alt text

Ο τρελός ανταγωνισμός μεταξύ Apple και Google φαίνεται πως επεκτείνεται και στα παιχνίδια, που είναι η πιο επικερδής κατηγορία εφαρμογών για κινητά. Σύμφωνα με αναφορές, Apple και Google προσπαθούν να κερδίσουν τη χρονική αποκλειστικότητα κορυφαίων παιχνιδιών, προσφέροντας ως αντάλλαγμα να τα διαφημίζουν σε κεντρικές θέσεις στα app stores τους. Η διαφήμιση στο app store είναι πολύ σημαντική καθώς φέρνει έως και 10 φορές περισσότερα κατεβάσματα κάθε μέρα. Μια τέτοια συμφωνία έκανε η Apple με την EA για το Plants vs. Zombies 2, το οποίο βγήκε πρώτα για iOS και μετά από δύο μήνες για Android. Σχόλια;

  • kats

    Ας βγάλουνε τα μάτια τους...