alt text

Η μεγαλύτερες απαιτήσεις της ανάπτυξης next-gen παιχνιδιών είναι ένα θέμα που "καίει" τους developers, ειδικά τώρα στην αρχή της γενιάς. Σύμφωνα με τον Masaru Ijuin της Capcom, η ανάπτυξη παιχνιδιών για τις νέες κονσόλες χρειάζεται 8 με 10 φορές περισσότερη δουλειά, λόγω της υψηλότερης ποιότητας των γραφικών. Έτσι, η Capcom αποφάσισε να εγκαταλείψει την MT Framework engine και να φτιάξει τη νέα Panta Rhei engine (Deep Down), για να εξοικονομήσει χρόνο και κόστος. Τί λέτε, θα δούμε λιγότερα και καλύτερα παιχνίδια στη νέα γενιά γι αυτό το λόγο;