alt text

Το Assassin's Creed του 2015 είναι και επίσημα γεγονός. Η Ubisoft ανακοίνωσε το Assassin's Creed Syndicate, μία single-player εμπειρία που διαδραματίζεται στο Λονδίνο στο απόγειο της βιομηχανικής επανάστασης, με τις κοινωνικές ανισότητες πιο έντονες από ποτέ. Πρωταγωνιστές του παιχνιδιού είναι οι Jacob Frye και Evie Frye, δίδυμοι assassins που πολεμάνε για να απελευθερώσουν τους φτωχούς του Λονδίνου από την καταπίεση των πλουτοκρατών και των templars. Το Assassin's Creed Syndicate διαθέτει την πιο μεγάλη και πιο σύγχρονη πόλη της σειράς μέχρι τώρα, βίαιες μάχες με διάφορα νέα όπλα και νέους τρόπους μετακίνησης. Το Assassin's Creed Syndicate βγαίνει 23 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One και το φθινόπωρο για PC. Δείτε trailer και gameplay παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το φετινό Assassin's Creed!

  • gerasimos

    Πάρα πολύ καλό όπως όλα τα assassins creed,απλά μην έχει τα θέματα που είχε το Unity στίς αρχές.Στην Ε3 θα το δούμε πιό ολοκληρωμένο και πιστεύω πώς θα δείξουν και gameplay απο την Evie.

  • Constantinos
  • Peter Giankls

    Φαινεται απιθανο. Περιμενω την E3, και πιθανον αυτο το παιχνιδι θα ειναι ενας απο τους λογους που μπορει να παρω next gen!!!!!!!!!!!!!

  • Deathracer2009

    Γλυκοκοιταζω την Collector's edition με τη φιγουρα. Aμα μου ερθει σωα και αβλαβης η Kollector's του MKX απο το ζαβο (zavvi) τοτε θα πεσει η προπαραγγελια.

    Παντως, το setting στο βικτωριανο Λονδινο οπου παραλληλα εχουμε και την βιομηχανικη επανασταση μου αρεσει και ελπιζω να μην εχουμε τα προβληματα του Unity (το οποιο θα ξεκινησω σε μερικες εβδομαδες). Παντως το stealth ακομα μου φαινεται πως ειναι σε νηπιακο σταδιο και απορω πως απο τοτε που βγηκε το Splinter Cell Blacklist να μην πηραν ιδεες απο το level design του παιχνιδιου οπου ηταν υποδειγματικο.

  • raziel

    αμα μου ελεγες ειναι απο πσ3 χβοχ 360 θα το πιστευα αδιαφορω για εμενα

    • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

      BOOOOOOOOOOOOM

      Λεω και εγω 4 θετικα comments τι στο καλο!!

      • Peter Giankls

        Παιδια ειμαι της αποψης αμα δεν σου αρεσει ενα παιχνιδι (ειναι φυσιολογικο) δεν μπορεις να ερχεσαι και να κραζεις το παιχνιδι.Το συγκεκριμενο game το ειδαμε σε pre Alpha version αρα μπορουμε να το θαυμασουμε αλλα οχι να το κραξουμε.

      • raziel

        παιδια καλα κανει και βγαζει η ub αφου το αγοραζουν τρελα ο κοσμος, αλλα τα εχω ολα τα assasin και απο το 3 και μετα βαρεθηκα το 3 ακομα να το τερματησω τα αλλα τα εχω και μπηκα να δω τι λενε και ειδα το ιδιο πραγμα να πω για ενα παιχνιδι που το βαριεμαι οτι μου αρεσει ε οχι και ας το παρει οπως θελει ο καθενας.Φυσικα για καποιον που μπορει να τα ξεκινα τωρα να ειναι παιχνιδαρεσ και ειναι καλα παιχνιδια αλλα εγω βαριεμαι πλεον

        • Deathracer2009

          TO AC III εχει την μεγαλυτερη εισαγωγη ever και για αυτο βαρεθηκε πολυ κοσμος. Εγω δεν το τερματισα ποτε και πηγα στο IV το οποιο ηταν απιστευτο. Δωσε αλλη μια ευακαιρια στο III αλλιως φυγε για το Black Flag.

          • ggraper

            Συγκεκριμενα 4 chapters

          • kostis

            το 3 ηταν παιχνιδαρος το 4 ωραιο πειρατικο παιχνιδι αλλα ΟΧΙ ασσασιν...

            • chris

              ε όχι και χαλια το black flag!!!!!!!

              • stelios

                δεν είπε ότι ήταν χάλια....είπε ότι δεν ήταν ασσασιν...

    • VagDog

      PRE - ALPHA !!!

      • Peter Giankls

        Δεν καταλαβα την απαντηση σου.Σε παρακαλω κανε μια διευκρινιση.

        • Zaratoth

          Pre-Alpha και κυκλοφορεί 23 Οκτωβρίου, σε πέντε μήνες; Ακατόρθωτο.

          • Sider97

            Με το ότι έδειξαν τώρα την Pre Alpha δεν πάει να πει ότι παιχνίδι είναι ακόμα σε Pre Alpha στάδιο...

            • Zaratoth

              Και θα βγάλουν μέσα σε 5 μήνες Alpha - Beta - Έκδοση; Συν τω ότι συγκριτικά με άλλες pre-alpha, αυτό φαίνεται για beta τουλάχιστον. Πιο πολύ τρικάκι hype μου φαίνεται, σε φάση "μαλάκα, για να είναι έτσι η pre-alpha, πως θα είναι το τελικό παιχνίδι, wow, nerdgasm"

  • SHREDDER

    Ολα τα τα assasin creed ειναι παιχνιδαρες αλλα μετα το unity ανησυχω μπας και εχει και αυτο bugs οταν βγει και χρειαστει μετα να περιμενουμε patches.

  • Θανος

    Παιδια για ονομα του θεου μην κανετε προπαραγγελιες,ειναι αμοιβαιο το κακο. Για το συγκεκριμενο παιχνιδι και τη συγκεκριμενη εταιρεια παντα

  • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII
    • Deathracer2009

      Εφυγα για Charing Cross Edition....

      • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

        εγω για The Rooks Edition 😀

      • http://game20.gr Thanos Drake

        Τιμές ξέρουμε ή όχι ακόμα?

  • VoSkaroud

    Παιδιά και εμένα ωραίο μου φαίνεται και ανυπομονώ αλλά λόγω των περσινών είμαι λίγο σκεπτικός !! Άμα μπορεί να μου απαντήσει κάποιος αν γνωρίζει το επίπεδο δυσκολίας θα παραμείνει το ίδιο ή θα βελτιωθεί ? Γιατί είναι το μόνο που δεν μου άρεσε στα προηγούμενα.

  • Γιάννης

    Φαίνεται καλύτερο από το άθλιο Unity ,αλλά και πάλι πολύ χειρότερο από τα κλασσικά AC (AC1,AC2,ACB,ACR). Απογοήτευση...

    • OPTIKLOPS

      Απογοήτευση πριν καν βγει . Ότι νάνε είσαστε όλοι ...

      • Γιάννης

        Απογοήτευση για μένα με βάση αυτά που είδα. Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να λέω την γνώμη μου είτε σ' αρέσει είτε όχι.

  • ggraper

    Ωραιο.Τρια πραγματα κυριως θελω να εχει:σεναριο,χαρακτηρες και τελος(επιτελους !)ζορικη μαχη και all στο stealth.Κυριος ο νεος assassin,με το καπελο του,με τη μπυρα του,με τα ολα του 🙂 Βαραει γυναικες ομως ο ανεπροκοπος 🙂

    • nikolas13

      Τελος δε νομιζω να εχει...Πιστευω ανετα παμε και για 5..!!!

  • Bill B.

    Φτιάχνεται από την Ubisoft Quebec και όχι από την Montreal, οπότε ας ελπίσουμε να μην έχει τα σοβαρά θέματα που είχε το Unity (το οποίο κάποια στιγμή πρέπει να παίξω). Κατά τα άλλα, είναι AC, οπότε bring it on... Παιχνιδάρες!

    • alessan

      Nομιζω οτι ειναι απο την ubisoft Montpellier το unity κ οχι Montreal!

      • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

        στο dlc του unity ηταν το συγκεκριμενο studio

        • alessan

          Πρεπει να εχεις δικιο! Στο τελος εβαλα κ το dead kings κ απο εκει το θυμαμαι

  • Metro.Survivor

    Οταν παρω PS4 πιθανον θα το παρω day one...αν το προλαβω δλδ...

  • Giannis Giapitzakis

    Μα πότε προλαβαίνουν και τα φτιάχνουν; Ψωμιά είναι;

    • Deathracer2009

      Λερναια Υδρα ειναι τα AC. Επιπλεον το studio στο Quebec αριθμει πανω απο 350 ατομα οποτε οταν το αναπτυσσουν 2,5 χρονια λογικο να το προλαβαινουν.

  • panagioths

    Αν και γενικά ποτέ δεν ήμουν φαν της σειράς το συγκεκριμένο με ψήνει κάπως. Ευκαιρία να μπω και λίγο στο mood του ac με το black flag που έδωσε δωρεαν η ms τον Απρίλιο.

  • BILLYROCKAS

    Οταν βγαζουν παιχνιδια τουs κραζουμε....... οταν δεν βγαζουν παλι τουs κραζουμε τυπου......(Αντε ...θα βγαλετε κανα παιχνιδι next gen??) τελικα ...ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙ .....ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ.

    • panagioths

      Αυτο ακριβως λεω και εγω.Απο τη μια λεμε θελουμε κατι καινουργιο ολο τα ιδια και τα ιδια βγαζουν.Μετα μας βγαζουν παιχνιδια σαν το Advanced Warfare που ειναι κατι νεο στη σειρα και τους κραζουμε παλι γιατι αλλαξαν το στυλ.Τι να πεις ....

  • BILLYROCKAS

    Υ.Σ....ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ GAMERS NOMIZEI OTI ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ GAMES ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΥΜΕΤΟΧΗ.

  • Emmanouil

    Να με συμπαθάτε κύριοι αλλά το AC είναι το αντίστοιχο Call of Duty.

    • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

      Cod , BF , PRO , FIFA

  • BILLYROCKAS

    Κανειs δεν υποχρεωνει καποιον να παρει καλα και ντε το ταδε παιχνιδι η το αλλο , ο καθεναs μαs εχει κριση και αγοραζει παιχνιδια αναλογα με τα γουστα του,προσωπικα εχω σταματησει να αγοραζω τα cod για δικουs μου λογουs, αυτο δεν μου δινη το δικαιωμα να χλευαζω τα παιδια που αγοραζουν τα cod πχ η τα fifa η τα pro (δεν αναφερομαι για το site. γενικα μιλαω) ο καθεναs μαs εχει κριση και τιμωρει η επαινει την καθε εταιρια.

    • S4crifice

      Συμφωνω με αυτο που λες. Αλλα θελω να κανω τις εξης ερωτησεις:
      Εαν οι διαφορες πρακτικες (υπερβολικα DLC, buggy releases, μικρο-μακρο συναλλαγες) ειναι κερδοφορες και αποτελεσματικες για μια εταιρια και τις εβαζε πλεον σε καθε παιχνιδι της, θα αγοραζες παιχνιδια απο τη εταιρια αυτη?

      Ιδιαιτερα εαν διαφωνεις καθετα με τετοιου ειδους πρακτικες?

      Πως μπορεις να εκφρασεις την αντιθεση σου με τις πρακτικες αυτες περα του να μην αγορασεις τα παιχνιδια (που ενδεχομενως να ηθελες να αγορασες)? (Πειρατεια?)

  • http://thereaperclan.blogspot.gr/ TheReaper

    Jack the Ripper Assassin confirmed!

  • Constantinos

    Ενα ειναι σιγουρο. Δεν μπορεις να εκφερεις ασφαλη συμπερασματα απο μια pre alpha εκδοση. Οντας μεγιστος εως και παθολογικα αρρωστος φαν της σειρας, η ολη κατασταση με το Unity μ εκανε να ειμαι επιφυλακτικος.

    Δεν σας κρυβω οτι τετοια παταγωδη αποτυχια απο ενα στουντιο οπως ειναι η Ubisoft Montreal, δεν το περιμενα. Το AC ειναι ο πολιορκιτικος κριος της Ubisoft επι χρονια τωρα. Εχει χλευαστει επειδη εχει μετατραπει σε ετησια κυκλοφορια. Προσωπικα δεν πειραξε ποτε αυτο. Οταν εισαι φαν, στηριζεις αλλα οχι εθελοτυφλοντας. Ξεχωριζεις το σωστο απ το λαθος και κρινεις. Οποιος πιστευει σε Creed Of Duty και αλλα τετοια ειναι ελευθερος να μου απαντησει, χαρα μου θα ειναι ν ανταλλαξουμε αποψεις, αρκει να ειναι δεκτικος στο διαλογο και οχι στον ξεροκεφαλη και μονομερη αντιληψη.

    Κακα τα ψεματα, η σειρα απ το Revelations και μετα εχει ψιλοπαρει την κατω βολτα. Λογικο εν μερει, δεν γινεται επι σειρα ετων να κυκλοφορεις συνεχεια παιχνιδαρες, καποια στιγμη θα τα φας τα μουτρα σου. Το μεγαλυτερο προβλημα που πληρωσε η Ubisoft με το ΑC ειναι η απομακρυνση της Raymond και του Desilets, ουσιαστικα μιλαμε για τους "νονους" του franchise.

    Απ το Revelations και μετα παρελασαν devs και devs. Καθε καρυδιας, καρυδι. Ειδαμε τον Amancio (Revelations, Unity) να τα κανει μανταρα για να μην εκφραστω διαφορετικα. Το Revelations ειναι το μοναδικο AC game με την μικροτερη διαρκεια και με το μικροτερο ingame content (missions). Το εσωσαν απ τα χαντακι οι αναφορες στον Altair και ο τερματισμος του. Σαν video game εμπειρια ηταν τραγελαφος. Καλα το πολυδιαφημισμενο bomb crafting ή το Den Defense, δεν τα αναλυω περαιτερω, οσοι θυμαστε, καταλαβατε.

    Μετα εμφανιστηκε ο τρελο-Αυστραλος (Hutchinson) του AC III, ο οποιος ναι μεν προσπαθησε να εκσυγχρονισει τη σειρα με διαφορες προσθηκες (ναυμαχιες, hunting), αλλα παρουσιασε και τοτε αν θυμαστε ενα παιχνιδι χτισμενο γυρω απο bugs, glitches και framedrop. Το θεμα Connor το προσπερναω μαεστρικα. Ευτυχως που υπηρχε ενας τυπος ονοματι Haytham. Ειδαλλως.....

    Στο Black Flag, εμφανιζεται μια νεα ομαδα της Ubisoft Montreal μ επικεφαλη εναν τυπο (Ashraf Ismail) ο οποιος δινει μια νεα πνοη στη σειρα με το ανεξαντλητο exploration σε ολο το χαρτη, χωρις loading screen. Δινεται και η απαραιτητα εμφαση στις ναυμαχιες και στο πλιατσικο και χτιζεται ετσι ενα παιχνιδι αξιοπρεπεστατο περα απο καθε αποψη. Μπορει να μην το χαρακτηριζες ως το αυθεντικοτερο AC game επειδη η πειρατικη θεματολογια εδινε και παιρνε, παρα ταυτα καταφερε να καταστει ως ενα παιχνιδι απολαυστικοτατο.

    Εκει που νομιζεις οτι περασε η μπορα, σκαει μυστηριωδως παλι μυτη ο creative director του Revelations (Amancio) με το εγκληματικο παρελθον του Revelations, ο οποιος ενω εχει ολα τα εφοδια να φτιαξει μια next gen παιχνιδαρα, με βασει την υπαρχουσα τεχνολογια και τεχνογνωσια, παει κοντρα στο ρευμα και εμφανιζει το χειροτερο AC της σειρας.

    Ο τυπος σωστα απομακρυνθηκε γιατι στην ουσια χαντακωσε το next gen προσωπο του Unity. Αλλα δεν ηταν μονο αυτο, παρουσιασε AC χωρις modern day, χωρις ουσιαστικο σεναριο. Απλα επαιζες, εκανες αποστολες, μαζευες κανα collectible και περναγες sequence. Τι να το κανω αν ηταν πανεμορφο στα γραφικα, textures, φωτισμους κτλ? Ηταν unplayable! Ειδικα με το 3.7 gbs patch του παιχνιδιου, πραγματικα σηκωνες τα χερια ψηλα.

    Συνοψιζοντας, κραταω μικρο καλαθι για το Syndicate, παροτι ειδα πραγματα απ τη χθεσινη pre alpha που με κανουν να κρυφοχαμογελω. Μεχρι τοτε υπομονη αναμενοντας καρτερικα.

    • gerasimos

      Σωστά τα είπες γέροντα και στην Ε3 πιστεύω θα έχουμε μία καλύτερη εικόνα για το παιχνίδι.Το gameplay και ιδέες του είναι ωραίες,φέρνει περισσότερο σε black flag και μου αρέσει.Απλά ελπίζω τα γραφικά μην έχουν τέτοια θολούρα και να ήταν λόγω pre-alpha έτσι.Τέλος δεν έχω πρόβλημα να βγαίνει κάθε χρόνο assassins creed αν φυσικά ξέρουν πότε πρέπει να τελειώσει,μην έχει bugs όμως και διάφορα προβλήματα.

      ps Το 2016 να μας πάει στην Ιαπωνία η riot. 😛

      • Constantinos

        32 είμαι. Γέροντας και μάλιστα σεβασμιος είναι ο παππούς μου που είναι 87.

    • Zaratoth

      Το Revelations τολμώ να πω μου άρεσε αν και όντως ήταν αρκετά μικρό. Η μεγάλη βλακεία κατ'εμέ είναι ότι αντί να το λήξουν στο 3-4 και να μιλάμε για μια κορυφαία τριλογία/τετραλογία στην ιστορία του gaming, το τραβάνε τόοοοσο πολύ που άτομα σαν εμένα που είμαστε κυρίως για το story έχουμε αρχίσει να κουραζόμαστε ή (εγώ) κουραστεί ήδη. Προσωπικά δεν είμαι διατεθημένος για να είμαι up-to-date να παίζω τουλάχιστον ένα AC το χρόνο, ούτε καν να κάνω μαραθώνιο πολλά. Το έκανα περίπου στο Brotherhood και στο Revelations και κουράστηκα. Ποιοτικότατοι τίτλοι που μπορούν να σε κρατήσουν μεν, αλλά νισάφι.

      Και μετά έρχεται το Watch Dogs που είχαν δηλώσει ευθαρσώς ότι δεν θα το έφτιαχναν αν δεν μπορούσαν να στήσουν πάνω του ένα γιγάντιο franchise. Κοινώς δεν παίζει one-off ή μικρή διλογία/τριλογία με γαμάτο σενάριο. Και ξενερώνω γιατί αν δεν είχαν σαν σχέδιο την ποσότητα, έχουν την ικανότητα να κάνουν γαμάτη ποιότητα...

      Δεν είμαι hater για το hate. Είμαι ένας φαν της σειράς από το 1, που είχε την ατυχία να μείνει πίσω (στο 2 και θεωρώντας πως ντάξει, κάποια στιγμή θα τελειώσουν το στόρυ και θα κάνω το catch up) και ξαφνικά όταν κατάφερε να παίξει Brotherhood/Revelations είχε ήδη ανακοινωθεί το Black Flag και κάπου εκεί δεν άντεξα.

      • Constantinos

        Το AC, δεν ειναι μεχρι το 3-4, η καλυτερη τριλογια/τετραλογια στην ιστορια του gaming. Αυτο που πιστευω εγω και το εχω αναφερει πολλες φορες ειναι οτι το lore του AC μαζι με του MGS ειναι τα 2 πλουσιοτερα στην ιστορια των video games. Προσωπικη μου εκτιμηση ειναι αυτη. Απο κει και επειτα ειναι στη διακριτικη ευχερεια του καθενος να εχει προτιμησεις.

        Το εγραψα και πιο πανω οτι μετα το Revelations, επρεπε λιγο ν αραξουν γιατι σιγουρα εμφανιστηκε καποιος κορεσμος και απ τη πλευρα τους και απ τη πλευρα μας. Απ την αλλη, επειδη το θυμαμαι παρα πολυ καλα, υπηρχαν κατακραυγες απο fans που ελεγαν "θελουμε AC στην Ιαπωνια με σαμουραι, θελουμε AC στους Ναπολεοντιους Πολεμους, θελουμε AC στο Βικτωριανο Λονδινο, θελουμε AC στην Αρχαια Αιγυπτο με Φαραω, Ρωμαιους". Μετα ανοιγε η ορεξη και διαβαζες "μα καλα AC στο Β' Παγκοσμιο με Ναζι, Χιτλερ που θα ειναι κρυφο-Templars δεν θα βγαλουν?".

        Θελω να σου πω οτι ο κοσμος εξικοιωθηκε τοσο με τη σειρα για εναν απλουστατο λογο. Διαβαζες ξερω γω σχολια ή συζητουσες με ατομα που σου ελεγαν "δεν μ αρεσε, το νοικιασα, επαιξα μονο τις main missions, παταγα skip στα ingame cinematics, δεν ελεγε κατι." Για μενα, τετοια ατομα (δεν το λεω κακοπροαιρετα) δεν εχουν μπει ουτε καν στο ελαχιστο, στη νοοτροπια και στη λογικη του AC. Kαι ειναι και πολλοι. Δεν μπορεις να εκφερεις γνωμη η οποια μαλιστα να ειναι κατηγορηματικη οταν δεν απολαμβανεις οπως θα επρεπε τον τιτλο. Ειμαι σιγουρος οτι αν τους ρωτησεις, για παραδειγμα, τι ειναι το bleeding effect, θα σου απαντησουν δεν ξερω. Αρα πως γινεται να εκλαβεις σοβαρα της γνωμη και την αποψη τους?

        Οταν η Ubisoft εχει καταφερει τη διαδρομη Αγιοι Τοποι/Γ' Σταυροφορια-Βικτωριανο Λονδινο/Βιομηχανικη Επανασταση, εχει επιτυχει (γιατι θελω να τα λεμε ολα) να μεταδωσει τοσο πειστικα την ατμοσφαιρα πολλων και διαφορετικων ιστορικων περιοδων. Και γι αυτο της αξιζουν πολλα μπραβο. Ειναι εξαιρετικα δυσκολο επιτευγμα. Γιατι οταν βγαινεις και "κραζεις" (πραγμα που ειναι το μονο ευκολο), δεν ξερεις ομως μετα να "εκτιμησεις" (τ οποιο ειναι πιο δυσκολο). Δεν εκατσε να σχεδιασει φανταστικες πολεις και τοποθεσιες. Αποτυπωσε ιστορικοτητα, ρεαλισμο και ατμοσφαιρα σ ενα video game. Aν μητει αλλο ενα credit και μαλιστα μεγαλο απο μενα το χει.

        Απο κει και επειτα, υπεπεσε σε πολλα λαθη, το βασικοτερο για μενα ειναι η απομακρυνση Desilets/Raymond. Οι 2 τους ειχαν καταφερει ν αποκτησει η σειρα αναγνωρισημοτητα και εκτιμηση απ ολο την gaming κοινοτητα και για ανεξηγητους λογους η Ubisoft τους απομακρυνε απ το project, κανοντας πλεον την σειρα απο ενα σημειο και μετα περιπλανωμενο θιασο.

        Ουσιαστικα το μονο AC που απετυχε παταγωδως ειναι το Unity. Τα υπολοιπα ηταν απο πρωτοποριακα εως αξιολογα. Σαν σειρα, η ιδια η Ubisoft, εχει παραδεχθει οτι θα χει ημερομηνια ληξεως και μαλιστα ειχαν δηλωσει οτι θα ειναι πιο συντομα απ οτι φανταζομαστε. Αρα, υπομονη για εσενα που το βαρεθηκες και δικαιολογημενα (δεν σε κακιζει κανεις γι αυτο). Προσωπικα θελω να δω ακομα πραγματα απ τη σειρα γιατι δεν το θεωρω ενα typical open world/sandbox παιχνιδι. Ειναι κατι περισσοτερο.

        • Deathracer2009

          Το κακο ειναι οτι εχουν βγαλει παρα πολλα AC και χανεις την μπαλα με το βασικο σεναριο. Παιζει να θυμαμαι ελαχιστα πραγματα... απλα τα αγοραζω για τους assassinους και το setting που διαδραματιζεται η ιστορια.

          Καλα πριν ξεκινησω το Unity εχω φυγει για wikipedia...... 😆

          • Constantinos

            Παιδια το χω ξαναγραψει. Η βασικη ιστορια ειναι το present day, οχι το παρελθον. Ενταξει μπορει εσυ να μην θυμασαι πως λεγοταν ο ταδε villain σε καποιο απ τα AC. Δεν ειναι κακο. Μπορει να μην θυμασαι που βρηκε ο Ezio το Apple of Eden. Δεν ειναι κακο.

            Η σειρα στο present day, στην μετα-Desmond εποχη, εχει παρει μια περιεργη τροπη. Πρεπει να δινεις σημασια σε αλλα πραγματα (π.χ Sages, sage genomes, Ηelix) και οχι σε αυτα που συνηθιζες. Γενικα στο present day, αυτη τη στιγμη επικρατει μια ηθελλημενη abstract ασαφεια. Ακομα και γω που το ψαχνω, σε μερικα ζητηματα που εχουν τεθει εχω βρει απαντησεις, σε αλλα οχι. Αυτο ειναι ομως και το ωραιο. Η αληθεια ειναι οτι αν απομακρυνθεις απ το lore και πας να το ξαναπιασεις μετα, αυτο σ εχει αφησει ηδη. Αλλα αυτο παντα συμβαινει, σε καθε μεγαλο τιτλο με παραδοση στο lore.

            Επειδη μου λες για Unity, υποθετω οτι εχεις ασχοληθει με το Black Flag? Αν ναι, απλα προσπαθησε να δωσεις εμφαση τι γινεται με τους Sages.

            • Deathracer2009

              Nαι το Black Flag το εχω τερματισει....

        • Zaratoth

          Αφενώς δεν λέω με την καμία πως είναι κακά παιχνίδια έτσι; Είναι πολύ καλά και "σταθερές αξίες". Ξέρεις πως θα παίξεις AC. Όσους κράζουν για το κράξιμο δεν τους παίρνω σοβαρά.

          Αφετέρου θυμάμαι τον εαυτό μου να παίζει το 1 και να είμαι με το στόμα ανοιχτό κατά τη διάρκεια των main αποστολών (γιατί στα side πάσχιζε λίγο), ειδικά από την αποστολή με τη μαζική δηλητηρίαση σε ένα συμπόσιο και μετά. Θυμάμαι το πολλαπλό mindfuck στο τέλος του AC 2 που μέχρι και σήμερα μου στέλνει ανατριχίλες. Και μετά να κάθομαι να σκέφτομαι το επικό climax στο τέλος στη σύγχρονη εποχή, το οποίο δεν έλαβα ποτέ. Η βλακεία για μένα είναι ακριβώς το σημείο που λες εσύ που πορώθηκαν όλοι. Εμένα πρωταρχικά με ένοιαζε το plot του Desmond στη σύγχρονη εποχή, ενώ οι υπόλοιποι πορώθηκαν κυρίως με τις αναπαραστάσεις των εποχών. Γαμούσαν, δεν λέω, αλλά θα εκτιμούσα πολύ περισσότερο να είχαν π.χ. την τετραλογία του Desmond ολοκληρωμένη και, για όποιον ήθελε εξτρά info, σειρά comics, βιβλίων, animation κλπ, που να βασίζονται μόνο σε εποχές. Και υπάρχουν, π.χ. το comic στη Ρωσία.

          Από την άλλη, συγνώμη κιόλας, αλλά το επιχείρημα της ημερομηνίας λήξης που λες συνέχεια δεν μου είναι καθόλου πειστικό. Γιατί; Γιατί έχουν βγάλει 9 παιχνίδια μέσα σε 8 χρόνια (ή 15 αν βάλεις μέσα και τα spin-off http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed ). Από την άλλη, το Metal Gear που λες, έχει βγάλει 10 παιχνίδια μέσα σε 20 σχεδόν χρόνια (μετρώντας μέσα και τα Metal Gear, Revengeance κλπ).

          Το milking φαίνεται κιόλας από το νέο παιχνίδι Chronicles. Πρακτικά μου λέει ότι πήραν τα αποτελέσματα του poll σε ποιες εποχές θέλουν οι fans τη σειρά και θα τις χώσουν όλες σε παιχνίδια. Δεν ξέρω, υπερβολικά μπούγιο τίτλων. Θα προτιμούσα τελείως περισσότερο αυτό που έχει πετύχει, τις εποχές, να τις κάνει αυτόνομους one-off τίτλους. Μια περιπέτεια στη βιομηχανική αγγλία, μια περιπέτεια στις σταυροφορίες, στην κίνα κλπ. Να σταματήσει να χρησιμοποιεί παντού τη στάμπα AC που από τη μια την ξεχειλώνει και από την άλλη την περιορίζει (αφενώς γιατί γιγαντιώνει το Franchise με spin offs από την άλλη δεν μπορεί να κάνει την τέλεια χρονολογική εμπειρία καθώς πρέπει αναγκαστικά να χώσει μέσα και Assassin's). Χωρίς να το έχω παίξει, αυτό που έχω ακούσει είναι πως το Black Flag είναι τέλειο πειρατικό παιχνίδι αλλά μάπα Assassin's Creed. Μήπως θα ήταν καλύτερο να είχε γίνει ένα new IP καθαρά πειρατικό και όχι να προσπαθήσουν να το χώσουν μέσα στο AC-verse; Τροφή για σκέψη.

          Αυτά από έναν φαν της σειράς 🙂

          • alessan

            Αυτο που ειπες στο τελος ειναι ολο το ζουμι! Το ac4 ηταν επικη παιχνιδαρα! Αλλα δεν ηταν ac! Κ εγω θεωρω οτι πρεπει η να βγαινουν ανα διετια η τριετια κ αναμεσαα η σε κυκλο καποιο prince of Persia με εμφαση στο πλατφορμ η καποιο πειρατικο με εμφαση στην δρση κ την θαλασσα κ μετα ενα assassins με πλουσιο σεναριο κ κανονιικους stealth μηχανισμους!

          • Constantinos

            Αυτοσκοπος της Ubisoft ηταν να δημιουργησουν ενα παιχνιδι απ το οποιο θα παρελασει ολη η παγκοσμια ιστορια. Αν το παμε βασει lore, το παιχνιδι κινειται με αξονα τους απογονους του Αδαμ και της Ευας. Τον εναν τον γνωρισαμε, τον δευτερο ακομα οχι.

            Τωρα αν θες την αποψη μου, το τραβηξαν απ τα μαλλια λιγο τ ολο θεμα. Γιατι? Το τελος της ιστοριας του Desmond ληγει "υποτιθεται" (δεν παιρνω ορκο) στο ΙΙΙ. Το Black Flag, Rogue και το Unity εχει ναι μεν πρωταγωνιστες αλλα κανενας τους δεν ειναι αμμεσα συνδεδεμενος με τον Desmond. Μερικοι (Cormack) δεν ειναι καν. Ισως ο Edward Kenway να λογιζεται απογονος του Desmond αλλα και παλι δεν ακολουθει το bloodline του Desmond οπως για παραδειγμα συμβαινει με τον Connor. Επρεπε να εχουν βαλει νωριτερα στο παιχνιδι τον απογονο της Ευας. Προφανως δεν το εχουν κανει ακομα γιατι περιμενουν το καταλληλο setting/timing για να το πραξουν.

            Τωρα οι τιτλοι ειναι πολλοι, δεν θα σου πω οχι. Ειναι υπεραριθμοι. Θα ηταν ομως λαθος να τους βαζεις σε συγκριση με τις κυκλοφοριες Kojima/MGS. Οι Ιαπωνες ειναι γνωστοι για την αργοπορια. Ειναι τελειομανεις αλλα σχεδιαζουν βραδυποριακα τελειως. Δες για παραδειγμα Ico, Shadow Of The Colossus και Last Guardian. To Shadow Of The Colossus κυκλοφορησε οταν ημουν 4ετης φοιτητης, κοντα 10 χρονια πριν. Δηλαδη ok παιχνιδαρες αλλα αυτη η αργοπορια τους ειναι ανευ προηγουμενου. Θα μου πεις τι προτιμας? Ενα παιχνιδι που κυκλοφορει υπερβολικα καθυστερημενα αλλα ειναι τουμπανο ή προτιμας ενα παιχνιδι σταθερα καλο που κυκλοφορει σε μεγαλυτερη συχνοτητα? Ειναι περιεργη ερωτηση, δυσκολη ν απαντηθει θεωρω τουλαχιστον απ την πλευρα μου.

            Μετα πρεπει να σκεφτεις οτι το MGS κυκλοφορει απ το PS1 αν δεν κανω λαθος. Τοτε οι τιτλοι δεν ηταν τοσοι πολλοι σε σχεση με σημερα. Τωρα εχουν ξεπηδησει τα studios σαν τα μανιταρια. Κυκλοφορουν παιχνιδια, μαλιστα ποιοτικοτα, studios που προερχονται απο χωρες που δεν θα το περιμενες ποτε. Ο ανταγωνισμος πλεον δεν εχει ταβανι.

            Υπαρχουν πολλοι που εχουν αναφερθει στο MGS και ισχυριζονται οτι τους κουρασε αυτη η διαιωνιση ανα κονσολα. Οπως επισης ειναι πολλοι αυτοι που ισχυριζονται οτι ειναι υπερβολικα μικρη η αναλογια 10 MGS games/20 χρονια. Σου λεω και παλι η ολη κουβεντα ειναι πολλη σχετικη. ΤΟ FF (Final Fantasy) ενω εχει τεραστιο fanbase, δεν εχει κουρασει? Εγω οταν βλεπω κατι XII, XVI, XVII, λαχανιαζω.

            Τα FIFA, PRO κτλ που βγαινουν καθε χρονο ποσο διαφορετικες και καλυτερες ειναι οι νεες εκδοσεις απ τις παλιες? Επειδη εχω συνειδητα σταματησει ν αγοραζω sport games απ το 2012, οποτε παω σε φιλαρακια που εχουν αγορασει sport game καινουργιο και βαζουμε κανα διπλακι για χαβαλε, ποτε δεν μπορω να ξεχωρισω ποιο ειναι το 2013, 2014, 2015. Ολα ιδια μου φαινονται, αντε με λιγο καλυτερα γραφικα.

            Το θεμα δεν εχει να κανει τοσο με το 8 AC games/9 χρονια, οσο το θεμα της ετησιας κυκλοφοριας. Eμενα δεν μ ενοχλει αρκει να υπαρχουν πραγματα ν αναδειξουν. Οταν ομως βλεπω next gen με τιγκα στα bugs, glitches, τα παιρνω πολυ ασχημα. Το θεωρω αντιεπαγγελματικο και ξεφτιλικι ενα παιχνιδι να δουλευεται 3 χρονια και βαλε και να κυκλοφορει ημιτελες. Ελπιζω το Unity να ηταν η κακη παρενθεση.

            Το χω γραψει απειρες φορες, κορεσμος υπηρξε, δεν θα διαφωνησω. Ειδικα μετα το αρπακωλατζιδικο Revelations επρεπε να υπαρχει ενα 2ετες διαλλειμα τουλαχιστον. Προφανως μοσχοπουλαει το brandname, εχει δημιουργησει με τη σειρα του μεγαλο fanbase και βλεποντας οτι τραβαει, το αξιοποιουν. Δεν ειναι μαλακισμενη η Ubisoft να εμμενει κυκλοφοροντας ενα προιον αν ηξερε οτι ο κοσμος δεν το γουσταρει πλεον.

            Προφανως το feedback ειναι θετικο.

            • ggraper

              Συμφωνω.+100
              Εγραψες ακριβως πως ειναι η κατασταση με τη «κοτα»(uubisoft) και τα αβγα της(assassin's creed games),που αλλοτε βγαινουν χρυσα και αλλες φορες κλουβια και σπασμενα(γεματα glitches και bugs).Επισης ξερει πως αμα σταματησει να τα βγαζει,δεν θα της δινει τροφη (χρηματα) ο κτηνοτροφος(εμεις)

          • S4crifice

            Μεσα στο μυαλο μου εισαι? Αυτα ακριβως που εγραψες σκεφτομουν.

          • pgetsos

            Εγω παλι σαν φαν των πειρατικων παιχνιδιων δε μπορω να πω οτι το λατρεψα (ουτε σαν AC, αλλα σιγουρα ουτε σαν πειρατικο) 😛 Οι ναυμαχιες μου φανηκαν πανευκολες, ακομα και εναντια σε legendary ships +λειπαν διαφορα aspects (λογικο, δεν ηταν πειρατικο παιχνιδι)

            Ενα Pirates! (Live the life edition) 2015 θα το ηθελα...

  • Cerivus

    Μαρξιστες Ασσασινοι 🙂

  • meh

    Λιγο πιο μεγαλο το "pre alpha footage" ρε Ουμπι. Δεν ενοχλουσε αρκετα.
    Εξαιρετικα πρωτοτυπο gameplay, δεν εχω ξαναδει τετοιους μηχανισμους σε παιχνιδι. 🙂

    • OPTIKLOPS

      Ρε meh δεν μπορώ να καταλάβω , αυτό είναι trollarisma ή γνώμη ? Ή και τα 2 ?

  • Γιάννης

    Ελληνικά στο Assassin's Creed Syndicate?!?!? Στο επίσημο κανάλι της Ubisoft και του Assassin's Creed στο Youtube υπάρχουν ελληνικοί υπότιτλοι στο world reveal βίντεο (και είναι σωστά φτιαγμένοι με πολύ καλή μετάφραση)!

    https://www.youtube.com/watch?v=W4vPChhnesg

    • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

      ωραιος!!!!!

    • Γιάννης

      Mόλις πήρα απάντηση από την CD Media σχετικά με τα ελληνικά στο βίντεο:

      “Tο παιχνίδι δε θα κυκλοφορήσει στα Ελληνικά. Απλά έγινε μια φιλότιμη προσπάθεια από τη Ubisoft με τα συγκεκριμένα videos για να ευχαριστήσει τους Έλληνες fans της σειράς”

      Κρίμα... 🙁

      • VagDog

        Περιεργο.... Πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι ειμαστε μια παρα πολυ μικρη αγορα... Μονο η Sony και αν !!!!!

  • proskopos

    τα ιδια και τα ιδια....σιγα το next gen....
    kai με το unity ετσι μας ελεγαν και του πουλησα σε 2 μερες.
    εχουν καταντησει βαρετα και μια επαναληψη και τιποτα αλλο.
    στην ιδια μοιρα θα ηταν και το uncharted last of us....κτλ,
    αμα εβγαιναν καθε χρονο.
    next gen ειμαστε κυριοι.....ασε να περασουν 2 χρονια και καντο
    πιο τουμπανο και κατι καινουργιο να μας γλυκανεις

    • NEKTAR(ios)

      Σωστός σε όλα

  • GeorgeZ

    Όλα ωραία όλα καλά θυμάστε όμως πως μας παρουσίαζαν και το Unity και πως κυκλοφόρησε...δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο το φτιάχνει άλλο studio και μακάρι να βγει καλό, αλλά προσωπικά κρατάω μικρο καλάθι και γενικά με κούρασε η σειρά.Anyway αυτό με το focus στον εχθρό που γυαλίζει σαν γλόμπος πρέπει κάποτε να σταματήσει έλεος...η να υπάρχει επιλογή να το βγάζεις είναι τραγικά ενοχλητικό, επίσης το όνομα που είχε αρχικά Victory πιστεύω είναι καλύτερο ακούγεται και φαίνεται γραμμένο πιο ωραίο από ότι το άλλο.

  • foths

    ο σειρά κάηκε νομίζω,
    1 και 2 για την εποχή τους κορυφαία, το revalations επισης πολύ κάλο λόγο κωνσταντινούπολης, από το brotherhood άρχισε να κουράζει, το 3 τίποτα το ιδιαίτερο για κάποιον που έχει παίξει όλα τα προηγούμενα, δεν το τελείωσα καν,
    το 4 το οποίο ήταν και πάλι κορυφή λόγο το ότι είχε κάτι νέο να προσφέρει με τις ναυμαχίες, με unity δεν ασχολήθηκα ακόμη ενώ το εχω εδω και 3 μηνες και δεν βλέπω να ασχοληθώ, τώρα μάλλον αρχίζει η κατάβαση του τίτλου.
    βέβαια για κάποιον που δεν εχει παίξει τα προηγούμενα assasins παραμένουν πάρα πολύ καλα παιχνίδια και να μην διστάσει καθόλου ασχοληθεί με κάποιο, μην μπερδευομαστε με το οτι κάποιοι τα βαρεθήκαμε.

  • OPTIKLOPS

    Μου αρέσουν πολύ τα Assassins Creed που είναι κάτι διαφορετικό από Assassins vs Templars

  • Eaglos

    Εκ πρώτης όψεως φαίνεται μουφίτσα, όπως και το Unity. Από το γελοίο arcade τρόπο οδήγησης της άμαξας, στο "τρέχω ανάμεσα σε κόσμο και σκοτώνω" χωρίς να με ακούει ο κακός στα 3 μέτρα...

  • OliThai

    Όσο πάει οι "φάτσες" των πρωταγωνιστών γίνονται ολοένα και χειρότερες! 😛

    • alessan

      Αυτος μου θυμησε wolverine οσο δεν παει!

      • OliThai

        Απο το στόμα μου το πήρες! :p Χάθηκαν οι παλιοί καλοί Ασσασσίνοι...

  • Kostas

    Λεέι το trailer για το λονδίνο ότι είναι κέντρο δραστηριοτήτων κάθε είδους και ότι στους δρόμους και στα σοκάκια γίνεται χαμός αλλά χαμός δεν... 10 χαρακτήρες ταυτόχρονα βλέπω που είναι ο χαμός του παρισιού(παρόλα τα άλλα τόσα προβλήματα) μήπως το φυσάνε και δεν κρυώνει και σου λέει λίγοι και καλοί και ας είναι έρημο το λονδίνο, θέλουμε χαμό και χωρίς κολλήματα ubi ...pre alpha θα μου πείτε άντε να δούμε οταν βγεί γιατί έτσι δεν λέει σαν πρώτη εικόνα..

  • Stealth Commando

    1 Αποκλείεται να είναι Pre-Alpha και να κυκλοφορεί σε 5 μήνες
    2 Είναι 2015 ακόμα η ubisoft να βάλει διαφορετικά πρόσωπα στους αντιπάλους ;
    3 Αναμένω από τώρα buggy release
    4 Είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι αυτό το rope thrower ή όπως στο διάολο το λένε θα χαλάει τη ροή του gameplay και του παρκουρ ;

    Πραγματικά αν δεν βγεί εντελώς τέλειο αυτό το AC η σειρά θα είναι νεκρή ...

    • varter200

      κανενα παιχνιδι δεν γινεται να ειναι τελειο,το θεμα ειναι να μην ειναι unity(σε θεματα bugs)

  • Kilia

    Ποσο τους λυπαμαι τους εργαζομενους εκει στην ubi δεν λεγεται, ξεκινησαν πριν 10 χρονια να φτιαχνουν το assasins creed με τους μηχανισμους του να υποστηριζουν το setting και τους χαρακτηρες και τωρα με τις αλλεπαλληλες αλλαγες στις ιστορικες περιοδους που πλεον φανερα δεν υποστηριζουν το αρχικο gameplay του παιχνιδιου βρισκονται στο εξης διλημμα: η να συνεχισουν να παραδιδουν το γνωστο assasins gameplay με σιγουρο τον κινδυνο να περασει στην ανυποληψια η σειρα και να βασιζεται μονο στο setting (γιατι δεν στεκει να σκαρφαλωνει στα κτιρια της βικτωριανης αγγλιας καποιος) η να φερουν το gameplay σιγα σιγα στα στανταρντς των third person της ps2 γενιας απεμπολωντας ολα τα trademark στοιχεια της σειρας και καθε νεο επεισοδια στην σειρα να προσφερει "κατι νεο" που ομως το εχουμε δει σε δεκαδες αλλα παιχνιδια.

    Σε καθε περιπτωση η ubi θα μαθει με τον σκληρο τροπο το γιατι δεν στεκει να κανεις ετησια μια σειρα η οποια α) δεν ειναι αθλητικος τιτλος, β) δεν στηριζεται αποκλειστικα σε εναν μηχανισμο που μενει αναλλοιωτος και γ) δεν προσφερει multiplayer ως το βασικο συστατικο του παιχνιδιου.

    • Constantinos

      Θα ξεκινησω απ το α, β, γ του επιλογου και μετα θα αναφερθω στην πρωτη παραγραφο σου.

      α). AC και αθλητικος τιτλος ειναι 2 εννοιες που δεν συναδουν η μια με την αλλη. Αν θεωρεις οτι η δουλεια που πεφτει σ ενα sport game ειναι ιδια με ενος AC, εισαι τερμα λαθος. Το εκαστοτε sport game απλα προσθαφαιρει δεδομενα και βελτιωνει λιγο animations, γραφικα. Τιποτα αλλο. Σ ενα AC game σχεδιαζεται ενας "μικρος" interactive κοσμος με την παραμικρη λεπτομερεια. Eνα AC game σχεδιαζεται για χρονια, οχι οπως ενα sport game που απλα αλλαζει λιγο επιφανειακα, μεσα σε μερικους μηνες, μεχρι να βγει η καινουργια "βελτιωμενη" εκδοση του.

      β). Oι μηχανισμοι γιατι ν αλλαξουν? Προφανως εσυ θα ηθελες να αλλαξουν ριζικα. Οι συγκεκριμενοι μηχανισμοι ειναι αυτοι που καθιερωσαν το παιχνιδι εκει που ειναι σημερα. Τo leap of faith, το air assassination, το parkour, ειναι καποιοι απ τους μηχανισμους που μετετρεψαν το AC σ αυτο που ειναι σημερα. Καποιες προσθαφαιρεσεις σε πραγματα, ειμαι συμφωνος στο να πραγματοποιουνται. Απο κει και επειτα, δεν μιλαμε για παιχνιδι Spiderman, για Assassin's Creed μιλαμε.

      γ). Ποτε δεν ημουν συμφωνος με την υπαρξη του multiplayer στο AC. Το multiplayer δινει ωθηση σ ενα παιχνιδι, οταν δεν εχει να προσφερει δυνατη single player εμπειρια. Υπαρχουν εξαιρεσεις συμφωνοι. Το AC ομως, μετα απο χρονια, θα το θυμαται καποιος, οχι για το multiplayer ή το co-op αλλα για το single player. To AC δεν ειναι παιχνιδι που το απολαμβανεις παιζοντας το με φιλους, διαδικτυακα. Ειναι παιχνιδι που θελεις να εισαι εσυ και ο κοσμος του. Τιποτα αλλο.

      Τωρα, για το πρωτο μερος του σχολιου σου, εχω μια απορια. Τι εννοεις γραφοντας :

      "πλεον φανερα δεν υποστηριζουν το αρχικο gameplay του παιχνιδιου βρισκονται στο εξης διλημμα: η να συνεχισουν να παραδιδουν το γνωστο assasins gameplay με σιγουρο τον κινδυνο να περασει στην ανυποληψια η σειρα και να βασιζεται μονο στο setting (γιατι δεν στεκει να σκαρφαλωνει στα κτιρια της βικτωριανης αγγλιας καποιος) η να φερουν το gameplay σιγα σιγα στα στανταρντς των third person της ps2 γενιας απεμπολωντας ολα τα trademark στοιχεια της σειρας και καθε νεο επεισοδια στην σειρα να προσφερει "κατι νεο" που ομως το εχουμε δει σε δεκαδες αλλα παιχνιδια" ?

      Ρωταω :

      1. Γιατι να θελει η Ubisoft ν αλλαξει μια πετυχημενη συνταγη? Ξερεις πολλα παιχνιδια που αλλαξαν bottom up το gameplay τους? Για μεγαλα franchises αναφερομαι, οχι σε παπαριτσες.

      2. Απο που και ως που το AC, εγινε τιτλος του περιθωριου, που μαλιστα μοιαζει σε θεματα gameplay "με τα στανταρτς των third person της ps2 γενιας" ?

      • pgetsos

        Και αλλοι αγαπησαμε παιχνιδια (και το συγκεκριμενο μαλιστα) αλλα δε καναμε ετσι. Αλλα λεει, αλλα απαντας στα περισσοτερα.

        Για το α), πολυ απλα εννοει οτι ενας αθλητικος τιτλος ειναι πολυ πιο ευκολος να βγει με ετησια κυκλοφορια, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη δεν αλλαζουν πολλα. Δεν ισχυει στο AC λοιπον (αρα δε συναδει για ετησια κυκλοφορια)

        Για το β), αρκετοι μηχανισμοι αλλαζουν σε καθε AC. Ειτε μιλαμε για εισαγωγη ναυμαχιων, ειτε για εκτοξευση σχοινιου, ειτε αλλοι μικροτεροι. Οταν εισαγεις ενα νεο μηχανισμο, ειναι πιθανο να υπαρχει με αυτον καποιο bug, η να μην υπαρχει αρκετος χρονος για σωστη αναπτυξη του νεου χαρακτηριστικου (εδω θα ξανακανω τα παραπονα μου για τις ναυμαχιες του 4 αλλα οκ 😛 ). Ειδικα οταν αλλαζεις και σχεδον ολα τα αλλα, χτιζεις μια πολη απο την αρχη, αλλαζει ολο το feeling λογω διαφορετικης εποχης κτλ. Οχι και το πλεον ευκολο για ετησια κυκλοφορια οπως λεει και ο Kilia, και συχνα οδηγει σε rushed games, βλ. Unity

        Για το γ) τετοια παιχνιδια (προφανως COD/BF θα σκεφτεται) πουλανε πιο ευκολα σε ετησια βαση, οι λογοι μπολικοι και γνωστοι λιγο-πολλοι πχ εκει μεταφερεται η πλειοψηφια των παιχτων, παιχνιδι που θα αφιερωσεις πιο ευκολα πολλες ωρες και ειδικα με παρεα κτλ

        Οσο για το αλλο, ειναι προφανες οτι οι αρχικοι μηχανισμοι δεν καλυπτουν απολυτα ενα setting σε τροπικο νησι η στη βικτωριανη Αγγλια (που τα κτηρια δε μπορεις να πεις οτι βοηθουν την αναβαση, και εφτιαξαν ενα μηχανισμο που θυμιζει τον Spiderman που αναφερεις (ο ενας πεταει ιστο, ο αλλος σχοινι). Το gameplay δε θυμιζει στα περισσοτερα τα πρωτα AC(μιλαω μεχρι και Revelations, ποσο δε μαλλον τα πρωτα 2), εχει αλλαξει πολυ

        Οσο για το "PS2" ουτε εγω καταλαβα τι ακριβως εννοει, ισως ενα "λιγο απ'ολα"?

        • Kilia

          Για να το πω πιο απλα απαντωντας και στους δυο, ουσιαστικοτερα εννοω οτι το assasins creed δημιουργηθηκε με στοχο να προσφερει μια συγκεκριμενη φαντασιωση μεσα απο το setting και τους μηχανισμους του που ηταν χτισμενοι πανω σε αυτο, αυτην ενος επαγγελματια δολοφονου και το καταφερε καλα.
          Τωρα ομως με την αλλαγη του εκαστοτε setting πρεπει να αλλαζουν οι μηχανισμοι ωστε να ανταποκρινονται στην εκαστοτε εποχη-φαντασιωση χωρις ομως να αλλοιωνεται η ουσια της σειρας, κατι που μεχρι στιγμης το κρατουσαν σε μια ισορροπια αλλα οπως δειχνει το λονδινο αυτο δεν μπορει να σταθει και η ισορροπια χαλαει (αμαξες αντι για τρεξιμο, grappling hook αντι για parkour, το γελοιο stealth με το ανεβασμα της κουκουλας κτλ.) το black flag εδειξε τον δρομο καθως ηταν ενα πειρατικο παιχνιδι μεσα στο συμπαν των assasins creed αλλα απο δω και περα ξεφευγει το πραγμα και πρεπει να προσφερει η μια αλλη φαντασιωση οπως εκανε το black flag η να μεινει κολλημενο σε κατι που θα ειναι εξ΄ορισμου γελοιο.

          Οσο για τα α,β,γ, ρωτηστε καποιον καμμενο με τα αθλητικα και θα σας πει απειρες αλλαγες που γινονται καθε χρονο, αναλλοιωτος μηχανισμος= shooting με μικρες παραλλαγες, οδηγηση σε ολα τα racing και το assasins δεν εχει τετοιον, το μουλτι ειναι αυτονοητο και δεν χρειαζεται αλλη αξηγηση και το assasins ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να μην κουμπωνει μουλτι πανω του, κακως.

          Το παιχνιδι δεν το κρινω ως κακο η καλο αλλα συμφωνα με βαση της προοπτικες που εχει για ετησια σειρα και αυτες ειναι πολυ λιγες, δεν ειναι τυχαιο που η ubi εφτιαξε το watch dogs και το division στην συγχρονη εποχη, αυτες ειναι οι σειρες που θα παρουν τα ηνια απο το assasins creed, εγγυημενα.

          • Constantinos

            Πρωτα απ ολα, πρεπει να πουμε οτι απλα ανταλλασουμε αποψεις, δεν ειναι απαραιτητο ουτε να συμφωνησουμε, ουτε να διαφωνησουμε.

            Το Assassin's Creed οντως δημιουργηθηκε με σκοπο να παρουσιασει κομματια της παγκοσμιας ιστοριας. Οταν ξεκινουσες να παιξεις το πειραματικο AC I, το ιδιο το παιχνιδι και τα mechanics ηταν πρωιμα. Δεν υπηρχαν side missions, το συστημα μαχης ειχε ναι μεν τα εντυπωσιακα finishing moves αλλα ηταν αργο, ανεβοκατεβαινες σπιτια και οροφες, κανα view point εδω και εκει και μπαστα. Ολοι μιλουσαν με κολακευτικα λογια γιατι ειχε εντυπωσιασει το parkour + οτι μπορουσες να σκαρφαλωσεις σχεδον σε ολες τις επιφανειες. Μαλιστα καποιοι τοτε το ειχαν χαρακτηρισει ως ενα "οpen world Prince Of Persia".

            Με τα χρονια, η σειρα εξελιχθηκε, οι κεντρικοι και βασικοι πυλωνες του gameplay εμεναν σταθεροι απλα βελτιωνονταν συνεχως. Hidden Pistol, Poison Darts, Hook Blade, Phantom Blade, Berzeker Darts. To Eagle Vision, αλλαξε μερικες φορες, μια ονομαστηκε Eagle Pulse για να μπορεις να εντοπιζεις πατημασιες των εχθρων, μετα στο Unity μπορουσες να βλεπεις μεσα απο τοιχους κτλ.

            Το parkour βεβαια αρχισε ν αλλαζει απ το AC III και μετα. Απ το να σκαρφαλωνεις σε δεντρα και να υπερπηδας εμποδια μεχρι την τρομακτικη βελτιωση του στο Unity σε ολους τους τομεις. Στο Syndicate προσεθεσαν και το Assassin Gauntlet για να ανεβαινεις πιο γρηγορα τα κτιρια του Λονδινου. Κακο ειναι αυτο που εκαναν? Δεν καταλαβαινω που κολλας. Στ οτι υπεστη αλλαγη το parkour ή στ οτι δεν ειναι ρεαλιστικο? Aυτο που εγραψες "grappling hook αντι για parkour" απο που προεκυψε? Δικη σου θεωρια ειναι? Ειναι δυνατον να μην υπαρχει το parkour σε AC game? Απλα εφτιαξαν ενα navigation tool συνδυαζοντας το με το parkour.

            Εδω χρησιμοποιουσες αλογα στα παλιοτερα AC και μετα πειρατικα καραβια, οι αμαξες τη περιοδο του Βικτωριανου Λονδινου σε πειραξαν? Κακως κατ εμε, που δεν υπηρχαν αλογα και αμαξες στο Unity γιατι θα ηταν πιο αντιπροσωπευτικο γνωρισμα. Το κακο που βλεπεις εσυ δεν καταλαβαινω. Φυσιολογικες προσθηκες ειναι αυτες. Τωρα κατα ποσο ευχρηστος θα ειναι ο χειρισμος τους, αυτο δεν το γνωριζω, μενει να το δουμε παιζοντας.

            Γιατι ειναι γελοιο το swap καπελο/κουκουλα? Αν εβλεπες το βιντεο που ανεβασε η Ubisoft στ οποιο μιλουσαν οι devs, θα καταλαβαινες γιατι δεν ειναι γελοιο. Πλεον στο Λονδινο, θα υπαρχει αστυνομια. Δεν θα μπορεις να περπατας στο δρομο, εχοντας τα οπλα φορα παρτιδα, οπως γινοταν σε ολα τα AC, γιατι θα σε κυνηγουν οι μπατσοι. Γι αυτο αν ειδες στο βιντεακι ολα τα οπλα (knives, dagger, πιστολι) βγαινουν μεσα απ τη καμπαρντινα. Το ιδιο θα συμβαινει με τη κουκουλα. Το καπελο θα το χρησιμοποιεις σε crowded areas για να μπορεις να κανεις αφοβα blend, μεχρι να φτασεις στ objective που απαιτει stealth για να βαλεις τη κουκουλα. Τα ηξερες αυτα ή απλα εκανες τις γνωστες υποθεσεις σου ?

            Το παιχνιδι οροσημο της σειρας φιλε killia δεν ηταν το Black Flag. 8/10 gamers που εχουν ασχοληθει με τη σειρα, αν τους ρωτησεις ποιο ειναι το καλυτερο και ωριμοτερο AC game, θα σου απαντησουν ολοι μ ενα στομα το ΑC II. Το Black Flag ενα πειραμα της Ubisoft τ οποιο απεδωσε. Ηταν ενα διασκεδαστικο παιχνιδι εξερευνησης και δρασης οπου οι μηχανισμοι του λειτουργησαν 1000 φορες καλυτερα απ το AC III. Το μοναδικο ελαττωμα του ηταν οτι αφοσιωθηκε περισσοτερο στην πειρατια και λιγοτερο στο μυστικισμο απ τον οποιο πηγαζει η σειρα.

            Ενας καμμενος που ασχολειται με sport games, θα σου πει αυτα που θελει να σου πει. Γιατι ειναι δικαιωμα του να πιστευει αυτα που θελει να πιστευει. Εγω ξερω οτι πλεον τα ποδοσφαιρακια και τα μπασκετακια δεν εχουν πλεον αυτο το χαβαλε "διπλακι" που καποτε ειχαν. Μαζευοταν μια αντροπαρεα σ ενα σπιτι και δωστου διπλακια. Πλεον ολος αυτος ο χαβαλες εχει θυσιαστει στο βωμο του online και των drops. Να μου τυχει ο Messi με μπλε καρτα, να μου τυχει ο Ronaldo με advanced stats. Παιζουν απλα για να βελτιωνουν το ροστερ των ομαδων τους. Αποψη μου ειναι οτι ειδικα τα sport games, ειναι χασιμο χρηματων και χρονου. Μπορεις να επενδυσεις τα λεφτα σου σε αλλα πιο κοζικα games και οχι στα sport games. Μπορει να ειμαι λαθος, αυτο πιστευω.

            Την αποψη μου για το αν θα επρεπε το AC να χει online και multi την εχω ξαναγραψει και δεν αλλαζει. Ειναι παιχνιδι που το single player προσφερει μεγαλυτερες εμπειριες και συγκινησεις απο ενα απλο και κοινοτυπο mutiplayer mode. Αλλωστε τη δοκιμασαν και αυτη τη online συνταγη απ το Brotherhood μεχρι το Black Flag. Μπουχτισαμε.

            Τ οτι η Ubisoft αποφασισε ν ασχοληθει με νεα IP's ειναι καλο για το gaming γενικοτερα. Δεν θεωρω οτι καπελωνει μ αυτο το τροπο το AC. Γενικα η Ubisoft ειναι εταιρια που της αρεσει να επενδυει στο sandbox/open world στοιχειο. Και καλα κανει.

            • Kilia

              "Το μοναδικο ελαττωμα του ηταν οτι αφοσιωθηκε περισσοτερο στην πειρατια και λιγοτερο στο μυστικισμο απ τον οποιο πηγαζει η σειρα."
              Το μοναδικο του προτερημα σαν παιχνιδι ηταν αυτο που εσυ βλεπεις ως μειονεκτημα και αυτο γιατι το αντιμετωπιζεις σαν assasins creed και οχι σαν αυτονομο παιχνιδι. Αυτος ειναι και ο λογος που δεν μπορεις να αντιληφθεις αυτα που λεμε με τον pgetso. Πλεον τα assasins ειναι ξεπερασμενα, (τουλαχιστον για αυτους που παιζουν και κατι αλλο απο τα 3-4 ΑΑΑ που βγαινουν καθε χρονο) τοσο για το πως αντιμετωπιζουν την εκαστοτε ιστορικη περιοδο, τους χαρακτηρες αυτης και τα γεγονοτα που τις προσδιοριζουν και αυτο θα γινεται ολο και πιο εντονο καθως οσο φτανει στις μερες μας καθως τοσο περισσοτερες πληροφοριες αλλα και θεση εχουμε για τα γεγονοτα τοσο και στους μηχανισμους του που πολυ απλα παλευουν να χωρεσουν στο εκαστοτε setting.

              Το μονο αλλο που μπορω να σχολιασω απο αυτα που ειπες ειναι πως το πρωτο assasins δεν ειχε προβλημα μηχανισμων αλλα pacing, το loop του παραηταν απλοικο (π.χ. παντα ειχες να κανεις 1 μονο πραγμα και τιποτε αλλο) και θαφτηκε, αδικημενο παιχνιδι το οποιο το παρεξηγησαν τα επομενα sequels.

              • Constantinos

                Στο προηγουμενο σχολιο σου, εγραψες για τα mechanics που απομακρυνονται απ το υφος της σειρας ενω στη πραγματικοτητα εμπλουτιζονται με κατι καινουργιο. Μετα εγραψες οτι το parkour πηγε στραφι ελεω grappling hook. Μετα εγραψες οτι θα ναι μειονεκτημα οι αμαξες στο Syndicate. Απ οτι συμπεραινω, επιλεγες εσκεμμενα ν αλλαζεις θεμα στη κουβεντα για να την κατευθυνεις οπως και οπου θες εσυ. ΟΚ.

                Για μενα, που χω παιξει ολα τα AC games μεχρι σημερα, αν επρεπε να βρω ενα μειονεκτημα στο Black Flag, αυτο θα ηταν απουσια του μυστικισμου της σειρας. Και αυτο ειναι πραγματικοτητα οτι και να λες. Εσυ οπως και πολλοι αλλοι, ειχατε παρατησει τη σειρα για διαφορους λογους και ξαφνικα οταν ακουσατε για πειρατια, αποφασισατε ν ασχοληθειτε. Δεν ειναι ετσι ομως. Το AC δεν αρχιζει και δεν τελειωνει απο καμια πειρατικη θεματολογια. Αυτο δεν μπορεις να καταλαβεις. Ειχε ωραιους μηχανισμους το Black Flag, πλουσιο και διευρυμενο ingame content, missions/side missions, τονους απο collectibles. Οτι επιθυμει ενας gamer. Δεν το βγαζω εκπτωτο, αν ειναι δυνατον ! Aφου η κουβαλαει το brandname του AC, πως γινεται να τ αντιμετωπισω διαφορετικα?

                Το AC I, για την εποχη του ηταν ενα πρωτοποριακο παιχνιδι. Τηρουμενων των αριθμητικων αναλογιων, ηταν ενα παιχνιδι του 8-8.5. Μιλαω παντα σε σχεση με την εποχη κυκλοφοριας του. Για να τελειωνει το παραμυθι, το AC εχει καταφερει κατι εξαιρετικα δυσκολο. Sequel ανα sequel, το παιχνιδι παρουσιαζεται βελτιωμενο και δεν παραμενει στασιμο οπως το βλεπεις εσυ. Ενα Unity, που κακως εμφανιστηκε με τοσα προβληματα, δεν μπορει ν αμαυρωσει τη πορεια της σειρας.

                Σιγουρα ειναι δυσκολο να ξαναπιασει το peak του AC II, αλλα ξεπερασμενο παιχνιδι δεν γινεται να το βλεπεις εκτος και αν το παρακολουθεις απο μακρια, μεσα απο youtube vids και σχολιαζοντας χωρις να χεις προσωπικη αποψη. Πραγμα που κανετε πολλοι.

                • Kilia

                  H πρωτη σου παραγραφος ειναι η τρανη αποδειξη του οτι δεν καταλαβαινεις τι θελω να πω με τοσα σχολια, καλη συνεχεια. Δεν θα κατσω αλλο να διυλιζω τον κωνωπα, η να φερνω σβουρες γυρω απο την ουρα μου...

        • Constantinos

          Απ το δικο μου (α) τι δεν καταλαβες? Γιατι οσα εγραψες, τα χω γραψει και γω.

          Απ το δικο σου (β) συμφωνω σε ολα εκτος απ το τελευταιο κομματι που εγραψες. Δεν γινεται σε οpen world game να μην υπαρξουν bugs. Παντοτε θα υπαρχουν γιατι ειναι εξαιρετικα δυσκολο να ελεγξεις τοσες πολλες αντιδρασεις αναμεσα σε δεδομενα. Πες μου ενα παιχνιδι open world που δεν ειχε bugs και glitches. Δεν γινεται να μην υπαρξουν.

          Στα υπολοιπα που εγραψες, λιγο-πολυ συμφωνω.

          • pgetsos

            Στο α) δε σου κανει ευθεια συγκριση αθλητικων τιτλων-ac. Ακριβως αυτο που λες αναφερει, οτι ειναι πιο ευκολο για ετησια παραγωγη. Εσυ απαντας λες και ειπε οτι ειναι το ιδιο και το αυτο

            Οσο για bugs, προφανως και θα υπαρχουν, το αγαπημενο μου game (RDR) ηταν γεματο εξαλλου. Αλλα οταν κυκλοφορει με τοσες αλλαγες μεσα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα, σιγουρα θα ειναι μεγενθυμενα/πολλαπλασια. Οσα συναντησα στο III/Unity δε τα ειχα συναντησει σιγουρα στα του Εζιο

            • Constantinos

              Αν πρεπει να σταυρωσουμε το εκαστοτε AC επειδη 2/9 sequels ειχαν προβληματα, τη βουλιαξαμε τη βαρκα. Ειμαι φανατικος υποστηρικτης αλλα οπως θα χεις διαπιστωσει απ τα σχολια μου, ξερω και μπορω να εντοπιζω τα μειονεκτηματα που μπορει κατα καιρους να παρουσιαζει.

              Δεν ειμαι fanboy με παρωπιδες. Ξερω και να παραδεχομαι σφαλματα αλλα ταυτοχρονα ξερω και να εκτιμω.

              • pgetsos

                Οταν λες 9? Με το Syndicate μαζι; Και το Rogue, Που δε το εχω παιξει, εχω ακουσει παντως μπολικα για bugs. Θεωρεις αν το παιχνιδι εβγαινε ανα 2 χρονια πχ, θα ειχε τα ιδια προβληματα; Και αντε, Brotherhood(κυριως)/Revelations πατανε σε κοινες βασεις με το II, ειναι δυνατο να βγει σε 1 χρονο. Το 3 γιατι δεν ειχε επιπλεον χρονο; Το Unity γιατι δεν ειχε; Για αυτο γκρινιαζου(με)ν καποιοι για την ετησια κυκλοφορια, δε βγαινει παντα σε καλο

                Το Syndicate παλι εχει διαφορες αλλαγες απο το Unity, θα προλαβει να ολοκληρωθει στον 1 χρονο που εχει(11 μηνες βασικα); Βεβαια ειναι απο αλλο στουντιο, που πρωτη φορα αναλαμβανει σοβαρο παιχνιδι μετα το PoP:SoT Wii edition

                • Constantinos

                  8 χωρις το Syndicate. Μπερδευτηκα. To ΑC III σχεδιαζοταν για 3 χρονια, οπως και το Unity. To Syndicate δεν ξερω ποσο, πιθανολογω καπου εκει κι αυτο. Οπτικα ηταν πανεμορφα αλλα ειχαν τεχνικα προβληματα, δεν θα επρεπε να υπαρχουν, ειμαι συμφωνος. Δεν παιζει ρολο οτι η ετησια κυκλοφορια που επιφερει τα τεχνικα προβληματα αλλα το ιδιο το studio που δινει βαση στο σχεδιασμο της εποχης, στις αλλαγες του καιρου, στην ατμοσφαιρας και στη λεπτομερεια των κτισματων κτλ. με αποτελεσμα να ξεφυτρωνουν αλλου τα προβληματα. Αυτο πιστευω εγω.

                  Στο κατω κατω 2 ηταν τα ελαττωματικα AC (III, Unity). Το Rogue ηταν κλωνος Black Flag απλα με διαφορετικη οπτικη στα γεγονοτα. Ειδικα το Unity ηταν ενα μεγαλο ανεπιτρεπτο λαθος γι αυτο και αλλαξαν studio στο Syndicate.

                • pgetsos

                  Το rogue ηταν κλωνος, αλλα δε λειτουργουσε το ιδιο ομαλα, κατι αρκετα περιεργο.

                  Οσο για το στουντιο, θεωρω γελοια την αποφαση μετα απο 7 τιτλους, που οικονομικα εστω ηταν επιτυχημενοι, και που ουσιαστικα γεννησε τη σειρα. Και μαλιστα το δινεις σε ενα στουντιο με σημαντικα μικροτερη εμπειρια. Δε ξερω, θα δουμε το αποτελεσμα...

  • Constantinos

    killia

    Μετα απο τοσο καιρο εχω καταλαβει πως λειτουργεις. Ανοιγεις ενα θεμα, θετεις ερωτηματα βγαζοντας παραλληλα συμπερασματα (πολλες φορες χωρις να εχεις χειροπιαστη αποψη) δικα σου και οταν εμφανιστει καποιος ο οποιος απανταει σ αυτα που χεις ρωτησει, ταχα μου αλλαζεις (και καλα) μαεστρικα τη κουβεντα και το πας αλλου και οπου σε βγαλει.

    Μαλλον εγω θα ειμαι αυτος που δεν θα ξανα κανει σβουρα γυρω απ την ουρα μου με σενα. Εχει καταντησει οχι μονο προβλεψιμο αλλα και κουραστικο.

  • JohnBravos

    Φαίνεται ότι πρόκειται για παιχνιδάρα και ελπίζω πως δεν θα έχει τα προβλήματα που είχε το Unity γιατί κούρασε πολύ και δεν απολαύσαμε στο μέγιστο το game.Η ιστορία φαίνεται πολύ ενδιάφερουσα και ευελπιστώ πώς το gameplay θα είναι αναβαθμισμένο και να δώσει την καλύτερη εμπειρία στους gamers.

  • PanaGois

    να περιενω να παρω ac syntcate ή να παρω ac unity???

  • Chronix
  • Φοίνικας ο Τέταρτος
  • https://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY MENIS_XXIII

    Assassin's Creed - How It All Began [US] official

    https://www.youtube.com/watch?v=OUFWNsH7s8o