alt text

Φαινομενικά, το Assassin’s Creed Syndicate έχει τα φόντα να είναι ένα καλό Assassin’s Creed – δημιουργήθηκε από νέα ομάδα ανάπτυξης, είναι μόνο single-player, και διαδραματίζεται στο βικτωριανό Λονδίνο, που και της μόδας είναι τώρα τελευταία και αποτελεί μια πολυπόθητη πόλη/εποχή για παιχνίδι της σειράς. Καταφέρνει όμως να ανταποκριθεί στις προσδοκίες;

Λονδίνο, έτος 1868 μ.Χ., όταν μονάρχης είναι η Βικτώρια και η βιομηχανική επανάσταση βρίσκεται σε ένα εκστατικό για την πλουτοκρατία ζενίθ. Αυτή η τελευταία πρόταση συνοψίζει το σενάριο του Assassin’s Creed Syndicate ή, καλύτερα, τους στόχους των πρωταγωνιστών του. Σε ένα Λονδίνο που ελέγχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τους templars, τα δίδυμα αδέρφια Evie και Jacob Frye πιάνουν δουλειά. Η Evie ξεκινά την αναζήτηση ενός piece of eden που ταυτόχρονα ψάχνουν και τα μεγάλα κλιμάκια των templars, ενώ ο Jacob αναλαμβάνει να απελευθερώσει τρόπον τινά την αγγλική πρωτεύουσα από τα χέρια των αιωνίων εχθρών και παράλληλα να εδραιώσει την παρουσία των ασσασσίνων εκεί. Έχουμε δηλαδή να κάνουμε με δύο παράλληλες ιστορίες που μπλέκονται ελάχιστα, δύο ιστορίες που προσπαθούν να καλύψουν ό,τι έχει προσφέρει η σειρά μέχρι τώρα. Από την μία, την πεμπτουσία των ασσασσίνων, τη διαφύλαξη δηλαδή των παντοδύναμων κειμηλίων, και από την άλλη, την τάση που ξεκίνησε από το Assassin’s Creed Brotherhood, δηλαδή το στήσιμο της αυτοκρατορίας των ασσασσίνων σε μια πόλη.

Είναι λογικό να περιμένει κανείς πως η εισαγωγή του δεύτερου πρωταγωνιστή θα διευκόλυνε την ανάπτυξη της ιστορίας, αφού θα ήταν πιο εύκολη η διανομή και η πρόοδος της πλοκής. Ως εκεί το Syndicate τα πάει περίφημα, ξεκαθαρίζει από νωρίς ποιος από τους δύο πρωταγωνιστές καλείται να κάνει τί και η δομή των κύριων αποστολών είναι αρκετά καλή για να είναι εμφανείς οι εκάστοτε στόχοι. Τα προβλήματα όμως που συσσωρεύονται είναι πολλά. Αρχικά, παρότι οι πρωταγωνιστές είναι αδέρφια, δεν βλέπουμε ποτέ να αναπτύσσεται κάποιου είδους σχέσης μεταξύ των δύο, αφού ο κοινός τους χρόνος σε cutscenes είναι ελάχιστος. Παράλληλα, το παιχνίδι σα να φοβάται να βάλει και τους δύο πρωταγωνιστές σε μια κοινή αποστολή, κάτι που θα έβαζε ένα στιβαρό θεμέλιο για να καταλάβουμε πώς ακριβώς σκέφτονται οι Fryes ή τι νιώθουν. Κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο στο τέλος της ιστορίας, όταν είναι ήδη αργά και το ενδιαφέρον για τους ήρωες και την μεταξύ τους σχέση έχει ήδη ξεχαστεί.

Το δίδυμο των πρωταγωνιστών.

Το δίδυμο των πρωταγωνιστών.

Το ακόμα πιο προβληματικό είναι πως το παιχνίδι κατά καιρούς βάζει τους πρωταγωνιστές του να πετάνε διάφορες ατάκες που μένουν παντελώς μετέωρες και δίχως ουσία. Δεν υπάρχει πουθενά η σταδιακή ανάπτυξη ενός ασσασσίνου που λατρέψαμε με τον Ezio ή τα διλήμματα μεταξύ χρυσού και υστεροφημίας που αντιμετώπιζε, έστω και επιπόλαια, ο Edward Kenway. Το Syndicate χάνει την ευκαιρία που είχε με το δίδυμο και είναι κρίμα. Κρίμα, διότι οι Fryes έχουν ταμπεραμέντο και ο χαρακτήρας τους χαράσσεται όμορφα και ξεκάθαρα – απλά μένουν εκεί, χωρίς περαιτέρω εξέλιξη. Ομοίως άνευρη είναι και η παρουσία του αρχικακού, Crawford Sterrick, ο οποίος παρόλη την επιβλητική εμφάνισ;h του και την πολύ πετυχημένη “chaotic evil” παρουσίαση του, δραστηριοποιείται ελάχιστα ως το τέλος και κρύβεται σεναριακά πίσω από τους εξαιρετικά βαρετούς και τυποποιημένους θεληματάρηδες του.

Σε γενικές γραμμές λοιπόν, η ιστορία του Assassin’s Creed Syndicate δεν έχει και πολλά να πει. Σ’αυτό δε συμβάλλει μόνο η μετριότητα των αναμνήσεων του βικτωριανού Λονδίνου, αλλά και η ιστορία της σύγχρονης εποχής που πλέον περιορίζεται σε ελάχιστες σκηνές κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Δεν χειρίζεστε κάποιον ήρωα ή κάτι τέτοιο, απλά παρακολουθείτε μια ομάδα σημερινών ασσασσίνων να κυνηγάνε το ίδιο piece of eden που κυνηγάει και η Evie Frye στο παιχνίδι. Εντελώς υποκειμενικά, αυτή είναι μια λαμπρή ιδέα, ο περιορισμός δηλαδή της σημερινής εποχής σε μερικές μόνο σκηνές, αλλά κατανοώ πως ίσως να υπάρξει δυσαρέσκεια για την ελάχιστη εξέλιξη του συνολικού μύθου της σειράς.

Όπως προαναφέρθηκε, ο χαρακτήρας του κάθε πρωταγωνιστή είναι ξεκάθαρος από την αρχή. Ο Jacob είναι ένας πιο αλέγκρο, άμεσος και χαοτικός τύπος, ενώ η Evie είναι πιο τακτική, πιο συγκεντρωμένη, πιο ήσυχη αν θέλετε. Αυτή η διαφορετικότητα μεταξύ των δύο αντικατοπρίζεται κυρίως στις αποστολές παρά στις ικανότητές τους. Ο Jacob, έχοντας να αντιμετωπίσει κυρίως τους templars, ασχολείται με την σταδιακή αποδυνάμωση του Starrick στερώντας του επαφές στους βασικούς τομείς ανάπτυξης της πόλης. Δολοφονεί δηλαδή (όχι πάντα διακριτικά) πολιτικούς, επιχειρηματίες του τύπου και των τηλεπικοινωνιών, αντίπαλους εγκληματίες και για να το κάνει αυτό πρέπει να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες. Απεναντίας, η Evie καλείται να συλλέξει στοιχεία για την τοποθεσία του κειμηλίου καθώς και να ανακαλύψει τα μυστικά των παλιότερων assassins. Οι κύριες αποστολές αφορούν αυτούς τους στόχους λοιπόν και παρουσιάζουν μια ευχάριστη ποικιλία. Βέβαια, ποτέ δεν νιώθετε την αποκλειστικότητα – μπορεί το παιχνίδι να σας αναγκάζει να παίζετε με τον Jacob ή την Evie μα πάντα έχετε την υποψία πως και οι δύο θα τα κατάφερναν εξίσου καλά στην εκάστοτε αποστολή.

Η Evie είναι η πραγματική απόγονος των assassins...

Η Evie είναι η πραγματική απόγονος των assassins...

Αυτές οι θολές γραμμές μεταξύ των δυνατοτήτων των ηρώων υποκινούνται από τις ικανότητες που ξεκλειδώνετε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, τον εξοπλισμό τους, ενώ γίνονται ακόμα πιο θολές στις δευτερεύουσες αποστολές. Να τα πάρουμε όμως από την αρχή. Παίζοντας και εκτελώντας αποστολές ή άλλα κατορθώματα, οι πρωταγωνιστές ανεβαίνουν επίπεδο και εσείς μπορείτε να αποκτάτε ικανότητες, σαν σε RPG, που αφορούν τις μάχες, το stealth κτλ. Από τα μπόλικα δέντρα των ικανοτήτων, μόλις τρεις είναι αποκλειστικές για κάθε πρωταγωνιστή, δηλαδή μπορεί αρχικά να επιλέξετε να τονώσετε τις ικανότητες του Jacob στις μάχες ή της Evie στο stealth, αλλά τελικά, από την μέση του παιχνιδιού και έπειτα οι δύο ήρωες συγκλίνουν αρκετά και, τελικώς, καταλήγουν να μη διαφέρουν ουσιαστικά. Αντίστοιχη συμπεριφορά παρουσιάζει ο εξοπλισμός που ως επί το πλείστον είναι κοινός με ελάχιστες εξαιρέσεις. Σίγουρα, η ποικιλία τόσο των ικανοτήτων όσο και των επιλογών του εξοπλισμού είναι ευρεία, αλλά δεν τονίζει τη διαφορετικότητα την ηρώων, λειτουργεί μόνο εξυπηρετικά ώστε να τους ενισχύει για πιο δυνατούς εχθρούς.

Με τη σειρά τους, οι δευτερεύουσες αποστολές χωρίζονται σε δύο κορμούς. Από τη μία είναι η επαφή με διάφορες ιστορικές φιγούρες όπως ο Κάρολος Ντίκενς ή ο Καρλ Μαρξ (και άλλοι βεβαίως), που ζητούν τη βοήθειά σας για διάφορα ενδιαφέροντα ζητήματα, όπως τη δημιουργία του πρώτου συνδικάτου ή τη διερεύνηση μεταφυσικών φαινομένων που αποτελούν την έμπνευση για τις ιστορίες του Ντίκενς. Ο άλλος κορμός βασίζεται στην επιθυμία των Fryes να ελευθερώσουν το Λονδίνο από τους blighters, μια συμμορία που τρομοκρατεί την πόλη. Εδώ οι αποστολές είναι περίπου περιοδικές, δηλαδή για κάθε συνοικία της πρωτεύουσας μπαίνετε σε έναν κύκλο αποστολών που στόχο έχουν να αποδυναμώσουν τη συμμορία και τελικά να την εκδιώξουν. Αναμενόμενα, μιλάμε για ένα ξεσκαρτάρισμα του χάρτη που παραμένει εθιστικό ακόμα και μετά από τόσα παιχνίδια της σειράς. Φυσικά, τις αποστολές αυτές μπορεί να τις εκτελεί είτε ο Jacob είτε η Evie χωρίς διακρίσεις.

…ενώ ο Jacob συνήθως κάνει σαματά.

…ενώ ο Jacob συνήθως κάνει σαματά.

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης εντοπίζεται στο ότι είναι ουσιαστικά όνειρο του Jacob να απελεθερώσει το Λονδίνο και μάλιστα τόσο φιλόδοξο, που ιδρύει και τη δικιά του συμμορία για να το πετύχει, τους rooks. Βέβαια, κανείς δεν μας εξηγεί πώς απελευθερώνεται μια πόλη περνώντας από την μία συμμορία στην άλλη, αλλά τέλοσπάντων. Η Evie, παρόλες τις αντιρρήσεις της και τους ενδοιασμούς της, έχει το ελεύθερο να συμμετέχει στην αποκαθήλωση των blighters και να χρησιμοποιεί τους rooks, κάτι που ακυρώνει τις προαναφερθείσες αντιρρήσεις. Όπως και νά ’χει, η ύπαρξη της συμμορίας έχει έναν ρόλο στο παιχνίδι, παρότι μικρό. Μπορείτε να βάζετε τους rooks να απασχολούν τους εχθρούς για αντιπερισπασμό, να τους καλείτε για να σας ενισχύουν στις δύσκολες μάχες ή για να σας βγάζουν από τη δύσκολη θέση. Παράλληλα, και με τα κατάλληλα χρήματα, μπορείτε να αναβαθμίζετε τη συμμορία σας, ώστε να την κάνετε πιο ισχυρή, πιο κερδοφόρα κτλ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η διαχείριση των rooks παίρνει την κατάλληλη δευτερεύουσα θέση στη συνολική ροή του παιχνιδιού, γεγονός πολύ θετικό, αφού δεν αποσπά κάτι από το βασικό gameplay, απλά το ενισχύει διακριτικά.

Οι μάχες ποτέ δεν ήταν το μεγάλο ατού των Assassin’s Creed και το Syndicate δυσκολεύεται να αλλάξει την κατάσταση αυτή. Μπορεί να είναι πιο ρευστές από το παρελθόν και όχι πια τόσο εύκολες, αλλά παραμένουν αρκετά βήματα πίσω από τα περισσότερα παιχνίδια του είδους. Τα τρία διαφορετικά όπλα που μπορούν να χρησιμοποιούν οι πρωταγωνιστές δεν λειτουργούν τελικά και τόσο διαφορετικά απ’ όσο θα ήταν λογικό, ενώ, αρκετά συχνά, το παιχνίδι φέρεται να μην υπακούει απόλυτα στις εντολές σας ιδίως στην επιλογή του εχθρού. Αυτό είναι ένα γενικό ζήτημα του παιχνιδιού (και της σειράς, εδώ που τα λέμε), το συχνό αλαλούμ δηλαδή με τις εντολές που λαμβάνει ο ήρωας, που απλά είναι ιδιαίτερα φανερό και άσχημο στις μάχες. Το καλύτερο πράγμα που έχει να παρουσιάσει εδώ το Syndicate πάντως είναι τα finishers, οι τελειωτικές κινήσεις δηλαδή που ξεκάνουν έναν ή και περισσότερους εχθρούς. Απρόσμενα βίαιες και παραδόξως ραφιναρισμένες, δίνουν έναν πιο ενήλικο αέρα στις συνήθως βαρετές αναμετρήσεις με τους αμέτρητους blighters και τους αστυνομικούς της scotland yard.

Στην αντίπερα όχθη, το stealth παραμένει και αυτό πάνω κάτω όπως το θυμάστε από παλιότερα Assassin’s Creed. Έχετε τα εργαλεία για να αποτελειώνετε τους όποιους εχθρούς αθόρυβα, τη δυνατότητα για κάλυψη που πρωτοεμφανίστηκε στο Unity και πλέον λειτουργεί κάπως πιο ομαλά και τον ολοκαίνουριο μηχανισμό της απαγωγής, με τον οποίον μπορείτε να αρπάζετε κάποιον εχθρό ώστε να τον οδηγείτε κάπου πιο απόμερα χωρίς να τραβάτε αδιάκριτα βλέμματα. Είναι μια πολύ λογική ιδέα για Assassin’s Creed που όμως περιορίζεται σε επαναλαμβανόμενες αποστολές και μόνο σε διάσπαρτες στιγμές μια αποστολή καταφέρνει και βασίζεται πετυχημένα πάνω του για να προσφέρει κάτι καινούριο. Οι περιβόητες tail missions, δηλαδή οι αποστολές όπου πρέπει να ακολουθείτε κάποιον αθόρυβα, πρέπει να σημειώσω πως επιστρέφουν αλλά είναι ευκολότερες από ποτέ, χωρίς παράλογους χρονικούς και τοπικούς περιορισμούς.

Τα οχήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι.

Τα οχήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στο παιχνίδι.

Για όλα αυτά τα αρνητικά ή, έστω, όχι τα απαραίτητα ριζοσπαστικά, το Syndicate έχει ένα θαυμάσιο θετικό, ενα προτέρημα που το καθιστά, αν μη τι άλλο, ιδιαίτερα ελκυστικό: την πόλη του. Το Λονδίνο του 1868 είναι ό,τι καλύτερο έχει παρουσιάσει η σειρά μέχρι τώρα σ’αυτόν τον τομέα και είναι σίγουρα παράδειγμα προς μίμηση για μελλοντικές προσπάθειες. Εκπληκτικά σχεδιασμένο, λεπτομερές και ατμοσφαιρικό επιτελεί έξοχα τον ρόλο της παιδικής χαράς για έναν assassin. Και επειδή είναι αχανές, έχουν γίνει κάποιες προσθήκες που κάνουν τη ζωή σας ευκολότερη. Καταρχήν, το Λονδίνο παρουσιάζει, δεδομένης της χρονολογίας, εξελιγμένο οδικό δίκτυο που είναι γεμάτο από άμαξες και κάρα, που μπορείτε να οδηγείτε. Η προσθήκη των μεταφορικών μέσων ανοίγει νέες πόρτες και στο gameplay, πέραν των τρόπων μεταφοράς, αφού πολλές αποστολές βασίζονται σε αυτά ή τα έχουν ακόμα και στο επίκεντρο για την ολοκλήρωσή τους. Ο χειρισμός των μέσων είναι εντελώς τυπικός και απροβλημάτιστος και, επιπλέον, δίνει έναν αέρα ζωντάνιας στην πόλη που δεν υπήρχε στα προηγούμενα παιχνίδια.

Εκτός του οδικού δικτύου, το Λονδίνο έχει και τεράστια σπίτια και κτίρια, που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα κούραζαν πολύ κατά το παρκούρ. Η λύση; Μα φυσικά ένας γάντζος! Μπορεί να ακούγεται ελαφρώς παράξενο, αλλά αποτελεί μια αναμενόμενη λύση για να κάνει την περιήγηση στην πόλη ευχάριστη. Και ευτυχώς λειτουργεί άψογα. Μπορεί να παρουσιάζει κάποια θέματα (όπως το ότι κλειδώνει σχετικά αργά στον προορισμό), αλλά σε γενικές γραμμές είναι μια εντελώς καλοδεχούμενη εξέλιξη στις δυνατότητες των ηρώων. Κάνει πραγματική διαφορά να μη χρειάζεται να ξοδεύετε ώρα σκαρφαλώνοντας τα τεράστια κτίρια του Λονδίνου. Συν τοις άλλοις, ο γάντζος προσφέρει και ευκαιρίες για stealth ειδικά σε αποστολές που εξελίσσονται σε ανοιχτούς χώρους. Κατά τα λοιπά, το παρκούρ του Syndicate, παρόλη την εξέλιξη που προσπαθεί να επιφέρει, δεν γίνεται ποτέ αρκετά κομψό για να διαχειριστεί τις πολλές ευκαιρίες που προσφέρει η “κορυφογραμμή” του Λονδίνου. Και εδώ, το πρόβλημα με τις αλλοπρόσαλλες κινήσεις του ήρωα κάνει την εμφάνιση του αν και σε μικρότερο βαθμό συγκριτικά με παλιότερα παιχνίδια.

Στον τεχνικό τομέα, το Syndicate έχει τα πάνω και τα κάτω του, με το ίδιο το Λονδίνο να είναι ο μεγαλύτερος κράχτης. Η πόλη είναι λεπτομερέστατη, με την πιστότητα των κτιρίων να είναι εντυπωσιακή. Οι υφές που ντύνουν την πόλη δεν είναι φοβερά υψηλής ανάλυσης, είναι όμως καλοσχεδιασμένες και αναπαριστούν με αξιοπρέπεια τη βικτοριανή εποχή. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της πόλης είναι οι ανακλάσεις όταν οι δρόμοι είναι βρεγμένοι και επειδή μιλάμε για Λονδίνο, είναι βρεγμένοι συχνά. Ο σχεδιασμός των βάλτων και της λάσπης είναι ιδιαίτερα πιστευτός, κάτι που δίνει αληθοφάνεια, ειδικά στις πιο βρώμικες περιοχές της πόλης. Τα μοντέλα των χαρακτήρων από την πλευρά τους είναι συνήθως μέτριας ποιότητας και επαναλαμβάνονται συχνά, σαφώς εξαιρουμένων των δύο πρωταγωνιστών που εντυπωσιάζουν. Bugs υπάρχουν, αλλά σε ποσότητα αναμενόμενη για το μέγεθος του κόσμου και δεν επαναλαμβάνονται οι τραγικές καταστάσεις που είδαμε στο Unity, ούτε αναγκάζεστε να ξεκινάτε συχνά τις αποστολές για να προσπερνάτε τεχνικά εμπόδια. Τέλος, το frame rate βρίσκεται συνήθως σε αξιοπρεπή επίπεδα, με το μόνο πρόβλημα να είναι ένα πολύ περιστασιακό stuttering, από το οποίο το παιχνίδι επανέρχεται αρκετά γρήγορα.

Η απόδοση του βικτωριανού Λονδίνου είναι εκπληκτική.

Η απόδοση του βικτωριανού Λονδίνου είναι εκπληκτική.

Ένα άλλο μεγάλο ατού του Syndicate είναι ο ηχητικός τομέας του. Η μουσική επένδυση δια χειρός Austin Wintory (Journey, The Order: 1886) ταιριάζει υπέροχα στο κλίμα του Λονδίνου και τολμώ να πω πως συνολικά, το soundtrack αφήνει στίγμα ανάλογης εμβέλειας με εκείνο του Jersper Kyd για το Assassin’s Creed 2. Αλλά δεν είναι μόνο η μουσική. Όλη η πόλη είναι γεμάτη ήχους, φωνές, καυγάδες, εφέ που της δίνουν μιαν άλλη πνοή, έναν χαρακτήρα που δεν βλέπουμε συχνά σε τόσο μεγάλα παιχνίδια. Πολύ καλή δουλειά κάνει βεβαίως και το καστ των ηθοποιών, ειδικά αυτοί που ενσαρκώνουν τα αδέρφια Frye αλλά και τον αρχικακό Crawford Starrick.

Το Assassin’s Creed Syndicate ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, με την προϋπόθεση ότι αυτές δεν αφορούν ριζοσπαστικές αλλαγές ή ρηξικέλευθες εξελίξεις. Το Syndicate παραμένει προϊόν της βιομηχανικής πια γραμμής παραγωγής των Assassin’s Creed και για όσα καλά έχει να προσφέρει, βασανίζεται από αντίστοιχα τόσα στάσιμα στοιχεία. Αν νιώθετε πως έχετε κουραστεί από τη σειρά Assassin’s Creed, δεν θα βρείτε εδώ αυτό που ίσως θα θέλατε για να ανανεωθεί το ενδιαφέρον σας. Αν όμως εξακολουθείτε να έχετε όρεξη για Assassin’s Creed, το Syndicate είναι ένα παιχνίδι που αξίζει τον χρόνο σας.

  • Εκπληκτική απεικόνιση του Λονδίνου
  • Εξαιρετικός ήχος, αξιοπρεπή γραφικά
  • Κρατάει τα καλά στοιχεία των προκατόχων του
  • Τεράστιο
  • Οι μάχες χρήζουν ανανέωσης
  • Οι αποστολές γίνονται επαναλαμβανόμενες
  • Το δίδυμο πρωταγωνιστών δεν ωφελεί πουθενά
  • Οι μηχανισμοί RPG είναι ελαφρώς ανούσιοι
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4 (review), Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Ubisoft
ΕΚΔΟΣΗ:Ubisoft
ΔΙΑΘΕΣΗ:CD Media
ΕΙΔΟΣ:Action adventure
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:assinscreed.ubi.com/
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:23/10/2015
PEGI:18
  • stelios

    person κομπλέ το review μόλις το διάβασα.....άκουσα ότι έχει λιγότερα sequence από τα προηγούμενα....είναι μικρότερο σε διάρκεια (για τερματισμό,την βασική ιστορία δηλαδή) από τα προηγούμενα ?

    Ίσως να το τσιμπήσω αν και δεν είμαι ακόμη σίγουρος...θα δείξει....

    • http://game20.gr person

      Η βασική ιστορία ίσως είναι λίγο μικρότερη αλλά το παιχνίδι οπωσδήποτε μικρό - για την ακρίβεια έχει πολύ περιεχόμενο, όρεξη νά'χεις να παίζεις.

      • http://game20.gr person

        *[...]οπωσδήποτε δεν είναι μικρό[...], αυτό ήθελα να γράψω.

        κεκτημένη ταχύτητα

      • stelios

        Σε ευχαριστώ....
        καλά είναι μέχρι να το πιάσω στα χέρια μου το AC.....από εκεί και πέρα άστα να πάνε..... 🙂

        Πάντως φαίνεται πολύ καλύτερο από το unity.....με ενθουσίασε το ότι επέστρεψε το σφύριγμα και αυτή τη φορά είδα σε βίντεο ότι πιάνει και από μεγαλύτερη απόσταση....γενικότερα υπάρχουν κάποιες νέες και ωραίες προσθήκες.... έχει και τα αρνητικά του βέβαια...

        τα σπαθιά εξαφανίστηκαν ?

        • http://game20.gr person

          Τα διαθέσιμα όπλα είναι τρία, kukri (ένα νεπαλέζικο μαχαίρι μας λέει η wikipedia), σιδηρογροθιές και τα cranes που είναι κατ'ουσίαν σπαθιά, απ'αυτά που εμφανίζονται μέσα σε μπαστούνια.

  • spiros

    Ρε παιδιά, ενώ τρελαίνομαι για AC και ειδικά για Βικτωριανό Λονδίνο, δεν μου κάνει και τρομερή αίσθηση να παίξω. Είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσει, όσο σκατοπαίχνιδο και αν λένε κάποιοι πως είναι κ όσα προβλήματα και αν έχει. Απλά, όταν κάτι βγαίνει κάθε χρόνο, σταματάς να αδημονείς να το ξαναδείς... Η τελευταία φορά που πραγματικά περίμενα AC ήταν για το 3, κυρίως γιατί το 2 δεν παίζεται, οπότε υπήρχαν προσδοκίες. Αν και το 3 προσωπικά μου άρεσε πολύ.

    • http://game20.gr person

      Ε, μπορείς να δώσεις λίγο καιρό στον εαυτό σου να "αναπνεύσει" και όταν έρθει η ώρα του, να το απολαύσεις.

      • spiros

        Συμφωνώ, απλά μέχρι να 'αναπνεύσω' θα έχει βγεί το επόμενο! χαχαχ

  • Donald

    Έχοντας λιώσει στην κυριολεξία τον τίτλο, λέω με βεβαιότητα ότι είναι το δεύτερο αγαπημένο μου AC μετά το 3. Η ατμόσφαιρα, η μουσικάρα και όλος ο τίτλος με έκαναν να το λατρέψω. Και φυσικά δυνατή χρονική περίοδος! Ο Sir Arthur Conan Doyle και ο Dickens αφασια!!

    Και το κορυφαίο είναι πως με εξαίρεση το το 3 και το Unity όλα τα υπόλοιπα Assassin's τα βαριέμαι

    Ενα 9 από μένα ευκολα

    Ακρως ενδιαφέρον φαίνεται και το DLC με τον Jack the Ripper

    • alessan

      Ωρε Donald το 3 ειναι το πιο βαρετο απο ολα! Αν δεν εσκαγε το black flag μετα θα την παραταγα την σειρα!!!!

      • stelios

        Όντως εδώ που τα λέμε το black flag έφερε έναν νέο αέρα.....ήταν πολύ καλή κίνηση στο θέμα της εποχής με έναν από τους καλύτερους assassin's για εμένα και μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία!!! Με λίγα λόγια από τα καλύτερα AC...
        Επίσης ούτε εγώ θα μπορούσα να πω ότι έχω βαρεθεί τα AC παρόλο που βγαίνουν κάθε χρόνο.....Είναι από τις αγαπημένες μου σειρές....

        Donald όντως η χρονική περίοδος πολύ δυνατή.....σκέφτομαι να τσιμπήσω αν και παραμένει ακριβό (70€) για ετήσια κυκλοφορία! Αν δω κάποια πτώση τιμής (ελπίζω μέσα στα Χριστούγεννα) τσιμπάω στα σίγουρα!!!! 🙂

        • alessan

          το black flag ηταν μια υπερπαιχνιδαρα αλλα δεν ειναι ac!!! Eιναι το αγαπημενο μου απλα δεν το λες και τοσο assassins! Σαν πειρατικο game πιανει αριστα! Και για καποιο λογο το να τρεχω καθε φορα στις περιοχες του καθε assassins παρολο που το ολο θεμα ειναι γνωριμο μου αρεσει αρκετα και περναει ευχαριστα η ωρα μου! Εκτος απο το 3 που με ειχε κουρασει πολυ!

          • stelios

            εε εντάξει όντως δεν ήταν και πολύ assassin's creed....πολύ καλό παιχνίδι σε θέμα story αλλά οι δευτερεύουσες αποστολές ήταν πάρε τες και πέτα τες.....ήταν πάρα πολύ επαναλαμβανόμενες....όλες ήταν ίδιες αλλά σε άλλη περιοχή! Ευτυχώς όμως σε έβαζε για τα καλά στην πειρατική εποχή,είχε τα πλοία (αναβαθμίσεις κλπ) και το κυνήγι ζώων για να κάνεις craft σε διάφορα πράγματα....καλά και το story φυσικά που για εμένα ήταν πολύ δυνατό....
            Ναι όντως ούτε εγώ βαριέμαι....κάθε φορά που πιάνω AC στα χέρια μου εξερευνώ τα πάντα κάνω όλες τις δευτερεύουσες αποστολές κλπ....οι οποίες δευτερεύουσες αποστολές από το unity και μετά επιτέλους έχουν νόημα,είναι ευχάριστες και εγώ τουλάχιστον δεν τις βαριέμαι......Το μόνο κακό βέβαια είναι ότι το story το έχουν κάπως παραμελήσει...

          • pgetsos

            Σαν πειρατικο ειναι μετριο, το Pirates! του 2004 ειναι πολυ ανωτερα σαν μαχη κτλ

    • gerasimos

      μόνο που ανέφερες το τρία δεν μπορώ να σε πάρω σοβαρά ενώ θα ήθελα...

    • spiros

      Και εμένα μου άρεσε πολύ το 3 και τα έχω παίξει όλα.

      • Donald

        Χαχαχα τις περίμενα τις αντιδράσεις για το 3. Όλα είναι θέμα γούστου υποθέτω! Προσωπικά επιλέγω αν θα αγοράσω AC με βάση την χρονική περίοδο και την χώρα όπου λαμβάνει χώρα η υπόθεση. Το 3 σε αυτά με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο και μου άρεσε πολύ αλλά ΠΟΛΥ το story.

        • gerasimos

          δύο πράγματα ντόναλντ,άδειος κόσμος και ίσως ο πιό βαρετός χαρακτήρας που έχει υπάρξει σε βιντεοπαιχνίδι EVERRR

    • Agony

      To 3 Προσπάθησα πραγματικά και με το ζορι να το παιξω,,,, ολοι μου ελεγαν ποσο καλο είναι, τελικα δεν τα καταφερα πολύ βαρετοοοοοο. Κριμα και το ειχα παρει και στο PS και PC.

  • alessan

    Φετος ειπα να το αφησω για λιγο καιρο να πεσει η τιμη κ αντ'αυτου πηρα το phantom pain κ ψιλοαπογοητευτικα! Οταν το βρω σε καλη τιμουλα θα το παρω σιγουρα! Αν κ οντως ειναι ιδια σε αλλο setting τα AC μου αρεσουν πολυ κ δεν τα εχω βαρεθει! Κριμα που εχουν χασει στο σεναριο ομως αυτο που ειχαν τα πρωτα!

  • Franklin21

    Πιστευω οτι αυτο το ac ειναι το καλυτερο της σειρας μετα το 2 φυσικα που ειναι κορυφη!!Το εχω τερματησει σχεδον.Η ιστορια οχι τπττο ιδιαιτερο αλλα νταξει παλευεται.Τα γραφικα εξαιρετικα και η μουσικη το ιδιο.Το αγαπημενο μου στοιχειο ειναι ο γατζος θαυμασια προσθηκη θα ελεγα.Ενα 8,5 απο μενα!

  • Jim Pap

    Ειμαι τελευταιο chapter....Ο τεχνικος τομεας είναι αψογος και επιτελους οι δευτερεύουσες αποστολες είναι πολλες και σχετικα διασκεδαστικες σε σχεση με τις προχειροδουλειες στο τομεα αυτό προηγουμενων AC. Ως τωρα δυστυχως to story δε λεει πολλα και είναι αρκετα προβλεψιμο. (Spoilers) Το present day δε ανυπαρκτο για μια ακομη φορα. Τρια παιχνίδια και ακομα να βρεθει αντικαταστατης του Desmond.

    • gogos

      Δεν χρειαζεται αντικαταστάτης βρε! O Desmond ζει, απλά μετενσαρκώθηκε στο σκυλάκι της κυρίας Disraeli 😀

  • nick2010

    Έχω στα χέρια μου αυτό και το unity. Δεν έχω παίξει κανένα απ' τα δύο.

    Ούτε το 3 στην Αμερική (αυτό δεν θα το παίξω ποτέ, γιατί μόνο από ιστορία και settings μου μυρίζει "αδιάφορο" μίλια μακρυά).

    Ενοείται πώς έχω λιώσει Εzio μέχρι τα βαθιά του γεράματα στην Κωνσταντινούπολη και φυσικά τον τυπά τον πειρατή (μακάρι να είχε κάποια συνέχεια, το dlc με τον μαύρο καπετάνιο του σχετικά παγερό).

    EΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??? ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΩ UNITY (ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ UPDATES) Ή ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΛΟΝΔΙΝΟ ??? 😀

  • Franklin21

    nick2010 πιστευω οτι τρα που εστρωσε το Unity αξιζει μια δοκιμη ετσι για το χαβαλε και μονο και μετα πας για Λονδινο!!Εγω μονο απο περιεργεια τερματησα το unity λιγο καιρο πριν βγει το syndicate

  • Schoumi

    Person, όσον αφορά τον ήχο...καταλαβαίνω ότι έχει μουσικάρα και πολλά εφέ, αλλά δεν είναι δυνατόν να το χαρακτηρίζεις εξαιρετικό από τη στιγμή που παίζεις στο Λονδίνο και δεν ακούς ΠΟΥΘΕΝΑ χαρακτηριστική Βρετανική προφορά...! Δηλαδή αν είναι δυνατόν! Που είχαν το μυαλό τους οι developers; Έχω ακούσει πολλούς να παραπονιούνται για αυτό το λόγο. Που είναι οι προφορές οέο;;;;

    • Cerivus

      Σοβαρα δεν εχουν αγγλικη προφορα?

      • Donald

        Έχουν

        • Schoumi

          Το έχω παίξει, και δεν έχουν.

          • bertsen84

            Εχουν αγγλικη προφορα, αλλα οχι βαθια βρετανικη, κλασικη προφορα. Θα μπορουσε να ειναι πολυ περισσοτερο πειστικη θα ελεγα.

  • Andreas

    Για μενα ειναι μια τραγωδία και παίρνει ενα 4ακι το combat ειναι για κλάματα η νοημοσύνη των enemys για κλάματα απο τές πρώτες 2 ώρες νιώθεις έντονα το στοιχείο της επανάληψης

  • Franklin21

    Schoumi εχουν αγγλικη προφορα απλα δεν ειναι τοσο εντονη

  • bertsen84

    Για μενα το 7 θα ηταν ο πιο καταλληλος βαθμος, και συμφωνω στα περισσοτερα του review..

    Κατι που δε διαβασα ειναι για την ΑΙ. Ειναι επιεικως τραγικο να σε ξεχνανε ολοι και να γινεσαι "anonymous" σε 10 sec. Σε βλεπουν να σκαρφαλωνεις τα κτιρια και ενω καποιοι εχουν τροπο να ανεβουν, τις υπολοιπες φορες σε ξεχνανε και συνεχιζουν αμεριμνοι τη βολτα τους, δινοντας σου την ευκαιρια να τους σκοτωσεις απο ψηλα.
    Επισης,δεν αργει να γινει επαναλαμβανομενο , οπως ολα τα AC.. Λιγο περισσοτερο βαθος στους χαρακτηρες και θα ηταν πολυ καλυτερο..

    Το παιχνιδι το παιζω ακομη σε PC , και ειναι απο το launch ενα αλλο παιχνιδι, δεν ειναι με την καμμια unity, και παιζει αξιοπρεπως ακομη και στην 770 - i5-4590. Βλεπω οτι χρησιμοποιει και 80-90% cpu και φανταζομαι οτι σε i7 θα ειχε λιγο καλυτερες επιδοσεις. Για maxed out θες κλασικα καμμια 980 , αλλα και παλι , καθολου ασχημα για launch AC (αλλα ειχαμε συνηθισει 😛 )

    • alessan

      Αυτο με την ΑΙ ειναι γενικο θεμα πλεον σε ολα νομιζω τα παιχνιδια! Στο να γινουν πιο προσιτα οι αντιπαλοι ειναι λιγο στοκοι!

      Πχ απο το phantom pain μια ωδη στην τυφλομαρα και την βλακεια απο προχθες που επαιζα -και τετοια εγιναν πολλα απλα ειπα να γραψω ενα για παραδειγμα!!!

      http://xboxdvr.com/gamer/alessan%20360/video/12890921

      • TzimisJNR

        Τραγικό για παιχνίδι του 2015. Δυστυχώς την A.I. δεν την λογαριάζουν και επικεντρώνονται σε άλλους τομείς για να πουλήσουν. Σήμερα να φανταστείς έπαιζα HALO 2 στο Xbox original στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας και μιλάμε η A.I. δεν μου θύμιζε καθόλου παιχνίδι του 2004!!

        • Φωτης

          Μιλάς για παιχνίδια επανάσταση αυτή είναι η διαφορα..Τα halo γενικα απο το πρωτο μέχρι κ το 5 ειναι παράδειγμα προς μίμηση στον τομέα που λέγεται ΑΙ..

          • TzimisJNR

            Ναι συμφωνώ απόλυτα, αλλά τουλάχιστον κάποια παιχνίδια έπρεπε να είχαν μια πιο αξιοπρεπή A.I. φυσικά εξαρτάται και σε ποιον τομέα επικεντρώνονται...

  • TZIVAS

    Το εχω λιωσει εδω και μερες ωραιο σαν gameplay φοβερα και υπεροχα γραφικα και αναλυση κοσμου. Αλλά κάτι που βλεπω δεν εχει ειπωθεί απο κανένα εδώ μέσα δεν έχετε ξενερώσει που είναι κλειδωμένο στα 30 fps και κράζουν σε όλο το διαδικτυο για αυτό?

    • Φοίνικας ο Τέταρτος

      Στον υπολογιστή νομίζω τα cloth physics είναι bugged στα 30fps ε ; Αλλά πέρα από αυτό είναι unlocked άμα δεν κάνω λάθος

      Στις κονσόλες πάντα τα AC στα 30fps δεν ήταν ; Οπότε δεν είναι κανά νέο είναι δεδομένο για ανοιχτό παιχνίδι

  • Κωστας31 gamer

    η αληθεια ειναι οτι δεν προσφερει τιποτα το συγκλονιστικα κανουριο ενα 6,5 κατα την γνωμη μου θα ηταν αρκετο

    • stelios

      Οχι και 6,5 ρε φιλε.....το θαψες εσυ κυριολεκτικα!!!!!

      • Andreas

        Δίκαιο εχει και πολύ του ειναι το 6,5

        • stelios

          ναι μωρέ δεν του βάζουμε κάνα 4 λέω εγώ??

          Για μένα τα AC είναι από τις καλύτερες και αγαπημένες μου σειρές.....τώρα εσείς πείτε ότι θέλετε.....Αν και νομίζω ότι είστε άκρως υπερβολικοί για μια τόσο ωραία σειρά!

          andrea μην μου πεις πάλι ότι όλα τα AC είναι ίδια.....διαφέρουν σε πολλά πράγματα μεταξύ τους....αν και είναι θέμα γούστου....για παράδειγμα εσένα είναι πολύ πιθανό να μην σου αρέσουν τα παιχνίδια τύπου assassin's creed...αυτό είναι δεκτό....αλλά δεν σημαίνει ότι επειδή δεν αρέσουν σε εσένα πρέπει να τα κράζεις και να λες ότι δεν είναι για πάνω από 5 (παράδειγμα)...

          Δηλαδή είναι σαν να μου λες ότι εγώ επειδή δεν μου αρέσουν τα call of duty να πηγαίνω σε κάθε θέμα του call of duty και να λέω ότι είναι μάπα/κάθε χρόνο είναι ίδιο και δεν αξίζει πάνω από 5.....Ναι όντως δεν μου αρέσουν τα CoD αλλά δεν σημαίνει ότι μπορώ να τα κράζω (επειδή δεν μου αρέσει αυτό το είδος!) ... 😉

          Όλα αυτά φιλικά βέβαια....συζήτηση κάνουμε και θα δεχτώ όποια ένσταση και αν έχεις (σε λογικά πλαίσια) !

      • Kωστας31 gamer

        φιλε μου το τελευταιο που βγηκε για ps3 το rogue ειναι πολυ καλυτερο απο τα δυο που βγηκαν στο ps4

  • Franklin21

    κωστας31 gamer νταξει το εχεσες τρα μου συγκρινεις game του ps3 με το game του ps4 ελεος δλδ.Νταξει να πω για το Unity οκ ειχε bugs εχει αρκετα κολληματα κλπ. αλλα το syndicate ειναι σαφως καλυτερο απο ολα εχει καλυτερη εποχη πολη assassin καλυτερο παρκουρ γραφικα δε γινεται να μ λες τρα για το rogue.

  • foths

    πολυ λετε για βαθμολογιες 4-6, σε συγκριση με τι ρε παιδια ? με τα προηγουμενα ασσασινς η γενικα σαν παιχνιδι ? αναρωτηθειτε.

    εγω σταματησα στο Black flag και αυτο το επαιξα λογο θεματολογιας, η σειρα εχει κουρασει αυτους που εχουν παιξει τα προηγουμενα, ομως για καποιον νεο gemer το παιχνιδι ειναι του 10, μην το θαβετε.....

  • stelios

    Σήμερα το ξεκίνησα....με το τελευταίο update το παιχνίδι είναι ομαλό χωρίς frame drops κλπ...ιστορία αν και είμαι αρχή φαίνεται ξεκάθαρη από τώρα παρόλα αυτά είναι ενδιαφέρουσα....πολλές δευτερεύουσες αποστολές,η αναπαράσταση της πόλης για μια ακόμη φορά καταπληκτική,το όλο κλίμα φοβερό και η μουσική στα ύψη επίσης.....όταν θα περάσω περισσότερες ώρες μαζί του θα έχω πιο ολοκληρωμένη γνώμη....

    επειδή είμαι ακόμα αρχή....το loyalty level πως ανεβαίνει ????

    • stelios

      Ολα καλα το βρηκα τελικα τωρα που ξανα επαιξα.....

  • stelios

    το τερμάτισα μόλις....

    Η ιστορία αν και προβλέψιμη από την αρχή και κάπως ''όχι τόσο πλούσια'' είναι πιο προσεγμένη.Λέω προσεγμένη διότι όλη η ιστορία και το κλίμα σε κάνει να αισθάνεσαι ότι παίζεις assassin's creed και όχι κάποια πειρατική (black flag) ή ρομαντική (unity) ιστορία...Να αναφέρω επίσης (επειδή πολλοί είχαν παράπονα για το τέλος) ότι το τέλος μου άρεσε πολύ και σίγουρα ήταν καλύτερο από το unity...

    Οι δευτερεύουσες αποστολές για μια ακόμη φορά μόνο χάσιμο χρόνου δεν είναι....πάντα έχουν να σου προσφέρουν κάτι που θα σου χρησιμεύσει....αν και από ένα σημείο και μετά αυτές που αποσκοπούν την απελευθέρωση του Λονδίνου γίνονται άκρως επαναλαμβανόμενες....Τις υπόλοιπες θα τις χαρακτήριζα άκρως εθιστικές,ευχάριστες και ποικίλες!

    Το σύστημα μάχης είναι καινούργιο....επαναλαμβανόμενο σύστημα (που θέλει βελτίωση) αλλά τα finishers είναι διαφορετικά και εντυπωσιακά!!

    Το παρκουρ είναι βελτιωμένο κι έχουμε και το rope το οποίο πραγματικά παιδιά.....ΒΟΗΘΆΕΙ ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ....είτε για να δραπετεύσεις από μάχες είτε για να περάσεις απέναντι δουλεύει άψογα!!

    Τα skills μερικά χρήσιμα μερικά όχι.....το inventory αν και με καινούργιες προσθήκες θα το ήθελα πιο πλούσιο και για τους δύο χαρακτήρες (οι οποίοι έχουν διαφορετικό gear)......crafting έχουμε ξανά!! το οποίο είναι πολύ χρήσιμο είτε για το gear είτε για τα updates των εργαλείων σου!!! Τα gung upgrades με εντυπωσίασαν ιδιαίτερα επίσης !!!!

    Είδα πολλές ευχάριστες προσθήκες στο syndicate όπου οι περισσότερες χρειαζόντουσαν και μερικές έγιναν επαναλαμβανόμενες....

    Η αναπαράσταση του Λονδίνου απίστευτη και με την απόλυτη λεπτομέρεια!!!!Δεν συνάντησα bugs,glitches (ελάχιστα μόνο στο τέλος τίποτα το ιδιαίτερο),frame drops! ...

    Πριν κλείσω δεν θα μπορούσα φυσικά να ξεχάσω αυτή την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΗ ΜΟΥΣΙΚΉ του assassin's creed syndicate....ταιριάζει πολύ με το όλο κλίμα!!! δεν το περίμενα αυτό που θα πω αλλά είναι μέσα στα top παιχνίδια με την καλύτερη μουσική για εμένα!!!

    Αν θα έπρεπε να το χαρακτηρίσω με κάποιον βαθμό πιστεύω ότι το 8,5/10 θα του άξιζε σίγουρα!

    • alessan

      Χθες το ξεκινησα με το που τελειωσα με το Tomb Raider!! Η μαχη θελει βελτιωση και αλλαγη ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ! Μετα απο Batman, Mad Max, Tomb Raider, η μαχη του μου φανηκε πολυ μετρια, πολυ "κουφια"!! Ειδικα μετα απο Mad Max που καθε φαπα την "ενιωθες", εδω ειναι σα να μαλλιοτραβιουνται 15χρονα! Και οκ δεν ειναι πλεον θεμα ΑΙ! ειναι οτι ειναι σαν μαριονετες εντελως -παντα σε σχεση με τα 3 προαναφερθεντα παιχνιδια που δεν διεπονται απο καμια εξαιρετικη ΑΙ, αλλα τουλαχιστον οι εχθροι εχουν μια φυσιολογικη κινηση και τους νιωθεις πιο ανθρωπινους, ενω στο Syndicate μου φαινονταν σαν κουκλοθεατρο!!!! Δεν βαζω και το Metal Gear μεσα που επαιξα μαζι με τα αλλα γιατι εκει ειναι αποκλειστικα με οπλα!

      Τα υπολοιπα ειναι αρκετα ομορφα και γνωριμα στα επιπεδα των AC! Οταν το τελειωσω θα ξαναγραψω 🙂

      • stelios

        Μάλλον είναι επειδή είχες παίξει τώρα κοντά τα 3 αυτά παιχνίδια.....ειδικά το μπάτμαν είχε πολύ καλό σύστημα μάχης.....μόνο το μπάτμαν έχω παίξει (από αυτά που ανέφερες) το καλοκαίρι....
        Περίεργο εγώ δεν το παρατήρησα αυτό που λες (όχι τόσο έντονα τουλάχιστον..) ...Το μόνο που είδα είναι ότι είναι επαναλαμβανόμενο αρκετά (το σύστημα μάχης) αλλά έχει πολύ ωραία finishers....Μπορεί να μην συγκρίνεται με αυτό του batman και του mad max αλλά ήταν μια καλή προσπάθεια μιας και δεν έχουμε ξανά δει (τέτοιο σύστημα) σε προηγούμενο assassin's creed....σίγουρα θέλει μεγάλη βελτίωση στον επόμενο AC τίτλο....Για να δούμε

        Υ.Σ Πολύ εθιστικό παιχνίδι.....το έχω τερματίσει εδώ και 2 μέρες αλλά παρόλα αυτά συνεχίζω και παίζω.... 79% το έχω φτάσει.........καλό κάψιμο σου εύχομαι αυτές τις μέρες... 🙂 🙂 🙂

        • alessan

          To mad max για μενα ειχε πιο "βαρυ" συστημα απο το batman! Kατα βαση το ιδιο ειναι απλα ο μπατμαν ειναι πιο γρηγορος και καπου χανεσαι με τα κοτσαπηδητα! Ενω ο μαξ ειναι αργος και βαρυς και καθε μπουνια που εριχνε ειχε αλλο "βαρος" ! Επισης οπως σε ειχαν γυρω γυρω ειχαν καλυτερες αντιδρασεις απο οτι στο AC! Δεν ξερω πως αλλιως να το πω περα απο το "μαριονετες" ή "χαρτινοι"!

          Καλο ειναι που επιτελους θα δωσουν λιγο αερα στην σειρα και το επομενο θα βγει το 2017! Και αν επιρρεαστει σωστα απο το witcher οπως διαβασα, να δουμε επιτελους εναν τιτλο οπως πρεπει! Και το επομενο ειναι Ιαπωνια πηρε το ματι μου, απλα επειδη θα παταει στην φορμουλα της Αιγυπτου δεν εχουν αναφερει τι και πως! Λογικα μπορει να ανακοινωθει watch dogs 2 για φετος!!

          • stelios

            ναι κι εγώ τα έμαθα για το επόμενο AC.... Το watch dogs 2 είδα ότι θα λαμβάνει χώρα στην πόλη του San Francisco....το πιο πιθανό είναι να δούμε καμιά ανακοίνωση στην e3.....
            καλά κάνανε που πάνε το AC για 2017.....έτσι θα έχουν περισσότερο χρόνο να μας δώσουν κάτι πολύ καλό....

  • alessan

    Παει και αυτο καπου στο 91%! Τα περισσοτερα αν οχι ολα τα εχουν καλυψει τα παιδια παραπανω! Οντως εκλπηκτικη απεικονιση του Λονδινου! Επειδη παλιοτερα ειχα παει για εναν μηνα κιολας, στα κεντρικα σημεια ειχα και μια αισθηση de ja vou! Αν και διαβασα οτι τις υπολοιπες περιοχες δεν τις εχουν ακριβως-ακριβως, αλλα οκ! και παλι ειναι σχεδον σαν ντοκιμαντερ! Γραφικα επισης πολυ ομορφα, οπως και η μουσικη και ο ηχος! Δεν παρατηρησα frame drops! αλλα ομως ειχε πολλα, μα πολλα glitches!! Μην ανεβαζω παλι βιντεακια, αλλα npcs που ειναι σαν τοιχοι, αορατοι τοιχοι, παρκουρ που μερικες φορες πηγαινε οπου του σβουριζε, σκαρφαλωμα στον αερα κλπ! Ακομα και αν θεωρησουμε οτι ακομα και στα πρωτα υπηρχαν, θεωρω οτι μετα απο 8-9 χρονια επρεπε να εχουν διορθωθει!

    Και παμε στο βασικοτερο για μενα προβλημα των assassins creed! Η ατμοσφαιρα/σεναριο/stealth/γριφοι/αποστολες!!!
    Δεν εννοω την ατμοσφαιρα της καθε περιοχης/πολης/εποχης -αν και το Λονδινο θα το ηθελα λιγο πιο θαμπο/ομιχλιασμενο-! Δεν υπαρχει καμια ατμοσφαιρα μυστηριου στα παιχνιδια πλεον δυστυχως! Μπαινεις σε εναν χαρτη που ειτε εχεις πειρατη, ειτε καποιον ερωτευμενό, ειτε καποιον καυ....νο! Και απλα πρεπει να ξεπαστρεψεις ολους του templars που τυνγχανει να εμφανιστουν στο διαβα σου! Καμια σχεση με τα 1/2! Επισης οοοοοολα αυτα τα εξτρα καταλαβαινω οτι υπαρχουν για να γεμισει ο χαρτης και να σε κανει να τον εξερευνησεις, αλλα κοβουν πολυ, μα πολυ απο την ροη και απο το βασικο σεναριο(???) του παιχνιδιου! Η μαλλον υπαρχουν γιατι το σεναριο/ιστορια ειναι ασθενες και ψιλοαδιαφορο! Ειδικα στο Syndicate ειναι δυο αδερφια που μενουν στα suburbs του London και λενε -ενω τους εχουν πει να μην πανε ακομα- "μωρε δεν κατεβαινουμε στο city, να τα κανουμε ολα λαμπογυαλο???"! Και κατεβαινουν! Και τα κανουν! Και veni vidi vici! αλλα που ειναι το ταγμα? Που ειναι η "κοινωνια" των ασσασσινων? Που ουσιαστηκα απο το 3 σιγα σιγα την χασαμε! Που ειναι η συνδεση με το τωρα περα απο 2 βιντεο? Ποιος στο καλο ειναι στο animus και "διαβαζουν" τις μνημες του? Γιατι η κυριτσα της πρωθυπουργαρας εχει βαφτησει το σκυλι της Desmond? -ε ντροπη-! Γιατι τον μουσακα τον προτιμω με κολοκυθι και οχι με μελιτζανα? ε? -μεγαλα ερωτηματα 🙂 -

    Επισης προσωπικα θα ηθελα το παιχνιδι να ειναι κατα κυριο λογω stealth! ΔΛΔ! λιγοτερες αποστολες ΑΛΛΑ αψογα σχεδιασμενες! Ωστε να νιωθω οντως οτι εχω assassin και οχι brawler! που αν κατι σταρβωσει "εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελα" μωρε, θα τους φαω ολους λαχανο με το kukri μου! Οχι οτι ηταν τοσο stealth εξαρχης! αλλα τωρα πια παραεγινε το κακο! Και σαν η ΑΙ να ειναι χειροτερη απο παλια! Αν παιζεις μπατσες εδω, στα 7-8 μετρα δεν σε παιρνουν γραμμη! και τους σκοτωνεις ανα ομαδες! Και το συστημα μαχης οπως ειχα ξαναγραψει απο την στιγμη που ειναι εντελως action ειναι πολυ πισω απο Shadow of Mordor,Batman,Mad max! Βασικα ειναι σαν οι αντιπαλοι/npcs να μην εχουν "υποσταση" αλλα να βαρας μαριονετες! Ελα ubi! Εχεις βγαλει κοτζαμ splinter cell! Δεν λεμε να ειναι ιδιο! αλλα μπορεις! το ξερουμε οτι μπορεις! 🙂 και πλεον εκει που ειναι να δολοφονησεις τον καθε "major target" το εχουν σκεφτει αρκετα "ομορφα"! που σου δινει επιλογες για το πως θα μπεις μεσα! Η πως θα τον σκοτωσεις! Μην μου το ακυρωνεις ομως με το ηλιθιο συστημα μαχης και με το γεγονος οτι και απλα να κανω γιουρουσι ειναι το ιδιο!

    Εκτος λοιπον απο λιγοτερες αλλα ΠΟΛΥ καλυτερα οργανωμενες αποστολες και στοχους
    θα ηθελα και γριφους! Γριφους λεμεεεε! Παραδοξως εδω ειχε 2 -οκ 2 σε 30-40 ωρες αλλα ειχε-! τον εναν με το πιανο και τον αλλον στην οροφη του κτηριου που επρεπε να κανεις allign τα συμβολα! Οκ τπτ σπουδαιο σε δυσκολια! Αλλα ειχε νοημα η υπαρξη τους για να μπεις σε μια περιοχη που "δεν επρεπε"!!! Βαλτε μωρε μερικους γριφους μεσα και μερικες πιο "ψαγμενες" περιοχες σε καθε πολη, χωρις αντιπαλους αλλα με δυσκολια να περασεις απο πυλες και διαφορα αλλα, να εχει ενα μυστικιστικο στυλ το παιχνιδι! Ολο γιουρουσι και φαπες πλεον!

    Οποοοοοτε! Γραφικα/ σχεδιασμο χαρτων/ Μουσικη/ γεμισμα του χαρτη τα εχουμε! Βαλτε και σεναριο / γριφους / stealth / προσεγμενες αποστολες/ ατμοσφαιρα μυστικιστικη και θα ειμαστε ταμααααμ! Καπου στο 7 του δινω γιατι και μονο για την βολτα στο Λονδινο του 1868 αξιζε! Απλα ελπιζω με τον +1 χρονο το επομενο να μην ειναι απλα μια βολτα σε μια αλλη περιοχη αλλα μια πραγματικη εμπειρια με assassins και templars!

    • nikolas22072014

      Σε βρίσκω παρά πολύ σωστό σε όλα για το ac. Είναι έγραψες ότι ακριβώς σκέφτομαι για το av.

      • alessan

        Domo arigato 🙂 ετσι μου ερχεται να ξαναβαλω το πρωτο να θυμηθω γιατι μου αρεσε τοσο η σειρα! 🙂

    • stelios

      Τον μουσακά με κολοκύθι βρε?? ντροπή 🙂

      Στο θέμα μας τώρα... Ωραίο το κείμενό σου και σωστά όλα όσα γράφεις... Το syndicate δυστυχώς διατήρησε κάποια αρνητικά των προκατόχων του όπως την κακή al των συμμάχων,αδιάφορη ιστορία (όπως είχαμε και στο unity και στο black flag*) και για κάποιον λόγο οι μάχες μου φάνηκαν ευκολότερες από ότι στο unity....μάλλον επειδή ανέβηκα γρήγορα level ...αλλά διατήρησε και θετικά πράγματα όπως το πλούσιο skill tree,το ενδιαφέρον περιεχόμενο των δευτερευουσών αποστολών και την σημαντικότητά τους,την προσθήκη ιστορικών προσώπων,το πλούσιο inventory,την φανταστική απεικόνιση της πόλης και φυσικά επέστρεψε και το crafting (όπου είχαμε να το δούμε από το black flag....)

      Κάνανε ορισμένες προσπάθειες να αλλάξουν (προς το θετικό) κάποια πράγματα....αλλού πέτυχαν αλλού σκόνταψαν.....δεν νομίζω όμως ότι είναι παιχνίδι του 7....σου προσφέρει μια αρκετά καλή εμπειρία (σίγουρα καλύτερη από του unity) και πολλές ώρες διασκέδασης....πιστεύω ότι είναι παιχνίδι σίγουρα άνω του 8 (χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι δεν σέβομαι την δική σου άποψη... 😉 )

      *λέω αδιάφορη ιστορία του black flag διότι ήταν κυρίως πειρατική και δεν ταίριαζε με το ύφος των assassin's creed ....

      • alessan

        Δοκιμασε και θα δεις! Ειναι πιο γλυκο! 🙂

        Oι μαχες ειναι πολυυυυυ πιο ευκολες απο οτι στο unity! ειδικα μολις ανεβεις λιγο επιπεδο νομιζω καθαριζεις ολοκληρο στρατευμα μονος σου! γιαυτο λεω οτι με τοσο ευκολες μαχες και χωρις "ποινη" στο να κανεις μαχες (το οτι δεν θα τερματισω το παιχνιδι στο 100% αλλα στο 91% μου ειναι αδιαφορο) παει περιπατο ολο το assassin concept! και γινεται action! Και χανει και την εξυπνη ιδεα με τους διαφορετικους τροπους για το καθε assassination! Και αφου γινεται action χανει φυσικα απο αλλα πολυ καλυτερα παιχνιδια σε αυτο το κομματι!

        Η ιστορια στο black flag οντως δεν ηταν τπτ το φοβερο! απλα μου αρεσε τοσο το ολο θεμα με τις ναυμαχιες και τα νησακια οπου το αφησα στην ακρη για το συγκεκριμενο!

        Οσο για το 7, καλα περασα δεν λεω, οπως και σε ολα τα AC! Απλα δεν γινεται μονιμως να την βγαζουν καθαρη με μια εξαιρετικη απεικονιση της καθε περιοχης! Σαν ντοκιμαντερ παιρνει 10 🙂 Απλα προσωπικα θελω μυστικιστικη ατμοσφαιρα, γριφους, σοβαρο stealth -τουλαχιστον οταν παμε σε βασικο templar- και λιγο δουλεια στην ιστορια του! Μπορει απλα να φταιει που σε 8 χρονια εχουμε παιξει 10 AC και ξεχειλωσε λιγο το πραγμα!

      • alessan

        Eπισης να σου πω και ενα παραδειγμα που εκανε ΚΡΑ για ελλειψη φαντασιας και οτι πλεον το παιχνιδι πρεπει να αλλαξει!! Πρεπει να μπεις στην Τραπεζα της Αγγλιας! Σου δινει τις επιλογες για να το κανεις και σου λεει οτι υπαρχει ενας τυπος που ειναι σε εναν λεβιε που αν σε παρει γραμμη τον κατεβαζει και κλεινει το θυσαυροφυλακιο! Ωραιαααα! Κανω λοιπον την πατατα και με παιρνει γραμμη και τον κατεβαζει τον λεβιε! αφου λοιπον τους καθαρησα ολους ωντας ραμπο απλα πας και ξαναανεβαζεις τον λεβιε και ξαναανοιγει! Ε οχι! Οταν κατι ειναι σαν δικλειδα ασφαλειας, σε κατι τοσο σημαντικο οσο το κεντρικο θυσαυροφυλακιο στην τραπεζα της Αγγλιας, δεν μπορει με ενα παλι πανω να ξανα-ανοιγει! Ακυρωνει αυτοματα το ολο θεμα που τον εβαλες εξαρχης! Απαξ και κανεις λοιπον το λαθος θα επρεπε ειτε να μην ξαναανοιγει οποτε παλι απο την αρχη ή να επρεπε να βρεις απο που απασφαλιζει η πορτα -αρκετα δυσκολα- και οχι με ενα απλο πανω στον λεβιε ασφαλειας! Μπορει να φαινεται λεπτομερεια αλλα εμενα μου εκανε τρομερα αρνητικη εντυπωση!

        • stelios

          Λατρεύω την τηγανιτή μελιτζάνα ειδικά μέσα σε μουσακά! 🙂

          Σίγουρα θέλουν μια καλύτερη ιστορία....πιο δουλεμένη,πιο πλούσια (όχι μόνο 9 sequence),πιο προσεγμένη....ειδικά στο present day είναι εντελώς απαράδεκτοι!!!! και για να το πετύχουν θέλουν περισσότερο χρόνο δουλειάς....όσο για το επόμενο AC ακόμη και 2018 να έβγαινε δεν θα με πείραζε... αρκεί να γίνονταν σωστή δουλεία.....

          Το story του syndicate αν και ήταν πιο προσεγμένο σε σχέση με του unity ήταν απίστευτα προβλεπόμενο.....για παράδειγμα SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->ήξερες ότι θα σκοτώσεις κάποιους στόχους και στο τέλος θα αντιμετωπίσεις τον starrick, θα τον σκοτώσεις και τέλος! Δεν υπήρχαν ανατροπές στο σενάριο.....ίσως ελάχιστες στο present day αλλά τίποτα το ιδιαίτερο....ήταν πολύ poor η όλη φάση όπως πολύ σωστά είχε πει και ο Κωνσταντίνος!! Θέλω να δώσουν περισσότερο βάση στο σενάριο...

          χαχαχα αυτό με την τράπεζα της Αγγλίας δεν το είδα καθόλου ...... τον σκότωσα με την μία τον ρουφιάνο 🙂

          • Constantinos

            Tην εκβαση του Present Day την ειχα μαντεψει. Ηταν καιρος να "την εμφανιζαν".

            🙂