alt text

Για τη σειρά Dark Souls οι συστάσεις είναι πλέον περιττές. Τα αριστουργηματικά παιχνίδια της FromSoftware έχουν προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες στους παίκτες που έδειξαν την απαραίτητη... υπομονή και αφοσίωση. Το Dark Souls 3 αποτελεί το κύκνειο άσμα της σειράς και γι αυτό οι προσδοκίες είναι ακόμα πιο μεγάλες.

Το Dark Souls 3 σας μεταφέρει στο βασίλειο του Lothric, όπου αναλαμβάνετε το ρόλο ενός unkindled, δηλαδή ενός πολεμιστή που έχει αναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες. Στόχος σας είναι να βρείτε και να εξοντώσετε τους Lords of Cinder, ώστε αυτοί να επιστρέψουν στους θρόνους τους στο Firelink Shrine και να μπορέσετε να ανάψετε πάλι τη φλόγα που αργοσβήνει φέρνοντας την εποχή του σκοταδιού. Ο αέναος κύκλος φωτιάς και σκοταδιού επιστρέφει σε ένα ακόμη Dark Souls και αποτελεί ένα από τα κεντρικά σημεία της ιστορίας. Οι αναφορές κυρίως στο πρώτο Dark Souls είναι συχνές και η σύνδεση των κόσμων των παιχνιδιών γίνεται αλληγορικά και διακριτικά στο φινάλε του παιχνιδιού. Όπως και στα προηγούμενα Dark Souls, η αφήγηση και η εξέλιξη της ιστορίας γίνεται όχι μέσα από εκτενείς cutscenes και διαλόγους, αλλά με έναν αφαιρετικό τρόπο, μέσα από την ανακάλυψη του ίδιου του κόσμου του παιχνιδιού, διαβάζοντας για τα αντικείμενα που συλλέγετε, ακούγοντας τους χαρακτήρες κτλ. Ο τρόπος αφήγησης παραμένει δίκοπο μαχαίρι, καθώς απαιτεί πολλή προσπάθεια και σχετικό ψάξιμο και στο ίντερνετ για να μπορέσετε να ενώσετε επαρκώς τα κομμάτια του παζλ και να ξεκαθαρίσετε τα γεγονότα του παιχνιδιού. Πάντως, ακόμη κι αν δεν έχετε παίξει κάποιο από τα προηγούμενα Dark Souls, εξερευνώντας τα πάντα στο παιχνίδι μπορείτε να αποκτήσετε μια γενική εικόνα για τον κόσμο και να καταλάβετε κάποια βασικά μέρη της ιστορίας.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιείτε παίζοντας το Dark Souls 3 είναι το πόσο οικείο, αλλά ταυτόχρονα και πόσο διαφορετικό είναι το παιχνίδι σε σχέση με τους προκατόχους του. Στα δικά μου μάτια το Dark Souls 3 είναι μια συρραφή ιδεών ή αν προτιμάτε ένα κολάζ από στοιχεία όλων των προηγούμενων Dark Souls. To εικαστικό παραπέμπει κυρίως στο πρώτο παιχνίδι της σειράς, αλλά έχει έντονες επιρροές από Bloodborne, η δομή του κόσμου θυμίζει περισσότερο τα Demon Souls και Dark Souls 2, το σύστημα μάχης έχει πολλά στοιχεία από Bloodborne και πινελιές από Demon's Souls, η ποικιλία των εχθρών παραπέμπει κυρίως στο Dark Souls 2 κτλ. Το τελικό αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού τόσων ιδεών είναι αριστουργηματικό και συμπαγές, αλλά από την άλλη λείπουν οι εκπλήξεις ή οι ρηξικεύλευθοι νέοι μηχανισμοί που θα πήγαιναν τη σειρά ένα βήμα μπροστά.

Το εικαστικό του τίτλου είναι εκπληκτικό.

Το εικαστικό του τίτλου είναι εκπληκτικό.

Η δομή του κόσμου του Dark Souls 3 θυμίζει έντονα την λογική του Demon's Souls, αφού υπάρχει ένα κεντρικό σημείο (το Firelink Shrine) απ’ όπου μπορείτε να τηλεμεταφέρεστε σε οποιοδήποτε από τα bonfires που έχετε ανάψει κατά την εξερεύνησή σας. Όπως και στο Dark Souls 2, μπορείτε να τηλεμεταφέρεστε από bonfire σε bonfire ή να επιστρέφετε από το bonfire στο Firelink Shrine. Το Firelink Shrine είναι ξεκομμένο από τις υπόλοιπες περιοχές και αποτελεί ένα ασφαλές “καταφύγιο” όπου μπορείτε να κάνετε level up και να αναβαθμίζετε τα στατιστικά σας, να αναβαθμίζετε τα όπλα σας ή την ασπίδα, να αποκτάτε νέα ξόρκια κτλ πηγαίνοντας στον αντίστοιχο χαρακτήρα που βρίσκεται στην περιοχή. Μπορείτε από την πρώτη στιγμή να πουλάτε αντικείμενα και όπλα που δεν χρειάζεστε για να αποκτάτε ψυχές, χωρίς να χρειάζεται να τον βρίσκετε στον κόσμο του παιχνιδιού, όπως συνέβαινε στα προηγούμενα παιχνίδια. Μάλιστα διάφοροι χαρακτήρες υπεύθυνοι για ξόρκια, χειρομαντεία κτλ που συναντάτε, αφού μιλήσετε μαζί τους τηλεμεταφέρονται κατόπιν στο Firelink Shrine οπότε άμεσα μπορείτε να αναβαθμίζετε τις δυνατότητές σας χωρίς να πρέπει να θυμάστε σε πιο σημείο βρίσκονται.

Σε όλα τα παιχνίδια Souls το εικαστικό και το level design είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και το Dark Souls 3 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Το εικαστικό του τίτλου είναι εκπληκτικό, με τις λεπτομέρειες του κόσμου να κόβουν την ανάσα, τις σκοτεινές περιοχές να σας κάνουν να νιώθετε άβολα, και να βρίσκεστε σε αμηχανία όταν σε πανέμορφες περιοχές συμβαίνουν ανατριχιαστικά πράγματα που θυμίζουν τόσο την τραγική σας υπόσταση όσο και την παρακμή και τον ξεπεσμό του βασίλειο του Lothric. Εκπληκτική δουλειά έχει γίνει και στο level design των περιοχών, χωρίς όμως να φτάνει την τελειότητα του πρώτου Dark Souls, λόγω ίσως και της διαφορετικής δομής του κόσμου. Η ευφυέστατη ύπαρξη των shortcuts που ενώνουν διαφορετικά σημεία κάθε περιοχής ή ακόμη και διαφορετικές περιοχές μεταξύ τους, γίνεται με τέτοιο τρόπο που ακόμη και σήμερα, ύστερα από εμπειρία τόσων παιχνιδιών Souls, εκπλήσσει ευχάριστα. Ειλικρινά λίγο πριν ολοκληρώσετε το παιχνίδι, βρείτε λίγο χρόνο και απολαύστε από ένα ψηλό σημείο τον ευρύτερο κόσμο και δείτε τον τρόπο με τον οποίο ενώνονται όλες οι περιοχές. Είναι μια απίστευτη εμπειρία που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο video game.

Πέρα από την αδιαμφισβήτητη ποικιλομορφία των περιοχών, εξαιρετική εντύπωση προκαλεί το εύρος της κλίμακας και η μεγάλη έκταση που έχει κάθε περιοχή, γεγονός που δίνει περισσότερη φρεσκάδα στην εμπειρία σας με το παιχνίδι. Αυτό έχει αντίκτυπο σε κάποια σημεία να υπάρχει ο κίνδυνος να χαθείτε, ιδιαίτερα αν στην ευρύτερη περιοχή υπάρχει μόνο ενα bonfire, αλλά είναι και αυτό ένα σημαντικό μέρος της εμπειρίας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πιο καλοσχεδιασμένες περιοχές του παιχνιδιού, είναι αυτές που έχουν λιγοστά bonfires και σας ωθούν να ανακαλύψετε όσα περισσότερα shortcuts είναι δυνατόν για να μπορείτε να επιβιώσετε. Πέρα από τρεις-τέσσερις τέτοιες περιοχές όπου υπάρχουν ελάχιστα bonfires, συνήθως βρίσκετε μεγάλο αριθμό από bonfires, πολλά εκ των οποίων είναι πραγματικά αχρείαστα, γεγονός που χαλάει λίγο την εμπερία.

Οι μηχανισμοί μάχης είναι οι αρτιότεροι της σειράς.

Οι μηχανισμοί μάχης είναι οι αρτιότεροι της σειράς.

Πολλές σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο σύστημα μάχης, ιδιαίτερα για όσους δεν έχουν καθόλου επαφή με το Bloodborne, οι επιρροές του οποίου στο Dark Souls 3 είναι εμφανείς δια γυμνού οφθαλμού. Η ταχύτητα στις μάχες έχει αυξηθεί δραματικά, με το animation των κινήσεων να είναι ομαλότερο από ποτέ. Αντίστοιχα και οι εχθροί είναι ακόμη πιο επιθετικοί και στην πλειοψηφία τους ελίσσονται ακόμη πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα να βιώνετε μάχες που θυμίζουν καλοδουλεμένη χορογραφία. Το βάρος των όπλων, της πανοπλίας και των εξαρτημάτων που κουβαλάει ο ήρωάς σας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στις κινήσεις του. Η επιλογή του εξοπλισμού σας είναι πιο δύσκολη από ποτέ, συνυπολογίζοντας την αναγκαιότητα να μπορείτε με rolling να αποφεύγετε τις συντονισμένες επιθέσεις των εχθρών. Ένα δεύτερο στοιχείο που συμβάλλει στη φρεσκάδα του συστήματος μάχης είναι μια έξτρα μπάρα η οποία καταναλώνει πόντους FP κάθε φορά που χρησιμοποιείτε μαγεία ή κάποια ειδική κίνηση με το όπλο σας. Η μπάρα αυτή έχει τον χαρακτήρα της μπάρας mana στα πιο παραδοσιακά RPG και προϋπήρχε στο Demon's Souls. Η αναπλήρωση της μπάρας πραγματοποιείται χρησιμοποιώντας ahen estus flasks. O αριθμός των estus flasks είναι περιορισμένος, οπότε πρέπει να διαλέγετε πόσα έχετε μαζί σας για να αναπληρώνετε την υγεία σας και πόσα για να μπορείτε να αναπληρώνετε τους πόντους FP, κάτι που δίνει μια νέα στρατηγική χροιά ανάλογα με τον τρόπο που παίζετε.

Κάθε όπλο έχει ξεχωριστές ειδικές κινήσεις που καταναλώνουν πόντους FP και αυτές μπορεί να είναι από νέα σετ επιθέσεων, μέχρι επιθέσεις με φωτιά, χτυπήματα που παγώνουν τον εχθρό κτλ. Η χρήση αυτών των ειδικών κινήσεων, σε συνδυασμό με την αναγκαιότητα να αποφεύγετε τις επιθέσεις των εχθρών ή να τις αποκρούετε με την ασπίδα σας (parry) αλλάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζατε τους εχθρούς μέχρι τώρα, αφού οι στρατηγικές προσέγγισης είναι πραγματικά αναρίθμητες και αλλάζουν ανάλογα με το είδος κάθε έχθρου. Το σύστημα μάχης του Dark Souls 3 είναι ξεκάθαρα το πιο πλήρες, πολύπλοκο και εθιστικό σύστημα μάχης της σειράς. Στην τελειότητα του συστήματος μάχης συμβάλλει και η απίστευτη ποικιλία σε όπλα, πανοπλίες, ασπίδες, ξόρκια κτλ, ίσως η πιο μεγάλη σε παιχνίδι της σειράς. Μάλιστα, υπάρχει βελτίωση και στον έλεγχο των τόξων, τα οποία αναβαθμίζονται και μπορούν να κάνουν σημαντική ζημιά στους εχθρούς από σχετική απόσταση. Όπως και στα προηγούμενα Souls, έτσι και εδώ μπορείτε να αναβαθμίζετε όπλα και ασπίδες χρησιμοποιώντας ψυχές και συγκεκριμένα αντικείμενα που βρίσκετε, αλλά δεν μπορείτε να αναβαθμίζετε πανοπλίες, μπότες, γάντια κτλ.

Tα περισσότερα αφεντικά είναι πιο εύκολα από ότι θα έπρεπε.

Tα περισσότερα αφεντικά είναι πιο εύκολα από ότι θα έπρεπε.

Απόλυτα ικανοποιητική είναι και η ποικιλία των εχθρών, πολλοί εκ των οποίων μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από το Bloodborne, έχοντας την γνωστή αρρωστημένη όψη. Κάποιοι από τους εχθρούς έχουν εμφανιστεί σε προηγούμενα Dark Souls, αλλά υπάρχουν και πολλοί νέοι φρικιαστικοί εχθροί, με απρόβλεπτες κινήσεις που ενδέχεται να σας κάνουν τη ζωή μαρτύριο. Σε γενικές γραμμές, αντιμετωπίζετε πολύ περισσότερους απλούς εχθρούς σε σχέση με το παρελθόν, γεγονός που από την μία σας κρατάει σε συνεχή εγρήγορση, αλλά από την άλλη κάποιες φορές καταντάει εκνευριστικό να σκοτώνετε πλήθος εχθρών για να μπορείτε να πάτε στο σημείο που είχατε πεθάνει και να μαζέψετε τις ψυχές σας. Εξαιρετική είναι και η νοημοσύνη των απλών εχθρών, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους έχουν πολλαπλά σετ κινήσεων και αντιδρούν ακαριαία στις επιθέσεις σας. Ένα από τα κλασικά στοιχεία των παιχνιδιών Dark Souls είναι οι επικές μάχες με αφεντικά. Στο Dark Souls 3 τα πράγματα είναι λίγο διφορούμενα. Συγκεκριμένα υπάρχουν τρία-τέσσερα αφεντικά που εύκολα μπορούν να μπουν στο πάνθεον των καλύτερων μαχών που έχετε ζήσει ποτέ (ένα εξ αυτών είναι προαιρετικό και αξίζει τον κόπο να το ψάξετε), αλλά οι υπόλοιπες μάχες είναι μάλλον αδιάφορες και περιέργως πολύ εύκολες για τα δεδομένα της σειράς. Νέες ιδέες υπάρχουν σε κάποια αφεντικά, αλλά φαίνεται ότι δεν υλοποιούνται όπως ακριβώς θα ήθελαν οι δημιουργοί.

Στο Dark Souls 3 αναμενόμενα επιστρέφουν οι online μηχανισμοί των προηγούμενων τίτλων. Μπορείτε να εισβάλετε στον κόσμο κάποιου άλλου παίκτη ή αντίστοιχα κάποιος άλλος παίκτης να εισβάλει στον κόσμο σας, είτε για να αντιμετωπίσετε μαζί κάποιο αφεντικό ή κάποια δύσκολη περιοχή, είτε για να αναμετρηθείτε μεταξύ σας. Για να μπορεί κάποιος άλλος παίκτης να σας βοηθήσει ή να μπει με άγριες διαθέσεις στον κόσμο σας, πρέπει να είστε embered, δηλαδή είτε να μην έχετε πεθάνει (πράγμα δύσκολο), είτε να έχετε μόλις σκοτώσει κάποιο αφεντικό του παιχνιδιού, είτε να έχετε καταναλώσει ember που βρίσκετε στον κόσμο του παιχνιδιού. Ένα νέο στοιχείο είναι η μείωση των estus flasks που έχετε στην κατοχή σας όταν μπαίνετε στο παιχνίδι άλλου παίκτη για να τον βοηθήσετε να βγάλει κάποιο αφεντικό, προφανώς με σκοπό να γίνει λίγο πιο δύσκολη η αντιμετώπιση των αφεντικών σε co-op. Σε γενικές γραμμές η εμπειρία του online είναι σταθερή, χωρίς αποσυνδέσεις, ενώ και η διαδικασία έρευσης συμπαίκτη για co-op επιτυγχάνεται γρήγορα.

Η ποικιλία των εχθρών ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό.

Η ποικιλία των εχθρών ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό.

Παρόντα σε ένα ακόμη παιχνίδι Souls είναι και τα covenants. Eισέρχεστε σε μια συγκεκριμένη φατρία δίνοντας συγκεκριμένα αντικείμενα στον χαρακτήρα που σας μυεί στο συγκεκριμένο covenant και απολαμβάνετε κάποιες διευκολύνσεις ή αντιμετωπίζετε κάποιες έξτρα δυσκολίες κυρίως όσον αφορά το pvp και το co-op, ανάλογα πάντα με την περίπτωση και το covenant που επιλέγετε. Συνολικά υπάρχουν οκτώ διαφορετικά covenants, κάποια εκ των οποίων είναι νέα, ενώ άλλα υπήρχαν και σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.

Σε ένα παιχνίδι Souls η υποκειμενική ματιά μέσα από τα μάτια του εκάστοτε unkindled ή undead είναι σίγουρα θεμιτή, οπότε κι εγώ αντίστοιχα σας μεταφέρω κάποια πράγματα που προσωπικά με ενόχλησαν, αλλά ενδεχομένως να μην ενοχλήσουν στον ίδιο βαθμό ή ακόμη και καθόλου τους υπόλοιπους unkindled που θα ασχοληθούν με το Dark Souls 3. Πέρα από τα πολλά bonfires και τα εύκολα αφεντικά, προσωπικά με ενόχλησε η απόφαση των δημιουργών να μην πατήσουν καθόλου στους μηχανισμούς του Dark Souls 2 με τους οποίους χάνατε ένα ποσό της υγείας σας σε κάθε σας θάνατο και περιοριζόταν το respawn των εχθρών. Στην πρώτη περίπτωση, πέρα από το γεγονός ότι έκανε τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα, σας ανάγκαζε να παίρνετε human effigies (τα οποία είναι τα αντίστοιχα embers στο Dark Souls 3) για να αναπληρώνετε την υγεία σας, αλλά στον αντίποδα είχατε το ρίσκο να εισβάλει ανά πάσα στιγμή κάποιος παίκτης στον κόσμο σας και να σας εξοντώσει, οπότε ο κίνδυνος ελόχευε πραγματικά από παντού. Στο Dark Souls 3 οι απανωτοί θάνατοι δεν μειώνουν μετέπειτα την ενέργειά σας και δεν χρειάζετε να παίρνετε συχνά ember, οπότε έχετε και πολύ λιγότερες pvp μάχες και μικρότερο κίνδυνο.

Στο δεύτερο θέμα που αφορά το αλόγιστο respawn των εχθρών, προσωπικά με βρίσκει αντίθετο γιατί χάνεται έτσι ένα κομμάτι της μαγείας του παιχνιδιού, τουλάχιστον όσον αφορά την δική μου εμπειρία με τα παιχνίδια Souls. Υπάρχουν περιοχές μετά την μέση του Dark Souls 3, όπου μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε grind σε εχθρούς που δίνουν πολλές ψυχές και με απανωτά level up μπορείτε να γίνετε overpowered σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, γεγονός που στερεί ένα μέρος των αρετών που προσφέρει ο τίτλος. Ένα ακόμη θέμα είναι οι λιγοστές εκπλήξεις που συναντάτε στη διάρκεια της πολύωρης ενασχόλησήας σας με το παιχνίδι. Οι νέοι μηχανισμοί είναι στην πλειονότητά τους μηχανισμοί που έχετε δει και σε προηγούμενα Dark Souls και αυτή η διάθεση για μικρό ρίσκο εκ μέρους της FromSoftware σε σημεία απογοητεύει. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ποιότητα του Dark Souls 3 και οι εμπειρίες που προσφέρει είναι απίστευτες και μοναδικές στο gaming. Απλά, ύστερα από αρκετούς τίτλους του είδους (με το Bloodborne να έχει κυκλοφορήσει πριν ένα χρόνο) κατ' εμέ έχει ξεκινήσει ένας μικρός κορεσμός και μάλλον είναι η κατάλληλη στιγμή για το τέλος αυτής της αριστουργηματικής σειράς.

"Ο θάνατός σου, η ζωή μου" σε ένα ακόμη παιχνίδι Souls.

"Ο θάνατός σου, η ζωή μου" σε ένα ακόμη παιχνίδι Souls.

Παράπονα υπάρχουν και για τον τεχνικό τομέα. Αν και τα γραφικά είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με το Dark Souls 2 τόσο στο σχεδιασμό των χαρακτήρων όσο και στις φωτοσκιάσεις και το εντυπωσιακό draw distance, συνολικά δεν φτάνουν σε ποιότητα τα γραφικά του Bloodborne. Μάλιστα προκαλούν εντύπωση οι αδικαιολόγητες πτώσεις του frame rate, αφού σε σημεία το παιχνίδι πραγματικά “κρεμάει”, ενώ κάποιες λιγότερο χτυπητές πτώσεις παρατηρούνται και σε μάχες με αφεντικά, κάτι που μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην επιβίωσή σας. Προβλήματα έχει και η κάμερα, κυρίως σε μάχες με αφεντικά, όταν σας στριμώχνουν σε γωνίες και δεν μπορείτε να δείτε πού να χτυπήσετε. Τέτοια προβλήματα εν έτει 2016 δεν έπρεπε να υπάρχουν. Στον αντίποδα, η μουσική είναι το κάτι άλλο, με τη FromSoftware να ξεπερνάει τον ίδιο της τον εαυτό. Η επιβλητική μουσική της εισαγωγής και του τέλους, οι επικές συνθέσεις που ακούγονται σε κάθε μάχη με αφεντικό και η μελαγχολική μουσική στο Firelink Shrine αποτελούν βασικό μέρος της μοναδικής εμπειρίας του Dark Souls 3. Στο ίδιο υψηλό επίπεδο βρίσκονται και οι ήχοι του κόσμου του παιχνιδιού, από τα ανατριχιαστικά γρυλίσματα των εχθρών, μέχρι τα ρεαλιστικά χτυπήματα του σπαθιού σας στη σάρκα τους. Το voice acting, όπως συνήθως, δεν κινείται σε ανάλογα υψηλό επίπεδο, αλλά ούτε μειώνει ιδιαίτερα την αρτιότητα του ηχητικού τομέα.

Αν και το Dark Souls 3 δεν αποτελεί μια πραγματικά νέα εμπειρία Souls, έχει αυτήν την
“αστερόσκονη” και την ποιότητα των προκατόχων του και προσφέρει μία ακόμη συγκλονιστική περιπέτεια. Αγοράζετε το Dark Souls 3 με κλειστά μάτια, είτε είστε φαν της σειράς, είτε θέλετε να τη γνωρίσετε τώρα.

  • Η γνωστή κορυφαία εμπειρία Souls
  • Αξεπέραστο εικαστικό και level design
  • Η μεγαλύτερη κλίμακα που έχει κάθε περιοχή
  • To καλύτερο σύστημα μάχης της σειράς
  • Τρομερή ποικιλία όπλων και εχθρών
  • Συγκλονιστική μουσική
  • Σοβαρά τεχνικά θέματα
  • Λίγες εκπλήξεις και έλλειψη ρίσκου
  • Τα περισσότερα αφεντικά είναι ευκολότερα του αναμενομένου
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review), Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:FromSoftware
ΕΚΔΟΣΗ:Bandai Namco
ΔΙΑΘΕΣΗ:Bandai Namco Hellas
ΕΙΔΟΣ:Action RPG
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.darksouls3.com
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:12/4/2016
PEGI:16
  • Constantinos

    Δεν μπορω παρα να συμφωνησω με το βαθμο. Εκτενες και περιεκτικο κειμενο. Ακριβοδικαικη κατανομη των αρνητικων και θετικων. Εχω ενστασεις για το αν ειναι το καλυτερο συστημα μαχης της σειρας παντως.

    Τρομακτικο μειονεκτημα το τελευταιο (-) παντως. Δυστυχως ισχυει 100%

  • Lambros92

    Πολύ καλό review..Όντως τα περισσότερα αφεντικά ειναι πολύ εύκολα..είμαι στον τελευταίο αρχηγό αλλά το άφησα stand by λόγω του ότι βρήκα το uncharted νωρίτερα😛

    • VagDog

      Τυχερε....Δωσε PSN ID !!!

      • Lambros92

        Το PSN μου ειναι Lambros0092

  • Labrosviz

    Ειναι το πρώτο dark souls που τερμάτισα...οι 65 ώρες που ασχολήθηκα μαζί του ήταν απόλαυση...κατευθείαν αγόρασα το Bloodborne μετα απο αυτο...εντάξει δύσκολο ήταν αλλά αν έχεις υπομονή το καταφέρνεις...ο τεχνικός τομές στο ps4 τα ψιλόθεματακια του τα ειχε αλλά εντάξει οχι σε βαθμό να σου χαλάει την εμπειρία...ο ήχος του εντάξει απίστευτος...

  • nikolas22072014

    Έχω παίξει μέχρι το new game 8 και το άφησα. Οπως πάντα sir τα γράφεις υπέροχα αλλά εγώ είμαι πολύ απογοητευμένος με το παιχνίδι. Θεωρώ ότι συμμαζέψε τις βλακείες του 2 αλλά είναι υπερβολικά εύκολο και το χειρότερο είναι ότι όλα είναι εύκολα. Όπως περιοχές ( που είναι το shrine of amana να περάσεις και να ναι ρε που στη μου πέρασα ) mobs ακόμα και στο bloodborne που είμαι 280 υπάρχουν mobs που με αγχωνουν. Τα Μπος είναι γρήγορα δεν λέω αλλά είναι όλα τους πολύ προβλέψιμα μόνο champion είναι αλανιαρης αλλά και αυτός τον κάνεις parry δυστυχώς. Εμένα με δυσκόλεψε λίγο ο nameless γιατί η κάμερα ειναι ότι να ναι όχι επειδή είναι δύσκολος.
    Υγ δεν συγκρίνω το 1 με το 3 για ειναι ιεροσυλία.

    • Constantinos

      To παιχνιδι εχει 19 bosses αν θυμαμαι καλα. Τα μονα bosses που με δυσκολεψαν ηταν ο Dancer, οι ΤwIns ηταν υπουλο boss fight γιατι ενω ηταν αργο σαν boss ετσι και σε χτυπουσε 2-3 φορες συνεχομενα πεθαινες και τελος ο Nameless.

      Το fight με τον Nameless ηταν οτι να ναι απ την αποψη οτι στο phase 1 η καμερα κρυβει οπτικο πεδιο και δεν καταλαβαινεις που βαρας. Στο phase 2 βεβαια την ακους κανονικα γιατι ολα τα χτυπηματα κοβουν -50% hp. Στον Dragonslayer Armor ειχα κολλησει αρκετα κυριως γιατι ειχα κουραστει επειδη επαιζα πολλες ωρες. Οταν το κλεισα και το ξανανοιξα το βραδυ επεσε με 2ο try.

      Οτι χειροτερο εχω δει σε Souls boss fight ηταν οι Deacons. Βοss fight αναξιο σχολιασμου πραγματικα.

      • nikolas22072014

        Το θυμάμαι αυτό ήμασταν σε πάρτυ Τσατ και στο είπα είναι εύκολο μπος απλά έχεις κολλήσει λίγο. Ο nameless θελει στην πρώτη φαση crystal soul spear η sunlight lighting spear γιατί καμία φορά τον χτυπάς και δεν στο πιάνει μετά στην δεύτερη φάση παρότι κάνει πολύ damage ειναι πολύ αργός και προβλέψιμες. Δεν λέω ότι και μένα δεν μου έκανε την ζωή δύσκολη αλλά βρήκα τα πατήματα του.

      • tiflopodikas

        Δεν ξεπερνάει με τίποτα το απαράδεκτο bed of chaos του πρώτου παιχνιδιού,deacons-greatwood και οι high lord wolnir yhorm επίσης από τα χειρότερα boss fight του παιχνιδιού, μπορώ να πω πάντως ότι το παιχνίδι όντως χάνει όχι από την ευκολία στα boss αλλά από τα γελοία fights που έχουν κάποια, ειδικά αυτά που ανέφερα παραπάνω, από την άλλη όμως ο σχεδιασμός των περιοχών του παιχνιδιού σε κάνει να ευχαριστιέσαι κάθε δευτερόλεπτο που ξοδεύεις στο παιχνίδι.

    • G.J.

      Σιγα το 1ο... Να αρχισω το ποσο γελοια ηταν κατα σειρα τα boss? Αφηνω τα tutorial boss asylum demon + stray demon. Carpa Demon που απλα βαζαν τα 2 κωλοσκυλα για να το κανουν δυσκολο; Ο σιφ ο σκυλος που απλα πας απο κατω του και τον βιαζεις? Ο Seath ο αστοχος δρακος? Ο Νιτο που απλα αν εβαζες heavy armor δεν σε εκανε τπτ? Τα ιδια και οι 4 Kings? To bed of chaos? Το centipede demon? Gaping Dragon? Η πεταλουδα? Θυμιστε μου ποιο boss ηταν δυσκολο περα απο Ornstein Smough... Που και παλι ηταν δυσκολο γιατι ηταν 2, τα hitbox απο το σφυρι ωρες ωρες τεραστια;

      • nikolas22072014

        Εγώ προσωπικά δυσκολεύτηκα πιο πολύ στο 1 και στο 2 από ότι σε αυτό. Αυτήν είναι η γνώμη. Πάντως φαίνεσαι πολύ έμπειρος παίχτης από τα σχόλια σου.
        Υγ δεν ειρωνεύομαι.

        • G.J.

          Μα στο 1 ρε φιλε τουλαχιστον οσοι ειμασταν PC gamers και δεν ειχαμε παιξει demon souls λογικο να ηταν το παρθενικο run απο ενα Soul game πιο δυσκολη αισθηση. Προσωπικα δεν ειχα παιξει κατι παρομοιο ξανα. Το 1ο run μου φανηκε δυσκολο αλλα εχοντας παιξει και τα 3 πλεον παρα πολλες ωρες εχω καταλαβει οτι δεν ηταν κατι ιδιαιτερα δυσκολο. Αλλωστε το 1ο το επαιξα 10 φορες ολοκληρο και η καθεμια ηταν ολο και πιο ευκολη και τελος καταλαβα το ιδιο οπως και μετα απο 3 soul games.

          Γενικα απο ολη την σειρα κατι που συμπερανα (προσωπικα) ειναι οτι προσπαθει να ειναι δυσκολη με σπαστικο τροπο. Πχ τα boss να εχουν απειρο stamina και να βαραν παρα πολλες φορες διχως σταματημο οποτε η δυσκολια ειναι να μαθεις απεξω ποσες φορες σερι θα βαρεσουν και επισης να μην χασεις την προσοχη σου απο κουραση λογω της μεγαλης διαρκειας του fight σε καποια boss. Παραδειγμα ειναι ο Gundyr που βαραει μερες ολοκληρες συνεχομενα σαν να χορευει. Ή το pontiff souleiman 😛

          • Panzerfaust

            Όπως λες λογικό είναι όσο έρχεσαι σε επαφή με την σειρά να αποκτάς εμπειρία και το επόμενο να σου φαίνεται ποιο βατό.
            Πάντως θα διαφωνήσω με αυτό που λες για τα Boss στο 1, σίγoυρα οι Ornstein&Smough είναι τα ποιο δύσκολα αλλα Seath, Nito, 4 kings και Quelaag δεν τα λες και εύκολα, βέβαια αμα έχεις τερματίσει 10 φορές το παιχνίδι αναμενόμενο είναι να σου φαίνεται ποιο εύκολο κάθε φορά αφου θα το έχεις μάθει πολύ καλά, εγω θυμάμαι στο Ng+++ παίζει και το πρώτο boss που πέθανα να ήταν οι Orn&Sm

          • Φοίνικας ο Τέταρτος

            Ουσιαστικά είναι δύσκολο όχι μέσο εξελιγμένου AI ή όμορφου/περίπλοκου σχεδιασμού αλλά μέσο cheese tactics γενικά έτσι είναι όλο τα DS πιστεύω , γιαυτό το λόγο τρώνε κάτι speedrun μίας ώρας από καλούς παίκτες.

            • G.J.

              Ye... Νομιζω βασιζονται πολυ στο PJSalt που συσσορευεται οσο παιζεις... Ειναι φορες που απλα πεθαινω σερι φορες γιατι απλα με σκοτωσαν κατι κοπροσκυλα τα οποια επιτιθενται σαν τρελα, σου γαμαν την καμερα γιατι πανε γρηγορα και απο οπου ναναι και καποιο θα παει απο πισω σου να σε δαγκωσει... Ε μετα απο αυτο παιζω καπως εξαλλος... Το πιο πολυ salt επεσε στο Dancer που απλα καποιες φορες με επιανε στα χερια του σαν μαγνητης ενω ρολαρεις αντιθετα. Βλεπεις το σωμα σου ξαφνικα ερχεται προς το χερι του...

              • Φοίνικας ο Τέταρτος

                Όλο το παιχνίδι είναι ένα cheese πραγματικά που εντομεταξύ άμα παίξεις ένα συγκεκριμένο playstyle είναι εύκολο π.χ.

                https://youtu.be/nHpO6kRB5Nc?t=59m52s

                Sulyvanh μέσα σε 20 δεύτερα χωρίς farm απλά με 1 parry και R1 spam , πουφ απλά. Νο mechanics no skills απλά ένα αντανακλαστικό parry από την αρχή , εάν δεν το κάνεις αυτό σε πάει μπάλα μετά.

          • nikolas22072014

            Κι εγώ συμφωνω μαζί σου έτσι είναι τα souls θέλουν υπομονή και επιμονή. Επίσης έχει δημιουργηθεί ένα κλίμα γύρο απο τα παιχνίδια αυτά ότι και καλά ειναι για άντρες και άλλες τέτοιες μαλακιες. Εγώ ξεκίνησα το υπέροχο ταξίδι στον κόσμο των souls από το bloodborne και είμαι πολυ ικανοποιημένος από τα συγκεκριμένα παιχνίδια το lore, level design. Επίσης απολάμβαναν παίζω με διάφορα build όπως μάγος, ιππότης και μ'αρέσει πολύ η διαφορετική στρατηγική που ακολουθώ σε κάθε μπος ανάλογα με το build μου. Στο 3 το πρώτο playtrough το έβγαλα με melee ενώ στα επόμενα τρία ακολούθησα ως sorcery με ανεβασμενο dex. Στα επόμενα τρία έπαιξα ο ως απόλυτος μάγος 60int 60faith.
            Να σε ρωτήσω αν διάβασες το σχόλιο μου για τις περιοχές. Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σου. Αν ήθελες επίσης να μοιραστείς μαζί τι όπλο χρησιμοποιείς?

            • G.J.

              Για τις περιοχες δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα τι ειπες. Προσωπικα πχ λες το Shrine of Amana, για μενα η περιοχη ειναι αηδια και μιση, σε κανουν snipe 100 μαγοι που σε κανουν aggro απο μεγαλη κατεμε αποσταση. Μονη λυση να κανεις snipe και εσυ με bow απο μακρυα αν δεν θες να σου σπασουν τα νευρα και να πεθανεις ξαφνικα στην μεση του level. Οι περιοχες του 3 μου αρεσαν ξεκαθαρα παραπανω απο του 2. Οι εχθροι γενικα εχουν φυσιολογικα HP, σε αντιθεση με του 2 που μου φανηκε οτι ειχαν αρκετα μεγαλη απο την αρχη του game που εισαι undergeared. Μονη εξαιρεση ειναι οι Lotrhic Knight που σπανε παπαρια...

              Για οπλα θα σου προτεινα ξεκαθαρα το Dark Sword, πεφτει απο darkwraiths σχετικα ευκολα, το οποιο ειναι απιστευτα δυνατο και γρηγορο. Quality build ειναι. Με διαφορα το αγαπημενο μου και ισως λιγο σπασμενο ειναι το Anri's Straight Sword, αυτο εχω πλεον στα Invade που κανω. Το παιρνεις απο NPC quest, ή νμζ και αν την σφαξεις το παιρνεις. Το συγκεκριμενο, με 30 STR 30 Dex +40 Luck μου βγαζει ξερο 450 AR . Με ολο το moveset που ειναι γρηγορο ειναι φονιας. Το luck να ξες το λεει στο description, ειναι ψιλο hidden stat scaling για το οπλο.

              • Φοίνικας ο Τέταρτος

                Anri's , δύναμη απλά. Ένας εύκολος τρόπος να το πάρει κανείς γρήγορα χωρίς το quest

                https://youtu.be/nHpO6kRB5Nc?t=15m22s

                • gerasimos

                  πές μου κάτι φοίνικα κ μην πείς ψέματα κ δεν το λέω με κακία..το αγόρασες η το κατέβασες το παιχνίδι?

              • nikolas22072014

                Απλά θα γούσταρα να έχει δύσκολες περιοχές όπως soa εγώ προσωπικά ξενερωσα τέρμα είναι πολύ βατό ενώ στο 2 είχε και κόκκινα φαντάσματα είχε δυσκολία ρε παιδί μου εδώ είναι λες και πας βολτα στο πάρκο. Στο new game + Στο 2 την είχα ακούσει άσχημα εδώ έχω κάνει 7 φορές όλο το παιχνίδι για πλακα. Εγώ όσο και να σου φαίνεται τρελό παίζω με το estoc και court staff και yofiska chime.

                • G.J.

                  Δεν θεωρω οτι αυτα τα ηληθια κοκκινα φαντασματα ειναι οτι κανουν το παιχνιδι δυσκολο με την skill εννοια. Εμενα μου το καναν ακομα πιο σπαστικο. Ουτε αυτα του στυλ white knights στο Heides tower στο σχολαρ οφ φιρστ σιν ηταν δυσκολα με την καλη εννοια. Ουτε οι υποποταμοι ουτε οι χελωνες που τα κοτσαρανε early.

      • giorgos935

        Μετα τον πορνστιν και σμοου τα πιο δυσκολα και γαματα μπος του 1 για μενα ειναι στο dlc.O Kalameet και ο Manus με ειχαν βιασει απειρες φορες μεχρι να τους βγαλω

      • tiflopodikas

        Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες,απλά εκεί το έπαιζαν έξυπνα σε κάποια boss,οπως αυτό που λες με τον καπρα κλπ, γενικά το 1 είχε πολύ εύκολα fights μετά ήταν το dlc manus kalameet artorias.

  • G.J.

    Ελα μωρε γιατι ποια απο τα boss του DS:1 ηταν δυσκολοτερα? Το 1ο παιχνιδι πραγματικα το μονο που κολλησα ηταν ο pornstein & smough. Ολα τα αλλα ηταν ez. Στο 2 τα ιδια, αν εξαιρεσεις τα αθλια hitbox και τον smelter demon. Κατα τα αλλα gg review.

  • nikolas22072014

    Κοίτα πιστεύω ότι πια όλοι που ασχολούμαστε με τα συγκεκριμένα games έχουμε μια εμπειρία δλδ πολλές ξέρεις τι να κάνεις πριν καν δεις όλες τις κινησεις του μπος. Άντε να βγάλουμε τα Μπος απ έξω το παιχνίδι είναι αλοιφη τίποτα δεν μπορεί να σε σταματισει αυτό εμένα με χαλάει τρελα.

  • kilia

    Ωραιο review sir.

    Απο ποτε παιζουμε τα souls για τα μποσακια και ολοι στα σχολια ασχολουνται με αυτα?
    Τουλαχιστον εμενα αν με ρωτησεις τι θυμαμαι απο το πρωτο souls μπορει να του μιλαω για ωρες αλλα για μποσακια δεν θα πω ουτε 10 λεξεις...

    • Constantinos

      Απλα στο boss fight κανεις συνεχεια try για να ριξεις το boss επαναλαμβανοντας συνεχεια το ιδιο πραγμα, κατι που σε κουραζει, με αποτελεσμα αργοτερα να σου μενουν στο μυαλο ποια bosses σε κουρασαν και ποια οχι.

      • kilia

        9 στα 10 boss σε ολα τα souls εχουν την ιδια φορμουλα, δεν μπορω να σε καταλαβω...

        • Constantinos

          Πφφφφφ

          Για τα παλια Souls δεν εχω αποψη. Το εχω ξαναγραψει. Για το συγκεκριμενο, ορμωμενος απ το Bloodborne, διαπιστωσα οτι τα περισσοτερα bosses ηταν ευκολα. Απλα ειχε 2-3 bosses (αυτα που ανεφερα πιο πανω) που "επαιζαν" με τα νευρα σου.

          Τι δεν καταλαβες?

        • beos777

          Όλα τα Souls + Bloodborne, αφου τα χεις τερματίσει 2 πράγματα θα θυμάσαι: 1)το level design ορισμένων περιοχών και 2)τα bosses. Για να μη πω σίγουρα και στα δύο, αλλά το Bloodborne στον τομέα των bosses το επίπεδο δυσκολίας ήταν πολύ πιο δύσκολο και πιο απαιτητικό. Εδώ πραγματικά από τα 19 bosses, μόνο σε 4 κόλλησα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (Pontiff, Lothric, Nameless, Sould of Cinder). Τα υπόλοιπα είναι για φτύσιμο. Είναι boss τώρα οι Deacons? το Wyvern? O Yhorm the Giant? o Wolnir ή το δέντρο?

          Δε λέω τρομερό παιχνίδι, αλλά από άποψη δυσκολίας περίμενα κάτι καλύτερο από τον Miyazaki. Επίσης, για να πω την αμαρτία μου πολλές περιοχές ήταν επαναλαμβανόμενες και αρκετά βαρετές στο μάτι. Τέλος πάντως, πάνε τα Souls τώρα πάμε για άλλα.

          Εξαιρετικό review

  • gogos

    Αν και αισθητικά είναι το κορυφαίο παιχνίδι της σειράς (μουσική και εικόνες φρίκης/τρόμου που μόνο ένας νους βουτηγμένος στην "σχιζοφρένεια" θα μπορούσε να σχεδιάσει), δυστυχώς παικτικά είναι το πιο αδύναμο.

    Το collision detection έχει κυριολεκτικά την δική του βούληση μέσα στο game και πραγματικά είναι απορίας άξιο που κανένα Review (τουλάχιστον απο όσα διάβασα σε ελληνικά sites) δεν το αναφέρει. Πολλές φορές τα χτυπήματα σου δεν κάνουν damage στους αντιπάλους, άλλες φορές πάλι βλέπεις τα weapons τους να περνάνε μέσα απο αντικείμενα ή τρως damage απο αυτούς ενώ έχεις ήδη περάσει την fog για να πας στο boss. Σαν φαινόμενο αυτό υπήρχε και στο 2, αλλά στο 3 είναι πλέον ακόμα πιο ενοχλητικό. Επίσης μικροθεματάκια συνάντησα και με το targeting system. Τα αφεντικά όντως ήταν πιο εύκολα απο τα προηγούμενα games και το δυσκολότερο εξ αυτών (δεν αναφέρω όνομα προς αποφυγήν spoilers) δεν πέφτει, όχι τόσο λόγω του γεγονότος οτι είναι δυνατότερο/γρηγορότερο, αλλά εξ αιτίας της κάμερας η οποία σε στιγμές παίρνει τόσο άσχημες γωνίες σε σημείο να μην βλέπεις τίποτα μπροστά σου.

    Απο εκεί και πέρα Level Design, σχεδιασμός εχθρών με μικροβελτιώσεις στην AI τους, τα transformations των bosses και των επιπέδων κατα την διάρκεια μια μάχης είναι κάποια εξαιρετικά στοιχεία του game. Για τα υπόλοιπα περιμένουμε, για ακόμα μια φορά, τα διορθωτικά updates.

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    Το κατέβασα φυσικά είμαι κλασικό ταπί εξού και γιατί είμαι με 750Ti FeelsBadMan

    • gerasimos

      δεν θέλω να το συνεχίσω κ σόρι αν φάνηκα κάπως..απλά μου φαίνεται περίεργο να βλέπω τόσες απόψεις

      • Φοίνικας ο Τέταρτος

        Ε το κατέβασα όπως ήταν την 1η μέρα να δω πως είναι ένα DS γιατί πολλά είχα ακούσει και δεν είχα ασχοληθεί να αποκτήσω μία απόψη σε αυτό το τμήμα , το έφτασα σχεδόν στην μέση και σταμάτησα για την ώρα γιατί θέλω να παίξω GW2 βγήκε ένα ωραίο patch

        Θα το ξαναρχίσω όταν βγουν 999 patch και στρώσει λιγάκι ήδη έχει φτιάξει κάπως σε σχέση με την αρχή

        • G.J.

          Guild wars 2 εννοείς?

          • Φοίνικας ο Τέταρτος

            Ναι 😀

            • G.J.

              Μην λες για MMO είχα λιώσει Arch-Age και το άφησα για να μπορέσω να τελειώσω την σχολή κάποτε... η χαρά του craft και του role player ... GW2 παίζει να είναι γαματο αλλά δεν άρχισα για ευνόητους λόγους. Έχεις παίξει ΑΑ ?

              • Φοίνικας ο Τέταρτος

                Όχι καθόλου δεν ξέρω μου φαινόταν σαν φούσκα όλη η υπόθεση για τον κύριο λόγο πως είναι Ασιάτικο MMO και την έχω πατήσει με τα Ασιάτικα και τα φοβάμε πλέον. Μία το L2 , μία το Aion , μετά το Tera..

                Δεν βαστήξαν καθόλου στον χρόνο και ότι προβλήματα είχαν τους πήραν χρόνια να τα φτιάξουν (που μερικά δεν τα έφτιαξαν) γιατί απλά ακούνε μόνο το δικό τους κοινό και έχουν γραμμένη την Δύση κτλπ

                Με το GW2 από τότε που ξεκίνησα 4 χρόνια πριν βρήκα την υγεία μου. Δεν υπάρχει πιο ολοκληρωμένο ΜΜΟ αυτή την στιγμή στην αγορα για εμένα , τα καλύπτει όλα. Είναι πολλά που κάνει , άμα θες να το δεις όρμα.

                Είναι F2P πλέον το βασικό παιχνίδι πέρα από το Expansion που κάνει δεν ξέρω πόσα ευρώ τώρα αλλά το F2P δεν σε περιορίζει σε σημαντικά πράγματα. Ούτε στο leveling , ούτε στο PvP μόνο στο endgame του PvE.

                • G.J.

                  Μέχ δεν πρέπει να αρχίσω ξανά mmo... για το καλό μου. Κοίτα το ΑΑ για εμένα είχε απλά τρελο pvp και exploration. Όλο το concept του μη - instanced world μου άρεσε πολύ.

                • Φοίνικας ο Τέταρτος

                  Σε καταλαβαίνω τα ΜΜΟ είναι εθισμός 😀

                  Αλλά να ξέρεις το GW2 είναι το λιγότερo grindy MMO εκεί έξω , δεν βγαίνει νέο tier gear ή νέα level caps FeelsGoodMan για όποτε θες να ασχοληθείς just do it

  • nikolas22072014

    G. J μπορεί να διαφωνούμε σε μερικά πράγματα αλλά σέβομαι και εκτιμώ αυτά που λες. Το dark sword δεν το έχώ σκεφτεί να το ανεβάσω ουτε το έχω κοιτάξει καν. Βέβαια δεν ξέρω αν θα ξανά παιξω το παιχνίδι για καιρό γγιατί έχω ήδη καεί 8 playtrough όλα τα τρόπαια ολα τα quest. Κουράστηκα.

    • G.J.

      Ευχαριστώ φίλε!

      Απλά το 3 μας φάνηκε όλους ευκολότερο γιατί ήταν γενικά πιο balanced. Στρώσανε τα hitbox κάπως, οι εχθροί είχαν νορμάλ hp όπως και τα boss. Οι φθηνοι θάνατοι είναι λιγότεροι σε σχέση με τα άλλα 2. Στο 2 όλα ήταν κάπως overpowered στην αρχή και μετά ξεφτίλα γιατί έπαιρνες souls αβερτα από boss. Το 3 έχει μια άλλη αίσθηση ότι πάντα είσαι σε ανάλογο power με αυτό που πολεμας. Πότε δεν ένιωσα ότι είμαι σκουπιδι εγώ ή το boss. Ήταν ίσως ευκολότερο γιατί όπως λέει ένα άλλο παιδί έχουμε μάθει τα souls games και ταυτόχρονα είναι πολύ πιο balanced παιχνίδι.

      Refined dark sword είναι τουμπανειρο κάνε μετά r1 spam στο pvp στα παιδάκια με το rapier r1 και κάνε τους 3 hit 😝. Εγώ προσωπικά παίζω δεξί χέρι anri sword αριστερά το manikin blade για parry γιατί έχει άπειρα gank και στην στηνουν μια ζωή οπότε μόνο με parry riposte την βγάζεις. Το manikin blade το έκλεψα από τον peeve peeverson αν τον ξες στο twitch είναι αυτός που βλέπω γενικά για pvp souls entertainment 😊

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    Τα κόκκινα φαντάσματα στο 2 δεν ήταν τυχαία η εμφάνιση τους ; rng καθαρά ;

    • G.J.

      Όχι ήταν στανταρ σποτ απλά όταν το παίζεις πρώτη φορά και πχ πολεμας μερικούς εχθρούς και πας στο λάθος σημείο και έρθει και αυτό και φας πουλί από το πουθενά έχει ακόμα πιο πολύ αλάτι μετά.

      • Φοίνικας ο Τέταρτος

        Α ναι είχα παίξει και λίγο DS2 ωραία φάση την 1η φορά που μου είχε έρθει ένα , είχα φάει το λιλί γιατί δεν το περίμενα καν και πανικοβλήθηκα λελ

        Μετά τον διέγραψα γγ

  • kostas197r

    Ωραιο παιχνιδι,(μονο το 3 επαιξα λιγο) αλλα το ερωτημα μου ειναι ενα? βαλε ρε φιλαρακι ενα χαρτη

    να δουμε που παμε?!!!

    Τοσο δυσκολο ειναι?

    Γι αυτο το διεγραψα και τελειωσε,κριμα παντως γιατι ειχανε κανει καλη δουλεια στα γραφικα.

    • Panzerfaust

      Εντάξει θα χάσει πολύ απο την μαγεία του αμα βάλουν χάρτη, έτσι όπως είναι φτιαγμένο το παιχνίδι δεν χρειάζεται κιόλας.

    • Sir Daniel

      Αν έμπαινε χάρτης στα dark douls θα ήταν μεγαλύτερη ιεροσυλια κι απο το ριχνε κάποιος χριστοπαναγιες μέσα σε εκκλησια ανήμερα της αναστασης.

      • G.J.

        Lol

  • fanis_xania

    Read dead redemption 2.....
    και new ps4

  • tiflopodikas

    Μετά από πολλές ώρες που ασχολήθηκα θα πω και εγώ την γνώμη μου. Το παιχνίδι είναι πολύ καλύτερο του 2 και ειδικά οι απαντήσεις για πολλά κενά που άφηνε το 1 ειδικά σχετικά με την ιστορία, φοβερός σχεδιασμός ειδικά το ιριθιλ και το undead settlement είναι φανταστικά βέβαια το γκειμ θυμίζει σε κάποιες περιοχές και με κάποιους εχθρούς bloodborne. To gameplay είναι κλασικό μόνο που μπήκαν τα weapon skills, οι μαγείες ψιλό-απογοητευτικές μέχρι εκεί που τις είδα με θαύματα και παιρομανσις δεν έχω ασχοληθεί ακόμα, από δυσκολία θα έλεγα καλά πάμε κάπου στην μέση είμαστε όσο για τα αφεντικά και στα προηγούμενα 2 παιχνίδια ελάχιστα ήταν τα μπος που σε δυσκόλευαν πάρα πολύ. Θα έλεγα πολύ καλύτερο του 2 αλλά και κατώτερο του 1, όπως και να έχει η σειρά έκλεισε με όμορφο και σωστό τρόπο.
    #εύγε#εμπρεις δε νταρκνες

    • nikolas22072014

      Ο pyromancer είναι πολύ καλός άσε που δεν χρειάζεται πια να έχεις 30int &30faith κάνει ζημιά(στο 2 αναφέρομαι). Πρέπει να έχεις τα κατάλληλα δαχτυλίδια αλλιώς ο sorcery δεν κάνει τίποτα το ίδιο ισχύει και για τους pyromancer cleric. Είναι το μόνο souls που ένας 《μαγος》 απαιτεί περισσότερο skill από ένα melee build. Επίσης τα staff, chime είναι για τον καδο (που είναι το wisdom η dragon chime)

    • pgetsos

      "Πολλες ωρες" = 24/7 ρε καμμενε; Ολο μεσα σε βλεπω 😛

      • tiflopodikas

        Παίξε σε παρακαλώ πολύ το πρωτάθλημα ρουκέτας και μη μιλάς, παίζω και μαι καριρ στο εν μπι ει τώρα και έχω λιώσει εντελώς.

  • https://www.youtube.com/channel/UCt5UzcjabdmM6ykxslMAIuA DimoSonic

    Το καλύτερο video game που έχω παίξει μέχρι στιγμής φέτος***, αν και το Final Fantasy XV θα του κλέψει την θέση όταν βγει, και όντως η σειρά Dark Souls έχει εμπνευστεί πολύ απο το Berserk.
    Επίσης θα μπορούσα να πω ελεύθερα ότι είναι το πιο δύσκολο παιχνίδι που έχω παίξει στην ζωή μου ως τώρα ! (Και έχω παίξει 200 games)

    ***
    1) DS3
    2) Ratchet & Clank
    3) Uncharted 4

    • Stelios-Ther

      Όχι ότι αυτά τα 3 παιχνίδια συγκρίνονται καθώς είναι διαφορετικού είδους αλλά θεωρώ ότι εξακολουθείς την άδικη κριτική πάνω στο uncharted 4.

      • https://www.youtube.com/channel/UCt5UzcjabdmM6ykxslMAIuA DimoSonic

        1) Dark Souls 3 (από ότι έχω παίξει μέχρι στιγμής 10/10)
        2) Ratchet & Clank (10/10 αλλά για Ratchet περίμενα περισσότερα πράγματα, by the way 100% completion, και έχουν μείνει κάτι thropies όπως κάνε αυτό σε τόσο χρόνο θα ξανασχοληθω σε λίγο καιρό, και τα 3D platformers είναι το αγαπημένο μου είδος)
        3) Uncharted 4 (9/10 το 2 το απόλαυσα περισσότερο)

    • nikolas22072014

      Φίλε μην ανεβάζεις τέτοια βίντεο στο YouTube.
      Μάθε πρώτα να παίζεις και μετά καλύτερα...

      Υγ Δεν σε ειρωνεύομαι ούτε σε κοροϊδεύω.

      • https://www.youtube.com/channel/UCt5UzcjabdmM6ykxslMAIuA DimoSonic

        Το επόμενο part αν ειδες όλο το βίντεο θα ανέβει όταν θα το έχω μάθει καλά το παιχνίδι και θα χω το greatsword (στο Berserk Dragonslayer) και κάποια ρούχα που μοιάζουν πολύ στου Guts (Berserk).
        Σε μήνες δηλαδή.

        • nikolas22072014

          Εσυ ξέρεις καλύτερα. Εγώ στο λέω φιλικά μην σου αρχίσουν από κάτω στα σχόλια και σε γράφουν noob.

    • Terminator

      Σου έχω ήδη πει να μην σπαμάρεις το κανάλι σου εδώ, πλιζ μη με κάνεις να το ξαναπώ.

  • alessan

    To ξεκινησα μετα απο Bloodborne και Witcher 3 -2o playthrough- και ειμαι στον Dragonslayer Armor -με πεταει κατω απο την γεφυρα ο καγκουρας -! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ παιχνιδι! Δυσκολο ξε-δυσκολο παρτε και εδω κοσμε 🙂

  • alessan

    Το τελειωσα μεσα στο ΣΚ! Οκ! Επος απλα! Συμφωνω απολυτα με το Review του Sir Daniel!

    Καποια bonfires ηταν εντελως αχρειαστα ! Eιδικα εκεινα τα δυο προς το τελος μεταξυ Dragonslayer Armor και Grand Archives αναθεμα και αν καταλαβα γιατι υπηρχαν, καθως στοn τελευταιο Lord of Cinder πας πιο γρηγορα απο το πρωτο bonfire(dragonslayer) μολις βρεις το shortcut! Καποια Boss ηταν οντως τραγικα ευκολα -Deacons of the Deep,Ludex -οκ ηταν πρωτο boss αλλα ηταν ευκολος πολυ-,Yhorm -κριμα και μολις μπηκα και τον ειδα νομιζα θα γινονταν χαμος-, Wolnir -πιο ευκολο πεθαινεις-! Και καποια αλλα τα εσπαγαν! Ειδικα Dancer, Nameless, Pontif, Abyss Watchers, Twin Princes! Εφαγα ξυλο αρκετο σε αυτα αλλα η αισθηση ικανοποιησης οταν τελικα τα "κατεβασα" ειναι μοναδικη και δεν συγκρινεται με κανενα αλλο παιχνιδι!

    Eχοντας ξεκινησει παλι το πρωτο αν και ειμαι νωρις ακομα στο παιχνιδι -Undead Parish- δεν εχει το lvl design του και ειναι πιο απλοι στην δομη τους οι χαρτες αν και αυτο που βλεπεις πλεον ειναι παρα πολυ καλο! Και το Bloodborne ειχε καλυτερο lvl design απο το Ds3 κατα την γνωμη μου! Με 1-2 καντηλια συνδεονταν πολλα σημεια του χαρτη! Εδω ειναι λιγο πιο απλα τα πραγματα και υπαρχουν αρκετα bonfires διασπαρτα μεσα στους χαρτες! Αν και παλι θελουν τρελο ψαξιμο oι περιοχες για να βρεις οτι χρειαζεται ωστε να μην πας underpowered σε αρκετες μαχες γιατι προβλεπεται απειρος πονος!

    Δυστυχως στο ΧΟ σε καποια σημεια ειχε frame drops και σε καποιες φασεις εκανε το παιχνιδι πιο δυσκολο χωρις να ειναι! Πχ στην δευτερη φαση του Dancer εσπαγε αρκετα και δεν μπορουσα ευκολα να πετυχω οτι ηθελα!

    Η γενικη εμπειρια παντως και η αισθηση ικανοποιησης οσο προχωρας και το μαθαινεις ειναι ανεπαναλυπτες! Η ιστορια του οπως λεει και ο Sir θελει και ψαξιμο "εξωσχολικο" και οχι μονο απο οτι βρισκεις καθως προχωρας, καθως πολλα ειναι ευκολο να μην τα βρεις, και σε αλλα δεν ειναι ευκολο να καταλαβεις τι θελει να πει ο ποιητης! Ειχα και το ταμπλετ διπλα για οτι αποριες μου δημιουργουνταν και τσεκαρα 🙂 Προσωπικα ακομα και αυτο το βρισκω τρομερα ενδιαφερον! Για καθε τι που βρισκεις στον κοσμο του παιχνιδιου να διαβαζεις τι και πως απο αρθρα ή να τα βλεπεις απο βιντεο! Αλλοι μπορει να τα θελουν ολα μεσα στο παιχνιδι εξιστορημενα απο cutscenes, οποτε να τους κουρασει ολο αυτο το ψαξιμο, για την καθε πληροφορια, για το τι γινεται καθε φορα και το τι τρεχει με το καθε boss και την καθε περιοχη!

    Ειναι κατα τι πιο ευκολο απο τα αλλα οποτε και για καποιον που δεν την εχει παλεψει με τα παλιοτερα, μπορει να του δωσει μια ευκαιρια! Αν μπει στην λογικη του, θα βρει μια απο τις καλυτερες εμπειριες σε παιχνιδι! 9.5 απο μενα! Αντε να δουμε τι θα μας παρουσιασει η From στο μελλον! Μεχρι τωρα μονο παιχνιδαρες μας εχει δωσει -Otogi ,Demon Souls, Dark Souls,Bloodborne,Armored core!!!

  • https://www.youtube.com/channel/UCt5UzcjabdmM6ykxslMAIuA DimoSonic
  • ordinary man

    Το πήρα τον προηγούμενο μήνα με τα DLC για 30 ευρώ. Η εμπειρία μου με τα soulsborne είναι η εξής:
    Δοκιμή το πρώτο dark souls, παίζω 30 λεπτά και το κλείνω. Τσεκάρισμα το dark souls 2 παίζω 2-3 ώρες και δεν ξέρω τι κάνω και που να πάω... Μου δίνει ένας φίλος το Bloοdborne και τότε ήρθε η ώρα που αγάπησα τον σάπιο κόσμο του. Απίστευτη παιχνιδάρα όπου εξερεύνησα κάθε σπιθαμή μέχρι το σημείο που το έχω αφήσει κάπου προς το τέλος, και θα το ξαναπιάσω σύντομα, γιατί το έχω δώσει σε ένα φίλο.
    Και πριν περίπου ένα μήνα ξεκίνησα το Dark Souls 3. Έχω παίξει περίπου 30 ώρες, και είμαι στις κατακόμβες μετά τη μάχη με τους Abyss Watchers. Το παιχνίδι είναι τρομερό! Όντως αυτό που συνειδητοποιείς πως υπάρχουν απίστευτα shortcuts και ενώνουν περιοχές δείχνει τα μυαλά που συνεργάστηκαν για να μπορέσουμε εμείς να απολαύσουμε τέτοιας ποιότητας παιχνίδι. Οι μάχες όπως πρέπει για να χάσεις αλλά και να πάρεις την εκδίκησή σου από τον πιο απλό εχθρό αλλά και από τα bosses. Τα υπόλοιπα έχουν γραφτεί πολύ όμορφα στο review.
    Είναι απαιτητικά παιχνίδια αλλά ο χρόνος που θα δαπανήσεις για να καταλάβεις τον τρόπο που πρέπει να παίξεις, σε ανταμοίβει με το παραπάνω. Το θέμα τις αρχιτεκτονικής των επιπέδων και η σύνδεση μεταξύ τους είναι αυτό που με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο.
    Εννοείται πως περιμένω με μεγάλη χαρά το darksouls remastered!

    • Constantinos

      Προφανώς δεν ήσουν πνευματικά έτοιμος με τα πρώτα 2 Dark Souls. Οι περισσότεροι ισχυρίζονται ότι το πρώτο Dark Souls είναι το καλύτερο της σειράς ενώ το δεύτερο, πολλοί το χαρακτηρίζουν ως το χειρότερο. Στο Dark Souls 3 απογοητευτηκα με τα bosses του. Παραήταν εύκολα. Νομίζω το επισημαίνει και ο @Sir Daniel στο κείμενο. Κατα τ αλλα εξαιρετικό.

      Για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν περίμενα ν αγαπησω τέτοιου είδους παιχνίδια. Πριν 6-7 χρόνια θεωρούσα παλαβο όποιον αφιερώνε χρόνο σε δαυτα. Η αλήθεια είναι ότι καθοριστικό ρόλο για ν ασχοληθώ, έπαιξε το Bloodborne. Το αγόρασα σαν υψιστο ρίσκο και τελικώς έκοψα φλέβα. Το εικαστικό του και μόνο σε κερδίζει απ τα πρώτα δευτερόλεπτα.

      Ψήνομαι για Dark Souls Remastered αλλά να δω που θα βρω χρόνο.