alt text

Μετά την κυκλοφορία του Assassin’s Creed , η Ubisoft αντιλήφθηκε γρήγορα ότι είχε κάτι ξεχωριστό στα χέρια της και έβαλε μπρος την ανάπτυξη του δεύτερου μέρους. Η ποιότητα των γραφικών, η παραστατική ατμόσφαιρα των Άγιων Τόπων, η διαμάχη Τemplars - Assassins, ο ανοιχτός κόσμος, το παρκούρ σε συνδυασμό με το platforming και το “WTF” τέλος του Assassin’s Creed, είχαν ανοίξει για τα καλά την όρεξη τόσο της Ubisoft, όσο και των gamers.

Δυο χρόνια μετά, συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2009, το Assassin’s Creed 2 εμφανίζεται στα ράφια των καταστημάτων ως άλλος οδοστρωτήρας και παρασύρει τα πάντα στο διάβα του. Το παιχνίδι υπόσχεται μεταξύ άλλων μεγαλύτερο κόσμο, περισσότερες αποστολές, βελτιωμένο gameplay, καλύτερα γραφικά, έμφαση στο σενάριο, νέους και περισσότερους χαρακτήρες. H σημαντικότερη αλλαγή-προσθήκη στο ΑC2 δεν κάτι από όλα αυτά όμως. Η Ubisoft ήθελε να αποδείξει ότι ξέρει να γεννά πρωταγωνιστές, χαρακτήρες εμβληματικούς που θα μνημονεύονται για πάντα στο χώρο του gaming. Και κάπως έτσι γνωρίζουμε τον Ezio Auditore Da Firenze, πιο εκλεπτυσμένα Ezio Auditore εκ Φλωρεντίας.

Η αρχή του AC2 μας μεταφέρει απότομα στο παρόν, εκεί που έληξαν τα γεγονότα του πρώτου τίτλου. Ο Desmond σαστισμένος προσπαθεί να συνέλθει και να αντιληφθεί πόσο δραματικά άλλαξε η πορεία της ζωής του μέσα σε λίγες μέρες. Από ένας απλός μπάρμαν, μπλεγμένος σε έναν άγνωστο πόλεμο που χρονολογείται αιώνες. Οι γενετικές αναμνήσεις του Altair, το κληρονομικό χάρισμα των προγόνων του, το eagle vision, και τα κρυφά μηνύματα του Subject 16 πυρπολούν το μυαλό του. Μέσα στον αναβρασμό της στιγμής και αφού όλη η Abstergo είναι ανάστατη με την εξωτερική εισβολή στις υψίστης ασφαλείας εγκαταστάσεις της, η πόρτα του εργαστηρίου όπου βρίσκεται ο Desmond ανοίγει απότομα. Εισέρχεται βιαστικά στον χώρο η Lucy Stillman, η οποία τον προτρέπει να βιαστεί για να δραπετεύσουν. Ο Desmond σταδιακά αρχίζει να νιώθει διαφορετικά, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με την κινησιολογία του σώματός του. Νιώθει πιο ευλύγιστος, ταχύτερος και δυνατότερος. Το bleeding effect έχει αρχίσει για τα καλά να του αναδεικνύει τα χαμένα χαρίσματα του Assassin προγόνου του, Altair.

Υπό το άγρυπνο βλέμμα του "σταυροφορικού" σταυρού.

Υπό το άγρυπνο βλέμμα του "σταυροφορικού" σταυρού.

Λίγο αργότερα, φτάνουν με τη Lucy σε έναν πελώριο χώρο των εγκαταστάσεων της Abstergo όπου ο Desmond κοντοστέκεται απορημένος και έκπληκτος. Μπροστά τους βρίσκονται ταξινομημένες σε σειρές, αμέτρητες συσκευές animus, ενώ στο βάθος πάνω σε έναν γιγαντιαίο τοίχο ορθώνεται ένας πελώριος φωτεινός σταυρός. H Lucy μονολογεί ότι πρόκειται για το “Animi training room” ή αλλιώς “δωμάτιο ψυχικής εκπαίδευσης”. To πρόγραμμα Animi είναι ένα πρότζεκτ προσομοίωσης, σχεδιασμένο από την ίδια την Abstergo, στο οποίο τοποθετεί πράκτορές της σε μονάδες animus και οι πράκτορες συγχρονίζονται πλήρως με τις γενετικές μνήμες των Αssassins. Ο συγχρονισμός αυτός “αυτοδιδάσκει” το παρκούρ και τον τρόπο που μάχονται οι Assassins στους πράκτορες της Abstergo. Με πιο απλά λόγια, το πρόγραμμα Αnimi καλλιεργεί πράκτορες με σκοπό να κυνηγήσουν τους Assassins του σήμερα. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η Abstergo όχι μόνο δεν στοχεύει στην τεχνολογική ανάπτυξη για την ευημερία της ανθρώπινης κοινωνίας, αλλά έχει συσταθεί και ελέγχεται από τους ίδιους τους Templars. Λίγη ώρα αργότερα η Lucy φυγαδεύει τον Desmond σε ένα αμάξι και τον οδηγεί μακριά από τις εγκαταστάσεις σε άγνωστο προορισμό.

Το αμάξι φτάνει σε μια ερημική αποθήκη. Ο Desmond και η Lucy αποβιβάζονται και εισέρχονται εντός της αποθήκης και ανεβαίνουν μια τεράστια μεταλλική σκάλα που οδηγεί στον πάνω όροφο και συγκεκριμένα σε ένα δωμάτιο. Εκεί ο Desmond γνωρίζει δύο μέλη της αδελφότητας των Assassins, τη Rebecca Crane και τον Shaun Hastings. Η Rebecca Crane είναι μια hacker η οποία μόλις έχει τελειώσει τη κατασκευή του νέου animus 2.0, μιας βελτιωμένης έκδοσης του μηχανήματος της Abstergo. O Shaun Hastings συστήνεται στον Desmond ως “βιβλιοθηκάριος” της αδελφότητας, κρατώντας αρχεία, καταχωρήσεις, αναφορές και σημειώσεις σχετικά με ανθρώπους, γεγονότα και περιοχές της αρχαιότητας που σχετίζονται άμεσα με τους Templars και τους Assassins. Τέλος, η Lucy αποκαλύπτει ότι είναι και η ίδια με τη σειρά της μια Αssassin η οποία κατορθώνει να διεισδύσει μυστικά στο επιστημονικό τμήμα της Abstergo προσποιούμενη την συνεργάτιδα του Warren Vidic, έχοντας ως αποστολή να βοηθήσει τον Desmond να αποδράσει. Οι τρεις Assassins συνιστούν στον Desmond να ξεκουραστεί για μερικές ώρες γιατί θα τον χρειαστούν αργότερα. Αφότου ο Desmond ξυπνά, του εξηγείται ότι δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο και ότι πρέπει να συνδεθεί άμεσα στο animus 2.0 για να αναβιώσει τις γενετικές μνήμες του δεύτερου σημαντικότερου Αssassin προγόνου του που ακούει στο όνομα Ezio Auditore Da Firenze, την περίοδο της αναγεννησιακής Ιταλίας.

Προτού ξεκινήσω την εξιστόρηση των γεγονότων καλό είναι να γνωρίζετε ορισμένα πράγματα που αφορούν άμεσα αλλά και έμμεσα το Assassin’s Creed 2. Η ειδοποιός διαφορά είναι η αλλαγή της ιστορικής περιόδου καθώς μεταφερόμαστε στην Ιταλία της εποχής της Αναγέννησης. Η Αναγέννηση είναι ένα κίνημα που έχει τις ρίζες του στην Φλωρεντία και σταδιακά εξαπλώνεται στην υπόλοιπη Μεσαιωνική Ευρώπη από τον 14ο έως τον 17ο αιώνα. Διανθίζονται τομείς της κοινωνίας όπως η σημασία της τέχνης και των γραμμάτων, η ανεξαρτησία της σκέψης, υπερτονίζεται η έννοια της πολιτικής επιστήμης και παρουσιάζεται η θρησκεία ως βασικό κρατικό συστατικό στοιχείο. Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι η ιστορική επιμέλεια και αναπαράσταση του παιχνιδιού είναι σεμιναριακού επιπέδου, καθώς γίνεται παρέλαση πραγματικών ιστορικών προσωπικοτήτων και γεγονότων ενώ η αναγεννησιακή σε κάθε ιταλικό σοκάκι ατμόσφαιρα είναι κάτι παραπάνω από έκδηλη. Ο πυρήνας του ΑC2 σε ότι έχει να κάνει με την πλοκή του είναι φανταστικός, αλλά συνοδεύεται από μεγάλη δόση ιστορικής ακρίβειας. Η περίπτωση του οίκου των Μεδίκων στον οποίο θα αναφερθούμε πιο κάτω είναι ένα χαρακτηριστικό αναγεννησιακό παράδειγμα.

Ο Ezio Auditore Da Firenze ανοίγει για πρώτη φόρα τα μάτια του στις 24 Ιουνίου το 1459 στης Φλωρεντία. Γονείς του είναι ο Giovanni και η Μaria Auditore. Ο Ezio είναι το δεύτερο παιδί της πολύτεκνης οικογένειας, ο μεγαλύτερος αδερφός είναι ο Federico, ενώ τα δυο μικρότερα αδέρφια είναι η Claudia και ο Petruccio. Oι Auditore της Φλωρεντίας έχουν ευγενή καταγωγή και αποτελούν μία από τις εξέχουσες οικογένειες της αναγεννησιακής Φλωρεντίας. Ο Giovanni κατέχει υψηλή κοινωνική θέση στα κοινά της πόλης καθώς είναι τραπεζίτης και επιστήθιος φίλος του Lorenzo των Μεδίκων, πραγματικό ιστορικό πρόσωπο της περιόδου. Αξίζει να αναφέρουμε εδώ ότι ο Οίκος των Μεδίκων ήταν στην πραγματικότητα, βάσει αληθινών ιστορικών αναφορών, μια από τις πιο εύπορες οικογένειες στην ιταλική ιστορία και αποτέλεσε σημείο αναφοράς στην επιρροή και στην ανάπτυξη της πολιτικής, της οικονομίας και της καλλιτεχνικής ζωής της Φλωρεντίας.

Νέο εργαλείο κυκλοφορεί στην πιάτσα.

Νέο εργαλείο κυκλοφορεί στην πιάτσα.

Ο Ezio σαν έφηβος είναι ένα ανήσυχο πνεύμα, πραγματικός Λατίνος σκανταλιάρης, ένα αλητάκι που μονίμως ψάχνεται για καβγάδες. Το παιχνίδι μας επιτρέπει να χειριστούμε για πρώτη φορά τον Ezio σε μια γέφυρα πάνω από τον ποταμό Άρνο της Φλωρεντίας. Εκεί η παρέα του Ezio και του μεγαλύτερου αδερφού του, Federico, έρχεται αντιμέτωπη με τη συμμορία του Vieri De Pazzi, ενός νεαρού ευγενή της εποχής. Το ξεκαθάρισμα των λογαριασμών αφορά μια γυναίκα, λόγος που εύκολα αναζωπυρώνει μια ιταλική βεντέτα. Το ξυλίκι ρέει άφθονο και εν τέλει η συμμορία του Vieri De Pazzi τρέπεται σε φυγή. Ο Ezio λίγη ώρα αργότερα, κατευθύνεται στο σπίτι της κοπέλας του, Cristina Vespucci, για να “γιορτάσει” τα επινίκια. Το πρωί η μητέρα του, Maria, ζητά από τον νεαρό Ezio να βοηθήσει στη μεταφορά ορισμένων πινάκων ζωγραφικής από το εργαστήρι του καλλιτέχνη στο σπίτι των Auditore. Εκεί, ο Ezio γνωρίζεται με τον ντόπιο καλλιτέχνη-εφευρέτη, Leonardo Da Vinci. Ο Leonardo του συστήνεται ως καλλιτέχνης με ιδιαίτερες ανησυχίες και κλίσεις στη φυσική, ιατρική και στις πρώιμες μεθόδους της μηχανικής επιστήμης.

Το επόμενο πρωινό, η μοίρα αποφασίζει να γίνει ο καταλύτης που θα αλλάξει το πεπρωμένο του Ezio μια για πάντα. Ο Giovanni ζητά επιτακτικά και άμεσα από τον Ezio να παραδώσει τρία γράμματα σε διάφορους συνεργάτες του ανά την πόλη χωρίς να του εξηγήσει περισσότερα. Ο Ezio παραδίδει τα γράμματα και επιστρέφει σπίτι του για να ενημερώσει τον πατέρα του για το πέρας της δουλειάς. Φθάνοντας στο σπίτι αντικρίζει την μητέρα και την αδερφή του, κρυμμένες και σε κατάσταση σοκ. Του εξηγούν ότι ξαφνικά εισέβαλλαν στο σπίτι στρατιώτες και χωρίς να εξηγήσουν το λόγο συνέλαβαν τους Giovanni, Federico και Petruccio, οδηγώντας τους στο Palazzo Vecchio, διάσημο κυβερνητικό κτίσμα της περιόδου που σώζεται μέχρι σήμερα. Ο Ezio δεν χάνει χρόνο και κατευθύνεται στον πύργο του παλατιού όπου βρίσκεται φυλακισμένος ο Giovanni. Αφού καταφέρνει να σκαρφαλώσει στον πύργο, εντοπίζει το παράθυρο του κελιού του πατέρα του και τον ρωτάει για τα αίτια της ξαφνικής φυλάκισης. Ο Giovanni προτρέπει στον νεαρό Ezio να γυρίσει αμέσως στο σπίτι και να ψάξει για ένα μυστικό δωμάτιο στο εσωτερικό της οικίας. Μέσα στο δωμάτιο υπάρχει ένα σεντούκι από το οποίο του ζητάει να πάρει ότι βρίσκεται μέσα, μαζί με ένα ακόμα γράμμα το οποίο πρέπει ο Ezio να παραδώσει στον Uberto Alberti, πολιτικό και φίλο του Lorenzo των Μεδίκων.

Ο Ezio γυρίζει γρήγορα στην οικία και εντοπίζει εύκολα το κρυφό δωμάτιο με τη βοήθεια του eagle vision. Ανοίγει το σεντούκι και το πρώτο πράγμα που βλέπει είναι ένα φλωρεντιανό ξίφος, μια περίεργη λευκή ενδυμασία με κουκούλα και ένα παράξενο γάντι πάνω στο οποίο υπάρχει ένας μηχανισμός που ενεργοποιεί μια μικρή λεπίδα. Αμέσως φορά τη στολή και το γάντι, αρπάζει το γράμμα και το παραδίδει άμεσα στον Uberto Alberti. Ο Alberti διαβάζει το γράμμα και εξηγεί στον Ezio ότι o Giovanni έχει ανακαλύψει μια σκευωρία εις βάρος της Φλωρεντίας και της οικογένειας Auditore. Παράλληλα διαβεβαιώνει τον νεαρό ότι το γράμμα αυτό είναι αποδεικτικό στοιχείο για να απελευθερωθούν το επόμενο πρωινό ο πατέρας και τα αδέρφια του. Εφησυχασμένος ο Ezio περνάει την νύχτα στο πλευρό της Cristina.

Την επόμενη ημέρα, στη κεντρική πλατεία της Piazza della Signoria, στήνεται μια εξέδρα με αγχόνες για να εκτελεστούν ο Giovanni με τους δυο γιους του. O Alberti ενημερώνει το πλήθος που έχει συγκεντρωθεί για να παρακολουθήσει την εκτέλεση ότι οι τρεις κατηγορούμενοι συμμετείχαν στην οργάνωση ενός σχεδίου που αποσκοπούσε στην ανατροπή και κατάλυση της φλωρεντιανής δημοκρατίας. Ο Giovanni τον διακόπτει χαρακτηρίζοντας τον ψεύτη, ο Alberti τον αγνοεί, ο Ezio προσπαθεί να πλησιάσει κοντά στην εξέδρα για να αποτρέψει την εκτέλεση αλλά ο δήμιος τραβάει το μοχλό, οι καταπακτές κάτω από τα πόδια των τριών “ενόχων” ανοίγουν και έτσι 3 σώματα μένουν να αιωρούνται άψυχα, το καθένα με μια θηλιά περασμένη από το λαιμό. Ο Alberti αμέσως ζητά τη σύλληψη και του Ezio, εμπλέκοντας και τον ίδιο στη συνομωσία. Ο Ezio εκείνη τη στιγμή, ακούει μια φωνή από πίσω του να του λέει να τρέξει και να ζητήσει τη βοήθεια της Paola, μιας ιδιοκτήτριας ενός οίκου ανοχής της περιοχής. Έτσι και γίνεται.

Ιταλική βεντέτα ο τύπος.

Ιταλική βεντέτα ο τύπος.

Ο Ezio όντας ψυχικά ράκος, φτάνει στον οίκο ανοχής και εντοπίζει την Paola. Δεν μπορεί να χωνέψει ότι ο πατέρας και τα δυο του αδέρφια είναι νεκροί. Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση ετοιμάζεται να αφήσει το προσωρινό καταφύγιο για να δολοφονήσει τον Alberti. Η όμορφη εταίρα Paola τότε τον συγκρατεί και του προτείνει να τον βοηθήσει. Αρχικά του διδάσκει τον τρόπο με τον οποίο εισχωρεί και κινείται μέσα στο πλήθος χωρίς να γίνεται αντιληπτός, μια από τις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενός Assassin. Μετέπειτα η Paola τον συμβουλεύει να επισκεφτεί τον Leonardo Da Vinci προκειμένου να επισκευάσει τον χαλασμένο μηχανισμό του γαντιού του Ezio. Mόνο έτσι θα μπορούσε να δολοφονηθεί υπό άκρα μυστικότητα ο Alberti. Το γάντι επισκευάζεται και ο Ezio περιμένει πλέον ανυπόμονα τη στιγμή που θα εκδικηθεί το χαμό της οικογένειάς του.

Στη προαύλιο χώρο του καθεδρικού ναού της Basilica di Santa Croce, λαμβάνει χώρα η παρουσίαση διαφόρων έργων τέχνης και παρευρίσκονται πολλές εξέχουσες προσωπικότητες της ευγενούς κοινωνικής τάξης της Φλωρεντίας, ανάμεσα τους και ο Alberti. Ο Ezio παρατηρεί από μια μικρή σκεπή τη διαδρομή που ακολουθεί ο Αlberti και ακολούθως εισέρχεται εντός του προαύλιου και γίνεται ένα με το παρευρισκόμενο πλήθος. Τη στιγμή που πλησιάζει ο Alberti, ο Ezio ξεχύνεται πάνω του καρφώνοντας του πολλαπλές φορές τo hidden blade μανιωδώς στο στήθος. Αφού αποτελειώνει τον Alberti, γυρνάει απευθυνόμενος στο έντρομο πλήθος φωνάζοντας πως το όνομα του είναι Ezio Auditore και ότι σήμερα πήρε την εκδίκησή του. Γρήγορα ο χώρος γεμίζει από φρουρούς, ο Ezio συλλέγει από το άψυχο κορμί του Alberti το γράμμα του πατέρα του και καταφέρνει να ξεφύγει κατευθυνόμενος πίσω στον οίκο ανοχής της Paola.

Εκεί, τον περιμένουν η μητέρα με την αδερφή του με τις οποίες αποφασίζει να διαφύγουν στην Ισπανία. Έχοντας ξεκινήσει το ταξίδι, λίγο έξω από τη Φλωρεντία πέφτουν πάνω σε ενέδρα στρατιωτών καθοδηγούμενη από τον Vieri De Pazzi. Τότε ο Ezio καταλαβαίνει ότι η εγκληματική οργάνωση που ευθύνεται για το θάνατο των αγαπημένων του δεν περιορίζεται μόνο στον Uberto Alberti, αλλά σε πολλούς ακόμα. Ο Vieri De Pazzi διατάζει τους στρατιώτες να επιτεθούν στους τρεις φυγάδες όταν ξαφνικά εμφανίζεται από την άλλη άκρη του δρόμου μια ομάδα έφιππων ανδρών, ενώ μπροστά τους ορθώνεται η επιβλητική φιγούρα ενός σωματώδη άνδρα με μια ουλή στο αριστερό μάτι. Πρόκειται για τον Mario Auditore, αδερφό του Giovanni Auditore και θείο του Ezio. Η ομάδα του Mario απωθεί τους στρατιώτες και ο Vieri De Pazzi τρέπεται ξανά σε φυγή. O Mario Auditore ζεί σε ένα μικρό γραφικό χωριό νότια της Φλωρεντίας που ονομάζεται Monteriggioni. Στο βάθος του χωριού, κτισμένη πάνω σε έναν λόφο βρίσκεται η έπαυλη Αuditore, το σπίτι που φιλοξένησε τους προγόνους της οικογένειας για αιώνες. H έπαυλη Auditore λειτουργεί σαν χώρος εκπαίδευσης για τους Assassins της Ιταλίας. Ο Μario ξεκινά να ξεναγεί τον νεαρό Ezio στην έπαυλη, αποκαλύπτοντάς του παράλληλα τις άγνωστες πτυχές της καταγωγής των Auditore.

Οι εξ αίματος πρόγονοι των Auditore, χρονολογούνται από τον 13ο αιώνα. Ο Μάρκο Πόλο, ο γνωστός θαλάσσιος εξερευνητής και ηγετικό μέλος των Βενετών Assassins, καλείται στην Masyaf από τον Altair Ibn-La’ Ahad, grand master των Λεβαντίνων Assassins. Tην περίοδο εκείνη μια Μογγολική φυλή πραγματοποιεί επιδρομές στα περίχωρα της Masyaf λεηλατώντας κάθε κατοικημένη περιοχή. To τελευταίο διάστημα το κάστρο της Masyaf και άντρο των Assassins στη Συρία, έχει γίνει επόμενος στόχος των Μογγόλων. Ο Altair σε μια απέλπιδα προσπάθεια να σώσει το κάστρο της Masyaf, προσπαθεί να συγκεντρώσει Assassins συμμάχους από κάθε πλευρά του μέχρι τότε γνωστού κόσμου. Ο Marco Polo ενισχύει την αμυντική γραμμή των Assassins αλλά τελικώς δεν αποτρέπεται η πολιορκία του κάστρου. Λίγο πριν πεθάνει ο Altair ζητά από τον Marco Polo να πιαστεί αιχμάλωτος από την βαρβαρική φυλή και όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες να επανακτήσει τις σημειώσεις ή αλλιώς codex του Assassin grand master, από τους Μογγόλους. Οι σημειώσεις αυτές αποτελούν μεταξύ άλλων έρευνες του Altair γύρω από τα pieces of eden και μελέτες για τον εκσυγχρονισμό του μηχανισμού του hidden blade για τις μετέπειτα γενιές της αδελφότητας, μια ανεκτίμητη παρακαταθήκη η οποία δεν έπρεπε να χαθεί. Ο Marco Polo υπήρξε σύμμαχος των Μογγόλων για 17 χρόνια και τον 18ο χρόνο, έχοντας πλέον κερδίσει το σεβασμό και την εμπιστοσύνη τους, δεν ξεχνά τις Assassin ρίζες του, κλέβει τα codex και επιστρέφει στη γενέτειρα του Βενετία με σκοπό να κρύψει τα ίχνη τους.

Η στιγμή της εκτέλεσης.

Η στιγμή της εκτέλεσης.

Όντας πλέον γέρος και αδύναμος να συνδράμει στην αδελφότητα και λίγο πριν πεθάνει, εναποθέτει τη φύλαξη των codex του Altair σε δυο άσημους αλλά συνάμα έμπιστους Assassins της αδελφότητας της Βενετίας, τον Domenico και τον γιο του Renato. Τους παραχωρεί τα δικαιώματα του τραπεζικού του λογαριασμού ο οποίος ήταν γεμάτος με χρήματα και πλούτη από τα πολλά θαλάσσια ταξίδια του ενώ παράλληλα τους ζητά να αλλάξουν ταυτότητα για να μην μπορέσουν έτσι οι Templars να ανακαλύψουν τη σύνδεσή τους με τον ίδιο. Τους συνιστά να αφομοιώσουν επίθετο με ευγενή καταγωγή και να κτίσουν πάνω σε αυτό την μετέπειτα κληρονομιά τους. Το επίθετο αυτό είναι το “Auditore”. Ο Domenico και ο Renato, θέλοντας να μην κινδυνεύσουν οι απόγονοί τους υπό την απειλή των codex, κρύβουν για πολλοστή φορά τα codex, σε μυστικές τοποθεσίες ανά την ιταλική επικράτεια. Έχοντας μάθει για την ύπαρξη των codex από τις σημειώσεις του προπάππου του, Renato, σκοπός του Μario Auditore είναι η ανακάλυψη των κειμηλίων του Altair, καθώς πίσω από την ανάλυση τους κρύβεται η τοποθεσία μιας αρχαίας κρύπτης, το εσωτερικό της οποίας κρύβει γνώση και δύναμη σε όποιον την ανακαλύψει. Tα codex στο παιχνίδι έχουν την μορφή collectables και ουσιαστικά αποτελούν σχεδιαγράμματα (bluebrints) βάσει των οποίων ενισχύεται με τεχνικές επιδιορθώσεις το γάντι του hidden blade.

Οι αποκαλύψεις δεν σταματούν εδώ για τον νεαρό Ezio. Ο Μario συνεχίζει λέγοντας ότι ο αδερφός του, Giovanni, υπήρξε ο σύνδεσμός του στη Φλωρεντία. Ο Giovanni ανακαλύπτει μια συνομωσία, οργανωμένη από τους Templars, που στοχεύει στη δολοφονία του Lorenzo των Mεδίκων, κυβερνήτη της της Φλωρεντίας. Με τον Lorenzo νεκρό, οι Templars θα ελέγχουν την καρδιά της ιταλικής Αναγέννησης. Ο Giovanni αποστέλλει γράμματα που αποδεικνύουν τη σκευωρία και τους συνωμότες της, αλλά δεν μπορεί να προβλέψει ότι ο Uberto Alberti, πολιτικός και φίλος του οίκου των Μεδίκων, είναι μέλος των συνωμοτών και παράλληλα Templar. Κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι η απόπειρα της δολοφονίας του Lorenzo των Μεδίκων είναι πραγματική και όχι κάποια φανταστική ιστορία. Στην ιταλική αναγεννησιακή ιστορία, η εν λόγω απόπειρα δολοφονίας είναι γνωστή ως η συνομωσία των Pazzi. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, οι ιστορικές αναφορές δίνουν και παίρνουν στον κόσμο του Assassin’s Creed.

Στο άκουσμα των γεγονότων, ο Ezio δείχνει αιφνιδιασμένος. Ο Mario προτείνει στον Ezio να συνεχίσει την εκπαίδευσή του ως Assassin στο Monteriggioni. Ο Ezio αρνείται χαρακτηριστικά καθώς θεωρεί ότι πρέπει να επικεντρωθεί στο να κρατήσει σώες την μητέρα και την αδερφή του, φυγαδεύοντας αυτές στην Ισπανία. Ο Mario εκνευρισμένος από την απάντηση του ανιψιού του, αναχωρεί με μια μικρή ομάδα Αssassins για το San Gimignano, μια μικρή επαρχιακή πόλη που ταλανίζεται από την μάστιγα της οικογένειας των συνωμοτών Pazzi. O Ezio σκέφτεται ότι είναι η τέλεια ευκαιρία να αποτελειώσει τους Pazzi, ιδίως τον Vieri. Mετά από λίγες ώρες, φτάνει στην μικρή γραφική πόλη τη νύχτα και ενώνεται με την ομάδα του Mario. Ο Μario διατάζει τον Ezio να σκαρφαλώσει τα τείχη της πόλης και να ανοίξει τη κεντρική πύλη για να εισέλθουν ο Μario και η ομάδα του. Ακολούθως, η ομάδα του Mario λειτουργεί ως αντιπερισπασμός για να δώσει έτσι τη δυνατότητα στον Ezio να εντοπίσει και να απομονώσει τον Vieri de Pazzi. O Ezio προσεγγίζει τον Vieri, τον προκαλεί σε μονομαχία και τελικώς τον αποτελειώνει, ξεσπώντας μάλιστα ύβρεις πάνω από το άψυχο πτώμα του. Ο Mario πλησιάζει τον Eziο, τον απομακρύνει μακριά από το πτώμα του Vieri, εξηγώντας ότι ένας πραγματικός Assassin σέβεται τα θύματά του και στις τελευταίες τους στιγμές τους αποχαιρετά ευλαβικά, μια πράξη ευγένειας που αρμόζει στον αποθανόντα. Requiescat in pace, αναπαύσου εν ειρήνη.

Το 1478, έχοντας πλέον ολοκληρώσει το βασικό στάδιο της εκπαίδευσης του σε Assassin και παράλληλα έχοντας ανακαλύψει αρκετά από τα χαμένα codex του Altair, o Ezio επιστρέφει στη Φλωρεντία για να ξεσκεπάσει την συνομωσία των Pazzi, με σκοπό να πατάξει όλους τους εμπλεκόμενους Templars. Νωρίτερα, επισκέπτεται το εργαστήρι του Leonardo Da Vinci και του ζητά μέσω μερικών codex που έχει συλλέξει να του φτιάξει ακόμα ένα δεύτερο γάντι με hidden blade. Διαβάζοντας προσεκτικά τα σχεδιαγράμματα, ο Leonardo του αναφέρει ότι μπορεί να κατασκευάσει νέο γάντι αλλά προηγουμένως ο Ezio πρέπει να κόψει το δάχτυλό του. Οι Λεβαντίνοι Assassins στο χέρι που φορούσαν το γάντι, είχαν κομμένο το δάχτυλο της παλάμης από το οποίο περνούσε η λεπίδα για να μην τραυματίζεται το συγκεκριμένο δάχτυλο κάθε φορά. Ο Ezio δυσανασχετεί αλλά τελικά δέχεται να χάσει το δάχτυλό του. Τελικώς ο Leonardo γελάει και του αναφέρει ότι κάνει πλάκα. Το σχεδιάγραμμα έχει τροποποιηθεί και παρουσιάζει μέθοδο έτσι ώστε να μην χρειαστεί να αφαιρεθεί δάχτυλο.

La Villa Auditore.

La Villa Auditore.

Αργότερα, ο Ezio με τη βοήθεια ενός κατασκόπου των Assassins του La Volpe, αλεπού στα ιταλικά, μαθαίνουν για μια μυστική συνάντηση των Templars που γίνεται στις κατακόμβες κάτω από τον καθεδρικό ναό της Basilica di Santa Maria del Fiore. Ο Ezio διεισδύει κρυφά στις κατακόμβες και εντοπίζει τη συγκέντρωση με τους συνωμότες Templars να κάθονται κυκλικά σε ένα τραπέζι. Στη κεφαλή τους τραπεζιού κάθεται μια μεγαλόσωμη φιγούρα ενός ανθρώπου με κατάμαυρη ενδυμασία. Κάποια στιγμή κατεβάζει τη κουκούλα και το πρόσωπο του αποκαλύπτεται. Πρόκειται για τον Rodrigo Borgia, υπαρκτό πρόσωπο, grand master του τάγματος των Templars. Η συζήτηση κορυφώνεται όταν ο Borgia ανακοινώνει στους υπόλοιπους ότι πρέπει να δολοφονηθούν άμεσα ο Lorenzo και ο Giuliano των Μεδίκων. Η εκτέλεση προγραμματίζεται να γίνει το επόμενο πρωινό έξω από τον καθεδρικό της Basilica di Santa Maria del Fiore, κατά τη διάρκεια ομιλίας των Μεδίκων στο λαό. Ο Ezio έχοντας μάθει και ακούσει όσα χρειαζόταν, αποχωρεί χωρίς να γίνει αντιληπτός και σκοπός του είναι πλέον να αποτρέψει τη δημόσια δολοφονία.

Ξημερώνει η μοιραία μέρα και πλήθος κόσμου βρίσκεται έξω από τον καθεδρικό, περιμένοντας τους δυο Μεδίκους να ξεκινήσουν την ομιλία τους. Αιφνιδιαστικά από το πλήθος ξεπηδούν στρατιώτες και ξεκινούν να χτυπούν τον απλό κόσμο. Μέσα στον πανικό, δυο Templars, ο Franscesco de Pazzi και ο Βernando Baroncelli, κατορθώνουν να δολοφονήσουν τον Giuliano και τραυματίζουν θανάσιμα τον Lorenzo των Mεδίκων. Εκείνη τη στιγμή, επεμβαίνει ο Ezio σώζοντας τον Lorenzo ενώ οι Templars καταφέρνουν να ξεφύγουν. Το σκοπό τους όμως οι Templars κατά μια έννοια τον έχουν πετύχει, σκορπώντας αναρχία και τρόμο στους δρόμους της Φλωρεντίας. Ο Lorenzo έχοντας γλιτώσει τον κίνδυνο ευχαριστεί τον Ezio και του προσφέρει σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης τον μανδύα των Μεδίκων δείχνοντας με αυτό τον τρόπο ότι ο νεαρός Αssassin είναι πλέον σύμμαχος του οίκου των Μεδίκων. Συγκεντρώνοντας πληροφορίες με τη βοήθεια του θείου του Mario o Ezio εξαπολύει κυνηγητό σε όλη την φλωρεντιανή επικράτεια για τον εντοπισμό των υπόλοιπων Templars. Σκοτώνει συνολικά πέντε εξ αυτών, ανάμεσά τους και τον Franscesco de Pazzi, αδερφό του Vieri de Pazzi, το πτώμα του οποίου κρεμάει και αφήνει να αιωρείται από τον πύργο του Palazzo Della Signora, στο χώρο δηλαδή που είχε φυλακιστεί ο πατέρας και τα δυο αδέρφια του. Με αυτό τον τρόπο στέλνει μήνυμα στους Templars, ότι έρχεται για εκείνους.

Από τα τελευταία πέντε θύματά του καταφέρνει να μάθει για μια νέα συνάντηση των Templars που θα πραγματοποιηθεί μεσάνυχτα λίγο έξω από τον San Gimignano, στα ερείπια ενός ρωμαϊκού ναού. Ο Ezio εντοπίζει και ακoλουθεί με διακριτικότητα τους Templars καθώς κατευθύνονται στα ρωμαϊκά ερείπια. Στέκεται σε υπερυψωμένο σημείο για να παρακολουθήσει τη συνάντηση. Ο Rodrigo Borgia ηγείται της συγκέντρωσης και ξεσπά σε προσβολές απέναντι στον Jacopo de Pazzi, μεγαλύτερο αδερφό των Pazzi. Ο Borgia του καταλογίζει ότι είναι ο κύριος υπεύθυνος που η Φλωρεντία δεν έπεσε στα χέρια των Templars, αναδεικνύοντας μάλιστα ήρωα έναν νεαρό και αρχάριο Assassin. Ο Jacopo de Pazzi ζητά οίκτο αλλά ο Borgia με παγωμένο βλέμμα τον μαχαιρώνει. Ο Εzio ξεπετάγεται μέσα από τις σκιές προσπαθώντας να πιάσει τον Borgia αλλά ο τελευταίος φυγαδεύεται από την προσωπική του φρουρά. Ο Ezio αποτελειώνει και τον τελευταίο στρατιώτη και πλέον στέκεται πάνω από τον ετοιμοθάνατο Jacopo. Του συνιστά λίγο πριν σβήσει να του δώσει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα σχέδια των Templars. Μέσα από μια κρίση μεταμέλειας ο Jacopo του αναφέρει τη λέξη “Βενετία” και πεθαίνει.

Ο Desmond έχει μείνει εκτεθειμένος στο animus για μεγάλο χρονικό διάστημα. H Lucy διατάζει την Rebecca να τον αποσυνδέσει γιατί οι παρενέργειες του bleeding effect θα είναι καταστροφικές για τον οργανισμό του. Ο Desmond ξυπνάει και παρόλο που θα έπρεπε να αισθάνεται αδύναμος, είναι ιδιαίτερα ευδιάθετος και κατεβαίνει κάτω, στον κύριο χώρο της αποθήκης εξασκώντας τις ικανότητές του στο παρκούρ. Κάποια στιγμή αποφασίζει να επιστρέψει πάνω για να ξεκουράσει το σώμα του, όταν συμβαίνει το αναπάντεχο. Έχοντας ανέβει στον διάδρομο που οδηγεί στο δωμάτιο του animus, αρχίζει να βλέπει αριστερά και δεξιά οπτασίες από Σταυροφόρους στρατιώτες. Ενώ έχει πανικοβληθεί τελείως, στο τέλος του διαδρόμου παρατηρεί το ολόγραμμα μιας γυναίκας με κουκούλα να τον κοιτάζει ακίνητη. Λίγο πριν πλησιάσει το ολόγραμμα λιποθυμά. Αρκετή ώρα αργότερα τον ξυπνούν οι τρεις Assassins για να δουν πως νιώθει. Τους αναφέρει εν τάχει το περιστατικό πριν τη λιποθυμία και παράλληλα τους εξιστορεί ένα περίεργο όνειρο που βίωσε. Συγκεκριμένα, βλέπει τον Altair να κυνηγάει μια γυναίκα με κουκούλα στα Ιεροσόλυμα, η οποία σε κάποια στιγμή καταφέρνει να κρυφτεί στη κορυφή ενός πύργου. Ο Altair καταφέρνει να σκαρφαλώσει στη κορυφή του πύργου, συναντάει τη γυναίκα η οποία είναι η Maria Thorpe, η μετέπειτα σύζυγός του, και τελικώς κοιμούνται μαζί. Μετά από λίγη ώρα ξυπνούν, ο Altair χαϊδεύει τη κοιλιά της και αποχαιρετά τη Maria κάνοντας άλμα από την κορυφή του πύργου. Περίεργο, τονίζει ο Desmond.

La bella Venezia.

La bella Venezia.

Πίσω στην Ιταλία, ο Ezio επισκέπτεται τον Leonardo για να τον ευχαριστήσει για την κατασκευή του δεύτερου γαντιού. Βλέπει όμως τον Leonardo να φορτώνει με αποσκευές την άμαξά του, λέγοντάς του ότι μετακομίζει στην Βενετία. Ο καλύτερος συγχρονισμός αφού και ο Ezio κατευθύνεται εκεί. Ξεκινούν και οι δυο στην άμαξα με προορισμό το βαλτώδες Forli. Στην πορεία όμως έφιπποι στρατιώτες των Templars επιτίθενται στην άμαξα. Ο Εzio καταφέρνει να τους απωθήσει χτυπώντας τους πλευρικά με την άμαξα που οριακά δεν καταστρέφεται. Με μεγάλη δόση τύχης οι δυο φίλοι φτάνουν στο λιμάνι. Ο Leonardo ξεκινά να φορτώνει τα πράγματα του στο καράβι όταν συνειδητοποιεί ότι δεν έχει χρήματα για δεύτερο εισιτήριο. Ο Ezio προσπαθεί να σκεφτεί κάποιο τρόπο για να επιβιβαστεί στο καράβι όταν ακούει μια γυναικεία φωνή να εκλιπαρεί για βοήθεια. Η φωνή προέρχεται από έναν βάλτο λίγο έξω από το μικρό λιμάνι του Forli. Ο Ezio παίρνει μια βάρκα και κατευθύνεται προς τη γυναίκα την οποία τελικά σώζει από την άνοδο της παλίρροιας. Η γυναίκα τον ευχαριστεί και του συστήνεται ως Caterina Sforza, αρχόντισσα του Forli. Όπως καταλαβαίνετε το πρόβλημα για το ταξίδι του Ezio στη Βενετία λύνεται εύκολα.

Η Βενετία, το στολίδι της βόρειας Ιταλίας, καλωσορίζει τους δυο ταξιδιώτες. Ενώ ο Leonardo ξεκινά την τακτοποίηση των πραγμάτων του στο νέο του εργαστήριο, ο Ezio αποφασίζει να διεξάγει έρευνα για να εντοπίσει τους εναπομείναντες Templars. Έρχεται σε επαφή με μια ομάδα κλεφτών στη Βενετία και αφού κερδίζει την εμπιστοσύνη τους, σχεδιάζουν μαζί τον τρόπο με τον οποίο θα απελευθερώσουν τον λαό της Βενετίας από τον κλοιό των Templars. Οι κλέφτες φέρνουν σε επαφή τον Ezio με δύο σημαντικές προσωπικότητες της βενετής δελφότητας, την αδελφή Teοdora, ιδιοκτήτρια του μεγαλύτερου οίκου ανοχής της περιοχής και τον Bartolomeo d’ Alviani, διοικητή της στρατιωτικής φρουράς της Βενετίας. Κάπου εκεί ο Ezio γνωρίζεται και με τον grand master της ιταλικής αδελφότητας των Assassins, τον περίφημο Niccolo Machiavelli, ένα από τα πιο λαμπρά μυαλά της αναγεννησιακής Ιταλίας. Σε έναν από τους πολλούς πυργίσκους της Βενετίας, στήνεται το τελετουργικό μύησης του Ezio στην αδελφότητα. Όλοι οι σπουδαίοι Ιταλοί Assassins παρευρίσκονται στη τελετή για να καλωσορίσουν το νέο τους σύντροφο. Ο Niccolo Machiavelli, γνωστός και ως Il Mentore, στα ιταλικά “Μέντορας”, ηγείται του τελετουργικού. Καλεί τον Ezio να επαναλάβει μετά από αυτόν τον όρκο της Αδελφότητας. To τελετουργικό κλείνει με τον Ezio να κάνει άλμα από τον πυργίσκο. Είναι πλέον ένας Assassin.

Σε αυτό το σημείο, η Rebecca διακόπτει τη σύνδεση του Desmond με το animus, επειδή ο Shaun έχει κάτι σημαντικό να ανακοινώσει στον Desmond. Tου αναφέρει ότι με κάποιο αναπάντεχο και δυσνόητο τρόπο ο Subject 16 συνδέεται γενετικά με τις μνήμες των προγόνων του Desmond. Το animus 2.0 προειδοποιεί για ξενικά στοιχεία εντός των γενετικών αναμνήσεων του Desmond τα οποία είναι κωδικοποιημένα. Έτσι λοιπόν ο Shaun τονίζει στον Desmond να έχει τα μάτια του ανοικτά αν ο Ezio ανακαλύψει κάποια από αυτά. In-game τα κωδικοποιημένα αυτά στοιχεία ονομάζονται glyphs και έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία στις γενετικές αναμνήσεις του Desmond. Είναι ένα είδος collectible που μπορεί να εντοπιστεί μόνο με το eagle vision καθώς φωτίζουν με χρυσή απόχρωση. Αφού εντοπίζονται, μέσω μικρών γρίφων ξεκλειδώνονται και αποκαλύπτουν κρυμμένα μυστικά από τις γενετικές αναμνήσεις του Subject 16. Ενδεικτικά παραθέτω ορισμένα: H βασίλισσα Ελισάβετ της Αγγλίας το 1559 είχε στη κατοχή της ένα apple of eden, η Ιωάννα της Λωραίνης κρατούσε ένα σκήπτρο το οποίο ήταν piece of eden, ο Νicola Tesla εφάρμοσε τον ηλεκτρισμό με τη χρήση ενός apple of eden, η ρίψη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι προήλθε ύστερα από εντολή των Templars που κρύβονταν στην αμερικανική πολιτική σκηνή.

Τα glyphs, όταν ξεκλειδωθούν όλα, εμφανίζουν ένα βίντεο με την ονομασία “The Truth”, το οποίο είναι αρχείο της Abstergo. Είναι ένα σύντομο οπτικοακουστικό υλικό με αλλοιωμένη εικόνα το οποίο προβάλλει έναν διαφορετικό κόσμο από αυτόν του σήμερα. Παρατηρούνται μεταξύ άλλων φουτουριστικά κτίσματα ψηλά και πομπώδη στα οποία εργάζονται άνθρωποι σαν σκλάβοι. Στα μισά του βίντεο βλέπουμε έναν άντρα και μια γυναίκα, οι οποίοι τρέχουν να σωθούν από κάποιον ή κάτι, δεν μαθαίνουμε ποτέ. Σκαρφαλώνουν και κινούνται όπως οι Assassins αλλά δεν είναι Assassins. Καθώς τρέχουν, φτάνουν στην οροφή ενός πελώριου κτίσματος και παγιδεύονται. Στο τέλος του βίντεο, η γυναίκα κρατάει ένα apple of eden ενώ ο άντρας την αποκαλεί Eve. Το βίντεo εκεί κόβεται.

Απόσπασμα από το αρχείο της Abstergo με κωδική ονομασία “The Truth”.

Απόσπασμα από το αρχείο της Abstergo με κωδική ονομασία “The Truth”.

Οι Assassins μαθαίνουν ότι οι Templars επιδιώκουν να αποκτήσουν τον έλεγχο της Βενετίας, ανατρέποντας τον δόγη, το θρησκευτικό ηγέτη της πόλης, και αντικαθιστώντας τον με έναν Templar. Ο Ezio καταλαβαίνει ότι πρέπει να εισχωρήσει με κάθε τρόπο και κόστος στο Palazzo Ducale, έδρα του Δόγη της Βενετίας. Οι δρόμοι φρουρούνται μαζικά γύρω από το Palazzo όπως και οι κατακόμβες. Συνεπώς, χερσαία επιχείρηση είναι αδύνατο να εφαρμοστεί. Ο Ezio, στο εργαστήρι του Leonardo Da Vinci, προσπαθεί να επινοήσει ένα σχέδιο όταν βλέπει στην οροφή να κρέμεται η περίφημη ιπτάμενη μηχανή του Ιταλού εφευρέτη. Για να φτάσει όμως από την οροφή του εργαστηρίου στο Palazzo Ducale ήταν ανέφικτο λόγω της απόστασης. Ο Leonardo όμως, ως άλλος Αρχιμήδης, ανακαλύπτει ότι μέσω της φωτιάς μπορεί να δοθεί η απαραίτητη ώθηση στην ιπτάμενη μηχανή για να αιωρηθεί μέχρι την οροφή του παλατιού. Ο Ezio διατάζει τους συντρόφους του να ετοιμάσουν πολλές και μεγάλες εστίες φωτιάς, οι οποίες σταδιακά να οδηγούν στη περιοχή του παλατιού. Ο Ezio ανεβαίνει με την ιπτάμενη δημιουργία του Leonardo στην οροφή του εργαστηρίου και κάνει το άλμα, αιωρούμενος πάνω από τις φωτιές, που τελικώς τον οδηγεί στην οροφή του Palazzo Ducale. Eισβάλει γρήγορα στο θάλαμο του δόγη αλλά τον βλέπει δολοφονημένο από δηλητήριο στο κρασί του. Στην άλλη άκρη του δωματίου o Carlo Grimaldi, πράκτορας των Templars, επιχειρεί να διαφύγει, μάταια όμως καθώς ο Ezio τον αποτελειώνει με το hidden blade.

Παρόλο το θάνατο του Carlo Grimaldi, το σχέδιο των Templars δεν έχει αποτραπεί. Ο δόγης έχει δολοφονηθεί και ο δρόμος για την εκλογή του νέου δόγη Marco Barbarigo, έχει ανοίξει διάπλατα για τους Templars. Η τελετή θα λάβει χώρα σε έναν υπαίθριο κήπο δίπλα από το Μεγάλο Κανάλι της Βενετίας, με τον Δόγη να βρίσκεται στο κατάστρωμα ενός αγκυροβολημένου βενετσιάνικου πλοίου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η χρονική περίοδος της τελετής, η οποία θα τελεσθεί την περίοδο του φημισμένου καρναβαλιού της Βενετίας και όσοι επιθυμούν να παρευρεθούν στο χώρο της τελετής πρέπει να φορούν χρυσές μάσκες καρναβαλιού. Ο Ezio μαθαίνει για τις δυσκολίες της αποστολής και αφότου ανακαλύπτει και το τελευταίο codex, στρέφεται στον Leonardo για να το αποκωδικοποιήσει. Ο Leonardo, αναλύοντας το σχεδιάγραμμα, αντιλαμβάνεται ότι αφορά την επισύναψη στο γάντι, μονόσφαιρου πυροβόλου μηχανισμού, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί από απόσταση. Το γάντι του Ezio τροποποιείται για τελευταία φορά και πλέον το μόνο ζήτημα είναι η είσοδος στην υπαίθρια αυλή.

Ο Εzio αποφασίζει να λάβει μέρος σε ένα διαγωνισμό καρναβαλικών παιγνίων που έχουν ως έπαθλο μια χρυσή μάσκα. Ο διαγωνισμός ολοκληρώνεται ευνοϊκά για τον Ezio με την μάσκα στη κατοχή του παρά την παρέμβαση και αντίσταση των Templars στην προσπάθειά του. Ο Ezio φορώντας τη χρυσή μάσκα, εισέρχεται διακριτικά στον κήπο περιτριγυρισμένος από πλήθος κόσμου με κρυμμένα τα πρόσωπά τους από αντίστοιχες μάσκες. Η τελετή ξεκινά, ο Marco Barbarigo απολαμβάνει προσωρινή δόξα η οποία διακόπτεται άδοξα όταν μέσα από το πλήθος ακούγεται ένας ισχυρός κρότος. O κόσμος πανικοβλημένος βλέπει τον υποψήφιο δόγη νεκρό, ενώ ο Ezio αποχωρεί από την μπροστινή είσοδο πετώντας την μάσκα με ένα πλατύ χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του.

Μια βδομάδα μετά, στη γέφυρα Rialto της Βενετίας, o Μachiavelli αναφέρει στον Ezio ότι τις προσεχείς ημέρες οι Templars περιμένουν ένα σημαντικό φορτίο από ένα καράβι που θα φτάσει στη Βενετία από την Κύπρο. Δεν γνωρίζει το περιεχόμενο του φορτίου αλλά ζητάει από τον Ezio να το ανακτήσει. Συλλέγοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για την ημέρα και ώρα άφιξης του πλοίου ο Ezio παραμονεύει, χωρίς να γίνεται αντιληπτός, κοντά στο λιμάνι. Το πλοίο αγκυροβολεί και μια συνοδεία στρατιωτών αποβιβάζονται με τον έναν να κρατά ένα μυστηριώδες μαύρο κουτί το οποίο πρέπει να παραδοθεί στον Rodrigo Borgia.

Ο αετός δεν πεθαίνει στον αέρα.

Ο αετός δεν πεθαίνει στον αέρα.

Ο Ezio ακολουθεί από τις σκεπές τη στρατιωτική συνοδεία και παράλληλα μαθαίνει από τους στρατιώτες την περιοχή παράδοσης. Αυτομάτως κατανοεί ότι πρόκειται για πρώτης τάξης ευκαιρία να αρπάξει το κουτί με το περιεχόμενό του και ταυτόχρονα να δολοφονήσει τον Templar grand master. Σκοτώνει τους στρατιώτες, μεταμφιέζεται ο ίδιος σε στρατιώτη και κατευθύνεται με το σεντούκι στο σημείο παράδοσης. Ο Rodrigo Borgia με ένα μικρό στρατιωτικό απόσπασμα περιμένει σε ένα μικρό δρομάκι, δίπλα από ένα γραφικό βενετσιάνικο κανάλι. Ο Ezio πλησιάζει, πετάει το κράνος και ξεχύνεται πάνω του έχοντας παράλληλα ενισχύσεις από τους Assassins. Τραυματίζει ελαφριά τον Rodrigo ο οποίος όμως καταφέρνει να ξεφύγει ενώ όλοι οι στρατιώτες του κείτονται νεκροί. Ο Ezio θεωρεί ότι απέτυχε αν και οι Assassins έχουν πλέον στην κατοχή τους τόσο το περιεχόμενο του σεντουκιού όσο και όλα τα codex του Altair, χάρη στον Ezio. Οι Templars αντιθέτως έχουν γνωρίσει συντριπτική ήττα σε κάθε επίπεδο.

Πίσω στο Monteriggioni, οι Αssassins έχουν συγκεντρωθεί στο γραφείο του Μario, στην έπαυλη των Auditore. O Ezio έχοντας στη κατοχή του όλα τα codex τα ταξινομεί στον τοίχο με βάση την αριθμητική διάταξη που υπάρχει στη κάθε σελίδα ενώ ο Mario ανοίγει το σεντούκι και μέσα απ αυτό αναδεικνύεται ένα εντυπωσιακό χρυσό σφαιρίδιο το οποίο τοποθετεί μπροστά στο τοίχο. Τότε το χρυσό σφαιρίδιο ξεκινά να φωτίζει και οι ακτίνες φωτός φανερώνουν έναν κρυφό χάρτη που αποτυπώνεται πάνω στις σελίδες. Ο χάρτης εμφανίζει άγνωστες ηπείρους και αχαρτογράφητα εδάφη. Η αναπάντεχη ανακάλυψη ενός νέου κόσμου διακόπτεται όταν στη περιοχή της Ρώμης και συγκεκριμένα στο Βατικανό κρύβεται η κρύπτη της αρχαίας προφητείας. Ο Mario ερμηνεύοντας τις σελίδες περαιτέρω, ανακαλύπτει ότι χρειάζεται η ένωση δυο pieces of eden τα οποία σχηματίζουν το κλειδί για να ανοιχθεί η κρύπτη. Πρόκειται για το apple of eden που έχουν στη κατοχή τους οι Assassins και το staff of eden, σκήπτρο του Πάπα. Το πρόβλημα είναι ότι η επιχειρησιακή βάση των Templars είναι πλέον η Ρώμη ενώ μερικές εβδομάδες αργότερα ο Rodrigo Borgia, εκλέγεται νέος Πάπας (πραγματικό ιστορικό γεγονός).

Τον επόμενο χρόνο, ο Ezio ταξιδεύει στη Ρώμη. Είναι πλέον ένας ώριμος και ευρηματικός Assassin. Στις τάξεις της αδελφότητας είναι γνωστός και ως Προφήτης, αυτός που μπόρεσε να δείξει το μέλλον σε όλους του Assassins. Φτάνει έξω από τα τείχη του Βατικανού και είναι πλέον έτοιμος για την τελική αναμέτρηση. Κατορθώνει να εισχωρήσει στη φημισμένη Cappella Sistina, στο χώρο της οποίας τελείται λειτουργία από τον Πάπα Αλέξανδρο τον ΣΤ’, γνωστό σε εμάς ως Rodrigo Borgia. O Ezio παρακολουθεί τη λειτουργία από έναν πολυέλαιο ώσπου αποφασίζει να επιτεθεί εναέρια στον Borgia. Τελικώς αποτυγχάνει καθώς λίγο πριν τρυπήσει το λαιμό του Borgia, το staff of eden προκαλεί μια έκρηξη η οποία εκτινάσσει τον Ezio μακριά. Ο Ezio συνέρχεται και βγάζει από την ζώνη του το apple of eden προκαλώντας τον πολλαπλασιασμό της μορφής του. Το staff of eden όμως δείχνει να μην επηρεάζεται από τις δυνάμεις του apple και εξαφανίζει τα ολογράμματα του Ezio με τον τελευταίο να ξαφνιάζεται και τότε ο Rodrigo βρίσκει την ευκαιρία να καρφώσει με το staff τον Ezio στη κοιλιακή χώρα. O Εzio αναίσθητος πέφτει στο έδαφος. Λίγη ώρα αργότερα συνέρχεται και ενώ είναι τραυματισμένος, ακολουθεί μια πελώρια τρύπα στο κέντρο της Cappella Sistina. Οι σκάλες είναι κατηφορικές και τον οδηγούν στον Borgia ο οποίος έχει ενώσει το apple στο staff και προσπαθεί αποτυχημένα να το τοποθετήσει σε μια εσοχή του εδάφους. Ο Ezio πετάει τα όπλα και του και τον προκαλεί σε μια τελευταία μονομαχία. Η τελευταία γροθιά ρίχνει τον Borgia στο έδαφος. Ο Ezio δεν τον σκοτώνει, τον αγνοεί καθώς φαίνεται ανίσχυρος να συνεχίσει την πάλη. Τελίκώς, τοποθετεί το staff στην εσοχή και μια κρύπτη στο τοίχο ανοίγει.

Η κρύπτη οδηγεί τον Ezio σε ένα θάλαμο με περίεργη αρχιτεκτονική. Προτού προλάβει να αναρωτηθεί περισσότερα, το apple of eden ενεργοποιεί τους φωτισμούς του θαλάμου και το ολόγραμμα μιας γυναίκας εμφανίζεται μπροστά του, καλωσορίζοντάς τον ως Προφήτη. Συστήνεται ως Minerva και προέρχεται από τους “those who came before”, κοινώς από αυτούς που ήρθαν πριν. Η Capitoline Triad ή αλλιώς η Τριάδα του Καπιτωλίου αποτελείται από τη Minerva, την Juno και τον Jupiter, μια προηγμένη εξωγήινη φυλή άγνωστης προέλευσης. Γρήγορα η Minerva προβάλει μέσω ολογραμμάτων, σκηνές μιας άλλης περιόδου όπου το είδος της και οι άνθρωποι, ο λεγόμενος Πρώτος Πολιτισμός, ζούσαν σε πλήρη αρμονία. Μετά από χρόνια, η Minerva εξιστορεί ότι οι άνθρωποι αδυνατούν να αποδεχθούν ότι πρέπει αιωνίως να λατρεύουν τρία πλάσματα όταν ο ανθρώπινος πληθυσμός υπερτερεί αριθμητικά. Η αντίστασή των ανθρώπων δημιουργεί έχθρα και μίσος απέναντι στα τρία πλάσματα.

Η πρώτη επαφή.

Η πρώτη επαφή.

Η Capitoline Triad απογοητεύεται από τους ανθρώπους τους οποίους δημιούργησε κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση με αποτέλεσμα να ξεσπάσει εμφύλιος πόλεμος. Οι τρεις τους προειδοποιούν τότε τον ανθρώπινο πολιτισμό για μια κατακλυσμική καταστροφή προερχόμενη από την ηλιακή ακτινοβολία. Οι άνθρωποι δείχνουν απρόθυμοι να πιστέψουν στην απειλή της ηλιακής φλόγας η οποία τελικώς απανθρακώνει και αφανίζει το πρώτο ανθρώπινο είδος της Γης. Οι τρεις οντότητες προηγουμένως όμως χτίζουν τρεις υπεδάφιους ναούς για να διαφύγουν τον ηλιακό κίνδυνο κρύβοντας εκεί την γνώση και την τεχνογνωσία τους με σκοπό να τις ανακαλύψει η επόμενη γενιά ανθρώπων. Ο Ezio γεμάτος απορίες προσπαθεί να διακόψει την εξιστόρηση των γεγονότων όταν η Minerva του φωνάζει επιτακτικά να σωπάσει λέγοντάς του ότι έπαιξε το ρόλο του και ότι τώρα ομιλεί διαμέσου αυτού, γυρνώντας το κεφάλι της στο κενό. Η Minerva προτρέπει, απευθυνόμενη στον Desmond πλέον, να ανακαλύψει αυτούς τους ναούς και μέσω της γνώσης που κρύβεται στο εσωτερικό τους, να τη διαδώσει στο σημερινό ανθρώπινο είδος καθώς μια νέα ηλιακή καταιγίδα θα απειλήσει σύντομα τον πλανήτη. Ο Ezio ρωτάει για πολλοστή φόρα ποιος είναι ο Desmond και ότι έχει πολλές ερωτήσεις να θέσει αλλά το ολόγραμμα της Minerva εξαφανίζεται.

Ο Desmond ξυπνά από το animus βλέποντας τους υπόλοιπους στο δωμάτιο να μαζεύουν όλο τον μηχανικό εξοπλισμό. O Shaun φωνάζει ότι ήταν θέμα χρόνου να εντοπιστούν, ενώ η Lucy συνιστά στην Desmond να ασχοληθούν οι δυο τους με την ομάδα κρούσης της Abstergo για να κερδίσουν χρόνο στη Rebecca και στον Shaun να συλλέξουν τον εξοπλισμό. Κατεβαίνοντας κάτω στο κεντρικό χώρο της αποθήκης βλέπουν τον Warren Vidic μαζί με πράκτορες της Abstergo. Ο Vidic τους ζητάει ευγενικά να παραδοθούν. Η Lucy απαντάει ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί και τότε ο Vidic τη χαρακτηρίζει αχάριστη. Ξεσπά άμεσα συμπλοκή ανάμεσα σε Assassins και Templars, o Desmond με τη Lucy καταφέρνουν να αποτελειώσουν όλους τους πράκτορες ενώ λίγο πριν πιάσουν τον Vidic, o τελευταίος δραπετεύει με φορτηγό της Abstergo Industries. Οι τέσσερις Αssassins επιβιβάζονται σε φορτηγό και κατευθύνονται βόρεια προς άγνωστη κατεύθυνση με τον Desmond να αναρωτιέται αν η απειλή για την οποία έκανε λόγο η Μiinerva, μπορεί να ευσταθεί. Η Rebecca του απαντά ότι σύμφωνα με κάποιες τελευταίες επιστημονικές μελέτες τα μαγνητικά πεδία που περιβάλλουν τη Γη έχουν εξασθενήσει σημαντικά και μια ενδεχόμενη ισχυρή εξωτερική ηλιακή καταιγίδα θα επέφερε γεωλογικό όλεθρο στον εσωτερικό φλοιό του πλανήτη. Η Rebecca ολοκληρώνει λέγοντας θεωρητικά ναι.

Ολοκληρώνοντας την ακολουθία των γεγονότων του Assassins Creed 2, σας ευχαριστώ ξανά που αγκαλιάσατε αυτή την προσπάθεια. Εσείς τί γνώμη έχετε για την ιστορία του Assassin’s Creed 2;