alt text

Η Activision (και όχι μόνο) βγάζει τρελά λεφτά από το επιπλέον περιεχόμενο που πουλάει στα παιχνίδια της. Τα έσοδα της εταιρείας από DLC, microtransactions κτλ σε κονσόλες, PC και κινητά (μέσω της King που βγάζει το Candy Crush και άλλα) για το 2017 ήταν 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι αν το εκάστοτε παιχνίδι μετράει, οι παίκτες δεν έχουν κανένα πρόβλημα να ξοδεύουν τα λεφτά τους σε αυτό με οποιονδήποτε τρόπο (τρανό παράδειγμα τα loot boxes του Overwatch που δεν επηρεάζουν το gameplay). Ποια η άποψή σας επί του θέματος;