alt text

Μετά το 1999 mode του BioShock Infinite, έχουμε το 1998 mode του BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode 2. Σύμφωνα με την Irrational, στο 1998 mode οι παίκτες πρέπει να ολοκληρώσουν το Burial at Sea – Episode 2 με stealth τακτικές και χρησιμοποιώντας μόνο μη θανατηφόρα εργαλεία. Το όνομα του 1998 mode και το timing της ανακοίνωσης δεν είναι τυχαία, καθώς αυτές τις μέρες κυκλοφορεί το Thief. Μάλιστα η Irrational δημοσίευσε και μια πολύ ωραία εικόνα με την Elizabeth ντυμένη σαν τον Garrett. To BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode 2 βγαίνει 25 Μαρτίου. Θα ασχοληθείτε;

  • kostas25

    φυσικα και ναι αφου ειναι παιχνιδαρα

  • gogos

    Nα δεις που αυτο θα ειναι καλητερο stealth απο το reboot, γιατι το παραδοξο της υποθεσης ειναι πως φτιαχτηκε απο τον πραγματικο δημιουργο της σειρας thief 🙂 Κατι πηρε το ματι μου πως η διαρκεια του θα ειναι αρκετα μεγαλητερη απο αυτη του πρωτου επεισοδιου. Για 5 ωρες λενε. Αν οντος ισχυει νομιζω πως πλεον η season pass αρχισε να δικαιολογει την τιμη της. Θα τσιμπησουμε!

    • meh

      Εμ, ποιος ειναι ο πραγματικος δημιουργος των Thief ? Γιατι αν εννοεις τον Levine θα ξυπνησω τη γειτονια απο τα γελια. Ενας απο τους σχεδιαστες ηταν στην Looking Glass τοτε και μονο στο 1ο Thief.

      • gogos

        Bρε δεν ειπα το το εφτιαξε και μονος του! Μην αρπαζεσε αμεσως 🙂 Συμμετειχε στην δημιουργια του, για να το θεσω πιο σωστα.

        • meh

          Εχουν γινει κροσια τα νευρα μου με το νεο παιχνιδι αυτες τις μερες με πραγματα που διαβαζω, απο πηγες που εμπιστευομαι και συνηθως εχουν κοινη γνωμη/αποψη με τη δικη μου. Φαντασου να το παιξω κιολας. Θα κουτουλησω την οθονη. 😛
          Παντως θυμαμαι πως ο Levine την ειχε κανει πριν καν βγει το The Dark Project, ευτυχως ειχε σκασει μυτη στη Looking Glass ενας developer (δεν θυμαμαι ονομα) και ουσιαστικα ξαναεστησε το παιχνιδι απο την αρχη και κυριως την Α.Ι., αφου οσοι ειχαν φυγει απο το studio ειχαν αφησει μια κατασταση ελληνικου δημοσιου πισω τους.

          Επισης, η γραμματοσειρα στην εικονα με το Λιζακι μοιαζει με εκεινη του αυθεντικου logo των Thief. Καλο.

          • gogos

            Η αληθεια ειναι οτι και εγω ενω το περιμενα πολυ, πλεον εχω ξενερωσει καπως με αυτα που διαβαζω. Να σκεφτεις ειναι στο steam και δεν κανω καν τον κοπο ακομα να το ξεκινησω. Απο την στιγμη που υπαρχει κοσμος που αναφερει πως ακομα και το dishonered της Arkane (η οποια και εκεινη εχει μεσα της κοσμο απο την πρωην Looking Glass, αρα ψηγματα του original thief) εχει καλητερο gameplay, θεωρω πως πρεπει να ριξω πολυ της προσδοκιες μου.

            Το Infinite γενικα ειχε πολλα "κρυφα μυνηματα" απο το system shock 2, αλλα και απο το πρωτο bioshock, παρολο που δεν συνδεοταν σεναριακα αμεσα με τα παιχνιδια αυτα.

          • Βαγγέλης

            Φαντάζομαι δεν ειμαι εγω ενα απο τα άτομα που μπορείς να δείξεις εμπιστοσύνη μιας και δεν δέχτηκες τον χαρακτηρισμό που του είχα δώσει.

            Ίσως να εμπιστεύεσαι τον Garett που το δουλεύει αυτές τις μέρες.

            Το έβαλα κ εγω σήμερα και εξάντλησα την πρώτη πίστα. Έφτιαξα μια μουσκεμένη κόλα Α4 με πράγματα που σε κάνουν απλά να κλαις.

            Το σταμάτησα για τώρα δεν άντεξα παραπάνω.

            ΥΓ: Μου άρεσε που ειχαν ακούσει το feedback των fans και μείωσαν τα QTE's. Νομίζω πως στον Μπαμπινιώτη στα QTE θα πρέπει να μπει δίπλα σαν παράδειγμα το Thief.

            • meh

              Οταν εσυ φωναζες ειχες ως πηγη τις αποψεις ξενων και δεν το ειχες παιξει.
              Οπως δεν μπορω να εμπιστευτω εναν αγνωστο το ιδιο ισχυε και για εσενα.
              Ετσι και αλλιως δεν εχουμε παντα κοινη αποψη. Τωρα που παιζεις το παιχνιδι ομως θα ηθελα πολυ να διαβασω τι εχεις να πεις... οταν το τελειωσεις!!! 😛

  • Deathracer2009

    Το παρατησα και ειμαι ακομα στην αρχη στο Infinite διοτι ξανακυλησα με το Civilization V. Καταραμενη Firaxis.... 😛