, να ανοίξετε νέα μονοπάτια κλπ, από την στιγμή που έχετε αποκτήσει την δυνατότητα ή το εργαλείο που χρειάζεται. Την ίδια στιγμή, το παιχνίδι μπορεί να χαρακτηριστεί και -κάπως- open-world, αφού στον γενικότερο χάρτη σας δίνεται ελευθερία μετακινήσεων, πάντα στα πλαίσια της ιστορίας.

Ο Πόλεμος είναι από τους πιο ''cool'' ήρωες που έχουν εμφανιστεί σε παιχνίδι τα τελευταία χρόνια.

Ο Πόλεμος είναι από τους πιο ''cool'' ήρωες που έχουν εμφανιστεί σε παιχνίδι τα τελευταία χρόνια.

Μιλώντας για τον κόσμο, στο Darksiders επισκέπτεστε κατεστραμμένες πόλεις, πύργους, δάση, ερήμους, υπονόμους, εκκλησίες και άλλες συνηθισμένες αλλά και λιγότερο συνηθισμένες τοποθεσίες, όλες σχεδιασμένες με βάση το στιλ του παιχνιδιού σε συνδυασμό με την μοντέρνα εποχή. Τα περιβάλλοντα ποικίλουν και για να τα διασχίσετε πρέπει να κάνετε χρήση όλων των δυνατοτήτων σας. Σκαρφαλώνετε, κολυμπάτε, πηδάτε, κρέμεστε, πετάτε/αιωρείστε και γενικώς κάνετε πολλά και διάφορα πράγματα. Το παιχνίδι είναι ξεκάθαρα δομημένο, με ξεχωριστές περιοχές και διαφορετικά αφεντικά και μίνι-αφεντικά στην κάθε μία. Αντιμετωπίζετε τεράστια και φρικιαστικά πλάσματα, δαίμονες που προκαλούν σοκ και δέος, και φυσικά τον Destroyer, τον Διάβολο (;) και τελικό boss του τίτλου. Η κάθε μάχη απαιτεί διαφορετική προσέγγιση από μέρους σας και αρκετές φορές πρέπει να εκμεταλλευτείτε το περιβάλλον γύρω σας για να τα καταφέρετε.

Ο τεχνικός τομέας του Darksiders αφήνει κατά κύριο λόγο θετικές εντυπώσεις. Δεν είναι το πιο όμορφο παιχνίδι που υπάρχει, αλλά τα γραφικά την δουλειά τους την κάνουν, ειδικά αν πάρουμε υπόψη και την μεγάλη σε γενικές γραμμές κλίμακα της δράσης. Στα θετικά συγκαταλέγεται ο σχεδιασμός όλων των χαρακτήρων με πρώτο και καλύτερο το μοντέλο του Πολέμου, καθώς και ο εφιαλτικός και κατεστραμμένος κόσμος του παιχνιδιού. Όσο για τα αρνητικά, υπάρχει θέμα με το frame rate, το οποίο πέφτει κάποιες φορές που γίνεται πανικός επί της οθόνης. Ο ήχος από την άλλη δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα, αφού η μουσική, το voice work και τα εφέ παίρνουν άριστα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο καστ ανήκει και ο μεγάλος Mark Hamill, όχι ως... Joker αυτή τη φορά, αλλά ως Watcher, που είναι ο “επόπτης” του Πολέμου στην Γη.

Οι Liam O'Brien και Mark Hamill δίνουν ρεσιτάλ ως War και Watcher αντίστοιχα.

Οι Liam O'Brien και Mark Hamill δίνουν ρεσιτάλ ως War και Watcher αντίστοιχα.

Από την αρχή έως το τέλος του Darksiders μαθαίνετε νέα πράγματα και αποκτάτε νέα gadgets και όπλα. Ο ήρωας -και ως εκ τούτου το gameplay του παιχνιδιού- συνεχώς εξελίσσεται, άλλοτε με αναμενόμενο και άλλοτε με απρόσμενο τρόπο, και αυτό είναι θετικότατο. Βέβαια, υπάρχουν αρκετά κλισέ, όπως για παράδειγμα το ότι συχνά η περιοχή όπου βρίσκεστε μπλοκάρεται μέχρι να καθαρίσετε όλους τους εχθρούς γύρω σας, καθώς και διάφορα άλλα που δυστυχώς δεν ενσωματώνονται στην υπόθεση, έτσι για να έχουν κάποια εξήγηση. Με λίγα λόγια, το παιχνίδι δεν κάνει κάτι το επαναστατικό και συν τοις άλλοις δεν διστάζει να δανειστεί στοιχεία από αρκετά άλλα games. Ευτυχώς όμως τα χρησιμοποιεί σωστά. To τελικό αποτέλεσμα είναι ένα action adventure με βάθος, που μου θύμισε το θρυλικό Soul Reaver όσο κανένα άλλο μέχρι τώρα. Παρά τα όποια προβλήματα και το μικρό replay value που διαθέτει, το Darksiders είναι μια εμπειρία που αξίζει να ζήσετε.

+ Gameplay με βάθος και ποικιλία
+ Ενδιαφέρουσα ιστορία με φανταστικούς χαρακτήρες
+ Ο κόσμος του
+ Ικανοποιητικός σε γενικές γραμμές τεχνικός τομέας
+ Θυμίζει Soul Reaver

- Πολλά κλισέ
- Μικρό replay value
- Η πλοκή γίνεται πιο μπερδεμένη όσο προχωράτε
- Ασταθές σε κάποιες περιπτώσεις frame rate

Βαθμολογία: 8.5

Πλατφόρμα: PS3 (Xbox 360)
Έκδοση: THQ
Ανάπτυξη: Vigil
Διάθεση: Zegetron
Είδος: Action adventure
Παίκτες: 1
Επίσημο Site: www.darksiders.com
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 8/1/2009
PEGI: 18

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΑΚΑΣ

    Τελικά ρε παιδιά bayonetta ή darksiders?Έτσι όπως τα βλέπω κλίνω περισσότερο προς το δεύτερο αλλά σύμφωνα με τις κριτικές σας έχω μπερδευτεί...Ας με βοηθήσει κάποιος γιατί δυστυχως δεν έχω τη δυνατότητα να τα δοκιμάσω χωρίς να τα αγοράσω...Μόνο το demo του πρώτου έχω παίξει

  • http://game20.gr Terminator

    Δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις μπερδευτεί. 8.5 στο ένα, 9.0 στο άλλο. Παιχνιδάρες και τα δύο, παίρνεις και τα δύο. Σοβαρά στο λέω, ειναι τόσο απλό 🙂

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΑΚΑΣ

    Απλή και ξεκάθαρη απάντηση...thanks

  • http://www.facebook.com/vagelis.metallidis Vagelis Metallidis

    ola auta ta action adventure oso na nai antigrafoun palioterous titlous pou aresan sto kosmo..vlepe devil may cry=bayonetta...kai darksiders=dante's inferno=god of war...den iparxei parthenogenesi k logiko kapoies developers etairies pernoun etoimes idees k tis kanoun efarmogi..apla allazei to senario kai oi xaraktires..
    parola auta pistevw den tha meinei aparatirito oute auto alla k oute to bayonetta mou aresei tetoio eidos style game...twra apo grafika apo videos pou eida perimena kalyteri douleia..alla o typas o polemos einai poly darkomagkas ton paw..!!!
    soul reaver...ti thimithikes re aderfeeee!!!

  • http://game20.gr Terminator

    LOL ρε Βαγγέλη, δε μπορείς να μιλάς για παλιότερους τίτλους και να λες Darksiders=Dante's Inferno που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα! Το Darksiders θυμίζει περισσότερο Soul Reaver παρά God of War και είναι εξαιρετικό.

  • http://www.facebook.com/vagelis.metallidis Vagelis Metallidis

    file terminator eipa egw oti den einai ekseretiko??me xalasan ligo ta grafika auto mono.apla ola auta ta games kimenontai sto idio mikos kimatos k antigrafoun paliotera games. to dante's inferno(super douleia exei kanei pistevw i ea) idio ma idio omws gameplay exoun me to gow..toulaxiston auto katalava pou to epeksa sto demo...episis tha elega oti to darksiders einai miksi gow sto gameplay me wow sta grafika....den to lew egw to exoun pei k alloi gamers

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΑΚΑΣ

    Καλησπέρα παιδιά...Ολοκλήρωσα πριν από λίγες μέρες το bayonetta και μου φάνηκε καταπληκτικό.Πολύ γρήγορος ρυθμός,αρκετά brutal σε ορισμένα σημεία και ικανοποιητικοί γρίφοι αλλά σχεδόν καθόλου απαιτητικοί.Αυτό δε σε βάζει σε διαδικασία να ψαχτείς μέσα στο παιχνίδι αλλά σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις αρκετές φορές το παιχνίδι και να βελτιώσεις το σκορ σου.Με το που ολοκλήρωσα το bayonetta άρχισα το darksiders καθώς τα αγόρασα και τα 2 μαζί.Δεν το έχω ολοκληρώσει ακόμα καθώς το προχωράω σιγά σιγά αλλά πραγματικά δε θέλω να τελειώσει.Καλή ιστορία για μένα,φοβεροί χαρακτήρες(ειδικά ο πρωταγωνιστής τα σπάει)αρκετά μεγάλος κόσμος με πολλά πράγματα να ανακαλύψεις και γενικά μια φοβερή δουλειά.Ευχαριστιέμαι και τα 2 παιχνίδια το ίδιο και αισθάνομαι δικαιωμένος που ξόδεψα πάνω από 100 ευρώ για να τα τσιμπήσω...Καλή διασκέδαση και ελπίζουμε σε ακόμα καλύτερη συνέχεια με ορισμένες πολυαναμενόμενες παιχνιδάρες που καταφθάνουν

  • http://game20.gr Terminator

    Στα έλεγα Πάνο, στα έλεγα 😛

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΑΚΑΣ

    Σ'ευχαριστώ terminator για τη συμβουλή σου.Είχα ενδοιασμούς στο να πάρω και τα 2 μαζί αλλά τελικά δεν την πάτησα.Τώρα αναμένω dante's inferno και φυσικά god of war

  • meh

    πανω απο 100 ευρω... αμαναμαν τα υπογλωσσια...

  • Θάνος Κ.

    Επειδή ψήνομαι να το πάρω τώρα που το έχω βρει σχετικά φτηνά, πόση ώρα διαρκεί αν κάνεις τα πάντα;

  • http://www.game20.gr person

    Θάνος Κ., στο χαλαρό πάνω από 14 ώρες 😉

  • Θάνος Κ.

    Ok, thanks!

  • http://game20.gr Terminator

    Θάνος καλωσήρθες 🙂

  • Θάνος Κ.

    Αν και έχω ξανασχολιάσει καλώς σας βρήκα 😛

  • meh

    Το πηρα χθες στην προσφορα του Steam.
    Καλο ειναι. Απολαυστικο και χορταστικο, μαρεσει πολυ η θεματολογια και το artstyle ΑΛΛΑ μετανιωνω που δεν το εβαλα στο ευκολο...
    Εχω παρει ποσα upgrades και τα αρχικα τερατακια πεφτουν με τον ιδιο αριθμο χτυπηματων που επεφταν και στην αρχη. 10/ 15 δευτερολεπτα για να φας ενα απλο mob παραειναι πολλα. Το κουραζει χωρις λογο. Α και το 1ο boss ηταν χαλια (Tiamat).

    Αυτα. Το διασκεδαζω πολυ παντως. Ποτε παιρνω το αλογο...?

  • Deathracer2009

    Αργεις ακομα για το αλογο...θα το παρεις οταν φτασεις σε κατι περιοχες με αμμο...σε ορισμενα σημεια τρως ξυλο αν δεν προσεχεις. Εγω ειμαι προς το τελος αλλα το συγκεκριμενο σημειο με βλεπω να το βγαζω με walkthrough διοτι βαριεμαι να ψαχνω κατι κομματια ενος σπαθιου....

  • meh

    Α εχει ψωμι η υποθεση... Καλο αυτο. Φαινεται πως το παιχνιδι φτιαχτηκε με μερακι.

  • Deathracer2009

    Το παιχνιδι σε θεμα διαρκειας ειναι χαοτικο....πρεπει να εχω φτασει στις 20 ωρες και δεν το εχω τερματισει ακομα.

  • meh

    Τωρα μολις αφησα το κτηνος τον Ulthane. Απολαυση ο τυπος. Φωναζε τους αγγελους περιστερια... Πανεκος! 😛

    Αυριο θα κατσω να σφαξω το Griever. Ελπιζω το 2 να ειναι εξισου μεγαλο. Ο Θανατος φαινεται πιο ενδιαφερον χαρακτηρας.

  • meh

    ΠΟΣΟ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ??

    Ενταξει, το παιχνιδι το απολαμβανω, ειναι χορταστικο και ομορφο. Καλοφτιαγμενο.

    Μονα παραπονα, τα μετρια φτιαγμενα μενου στην εκδοση για πιτσι, δεν βλεπω καμια διαφορα στις ποσες κινησεις σκοτωνω παρα τα οσα upgrades εχω, τα bosses μεχρι τωρα ειναι χαλια. Τοση φαντασια ειχαν, στα bosses τους τελειωσε? Το Griever ηταν ακομα χειροτερο απο την Tiamat. Ελπιζω η σκουληκαντερα να ειναι καλη...

  • http://game20.gr Terminator

    Σου θύμισε Soul Reaver στο level design; Εμένα πολύ.

  • meh

    Ναι αρκετα. Αν και στο DS το εχουν παρακανει με τους παραλογα τεραστιους γριφους. 40 διακοπτες και 50 χιλιομετρα τρεξιμο για να ανοιξεις μια πορτα... 😛

    Πω... τωρα θελω να παιξω Soul Reaver... με εκαψες XD

  • Giannis Giapitzakis

    Είναι ένα hack & slash από αυτά που έχουμε παίξει και τα έχουμε ξαναπαίξει ξανά και ξανά και ξανά......τίποτα το ιδιαίτερο...

  • Deathracer2009

    Θα συμφωνησω με τον meh οτι οι γριφοι ωρες ωρες καταντανε εκνευριστικοι μεχρι αηδιας.

    Τωρα που ειπε και τρεξιμο πρεπει να βρω κατι κομματια για ενα σπαθι και ειναι βαρετοοοοοοοοοοοοοοο....................

  • meh

    Αυτο που με εντυπωσιαζει πολυ ειναι το οτι μπορεις να πας σε καθε περιοχη (σχεδον) με τα ποδια. Τα παντα συνδεονται μεταξυ τους σε εναν τεραστιο χαρτη. Δεν ξερω αν ειναι δυνατον να γυρισω πισω με τα ποδια απο την ερημο ή θα πρεπει μεσω των teleports αλλα παραμενει εντυπωσιακο.
    Ελπιζω το 2ο να ειναι επισης ετσι.

  • Deathracer2009

    Ναι εχει πολυ backtracking το παιχνιδι....στο σημειο που ειμαι τωρα αν δεν ειναι το ιδιο μοιαζει παρα πολυ με τις αμμωδεις περιοχες...

  • meh

    Νταξ, το καλυτερο boss μεχρι τωρα το Stygian. Καβαλα στην αλογαρα. 8)
    Παω για την αραχνη τωρα...

  • meh

    Τελειωσε. Πολυ τα φχαριστηθηκα. Δεν εψαξα καθε γωνιτσα οποτε δεν βρηκα ολα τα αντικειμενα. Και παλι ομως χρειαστηκαν 17 ωρες για να το τελειωσω.
    Φοβερο το τελος και τωρα θελω το 2. 😛

    Μοναδικα παραπονα:
    Μετριες μαχες με τα bosses. Βαρετες και κατεληγαν σε τρομερα βιντεακια. Θα προτιμουσα να τα εκανα εγω και ας ηταν scripted δλδ...
    Τα upgrades των οπλων εκαναν ελαχιστη διαφορα. Πηγα τουμπανο σε μερικα αρχικα τερατακια και για να τα φαω μου πηρε οσο μου επαιρνε στην αρχη του παιχνιδιου. Χαζο.

    Σαν συνολο πολυ ωραιο και καλοφτιαγμενο. Ελπιζω το 2 να ειναι βελτιωμενο σε καθε τομεα.

    Α,και τον τυπο που σκεφτηκε να βαλει το portalgun σε hacknslash πολυ θα ηθελα να του σκασω 2 χαστουκια... 50 γριφοι για να ανοιξεις μια κωλοπορτα. Σταδιαλα...

  • Forza4

    Καλησπέρα.. Το παιχνίδι ήταν τέλειο και δεν μπορώ να περιμένω το 2.. Το μόνο κακό σημείο ήταν ******SPOILERS******* προς το τέλος που έπρεπε να ελευθερώσεις αυτόν τον τύπο οι γρίφοι ήταν πολλοί και κουραστικοί. Πέρα από αυτό το παιχνίδι στα γούστα μου είναι 10άρι καθώς έχει τρομερή ιστορία και το σύμπαν του είναι καταπληκτικό, ενώ το gameplay είναι εθιστικό

  • plus

    Μόλις πριν λίγο το τελείωσα.Μου πήρε κάπου στις 25 ώρες αφού έψαχνα να βρώ όλα τα collectibles και τώρα είμαι στις 30 και πάλι μου λείπει ένα.Παιχνιδάρα απλά.
    Θα μπορούσε να έχει κάποιες παραπάνω ρυθμίσεις γα το pc αλλά χαλάλι του.
    Με τη πρώτη πτώση τσιμπάω και το 2.

  • ggaammeerr

    Μολις το εκανα κρατηση στο πλαισιο και αυριο παω να το παρω.Αντε και πολυ το καθυστερησα. 🙂

  • Julian

    Αχαχαχα ωραιος, ποσο αν επιτρεπεται;

  • ggaammeerr

    20

  • Julian

    Λαμπρα, καλολιωστο.. Σιγουρα θα σου αρεσει

  • ggaammeerr

    Thnx.Εννοια σου και θα το λιωσω ασχημα. 🙂

  • ggaammeerr

    Νταξει το παιχνιδι ειναι ΕΠΟΣ.Εχω κλεισει 8 ωρες περιπου και δεν εχω φτασει καν στην μεση.Πολυ καλυτερο απο το GoW και ενα κλικ πιο κατω απο το C:LoS.Η ιστορια ειναι απο τις ποιο ενδιαφερουσες που υπαρχουνσε βιντεοπαιχνιδι.Ομορφα γραφικα,το καλυτερο gameplay σε hack n slash η μαλλον καλυτερα το πιο απολαυστικο (και να φανταστειτε δεν εχω παρει ακομα το αλογο),εξαιρετικος και τεραστιος κοσμος γεματο επικινδυνους εχθρους και ο War απλα τα σπαει.Δεν χορταινω να παιζω μακαρι να μην τελειωσει ποτε :).Σε λιγο καιρο θα παω και για το δευτερο μερος.Μακαρι να βρω την συλλεκτικη.

  • http://aknightsmemories.blogspot.com/ Zaratoth

    Το αγόρασα προχτές στο Steam και τώρα πήγα να το παίξω. Μου έχει ως προεπιλογή χειριστήριο του 360 και όταν προσπαθώ στα settings να το αλλάξω, βρίσκω μόνο ένα key map του χειριστηρίου. Ξέρει κανείς πως να το αλλάξω σε keyboard + mouse;

  • http://aknightsmemories.blogspot.com/ Zaratoth

    Έφαγα μια τρελή buggia. Κυνηγάω τώρα την Griever στα Hollows και είμαι σε ένα (από τα αρκετά) σημεία που θέλει χρήση του Crossblade. Πατάω για να το επιλέξω, ακούγεται ο ήχος επιλογής αλλά δεν μου το βάζει. Πάω μέσω της οθόνης των αντικειμένων, μου δείχνει πως επιλέχθηκε, αλλά και πάλι τίποτα. -.-

  • Constantinos

    σε κονσολα ή σε PC ? εγω στο Darksiders 2 ειχα φαει ενα παρομοιο bug τ οποιο ομως διορθωθηκε μ ενα patch που ανεβηκε μετα απο καμια βδομαδα..επειδη δεν θυμαμαι, restart from last checkpoint δεν υπαρχει στο Darksiders ?

  • http://aknightsmemories.blogspot.com/ Zaratoth

    PC, από το Steam. Τελικά έκανα load από ένα save (40 λεπτά πριν από το σημείο που βρισκόμουν) και τελικά προχώρησα. Και τώρα έχω "τρομάξει" και κάνω πολλά saves να έχω.

  • http://aknightsmemories.blogspot.com/ Zaratoth

    Το τερμάτισα το παιχνίδι σήμερα τελικά. Επικότατο, αν και ψιλοβαρέθηκα το σφαξίδι από ένα σημείο και μετά. Κατεβάζω το 2 να το παίξω παράλληλα με Alan Wake και Nier.