alt text

Άλλη μια χρονιά, άλλο ένα Call of Duty, με τη σειρά-φαινόμενο να παραμένει και φέτος πιστή στο ραντεβού της με τους παίκτες. Το Call of Duty: Ghosts είναι το πρώτο cross-gen παιχνίδι της σειράς, με την Infinity Ward να έχει παίρνει τη σκυτάλη και να αναλαμβάνει το δύσκολο έργο απόδοσης ενός καλού αποτελέσματος σε έξι πλατφόρμες. Οι προσθήκες και οι τολμηρές κινήσεις της Treyarch στο Black Ops 2 ήταν αρκετά έξω από τα καθιερωμένα στάνταρ, οπότε το ερώτημα είναι αν η IW ακολουθεί αυτά τα τολμηρά βήματα ή αν διατηρεί τη γνωστή συνταγή.

Η ιστορία του Call of Duty: Ghosts χρονικά τοποθετείται στο κοντινό μέλλον. Ανερχόμενη δύναμη η Νότια Αμερική, με τη νέα αυτή συμμαχία να ακούει στο όνομα Federation και να σχεδιάζει την καταστροφή των ΗΠΑ. Ως ο στρατιώτης Logan έχετε μία αποστολή: να σώσετε της ΗΠΑ, μαζί με τον αδερφό σας Hesh. Και κάπου εδώ ξεκινάει η πραγματική πλοκή. Ο ανώτερός σας είναι ο πατέρας των δύο αδερφών και ακούει στο όνομα Elias, ενώ είναι και μέλος της ομάδας Ghosts. Στόχος σας η ένταξη στην ομάδα και η εξόντωση της Federation, ώστε να σώσετε την αποδυναμωμένη πλέον πατρίδα σας. Με λίγα λόγια, το ίδιο κλισέ που έχουμε συνηθίσει εδώ και χρόνια (και όχι μόνο σε τίτλους Call of Duty). Η όλη περιπέτεια διαρκεί περίπου τέσσερις με έξι ώρες, ενώ με το τέλος αυτής μην περιμένετε να ξαναεπιστρέψετε. Δυστυχώς το campaign είναι αδιάφορο, με τις γνωστές κινηματογραφικές σκηνές με εναέριες και υποθαλάσσιες μάχες, αλλά και με την ίδια προβληματική ΑΙ και χωρίς κάποια ουσιαστική προσθήκη. Ακόμα και το πολυδιαφημισμένο σκυλί ζήτημα να είναι όντως χρήσιμο.

Αφήνοντας το single-player campaign, ας περάσουμε στο ζουμί του τίτλου, το online multiplayer. Εδώ οι αλλαγές είναι φαινομενικά μεγάλες, όμως κρύβουν πολλές ομοιότητες με τα προηγούμενα παιχνίδια. Τα διαθέσιμα modes ποικίλουν, με το ενδιαφέρον να στρέφεται σίγουρα στα γνωστά Team Deathmatch, Domination και Free For All, όπου τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα ξέρετε και με τον ίδιο αριθμό παικτών (12). Το Grind είναι στην κυριολεξία το Kill Confirmed, όμως καλείστε όχι μόνο να συλλέξετε τα tags των εχθρών, αλλά και να τα τοποθετήσετε στα αντίστοιχα σημεία επί του χάρτη. Το Search and Rescue αντικαθιστά το Search and Destroy (Update: Το Search and Destroy πλέον έχει προστεθεί στο παιχνίδι), με την προσθήκη του ότι αν πεθάνετε και ο συμπαίκτης σας καταφέρει να πάρει το tag σας, επιστρέφετε στη μάχη.

Τόση διαφήμιση και τελικά ο σκύλος είναι κομπάρσος…

Τόση διαφήμιση και τελικά ο σκύλος είναι κομπάρσος…

Επίσης, ξεχάστε το Capture the Flag, αφού πια έχουμε το Blitz, το οποίο είναι το ίδιο ακριβώς αλλά χωρίς σημαία, με τους παίκτες να καλούνται να φτάσουν ως τη βάση της αντίπαλης ομάδας για να μετρηθεί ως πόντος. Από τις ευχάριστες προσθήκες είναι τα modes Crank και Infected. Στο Crank κάθε kill σας δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και ξεκινάει την αντίστροφη μέτρηση των 30 δευτερολέπτων για το επόμενο kill, με την αποτυχία να σημαίνει και θάνατο. Στο Infected ένας εκ των παικτών είναι μολυσμένος και έχει στη διάθεσή του μόνο ένα μαχαιράκι και προσπαθεί να μολύνει και τους υπολοίπους, ενώ ο αρχικός οπλισμός των άλλων περιορίζεται στη καραμπίνα. Τέλος, στο Hunt ξεκινάτε με ένα πιστόλι, με διάφορα air drops να εμφανίζονται στην πίστα σε τυχαία σημεία, προσφέροντας καλύτερα όπλα αλλά με περιορισμένο αριθμό πυρομαχικών.

Κατά τα άλλα, μπορεί οι αλλαγές αρχικά να φαίνονται μεγάλες, όμως δεν είναι τόσο. Για παράδειγμα, το UAV μετονομάστηκε σε SAT COMS, το οποίο όμως δεν ανιχνεύει τις τοποθεσίες των εχθρών παρά μόνο αν υπάρχει οπτική επαφή με κάποιον συμπαίκτη σας. Ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι και το sliding αντί του dig-in. Επίσης, κανένα από τα διαθέσιμα launchers δεν έχει τη δυνατότητα lock-on στους στόχους, κυρίως λόγω του ότι τα killstreaks πλέον επικεντρώνονται στις μάχες επί του εδάφους, χωρίς όμως να λείπουν τα (έστω ελάχιστα) αεροσκάφη. Στα αρνητικά είναι η απουσία αρκετών modes, όπως των Headquartes και League Play (γιατί;;;). Ακόμα χειρότερη είναι η πλήρης απουσία τόσο του Theater mode, όσο και οποιουδήποτε “υποκατάστατου” του, οπότε όσοι θέλετε να αποθηκεύετε τα διάφορα ωραία kills ή ευτράπελα απλά... εξοπλιστείτε με DVR (ή τη next-gen έκδοση του παιχνιδιού, όπου ενσωματώνεται η δυνατότητα στις κονσόλες).

Στο Call of Duty: Ghosts τα ζόμπι δίνουν τη θέση τους σε εξωγήινους, σε μία όχι και τόσο θετική αλλαγή. Ο λόγος για το Extinction mode, όπου πολεμάτε ορδές εξωγήινων, σε συνεργασία με άλλους παίκτες. Το βασικό πρόβλημα είναι η ύπαρξη μόνο μίας πίστας (αν και λογικά θα προστεθούν περισσότερες με μελλοντικό DLC). Στο Extinction, το οποίο μπορείτε να παίζετε είτε offline είτε online, κύριος στόχος σας είναι η επιβίωση, αλλά και η επίτευξη των διαφόρων in-game αποστολών που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της μάχης. Κάθε kill προσθέτει επιπλέον χρήματα με τα οποία μπορείτε να αγοράσετε οτιδήποτε από το διαθέσιμο οπλοστάσιο, ώστε να είστε έτοιμοι για το επόμενο κύμα εχθρών. Το Extinction δίνει έναν αέρα ανανέωσης, αλλά δε μπορεί με τίποτα να καλύψει το “κενό” του Zombies mode, ενώ με μόλις ένα παρεχόμενο επίπεδο μάλλον θα το βαρεθείτε σύντομα.

Το Ghosts στοχεύει σε μια πιο στρατηγική προσέγγιση, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία…

Το Ghosts στοχεύει σε μια πιο στρατηγική προσέγγιση, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία…

Ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του Call of Duty είναι οι επιλογές παραμετροποίησης, αλλά δυστυχώς στο Ghosts τα πράγματα γίνονται πολύπλοκα χωρίς κανένα λόγο. Το νέο στοιχείο που παρατηρείτε αμέσως είναι η δυνατότητα επιλογής άνδρα ή γυναίκας στρατιώτη, για πρώτη φορά στη σειρά. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τη δική σας squad με έως και 10 custom στρατιώτες, διαλέγοντας εμφάνιση και οπλισμό, και να πάρετε μέρος στο νέο Squad mode, όπου είτε μάχεστε με squad άλλων παικτών είτε εναντίον ΑΙ αντιπάλων. Οι squads δεν είναι τίποτα παραπάνω από τις γνωστές classes, με τη κάθε μία να έχει τα ξεχωριστά της “καλούδια”.

Το παιχνίδι παρουσιάζει το νέο σύστημα perk points, όπου κάθε perk έχει διαφορετικό κόστος. Eίτε μπορείτε να εξοπλιστείτε με λίγα και βαρβάτα perks, είτε να έχετε πολλά αλλά μικρότερου βεληνεκούς. Είναι κάτι που κάνει τα πράγματα αρκετά πιο πολύπλοκα, χωρίς όμως να αλλάζει σε γενικές γραμμές η εμπειρία που έχετε συνηθίσει. Για να ξεκλειδώσετε βέβαια τα εν λόγω perks απαιτείται να “λιώσετε” και να ανέβετε επίπεδα στο online multiplayer. Το υπόλοιπο οπλοστάσιο παρέχεται από την πρώτη στιγμή με τη χρήση των squad points, δηλαδή πόντους που αποκτάτε κατά τη διάρκεια του κάθε ματς, αν βέβαια κάνετε και τα απαραίτητα assignments.

Σε γενικές γραμμές το Call of Duty: Ghosts προσφέρει μια γνώριμη εμπειρία, με τις καθιερωμένες πλέον πινελιές από το εκάστοτε στούντιο. Η κίνηση των παικτών είναι αρκετά πιο γρήγορη σε σχέση με τα παιχνίδια της Treyarch, ενώ μερικές πίστες είναι πολύ μεγάλες για την ομαλή διεξαγωγή μαχών έξι εναντίον έξι, οπότε πρέπει να συνηθίσετε να τριγυρνάτε αρκετή ώρα χωρίς αντίπαλο. Κάτι που αντισταθμίζεται (σε μικρό βαθμό) με την ταχύτερη κίνηση. Το μεγαλύτερο όμως θέμα παραμένει το lag. Χωρίς κάποιου είδους φίλτρο περιοχής, τις περισσότερες φορές βρίσκεστε αντιμέτωποι όχι με άλλους παίκτες, αλλά με την καθυστέρηση που υπάρχει, κάτι που υποτίθεται θα φρόντιζε η Infinity Ward, όμως από ότι φαίνεται έμεινε στα λόγια.

Τα ζόμπι φεύγουν, οι εξωγήινοι έρχονται.

Τα ζόμπι φεύγουν, οι εξωγήινοι έρχονται.

Στον τεχνικό τομέα, η προσπάθεια είναι εμφανής, με τις βελτιώσεις στα γραφικά να είναι ναι μεν αρκετές, όχι όμως στον επιθυμητό βαθμό. Τόσο τα animations όσο και τα μοντέλα χαρακτήρων και όπλων έχουν βελτιωθεί, και οι εκρήξεις απεικονίζονται καλύτερα από ποτέ. Όμως, μερικές φορές οι πτώσεις του frame rate (τουλάχιστον στο Xbox 360) χαλάει αρκετά την εμπειρία. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μου προέκυψαν και δύο κρασαρίσματα της κονσόλας. Δε γνωρίζω αν φταίει η κονσόλα ή το παιχνίδι, όμως αξίζει να σημειωθεί. Ευτυχώς, πολλά bugs που συναντούσαμε σε προηγούμενους τίτλους αποτελούν παρελθόν, ενώ περιμένουμε ακόμα περισσότερες διορθώσεις σε επόμενα updates. Όσο για τον ηχητικό τομέα, τα εφέ κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, όμως τόσο το soundtrack όσο και το voice acting είναι κάτω του μετρίου, αφαιρώντας αρκετά από την όλη εμπειρία.

Στο δια ταύτα, οι φαν του Call of Duty θα βρουν, όπως κάθε χρόνο, ένα νέο λόγο “καψίματος”. Το multiplayer είναι αυτό που περιμένετε και προσφέρει την πιο ισορροπημένη εμπειρία της σειράς μέχρι σήμερα, όταν βέβαια ευνοούν και οι συνδέσεις. Από εκεί και πέρα, όμως, οι υποσχέσεις για ένα τελείως “νέο” Call of Duty απλά δεν υλοποιούνται. Τα γραφικά έχουν υποστεί το συνηθισμένο “λίφτινγκ” όπως κάθε χρόνο, το campaign είναι παντελώς αδιάφορο, ενώ και το νέο Extinction mode δεν συγκρίνεται με τα ζόμπι, ίσως και επειδή διαθέτει μόλις ένα και μοναδικό επίπεδο. Αν είστε λάτρεις των Call of Duty, αποκτήστε το Ghosts γιατί είναι μία εμφανής αναβάθμιση, τουλάχιστον στο online multiplayer. Αν είστε λάτρεις των FPS γενικά, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές...

  • Γρήγορο και πιο ισορροπημένο από ποτέ
  • Τα νέα modes, αν και παραλλαγές, είναι καλοδεχούμενα
  • Οι squads
  • Το νέο σύστημα perk points είναι έξυπνο…
  • ...αλλά περίπλοκο χωρίς λόγο
  • Αδιάφορο campaign
  • Απουσία Theater mode
  • Απογοητευτικό soundtrack και voice acting
  • Το Extinction δεν πείθει, προς το παρόν τουλάχιστον
  • Lag
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 6.5

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:Xbox 360 (review), PS3, Xbox One, PS4, Wii U, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Infinity Ward
ΕΚΔΟΣΗ:Activision
ΔΙΑΘΕΣΗ:IGE
ΕΙΔΟΣ:FPS
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player, multiplayer
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.callofduty.com/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:5/11/2013
PEGI:16
  • tiflopodikas

    Zerg μου θύμισε λίγο η τελευταία φωτογραφία.

  • Constantinos

    Διαβασα με προσοχη το review, παρολαυτα, εχω καποιες ενστασεις κυριως ως προς το multiplayer. Δεν επιθυμω σε καμια περιπτωση ν αμφισβητησω τα γραφομενα του Leo απλα θα μιλησω για οτι εχω αποκομισει μεχρι στιγμης γυρω απ το παιχνιδι.

    Διαβασα στα ξενα reviews και σε 2 ελληνικα (ας μη κανω διαφημιση) οτι το single player ειναι πολυ μεγαλυτερο απ τις 4-6 ωρες που γραφεις Leo. Ολα αναφεραν οτι ειναι κοντα στις 10 ωρες. Προσωπικα δεν εχω ασχοληθει ακομα γιατι λιωνω με το multi. Μηπως το επαιξες σε κανα lower difficulty? Τιποτα αλλο.

    Στα του multi τωρα. Επανεφεραν μεγαλους χαρτες πραγμα τ οποιο με ικανοποιησε δεοντως καθως ειχα βαρεθει τη διαδικασια των τελευταιων 2 CoD (MW3, Black Ops 2) στην οποια επικρατουσε η λογικη των 5Χ5 χαρτων δηλαδη μικρα maps οπου ο καθενας ειτε με camping ειτε με rush μπορουσε να φαει οποιονδηποτε. Η εκταση των χαρτων τωρα (εξαιρουμενων κανα 2-3) επιτρεπει μεγαλυτερη γκαμα κινησεων.

    Ειναι το πρωτο CoD τ οποιο εχει τοσο εντονο το στοιχειο του customization ξεκινωντας απο ρουχισμο μεχρι perks, οπλα, attachments κτλ. Το fun part ειναι οτι για να ξεκλειδωσεις φορμες ρουχισμου και εξωτερικη εμφανιση (face cammos) πρεπει να ολοκληρωσεις διαφορα challenges (π.χ για να ξεκλειδωσεις ενα κρανος ή μια uniform πρεπει να κανεις 100 kills με Holographic Sight). Δεν ξεκλειδωνονται δηλαδη οσο ανεβαινεις levels. Εχει περισσοτερα απο 40 perks που μπορουν να επιλεγουν για διαφορετικα στυλ μαχης. Πραγματικα τα perks ειναι υπερβολικα πολλα. Μερικα μαλιστα απ αυτα ειναι εξαιρετικα χρησιμα (Takedown). Μπορεις να εξοπλιστεις απο 4-8 perks γεγονος που προσφερει ποικιλια στο τροπο που επιθυμει ο καθενας να παιξει, Επανεφεραν επισης το Marathon perk που πραγματικα ηταν απαραιτητη η επιστροφη του καθως ειχα αλλαξει 3 χειριστηρια τα τελευταια χρονια επειδη χαλουσε ο μοχλος συνεχεια με τη πιεση για sprinting.

    Ο οπτικος τομεας και τα γραφικα ειναι σιγουρα καλυτερα απ τα προηγουμενα CoD χωρις βεβαια ν αποτελουν τη βιτρινα του παιχνιδιου οπως συμβαινει με το BF. Oι χαρτες ειναι πανεμορφοι και καλοσχεδιασμενοι ενω ποικιλλουν και στα περιβαλλοντα προσδιδοντας παραλληλα και αυτο το post-apocalyptic στοιχειο απ το οποιο ειναι γενικοτερα εμπνευσμενος ο συγκεκριμενος τιτλος.

    Τα οπλα εχουν τη δικη τους ταυτοτητα. Νιωθεις βαρος, αλλα εχουν ειδικο κλωτσημα που επιδεχεται μετατροπης, αλλα εχουν ενσωματωμενα attachments (σιγαστηρα ή rapid fire) οποτε εξοικονομεις απο κει attachments. Τα killstreaks εκτος απο κανα 2 που ναι ψεμα (Maniac και Helo Pilot) δεν επιφερουν ουσιαστικο αποτελεσμα. Τα ελικοπτερα δεν κανουν τα kills που εκαναν στα παλια CoD επειδη οι εκτασεις των χαρτων και οι καβατζες επιτρεπουν στον παικτη να μην πηγαινει σαν προβατο σε σφαγη. Στα παλια CoD ενας παικτης ξεκινωντας μ ενα υποτυπωδες 6-0, 7-0, εβγαζε το κωλο του απο πανω και το παιχνιδι εληγε πριν καν αρχισει. Τωρα δεν ειναι ετσι. Το SAT COM (UAV) για να λειτουργησει σωστα πρεπει να βγαλουν περισσοτερα και οι συμπαικτες σου για να εντοπισεις τους αντιπαλους στο χαρτη ειδαλλως αν βγαλεις μονο εσυ, θα εντοπισει αντιπαλους που ναι πολυ κοντα απο κει που το ενεργοποιησες,

    Αρνητικα. Respawns !!! Ο Mark Rubin ειχε αναφερει οτι δεν αρεσε το spawn trap του Black Ops 2 καθως σε πιστες τυπου Ηighjacked οταν παικτης-ες επιαναν το respawn της αντιπαλης ομαδας, επικρατουσε ενα ανισο μακελειο. Σωστο και δεκτον. Τωρα ομως, οταν σκοτωσεις εναν-δυο με τη μια το respawn system τους γενναει στη πλατη, αριστερα, δεξια, στο 1 μετρο, στην επομενη γωνια. Η Infinity Ward ανεφερε οτι δεν υπαρχει προβλημα με τα respawns παροτι ειναι το μειζον θεμα τις τελευταιες βδομαδες στο forum του παιχνιδιου. Προσφατως ανεβηκε ενα update που βελτιωσε διαφορα πραγματακια μεσα σ αυτα και τα θεματα του respawn. Προσωπικα, δεν ειδα βελτιωση. Αναγκαστικα και μη, πρεπει να το συνηθισεις.

    Το lag τωρα. Υπαρχουν οντως φορες που το σημα ειναι λιγο ανισο αλλα δεν προκαλει αυτη την ανισορροπια που πολυ μπορουν να πιστευουν. Disconnections αν εχεις σταθερη γραμμη και Nat Type Open, παιζεις ομαλοτατα. Οσοι δεν εχουν κατι απ τα 2, θα τρωνε πακετο. Dead Simple. Πανω στη μαχη, οσο ευκολα σε ριχνει ενας αλλο τοσο ευκολα τον ριχνεις και εσυ. Γενικα το Core TDM μου θυμιζει το HardCore ως προς τον αριθμο των σφαιρων που χρειαζεται ο αλλος για να πεσει. Στους λατρεις του HardCore, το Core TDM θα φανει οικειο, στους coreακηδες θα φανει βουνο, τουλαχιστον αρχικα. Το matchmaking system κυμαινεται σε πολυ καλα επιπεδα. Βρισκεις αμεσα lobbies ακομα και 6αδα να σαι, κατι τ οποιο μετα απο 1.5 χρονο, το Bops II δεν μπορεσε ποτε να διορθωσει.

    Οι χαρτες. Οσο ομορφοι στο ματι ειναι αλλο τοσο πολυπλοκοι στη πλοηγηση ειναι. Χαρτες τυπου Flooded, Chasm, Siege ειναι ναι μεν πανεμορφοι αλλα τους λειπει αυτο που λεμε hot spots δηλαδη ζωνη πυρος που παραδοσιακα οποτε πας εχει τζερτζελο. Δεν μπορεις να καμπερωσεις καπου για μεγαλο χρονικο διαστημα γιατι αν σε σταμπαρει ο αλλος θα βρει διοδο για να σε βγαλει. Δεν μπορεις να καλυφθεις πουθενα ευκολα γιατι εχει παντου περασματα. Απειρες φορες μετα απο death, επιασα τον εαυτο μου να spawnαρω και να χανομαι μεσα στο χαρτη με αποτελεσμα το επομενο death.

    Επισης τα dynamic events που ανεφεραν οτι αλλαζουν μορφολογικα τον χαρτη, υφιστανται αλλα οχι στο βαθμο που αρχικα πιστευαν πολλοι. Δηλαδη σε μερικες πιστες ανοιγοκλεινεις καποιες σιδεροπορτες για να καμπερωσεις, σε αλλη γκρεμιζεις κορμους δεντρων για να δημιουργησεις δρομο να περασεις απεναντι, σε αλλη ξεσπαει αποτομα ενας σεισμος που ταρακουναει την καμερα και σε αλλη απλα ξεσπαει ξαφνικα μια δυνατη βροχη που μειωνει την ορατοτητα και διαφορα αλλα τετοια. Γενικα τα dynamic events δεν μ ενθουσιασαν παροτι εφαγαν διαφημιση.

    Camping. Μιλαμε για καμπερωμα οχι αστεια. Τοση χρηση του thermal scope δεν εχω ξαναδει σε CoD. O καθε ασχετος παιρνει κυριολεκτικα καθε λογης οπλο, του κοτσαρει πανω τη θερμικη διοπτρα, αραζει καπου μακρια ή καπου καμπερωμενος και κανει kills οχι αστεια. Δυστυχως, το παιχνιδι συνεχιζει την casual πορεια του. Επισης, ενα πραγμα που με ξενισε στο Βlack Οps 2 οσο δεν παει ηταν αυτο το αναθεματισμενο target finder. Δυστυχως το επανεφεραν και στο Ghosts με τη μονη διαφορα οτι δεν υπαρχει κοκκινος ρομβος που να εντοπιζει τους αντιπαλους αλλα ενα πορτοκαλι περιγραμμα γυρω απ τον αντιπαλο που εντοπιζει απ τη διαολου τη μανα. Ξερω Ελληνες παικτες απ τα προηγουμενα CoD, πραγματικα καλους, rushers, με skill που σ αυτο καμπερωνονται τερμα. Χοντρη μαλακια.

    Η μουσικη της σειρας επαψε να ναι ενδιαφερουσα απο τοτε που επαψε ν ασχολειται ο Hans Zimmer (ΜW2).

    Σορρυ για την εκταση, απλα ηθελα να αναφερω τα παραπανω.

    • Donald

      Πόσο έπαιρνες στις εκθέσεις εσύ; 😛

      • Constantinos

        Με αριστα το 10 ή με αριστα το 20 ? :). Απλα ηθελα ν αναφερθουν τα παραπανω γιατι προσωπικα θεωρω εξαιρετικα αδικο το 6.5 του Leo.

        Απο εκει και επειτα, σεβομαι απεριοριστα τη γνωμη του καθενος. Μπορει να διαφωνω με αρκετα απ οσα εγραψε, αλλα αυτο ειναι δικη μου και δικη του αποψη.

        • Αντρέας

          Ο Gregson-Williams είχε συνθέσει μακράν την καλύτερη μουσική σε Call of Duty (CoD4).

    • Mpakas

      5-6 ώρες είναι στο norlam mode δεν το δοκίμασα ακόμα έκατσα ένα απόγευμα και το τελείωσα δεν είμαι fun αυτόν των games Ελλάδα μου άρεσε πολύ ...

  • Lambros

    Εχει πολυ lag κατα τη γνωμη μου.εχω γρηγορο internet δεν ξερω γιατι εχω τοσο lag.για εμενα ηταν ο λογος να μην ασχοληθω φετος με το ghost

  • Dimokritos

    fail το game

  • Φωτης

    Constantinos@ + 100 για τους χάρτες..Κ γω γουστάρω μεγάλους κ όχι μικρούς που γίνεται τουρλουμπουκι κ με έπιανε ζαλαδα απο την πολυ τσιτα..Στο ghost οι χάρτες θέλουν πιο στρατηγική..Επισης πολυ σωστός για τα killstreaks που δεν γίνεται αυτός ο χαμός πάνω απο το κεφάλι σου όπως γινόταν στο MW3..Επισης μια λεπτομέρεια που δεν είπες τα killstreaks τα βγάζεις με τα χεράκια σου..Περιμένω να το πάρω στο Xbox one κ αυτο..

  • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

    @Leo360,
    Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το game, οπότε δεν έχω άποψη, μια μικρή παρατήρηση
    "Το Search and Rescue αντικαθιστά το Search and Destroy"
    To S&D δεν υπήρχε αρχικά στις playlists προστέθηκε όμως πριν περίπου 10 μέρες..

    • http://game20.gr Terminator

      Ωραίος, προστέθηκε update.

  • Kilia

    respect για το review leo360.
    Επιτελους καποιος που βρισκει την συνταγη αυτων των παιχνιδιων λανθασμενη (η ξεπερασμενη) και με αυτο σαν δεδομενο βαθμολογει το παιχνιδι. Και πολυ του ειναι το 6.5.

    • http://game20.gr Julian

      Βασικα ηθελα καπω να το εκφρασω αυτο.. Respect στον leo που δεν ειπε μετριο παιχνιδι ΑΛΛΑ οπως παντα εχει καλα στοιχεια μπλα μπλα μπλα...8

  • gogos

    Δικαιο review, δικαιος βαθμος. Μερικα games ειναι σαν το καπνισμα, ενω ξερεις οτι σε χαλαει ειναι μια νοσηρη συνηθια που οσο και να θελεις δεν μπορεις να την κοψεις 🙂 Copy-paste campaign, με την ρετουσαρισμενη μηχανη του quake, xωρις ουσιαστικη συνεργασια με την ομαδα σου τετοιο βαθμο αξιζει και ισως να ειναι και πολυ.

  • konctantin

    Δεν ξερω ρε παιδια...μαλλον εγω ειμαι παραξενος...μετα τα εκπληκτικα MW1 και MW2...ολα τα αλλα μου φαινοντε cartoons...τα πηρα ολα..και τα 2 b.o. και το mw3 και το ghost τωρα...τιποτα..
    Η συγκινηση του mw2..ο ρεαλισμος του...τα γραφικα του δεν τα εχω βρει πουθενα
    Μαλλον γερασα εε?

    • http://www.gamesource.gr/ meh

      Οχι. Απλα βαρεθηκες να παιζεις σχεδον το ιδιο παιχνιδι επι 5 χρονια. Δοκιμασε κατι αλλο να σου ερθει παλι ορεξη.

      Ωραιο κειμενο Leo. Κουρασε η σειρα με τις ετησιες κυκλοφοριες της. Κανει μπαμ πως η Infinity Ward (που μονο το ονομα της εχει μεινει πλεον) δεν δινει δεκαρα για την δουλεια της Treyarch. Καμια συνοχη στην ποιοτητα, μεταξυ των τιτλων.

  • agony

    Από τα αγαπημένα μου fps campaign είναι τα MW 1,2,3 και Black Ops 2.Έχω ξεκινήσει το Ghosts μιση ώρα gaming οποτε δεν μπορώ να έχω άποψη,Χειρότερο από το Single του Κρίσις 3 αποκλείεται να είναι , Μικρότερο από το Single του BF4 αποκλείεται να είναι , οποτε έχω κάποιες ελπίδες. 🙂
    Αυτό με το story λίγο με χαλάει , αν δεν έχει καλο story ένα game με καλους διαλογους με ξενερώνει.
    Γιατί κακά τα ψέματα και το Bioshock Infinite που όλοι εκθειάζουν και του αξίζει βέβαιος αν δεν είχε το art direction με το ωραίο σενάριο. Θα ήταν άλλο ένα fps με μέτρια textures και συνηθισμένο χειρισμό.

    • gogos

      Ιεροσυλια να συγκρινεις το bioshock infinite με αυτο το πραγμα. Σου αρεσει το cod, με γεια σου και χαρα σου αλλα μην λες αυτα τα πραγματα, γιατι θα πεσει το ταβανι και θα μας πλακωσει 🙂

      • http://www.gamesource.gr/ meh

        Δεν συγκρινει. Λεει τα πραγματα οπως ειναι. Το Infinite εχει κατωτερο, πολυ πιο απλοποιημενο gameplay απο το Bioshock αλλα σωζεται απο την καλη αισθητικη.

        • gogos

          Δεν νομιζω οτι εχουν και τοσο μεγαλες διαφορες στο gameplay και επετρεψε μου να εξηγησω τους λογους οσο πιο συντομα μπορω παρακατω.

          Aντι για εναν μεγαλο αριθμο απο αναβαθμιζομενα plasmids, εχεις εναν μεγαλο αριθμο απο αναβαθμιζομενα vigors. Eπισης ολα τα οπλα αναβαθμιζονται και υπαρχουν αντικειμενα, τα οποια σου δινουν ποντους που εχεις την επιλογη να ξοδεψεις ειτε στην health, ειτε στην ασπιδα, ειτε στα salts. Αν και το παιχνιδι ειναι γραμμικο, ο σχεδιασμος των επιπεδων δεν ειναι αποστειρωμενος, υπαρχουν πολλες πορτες που θα ξεκλειδωσεις, πολλα audio logs κτλ. Aυτο το οποιο συμφνωνω ειναι πως η προκληση ειναι πολυ μικροτερη, δηλαδη το παιχνιδι ειναι πολυ πιο ευκολο απο το πρωτο Bioshock, αλλα ευτυχως υπαρχουν τα ανωτερα επιπεδα δυσκολιας, που διορθωνουν αυτο το "προβλημα".

          Νομιζω πως ειναι λιγο εως πολυ ισοπεδωτικο να συγκρινουμε το infinite με το cod του 6ωρου, ακομα και αν εκεινο για τους χ και ψ λογους δεν μας αρεσε.

          • agony

            Μάλλον παρεξηγήθηκε αυτό που είπα, Δεν τα συγκρίνω σαν games μεταξύ τους, όπως έγραψα το Bioshock σαφώς είναι ανώτερο και σαν art direction και σαν story και έχει αναβαθμίσεις και όπλα.
            Αυτό που είπα είναι ότι έχει μέτρια textures καμια πρόοδο εκεί, και ένα συνηθισμένο χειρισμό δεν είδα πουθενά να ξεφεύγει από τα προηγούμενα Bioshock.

            και για την ακρίβεια για πόλους τα προηγούμενα Bioshock ειναι ανωτερα σε χειρισμό, κατά την δικη μου άποψη είδα ένα από τα ίδια σε θέμα χειρισμού.

            Θα μπορούσαν να έχουν μια Elizabeth που δεν είναι γλάστρα που ανοίγει πόρτες και σου στέλνει οποτε τις έρθει πράγματα.

            Τι να τις κάνω τις παράπλευρες πόρτες που ξεκλειδώνω όταν δεν επηρεάζουν καθόλου την Elizabeth και εμενα σαν ήρωα?

            Να μου λέγες ότι θα είναι σαν το Deus Εξ evolution να λέγα ok .

            Η Elizabeth είναι μια ωραιότατη γλάστρα με γραμμικότατη συμπεριφορά που κάνει μια όμορφη ιστορία ακόμα ομορφότερη.

            Το bioshock για μένα είναι γραμμικότατο από όλες τις άποψης και με ένα χειρισμό που είναι μια από τα ίδια, και με textures μέτρια.
            Το κάνουν αυτό μέτριο η κακό παιχνίδι ?
            Όχι βεβαια είναι απο το κορυφαία που έχω παίξει και θα θυμάμαι σίγουρα,λόγο story,art direction ,μουσικής αυτό είναι όλο τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.
            Προσωπική άποψη πάντα e 🙂

            • gogos

              Με την παραγραφο 1, 2, 3 συμφωνω. Απο εκει και περα φυσικα και ειχε νοημα να ξεκλειδωσεις τις πορτες μιας και μεσα σε αυτα τα δωματια ηταν τα περισσοτερα "μειγματα" που σου αναβαθμιζαν heath/ασπιδα/stats. Το deus ex ειναι RPG και επρεπε να σου δινει πολλες ενναλακτικες προσεγγισεις (action, stealth, hacking κα) για την λυση της καθε αποστολη γιατι αυτο απαιτει το ειδος. Το Bioshock infinite ειναι FPS, οποτε δεν αποσκοπει σε αυτο, αν και συγκριτικα με αλλα παιχνιδια του ειδους του, εχει πολυ μεγαλητερη παραμετροποιηση χαρακτηρα. Ειναι μη συγκρισιμα παιχνιδια μεταξυ τους.

              Αυτο που θελω να καταληξω ειναι πως το infinite για μενα (και νομιζω και για τους περισσοτερους) εχει και καλητερο gameplay, και story και εικαστικο τομεα απο τα cod και αυτο που αναφερεις στο πρωτο σχολιο πιο πολυ μου δινει την εντυπωση μιας λιγακι αποτυχημενης προσπαθιας να υπερασπιστεις το αγαπημενο σου παιχνιδι, παρα ως σοβαρο επιχηρημα. Καλα κανεις βεβαια και σου αρεσει το COD. Δερβεναγας στην διασκεδαση του αλλου κανενας μας δεν εχει το δικαιωμα να γινει. Kαι εμενα μου αρεσουν καποια παιχνιδια που αντικειμενικα ειναι μετρια.

              • agony

                Ωραία βρήκαμε άκρη, Σαφώς και το Infinite είναι καλύτερο, ποιοτικότερο game από τα COD.
                Από την άλλη όμως αν σε κάποιον αρέσουν fps games με καλο story όπως του BO2 με φαντασμαγορικές έκρηξεις , και καθόλου ψάξιμο και ιδιαίτερη σκέψη. Τότε τα COD το προσφέρουν, για το Ghosts δεν ξέρω δεν το έχω τελειώσει.

                Η αλήθεια είναι ότι δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ κανενα game απλά προσπαθώ να τα διαχωρίσω , στο τι προσφέρουν το κάθε ένα. Αν μου πεις πιο είναι πιο ατμοσφαιρικό θα σου πω το Infinite, αν μου πεις πιο είναι πιο εφετζίδικο θα σου πω τα COD, αν μου πεις πιο έχει καλύτερα γραφικά το Κρίσις 3.

                Το κάθε game αφήνει και αλλα συναισθήματα όταν τα τελειώνεις.Τα COD απολαμβάνω την ένταση και την δράση αλλα ποτε ξανά δεν θα τα πεζά από την αρχή.
                Infinite,Hitma absolution,Far cry 3 ........2 φορες δεν είναι αρκετές και πάλη θέλω από την αρχή να τα παίξω.

                Με λίγα λόγια θέλω να υπερασπιστώ τα COD για αυτό που πρεσβεύουν.Ένα linear single player φαντασμαγορικό 6 ορο χωρίς πολύ σκέψη και νόημα.
                Για πόλους το gaming δεν είναι μονο σοβαρότητα αλλα και χαλαρή διασκέδαση. Ίσος για αυτό και κάνει τόσες πωλήσεις.

                Για δες παράδειγμα τα ποδοσφαιράκια.πουλάνε σαν τρελα κάθε χρονια το ίδιο και το ίδιο με καλύτερα γραφικά, και όμως για τους περισσοτερους είναι το pan για τον απλό λόγο ότι ικανοποιούν τα θέλω τους.

                (Αν) μπορούσε να γίνει σύγκριση μεταξύ Infinite και fifa 14 , πιο θα θεωρούταν καλύτερο game ?

                Από την μια το ένα δεν έχει καμια έμπνευση μια ζωή τα ίδια και τα ίδια και από την άλλη κάτι ξεχωριστό.

                Και όμως οι περισσότεροι αν ήταν να συνοδέψουν την νέα τους κονσόλα με ένα game από τα 2 είμαι σίγουρος ότι θα παίρναν fifa , άσχετα ποσο ανώτερο είναι στα ματια κάποιον το Infinite.

                Οποτε όσο καλο και να είναι ένα game εικαστικά και πεκτικα.Κάποιοι άλλοι παράγοντες μας στρέφουν σε games όπως COD και fifa που είναι μια από τα ίδια.
                Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό αυτή είναι η ουσία για μένα ότι games όπως τα COD ,Fifa,BF multiplayer, άσχετα αν είναι μια από τα ίδια πρέπει να υπάρχουν

                Ps.Γογος το dlc το έπαιξες ?Και αν ναι δίνει τίποτα στοιχεια επιπλέον για το τέλος του Infinite?

                • Kilia

                  Δεν ειναι ακριβως ετσι, το ενα προσφερει καθαρο και αγνο gameplay (fifa) ενω το αλλο (cod) ντυνει με εφετζιδικες εκρηξεις ενα καρο ηλιθιοτητες, γιατι να εθελοτυφλουμε και να λεμε οτι επειδη ειναι διαφορετικο απο καποιο αλλο παιχνιδι του ειδους του θα πρεπει το δουμε και με αλλο ματι.
                  Μηπως αυτη δεν ειναι η μεγαλυτερη επιτυχια στο marketing, ολα τα προιοντα να μην ερχονται σε ευθεια αντιπαραθεση το ενα με το αλλο αλλα να σου τα πλασαρουν σαν το καθενα διαφορετικο απο το αλλο και ας ειναι 99,9% το ιδιο?
                  Το οτι εχουμε 10 shooter καθε χρονο και οι gamers δεν τα συγκρινουν μεταξυ τους (αλλο το bf, αλλο το cod, αλλο το bioshock και αλλο το far cry 3) και ας ειναι σχεδον πανομοιοτυπα ειναι τρελλο.

                • gogos

                  Oxι δεν επαιξα ακομα τα dlc. Περιμενω καμια προσφορα στο steam την season pass για να τσιμπησω. Θελω να κανω και ενα ακομα Playthrough το κεντρικο παιχνιδι στο 1999 mode, που μου εχει απομεινει.

            • Αντρέας

              Ισχύει αυτό, το μόνο που έσωσε το Infinite και του έδωσε τόσα βραβεία ήταν κυρίως το οσκαρικό σενάριο του. Ούτε καν τα γραφικά.

  • Fonias_7

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ review με τον βαθμό που του αρμόζει,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.Το να σαι sniperάς δε νομίζω ότι λέγεται casual game αυτό όπως διάβασα ποιο πάνω πάντως,ίσα ισα.

  • Φωτης

    Παιδια δε το παίζω μάγκας ο gogos το ξέρει απο παλαιότερο post μου..Μάθετε να ξεχωριζεται τα FPS κ τα games γενικότερα..Κ τα FPS έχουν υποκατηγορίες..Απο κι και περα ειναι θέμα γουστου..Αλλο το bioshock που εχει στοιχεία adverture άλλο το Deus ex,borderlans που έχουν στοιχεία RPG..Τα cod τα συγκρίνεις με τα halo, killzone, crysis,κ.τ.λ. που ειναι καθαρα shooter..Που ειναι θέμα γουστου αν γουσταρεις να κανεις μονο μαχες κ στα shooter για να πεις οτι μαμαει θέλεις ΑΙ αίσθηση όπλων κορυφαία ποικιλία στις μαχες κ γενικα να σου ´αρεσει αυτο το στιλ..Το cod μπροστα στα παραπάνω που είπα κ ειδικα στα halo , killzone ειναι αρκετα λιγο..Στο campaign..

  • http://www.youtube.com/user/akarabamba plus

    Πάνω κάτω θα συμφωνήσω με το review με μεγαλύτερη εξαίρεση εκεί που λές "ξεχάστε το Capture the Flag, αφού πια έχουμε το Blitz, το οποίο είναι το ίδιο ακριβώς αλλά χωρίς σημαία"
    Το ότι έχουν και τα 2 modes ένα Α και ένα Β point δε τα κάνει και ακριβώς τα ίδια.Το Blitz απλά χρειάζεται να φτάσει κάποιος στο Χ σημείο και με το που το κάνει αυτό γυρνάει ως δια μαγείας μέσω από ένα portal (και καλά) πίσω στη βάση του,ενώ στο CTF χρειάζεται να κάνεις Capture....The Flag.Δε χρειάζεται να πω τι πρέπει να κάνεις όλοι το γνωρίζουν το συγκεκριμένο Mode αλλά το θέμα είναι ότι διαφέρουν πάρα πολύ και σε καμία περίπτωση δε μπορείς να πεις ότι είναι ίδια.Στο CTF χρειάζεται περισσότερη ομαδική δουλειά με παράδειγμα π.χ. έχω εγώ τη σημαία και με σκοτώσει κάποιος αντίπαλος στη μέση του map ο συμπαίχτης μου που θα έρχεται από πίσω να έχει την ευκαιρία να ξαναπάρει τη σημαία χωρίς να χρειαστεί να πάει πάλι πίσω από την αρχή στην αντίπαλη βάση κτλ.Όλος αυτός ο τζέρτζελος δηλαδή πάρε σημαία,πέφτει η σημαία,τη παίρνει ο άλλος,κάλυψε κάνε ράνε κάνει το CTF μοναδικό και αρκετά διασκεδαστικό mode και όχι μόνο στα CoD αλλά και γενικότερα.Το Βlitz είναι καθαρά one man army mode.Πολύ κρίμα που το έβγαλαν το CTF για χάρη του αλλά στη τελική όλο το multi γενικά είναι fail κι έτσι αφού δεν ασχολούμαι δε με πολυνοιάζει κιόλας.
    Sorry αλλά είναι από τα αγαπημένα μου modes το CTF. 🙂

    Δεν θέλω να το αναλύσω περισσότερο το game και να το κρίνω σαν έναν CoD τίτλο γιατί πιστεύω πως θα φάει πολύ θάψιμο από αυτά που έχω να γράψω.Να γράψω μόνο δυο λόγια για το τι μπορεί να περιμένει κάποιος από το συγκεκριμένο παιχνίδι.Tουλάχιστον τα βασικά.

    - Το χειρότερο multi της σειράς.
    - Το χειρότερο campaign της σειράς.Αν και δεν είναι κακό,δηλαδή άνετα μπορεί να το παίξει κάποιος και να του αρέσει τις έχει τις στιγμές του απλά ναι είναι το χειρότερο της σειράς.Γενικά τα campaigns των CoD μου αρέσουν.Ότι και να λένε οι άλλοι δε νομίζω να υπάρχουν πολλές αντάξιες single player εμπειρίες με θέμα παγκόσμιο πόλεμο κτλ που παίζουν τα CoD.
    - Καμία υποστήριξη για τα PC και μηδαμινό optimization.
    - Spawns

    Για το Extinction δε μπορώ να πω τίποτα.Ασχολήθηκα πάρα πολύ λίγο.

    Στα θετικά είναι το Squads που μπορείς να παίξεις με τη παρέα σου χωρίς να σου σπάνε τα νεύρα όλα τ'άλλα.Έχει τη πλάκα του το squads,αξίζει.

    Βαθμολογία πάντως κι εγώ ένα 6.5 είχα στο μυαλό μου.Κρίμα..Ας ελπίσούμε ότι θα ξαναδούμε κάποιο καλό CoD στο μέλλον αλλά δυστυχώς όλο με την ελπίδα είμαστε τα τελευταία χρόνια.

  • PanosGR

    εκαψα 65 ευρω χωρις λογο...μια απο τα ιδια το multiplayer...2,3 χαρτες ειναι μεγαλοι και ωραιοι..π.χ.stoneheaven..αλλα στους πιο πολλους σε πιανει πονοκεφαλος..λαβυρυνθοι..χαλασματα παντου.σκαλες,παραθυρα,,οι χαρα του καμπερα..ασε που με το amplify perk σε ακουει απο μιλια...ουτε emblem editor,,φτωχα camo στα οπλα.φτωχες playercard...κανεις kill και δεν βγαζει πια τη playercard να δεις σε ποιον το εκανες..απλα το γραφει πανω δεξια...

  • George

    Απαραδεκτο review απο τον leo.ή απλως αν ειναι battlefield fanboy τοτε δεν εχω τπτ να πω. Περιμενα 8.

    Προτα απο ολα, αν εβλεπες ποσο μεγαλη μνημη θελει το παιχνιδι, δεν θα ειχες lags. To campaign φτιαχτηκε μια χαρα, το αδιαφορο campaign ειναι απο το battlefield 4.

    Απαιτω να κανει review καποιος αλλος.

    • Agony

      E εφόσον το (απαιτείς) , είμαι σίγουρος ότι θα το λάβουν υπόψιν τους 🙂

      Μα στο xbox 360 έκανε το review υποτίθεται ότι είναι optimize εκεί με την υπάρχον μνήμη του.Στο PC πάνω από 2g ram μέσο HW info δεν χρησιμοποίησε ποτε .

    • http://game20.gr Julian

      Και μεις απαιτουμε να σταματησουν τα μουφο-review του COD.

    • gogos

      Υπαρχει ανθρωπος που αγοραζει cod και battlefield για το campaign? Για δες που τελικα ειχε δικαιο ο γιωργακης οταν ελεγε "λεφτα υπαρχουν" 🙂

      • George

        Αν μιλας για τον Γιωργακη Παπανδρεου με τα λεφτα του, δεν ηταν ουτε καν Ελληνας 😉 και ειχε σκοπο να τα κανει χαλια την Ελλαδα και να φυγει με τα λεφτα του που υπαρχουν ...

        Το campaign συνηθως εχει περισσοτερη δραση απο σο το multiplayer...

        • gogos

          Απλα θεωρω πως αν καποιος θελει να παιξει campaign σε FPS, πως υπαρχουν πολυ καλητερες επιλογες απο το COD και το battlefield. Δεν ειναι τα μοναδικα σε αυτο το ειδος. Ειναι λιγακι σαν να καις τα λεφτα σου αν τα αγοραζεις για αυτον τον λογο.

          Τι να γουσταρεις την προτοτυπη ιστορια τους, με τους καλογραμμενους διαλογους και τις φοβερες ανατροπες? http://www.youtube.com/watch?v=5E82ZkHTiVU Την μεγαλη τους διαρκεια? Την φοβερη τεχνητη νοημοσυνη των εχθρων η τις καινοτομιες που εισασουν στο Gameplay? Αυτα τα δυο παιχνιδια πιστευω πως ειναι καθαρα φτιαγμενα, για να παιξεις με τους φιλους σου multiplayer.

          • http://www.youtube.com/user/akarabamba plus

            Για πες μας και σε μας ρε gogo κανένα fps με θέμα παγκόσμιο πόλεμο,vietnam κτλ που παίζουν τα περισσότερα CoD και να φτάνουν σε ποιότητα τα CoD να μάθουμε κι εμείς γιατί πέρα από τα παλιά MoH άντε και κανά Brothers in Arms δε μου έρχεται κάτι στο μυαλό.
            Όσο και να μη το θέλετε μερικοί τα CoD είχαν και έχουν τα καλύτερα campaigns όσον αφορά το συγκεκριμένο setting.
            Μη μου πεις για Far Cry,Halo ή δε ξέρω εγώ τι.Καμία σχέση το ένα με τ'άλλο.Ναι μεν όλα τους fps αλλά καμία σχέση.
            Η ΑΙ που λες δε νομίζω να είναι το πρόβλημα στα CoD.Δεν διεκδικούσε βέβαια ποτέ τον τίτλο της καλύτερης ΑΙ αλλά τουλάχιστον δεν είναι ηλίθια όπως σε πολλά άλλα fps.

            Επίσης έχεις παίξει ποτέ κανένα CoD?Κι αν ναι ποιό?Πραγματικά θέλω να μάθω γιατί πολύ θάψιμο τους ρίχνεις και σε είχα ξαναρωτήσει αν ξέρεις τους λόγους που το κάνεις ή απλά παπαγαλίζεις κι εσύ επειδή είναι μόδα (αν και πλέον περασμένη) και δεν είχες απαντήσει.

            • gogos

              Exω απαντησει πολλες φορες οτι αδυνατω να παιξω αυτα τα στρατιωτικα ξερασματα, γιατι δεν μπορω να μπω στην θεση του καλου οικογενιαρχη αμερικανου, που αφανιζει κακους μη οικογενιαρχεις κινεζους, ρωσους, αφγανους κτλ. Παρολα αυτα πιεζοντας τον εαυτο μου εχω τερματισει τα campaigns του medal of honor warfighter, του battlefield 3 και του Modern Warfare 3. Επισης εχω δοκιμασει κατι ψιλα απο τα πιο παλια cod, xωρις ομως να καταφερω να αντεξω ως τον τερματισμο (εχει και ο μαζωχισμος τα ορια του), οποτε ξερω πολυ καλα τι ειναι αυτο που κραζω.

              Απο εκει και περα με βαζεις να σου πω καποιο FPS με προσεγμενο campaign, εχοντας διαγραψει χωρις κανενα σοβαρο επιχειρημα (λες και παμε να συγκρινουμε 2d platformer με RPG, που εκει οντως θα ηταν ανομοια η συγκριση), αυτα που δεν σε συμφερει να ακουσεις. Λυπαμαι αλλα δεν εχω σκοπο να κανω συζητηση με τους παραλογους κανονες που θετεις. Κατα τα αλλα το προηγουμενο σχολιο μου απανταει σε ολες σου τις αποριες.

              • http://www.youtube.com/user/akarabamba plus

                Δηλαδή το λες και μόνος σου ότι κράζεις απλά για να κράξεις αφού δεν έχεις παίξει τα campaigns των CoD.Άρα έχω δίκιο σε αυτά που σου λέω.Δε μπορείς ρε φίλε χωρίς να τα έχεις παίξει να τα βγάζεις φόλα.Δε νομίζω να λέω κάτι παράλογο.Όπως και εγώ δεν έχω παίξει κάποιο Halo δε μπορώ να το κρίνω το game επειδή το έχω δει για λίγο σε έναν φίλο π.χ.
                Και ναι εγώ καλά κάνω και σε ρωτάω να μας πεις ποιά παιχνίδια πρώτου προσώπου υπάρχουν με θεματολογία τον παγκόσμιο πόλεμο κατά τη γνώμη σου τα οποία να είναι έστω τόσο καλά όσο τα CoD.Εσύ είπες ότι υπάρχουν πολλά καλύτερά του.Ε,πες μας ένα.Όχι δύο,ένα.
                Kαι ναι δε γίνεται να μου συγκρίνεις το CoD με το Quake π.χ.Απλά δε γίνεται.Τώρα αν εσύ δε καταλαβαίνεις τη διαφορά δεν είναι δικό μου θέμα.

                Και αφού δε μπορείς να κάνεις συζήτηση με αυτούς τους πραγματικά "παράλογους κανόνες" που θέτω (lol) οκ..ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σου και πάμε παρακάτω.

            • Kilia

              Αυτο που ελεγα παραπανω, δεν μπορουμε να συγκρινουμε κανενα παιχνιδι με κανενα αλλο γιατι "ειναι ολα διαφορετικα"

              Δηλαδη ρε plus γιατι να μην συγκρινω την ai του cod με αυτη των halo, επειδη το ενα ειναι στο διαστημα και το αλλο στην γη?
              Γιατι να μην συγκρινω την αισθητικη του infinite με αυτη του cod, επειδη το ενα ειναι σε μια φανταστικη πολη ενω το αλλο στην μεταποκαλυπτικη αμερικη?
              Γιατι να μην συγκρινω τον ελευθερο κοσμο του far cry 3 με τα κλειστα επιπεδα των cod?
              Γιατι να μην συγκρινω την ατμοσφαιρα των metro με την αντιστοιχη μυ υπαρκτη των cod?
              Γιατι να μην συγκρινω το ουσιαστικο σεναριο του infinite με αυτο που απλα ειναι μια δικαιολογια για να βλεπω εκρηξεις στο cod?

              Εγω τα συγκρινω γιατι θελω καλλιτερα παιχνιδια, εσυ γιατι δεν τα συγκρινεις?

              • http://www.youtube.com/user/akarabamba plus

                Είπα εγώ κάπου και δε το βλέπω να μη συγκρίνεις την ΑΙ των CoD με κάποιο άλλο game κτλ?Kαι βέβαια μπορείς να τη συγκρίνεις και να πείς τι ελαττώματα έχει.Απλά λέω ότι ναι δεν είναι και ότι καλύτερο,ναι έχει τα θεματά της αλλά δεν είναι broken.Έχω συναντήσει πολύ χειρότερες ΑΙ.Και για αυτό που χρειάζεται να κάνει στα CoD το κάνει σχετικά καλά έστω και γενικά ότι δεν είναι καλή.
                Eγώ αυτό που είπα είναι να μου πείτε έστω και ένα παιχνίδι πρώτου προσώπου με την ίδια θεματολογία με καλύτερο campaign.Μπορείτε?

                Για τα υπόλοιπα οκ τι να πω...Αν το πάμε έτσι το θέμα επειδή δηλαδή έτσι το θέλετε όχι τίποτε άλλο μπορώ να βρώ τα χίλια μύρια για άλλα fps.π.χ. η ΑΙ του Metro.Στο πιο δύσκολο το έπαιξα και τους έσφαζα όλους για τη πλάκα.Για πείτε μου κορυφή η ΑΙ του Metro ε?
                κτλ,κτλ,κτλ
                Αλλά δε θα μπω σ'αυτό το 3πάκι.Δε πρόκειτε να τελειώσουμε ποτέ.

                • Kilia

                  Το θεμα δεν ειναι να σου πουμε αλλα παιχνιδια με ιδιο setting (υπαρχει το red orchestra που τα παταει ολα) αλλα γιατι να το κανουμε, απο ποτε το setting ενος παιχνιδιου ειναι σημαντικοτερο απο τους βασικους μηχανισμους του gameplay?
                  Λες και εχει σημασια αν το κτιριο πισω απο το οποιο κρυβεσαι εχει texture κτιριου 1941 η κτιριου του 2013, οταν το επιπεδο ειναι ακριβως το ιδιο.

                  Το καλλιτερο campaign δεν σημαινει πιο πιστο settting αλλα τελειοποιημενους μηχανισμους.
                  Βρες μου εσυ σε ποιον βασικο μηχανισμο gameplay υπερτερει το cod απο καποιο αλλο fps και τα λεμε.

            • Kilia

              Οταν σε εχουν κανει να μην δινεις σημασια στιν ai, στον σχεδιασμο των επιπεδων και σε ολα τα υπολοιπα εκτος απο το ποσο "πειστικα" εχουν αναπαραγει το setting ενος φανταστικου πολεμου ( και εδω το μονο που κανουν ειναι να αναπαραγουν σκηνες απο ταινιες, δηλαδη μυθοπλασια παλι, κανενας ρεαλισμος), ε τοτε τινα πω. Να χαιρεται η βιομηχανια τους πελατες της και οι πελατες αυτα τα σκουπιδια που τους σερβιρουν καθε χρονο.

              • http://www.youtube.com/user/akarabamba plus

                Ρε τα πιστεύεις αυτά που γράφεις τώρα?Σοβαρά.Δηλαδή θες να μου πεις ότι τα Metro,Halo,Far Cry που είπες παραπάνω είναι ρεαλιστικά?Δηλαδή όπως μας συμφέρει έτσι?Με δύο μέτρα και δύο σταθμά.Δηλαδή τα CoD είναι γτπ ξέρω 'γω ενώ όοοοοοοολα τ'άλλα είναι μέσα στον ρεαλισμό.Ότι να 'ναι.
                Βγάλε τα oculus rift από τα μάτια και βγές έξω μια βόλτα.Δεν πρόκειτε να σε πιάσει κανένας εξωγήινος μη φοβάσαι.Εεεε μα...Να χαίρεσε περί λογαριασμού σου με τον τόνο που γράφεις για να σου απαντήσω στη τελευταία σου πρόταση.

                ΒΒ

                • Kilia

                  Δεν θελω να σου πω αυτο και απορω πως καταλαβες κατι τετοιο, γεια σου και σε σενα.
                  Απορω ομως...

                • Fonias_7

                  Campaign είχανε δύο games.Ψέμματα.Τρία.Call of duty 2:big red one,call of duty 4 modern warfare,και Shellshock Nam'67.Όλα τους με θέμα ww2,vietnam,και τωρινές καταστάσεις.Tα παραπάνω fps games είχανε κάτι @@@ Ν-Α μετά συγχωρήσεως.Τώρα,απλά είναι κάτω του μετρίου ΟΛΑ τους.---

            • http://game20.gr Julian

              Plus και γω δεν μπορω να διαφωνησω με τα υπολοιπα που λες καθως μπορει να εχεις δικιο μπορει και οχι αλλα το επιχειρημα σου με την AI δεν στεκει. Η AI του COD δεν ειναι καν αποδεκτη για την ακριβεια πρεπει να δουλευτει παρα πολυ ακομα για να φτασει τα ορια του αποδεκτου. Ειναι απλα χαλια αντικειμενικα. Τωρα για μιλιταριστικα FPS ναι δεν μπορω να πω κατι, δεν ειναι του γουστου μου, κυριως επειδη δεν υπαρχουν παιχνιδια που να κανουν το ειδος του γουστου μου πια (που ειναι τα παλια medal of honor ρεεε) αλλα για οποιο ενδιαφερεται το COD ειναι το καλυτερο. Καποτε ειχαμε τα bad company που μου αρεσαν αλλα το BF πια ειναι για πεταμα στο campaing.

              • http://www.youtube.com/user/akarabamba plus

                Δεν μπορώ να διαφωνήσω κάθετα σε αυτά που λές.Ναι η ΑΙ έχει θέματα και σίγουρα θα ήθελα να δω καλύτερη δουλειά αλλά αντικειμενικά χάλια δε τη λές και όπως είπα και πιο πάνω για τα CoD τη κάνει τη δουλειά της.Είναι μέτρια.Απλά όταν θα κάτσεις να παίξεις κάποιο CoD ξέρεις τι παίζει και τι θα δείς.π.χ.Το game δεν είναι για stealth καταστάσεις ώστε να ζητήσεις το κάτι πολύ παραπάνω από την ΑΙ.Ένα παράδειγμα,έτσι.

                • Kilia

                  Πρωτον η ai ειναι χαλια, λιγα σκριπτακια ειναι και αναλογα σε τι βαθμο δυσκολιας το παιζεις ανεβαινει το aim των εχθρων.

                  Ουτε το halo ειναι stealth αλλα εχει απιστευτη ai, γιατι?

                  "Απλά όταν θα κάτσεις να παίξεις κάποιο CoD ξέρεις τι παίζει και τι θα δείς."
                  Εσυ το κανεις αυτο, εγω οταν αγοραζω ενα παιχνιδι περιμενω να ειναι το καλλιτερο που εχω παιξει, οταν ομως σχεδον δεν εχει ai, τα επιπεδα ειναι διαδρομοι που αν παρεκκλινεις λιγο απο αυτους σε σκοτωνει το ιδιο το παιχνιδι και συνεχεια ακολουθεις αλλους μεχρι το βελακι, σεναριο δεν υπαρχει, λες οτι εχει θεματολογια πολεμου αλλα εγω βλεπω ολα τα κλισε απο τις αντιστοιχες ταινιες, δεν νομιζω να ειναι ετσι ενας πολεμος, ακομα και σε αυτο χαλια ειναι το παιχνιδι. Μονο εκρηξεις προσφερει και ανεγκεφαλη δραση. Αν σου φτανουν αυτα παω πασο, εγω ζηταω παραπανω παιχνιδια.

                • http://game20.gr Julian

                  Την κανει την δουλεια της γιατι η δουλεια της ειναι ενα πραγμα. Τις ιδιες κινησεις θα κανουν παντα τα στρατιωτακια για να δημιουργησουν μια συγκεκριμενη χαοτικη ατμοσφαιρα. Αυτο μπορει να φαινεται εντυπωσιακο τις πρωτες φορες η και πιο μετα αλλα απο ενα σημειο και μετα κατανταει κουραστικο. Μπορω να παιξω campaign του HALO απειρες φορες σε ολες τις δυκολιες και να εχω αλλο αποτελεσμα και να ειναι απιστευτα διασκεδαστικο. Την δευτερη φορα που θα παιξω campaign ενος COD θα ξερω απο εξω και ανακατωτα τι να κανω. Εχω παιξει τα COD ολα μεχρι το blops. Το οποιο ηταν πολυ καλο και μου αρεσε περισσοτερο απο ολα μαζι με το 5 στο WW2. Και τα πρωτα δυο MW ειχαν εντυπωσιακες σκηνες. Ωραια παιχνιδια αλλα απο κει και περα καθε χρονο το ιδιο πραγμα. Νομιζω οτι κουραζει.

          • George

            Καλα, η μα****** με το copy and paste δεν θα τελειωσει? Σιγα με τα cutscenes και τα γραφικα...Εγω ενδιαφερομαι περισσοτερο στο gameplay...Για την αληθεια, το battlefield 3 και 4 ειναι τα χειροτερα games που εχω παιξει γιατι δεν εχει καν σωστο και ωραιο φτιαγμενο gameplay...Αντι για gameplay, στα γραφικα τα κανουν.

            Αναρωτιεμαι γιατι εχει παρει βραβεια αφου δεν εχει καν καλο gameplay...

            Αν τα multiplayer ποτε δεν υπηρξαν, θα ειχαμε χιλιαδες ενεργες εταιριες...

    • gamerrrrrrrrr

      απαιτω να μην σχολιαζουν noobαδες για την ψυχικη μας ηγεια

  • Αντρέας

    Αυτό που παρατήρησα χαζεύοντας λίγο το campaign στο YouTube είναι ότι το motion capture των χαρακτήρων παραμένει ολόιδιο από το 2007...

  • panzerfaust88

    Oπως και συχνά λέγεται εκτός απο κάποιους ελάχιστους που τους κοροιδεύουν η κοροιδεύουν τον εαυτό τους κανεις δεν αγοράζει το COD για το campaign του, οι περισσότεροι το παίρνουν για το multi οπου και εκει δεν αμφιβάλλω οτι δεν εχει αντίπαλο αν και θα προτιμούσα το battlefield μονο και μονο επειδη εχει οχήματα κατι που κακως δεν υπάρχει σε αλλο CoD περα απο το WaW (εχω παίξει ολα τα CoD μεχρι και το Blops, απο εκει και περα δεν ξέρω) με τα FPS δεν τα παω και πολυ καλα αλλα δεν μπορω να πω οτι πέρασα και ασχημα με τo single του CoD μικρή διαρκεια μεν αλλα φουλ δράση, ναι ειναι στο κλίμα του πολέμου και κάποιες φορές εχει και συγκλονιστικό σενάριο spoiler ποιος ξεχνα την πυρηνική στο MW1; end of spoiler αυτο που με πείραξε ποιο πολύ και το αναφέρουν σχεδόν ολοι ειναι οτι ειναι πνιγμένο στην αμερικανιά, δεν νομίζω οτι το αμφισβητεί κανεις αυτό, εντάξει δεν λεω λογικο και αναμενόμενο να υπάρχουν αμερικάνοι αφοι μιλάμε για την Νο1 στρατιωτική δύναμη στον κόσμο αλλα αυτο το κλισεδιάρικο και ακρως προβλεπόμενο σενάριο "oι τρομοκράτες μας απειλούνε μονο ο american freedom fighter hero θα μας σώσει" εχει καταντήσει αηδία και ναι οσο και να προσπαθούν να μας περάσουν τους Ρώσους τρομοκράτες ως τρομακράτες που ειναι απειλή και για την πατρίδα τους εκτός απο τον υπόλοιπο κόσμο δεν πείθει... αν δειχνω κάποιον σεβασμό στα Ηalo & Κillzone ειναι οτι εχουν να κάνουν με διαστημική απειλή, αν και στο Killzone 3 τουλάχιστον οι εχθροί ειναι σαν να συμμάχησε ο Χίτλερ με τον Στάλιν εναντίον των ... ελατε τωρα που δεν ξέρετε 🙂

  • Null

    Κουραστηκα να διαβαζω σχολια!Πλακα ειχε!Παιξτε ρε κανενα Arma να οριμασετε..!

  • Kilia
  • https://www.facebook.com/pages/Doom81/201161723387273?ref=hl Doom81

    Μόδα έχει γίνει το κράξιμο του cod.Βγαίνουν όλοι και ρίχνουν τη χολή τους και δωστου και εκτινάσσονται οι πωλήσεις.Το campaign σε όσα reviews έχω διαβάσει το λένε κανά δεκάωρο εδώ πως έπεσε στις έξι ώρες;

  • kats

    Μόλις έλαβα ένα mail απ το public να πάω να παραλάβω το cod για ps4.
    Στο sait τους βέβαια λέει ότι ειναι διαθέσιμο απο 13/12.περιεργα πράματα...

  • forneverarrow

    Δεν ξέρω τι με έπιασε χτες και ήθελα να πάρω ένα "καθαρόαιμο" FPS και να λιώσω! Έφαγα 2 ώρες στο Public κρατώντας από τη μια τ BF 4 και από την άλλη το Ghosts... Τελικά με κέρδισε το δεύτερο (PS3 edition). Είχα χρόνια να ασχοληθώ με CoD, από το CoD 4 MW και θέλω (νιώθω την ανάγκη δηλαδή) να επισημάνω κάποια πράγματα.

    Θα αρχίσω με τη σειρά. Οπτικά έφαγα ένα τεράστιο σοκ όταν άρχισα το Campaing και είδα 60fps ακατέβατα! Ξέρω, μπορεί αν φανεί αστείο, αλλά δεν ήξερα ότι τα CoD στις κονσόλες παίζουν στα 60 γενικά, νόμιζα ότι ήταν μόνο στο multi. Σε σύγκριση με τα άλλα first person των 30fps υπάρχει μια διαφορά ποιότητας, καθώς φαίνεται πως έγιναν πολλές υποχωρήσεις για να πιάσει performance, ωστόσο είναι πολύ όμορφα γραφικά. Επειδή πολλά είχα ακούσει για κακό campaing (και όντως από το 4 και μετά δεν ήταν το καλύτερο, με εξαίρεση το WaW) κράταγα μικρό καλάθι. Έχοντας παίξει σχεδόν δυο ώρες είμαι ικανοποιημένος. Δεν πήρα το Ghosts για να γνωρίσω το Bioshock killer ούτε για να απολαύσω ατμόσφαιρα Metro. Αν γουστάρεις να περάσεις κάμποσες ώρες βλέποντας φοβερά set pieces και άφθονο μιλιταριστικό θέαμα τότε είναι μια χαρά.

    Εδώ που θέλω να σταθώ είναι τα online features. Όντας γενικά gamer του offline (τα τελευταία 5-6 χρόνια, γιατί παλιά μας είχαν κάψει κάτι BF2, κάτι MMO κλπ.), πεθύμησα λίγη online δράση. Να δούμε και λίγο άλλο κόσμο ρε αδερφέ! Λοιπόν, έχω να πω ότι πολλά άλλαξαν στον κόσμο του multi τόσα χρόνια... αρχικά έφαγα το χτεσινό απόγευμα ψάχνοντας πως θα φτιάξω loadout, τι είναι το κάθε mode, τι είναι τα killstreakes κλπ. Τελικά ήρθαν τα μεγάλα μέσα (ο ξάδερφος που πάει 1η Λυκείου) και ένιωσα πιο ηλικιωμένος και από τους παππούδες στα καφενεία όταν βλέπουν νεολαία, και ας είμαι ακόμα στα 25 μου χρόνια! Το παλικάρι φυσικά έχει κάνει διατριβή σε κάθε CoD και BF που βγήκε τα τελευταία χρόνια και μου ανέλυσε τα πάντα. Τώρα μπορώ να το παίξω ενημερωμένος να πούμε...

    Ξεκίνησα με τα squads (και εκεί παραμένω δηλαδή) για να πάρω κανένα rank πρώτα. Έκανα και μια αιματοβαμμένη απόπειρα να παίξω κανονικό deathmatch σε online multi, αλλά κράτησα το death μόνο... Ήμουν rank 4 και οι άλλοι από 34 και πάνω (έκανα όμως 10 kills 🙂 ). Γενικά, έχω να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα το Ghosts και το σνόμπαρα πολύ (όπως και το BF) αυτά τα χρόνια. Για το τέλος άφησα το Extinction. Επειδή έπαιξα 1-2 φορές τα Zombies στο Black Ops 2 σε ένα φίλο μου, είχα καλή προδιάθεση για το συγκεκριμένο mode. Τελικά οι εξωγήινοι τα σπάνε! Είναι κάπως πιο λογική η δυσκολία από τα Zombies και έχει τη φάση του. Να φανταστείτε έφτασα μόνος μου μέχρι το 4ο drill χωρίς να χάσω.

    Για να πάω σε πιο ουσιαστικά ζητήματα, πρέπει να πω ότι τα όπλα είναι εξαιρετικά και με μεγάλη ποικιλία. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε το costumization. To gameplay μου αρέσει, αν και έχω συνηθίσει το βαρύ του Killzone, και θέλω ακόμα εξοικείωση με τον γρήγορο ρυθμό. Στο campaing μου αρέσει πολύ η προσθήκη του σκύλου, κάτι πραγματικά έξυπνο και δοσμένο με τρόπο που ούτε σε υποχρεώνει με το ζόρι να το χρησιμοποιήσεις (όπως παρόμοιοι μηχανισμοί σε άλλα games), ούτε στο στερεί. Αρκετές φορές τον χρησιμοποίησα με τρόπο που δεν περίμενα ότι θα βοηθούσε, κι όμως με έβγαλε λίγο από το κλασικό "σκοτώνω ότι κινείται με το όπλο μου".

    Συμπερασματικά: δεν ξέρω αν κούρασε η σειρά με την ετήσια κυκλοφορία, εξάλλου, δεν υποχρεώνει κανένα η Activision αν το αγοράζει κάθε χρόνο, αλλά εμένα μου αρέσει συνολικά. Μπορεί να μην παίζω online με τις ώρες, αλλά για μια ωρίτσα τη μέρα είναι εξαιρετική περίπτωση. Το campaing δεν ξέρω γιατί το βρίσκουν τα ελληνικά sites 6 ώρες διάρκεια, εμένα όσοι το τερμάτισαν μου είπαν ότι είναι πάνω από 8. Προσωπικά είμαι στο δίωρο και τώρα αρχίζει να ξεκινά η ιστορία με τους Ghosts, άρα έχει ψωμί όπως φαίνεται. Με τόσα modes θα με κρατήσει καιρό. Όχι τίποτα, αλλά αποφάσισα λόγω των καταστάσεων, να περιορίσω σημαντικά το gaming και έτσι θέλω το χρόνο που διαθέτω να παίζω κάτι standard. Δυστυχώς οι καλοί single player τίτλοι θέλουν και χρόνο για να τους ευχαριστηθείς.

    Και κάτι τελευταίο για την τιμή. Είναι πολλά τα 69€ που έδωσα (για την PS3 έκδοση). Πολλά θα ήταν και τα 59 του BF4, αν και δε με ενδιαφέρει να κάνω σύγκριση, για εμένα όποιο από τα δύο αυτά και να διάλεγα θα με εξυπηρετούσε το ίδιο. Ωστόσο, με κάποιους υπολογισμούς και παρατηρήσεις, βλέπω κάποια λογική. Δεν ξέρω αν συμφωνήσετε μαζί μου. Θα φέρω για παράδειγμα τον ξάδερφό μου και την παρέα του, ως αντιπροσωπευτικό δείγμα. Αγοράζει κάθε χρόνο 2 games το πολύ. Ένα είναι το εκάστοτε CoD και κάποια δεύτερο πάλι με online όταν δεν είναι χρονιά BF. Τσιμπάει και ένα season pass με 49€ συνολικά 180€ όλα μαζί και βγάζει τη χρονιά χωρίς να βαριέται τον τίτλο. Εγώ (και πολλοί άλλοι "κλασικοί" gamers πιστεύω) φέτος αγόρασα: Bioshock Infinite, Metro Last Light, The Last of Us, GTA V, Resident Evil 6, Darksiders 2, FIFA 14, Gran Turismo 6, AC 4. Όλα μαζί? Κοντά στα 400€ για τίτλους που, ναι μεν είναι εμπειρίες, αλλά δεν με κράτησαν πάνω από 2 βδομάδες (έξω τα GTA V, GT6, και FIFA 14 που κρατάνε). Άρα, ποιος βγαίνει κερδισμένος ουσιαστικά? Και όπως είπα, επειδή δεν παίζει τόσος χρόνος μέσα στο 2014 όσος πέρσι, αλλάζω τακτική: ένα CoD και 1-2 δυνατοί τίτλοι offline. Και το ίδιο μάλλον θα ακολουθήσω και με το PS4.