alt text

Με το Anthem να δείχνει πως είναι η δεύτερη συνεχόμενη μεγάλη αποτυχία της Bioware, έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς το στούντιο έχασε τον δρόμο του κατά την διάρκεια της ανάπτυξης (και αυτού) του παιχνιδιού. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Kotaku, η μακροχρόνια ανάπτυξη του Anthem μαστιζόταν από διάφορων ειδών θέματα, όπως τεχνικά προβλήματα με τη Frostbite engine, έλλειψη προσωπικού, κακή σχέση μεταξύ των δύο ομάδων της Bioware που είχαν αναλάβει το παιχνίδι, σχεδιασμός της ιστορίας και των μηχανισμών από την αρχή πολλαπλές φορές, υπεύθυνους χωρίς συγκεκριμένο πλάνο και θέληση να ακούσουν παρατηρήσεις, καθώς και τρομερά αγχωμένους developers με κατάθλιψη. Εσείς πώς βλέπετε την κατάσταση με το Anthem;