alt text

Το φαινόμενο των microtransactions, δηλαδή των αγορών in-game αντικειμένων με πραγματικά χρήματα, εντείνεται και εξαπλώνεται σε όλο και περισσότερα παιχνίδια. Για τον Christofer Sundberg της Avalanche, αυτό καλώς ή κακώς είναι το μέλλον. Σύμφωνα με τον Sundberg, η νέα γενιά παιχνιδιών θα είναι οι αγορές in-game αντικειμένων, συνδρομές και άλλα τέτοια μοντέλα. Ο Sundberg πιστεύει ότι προς τα εκεί οδεύουν τα πράγματα, παρόλο που ο όρος "free-to-play" έχει γίνει συνώνυμος με την χαμηλή ποιότητα. Εσείς τί λέτε; Είναι κάπως έτσι το μέλλον του gaming;